Feyenoord slaat slag en heeft groot contractnieuws: Ongelooflijk trots

Feyenoord slaat slag en heeft groot contractnieuws: "Ongelooflijk trots"

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 14:21di 12-03-2019 om 14:21

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 14:22di 12-03-2019 om 14:22

Feyenoord heeft met Orkun Kökçü een principe-akkoord bereikt over een nieuw contract tot medio 2023. Dat meldt de Rotterdamse club dinsdag via de officiële kanalen. Binnenkort zet Kökçu definitief zijn handtekening. 

"Dat ik nog geen twee jaar nadat ik hier mijn eerste profcontract heb getekend alweer mijn handtekening mag zetten onder een nieuw contract maakt mij ongelooflijk trots", zegt Kökçü op de website van Feyenoord.

"Met de ontwikkeling die ik dit jaar heb doorgemaakt, heb ik dit af kunnen dwingen. Het motiveert mij alleen maar nog meer om de volgende stappen te zetten. Ik heb uitgebreid met de club gesproken over de plannen met mij en voel het vertrouwen dat ik hier bij Feyenoord de komende jaren kan uitgroeien tot een vaste waarde."

Technisch directeur Martin van Geel is blij met het akkoord. "Orkun heeft alles wat een moderne creatieve middenvelder nodig heeft en daarmee de potentie om hier de komende jaren ontzettend belangrijk te worden. Bovendien is hij tweebenig, wat hem nóg completer maakt.

"Naast al zijn voetballende kwaliteiten beschikt hij ook over de juiste mentaliteit om die potentie waar te maken. Hier gaan we veel plezier aan beleven."

Plaats een reactie

frhoi +1765
dinsdag 12 maart 2019 om 14:23
Mooi, nu nog wat meer de kans krijgen en clasie / vilhena op de bank zetten
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:26
Hij had beter bij Groningen kunnen blijven, het huidige Feyenoord is geen verbetering.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:29
......gelul!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:34
Welke vooruitgang boekt hij bij Feyenoord die hij niet bij Groningen had gehad, denk zelfs dat hij verder was geweest in zijn ontwikkeling bij Groningen dan nu bij Feyenoord omdat hij dan al in het eerste van Groningen had gespeeld.
Vind ik leuk
frhoi +1765
dinsdag 12 maart 2019 om 14:44
jij kijkt te veel door de gekleurde bril..
Vind ik leuk
fedor2501 +6331
dinsdag 12 maart 2019 om 15:23
Meer een geblindeerde bril.
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
dinsdag 12 maart 2019 om 16:04
Spelen onder druk van de media. Spelen voor veertig duizend man ipv tienduizend. Kleinere ruimtes in wedstrijd dus word je gedwongen om sneller te handelen. Kortom, genoeg redenen om aan te geven waarom ie bij Feyenoord sneller vooruit gaat dan bij Groningen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:43
Onzin verhalen ten spijt bij Groningen had hij al in het eerste gespeeld en door meer weerstand zich ontwikkelt.
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
dinsdag 12 maart 2019 om 17:25
Ja, klopt. Een training tegenover Van de Looi brengt je meer dan tegenover Vilhena of Toornstra. Je hebt gelijk. Ik ben om.
Vind ik leuk
Blindsy +18791
dinsdag 12 maart 2019 om 16:06
Tja. De Jong speelde ook op zn 16e al zn eerste wedstrijd voor Willem II. Maar je weet, als je echt talent hebt, ga je naar een grotere club. Feyenoord, bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 12 maart 2019 om 14:29
Nee want voetballen met Vermeer, van Persie, Vilhena, Berghuis bijvoorbeeld verbetering? Praat geen onzin joh
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:33
Geen verbetering inderdaad, van Beek een topper, Vente een topper, Clasie en Vilhena ook toppers in het ballenjongen zijn.
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 12 maart 2019 om 14:42
Zet die gekleurde bril ff af joh!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:48
Die stelt mij in staat om door de niveauloze opleiding heen te kijken.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 12 maart 2019 om 15:01
Dat zei je leraar ook over jou en dat is te merken nu
Vind ik leuk
frhoi +1765
dinsdag 12 maart 2019 om 14:45
nee je hebt gelijk idd.. met mimoun mahi voetballen word je beter idd
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:51
Inderdaad daarvan kun je beter worden als hij niet zo vaak met die lelijke kop van hem geblesseerd is. Mahi als voorbeeld nemen is wel het toppunt...kneus eerste klas die Feyenoord vorig seizoen nog wou aantrekken.

Groningen heeft echte toptalenten rondlopen waaraan Kökçü zich kan optrekken zoals Reis waar je bij Feyenoord het moet doen met Vente of van Beek.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 12 maart 2019 om 15:02
Probeer nu de echte spelers van Feyenoord nu eens te benoemen want van Beek speelt niet en Vente ook niet prutser
Vind ik leuk
Blindsy +18791
dinsdag 12 maart 2019 om 16:12
En Wehrman, en Chioté, en Geertruida, Burger, etc.
Zeg dan gewoon niks. Is echt beter voor je.
Vind ik leuk
frhoi +1765
dinsdag 12 maart 2019 om 15:24
ben je gefrustreerd ofzo?

leert veel meer bij Feyenoord dan bij groningen hoor :')

v Persie, Berghuis, vilhena, etc. dan hebben we trainers die op het hoogste niveau hebben gespeeld zoals kuyt, gio, makaay.. maar van buijs zal die wel meer leren ja
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 16:05
Met zo'n reactie ben ik ook benieuwd naar jouw kop...

Optrekken aan talenten? Ik denk dat hij veel meer kan leren van wat meer ervaren spelers, denk je niet?!
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 12 maart 2019 om 15:01
Je leest de namen niet? Ach zielig
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:04
Noem mij eens een echte Feyenoord talent dat doorbreekt of doorgebroken is....
Vind ik leuk
rebelkushh +430
dinsdag 12 maart 2019 om 15:35
Wijnaldum, de Vrij, Fer, Kongolo, Martins-Indi, Guzman, Vilhena etc.
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 12 maart 2019 om 15:55
Karsdorp
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 12 maart 2019 om 15:55
Van talenten wordt je niet beter want dan kan je beter in jeugd elftallen blijven spelen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:33
Nee lekker met Te Wierik en Tom van der Looi..
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
dinsdag 12 maart 2019 om 16:05
Ik vind Timo Handwerker en Mike te Wierik inderdaad beter. Om maar te zwijgen over die andere topper, Django Warmerdam.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:15
Het sarcasme drong niet geheel door in mijn opmerking?
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
dinsdag 12 maart 2019 om 16:17
Nee. Geheel niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:20
Volgens mij maakte ik Mahi met de grond gelijk maar goed.
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
dinsdag 12 maart 2019 om 17:26
Zal best. Maar volgens mij heb ik Mahi nooit genoemd. Wel op de juiste reageren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:34
Als je iets leest....doe het dan met enige sarcasme.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:08
Als je het 5x herhaalt is het geen sarcasme meer.
Vind ik leuk
Blindsy +18791
dinsdag 12 maart 2019 om 16:08
En dan staat die club die geen verbetering is, toch 3e. Hoe kán dat toch?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:17
En dat verliest van een club als Groningen? Feyenoord speelt 2 wedstrijden per jaar ver boven hun kunnen in de kuip om vervolgens terug te zakken naar het juiste niveau.
Vind ik leuk
Blindsy +18791
dinsdag 12 maart 2019 om 16:19
Is toch leuk voor Groningen? Winnen van n grote club? Gebeurt niet zo vaak, dus da's genieten geblazen!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
Blindsy +18791
dinsdag 12 maart 2019 om 16:10
Hoeveel is 9 - 3 ?
Vind ik leuk
Blindsy +18791
dinsdag 12 maart 2019 om 16:04
Nee. Spelen bij de nr 10-11 is minstens zo leuk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:30
Als Feyenoord slim is, zetten ze Vilhena er wel in, die kunnen ze nog voor enigszins wat geld verkopen.
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 12 maart 2019 om 14:42
Dan moet Clasie er uit. Ook geen probleem aangezien die gehuurd is en toch te duur zal zijn voor een eventuele aankoop.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:47
precies
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:52
Clasie kan het niveau niet aan speelt nergens en toch haal je hem terug en geeft hem een basisplek.
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 15:28
Laten we in ieder geval hopen dat hij te duur is ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:03
Vilhena zal 7/8 miljoen opbrengen meer ook niet en Berghuis past wel bij Ajax, de rest kun je zo met de shovel de sloot in flikkeren en de sloot dempen.
Vind ik leuk
fedor2501 +6331
dinsdag 12 maart 2019 om 15:24
Ach meissie toch. Het doet je nogal wat he.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2418
dinsdag 12 maart 2019 om 15:50
Gekleurde bril: je agressie is bijna net zo erg als je kortzichtigheid en domheid.
Groningen supporter? Tja dan begrijp ik het wel.
Er mankeert heus wel iets aan Feyenoord, maar wat jij allemaal zegt raakt kant noch wal. Neem je pilletjes en duik in bed...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 15:51]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:15
Misschien de definitie van agressie opzoeken?

Er mankeert van alles aan Feyenoord, dat jij dit als supporter niet wil inzien toont alleen maar de kortzichtigheid aan van Feyenoord en de supporters.

Je wordt eenmaal in de 18 jaar kampioen niet omdat je zo goed bent maar omdat anderen het lieten afweten en al s je niet ziet en niet wil zien wat voor een triest elftal Feyenoord heeft heb ik medelijden met je.

Groningen supporter, dat jij dit haalt uit de berichten van een Ajacied toont volgens mij de echte kortzichtigheid aan van hele domme Feyenoord supporter.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2418
dinsdag 12 maart 2019 om 17:14
Oh Ajacied. Nu is het helemaal duidelijk. Die hebben weer een erg grote bek de laatste weken.
Succes daarmee!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:19
Ons succes is Nederlands hoop in bange dagen.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2418
dinsdag 12 maart 2019 om 17:22
Ik gun het Ajax van harte, maar die afzeikberichten op Feyenoord topics zijn ook meteen toegenomen. Dat is echt Ajaciedjes gedrag. Je beter voelen dan de rest. En dat is echt nergens voor nodig, want met al dat geld is er nog steeds geen tastbare prijs.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:37
Feyenoord afzeiken ik? Opbouwende kritiek noem je dat, niemand kan ontkennen dat het helemaal niet goed gaat met Feyenoord en dat echte talenten er niet zijn zoals deze er wel zijn bij Ajax en PSV neem daarbij van Geel die breedte aankopen haalt die geschikt zijn voor de KKD en niet voor Feyenoord. Van Geel verkwanselt dat beetje geld dat Feyenoord heeft aan middelmatige spelers ipv. 5 middelmaat halen haal 2 echte versterkingen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:56
Je hebt echt wel gelijk,ik ben het helemaal met je eens dat deze selectie van feyenoord een opgeraapt zooitje.
Ze hebben dit seizoen heel veel wedstrijden gespeeld met gewoon 7 a 8 spelers die zwaar onder hun niveau speelden en alle 8 even droevig,zoals een larsson, berghuis,vilhena,toornstra,clasie,v beek,st.juste en de overschatte bijlow die ook de nodige punten heeft gekost,KUT KEEPER vermeer echt beter. Twee hele matige backs...maar hoe is het toch mogelijk dat er iedere keer 8 spelers totaal niet in de wedstrijd zitten en echt zo slecht te bizar voor woorden...echt schandalig als je gvd 5 dagen in de week met elkaar traint met een bal dan mag je toch wel verwachten dat ze elkaar een normale bal kunnen aanspelen over 5meter,kunnen niet opbouwen ,niet normaal een pass geven,lopen niet vrij,komen bijna alle duels te laat,verliezen bijna alle kopduels,vrije trappen gaan ondergronds,corners komen vaak niet voorbij de eerste paal en een inworp is nog het meest shocking dat ken echt niemand duurt een minuut voordat iemand zich komt aanbieden echt belachelijk.. de tranferwaarde vh hele eltal is wel gehalveerd vrees ik,er is bijna niemand gegroeit in dit seizoen van 1e
elftal. tis echt trieste en armoedige bedoeling en is gewoon niet leuk meer om naar te kijken want ben er echt nog nooit zo doodziek van geweest na weer zo'n droevige wanprestatie waar er echt helemaal niks goed gaat of lukt dat gestuntel van een ploeg waar er 8 man niet in vorm zijn vd 11basisspelers.
Om heel eerlijk te zijn ben ik blij dat ik geen seizoenskaart meer heb dit seizoen na 27 jaar trouwe supporter te zijn geweest en ik mis het voor geen meter gelukkig, vind het echt kutsfeer in het stadion behalve tegen de neuzen en psv.
Ben echt wel zwaar teleurgesteld in mijn cluppie,wat deze ploeg heeft laten zien dit seizoen kan gewoon echt niet zo doorgaan lijkt af en toe wel op een g-team waar je naar zit te kijken en gaat de lol er snel vanaf zo,ik zit me meer te ergeren dan dat ik ervan kan genieten,,je schaamt je eigen kapot als je zegt dat je feyenoordsupporter bent, ik wel iig kan er zo nog 10 zaken op noemen die niet deugen bij deze club en als dat zo doorgaat gaat feyenoord beetje bij beetje naar de klote en gaan ze de aansluiting nooit meer kleiner maken met de neuzen en psv en zelfs az en utrecht,heerenveen gaan feyenoord straks
Nog voorbij qua begrotingen en op sportief gebied ook..de club staat echt al jaren stil met de jeugdopleiding en reserve team die ook in de eerste divisie horen te spelen waar ze eerder kunnen rijpen en ervaring op doen ipv van beloften op amateur niveau indelen want dan loop je al achter op de andere tweede elftallen die op hoger niveau spelen.. feyenoord moet er alles aan doen om wim jonk naar varkenoord te halen en hem hetzelfde laten doen wat die bij de neuzen heeft opgezet met jeugdopleiding wat nu dus zijn vruchten gaan plukken met de jong en de ligt alleen al 160.000.000 waard met zijn tweeen.. allemaal de hand van cruijff en wim jonk geweest. Hij is op enge manier ontslagen bij de neuzen dus als feyenoord nu wat geld investeert om die jonk in te lijven en groeibriljantjes weet te kweken en genoeg toppertjes voor ons gaat realiseren waardoor de club ook hogere transferssommen kan vragen etc. Want nu gaat het echt niet goed op
varkenoord er stroomt weinig tot niets door naar het eerste elftal en afgelopen 3 jaar geen 1 speler uit eigen jeugd doorgestroomd naar het eerste en wat er is doorgestroomd is niet goed genoeg en zijn geen goudmijntjes voor feyenoord maar eindigen meestal bij fc dordrecht ed. Zoals te vrede en achabar enz. Enz. En nu weer Vente die echt niks te zoeken heeft bij feyenoord 1en ons geen klote op gaat leveren dat hebben we wel gezien die wedstrijden die hij gespeeld heeft, was echt niet bijzonder te noemen maar eerder beroerd dat word volgend seizoen dan mogelijk je vaste spits. Ik ben bang dat we daar niet veel van hoeven te verwachten want is echt een middelmatige speler met weinig inzicht slechte timing en geen scorend vermogen. Dus ben benieuwd
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 16:09
Die laatste zin....heel triest.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:20
Wat klopt er niet van dan volgens jou?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:23
En doorselecteren nu. Er zitten er nog een paar dicht tegen aan
Vind ik leuk
Cruggax +507
dinsdag 12 maart 2019 om 14:24
Prima speler, goed om zo'n talent langer vast te leggen.👌
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:44
Feyenoord moet in alle regionen door selecteren ook de jeugdopleidingen zodat je spelers als van Beek en Vente er dan al uit kunt schoppen.
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
dinsdag 12 maart 2019 om 16:54
Die kunnen wel naar Groningen! Ervaring op doen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:58
Jij durft.
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
dinsdag 12 maart 2019 om 17:04
Haha ja erg he. Nou naar Dordrecht kan natuurlijk ook 😜
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
dinsdag 12 maart 2019 om 16:55
Nou ik denk zelfs dat ze er volgend seizoen de vruchten van plukken als hij nu meer gaat spelen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:25
Daarom zeg ik ook bij Groningen had hij nu in het eerste gespeeld en onder veel meer weerstand zich kunnen ontwikkelen, is voor de speler en club beter. Kijk maar eens naar Hankouri hoe die zich in rap tempo ontwikkelt bij Groningen...een jaar bij Groningen laten en dan terughalen.
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
dinsdag 12 maart 2019 om 17:39
Maar uiteindelijk speelt deze jongen blijkbaar liever voor Feyenoord. Doe je weinig aan. Valt mij wel op dat er bij aja fey psv veel aankopen op de bank zitten of belanden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:42
Allemaal spelers die zich moeten aanpassen of te jong zijn, het mogen ruiken aan het eerste elftal kan al een boost zijn.
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
dinsdag 12 maart 2019 om 17:46
Maar ga nu eens na hoeveel top talenten in onze competitie een stap gezet hebben naar de top 3 afgelopen jaren en alsnog op de bank beland zijn... Voorbeeldjes, Ayoup, Amrabat, Schuurs, Maher, Ramselaar..
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 14:23
Goed bezig....gefeliciteerd Feyenoord
Mag van Geel nu blijven??🙄
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:56
Van mij mag hij blijven hoor maar wat denkt de Feyenoord supporter daarvan, pek en veren verhaal. Feyenoord moet op de schop omdat ze anders nooit meer kampioen zullen worden en voor plek 3/8 gaan in de competitie.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 15:04
Beetje mzzl hebben met aankopen want grote bedragen kunnen ze nog niet uitgeven
Je kan een hoop zeggen over hem maar hij heeft daar wel steeds geluk mee gehad
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:18
Middelmaat aangekocht meer niet.
Vind ik leuk
Rabarber +4286
dinsdag 12 maart 2019 om 14:23
De nieuwe Basacikoglu.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4435
dinsdag 12 maart 2019 om 14:27
..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:28
Deze jongen heeft in 2 wedstrijden al meer laten zien dan die Bilal in al die jaren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:40
Bilal was echt 1 vd slechtste spelers die ik ooit gezien hebt.Deze jongen lijkt me wel een aardig talent.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:57
Niet echt.
Vind ik leuk
Smithsonian +43288
dinsdag 12 maart 2019 om 14:24
Goed nieuws.


Laat hem nou eens spelen, hij maakt ons baggere middenveld zo veel beter.

Offer clasie op. ;)
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 14:24
Helemaal top! Goed gedaan van Geel ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
dinsdag 12 maart 2019 om 14:25
Heeft hij al met Stam gesproken? Stam die Nouri en Frenkie op de bank hield bij Jong Ajax...
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 14:34
En alsnog niet presteerde!
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 12 maart 2019 om 14:44
Bosz hield Frenkie ook meermaals op de bank bij het eerste, dus dan ligt het niet alleen aan Stam lijkt me.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 15:01]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:32
Inderdaad, Frenkie is gewoon op het juiste moment gebracht. Niks mis mee. Stam en Bosz hadden hem nu ook wel opgesteld.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:25
Goed gedaan Feyenoord 🖒
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:26
Top Nieuws van Feyenoord.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4435
dinsdag 12 maart 2019 om 14:26
Nou v geel doet wat goeds
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 14:38
Kapotte klok verhaal, ook die heeft 2x per dag gelijk. (Al is dit grapje minder toepasbaar in dit digitale tijdperk..)
Vind ik leuk
Lady Sam +172
dinsdag 12 maart 2019 om 14:27
Gefeliciteerd Orkun ,hopen van je te genieten....
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 14:27
Heeft het nog zin om reacties te plaatsten. Het loopt de spuigaten uit!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:32
Nee.
Vind ik leuk
J Kiprich +18995
dinsdag 12 maart 2019 om 14:38
Begint behoorlijk kansloos te worden inderdaad. Maar wat wil je ook als je modderetters zoekt met als beloning een voetbalboek....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:39
En ook nog 20 uur in de week worden ingeroosterd. Koekoek!
Vind ik leuk
035 +225
dinsdag 12 maart 2019 om 14:43
Dit topic is echt heel triest ja.
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 12 maart 2019 om 14:45
Het topic niet, als je dat suggereerde, de reacties wel.
Vind ik leuk
035 +225
dinsdag 12 maart 2019 om 14:47
Klopt. Het is te ziek voor woorden dit soort reacties.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:28
Dat is heel goed nieuws voor Feyenoord en het ventje zelf natuurlijk. Leuke speler, gelukkig nog een tijd te bewonderen in onze competitie.
Vind ik leuk
BenikBen +117
dinsdag 12 maart 2019 om 14:28
Mooi ! Nu nog het nieuws dat Clasie terug naar Engeland gaat.
Vind ik leuk
Fr koln +61
dinsdag 12 maart 2019 om 14:30
Mooi nieuws, hopelijk gaat gio hem in de basis zetten de laatste wedstrijden.
Vind ik leuk
Mjblinker +887
dinsdag 12 maart 2019 om 14:31
Goed nieuws.
Vind ik leuk
cj_fey +4407
dinsdag 12 maart 2019 om 14:32
Eindelijk wat positief nieuws, nu hopen dat ze er in de kuip ook iets mee doen!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1660
dinsdag 12 maart 2019 om 14:33
Hallo VP.
Kunnen jullie die Pang pang levenslang schorsen hier?
Wat een gestoorde is dat zeg!!
Vind ik leuk
Al_Padrino +231
dinsdag 12 maart 2019 om 14:37
Inderdaad
Vind ik leuk
AZ14 +521
dinsdag 12 maart 2019 om 14:34
Volgende seizoen in de winterstop word verhuurd aan Telstar !! gewoon degradatie speler !
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:36
Heeft PSV naast de jeugdopleiding ook een trollenopleiding? Er zijn er nou wel heel veel van die club hier op VP!
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 14:40
Uit die laatste opleiding breekt beduidend meer door.. :(
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:41
Ja daarmee staan ze op eenzame hoogte!
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 14:45
Is het die arme psv jongens toch nog ergens gelukt...
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 12 maart 2019 om 14:46
Niet alleen PSV trollen hoor. Ook van een andere club... Moet echt snel iets aan gedaan worden!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:49
Ik kan best veel uitdelen en incasseren vindt ik ook niet erg.Maar dit gaat te ver.
Vind ik leuk
Al_Padrino +231
dinsdag 12 maart 2019 om 15:31
Zijn ook genoeg mede-Ajacieden die hier heel irritant zijn en lopen te klieren en etteren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:34
Nou opmerkingen maken over Nouri die ik veelvuldig zie vindt ik toch wel te ver gaan!
Vind ik leuk
Al_Padrino +231
dinsdag 12 maart 2019 om 18:02
Bedoelde het in algemene zin, grappen maken over Nouri verdiend, als je t mij vraagt, gewoon een nekschot.

En dan bedoel ik Nouri en lotgenoten, niet alleen nouri.

Zieke geesten hebben mensen hier
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:07
Aardig gek gozer helemaal gelijk jij hahahaha
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:35
Valt mij wel op dat degenen die vaak het meest etteren ook het minst kunnen verdragen.
Vind ik leuk
Max Delius +2793
dinsdag 12 maart 2019 om 14:37
Beste nieuws sinds ons kampioenschap!
Vind ik leuk
heur es +874
dinsdag 12 maart 2019 om 14:37
Goed voor hem dat Gio weggaat. Stam houd meer van voetballende middenvelders !
Vind ik leuk
Studentje +667
dinsdag 12 maart 2019 om 14:38
Super talent! Vond hem indrukwekkend tegen Vitesse, gaat een hele belangrijke pion worden voor Feyenoord :)
Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 12 maart 2019 om 14:38
Hele goede zet Feyenoord , veel succes Kokcu .
Vind ik leuk
Mo +12879
dinsdag 12 maart 2019 om 14:39
Hele goede speler, heb je nu al veel meer aan dan aan Toornstra of een Clasie. Ergens ook wel zorgwekkend voor Feyenoord dat dit het enige talent is dat er een beetje toe doet en zijn kansen krijgt, de rest is blijkbaar niet goed genoeg.
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 12 maart 2019 om 14:47
De rest is wel goed genoeg, maar Gio gebruikt ze alleen bij nood en dan blijken ze ineens wél heel goed te presteren. Kijk naar Malacia in de Champions League, Kökcü nu, Bijlow eind vorig seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:52
Hier heb je ook veel meer aan. In R'dam loopt zat talent, er ligt een mooi complex. Deze jongems kunnen een mooi centje opleveren over een paar jaar.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
dinsdag 12 maart 2019 om 14:40
Goede zet, nu alleen nog wat meer laten spelen.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +361
dinsdag 12 maart 2019 om 14:46
Nou ayoub laat je contract maar ontbinden en kom maar terug.
Vind ik leuk
Gizmo +3795
dinsdag 12 maart 2019 om 14:48
Leuk dat VP een reactie als die van dat MaPang ongedierte niet verwijderd
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
dinsdag 12 maart 2019 om 14:58
Goed bezig mannen
Vind ik leuk
Patje41 +1138
dinsdag 12 maart 2019 om 14:59
Trots op een contract bij feijenoord....kan me er niets bij voorstellen
Vind ik leuk
Muscles +1733
dinsdag 12 maart 2019 om 14:59
Eén goede stap die Ajax 10x per seizoen maakt. Goede speler voor Feyenoord en hoop voor de toekomst in het Maasstadion
Vind ik leuk
Nr14always +4004
dinsdag 12 maart 2019 om 15:02
Dat verhoogt de teansfer waarde, en that's it.
Vind ik leuk
Erik-Vites +741
dinsdag 12 maart 2019 om 15:05
Opzouten met die Ma Pang Pang psv.....
Ga een leven zoeken ofzo, kinderachtig persoon
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:08
Leuk voor Feyenoord dat ze een keer een talent kunnen behouden, maar om dit nu meteen een slag te noemen, nou nee, hiermee blijft Feyenoord gewoon nog achterop bij PSV en Ajax, ze zouden pas een slag slaan als ze een betere TD zouden aanstellen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:20
zo goed is die nou ook weer nie natuurlijk
Vind ik leuk
Stranger +6635
dinsdag 12 maart 2019 om 15:33
Laat hem dan nu ook gaan spelen
Vind ik leuk
De Kleine +127
dinsdag 12 maart 2019 om 15:42
Ik zag net berichten op rtv rijnmond dat vak s leeg moet blijven daarna commentaar van verschillende mensen dat het niet uitmaakt bij volgende wedstrijd gewoon weer vuurwerk afsteken als ze dit doen moet de knvb maar hele wedstrijd zonder publiek en een boete 10x zo hoog leren die namaak supporters het misschien wel af
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 15:42]
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 16:50
Zij willen vuurwerk. En dat ze andere duperen interesseert ze niet.

Er was ooit een lied.
Hand in Hand Cambuurraden, Hand in Hand voor F-1
Die jongens handelen iig niet volgens dat lied.
Vind ik leuk
De Kleine +127
dinsdag 12 maart 2019 om 19:14
Nee en ze verpesten het voor de goeie supporters
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 20:11
Doe het dan op een plek waar vuurwerk veilig is.
Lijkt me niet zo moeilijk.
Maar ze denken alleen aan eigen plezier en anderen zal ze de R roesten.
Ik houd het netjes hè? :)
Vind ik leuk
Couto76 +1118
dinsdag 12 maart 2019 om 15:46
Goeie zaak voor Feyenoord, dit wordt een goeie!
Vind ik leuk
NvC +8492
dinsdag 12 maart 2019 om 15:56
Netjes gedaan Feyenoord 👌
Vind ik leuk
Blindsy +18791
dinsdag 12 maart 2019 om 16:00
Zo, de eerste grote move voor volgend seizoen is gezet.
Vind ik leuk
rinirat +3529
dinsdag 12 maart 2019 om 16:03
Het is leuk dat ze een jeugdspelertje vastleggen waar we nog amper iets van hebben gezien.
De ophef vind ik zwaar overdreven alsof ze iets heel byzonders hebben gedaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 16:03]
Vind ik leuk
Mari +12442
dinsdag 12 maart 2019 om 16:03
Gefeliciteerd
Vind ik leuk
Kakkerlak +592
dinsdag 12 maart 2019 om 16:05
opleiden voor turkije......lekker handig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:15
dat worden straks weer een hoop claxonturken.
Vind ik leuk
FRChamp +1038
dinsdag 12 maart 2019 om 16:07
We mogen echt blij zijn met dit nieuws over Kökcü! Echt een topper, nu al! Gio, geef hem alsjeblieft een basisplaats! Onder Stam verwacht ik dat Kökcü er sowieso staat! 🙌🙌
Vind ik leuk
Nummer 23 +68
dinsdag 12 maart 2019 om 16:13
Heheh...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:42
Succes
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 16:47
Altijd fijn als jongens uit de jeugd doorstromen, dat is een succes voor de hele club. Kijk naar PSV, das ook mooi.
Vind ik leuk
Guzzi +701
dinsdag 12 maart 2019 om 17:27
Dat is goed nieuws,eindelijk weer eens jeugd die hun contract verlengen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 12 maart 2019 om 17:27
Goede zet van Feyenoord. Volgende zet is Clasie eruit in Kokcu op zijn plaats
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:49
Geweldig een ajax supporter die precies denkt te weten hoe het bij feyenoord is, praat lekker de media na kleuter, hou je met je eigen club bezig, feyenoord heeft zat spelers in de jeugd lopen in oranje. Kom met feiten dan als je onzin gaat verkopen.
Vind ik leuk
pinkelman +4363
dinsdag 12 maart 2019 om 17:53
Oww, Orkun Kökçü , ik dacht nu komt iets groots met 'Feyenoord slaat slag heeft groot contractnieuws'

Als ze dergelijke spelers al niet kunnen vast houden, zou het ook wel erg gesteld zijn met Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
RGB +1286
dinsdag 12 maart 2019 om 18:06
Leuk voor die jongen, is volgens mij ook wel een hele goeie.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
dinsdag 12 maart 2019 om 19:24
Wow wat een groot contract nieuws.. en het seizoen is geslaagd :p ik moet nog maar zien of dit echt zo'n geweldige speler is.. bij feyenoord worden spelers vaak op de een of andere manier uit het niets slechter zie Malacia bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
fer65 +330
dinsdag 12 maart 2019 om 19:56
Het spreekt voorzich datje zo jongen houd ,dus laat dat trotse nieuws nu het is niet meer dan normaal propagandisten.
Vind ik leuk
fer65 +330
dinsdag 12 maart 2019 om 19:58
Wat een nagemaakte sukkels zeg ,als of het Cristiano Ronado is pfffff enge mensen.Je kunt hem weer op de bank zetten dat is jullie beleid wandluizen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 19:59]
Vind ik leuk