Onzekerheid rond contractverlenging in Den Haag: 'Ik ben er nog niet uit met ADO'

Onzekerheid rond contractverlenging in Den Haag: 'Ik ben er nog niet uit met ADO'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 17:43wo 13-03-2019 om 17:43

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 17:47wo 13-03-2019 om 17:47

Het is nog onzeker of Lex Immers ook volgend seizoen speler van ADO Den Haag is. Dat er nog geen duidelijkheid is over zijn toekomst heeft onder meer met de positie van ADO op de ranglijst te maken.

"We zijn nog in gesprek", aldus Immers tegenover Voetbal International. De gesprekken over contractverlenging zijn al langer gaande. "Natuurlijk speelt ook de situatie op de ranglijst daarin een rol, ik ben er nog niet uit met ADO. Ik heb er vertrouwen in, maar het is nog wel afwachten."

Immers beschikt over een aflopend contract bij ADO Den Haag. De formatie van Fons Groenendijk staat twaalfde in de Eredivisie, vier plekken boven de gevreesde degradatiestreep. Het verschil met nummer zestien FC Emmen is slechts drie punten. "Er zijn nog negen duels te spelen en er is dus nog zat gelegenheid om de punten te pakken die we nodig hebben om ons veilig te voetballen", meent Immers.

Lees ook"Ik hoop dat ik nog twee of drie jaartjes kan voetballen voor deze mooie club"

Poll

Moet ADO alles op alles zetten om Immers langer aan zich te binden?

(971 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 17:44
Ga lekker naar China joh.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:44
Eerder naar de afhaalchinees
Vind ik leuk
voebtalie +2318
woensdag 13 maart 2019 om 18:14
Gewoon naar Feyenoord.
Vind ik leuk
Clown123 +713
woensdag 13 maart 2019 om 18:17
Immers past inderdaad wel bin Feyenoord qua niveau.
Vind ik leuk
Piranha73 +286
woensdag 13 maart 2019 om 17:44
AS Roma sla je slag!
Vind ik leuk
vierde-ster +4525
woensdag 13 maart 2019 om 17:46
Immers tekent wel bij die kan alleen bij de plaatselijke HVV nog terecht gezien zijn leeftijd
Vind ik leuk
Godin1 +1282
woensdag 13 maart 2019 om 18:25
Bij HVV komt hij met al die tatoo’s niet eens door de ballotage -;)
Vind ik leuk
vierde-ster +4525
woensdag 13 maart 2019 om 18:29
Haha zou zomaar kunnen maar hij speelt dan wel in zijn achtertuin
Vind ik leuk
Dommetje +3378
woensdag 13 maart 2019 om 17:47
Hij hoort daar gewoon klaar .
Tekenen Immers .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:54
Terug naar fey
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:55
Gewoon af laten vloeien het beste is er helaas af. Zal altijd hard voor zijn club blijven werken, maar brengt niet meer wat er nodig is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 17:57]
Vind ik leuk
Donnygo +4953
woensdag 13 maart 2019 om 17:58
Je kunt Immers nu niet te veel loon toezeggen mocht je onverwachts degraderen heb je een probleem dus begrijpelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:04
Ik hoop dat ze hem niet verlengen en zeker niet voor een al te hoge salariseis. Den haag is ook toe aan een frisse wind. Dit seizoen moeten ze doorselecteren en zeker afscheid nemen van een tal of 6 overbodige spelers, want die komen kwaliteit tekort om Den Haag naar een hoger niveau te tillen. Den Haag moet veel meer de jeugd de kans geven, want er loopt genoeg talent op de aftrap.💚💛

FORZA FCDH💪😎⚽️
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:54]
Vind ik leuk
Relaxie +430
woensdag 13 maart 2019 om 18:22
Ik vraag me dan echt af wat er in de jeugd rond loopt...alles wat een beetje kan voetballen is al door een andere bvo weg gehaald voor ze in de o19 spelen en afvallers van Ajax zoals Becker hebben 0 krediet ..is 1 vd weinige met dreiging maar bij een mislukte voorzet heeft die bijna heel het stadion tegen zich!

Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 18:11
Hele matige waterdrager, ADO heeft niks aan zo’n speler. Zogenaamd een jongen van de club, maar als ze degraderen wil hij ineens weg.
Vind ik leuk
Relaxie +430
woensdag 13 maart 2019 om 18:16
Hang die voetbalschoenen aan de wilgen Lex en concentreer jezelf op je dart carrière 😚
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:18
Zouden alle niet trollende voetbalfans aub morgen, 14 maart, gedurende de hele dag VP NIET openen, in ieder geval nergens op reageren!
Met als gevolg:
1) veeel minder kliks.
2) VP kan dan de trollen definitief opspeuren en bannen.

Ik ben er bijna aan toe om m’n account op te zeggen.

Bij voorbaat dank.
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 18:42
Huilende caralho gespot!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:22
Moet vp gevuld worden?? Dit artikel kwam afgelopen week ook al langs... prutsers
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 13 maart 2019 om 18:42
Komen er wel uit, gewoon een jaartje en daarna de jeugd trainen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43309
woensdag 13 maart 2019 om 18:51
32 nog maar, mits fit prima voor ado.

Al die stumperts weer van terug naar feyenoord... wat een niveau weer hier.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:52
Leuke speler voor de breedte. Haalt zijn oude niveau bij lange na niet meer. We moeten flink vernieuwen in de selectie. ADO hoort in de Eredivisie en het mooiste zou zijn in de top 6. Dat niveau moet je na streven als zo'n grote mooie stad Den Haag🔰
Vind ik leuk
Cookee +12692
woensdag 13 maart 2019 om 18:53
Immers hoort ook bij ADO en ADO bij hem, die moet niet weggaan.
Als ze verstandig zijn van beide kanten dan kom je hier uit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws