'Ik voel me schuldig. Zelfs mijn familie weet niet wat ze tegen me moet zeggen'

'Ik voel me schuldig. Zelfs mijn familie weet niet wat ze tegen me moet zeggen'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 23:54di 12-03-2019 om 23:54

Antoine Griezmann zit er helemaal doorheen na de Champions League-uitschakeling teven Juventus. De Atlético Madrid-spits vond Juve op alle fronten beter.

"We speelden niet de wedstrijd die we wilden. Het was een slechte avond voor ons en we hebben het Juventus makkelijker gemaakt", zei Griezmann tegen Sky Sport Italia. "We zijn allemaal teleurgesteld, omdat we niet thuis hebben gegeven. Ik ben de eerste die toegeeft dat ik niet genoeg heb gedaan. Ons tempo was verkeerd en Juventus was op ieder front superieur."

"Ik kan niet veel zeggen, omdat we de eerste wedstrijd met 2-0 wonnen. Ik weet niet wat er is gebeurd. Het herinnert me een beetje aan de wedstrijd tegen Bayern München (in 2016, red.), maar toen konden we nog aanpassingen doen."

"We hebben de verkeerde dag gekozen om het te verpesten. Iedereen zit er doorheen. Ik voel me schuldig omdat ik niet het voortouw heb genomen. Zelfs mijn familie weet niet wat ze tegen me moet zeggen."

Plaats een reactie

SantiagoErik +1399
woensdag 13 maart 2019 om 00:08
Soms zit het mee en soms zit het tegen......
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 00:09]
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
woensdag 13 maart 2019 om 00:22
Beetje lullig voor Madrid.
Eerst vliegt Real er uit en nu ook Atletico ook nog.
Vind ik leuk
Raziel +59
woensdag 13 maart 2019 om 00:37
Lullig hoe? We hebben ooit twee Madrileense teams in de finale gehad. Dat was pas lullig. 😅
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 06:46
Hebben ze aan zich zelf te danken Ronaldo en zijn team maten keken voor de wedstrijd nog even naar Ajax als hun dat nou ook gedaan hadden
Vind ik leuk
jollyrogers +8242
woensdag 13 maart 2019 om 10:21
en we zijn weer bij ajax... man man man
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:41
Hopelijk vliegt dat Barça er ook zsm uit! Dan zijn we eindelijk eens Spanje-vrij in de (halve) finale.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 04:05
Volgend jaar Getaffe maar dan
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 04:21
Mag ik 'hélemaal niks in Madrid' zeggen ?! 😏
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 06:46
Die zin heb je de afgelopen jaren vee gehoord he . Leuk om hem nu zelf ook eens te gebruiken 👍
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 04:15
Sjonge jonge zeg, ga huilen Antoin
Maar de coach had aanpassingen moeten maken, want Juventus zette goed vast in de eerste helft en dan verander je niks en speel je de tweede helft exact hetzelfde ?!
Ze hadden ook Luc de jong op kunnen stellen bij Juventus, daar de goals voorzetten waren en R7 kan ondanks de dekking toch gewoon inkoppen.
Niemand trouwens die tegen hem aan leunt, ipv leunt R7 zelf even tegen de verdediger aan bij het eerste doelpunt.
De coach had plan A en A only!
Nee, dat was tactisch niet sterk van die ADHD coach
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 04:17]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1989
woensdag 13 maart 2019 om 07:04
Hij zelf is de meest over rated speler die er is
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 13 maart 2019 om 05:56
Zeg maar niets meer... 🎶
Vind ik leuk
Pietje2015 +17155
woensdag 13 maart 2019 om 00:09
Speelde je ook mee dan Antoine?
Vind ik leuk
Mosquito +21768
woensdag 13 maart 2019 om 00:11
Antoine werd over het hoofd gezien.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:24
🤠
Vind ik leuk
Dorzon +4766
woensdag 13 maart 2019 om 00:12
Nee dat was zijn broer. Maar die is niet zo goed
Vind ik leuk
Vamos7 +10935
woensdag 13 maart 2019 om 00:50
Haha.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 01:39
Zou top zijn, speel jij maar we zijn toch al “geplaatst”. big bro in actie.
Vind ik leuk
tikkietoe +6100
woensdag 13 maart 2019 om 00:09
Heel eerlijk om toe te geven dat je met name door Ronaldo bent overklast.
Ik hoop niet dat Ajax, Juventus of Barcelona loot.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:11
Juventus hoop ik wel, alleen dan pas in de finale. (Ultieme wraak)
Vind ik leuk
tikkietoe +6100
woensdag 13 maart 2019 om 00:11
Vroeg zat om dat soort clubs tegen te komen.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
woensdag 13 maart 2019 om 00:39
De ultieme droom maar het word nog heel zwaar. Ik zag Manchester City spelen en vas diep onder de indruk.
Vind ik leuk
Farmer +14267
woensdag 13 maart 2019 om 16:57
Knettergekke uitslag idd, maar dat kan voor MC ook omslaan in gemakzucht en arrogantie bv...
Vind ik leuk
Nr14always +3678
woensdag 13 maart 2019 om 00:13
Dan pakken ze weer een pilletje net als in '96
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:14
Ik voorkom wel dat ze een pilletje pakken. Reken maar🤒
Vind ik leuk
Nr14always +3678
woensdag 13 maart 2019 om 00:14
De beker moet ook nog terug 🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:15
Ook dit komt goed, ik bid wel even naar boven🤠
Vind ik leuk
Nr14always +3678
woensdag 13 maart 2019 om 11:43
MK Ultra?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
MK?
Vind ik leuk
Nr14always +3678
woensdag 13 maart 2019 om 23:13
Manchurian Candidate, MK Ultra
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Of course. Had ik moeten weten🤒
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +141
woensdag 13 maart 2019 om 07:15
nog steeds aant wenen over een beker die je niet eens meegemaakt hebt? sukkelaar toch. ik w8 nog steeds op de bewijzen? de stalen enz. die kan je me precies niet geve. dus niet zagen.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
woensdag 13 maart 2019 om 08:15
Om bewijzen vragen bij een club uit een corrupt land, of bij een corrupte UEFA destijds met Blatter aan het bewind heeft niet zoveel zin. Ik zou zeggen kijk de beelden eens terug en let bijvoorbeel op Gatusso, en dan met name op zijn wijd openstaande pupillen en het schuim op zijn bek.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:46
Er was anders genoeg bewijs van de Italiaanse doping--autoriteit. Er is gewoon niets mee gedaan.

(bron: Andere tijden Sport)
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +141
donderdag 14 maart 2019 om 16:45
gatusso?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
donderdag 14 maart 2019 om 17:15
Ja met hoofdletter G. Ik zal de naam wel verkeerd hebben geschreven. En jij weet waarschijnlijk niet dat allen namen met een hoofdletter beginnen, alleen de tussenvoegsels niet.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
donderdag 14 maart 2019 om 21:45
EVEN MIJN EXCUSES!!! Inderdaad geen Genarro Gattusso, want die speelde nooit bij Juve. Hij was wel een dopingzondaar, buiten kijf.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:46
Ai... Ik denk niet dat Gatusso het allerbeste voorbeeld is in deze.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:50
Doe nou niet alsof jij hier het geweten bent van Juventus. Leuk dat je voor een favo buitenlandse club bent. Maar stel je niet zo aan, alsof iemand anders niets mag zeggen over '96.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +141
donderdag 14 maart 2019 om 16:43
heb abo op juve... Ben elke 2 weken daar.
In het juve museum liggen de documenten over deze zaak. Dus kom niet hier lullen over een club die je niet kent.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
donderdag 14 maart 2019 om 17:17
Juve en Juve museum, in het Ajax museum zullen ongetwijfeld andere documenten liggen. De Club Juventus is bekend, en haar duistere zaakjes ook.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:43
Wij van WC-eend...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:45
Wel cool trouwens als je (daadwerkelijk) twee-wekelijks naar Juve gaat. Dat is weer eens wat anders dan de Euroborg...
Was je er van de week ook bij tegen Atletico? Lekkere pot was dat zeg!
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +141
vrijdag 15 maart 2019 om 10:36
Nee, helaas niet. door de week gaat dit niet door men job. dit was enkel mogelijk door dat we mensen hier in belgie hebben leren kennen met fam in turijn. anders was dit een dure grap elk weekend. hotel etc
Tickets voor juv-atl waren onmogelijk. duurste abo's krijgen voorrang
Vind ik leuk
Nr14always +3678
woensdag 13 maart 2019 om 00:15
Hoe wil je dat tegenhouden tenzij je contacten bij wada hebt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:16
Mag ik niet zeggen🤡
Vind ik leuk
MojoRisin +15026
woensdag 13 maart 2019 om 00:27
Bloed-doping zelfs, ze zaten aan de transfusie..
Ongelofelijk dat ze die titel hebben mogen houden.. Ze hebben Armstrong toch ook alles afgenomen ?
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
woensdag 13 maart 2019 om 06:03
Ja vind dat echt een blunder ook van de UEFA en de FIFA.

