'Toen ik mijn debuut maakte, ben ik aantal keer uitgefloten. Dat is nooit leuk'

'Toen ik mijn debuut maakte, ben ik aantal keer uitgefloten. Dat is nooit leuk'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 12:46di 12-03-2019 om 12:46

NAC-middenvelder Gianluca Nijholt heeft het publiek van de Bredanaars opgeroepen volop achter de ploeg te gaan staan. Uit het verleden weet hij hoe lastig het kan zijn als fans zich tegen je keren.

"Toen ik bij Utrecht mijn debuut maakte, ben ik een aantal keer uitgefloten. Dat is nooit leuk", stelt hij in gesprek met BN DeStem. "Hoe ouder ik word, hoe makkelijker ik het naast me neerleg. De druk van het publiek kan door sommige spelers echter als een last ervaren worden, zeker. Daarom vraag ik nogmaals om de steun van ons publiek, we hebben iedereen keihard nodig. Zonder hen lukt het niet."

Volgens Nijholt kunnen de fans de doorslag geven in de strijd tegen degradatie. "Het hoofddoel is De Graafschap inhalen en zeventiende worden. Daar hebben wij het publiek bij nodig, zij moeten erachter gaan staan", stelt hij. "Ik wil het nogmaals benadrukken; de supporters zijn echt een boost voor ons. Als zij het op de juiste manier doen, zoals altijd eigenlijk, geeft dat ons extra energie. Daar gaat het team beter door voetballen."

NAC is momenteel de hekkensluiter van de Eredivisie. De achterstand op De Graafschap, de nummer zeventien, bedraagt vijf punten.

Plaats een reactie

dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
Hij kan er niet veel van maar heeft wel gelijk. Stoppen met uitfluiten, achter je team staan en anders thuisblijven.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:55
Ze hebben zoveel meer nodig dan alleen de steun van de supporters. Als het team voor elkaar gaat werken zijn de meeste problemen al opgelost.
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 14:02
Wil net zeggen, met hulp van het publiek lukt het ook nooit bij Utrecht.
Misschien moeten ze weer terug naar de DOS tijden?
Vind ik leuk
Abelvis +1226
dinsdag 12 maart 2019 om 14:04
Nou ben ik alles behalve een NAC fan, maar als je de supporters iets niet kan verwijten is dat ze niet achter de club staan.

Schandalig dat een speler en passant dit soort zaken roept, terwijl de spelers juist verzaken en niet de supporters die er al jaren trouw zitten en elk jaar zien hoe hun club naar de kloten wordt geholpen door de een na de andere passant..
Maar jullie moeten ze wel steunen.. Walgelijk!
Vind ik leuk
Breda83 +2239
dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
NAC-middenvelder Gianluca Nijholt heeft het publiek van de Bredanaars opgeroepen volop achter de ploeg te gaan staan. Op die manier proberen de Bredanaars eens een keer de nul te houden.

"Met 19.000 man tussen de laatste linie en van Leer maken we het elke tegenstander lastig te scoren tegen ons. Het hoofddoel is De Graafschap inhalen en zeventiende worden. Daar hebben wij het publiek bij nodig, zij moeten erachter gaan staan", stelt hij. "Ik wil het nogmaals benadrukken; de supporters zijn echt een boost voor ons. Als zij het op de juiste manier doen, zoals altijd eigenlijk, geeft dat ons extra energie. Daar gaat het team beter door voetballen."
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:52]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Als NAC degradeert roept heel het stadion:

"Zo nu eerst een BAVARIA"
Vind ik leuk
Breda83 +2239
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Drinken alweer een jaar Amstel...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
Dan roepen ze: Biertje?
Vind ik leuk
Guntherr +1668
woensdag 13 maart 2019 om 16:37
Na 100 jaar eindelijk gewend geraakt aan dat Bavaria bier, krijgen we Amstel voor de kiezen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Nijholtje, als jullie (de selectie) nu eens wat meer kwaliteit hadden en wat meer de pollen uit het gras lopen was dit verhaal onnodig geweest. Natuurlijk is het logisch dat er supporters ontevreden zijn?? Hallo! Je staat stijf onderaan..

Als de spelers net zoveel NOAD hadden als bij NAC op de tribunes hadden ze onderaan het linkerrijtje kunnen staan.
Vind ik leuk
Eimersweide +9121
dinsdag 12 maart 2019 om 12:55
Je kunt de spelers niet verwijten dat ze geen betere spelers zijn. Ga dan voor het huis van de TD staan fluiten met zijn allen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Kwalitief gezien hou het niet over indd, maar dat wil niet zeggen dat er niet meer in kan zitten dan dat er nu uitkomt.. in 35 jaar nog nooit zn matig Nac gezien. Dat geldt van het bestuur tot aan de ballenjongen.


En nac heeft momenteel geen TD dus dat word lastig😂
Vind ik leuk
Eimersweide +9121
dinsdag 12 maart 2019 om 13:44
Haha nou ja de mensen die deze selectie hebben samengesteld dan 😄
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
Jammer dat NAC waarschijnlijk degradeert. Had liever Excelsior of emmen eruit zien gaan
Vind ik leuk
LarsNL16 +3608
dinsdag 12 maart 2019 om 13:23
Qua achterban sowieso! Moet wel zeggen dat ik het knap vind hoe Excelsior elk seizoen weer presteert ondanks de matige middelen (lees: geld) die ze hebben.

Hetzelfde geldt uiteraard voor o.a. Emmen en Fortuna dit seizoen. Maar Excelsior laat het al een aantal jaren zien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:55
Het resterende schema zit iig mee, het schema van NAC is beduidend makkelijker dan die van de Graafschap.
Vind ik leuk
rexxo +11253
dinsdag 12 maart 2019 om 13:13
Zoals ze nu spelen is niks makkelijker voor NAC.

Wel jammer als ze degraderen, is een mooie traditionele club.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:47
NAC zie ik thuis nog wel wat punten halen, en uitgerekend thuis treffen ze tegenstanders die ze echt wel kunnen pakken als ze er strijd in gooien. Kwalitatief gezien is het niet veel, maar dat geldt net zo voor de Graafschap. Of ze nog boven de Graafschap uitkomen is de vraag natuurlijk, de tijd zal het leren.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 12 maart 2019 om 12:59
Nac is klaar, ze hebben echt een flutelfal.
Vind ik leuk
Justin Kees +2460
dinsdag 12 maart 2019 om 13:18
Ik denk dat NAC eerder met 15 spelers op het veld moet gaan staan, willen ze degradatie ontlopen...
Vind ik leuk
Eimersweide +9121
dinsdag 12 maart 2019 om 13:51
Lisa, betaal jij Google 25000 tot 30000 om vanuit huis te werken? Heb je ze wel op een rijtje of hoe zit dat eigenlijk?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:09
Dat kan ik me nog wel herinneren dat Gianluca Nijholt toen de pispaal was bij FC Utrecht. Altijd makkelijk om een jonge speler uit te fluiten als het totale veldspel en het resultaat tegen valt . Nu gebeurt het regelmatig bij Kerk . Oke het is vaak niet zo gepolijst wat je ziet. Maar in potentie zou hij weleens kunnen gaan verrassen. Moniz als techniek trainer aanstellen !
Vind ik leuk
Cookee +12628
dinsdag 12 maart 2019 om 16:55
Graafschap doet hetzelfde, dus dan is dit een beetje te laat Nijholt.

NAC is te mooi voor deze selectie ... 't is jammer.
Ik zag ze de derby spelen, slappe hap.
Maar mooi opnieuw beginnen NAC. En gun die trainer nog een kans.
Vind ik leuk
RGB +1225
dinsdag 12 maart 2019 om 17:36
Neen Gianluca, dat kan niet wat je nou zegt, alleen bij Ajax fluiten we onze eigen spelers uit.
Vind ik leuk
nira01 +0
woensdag 13 maart 2019 om 21:43
Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn Echtgenoot van mijn leven terugkeerde, ik wil de mensen vertellen dat er een echte spell caster online is en is krachtig en oprecht. Zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft geholpen Ik heb onlangs mijn relatie met mijn man herenigd die me dumpte. Toen ik contact opnam met Wiseman, wierp hij een liefdesbetovering voor mij en mijn echtgenoot die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde mij en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook allerlei soorten hulp bieden, zoals het herenigen van een huwelijk en een relatie, het genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsvertelling, we zijn nu heel gelukkig met ons zelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie te herstellen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkscounseling en we doen het heel goed, in ons liefdesleven. Contact opnemen met deze geweldige man als je problemen hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: babawalewiseman01@gmail.com
WhatsApp: 2348129806153
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws