De Boer en Atlanta verlaten CONCACAF Champions League met krappe overwinning

De Boer en Atlanta verlaten CONCACAF Champions League met krappe overwinning

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 06:52do 14-03-2019 om 06:52

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 07:00do 14-03-2019 om 07:00

Frank de Boer en zijn Atlanta United liggen uit de CONCACAF Champions League. Na de 3-0 uitnederlaag bij CF Monterrey won de ploeg van De Boer thuis met 1-0, maar dat was vanzelfsprekend niet genoeg om de Mexicanen uit te schakelen.

Atlanta wilde al vroeg in de wedstrijd scoren om nog een kleine kans te houden op een comeback, maar daar slaagde de regerend MLS-kampioen niet in. De openingstreffer viel ongeveer een kwartier voor tijd en kwam van de voet van Josef Martinez, maar verder kwam de formatie van De Boer niet.

De uitschakeling in de CONCACAF Champions League tegen Monterrey, dat het internationale clubtoernooi in 2011, 2012 en 2013 won, zorgt er voor dat De Boer en zijn ploeg hun volle focus weer op het seizoen in de MLS kunnen leggen. Het laatste duel in die competitie werd teleurstellend gelijkgespeeld tegen FC Cincinnati, terwijl de seizoensopener tegen D.C. United met 2-0 verloren ging. In de nacht van zondag op maandag treffen Atlanta en De Boer Philadelphia Union in eigen huis.

Plaats een reactie

Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 06:56
Die Frank de Boer is echt een boer jongens!
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 06:59
Probeer je nu grappig te zijn? Zoja, dan heb je gefaald bij deze.😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 06:59]
Vind ik leuk
Holadiejee +2846
donderdag 14 maart 2019 om 07:03
Ontslaan en nooit meer berichten over de MLS. Gaat nergens over dat Amerikaans voetbal.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 07:06
Afgelopen jaren hebben ze toch behoorlijk aan niveau gewonnen hoor. Stadions zitten ook lekker vol daar, het zit echt wel in de lift! Maar, zoiets kost tijd. Commercieel gezien kunnen ze echt groot worden, en het voetbal begint steeds meer te leven in Amerika.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:06]
Vind ik leuk
Holadiejee +2846
donderdag 14 maart 2019 om 07:10
Ik gun het ze ook. Maar eerst hoor je er nooit iets over. En nu er een Nederlandse trainer zit is het belangrijk. Net zoals we van het wel en wee van Leverkusen en Sporting op de hoogte gehouden worden.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 07:16
Ja, maar dat is toch ook logisch op een ' Nederlandse voetbalforum'? Dat jij er niet geïnteresseerd in bent betekent niet dat duizenden andere lezers dat ook niet zijn.
Vind ik leuk
Holadiejee +2846
donderdag 14 maart 2019 om 07:25
Ik ben geïnteresseerd in voetbal, niet in hoe De boer, Bosz en Keizer het doen.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 07:50
Dit is toch ook voetbal? Dit gaat toch ook over voetbal?😂😂
Vind ik leuk
Holadiejee +2846
donderdag 14 maart 2019 om 08:28
Nee, dit gaat alleen over Nederlandse trainers. Het voetbal zelf boeit niet meer. Neutraal sportnieuws bestaat niet meer. We krijgen titels als Keizer wint van Porto en Van Dijk wint van Bayern.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Ja,blijkbaar willen mensen dit lezen hé.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 01:13
Waar in Godsnaam maak jij je toch al de tijd druk om?
Kolere zeg.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13627
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Dat zijn toch voetbal trainers ? Prestaties van Nederlandse spelers en trainers in het buitenland zijn interessante meetpunten.
Op Trainersgebied stelt het niets voor, kan je niks ?wordt voetbal trainer in Nederland, ook al win je nooit wat ( Bosz ) verdien je toch gauw 2 miljoen per jaar in het buitenland na een handvol leuke wedstrijden....

Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 12:43
Ten Hag wordt de volgende in dat rijtje.
Vind ik leuk
StoneyTony +1724
donderdag 14 maart 2019 om 09:11
Vind het jammer dat de Boer ook daar een slechte start maakt.gun ik die man ook niet..gaat lastig worden voor hem als hij het bij deze club ook niet voor elkaar krijgt.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Klopt, gaat zeker lastig worden dan. Maarja, hopelijk krijgt hij gewoon de tijd en krijgt hij het op de rit!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13627
donderdag 14 maart 2019 om 09:35
Maar hij kan er geen reet van, dat weet iedereen zo langzamerhand, behalve de Boer zelf......
Heeft 4 jaar lang het geluk gehad dat PSV en Feyenoord nog slechter waren, daar verkijken veel mensen zich op.
Ergo, hij kon het toen al niet.......dwz; hoog niveau halen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:36]
Vind ik leuk
Caine +189
donderdag 14 maart 2019 om 07:13
Zolang ze het soccer blijven noemen en denken dat football 1 of andere variant is op rugby en met de bal in de handen het veld over rennen zal het nooit iets worden
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 07:18
Tuurlijk wel, de stadions zitten nu al bomvol, mensen vergeten hoe groot de Amerikaanse markt is. In potentie de grootste van allemaal. En het zit al in de lift, als dit zo doorblijft gaan gaat het niveau daar alleen maar toenemen hoor.
Vind ik leuk
StoneyTony +1724
donderdag 14 maart 2019 om 09:14
Mooier kan ik het niet zeggen...soccer pfff wat een rot woord.....en dan dat Rugby football noemen hahaha heb ik nooit iets van begrepen..ach ja gekkies daar🤣
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:01
Haha wat een zure gast ben je ook he! Volgende keer maar je andere been proberen een keer!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 08:32
En fox vol enthousiasme aankondigen dat ze wedstrijden live gaan doen.
Een willekeurige competitiepot uit Chili of Paraguay is 3x amusanter.

Laat ze eens naar zoiets kijken ipv de gebruikelijke "oh er is ene Nederlander actief (in dit geval.. hoe lang nog?), dat moeten we de mensen voorschotelen"
Vind ik leuk
grunnfan +417
donderdag 14 maart 2019 om 11:53
Maar het is altijd nog 10 keer beter dan de gemiddelde wedstrijd hier in Nederland!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 11:57
Hou toch op.
Hoe vaak kijk jij MLS?

Vind ik leuk
grunnfan +417
donderdag 14 maart 2019 om 12:48
Ga eens kijken naar Fortuna-Emmen Zijn kansloos in de 3e Bundesliga.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 14:42
Dat is geen antwoord op mijn vraag

Ik vraag hoe vaak jij MLS kijkt dat je beweert dat het 10 beter is dan de gemiddelde wedstrijd in de eredivisie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 14:42]
Vind ik leuk
Itsese +6242
donderdag 14 maart 2019 om 08:37
Was trouwens wel een assist om U tegen te zeggen.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7677
donderdag 14 maart 2019 om 06:59
De boer dat is de keerl
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:01]
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
donderdag 14 maart 2019 om 07:06
Vraag me toch echt elke keer weer af waarom Frank het blijft proberen. Vraag me nog meer af waarom clubs het met Frank blijven proberen 🤔🧐
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
donderdag 14 maart 2019 om 07:10
?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:53
Hahahahaha wat een top humor !!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:59
Nu Edwin Evers gestopt is, is er nog wel een plekkie bij 538 voor het inspreken van je eigen stem. Misschien gast dat beter! ;-)
Vind ik leuk
Johnnies +1921
donderdag 14 maart 2019 om 07:04
Weer aangetoond een matige trainer te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:11
Vanwege de 1-0 overwinning. Of heb jij de trainingen bijgewoond?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:06
Eindelijk drie punten.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
donderdag 14 maart 2019 om 07:10
Wow, een zege.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 07:20
Frankie is alweer op weg naar de uitgang..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:49
Kijk Ajax zo gaat dat eruit en alles is voorbij
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 07:58
Benieuwd hoe lang hij er mag blijven. Als hij er hier ook weer wordt uitgekukeld, is het einde trainerscarrière.
Vind ik leuk
3-0achter +373
donderdag 14 maart 2019 om 08:10
Nog voor de zomer is Frank al weer thuis. Lekker golfen met Botox broertje en af en toe vaag commentaar geven bij een of ander vaag sportprogramma.
Vind ik leuk
Hazelnoot +94
donderdag 14 maart 2019 om 08:43
Die gaat de kerst niet halen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:44
Ja niemand gaat natuurlijk elke x 3 goals achterstand goedmaken.
Dat lukt ronaldo of messi een keer mischien 2 maar atlanta niet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws