FC Utrecht verlengt met 'Utrechtse jongen': 'Heeft een echte winnaarsmentaliteit'

FC Utrecht verlengt met 'Utrechtse jongen': 'Heeft een echte winnaarsmentaliteit'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 11:08di 12-03-2019 om 11:08

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 11:09di 12-03-2019 om 11:09

FC Utrecht heeft het aflopende contract van verdediger Junior van der Velden met twee seizoenen verlengd met de optie voor nog een jaar. Dat melden de Domstedelingen via de officiële kanalen.

"Junior is een centrale verdediger die een goed spelinzicht koppelt aan fysieke kracht", aldus directeur voetbalzaken Jordy Zuidam op de website van FC Utrecht. "Hij heeft bovendien een echte winnaarsmentaliteit en is zowel defensief als offensief kopsterk. Junior is een Utrechtse jongen en we zijn ervan overtuigd dat hij zich verder kan ontwikkelen om de volgende stappen te zetten."

De twintigjarige verdediger van Jong FC Utrecht speelt sinds 2012 in de jeugdopleiding van FC Utrecht. Dit seizoen kwam Van der Velden tot 26 wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie, waarin hij een keer scoorde en een assist gaf. Met Jong FC Utrecht is hij hekkensluiter van de Eerste Divisie.

Plaats een reactie

G.Kopf +4997
dinsdag 12 maart 2019 om 11:11
Junior zal jong Utrecht nooit ontgroeien natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:13
En daar kan hij zijn ouders mooi de schuld van geven.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:15
Wie noemt zijn kind nou junior? Dan ben je toch niet helemaal bij je pepernoot.
Vind ik leuk
Justin Kees +2621
dinsdag 12 maart 2019 om 11:19
Er zijn ergere namen hoor, kan me er dus ook totaal niet druk om maken. Alsof zijn naam belangrijk is? Gaat er om hoe hij voetbalt, tenslotte is hij prof... ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:22
De melkboer.
Vind ik leuk
leozao +903
dinsdag 12 maart 2019 om 11:53
Dat gebeurt automatisch in Brasil: Vader Leo - Zoon Leo Junior. Ofwel Leozao e Leozinho
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:16
V/d Velden klinkt ook echt braziliaans ;-)
Vind ik leuk
leozao +903
dinsdag 12 maart 2019 om 12:49
Maar: genoeg Duitse namen in Brasil
Vind ik leuk
RGB +1286
dinsdag 12 maart 2019 om 18:11
Vanderveldinho
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:20
Echt wat een namen krijgen kinderen mee! Alsof t een huisdier is. Ik hoorde laatst de naam Splinter bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Jan ref +1638
dinsdag 12 maart 2019 om 17:01
En dan de naam"De Jong" hoe erg kan het zijn 😉
Vind ik leuk
The Iceman +16274
dinsdag 12 maart 2019 om 11:13
Altijd mooi om een jongen uit de regio in je team te hebben. Ook mooi dat deze jongen op z’n 80e nog steeds Junior zal worden genoemd.
Vind ik leuk
RenW +4120
dinsdag 12 maart 2019 om 11:42
Dan kan het ook zo maar zijn, dat hij vergeten is dat hij Junior heet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:53
Junior in een seniorenwoning.
Vind ik leuk
Eimersweide +9220
dinsdag 12 maart 2019 om 11:18
Is dit een zoon van Nick vd Velden? Hij lijkt er wel op. Ook zo'n guitig gezichtje. Het lijkt me een heel olijk mannetje. Gefeliciteerd met je contract, Junior! Neem er vanavond maar een lekkere Fristie op.
Vind ik leuk
NvC +8492
dinsdag 12 maart 2019 om 11:50
Ik weet niet of het de zoon is maar zou wel leuk zijn. Later ook lekker op Bali je carriere afsluiten.
Vind ik leuk
sundaymanara +1320
dinsdag 12 maart 2019 om 11:19
Twintig jaar, tijd om bij het eerste te voetballen. Maar ja, Dick is een sta in de weg. Weer een verloren jaar voor Utrecht.
Vind ik leuk
Justin Kees +2621
dinsdag 12 maart 2019 om 11:41
Dit is absolute bullshit! Dit is iets roepen, om het roepen...
Dick Advocaat heeft de beschikking over 3 prima centrale verdedigers en kan ook Mark v.d. Maarel nog als centrale verdediger opstellen. Dus Junior v.d. Velden heeft in principe 4 centrale verdedigers voor zich, die allen prima functioneren. Het is dus dom gelul om in deze naar Advocaat te wijzen...

Als Junior v.d. Velden in het eerste wil, moet hij er bij Jong met kop en schouders bovenuit steken en dat is niet het geval. Enkel in het geval van Nick Venema kan je wijzen naar Dicky Dictator, maar verder is er weinig wat op de deur staat te kloppen hoor.
Vind ik leuk
Relaxie +419
dinsdag 12 maart 2019 om 11:21
Hij draait een top seizoen bij jong utrecht 🤔
Vind ik leuk
TheMariner +4109
dinsdag 12 maart 2019 om 11:55
Bij die "jong" elftallen lopen jongens van max 23 jaar oud. Die spelen echt niet mee voor het kampioenschap maar puur om wedstrijden tegen sterke clubs als Twente, Roda, Nec, Sparta, DenBosch, GAE etc.) in de benen te krijgen. Dat is altijd beter als wedstrijdjes tegen andere jongens tot 23 jaar. Ranglijst is ondergeschikt.
Vind ik leuk
Relaxie +419
dinsdag 12 maart 2019 om 12:03
Nee dat heb ik vorig seizoen gezien bij jong ajax
Vind ik leuk
TheMariner +4109
dinsdag 12 maart 2019 om 12:06
Wat heeft jong Utrecht met jong Ajax te maken?
Vind ik leuk
Relaxie +419
dinsdag 12 maart 2019 om 12:15

Bij die "jong" elftallen lopen jongens van max 23 jaar oud. Die spelen echt niet mee voor het kampioenschap

Dat zijn jou woorden dus daarom haal ik jong Ajax erbij .....ik snap echt je punt wel maar wedstrijden spelen om te verliezen daar wordt je ook echt niet beter van,eerder gefrustreerd!
Vind ik leuk
TheMariner +4109
dinsdag 12 maart 2019 om 12:44
Je haalt net iets eerder een jonge jongen op door hem te vertellen dat hij eerste divisie gaat spelen dan dat je hem vertelt dat in de "jong" competitie gaat spelen. Die jongens kosten je vervolgens niets en je kunt ze op redelijk niveau beoordelen. Ajax, PSV, AZ en Utrecht hebben dat prima gezien.
Vind ik leuk
Relaxie +419
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Ik wil het nog wel zien met jong Utrecht hoelang ze dit volhouden want uiteindelijk kost het natuurlijk altijd geld om in de kkd te spelen....tot nu toe zal het nog enigzins rendabel zijn maar de vraag is voor hoe lang !
Vind ik leuk
TheMariner +4109
dinsdag 12 maart 2019 om 13:24
Ramselaar, Amrabat, Ayoub, Troupé, Klaiber, Kerk, Joosten.......zolang er nog spelers de overstap naar het eerste elftal maken dan is het altijd goedkoper dan spelers aan te trekken.
Bovendien is in de periode van bezuinigen om uit de financiële malaise te komen nooit bezuinigd op de jeugd opleiding. De jeugdopleiding staat financieel op eigen benen.
Vind ik leuk
Johnnies +1914
dinsdag 12 maart 2019 om 12:35
Weer een diamant erbij.succes junior van de velden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:40
Die diamant is eerder een stukje glas 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Johnnies +1914
dinsdag 12 maart 2019 om 15:46
Stukkie glas in je reet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:01
Denk dat hij dat stukkie glas verwisseld met ene Dolberg.
Vind ik leuk
Johnnies +1914
dinsdag 12 maart 2019 om 17:27
😂😂 jazeker coup.
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
dinsdag 12 maart 2019 om 12:40
Wat zielig voor Junior om met zijn winnaarsmentaliteit in de allerlaatst gerangschikte ploeg van de Keukendivisie te zitten.
Is hij zo goed als verdediger dat zonder hem Jong Utrecht de dubbele goals tegenkrijgt?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:41]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:21
Nu betaal ik Google $ 25000 tot $ 30000 per maand voor online werken vanuit huis. Ik heb $ 28476 ontvangen in mijn vorige maand online salaris van PayPal-rekening. Deze taak is online en zeer eenvoudig te doen in deeltijd of Fulltime zelfs Geen speciale ervaring vereist voor deze baan. Dank u Google voor het geven van deze buitengewone kans om extra geld te verdienen vanuit huis. Dit extra geld heeft mijn leven op zoveel manieren veranderd, dank u! Meer informatie op deze site

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:15
🤣🤣🤣
Je betaalt Google,
Dus als je geluk hebt verdien je €3746

Echter kan je dus ook €1524 verliezen elke maand 😋

Wellicht geen Google translate gebruiken als je mensen ergens in wil laten trappen 😆

#oplichter
Vind ik leuk
Friend +323
dinsdag 12 maart 2019 om 15:10
Laten we hopen dat Zuidam een keer gelijk heeft !?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws