Weergaloze Van Dijk 'the true GOAT': 'Het koopje van de eeuw voor Liverpool'

Weergaloze Van Dijk 'the true GOAT': 'Het koopje van de eeuw voor Liverpool'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 23:00wo 13-03-2019 om 23:00

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 23:09wo 13-03-2019 om 23:09

Een weergaloze Virgil van Dijk stond woensdagavond aan de basis van de Champions League-zege van Liverpool op Bayern München. Mede dankzij een doelpunt van de Nederlander won de ploeg van manager Jürgen Klopp met 1-3 in de Allianz Arena. Op Twitter wordt Van Dijk bewierookt.

Plaats een reactie

vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:07
Die gaan ze kwijtraken onze held
Vind ik leuk
★Timmio★ +25095
woensdag 13 maart 2019 om 23:14
Ik zie vDijk niet zomaar gaan hoor. Die past perfect bij Liverpool en Liverpool is zeker geen kutclub
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:19
Dat is Chelsea ook niet maar Hazard is ook gezwicht voor de muntjes uit zuid Europa
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 maart 2019 om 23:59
Ga Liverpool vergelijken met dat ordinaire Chealsea
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 00:00
Zo lelijk ik krijg het me strot niet uit
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 00:01
Het lukt je anders aardig
Vind ik leuk
JaJa PSV +583
donderdag 14 maart 2019 om 00:50
Dat bayern stelt ook niet veel meer voor.
Geen wonder dat Ajax het goed deed in de poule.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:34
Droppie
We spreken elkaar later dit jaar.

Trolletje
Jij zal wel weer n andere account openen.

Stakker, zoek hulp en wel vandaag nog.

Sterkte ermee. 💪
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
donderdag 14 maart 2019 om 07:46
Pas op wat je zegt.
Vinden mensen hier wat van.

We wachten rustig af hoe de komende rondes zullen verlopen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:02
Hij heet ook in meerdere interviews aangegeven een liverpool legende te willen worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Van Dijk weg bij Liverpool?
Je bent GEK 😂😂
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:18
Let maar op MAFKEES🤣🤣
Vind ik leuk
Farmer +14403
woensdag 13 maart 2019 om 23:20
Aan wie dan?

Liverpool heeft em voor 84M gekocht, en hebben em voor meerdere jaren onder contract staan.

Geinteresseerde clubs zouden op dit moment.. nou, gok es?

200? 250? 300 mil mogen neertellen denk ik, en dat doet geen een...

Daarnaast lijk Virgil van Dijk zich prima op zijn plek te voelen bij Liverpool.
Vorig jaar verliezend CL-finalist, nu weer ver in dat toernooi.
Hij kan bij Liverpool alles winnen wat hij winnen kan/wil toch?
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:22
Real gaat al 300 miljoen bieden voor Neymar dus ik sta nergens meer van te kijken
Vind ik leuk
Farmer +14403
woensdag 13 maart 2019 om 23:26
Oh daar zie ik Real zeker voor aan - zou niks minder verwachten dan een dergelijk órdinair/asociaal bedrag om 'toch hun zinnetje te krijgen'.
Persoonlijk zou de UEFA/FIFA het ergens mogen verbieden van mij..(doen ze toch niet!), puur omdat dergelijke bedragen, moreel niet meer te verantwoorden zijn, richting de maatschappij.

Maar al zóu Real interesse hebben, dan zie ik van Dijk díe stap niet maken. Die is iig nog niet klaar bij Liverpool. Al zouden ze dit seizoen de PL, en de CL winnen bv....
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 00:44
200M-300M voor van Dijk?? Liverpool laat hem nooit gaan! Al zie ik dat arrogante Real nog een poging wagen ook...
Vind ik leuk
Mosquito +21957
donderdag 14 maart 2019 om 00:48
Groningen verkocht hem voor 3 miljoen 😆
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 07:09
Andere tijd en natuurlijk andere fase im loopbaan van Virgil. Ik denk dat niemand deze ontwikkeling had verwacht.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:18
Willem II dan?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:11
Willem ll stuurde hem weg.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:02
Krijgen ze bijna nog zon bedrag aan opleidingkosten.😂😂
Vind ik leuk
pietprecies +11835
donderdag 14 maart 2019 om 00:51
En voor 200+ gaat ie gewoon hoor, ze hebben in een andere tijd ook Suarez verkocht voor destijds dikke munten.

Offtopic: dan mag Tadic ook wel 80+ kosten met een goal en 2 goals waar hij bij betrokken was 😂
Vind ik leuk
Suck r +321
donderdag 14 maart 2019 om 07:26
Zijn er ziek genoeg voor inderdaad!
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 07:08
Neymar is een gehypt klein kind, die heeft zijn status van 222 miljoen nog steeds niet waargemaakt.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 07:53
Zo is het maar net die is nog niet een fractie daarvan waard
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 07:54
Nooit beslissend geweest in grote wedstrijden, valt op door aanstellerig gedrag. Kapitaalvernietiging!
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 07:59
En dan zijn ballet uitspattingen op het veld kaarten aan naaien en vrije trappen versieren
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:58
Helemaal mee eens ze zijn dr gek genoeg voor. Proberen ze Bale in de deal te betrekken.
Vind ik leuk
FSCeara +9529
woensdag 13 maart 2019 om 23:49
nou.... Real is op zoek naar een centrale verdediger extra naast Ramos. Al denk ik dat de Ligt prima daar zou passen en hoop van Ramos kan leren. Maar ik zou er niet raar van opkijken als Real komende zomer bij Liverpool aanklopt. Kan ook zomaar zijn dat die afkoopsom van 150 miljoen heeft dan zal het voor die prijs gaan zijn.
ik zeg nooit nooit in de voetbalwereld.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 05:43
De Ligt.... Die gozer heeft er nog niet eens haar op staan!
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 08:26
En nu al meer bereikt in zijn leven dan jij!
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 09:42
Ik wist niet dat je kwaad werd...
Vind ik leuk
HardSchot +106
donderdag 14 maart 2019 om 09:30
De Ligt heeft een flinke bos haar boven z'n piemel hoor!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:31
Hoe weet jij dat? Weet jij meer of zo
Vind ik leuk
HardSchot +106
donderdag 14 maart 2019 om 15:28
Inside info :P
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:54
😏
Vind ik leuk
TheMariner +4107
donderdag 14 maart 2019 om 06:50
LFC doet niet aan afkoopsommen. En ik. Vermoed zomaar dat ze een speler waar ze zelf 85 miljoen voor betaald hebben niet voor 150 miljoen laten gaan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:20
Dat weet ik wel zeker. En daarbij, hoe denken ze dat te overleven. Ern speler die zo populair is verkopen staat gelijk aan commerciele zelfmoord.
Vind ik leuk
TheMariner +4107
donderdag 14 maart 2019 om 07:30
Inderdaad, hij speelt voor het kampioenschap, heeft de CL finale gespeeld, staat nu weer in de kwartfinale, speelt wekelijks tegen topspelers in een top competitie in een fantastisch stadion en kan bij LFC 200.000 pound per week verdienen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:32
Precies dit, hij zal zelf ook zeker niet weg willen. Tijd om te oogsten met de ‘Reds’.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 09:55
Als Barcelona komt met het dubbele salaris is hij gewoon weg hoor.
Vind ik leuk
TheMariner +4107
donderdag 14 maart 2019 om 10:45
Want? Jij kent hem? Hij heeft het in je oor gefluisterd? Of jij roept maar wat jezelf denkt. Pff, er dient dan eerst een 4 jarig contract afgekocht te worden. Voor het 2 jarig contract van Coutinho moest Barça al 160 miljoen (incl. bonussen) ophoesten.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 11:29
Alsof dat clubs uitmaakt tegenwoordig. Men betaalt al 80 miljoen voor keepers.
Vind ik leuk
TheMariner +4107
donderdag 14 maart 2019 om 11:50
We gaan het zien. Voorlopig strijd hij nog mee in de twee meest prestigieuze competities van de wereld, kan hij wekelijks 200.000 pound op z'n rekening laten bijschrijven, wordt hij op handen gedragen en kan hij zich met z'n team maten onsterfelijk maken bij de fans. Genoeg om met een glimlach op de lippen 's-morgens lekker richting Melwood te rijden.
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
donderdag 14 maart 2019 om 00:23
Geen enkele club kan Virgil betalen ;) het zou de eerste transfer worden met een bedrag van 10 cijfers!

Watch him defend, and we watch him score!!!!!
Vind ik leuk
rexxo +11988
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
Loting heeft geen restricties dus geen warme balletjes

Of gaat de UEFA weer wat anders verzinnen?

Had niet verwacht dat Liverpool door zou gaan, maar wel leuk voor ze en onze landgenoten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:10]
Vind ik leuk
★Timmio★ +25095
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Geen idee of de UEFA weer wat bedenkt, maar ik gok op deze loting:

Spurs - Man City
Juventus - Liverpool
Barcelona - Porto
Ajax - Man United
Vind ik leuk
Benniewies +5386
woensdag 13 maart 2019 om 23:39
Wel opvallend 4 Engelse clubs
Vind ik leuk
FSCeara +9529
woensdag 13 maart 2019 om 23:51
ik gok op deze ;

Man City - Barca
Juve - Porto
Spurs - Manu
Liverpool - Ajax.
Vind ik leuk
Farmer +14403
woensdag 13 maart 2019 om 23:21
Boskamp doet de loting... en een paar van die balletjes ruiken naar....

:P
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:21
De beste loting voor Ajax is een Engelse club....?
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
donderdag 14 maart 2019 om 00:26
Ik denk dat Ajax de meeste kans heeft tegen Tottenham..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:28
Ja daar gaat mijn voorkeur ook nasr uit.
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
donderdag 14 maart 2019 om 00:35
Mijne ook wat Ajax betreft.
Ik hoop alleen niet dat Liverpool wéér City loot.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
Volgend seizoen is frenkie het koopje van de eeuw
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
Torn between domestic title and European hegemony.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:10]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
Volgens Nijland hebben we ook nu weer wezenlijk bijgedragen aan het succes van Liverpool schat ik zo in! #allesgeleerdingrunn
Vind ik leuk
Farmer +14403
woensdag 13 maart 2019 om 23:14
Nijland moet niet zo pocherig doen...

Ik geniet in stilte als ik voormalig-Groningers zó terug zie.
Suarez
Van Dijk
Tadic
afgelopen zomer opt WK: Berg en Granqvist, en Kostic...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:58
En Robben niet te vergeten natuurlijk. Echt een prachtig rijtje waar Groningen trots op kan zijn.
Vind ik leuk
Farmer +14403
woensdag 13 maart 2019 om 23:59
Eigenlijk de grootste van allemaal, uit het Hoge Noorden.
Al mogen de broertjes Koeman natuurlijk keurig naast hem lopen :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:05
Als we dan toch bezig zijn zeten we Milko Durovski er ook bij.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:12
Natuurlijk moet Nijland daar wel over pochen. Hij moet niet overdrijven; we zijn geen Amsterdammers, maar als we ergens trots op mogen zijn, is dat dat rijtje klasbakken. Bovendien helpt het om nieuwe talenten voor de FC te laten kiezen. Zie: Doan.
Vind ik leuk
Farmer +14403
donderdag 14 maart 2019 om 08:49
Aye, maar niet op een manier van "Ajax heeft het ook aan Groningen te danken dat ze Real dr uitgeknikkerd hebben".
Dat slaat nergens op.
Vind ik leuk
Zekur +610
donderdag 14 maart 2019 om 07:13
Virgil is volledig opgeleid vanaf zijn 10e jaar en 10 jaar lang ook, door Willem II. Daarna nog één jaartje Groningen gespeeld.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:16]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:05
??? Één jaartje Groningen? Één jaartje Jong FC Groningen misschien, maar hij heeft toch echt drie seizoenen bij ons onder contract gestaan. 0 bij Willem II.
Vind ik leuk
Zekur +610
donderdag 14 maart 2019 om 10:07
Je hebt gelijk maar.... hele jeugdopleiding van Willem II doorlopen. Voor Willem II zou een transfer buiten Engeland echt kassa zijn.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Hahaha Fc VDijk...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 13 maart 2019 om 23:16
Op dit moment de allerbeste verdediger, wat een beest man!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:17
Ieder zn eigen mening..
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 13 maart 2019 om 23:19
Zeker weten, daarom geef ik hem ook hier weer.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:24
Pique heeft alles gewonnen...
Vind ik leuk
joey66 +62
woensdag 13 maart 2019 om 23:36
En Seedorf is met afstand de beste speler van Nederland ooit want heeft de meeste prijzen gepakt.

Wat een onzin!!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:37
Van zijn tijdperk wel...
Maar heeft nooit de credits gekregen die hij verdiende..
Vind ik leuk
tikkitrug +901
woensdag 13 maart 2019 om 23:37
Ja en dan ben je automatisch de beste?? Of zat je dan in het beste team?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:43
Dankzij je team kun je in aanmerking komen om de beste te worden, Ik praat liever over het Team Liverpool die keihard werken voor elkaar...
Maar sommige spelers hebben als verdediger alles gewonnen en ze zijn nog steeds bezig met Records te breken...
Vind ik leuk
FSCeara +9529
woensdag 13 maart 2019 om 23:54
dan speel je in een goed team. Of denk je dat iedereen Van Dijk de beste verdediger ooit zou noemen als hij bij ons bij Fortuna Sittard zou spelen of de Ligt bij de graafschap. Zelfs al zou Messi of Ronaldo bij Emmen spelen. dan zouden ze echt geen gouden bal winnen. Het is altijd ook wel voor een groot gedeelte waar je speelt.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
donderdag 14 maart 2019 om 00:06
VDijk heeft nog niks gewonnen...
Roep geen dingen voordat ze niks gewonnen hebben zou ik zeggen..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 05:53
Seedorf was een speler van buitencategorie!

Die jongen heeft idd nooit de credits gekregen in Nederland die bij zijn grote status paste.

Fenomenale team speler! Hij was echt wel de dragende kracht van de successen die zijn gehaald in Milaan en Madrid. Ga maar is wat beelden terug kijken en statistieken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
donderdag 14 maart 2019 om 09:59
Zeker, maar die zat ook bij de juiste club. Vind jij Pique nu op dit moment ook beter?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:00
Mee eens, op dit moment is er geen betere!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:24
Puur genieten.
Vind ik leuk
hantayo +1257
woensdag 13 maart 2019 om 23:51
Mooi doelpunt, maar laten we ophouden met de verheerlijking.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:05
Het koopje van de eeuw.

Mooi, dan kun je bij Van Geel misschien ook wel Sven van Beek kopen voor 270 miljoen.
Die schiet er meer in dan Van Dijk. Al is het wel vaak afwachten of hij begrijpt, dat hij van links naar rechts speelt en een rood wit shirt aan heeft.

Maar dat zijn van die kleine oneffenheden, wat verwacht je ook anders voor die prijs?
Jan Arie vd Heijden? Ik dacht het niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:17
Beetje jammer dit, we vergeten zo ineens dat Frenkie de Jong ons enige Godsgeschenk is.
Vind ik leuk
RenW +4266
donderdag 14 maart 2019 om 00:26
Daar ben jij toch voor?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:48
Ik gok op deze loting:

Liverpool - Man United
Barcelona - Man City
Spurs - Ajax
Juventus - PSV

Reactie uit Eindhoven:
Zij loten altiet de zwakste en wij de club met veul goei!
😣😣😣 🤔 😂🤣😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:35
Correctie:Het is 'leuten', niet loten.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
donderdag 14 maart 2019 om 07:16
Pff nieuwe goudenbal winnaar? Wat een beest man niet normaal. Denk als Liverpool Ziyech en de ligt kopen dat ze gewoon bij de wereld top blijven dat Liverpool. Rescpet voor hun man, wat een team en alles in balans .
Vind ik leuk
J. Staatsen +7069
donderdag 14 maart 2019 om 07:32
Danny Blind koos toentertijd voor Riedewald...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws