Man United wil De Gea geen 30 miljoen per jaar betalen

GERUCHT: Man United wil De Gea geen 30 miljoen per jaar betalen

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 13:53wo 13-03-2019 om 13:53

Manchester United en David de Gea worden het maar niet eens over een nieuw, meerjarig contract voor de Spaanse doelman. Dat heeft vooral te maken met de exorbitante salariseisen van De Gea. De 28-jarige sluitpost verlangt minstens 600.000 euro per week, oftewel 30 miljoen euro per jaar. Hij wil namelijk minstens zo veel verdienen als teamgenoot Alexis Sánchez. (The Sun)

Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

63% 37%

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 14:05
Afscheid nemen en een andere keeper kopen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:34
Hoezo? Beste keeper ter wereld kan gewoon rustig evenveel vragen als die A. Sanchez.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:54
31.2 miljoen per jaar?
Vind ik leuk
Metal +3064
woensdag 13 maart 2019 om 14:13
Terecht dat hij zo denkt. Sanchez is een prutser. De Gea wint wedstrijden voor de club.
Neemt niet weg dat 30mio aan salaris belachelijk is.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:52
600.000 pw is 31.2 miljoen per jaar excl. bonussen

Belachelijk!
Vind ik leuk
badeend. +1569
woensdag 13 maart 2019 om 17:39
En na btw heb je de helft over...
Vind ik leuk
fernjef +1527
donderdag 14 maart 2019 om 08:50
dat is een andere belasting hoor... Geen btw.... Maar je punt is duidelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:21
Nee, dat is ze niet. Want in het VK betaal je amper belasting over spelers-salarissen. Ipv 53% betalen ze in de EPL door een trucje sinds de negentiger jaren 19% over het loon van voetballers.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:57
BelastingToegevoegdeWaarde nog wel ?

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:55
btw? Dus jij ontvangt loon/uitkering waar nog btw af moet?
Vind ik leuk
Donnygo +4933
woensdag 13 maart 2019 om 14:31
HAHAHAH 30 miljoen per jaar is hij wel lekker in de bovenkamer.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:00
Kon je zien aankomen toen je Sanchez zo'n exorbitant salaris gaf, zeker als hij vervolgens dan weinig presteert.
Vind ik leuk
navidos +263
woensdag 13 maart 2019 om 15:58
eigen schuld van United zelf als je Sanchez gaat halen wat totaal niet nodig was en hem deze salaris dokt dan krijg je dit. Overigens is The Sun wel de laatst betrouwbaar bron. Volgens betrouwbaarder bronnen zijn De Gea en United wel daadwerkelijk dichtbij nieuw verbinding.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:46
Die aankoop was gewoon nog een laatste ego-strelend zetje van die achterlijke Portugees.

Gewoon City/Pep even "verslaan" en zowel een veel te hoge transfersom als salaris uitgeven, zeker voor wat deze Chileense mafkees tot nu toe gepresteerd heeft voor de club.

Hij is gewoon Di Maria/Falcao in het kwadraat gebleken, puur en alleen bij ons opgezadeld vanwege de ego van die mafklapper van een coach.
Vind ik leuk
Mari +12422
woensdag 13 maart 2019 om 16:05
Welke idioot heeft Sanchez dit bedrag gegeven denk ik eerder
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:12
Ed Woodward o.a., ze geven niet voor niets bijna 300 miljoen pond aan salarissen uit dit jaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 16:13]
Vind ik leuk
Mari +12422
woensdag 13 maart 2019 om 16:13
Tx. Ze zijn gestoord daar
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:17
Helemaal omdat het vooral naar de verkeerde spelers gaat, een Lukaku verdient er ook 250.000 pond per week.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:23
Met Sanchez ontnamen ze een directe concurrent hun beste speler, dat is ook schijnbaar iets waard. Net als toen Juve Huguain van Napoli kocht.
Vind ik leuk
Johan C +18
woensdag 13 maart 2019 om 19:22
Belachelijke bedragen. Moeten ze gelijk paal en perk aan stellen. De gewone man zit op de tribune met een Jan Modaal loon. Dit gaat werkelijk nergens over.......
Vind ik leuk