Dopinggebruik word in het voetbal helaas nog toegestaan als er maar betaald word aan de juiste instanties.
Vind ik leuk
MojoRisin +15026
woensdag 13 maart 2019 om 00:13
Als ze niet weer onder de doping zitten..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:14
Komt goed!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:43
ManU in de finale kan ook leuk zijn. Mogen ze de EC3 van 2017 hebben, maar Ajax de EC1 van 2019. :-)
Vind ik leuk
MojoRisin +15026
woensdag 13 maart 2019 om 00:12
Denk ook niet dat ze ons graag loten.. 2x beter dan Real zijn heeft nogal wat indruk gemaakt..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 01:22
Ben je al die 4-0llen vergeten die Ajax van real gekregen heeft ,2x gewonnen van real in 40jaar zou je bedoelen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:51
Haha Ajax vliegt eruit wie ze ook loten,ze hebben geluk dat ze een gaar Real hebben getroffen .
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
woensdag 13 maart 2019 om 01:29
of City
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:50
Barcelona is nog niet eens door.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:45
Ik hoop van ganserharte dat Barça, Juve, en City en een vierde grootmacht elkaar treffen. Dan ruimen ze mooi elkaar op.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:09
Normaal een geweldige speler maar vanavond heb ik hem helemaal niet gezien hij speelde als een krant
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:16
Toch pakte ie een keer goed de bal af achterin bij Atletico , en dat vind ik toch knap voor een aanvaller .
Verder nog 1 schotje op goal verder inderdaad niet gezien .
Maar het valt ook niet mee om goed te spelen als aanvaller in een elftal wat eigenlijk niet over de middenlijn wil komen .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:12
Dus spelers gaan gelijk bellen na de wedstrijd?
Vind ik leuk
Nr14always +3678
woensdag 13 maart 2019 om 00:19
Lijkt mij wel een aardige gozer, geen branie.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:25
Heerlijk overwinning van juve en terecht ook gewonnen van atletico want die hadden niks te vertellen dus gingen ze maar met lege handen naar huis toe🤣

FORZ JUVE💪😎⚽️

[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 01:44]
Vind ik leuk
Dinho +2
woensdag 13 maart 2019 om 00:41
Wat viel afletico tegen vandaag zeg pfff. Natuurlijk had ik niet verwacht dat zij juve even weg zouden tikken maar kom op de makkelijkste passes gingen compleet mis vandaag. En griezmann mag zich nooit meer vergelijken met Messi en Ronaldo. Hij zit nog ver onder dat niveau
Vind ik leuk
Midden-Noord +95475
woensdag 13 maart 2019 om 01:14
Verschil van voorkeur en inzicht. Ik had vandaag niet anders verwacht, en al helemaal Juve thuis is onverslaanbaar. Hebben de klasse om te scoren en de klasse om de nul te houden. Precies wat ik dacht, geen verlening nodig. Gewoon veel meer kwaliteit en individuele klasse.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 01:02
Op z'n minst eerlijk,misschien transfer naar juve :-) :-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95475
woensdag 13 maart 2019 om 01:12
Antoine wie? 😂
Vind ik leuk
Leodinho +512
woensdag 13 maart 2019 om 01:25
Dit is de meest overschatte speler op de velden. Teert alleen op WK die Frankrijk won. Voor de rest heb ik hem nooit in grote wedstrijden gezien. Simeone meest overschatte trainer. Ga lekker aanvallen en maak de 0-1 dan ben je safe. 90 minuten verdedigen lukt je nooit tegen fysiek sterke clubs want ze kunnen jou altijd pijn doen met voorzetten. Lekker in Madrid blijven met zn tweeen en niks winnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:12
Wees blij man, nu heb je wel een afgang tegen AJAX in een van de volgende rondes voorkomen 😉
Kun je gewoon eerlijk zeggen tegen je familie toch 🤔
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 07:12]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:13
Ben blij dat ze eruit liggen .Een vervelende trainer die een iq van een kikker heeft.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws