Simeone: 'Hij zal het wel gezien hebben, waarschijnlijk wilde hij karakter tonen'

Simeone: 'Hij zal het wel gezien hebben, waarschijnlijk wilde hij karakter tonen'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 14:09wo 13-03-2019 om 14:09

Diego Simeone berust in de uitschakeling van zijn Atlético Madrid. De Argentijnse oefenmeester van de Madrilenen, die dinsdagavond geveld werden door een hattrick van Cristiano Ronaldo (3-0), heeft respect voor de Portugese superster.

Simeone werd na afloop gevraagd naar de reactie van Ronaldo na de wedstrijd, die opvallend veel gelijkenissen vertoonde met de wijze waarop Simeone zelf de thuiszege (2-0) op Juventus vierde. "Hij zal gezien hebben hoe ik reageerde in Wanda Metropolitano", reageert de Argentijn, opgetekend door The Daily Mail. "Net als ik wilde hij waarschijnlijk laten zien dat hij karakter heeft."

"Hij is de beste ter wereld", gaat Simeone verder. "Dit zijn dingen die hij kan doen tijdens belangrijke wedstrijden. We hebben niet te weinig karakter getoond, niet te weinig gewerkt of ons te weinig ingezet. Ze waren gewoon beter dan wij. Als ik een team zie dat beter dan ons speelt kan ik niets anders doen dan ze met de winst feliciteren."

Plaats een reactie

Metal +3272
woensdag 13 maart 2019 om 14:12
Klasse reactie van een toptrainer!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2023
woensdag 13 maart 2019 om 14:20
Ik vind het een grote rand debiel maar dit is inderdaad een geweldige reactie had ik nooit verwacht ... punten gewonnen bij me
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
woensdag 13 maart 2019 om 14:22
Hij kan ook niet echt anders he, na die wedstrijd kan hij moeilijk zeggen dat ze beter waren. Man Man wat werden die weggezet.
Vind ik leuk
Bint +314
woensdag 13 maart 2019 om 15:46
En toch wil ik niet beginnen met het aantal trainers en spelers te tellen die na een terecht verloren wedstrijd met droge ogen beweren dat zij de betere waren..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:33
helemaal gelijk de grootste mongool langs het veld maar zeer mooi reactie
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:41
Als je 2 cl finales hebt behaald , 2 Europa league's en 1 keer het kampioenschap van Spanje hebt gehaald met een cllub als Atletico Madrid ben je echt geen mongool .
Mongooltjes zijn die mannetjes die op deze site heel de dag provoceren .
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2023
woensdag 13 maart 2019 om 15:45
Niemand zegt toch iets over hem als trainer ??? Maar voor jou is zijn gedrag langs de lijn dus normaal ?? Zegt meer over jou dan over die Zogenaamde mongooltjes die jij noemt
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:51
Het feit dat jij die provocerende kinderen hier gewoon normaal vind schijnbaar zegt ook al genoeg over jou .
Weer zo'n Ajax trolletje die modder spuit .
En waar zeg ik dat ik zijn gedrag goedkeur dan , maar om hem een mongool te noemen gaat me iets te ver .
In tegenstelling tot die trolletjes hier heeft hij wel iets bereikt namelijk .
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2023
woensdag 13 maart 2019 om 15:53
Jeetje val je nou over het woord mongooltje .... idioot , imbeciel , mafketel wat maakt t nou uit of beledig ik nu de mongooltjes ... gezeik om woorden in nederland
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:05
Begrijpend lezen is best moeilijk ofniet .
Hoe jij het allemaal noemt maakt mij echt geen fuck uit , maar schijnbaar irriteer jij je meer aan het gedrag van Simeone langs de zijlijn dan aan het gedrag van die kleuters hier op vp , waar echt nooit geen fatsoenlijk woord uitkomt .
Ik heb liever een fanatieke trainer langs de lijn dan de domme reactie's van Jaapie trekhaakie .
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2023
woensdag 13 maart 2019 om 21:42
Jaapie trekhaakie is in het echt een gouwe gozer jongen
Vind ik leuk
yuuup +10897
woensdag 13 maart 2019 om 16:02
Het is niet normaal, maar ook niet geacteerd. Sommige mensen doen nu eenmaal rare dingen in hun emoties. Misschien is hij privé wel weer een hele stille man.
Vind ik leuk
grunnfan +417
woensdag 13 maart 2019 om 14:36
Zo is hij altijd tijdens de wedstrijd volledig losgeslagen. 5 minuten na de wedstrijd de rust zelf. Was als speler ook zo. Heel apart.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:15
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:28
Aangenaam.
Vind ik leuk
Reyhan +422
woensdag 13 maart 2019 om 18:02
Klopt, maar ik vind wel dat hij z'n spelers met wat meer aanvallende intenties het veld in had mogen sturen. Wat was die Thomas Lemar trouwens slecht zeg. En dan te bedenken dat bijna alle topclubs achter hem aanzaten.. Gelukkig speelt ie niet bij Bayern. Ik had me echt groen/geel aan hem geërgerd.
Vind ik leuk
dhrwobo +44268
donderdag 14 maart 2019 om 08:44
Absoluut.

leip logo heb je trouwens. Ga je in juni ook naar Amsterdam? 🤟🏻
Vind ik leuk
Metal +3272
donderdag 14 maart 2019 om 08:51
Thnx, nee ik zit dan helaas voor meerdere weken voor het werk in het buitenland.
Vind ik leuk
dhrwobo +44268
donderdag 14 maart 2019 om 12:14
Sonde sonde. Ik kan niet wachten! Baal alleen dat ze in de ArenA optreden... die akoestiek daar is echt om te galmen/janken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:13
Met alle respect voor Messi, maar dit kan alleen Ronaldo
Wat een baas zeg!
Vind ik leuk
Korm +39911
woensdag 13 maart 2019 om 14:17
buiten dat CR7 een baas is denk ik dat Messi dit ook gewoon kan hoor :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:20
Hoevaak laat Ronaldo het zien op CL niveau en hoevaak Messi? Messi is ook zeker een baas, maar als je ziet hoevaak Ronaldo dit flikt. Of het nu een halve finale of finale is. Hij flikt het altijd
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:22
Je zegt het al, Ronaldo kiest zijn wedstrijden uit en Messi is veel onvoorspelbaarder bij die weet je het nooit wanneer hij het op zijn heupen heeft.
Vind ik leuk
Korm +39911
woensdag 13 maart 2019 om 14:30
ronaldo 160 wedstrijden en 124 doelpunten. Messi 130 wedstrijden en 106 doelpunten. deze 2 ontlopen elkaar niet veel en ja ook messi heeft vaak finales en halve finales beslist... zoals ik aan geeft zijn het 2 topspelers!
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 15:21
Messi heeft ook 2x een penalty gemist waardoor ze de copa Amerika niet wonnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:46
Ronaldo heeft ook wel is niet gescoort en Portugal uitgeschakeld werd of minder gescoord en niet kampioen werd. Tja zo kan ik er nog wel een paar. Hoe je het wend of keert het zijn allebij giganten en van mij mogen er nog 10 van zulke geboren worden!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:31
Ik las gisteren ergens dat Ronaldo bij 75 van de 77 goals die zijn club (alle clubs bij elkaar) maakte in de knock-out fase van de CL betrokken was. Ongekend.
Overigens las ik ook dat Messi nog nooit een hattrick heeft gemaakt in de knock-out fase. Hij heeft er net als Ronaldo wel 8 maar allemaal in de groepsfase.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:48
Ze hebben beide 8 hattricks in de CL.. Lijkt me aardig gelijk.
Vind ik leuk
Dani82 +3357
woensdag 13 maart 2019 om 15:30
Sinds wanneer gaat het om de hattricks? Volgens mij gaat het om de prijzen die ze winnen toch?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:41
Ik reageer op het volgende wat gezegd is door "Erismaar1club": "Messi is ook zeker een baas, maar als je ziet hoevaak Ronaldo dit flikt".

Met 'dit' wordt imo gedoeld op de hattrick wat volgens mij het onderwerp is.
Dus dan is mijn reactie dat ze allebei evenveel hattricks hebben gemaakt in de CL.


Vind ik leuk
Dani82 +3357
woensdag 13 maart 2019 om 17:55
Ah oke, niet gezien dat het om de hattricks ging, mijn excuus!
Ik vind het overigens beide fenomenale spelers.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:50
Geeft niet! Helemaal met je eens! Vergelijken tussen die twee vind ik maar niks.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:37
Heb het even voor je opgezocht.

Messi scoorde ze tegen Celtic, Apoel, Ajax, PSV, Leverkusen, City, Arsenal en Viktoria Plzen.
Ronaldo tegen Bayern Munchen, Ajax, Galatasaray, Atletico Madrid, Wolfsburg, Malmo, Shakthar en nogmaals Atletico.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:46
Zijn niet de minste namen. Opzich redelijk gelijk toch? Heb niet de indruk dat het ene rijtje indrukwekkender is dan het andere rijtje.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:49
Het verschil is alleen wel dat Ronaldo de helft van zijn hattricks scoorde in de knock-outfase en Messi geen een.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:59
Feitelijk is dat dan knapper dan de 8 hattricks van Messi die ze alleen in de groepsfase heeft gemaakt. Maar als je ziet tegen wie ze gescoord zijn dan zit er bijna geen verschil in.

Ik persoonlijk vind de 8 hattricks van beide personen even indrukwekkend, dat dat bij de ene dan wat later in het toernooi is vind ik niet zo relevant als je ziet wie de tegenstanders waren. Hadden net zo goed poulefase tegenstanders kunnen zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:04
Nouja, die vier waren nou wel net Bayern Munchen, Atletico 2x en Wolfsburg. Net de sterkere tegenstanders uit het rijtje. Bovendien waren ze in alle 4 de gevallen beslissend. Zonder die 4 hattricks had Real Madrid waarschijnlijk 2 CL's minder gewonnen de laatste jaren.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:47
Als je het zo stelt eens! Ben alleen nooit zo'n voorstander van het beter vinden van een van deze 2. Wil vooral aangeven dat ze allebei knetter goed zijn.

Wat je zegt helemaal eens.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:53
Dat ben ik ook met je eens.
Voetbal wordt minder leuk wanneer we het ooit zonder deze twee moeten doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:55
Helaas wel.. mbapee en neymar zijn leuke spelers maar bij lange na geen Ronaldo of Messi. Ik hou het het liefste bij robben maarja die speelt zo weinig..
Vind ik leuk
Hotboy99 +631
woensdag 13 maart 2019 om 14:18
Het is natuurlijk een fenomeen maar voor mij heeft die Argentijnse kabouter toch net een streepje voor op deze Portugese geweldenaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:23
Messi is een natuurtalent en Ronaldo niet.
Vind ik leuk
Molletje +2677
woensdag 13 maart 2019 om 14:27
Ik vind het eenzelfde vergelijking als Federer met Nadal.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:31
Inderdaad hetzelfde verhaal.

Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
woensdag 13 maart 2019 om 14:54
Ja of je gaat Schumacher en Senna met elkaar vergelijken.

Off Topic: #Jaa Japie en al zijn 256 accounts out
Vind ik leuk
Molletje +2677
woensdag 13 maart 2019 om 15:23
?? Waar heb jij het nu weer over met Jaa Japie?

Ik zeg alleen dat ik het een zelfde vergelijking vind, omdat De Gekleurde Bril het over "een natuurtalent en de ander niet" heeft..

Dié vergelijking vind ik ook altijd van toepassing op Federer en Nadal. En ja, het heeft niets met voetbal te maken, maar heb je liever hier het getrol en gezeik en gegooi met ziektes dan dat 2 personen gewoon even afdwalen naar een andere sport!?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
woensdag 13 maart 2019 om 17:23
Er stond of topic voor hé.

Wat je vergelijking ga ik toch met je mee?
Appels en peren of iets dergelijks.
Vind ik leuk
Molletje +2677
woensdag 13 maart 2019 om 19:19
Ok, dan begreep ik je verkeerd. excuus
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 18:02
Daarom des te meer respect voor Ronaldo. Terwijl het team van Juve gisteren feestvierde zat hij al in een ijsbad.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:40
Voor mij niet. Technisch is Messi de betere voetballer maar dat is ook zo'n beetje het enige. Op fysiek en mentaal vlak is Ronaldo vele malen beter.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:21
Twee verschillende spelers.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:25
Zeker mee eens, alleen worden ze vaak wel vergeleken
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:27
Idd die eerste 2 goals die Ronaldo maakte zie ik Messi niet zo gauw doen, maar Messi kan heel veel andere dingen weer veel beter dan Ronaldo. Ronaldo komt ook niet in de buurt van Messi. Zijn balgevoel is gewoon onmenselijk!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:32
Beter als dit had ik het niet kunnen verwoorden
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:33
Ronaldo werd al kind gepest omdat hij niet on voetballen mocht hij nooit meedoen, door dit pesten is hij gaan trainen als een gek.

Messi is na Cruijff de beste ooit al is vergelijken moeilijk zat gelet op de tijdsgeest.
Vind ik leuk
WGW +347
woensdag 13 maart 2019 om 14:13
Respect voor zijn reactie. Maar wat was Ronaldo weer goed. We genieten ervan zolang het kan!
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 14:14
Nee, jullie zijn allebei losers die aanbeden worden terwijl jullie het totaal niet verdienen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:15
Hoezo verdient Ronaldo het niet? Iemand die zijn ploeg zo naar de kwartfinale schiet, verdient al het respect en alle lof.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 14:23
Geen enkele voetballer verdient het om geaddoreerd te worden, het is toch fucking waanzin dat mensen slecht gedrag van iemand goedkeuren, alleen maar omdat hij tegen een bal trapt en dit goed kan?

Deze wereld is doodziek man, echte helden zijn anoniem en narcistische idioten zoals Ronaldo en Simeone worden geaddoreerd...

Pure fucking waanzin, denk er gewoon eens over na en je kunt niet anders dan het met me eens zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:37
Ik snap waar je naar hint, maar iemand kan toch respect afdwingen middels een enorme sportieve prestatie? Ik adoreer hem zeker niet, maar kan wel onwijs genieten van zijn prestaties op het veld als voetballiefhebber.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 14:39
Ja en dan zou hij dus ook respect moeten verliezen wanneer hij zich gedraagt als een debiel, wanneer hij belasting ontduikt, wanneer hij iemand sexueel misbruikt....

Schei nou eens uit man, dit soort mensen sporen niet, zijn van god los en denken dat ze boven alles en iedereen uitstijgen, puur dankzij mensen zoals jij die volledig verblind worden, omdat ze dat sportieve succes kennelijk belangrijker vinden dan het menselijke gedeelte wat gewoon niet juist is.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:43
Ik beoordeel hem als sportman, hij moet zelf maar weten of hij belasting ontduikt of niet. Ik heb het puur alleen over zijn voetballende kwaliteiten. Volgens mij mag ik gelukkig nog zelf bepalen of ik daarvan mag genieten of niet. Als ik bij alles en iedereen moet nadenken over wat hij/zij in zijn/haar leven heeft uitgespookt voordat ik mag genieten van iets, zou ik daar depressief van worden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:43]
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 15:19
Dat is dus laf en dom, want hij is niet een sportman, hij is een mens en als je gewoon nomaal in het leven staat dan behandel je iedereen gelijk en dat doe jij niet.

Want iedere willekeurig persoon die dat gebaar maakt zoals Simeone en Ronaldo zal je voor gek verslijten, ieder persoon die belasting ontduikt zal je een crimineel noemen, maar omdat het een topsporter is is het ineens niet erg wat hij in zijn prive tijd doet, dat moet hij zelf weten...

Hypocriet, dom, zielig en de kern van het probleem in deze wereld, dat mensen dingen goed gaan praten omdat iemand bekend is.

Jammer dat zoveel mensen in elkaar zitten zoals jij en totaal het vermogen ontberen om in te zien hoe hypocriet ze zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:21
Man, word eens wat luchtiger. Jij maakt het leven wel heel zwaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:43
Ergens heb ik het vermoeden dat jij vanochtend met je verkeerde been uit bed bent gestapt...
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 14:16
Nee zullen ze eerst wat prijzen moeten gaan winnen om dat te verdienen
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 14:24
Ook niet, voetballers verdienen helemaal niks want ze dragen helemaal niks bij aan de samenleving en gedragen zich heel vaak ongelofelijk narcistisch en debiel, puur omdat de adoratie ze naar het hoofd is gestegen.
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
woensdag 13 maart 2019 om 14:27
Je hebt geen idee hoeveel plezier ze mensen doen. Het zijn uiteindelijk gewoon entertainers. Vele mensen halen er afleiding uit in een moeilijke periode bijvoorbeeld. Dat jij niet kan inzien dat miljoenen of miljarden mensen genieten van voetballers als Messi zegt vooral iets over jou. Niet over hen
Vind ik leuk
Grijs +1328
woensdag 13 maart 2019 om 16:49
Ik begrijp je punt en ben het er (ietwat genuanceerder) deels mee eens.

Maar voetballers brengen wel veel vreugde in het leven van veel mensen, maar ook van ernstig zieke kinderen. Ze voegen daarmee echt wel iets toe aan de maatschappij, want als ik bij die zieke kinderen sta dan huilen die kinderen van teleurstelling :D.

Maar de adoratie, en vooral hun salaris, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het verbaast me ook steeds weer hoe hoog die salarissen zijn en dat het alleen de voetballers zijn die daar ontevreden over zijn (dat het te laag is). Sommige spelers verdienen een huis / maand en kunnen daar geen genoegen mee nemen omdat iemand anders 1,5 huis / maand verdiend. Misschien ben ik wel veels te calvinistisch, maar zo'n houding begrijp ik echt niet.

En het volk pikt het ook
gewoon allemaal dat spelers één ton / maand mogen verdienen en blijven massaal overpriced uit- en thuisshirts en trainingspakken kopen. Van je eigen club, maar ook van een andere club. Babies (zonder besef van wat voetbal is) moeten verplicht in outfits worden gestoken, alle commerciële rotzooi wordt binnen gehaald. Maar ondertussen klagen ze wel over de schandalig hoge prijzen...

Aan de ene kant staan boeren zich te pletter te werken voor een zeer schraal en minimaal salarisje, maar als je goed tegen een balletje kan trappen dan...
En dit is zo volledig geaccepteerd dat mensen deze buitensporige salarissen nog verdedigen ook.

In mijn ogen begrijpen de meeste mensen het leven niet. Ze begrijpen slechts de maatschappij en kijken niet verder dan dat.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 17:41
Het is een mythe dat voetbal mensen verbind, want daar waar het slechts een paar mensen met elkaar verbind die het zelfde team steunen drijft het mensen juist uit elkaar als ze een ander team steunen.

En dat kan een hele hoop haat met zich mee brengen, veel meer dan dat het liefde en plezier brengt bij mensen. Het is gewoon veel te kort door de bocht om louter naar de positieve kanten te kijken, dat zijn allemaal kleine druppels op een gloeiende plaat.

Mensen begrijpen het leven inderdaad niet, ze leven in een sociale omgeving die gecreerd is en kunnen niet verder kijken dan hun neus lang is, ze kunnen niet inzien hoe verziekt deze wereld echt is.

Ik vind dat er geen nuances meer bestaan, de wereld is helemaal geflipt en we gaan zo slecht om met de grondstoffen, met de dieren en met elkaar dat er geen andere uitweg is dan dat we onszelf uitroeien als we niet snel anders gaan leven met zijn allen.

Jan met de pet ploertert zich de hele dag uit het naad voor een kut salarisje zodat meneer Ronaldo en een handjevol elite schandalig rijk worden voor iets wat dus bar en bar weinig toevoegt aan de wereld.

Nee, noem mij maar gek en doe allemaal maar alsof ik een azijnpisser ben, ik vind het allemaal prima, maar niet lopen janken als de wereld straks vergaat, je bent er zelf mede verantwoordelijk voor.
Vind ik leuk
WGW +347
woensdag 13 maart 2019 om 14:16
Wat doe jij op een voetbalsite als je niet van het voetbal, zoals Ronaldo ons biedt, kan genieten?
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
woensdag 13 maart 2019 om 14:21
Waarschijnlijk roepen dat de club uit zijn eigen stad/dorp de beste is zonder enige onderbouwing of ook maar inzicht in het spel.
Zitten er helaas meerdere van hier op VP.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 14:26
Je verhaal is zo treurig dat je er alleen maar jezelf mee voor lul zet. Je hebt geen idee wat mijn motieven zijn voor wat ik schrijf dus wat je zegt slaat als een tang op een varken en dus zet je jezelf alleen maar voor lul door te denken dat je voor een ander kunt spreken.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
woensdag 13 maart 2019 om 16:30
Ik schrijf toch "waarschijnlijk" dat duidt aan dat het een sterk vermoeden is. Ik zet nergens neer dat ik weer wat jou motieven zijn. Feitelijk is het dus jou bericht hier wat nergens op slaat.
Maargoed ga er vanuit dat het een misverstandje is doordat je te snel gelezen hebt? Kan gebeuren.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 14:25
Je snapt het niet, maar dan ook echt totaal niet, ik ga dan ook niet eens energie verspillen om het je te proberen uit te leggen want met zaagsel in je hoofd valt er weinig te snappen...
Vind ik leuk
Romarioo +763
woensdag 13 maart 2019 om 14:16
Respect 💪💪
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
woensdag 13 maart 2019 om 14:17
Karma senior.

Hier leer je ook weer van.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 13 maart 2019 om 14:18
Netjes van Simeone, respect! Mooi ook die erkenning voor CR7, wat is hij belangrijk.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:18]
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
woensdag 13 maart 2019 om 14:22
Jazeker.. Alleen had ik niet meer verwacht dat hij het bij Juventus ook nog zou flikken eerlijk gezegd..
Ook niet dat Atletico die 2-0 nog zou weggeven..
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 13 maart 2019 om 14:30
Ik wel, ben nog steeds stomverbaasd dat hij bij Juve zit. Juve was zelf ook overtuigt en hadden een mooie promo gemaakt. Iedereen bij Juve was overtuigt want in eigen huis is Juve onverslaanbaar. Juve kan als geen ander de nul houden en hebben de klasse om voorin het verschil te maken.


https://www.youtube.com/watch?v=bcFbzgAm4U8
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
woensdag 13 maart 2019 om 14:19
Sportieve reactie..
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 14:22
Diego, je bent een man naar mijn hart. Niet zeuren, de tegenstanders feliciteren en ruiterlijk toegeven dat je niet goed genoeg was. Nu scheelde het, voor wat ik heb gezien, niet zo ontzettend veel en dan toch zo reageren? Petje af Diego Simeone.
Vind ik leuk
dekoef +138
woensdag 13 maart 2019 om 14:25
Wat een bullshit. Als je als team zo verdedigend gaat spelen, roep je de nederlaag over je zelf af. Laat dan je cojones echt zien en speel gedurfd! Simeone kan ook niet anders dan de Juve beter noemen met zo'n laffe tactiek
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:25]
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 14:32
Dekoef, ook verdedigend spelen is een tactische keuze die vaak goed uitpakt. Het zou pas laf zijn als je verdedigend zou spelen en achteraf zou zeggen dat je het beste van het spel had. Dat doet hij hier niet.
Vind ik leuk
dekoef +138
woensdag 13 maart 2019 om 14:51
vanaf minuut 1 op een laffe manier de wedstrijd benaderen terwijl Juve er 3! moest maken. 1 keer scoren en Atletico was verzekerd van de kwartfinale. Juve moest komen en heeft Ronaldo. het is gewoon een ontzettend zwakke tactische keuze. Door zijn fout hebben ze verloren en dat durft ie niet zeggen. Hij heeft zelf Juve in het zadel geholpen.
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 15:02
Dus is er gerechtigheid? Iedereen heeft het recht om verdedigend te spelen, het maakt zelfs dat de overwinning van Juve nog mooier blinkt. Wees daar dan blij mee, dat heb je dan blijkbaar aan je tegenstander te danken. Dan is het toch goed?
Vind ik leuk
dekoef +138
woensdag 13 maart 2019 om 15:08
Mij interesseert het sowieso niet. Vind t mooi dat Ronaldo er toch weer ''gewoon'' drie maakt. Maar het tonen van zijn cojones 2 weken geleden had ie nu wel wat meer kracht kunnen bijzetten door niet zo laf, oke dan verdedigend, te spelen. Dat is het enige
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 15:49
Ja, sommigen spelen met hun ballen, anderen spelen met ballen en weer anderen spelen als een balletje. Ik zou zeggen: je mag kiezen. Moeilijk toch he?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:26
Zo moet da
Vind ik leuk
Leodinho +728
woensdag 13 maart 2019 om 14:29
Ja achteraf zou ik ook zo een miezerige reactie geven. Als deze man echt cojones zou hebben dan had hij iig zijn team op zijn minst 10% meer laten aanvallen. Kwam daar alleen om te breken en tegen te houden en vanaf eerste minuut al tijdrekken.
Vind ik leuk
dekoef +138
woensdag 13 maart 2019 om 15:09
eens!
Vind ik leuk
Ruud1987 +6010
woensdag 13 maart 2019 om 14:37
dit is wel een verassend correcte reactie, had verwacht dat ie het schuim nog op zn lippen had staan hahaha.

Klasse Simeone respect voor je professionaliteit.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:49
Super nette reactie van een heel goed verliezer, niets dan respect voor deze reactie.
Vind ik leuk
El Cazador +8973
woensdag 13 maart 2019 om 14:54
sportieve coach
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +174
woensdag 13 maart 2019 om 14:59
eigenlijk moeten we nu genieten van deze 2 spelers ipv te zeggen wie de beste is. Zo 2 gaan we niet snel terug tegenkomen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:03
a 110.000 euro per dag...
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
woensdag 13 maart 2019 om 15:10
Sportieve reactie👍
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:40
Juve mooiste club ter wereld. Forza Juve Solong haters
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:51
Wat een man die toch hè!!!! Geweldige reactie
Vind ik leuk
Mari +12538
woensdag 13 maart 2019 om 15:51
Zi simpel is het.
Ronaldo tijdens de wedstrijd top
Ronaldo na de wedstrijd flop
Vind ik leuk
Bas Bus +161
woensdag 13 maart 2019 om 15:59
Slim van Simeone.
Verkapt gezegd dat Atketico behoefte heeft aan betere spelers lees aankopen.
Vind ik leuk
Mari +12538
woensdag 13 maart 2019 om 16:12
Hiermee geeft Ronaldo toch aan dat hij geen Messi is
Vind ik leuk
barry m +549
woensdag 13 maart 2019 om 16:15
sportieve reactie,
ben niet echt fan van die trainer maar hij zit toch al lang bij die club en doet het toch goed.
Vind ik leuk
Johan C +18
woensdag 13 maart 2019 om 17:23
Klasse dat Simeone dit uitspreekt. Het blijft een vermakelijke coach aan de zijlijn...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws