'Als Ajax die overtreding had gemaakt, had hij nooit geel gegeven'

'Als Ajax die overtreding had gemaakt, had hij nooit geel gegeven'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 10:29do 14-03-2019 om 10:29

Vito van Crooij kreeg in de slotfase van de competitiewedstrijd tegen Ajax zijn tweede gele kaart. De buitenspeler denkt dat scheidsrechter Allard Lindhout die kaart aan Ajax nooit had gegeven.

"De eerste gele kaart maak ik een tackle op Tagliafico. Hij kwam meteen met zijn hoofd tegen mij aan. Geel, maar ik denk dat allebei geel het beste was. Die laatste overtreding raak ik Huntelaar. Ik denk als Ajax die overtreding had gemaakt in de laatste minuut, dat hij nooit geel had gegeven. Maar daar moeten we mee leven", aldus Van Crooij voor de camera van Veronica Inside.

Van Crooij maakte elf minuten voor tijd de 1-1, maar Ajax trok in de slotfase alsnog aan het langste eind via een goal van Daley Blind. "Ik denk dat we er de eerste helft niet alles uithaalden. Ik denk dat we heel goed de rust uitkwamen. We speelden heel goed positiespel en we lieten Ajax achter ons aanlopen. (...) Dat resulteerde ook in de 1-1. Het is natuurlijk zuur dat je daarna de goal weer tegenkrijgt, terwijl er niet meer zo lang te spelen was."

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 10:33
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:51]
Vind ik leuk
Wesje1987 +249
donderdag 14 maart 2019 om 10:35
En waar zeg je dan precies op? De tweede gele kaart? Het goede positiespel?

Of enkel om de likes en bovenaan te staan?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:45
Dit is een beledeging voor alle mongolen :)
Vind ik leuk
Fyce +43
donderdag 14 maart 2019 om 11:14
Dit is de definitie van iemand die het downsyndroom heeft.
Doordat het woord mongool ook een scheldwoord is, wordt het steeds minder gebruikt voor mensen met het syndroom van Down...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:14]
Vind ik leuk
Lucky Kes +7213
donderdag 14 maart 2019 om 12:27
Niet alle mensen uit Mongolië hebben het syndroom van down hoor.
Ik denk zelfs heel weinig maar..............


Je hebt gelijk hoor ;-)
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 10:58
Wat me opvalt is dat heel veel Ajax supporters ipv inhoudelijk proberen te reageren of een mening op feiten te weerleggen, beginnen met schelden.
Dit is het tweede artikel dat ik lees en je bent de tweede al die scheld.
Vind ik leuk
Frietbakker +5724
donderdag 14 maart 2019 om 11:03
omdat dit het zoveelste trol accountje van die ene guy is.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:10
Dan negeer je hem toch! Zeker als hij al niet op jou reageert!
Vind ik leuk
Frietbakker +5724
donderdag 14 maart 2019 om 11:12
Huh? Dat geldt voor jou toch precies zo?
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:18
Klopt. Alleen vind ik een onzinnige mening nog altijd iets anders dan beginnen te schelden!
Fatsoensnormen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:10
Selectieve verontwaardiging. Geen trollen is geen gescheld.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 18:03
Goh joh je bent de tweede al met zijn selectieve verontwaardiging.
Toevallig ook meerdere accounts?
Ik ga ervan uit van niet .Ik wijs er alleen maar op dat de indruk snel gewekt kan zijn.

En je weet als iemand iets roept is het 10 personen verder op waarheid en 20x erger.

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:02
Meerder accounts? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 11:14
Eindhoven de gekstieeee = Onze VP -troll Japie. Hè Japie? Probeer eens wat origineler te zijn met je pseudo-accounts. Lijkt me zoooo vermoeiend om jou te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:07
Japie heeft vanochtend op school(groep3) veel nieuwe woordjes geleerd....

Japie is wel het vervelendste ventje van de klas, altijd grote mond tegen de juf en overal vooraan willen staan...

Maar Japie komt vast wel `n keer de verkeerde tegen op het schoolplein en krijg hij klapjes en dan gaat hij huilen.....
Vind ik leuk
Honshu +6
donderdag 14 maart 2019 om 13:32
Japie is juist heel stil in de klas. Staat op het schoolplein altijd alleen in een hoekje en maakt niet makkelijk vriendjes omdat al zijn vriendjes voor Ajax zijn. Gelukkig bestaat voetbalprimeur waar hij anoniem al zijn frustraties kwijt kan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:04
Beste Stranger, hoewel ik je gelijk geef wat de reactie van Ajacieden aangaat, neem ik niet aan dat je de eerste post onder dit artikel een met krachtige argumenten onderbouwde bijdrage vindt. Of vergis ik me?
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:07
Ik ben gestopt om artikelen te lezen waar de cap locks aan staat.
Over het algemeen is dat al de grootste onzin!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:12
Nog niet helemaal gestopt... 😏
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
Ik reageerde op de reactie eronder!
Die viel ook op. En een woord komt gewoon bij de meeste mensen binnen.😊
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:19
Ja, net als op het schoolplein en het voetbalveld: meestal valt pas de reactie op de eerste overtreding op 😏
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:35
Ik heb net de post gelezen. Hij heeft het alleen over de knvb die Ajax zou helpen. Onzinnig?
Het is een mening .
Daar kun je het mee eens of niet mee eens zijn.
Hij scheldt echter nergens.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
Zeker. Daarom gaf ik je gelijk over de reacties van Ajacieden.
Maar... de mening is niet onderbouwd, inhoudelijke tegenspraak is daarom eigenlijk onmogelijk. En het enkel tegenover plaatsen van twee niet onderbouwde meningen leidt meestal tot 'welles nietes' en drie reacties verder tot elkaar voor rotte vis uitmaken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 13:57
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen er zijn hier nogal veel mensen die zich direct aangevallen voelen. Die schieten meteen in de verdediging en beginnen ,zoals jij al zei geen onderbouwde meningen er tegen over te gooien of te wijzen naar. Laat je de discussie dan nog langer door duren dan beginnen ze te schelden.
Natuurlijk ben ik in sommige discussies ook fout en zou gewoon moeten stoppen,maar soms, als ik een klote dag heb gehad of ook zo maar eens ,wil ik ook nog wel blijven zuigen. Dat is ook verkeerd,ik weet het.
En nu stop ik er mee en beantwoord ook niemand meer anders loopt het weer uit de hand.
Met jou niet hoor heb ik het idee;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:27
We begrijpen elkaar. En iedereen heeft wel 's een slechte dag. Als we dat niet meer van elkaar kunnen hebben, is het pas echt slecht om ons gesteld.
Cheers. Opdat Redbull Salzburg straks de Oostenrijkse eer niet hoog houdt. Stijgen de kansen op rechtstreekse plaatsing 20/21 weer. 😏💪
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:28]
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 18:00
Ik hoop het en ik hoop ook voor Ajax op een loting met perspectief.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:26
Ze zijn er weer voorbij...

Nou, goede motivatie voor Ajax om tenminste één redelijk resultaat neer te zetten.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 23:04
Ik begrijp dat ze uitgeschakeld zijn;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:05
Dat wel, maar de punten voor de overwinning tellen voor de coëfficiëntenlijst...
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 14 maart 2019 om 11:12
Misschien dan ook maar de reacties erop niet meer lezen? Is veelal van eenzelfde laken een pak.

En dan al helemaal niet doen in de trant van “veel Ajax supporters”. Dat maakt het namelijk nogal selectief.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:15
Inderdaad ik scheid de goede van de slechte!
En als je door scrollt en je ziet alleen mongool staan valt dat op!
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 14 maart 2019 om 11:19
Die eerste reactie valt nog iets meer op en die categorie frustreert VP al weken.

Dat jij er desondanks voor kiest om juist over Ajacieden te beginnen zegt ook wel iets.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:21
Ja hoor! Slachtoffer.
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 14 maart 2019 om 11:25
🤣 misschien kun je nog eens met een iets opener blik naar deze VP ellende kijken.

Het zou je sieren.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 11:08
dus 2 is al héél veel bij jou.. okay dan.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:13
2 artikelen gelezen en al direct 2 scheldpartijen in het begin is voor mij 100%.
Maar het is wat jezelf belangrijk vindt.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
Hierdoor is je relaas echt veel redelijker geworden.. Not!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Jouw mening!
Wordt er gelukkig mee!
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 11:25
Hahaha solliciteer bij het CBS en luister even naar wat ze daar zeggen over jouw percentages..
Vind ik leuk
Molletje +2677
donderdag 14 maart 2019 om 11:12
Wat mij opvalt, is dat veel PSV supporters troll accountjes aan maken om als eerste te reageren in een Ajax topic. Dit om reacties uit te lokken.
Dit is het 172 artikel waarin ik dit tegenkom de afgelopen week.

Ik keur het gescheld af, maar ook het "over 1 kam scheren van supporters van een club". Ik weet namelijk dat ook de PSV supporters die trollen zat zijn, net als dat veel Ajax supporters dat reageren op trollen (En dan vooral met gescheld etc.) ook afkeuren.

Vind ik leuk
michelhx +4638
donderdag 14 maart 2019 om 11:17
Het is maar één PSV 'supporter', die helaas 50 accounts heeft aangemaakt de laatste maanden. Om gek van te worden, want hij verziekt daadwerkelijk alle topics.
Vind ik leuk
Molletje +2677
donderdag 14 maart 2019 om 11:30
Precies. Net als dat het ook maar 1 of 2 mensen zijn die op hem reageren met gescheld, maar Stranger gaat er aan voorbij dat ook PSV supporters op hem schelden.

Ik blijf erbij dat niet reageren het beste is.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
donderdag 14 maart 2019 om 12:02
50 accounts? @Japie met zijn busje; trekhaakje; trekhaakie enz.
Na 257 accounts zijn we hier wel klaar met je domme gezever.
Ga alstublieft iets nuttigs doen.
Wij Ajacieden; PSV-ers en Feyenoorders en alle andere serieuze VP accounthouders willen graag inhoudelijk discussiëren.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Blijkbaar niet ik krijg nogal wat reacties binnen en jij bent de eerste die het over ook afkeuren heeft.😂
Vind ik leuk
Molletje +2677
donderdag 14 maart 2019 om 11:28
Komt omdat je over Ajax supporters in zijn algemeenheid hebt. En niet de persoon in kwestie persoonlijk aan spreekt.

Dat wat jij afkeurt, keuren andere ook af. Alleen spreken zij diegene persoonlijk aan, of reageren (nog veel verstandiger) niet.

Als je nogmaals mijn reactie leest, zie je dat ik ook iets heel anders zeg, dan wat jij met je "Blijkbaar niet …" reactie suggereert.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Jouw reactie is zoeken om je afgunst over Ajax te ventileren.

Als jij namelijk gewoon opgelet had, had je de afkeur gegeven aan het eerste bericht, die door die persoon al 10.000 keer geplaatst is, dat doe je niet (geef je zelfs aan) maar dan ga jij wel je afgunst op de reactie's van geven.

Dat geeft aan dat jij net zo zielig bent als de persoon met het eerste berichtje.

Want selectief 2 berichtjes als 100% score te nemen, had ik ook altijd een 10 op school want dan tel ik alleen de antwoorden die ik goed had.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 14:05
Als jij opgelet had ,had je geweten dat ik op het schelden gereageerd had!
En als ik in een paar minuten reacties lees en het zijn (zo genaamde) Ajax -supporters die beginnen te schelden dan vind ik dat veel!
En als je dan merkt omdat je dat plaatst dat het grootste gedeelte negatief of niet onderbouwd is ,blijkt er toch een kern van waarheid in te zitten!
Want jij doet in jouw hele post hier boven alleen maar aanname's.
Je denkt dat ik afgunst heb naar Ajax toe?
Bewijs 0,0%
Wat is er afgunst geven op het feit dat je 2 berichtjes achter elkaar leest en dat in de reacties van 2 verschillende supporters gescholden wordt?
Hoe kom jij erbij dat ik selectief de b erichten gelezen heb?
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 14:17
Ja en waarom volgt dat?

Dat lees je niet want gaf je al aan omdat berichten met Capslock lees jij niet dus kies jij toch welke berichten jij leest en dat is dan toch selectief of niet.

Als jij een artikel leest en 2 berichten neemt en dat 100% noemt reken je dus selectief want andere reacties van Ajax supporters neem je al niet mee. Dat is Selectief rekenen.

Maar leer even wat selectief is dan voordat je gaat ontkennen want nu lijk je wel heel erg dom.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 15:30
Als je ,je laatste zin al leest bevestigt gewoon mijn gelijk.
Een ik heb 2(twee) verschillende berichten gelezen en in allebei de artikelen begint een Ajax supporter te schelden.
Als je dan ziet dat het merendeel meteen in de verdediging schiet en van alles begint te roepen zonder onderbouwing kun je,je afvragen of er toch niet een (grote) kern van waarheid inzit .

En in plaats van antwoord te geven op mijn vragen begin je over selectief.
Geef eerst eens antwoord op mijn vragen waaruit je afleidt dat ik afgunstig ben op Ajax!
Ik heb het namelijk helemaal niet over Ajax ik heb het over een bepaalde groep Ajaxsupporters hier op VP die direct beginnen met schelden.

En als je niet de hele tekst over het waarom ik berichten met caps locks niet lees uit zijn verband had gerukt ,had je geweten dat ik die berichten al onzin vind!
Nadat de halve Ajax gemeente hier over mij heen was gevallen hoe ik het toch durfde om Ajax supporters van schelden te beschuldigen,heb ik de post gelezen.
Het is gewoon een mening van iemand die het gefrustreerd verwoord ,maar er geen onvertogen woord inzet.
Dus is het schelden helemaal belachelijk.

Maar ik wacht je antwoorden af. Waarschijnlijk zal het wel zo worden dat er een heel verhaal komt zonder antwoord en op het eind dat ik niet dom lijk ,maar ben;-)
Die discussie met hoofdzakelijk Ajaxsupporters draait zo meestal uit als ze geen argumenten of feiten hebben;-)

Ik wens je een prettige middag.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 15:55
Jij plaats ten eerste alle Ajax supporters onder de groep van schelden na 2 berichten, waarom spreek je de aanleiding niet aan? Waarom zoals nu ook in je laatste stukje plaats je enkel de Ajax supporters aan als eindigd altijd in schelden?

Je bent dus alleen maar bezig met 1 groep en die zo te plaatsen dat lijkt bij mij verdacht veel op afgunst.

Kijken naar punten om alleen die ene groep aan te kunnen spreken.

Kijk je verder dan alleen dat bericht zul wel meer begrijpen waarom dat schelden gebeurd (niet dat het goed is) maar die 'persoon' heeft meerdere accounts neukt vervolgens iedereen zijn moeder, doet alleen en enkel maar kut berichten plaatsen, maar dat interesseerd je niet blijkbaar en spreekt alleen een groep aan die volgens jouw zonder onderbouwing maar begint te schelden.

Dat je laatste geeft ook weer die afgunst aan door je aanname en je vinger wijzen.

Daarnaast als je zegt dat een ander jouw al dom gaat vinden geeft mij een indruk dat je denkt dat je wel beter bent dan een ander, beetje dom van je vind niet?

Als je verder kijkt dan wat je wilt zien zie je dat er genoeg goede en normale gesprekken zijn tussen verschillende supportersgroepen maar nogmaals je moet het wel willen zien want het past niet in jouw beeld van de Ajaxsupporter want die scheld alleen maar omdat men geen argumenten of feiten meer heeft.


Jij ook een prettige dag gewenst.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 16:37
Dus iemand mag zijn mening niet verkondigen?

Nee dat mag niet !Zie de reactie op mijn post;-)!

Waar zeg ik dat ik beter ben dan de rest?

Dat jij die indruk krijgt zegt meer over jou dan over mij . Ook al gezien het feit dat je me beticht van afgunst naar Ajax toe. Terwijl ik de club Ajax nergens benoemd heb.

Verder heb ik het alleen over een(grote) gedeelte van de (zo genaamde) Ajax supporters hier op VP.

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen maar wel een beschuldigende vinger!

Ik hoop voor jou dat je geen supporter van Ajax bent . Een betere weerlegging van mijn post zal er niet zijn.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 16:43
Laat maar jij ziet en leest echt alleen maar wat je wilt, ga hier toch echt geen energy meer insteken.

Succes met je verdere selectieve verontwaardigheid en morraal ridder gedrag
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 17:59
Ik zie geen antwoorden op mijn vragen.
Ik zie geen argumenten.
Ik zie al een begin van schelden.
Precies wat ik enkele posts geleden al voorspelde en wat tekenend is voor verschillende personen met een bepaalde clubvoorkeur op deze site;-)!
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 18:15
1. Geef ik antwoord waar ik die afgunst vandaan haalde.
2. Geef ik toch echt een argument waarom en hoe het is verkeerd maar waar het vandaan komt.
3. begin ik nergens met schelden en heb ik daar de neiging niet eens naar.

4 Begin je weer naar die groep te wijzen terwijl je nu er zelf naar opzoek bent en het probeerd uit te lokken.

Dus wederom zie en lees je enkel wat je wilt zodat je het in die groep kunt plaatsen.

Maar succes verder.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 23:03
1 nee je doet een aantal aannames zonder dat deze gestoeld zijn op feiten!
2 je geeft als argument dat het bericht al 10000 keer geplaatst is. Zelfs al zou dat zo zijn is het nog geen reden om zo'n persoon voor mongool uit te maken. Het is zelfs een bewijs dat je geen argumenten hebt om het te weerleggen.
3 Je maakt mij anders wel uit voor moraal ridder. Dat valt voor mij al buiten een normale discussie. Maar dat is puur persoonlijk.
4 ik wijs inderdaad naar een groep . Zonder ook maar een naam genoemd te hebben. Dat jij dat op Ajax supporters betrekt is voor jouw rekening. Ik heb vandaag ook meer dan genoeg gehoord over PSV trollen dus die kunnen het zich ook aantrekken.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 10:15
1. die aannames maakt ik naar het aantal verwijzingen die iets zeggen.

2. hij geeft zelf al aan niet te lezxen waarom er zo gereageerd word dus jij doet daar zelf een aanname.

3 Kan het niet helpen dat als jij zo reageerd dan mag dat toch benoemd worden.

4. Dit is je eerste bericht, wie haalt Ajaz er nu dan bij?

"Wat me opvalt is dat heel veel Ajax supporters ipv inhoudelijk proberen te reageren of een mening op feiten te weerleggen, beginnen met schelden.
Dit is het tweede artikel dat ik lees en je bent de tweede al die scheld."

Jij plaatst dit bericht, zonder te weten hoe en waarom, want als jij zelf de feiten niet kent(je las de eerdere berichten niet) maar wel de Ajax supporters zo weg zet is dus wel normaal volgens jouw.

Dan nu noem je dus de PSV supporters die zulke dingen plaatst een trol maar van Ajax noem jij ze wel Supporter.

Maar goed als jij al niet eens meer weet wat je zelf plaatst en over begint is er geen discussie mogelijk toch, je kunt ook niet discuseren met iemand die de feiten zelf niet kent maar een ander wel wil laten komen met feiten.

Dit gedrag van jouw is hypocriet en moraal ridder gedrag van zie mij eens schelden afkeuren.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Je hele post ,trouwens de hele discussie al staat bol van aannames die je doet en die probeer je als feiten te presenteren!
Op zich is dat niet erg als je maar weet dat het aannames zijn.
Dat ben jij dus vergeten of ,en dat is nog erger, niet geweten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:59]
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
hahah wat een lachwekkende comeback van je zeg.

kon niks anders vinden dan je aanname theorie?

Maar het is wel goed met, blijf maar gewoon lekker sellectief en verontwaardigd dat past wel goed bij want die rol vervul je heel goed in.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 15:57
Je hebt ook alleen maar aannames dus daar kan ik alleen maar op reageren.
Dat je nergens met argumenten (echte) komt zegt voldoende.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
Verder doe niet zo gefrustreerd het is
1 maar een spelletje dus zou het allemaal niets voor moeten stellen.
2 Als je zo niet bent hoef je , je niet aangesproken te voelen en anders............
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Hahaha nu ben ik gefrusteerd? jij haakt in een gesprek die Ajax supporter dit en dat en ben ik gefrusteerd?

2 Dus als iemand zegt alle Turken moet oprotten want zijn dieven hoeven de Turken die geen dieven zijn zich niet aangesproken te voelen?

Man je lijkt wel met de seconde met domere theorien te komen.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 15:55
Ik heb niet dit en dat gezegd!
Dus gewoon benoemen wat ik gezegd heb en anders niets zeggen!

Waar je nu eens die Turken vandaan haalt is mij een raadsel?
Maar dat zal ook wel een aanname van je zijn.

Verder begin je langzaam maar zeker op de door mij benoemde groep te lijken. Je hebt het nog even kunnen verbloemen ,maar....................
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 16:06
Dus je gaat zelfs je eigen tekst ontkennen terwijl dat hierboven gewoon staat?

Dus een hele groep aanspreken, maar als jij het niet doet moet je je niet aangesproken voelen komt daar toch op neer?

Ik weet niet het niet maar het is toch gek dat jij elke keer met onzin komt, mij beticht van aannames en zelf niet anders doet.

Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 17:49
Blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste punt.

Als het gaat over onderstaande zin kunnen we hem samen ontleden.

2 Als je zo niet bent hoef je , je niet aangesproken te voelen en anders............

Jij hebt het over een hele groep!
Gezien de discussie neem jij aan(aanname!)dat ik alle Ajax supporters benoem.
Ik heb nooit alle Ajax supporters gezegd!


Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 16:11
Stranger +6578 donderdag 14 maart 2019 om 10:58
Wat me opvalt is dat heel veel Ajax supporters ipv inhoudelijk proberen te reageren of een mening op feiten te weerleggen, beginnen met schelden.
Dit is het tweede artikel dat ik lees en je bent de tweede al die scheld.


Staat in je bricht van 15.30

Maar ik wacht je antwoorden af. Waarschijnlijk zal het wel zo worden dat er een heel verhaal komt zonder antwoord en op het eind dat ik niet dom lijk ,maar ben;-)
Die discussie met hoofdzakelijk Ajaxsupporters draait zo meestal uit als ze geen argumenten of feiten hebben;-)



Of ga je nu weer ontkennen en zeggen dat was ik niet.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
Dank je dat je 2 posts van mij hier neer zet.

Wat van de eerste de bedoeling is mag je me uitleggen.

De tweede is duidelijk .
Je had geen antwoorden en daar wacht ik nog op. Geen aannames of smoesjes die heb ik al genoeg gehoord.

Voor je laatste zin en nu je toch aan het citeren bent waar heb ik iets ontkent ?
En geen aanname of denken dat bedoelt hij gewoon de juiste tekst.
Ik wacht af.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 17:49
Hahahahaha laat ook maar in personen als jouw ga ik echt geen engergie meer steken, daarvoor is mijn tijd mij te kostbaar.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 17:58
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 K.O en uit .

Geen argumenten en geen ballen om het toe te geven.

Duidelijk tot welke groep je behoort!
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 18:14
Ik kan niet discuseren met een persoon die onkent wat hij geschreven heeft.
Ik kan niet discuseren die met aannames komt als argument en zelf niet anders doet dan aannames.

Het is duidelijk tot welke groep jij hoort.

Daarom ga ik verder geen tijd steken in jouw.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 18:25
Dat zei je in je post van 17.49 ook al!
25 minuten later reageer je alweer!
Beetje vreemd!
😂😂😂😂😂
En dat jij geen discussie kunt voeren heb je meer dan genoeg bewezen.
Voor mij hoef je dat niet te benadrukken.
Wel knap dat je dat wel toegeeft!
Chapeau.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:28]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Dat komt omdat dit een en dezelfde trol is met zijn -tigste account..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:56
Inhoudelijk is dat Ajax bagger speelde en dat PEC helaas voor hun niet hebben kunnen profiteren. De gele kaarten vond ik terecht en zeker omdat van crooij zelf de agressie opzocht na zijn tackle.
Ik begrijp de terleurstelling maar PEC had gewoon de eerste helft al hun spel moeten spelen dan was Ajax eraf gegaan of was wakker geworden en was gaan voetballen.. maar goed dat is geschiedenis
Vind ik leuk
Jakob289 +164
donderdag 14 maart 2019 om 10:37
Deze heeft zn hoofd gestoten, iemand een verbandje?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:38
Knvb ziet gewoon in dat ze liever Ajax dan psv ib de champions league willen.... AJAX presteert tenminste
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 10:58
Gelukkig lukt het ze al jaren niet ;-)
Vind ik leuk
Frietbakker +5724
donderdag 14 maart 2019 om 11:03
huh?
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 11:11
Als het maar negatief is.. Hoeft het verder nergens over te gaan.
Gisteren best goed gespeeld trouwens, als jullie dat voortaan ook in de eerste helft doen blijven jullie er op 100% zeker in! (Succes daarbij, mijn zege hebben jullie)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:24
We zitten in de kwartfinale Itsese.
Ff bijblijven graag.
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
donderdag 14 maart 2019 om 10:39
Ze zijn er weer de zielige personen die fan van psv zijn. Ik krijg per dag meer een hekel aan die club.

Het lachertje in Europa, het lachertje in de beker maar o zo trots op hun clubje.

Vind ik leuk
Sven! +1634
donderdag 14 maart 2019 om 10:43
Dat zijn geen PSV fans man. Dat zijn de trollen die niet eens naar het stadion gaan , die komen alleen de normale PSVers een slechte naam op de site bezorgen net zoals een paar Ajacieden dat met Ajax doen. Je moet er gewoon niet op reageren.
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
donderdag 14 maart 2019 om 10:47
Je hebt gelijk. Weg met die lui
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:47
A) Dit kun je geen PSV fans noemen
B) Lachertje in Europa? Volgens mij heeft PSV gewoon naar kunnen gepresteerd tegen 3 Europese top ploegen...
C) Beker was idd dramatisch
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:00
Inter 25 punten achterstand op Juve. Dat is geen Europese top
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:02
Ajax, 2 punten achterstand op PSV.. Zijn wij dan zo goed? Of is Ajax gewoon slecht?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:02]
Vind ik leuk
Frietbakker +5724
donderdag 14 maart 2019 om 11:05
Dat gaat niet op voor een competitie waar de beste 2 alles winnen.
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:06
Voor het seizoen begon, was ook wel duidelijk dat JUV alles zou gaan winnen toch?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:06
De weerstand in de Nederlandse competitie is gewoon dramatisch. Diegene die de minste slippertjes maakt wordt kampioen. Ze kunnen het alleen zichzelf moeilijk maken. Daarbij denk ik dat Ajax betere spelers heeft dan PSV en ook gewoon beter is. PSV heeft tot nu toe gewoon een fout minder gemaakt. De beslissing gaat dan ook gewoon vallen op 31 maart.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:10
PSV heeft een prima elftal maar ga nou niet beweren dat Inter europese top is.
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:15
Inter is inderdaad geen Europese top.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:19
Dus moet je kritisch kijken vindt ik. Thuis tegen Barca en uit bij Inter speelde PSV prima.Maar dit is een mooie les voor t volgend seizoen in de CL
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:20
Tottenham ook niet trouwens
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 11:11
2 punten komt dan idd ook helemaal in de buurt van 25 punten verschil, goed punt, goed gezien ook.
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
Naja.. Je kunt het een cijfer geven.. Maar PSV en Juventus staan gewoon bovenaan:p Gisteren nog echt bijna ons op 4 punten gezet:p was billenknijpen of niet?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Zo spelen jullie bijna structureel. Dat geluk houd een keer op en dan zijn de rapen gaar. Ajax strijd nog op drie fronten terwijl Psv een grijs seizoen speelt met absoluut dramatisch voetbal. Psv Nac was echt niet om aan te zien.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 11:26
Ja, ze staan beide bovenaan, maar toch beide totaal niet vergelijkbare situaties.

Eerlijk gezegd ja, dat was het zeker op een gegeven moment, dit soort wedstrijden moet je gewoon met 3-0 gaan rusten, dan kan je de 2de helft op je gemak uitspelen. Maarja, de drive was er gewoon niet, geen tempo. En zo hou je Pec in de wedstrijd. Maarja, 3 punten zijn binnen. Al moeten ze wel gewoon scherper en fanatieker zijn in dit soort wedstrijden.
Vind ik leuk
markie +2774
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
Zondag zijn de rollen omgedraaid
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:03
Zullen we de selecties van PSV en Inter even naast elkaar leggen? :p

Handanovic - Zoet
naingolan - hendrix
de Jong - Icardi

om maar even op te noemen. Ik vind gewoon dat er wordt gedaan alsof PSV een ramp prestatie heeft geleverd, terwijl dat gewoon wel meevalt. Maarja, wie ben ik.
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 11:07
Zal ik anders even de selectie van Bayern en Madrid erbij zetten voor je?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:09
Als jij dat wilt doen, ga je gang? Maar ik doe toch nergens de prestaties van Ajax te niet? Louter lof.. Het ging me nu er gewoon om dat ik vind dat PSV het gewoon niet slecht heeft gedaan in de CL..
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 11:11
Ik vind dat ze t verre van goed hebben gedaan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:15
Dus PSV had door moeten gaan en winnen van top clubs omdat Ajax dat ook een keer heeft gedaan? Snap die gedachte gang niet helemaal..
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 11:18
Er ligt n wereld van verschil tussen overwinteren en je rijk rekenen met twee schamele puntjes.

Zo top is Inter niet, Spurs Europees tot op heden ook nooit potten kunnen breken.

PSV schaarde zich erg makkelijk in de slachtofferrol en is daar ook voor beloond.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:19
Ik zeg nergens dat ik me rijk reken met twee puntjes voor PSV. Het begon er mee dat ik vond dat PSV gewoon niet dramatisch gepresteerd heeft zoals hier boven wordt gesuggereerd. Dit op basis van geboden weerstand tegen ploegen die gewoon beter zijn.
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 11:22
Fair enough.

Hoef ook niet opnieuw de discussie over pretpoule en poule des doods nieuw leven in te blazen, daarvoor verwijs ik graag naar de UEFA ranking.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:21
Ajax had thuis Inter en Tottenham gepakt ben ik van overtuigd. Inter is echt een zwakke broeder die gewoon te pakken is. Benfica Inter zijn dit seizoen gelijkwaardig.
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
Met het pakken van Inter thuis was PSV op de goede weg totdat de scheidsrechter Inter een handje ging helpen (buitenspeldoelpunt goedkeuren en keeper geen rood geven).

En Ajax kon thuis ook geen potten breken tegen Benfica (in blessuretijd gaat maakt Neres een mooie actie, de bal komt voor het doel en wordt vervolgens via het been van een Benficaspeler in het doel geschoten). Winst en verlies ligt soms heel dicht bij elkaar.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:23
Mee eens Dennis. Ook wij hebben in zware pouls gezette ( 1 x met de kampioenen uit Engeland, Duitsland en Spanje). Toen haalde wij het ook niet. Maar zijn ook eens genaaid met een andere poulewedstrijd waarin 7 x gescoord werd. Feit is dat het nu bij Ajax redelijk draait maar dat is niet altijd zo geweest. Europees moet je ook wel een mazzel hebben ( binnenkant/buitenkant). Denk dat PSV Europees gezien wel pech hebben gehad maar in de ED geluk. Net zoals wij gisterenavond.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:34
Bedankt voor je realistische reactie, Reele Ajacied ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:39
Realiteit is ook, 14 C.L. wedstrijden achter elkaar GEEN overwinning...…..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
Tellen voorrondes niet mee?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:46
Nee.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
Dan klopt je feitje als een bus
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:15
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:17
Hoezo Bayern eigenlijk?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:08
En de selecties van Bayern en Real dan. PSV is er gewoon te laf ingegaan. Soms 30% balbezit. Pas de laatste 2 wedstrijden gingen ze voetballen en toen zagem we dat PSV gewoon goed kon meekomen. 4 punten uit de laatste 2 deelnames is gewoon te weinig.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:10
Niks anders dan lof voor de prestaties van Ajax, daar niet van. Vind ook dat Ajax beter materiaal heeft dan PSV. Daarbij blijf ik erbij dat ik vind dat PSV het niet slecht gedaan heeft, er wordt hier nogal overdreven.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
Ik denk dat er iets meer in had gezeten. PSV heeft een prima elftal. Dat zagen we thuis tegen barcelona en uir bij inter ook.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:18
Ja misschien wel, maar betekent iets meer dan een 3e plek in de groep? of gewoon wat puntjes meer?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:21
3e had mogelijk geweest. Dat je niet bij de 1e 2 komt is geen schande. Het is niet om PSV af te te kraken maar de 1e 4 wedstrijden had PSV t beter kunnen doen. Maargoed mooie les voor volgend seizoen. Gewoom erop klappen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:37
Is ook zo, volgend seizoen weer nieuwe kansen! Met gestrekt been erin vliegen ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
Juist. Haha. Dan is er echr wel wat mogelijk. Toen PSV met v Bommel als speler de halve finale haalde was dat ook met zeer goed voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:47
Wat een team was dat he.. Hadden de finale moeten halen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:49
Zelfs ik als Ajax fan leefde mee. Was echt een top team. Wat was dat zwaar onverdiend toen dat t 'grote' Milan door ging.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:55
zeg dat! Hopelijk kunnen we die tijden weer herleven dit jaar met Ajax :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Thnx man. Ik hoop t ook. Al zijn we natuurlijk zwaar de underdog.
Vind ik leuk
michelhx +4638
donderdag 14 maart 2019 om 11:22
Klopt, maar het zat ook niet altijd mee. Inter thuis wat pech gehad, Barcelona thuis geef je goed partij. Ben het verder eens dat PSV wel iets meer lef had moeten tonen. Het is balen dat PSV uit pot 4 Inter lootte. Als je daar een team uit een kleiner land treft heb je in ieder geval nog Europa League. Volgend jaar hopelijk beter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:30
Ja met inter heb je echt pech. Als je ziet wat voor ploegen normaal uit pot 4 komen. En t zat PSV ook niet echt mee dar klopt. Tegen Barca was t echt zeer goed. Echt genoten van t spel van PSV. Maarja die Messi he. Volgend jaar beter gozer. Ajax laat zien dat aanvallen t beste is voor Nederlandse ploegen. Maar denk dat v Bommel daar ook wel naartoe aan t werken is.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:50
Wat wij misschien een ietsiepietsie te veel hebben hebben jullie misschien een ietsiepietsie te weinig 😉
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:51]
Vind ik leuk
michelhx +4638
donderdag 14 maart 2019 om 12:36
Lastig te zeggen. Knap van Ajax hoe aanvallend ze spelen en verdedigend toch goed staan, alhoewel ze er tegen Bayern thuis wel 3 tegen kregen, maar dat was een heerlijke pot om te zien. Real uit was Ajax met name superscherp in de omschakeling. Ben wel benieuwd waar het plafond ligt. Barcelona en manchester City lijken momenteel op papier een maatje te groot, maar ik zie dit Ajax tegen elke andere ploeg die door is momenteel best kans maken. PSV heeft wat dat betreft nog wel één of twee stappen te zetten. Hopelijk kunnen we in de zomer doorselecteren en de middelmatigheid eruit halen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:47
Helemaal mee eens. Ik doelde op de hier vaak genoemde "arrogantie".
Vind ik leuk
michelhx +4638
donderdag 14 maart 2019 om 15:15
Ja, misschien wel. Amsterdamse bravoure. Al slaan sommigen Ajacieden daarin wel door met opmerkingen als 'PSV thuis wordt een makkie', 'We winnen de Champions League' en uiteraard het welbekende 'WZAWZDB', al klopt het laatste historisch gezien wel, in Nederland.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:17
Daarom zeg ik, wij hebben misschien iets te veel 😉. Verder een top reactie
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:09
Nee, ik ben het met je eens.. Eigenlijk heeft PSV het beter gedaan dan verwacht zelfs.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:37
Nou zeg het maar, wie ben je?
Echt Bergkamp of...…….
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:38
Ik kan je verklappen dat ik niet Bergkamp met de achternaam heet ;) ook niet Dennis met de voornaam :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:41
Jammer, wat geld betreft, had het je gegund...….
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:42
Dat vind ik zeer vriendelijk van je! Had ook wel een paar miljoen op de bank gewild.. Maarja, geld maakt niet gelukkg :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
Maar het is wel makkelijk...…..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:11
Dus? PSV en Ajax kennen momenten van glorie en deceptie. Beauty is in the eye of the beholder. Je kan vol voor je eigen club gaan zonder je concurrent kleiner te maken.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 11:13
Met een diepte record op je naam zeggen dat je naar kunnen hebt gepresteerd.. Goed bezig, man!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:17
Als ik kijk naar de verwachtingen voordat de groepsfase begonnen was en het uiteindelijke resultaat kan ik niet zeggen dat het dramatisch was zoals gesuggereerd wordt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 11:22
Hahaha dus doordat je er vanaf het begin al niet in gelooft en het laat lopen, maakt dat de prestatie beter?

Een poule des doods is een poule met louter kampioenen en de tegenstanders ook nog uit de top competities.
Bijvoorbeeld met Real, Dortmund en City in 1 poule zitten
En zelfs toen dit Ajax overkwam gingen ze als derde door.. Zie je het verschil nu?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:36
Nouja ik probeer gewoon realistisch te blijven. Had verwacht dat Ajax het ook niet zou redden tegen Bayern en Real. Kan toch?
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 11:41
Het is niet realistisch om jezelf bij voorbaat als kansloos weg te zetten.

Jij bewijst het.. ;)


Maar geloof er a.u.b. volgend jaar wat meer in als persoon en met name als club.
Ik weet dat psv eigenlijk nooit presteert in Europa, maar we als competitie hebben meer presterende clubs als alleen Ajax nodig.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:43
Op basis van wat presteert PSV dan nooit in Europa :P vgm is Ajax nu ook voor het eerst sinds ik weet niet hoe lang door naar de knock out fase, iets wat PSV redelijk recent ook nog gelukt is.
Geloof is er altijd, maar een reeele verwachting moet toch kunnen?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:21
Inter staat 45e op de 5 jarige UEFA ranking, op de 10 jarige staan ze 22e. Dat betekent dat ze de laatste jaren dramatisch zijn afgezakt en dus GEEN Europese top (meer) zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:34
Laat ik het dan zo zeggen, Inter was de sterkste tegenstander uit de pot.
Vind ik leuk
xaja32 +244
donderdag 14 maart 2019 om 10:49
idd helemaal mee eens word ook kotsmisselijk van die jankende calimero boeren hier
Maar ach 1 ding als Ajax kampioen word zie je ze niet meer
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:00
Beetje hetzelfde als de Ajacieden hier de afgelopen 4 jaar? Jij bent namelijk na 31 Maart, niet meer te vinden op dit forum.
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
donderdag 14 maart 2019 om 11:05
Misschien wel eerder. Ben wel een beetje klaar hier.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4150
donderdag 14 maart 2019 om 11:06
Arrogant
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:22
Ik ben ervan overtuigd dat heel Eindhoven hier niet meer te vinden is 31-03 om 18:45.
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 10:59
Wat boeit het ons nou wat jij van PSV vindt?
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:00
Je kunt beter jezelf schamen voor je mede supporters die alleen maar kunnen schelden of beledigen. Daardoor krijg ik een hekel aan jou club.
Gelukkig zijn er nog enkele hier die normaal reageren.
Het merendeel kun je echter geen discussie mee voeren!
Vind ik leuk
semi1946 +318
donderdag 14 maart 2019 om 11:02
6---2
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:13
3-0 0-3

Gaat het over Feyenoord? Nee toch?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:06
Trollen heb je onder alle supporters. Je gaat toch niet een club hekelen om een paar infantiele internet-heldjes?
Vind ik leuk
Baksteen95 +361
donderdag 14 maart 2019 om 10:40
Wat een ongelooflijk gelul weer. Elke keer wordt er gezeken op de VAR als Ajax speelt, kijk eens naar je eigen club man schele otter. Bij psv worden ook wedstrijden verschoven maar daar hoor je niemand over. Wat een gejank de hele tijd, ik word er schijt en schijtziek van. Begin bijna een grotere hekel aan psv te krijgen dan aan feyenoord op deze manier.
Vind ik leuk
Tismewat +335
donderdag 14 maart 2019 om 10:48
Tot zover jouw nuttige bijdrage. Norit helpt tegen de schijterij, meer dan zo'n reactie.
Vind ik leuk
Baksteen95 +361
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
Bedankt voor de tip, goed dat je vooronderzoek hebt gedaan om 31 maart wat draaglijker voor jezelf te maken
Vind ik leuk
Tismewat +335
donderdag 14 maart 2019 om 11:02
Wat is er dan op 31 maart? Ik ben geen PSV-er hoor, reageer alleen maar op jouw post met respectloze taal.
Vind ik leuk
Itsese +6243
donderdag 14 maart 2019 om 11:03
Mooi;) het wordt namelijk nog veel erger na 31 Maart, dan weet je pas wat haat is.
Vind ik leuk
rinirat +3543
donderdag 14 maart 2019 om 10:43
lastig he een wedstrijdje in de week....
Vind ik leuk
firewire2 +798
donderdag 14 maart 2019 om 10:45
vorig seizoen zijn er 3 wedstrijden verschoven voor PSV voor de CL, waarom hoor ik je daar niet over?
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:04
Dat kan niet want toen lag PSV net als Ajax er al in de voorronde uit!.
En speelde Feyenoord CL.
Ik zal het rustig zegen . Het is niet slim wat je zegt!
Vind ik leuk
firewire2 +798
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
sorry mijn fout, het seizoen er voor dan, maar daar draait het niet om, het draait om wedstrijden die verplaatst zijn/waren en dat was dat seizoen 3 x het geval voor PiSVee en niemand uit dat achterlijke Eindhoven hoorde je erover, maar nu het gebeurd bij Ajax is de wereld te klein. Droeftoeters daar bij PiSvee
Vind ik leuk
frhoi +1836
donderdag 14 maart 2019 om 10:47
niet zo kinderachtig doen..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:48
Nee het is niet zo met dat kutvoetbal van PSV Ajax wordt gewoon Kampioen
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 10:52
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

meer heb ik hier niet over te zeggen
Vind ik leuk
jayc +123
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
is deze simpele ziel nog steeds niet verwijderd van dit forum.
Vind ik leuk
Hero.Axe +299
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
De KNVB had ook voor PSV de wedstrijven verschoven, indien jullie clubje meer dan 2 punten zou behalen..
Vind ik leuk
Hotboy99 +631
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, MET KLEINE LETTERS KUNNEN WE OOK WEL LEZEN WAT JE SCHRIJFT MAKKER!!!!
Vind ik leuk
fritsie +882
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
Wil je er soms over praten?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:58
Dat Ajax krijgt altijd voordeel gezeik is komt echt alleen uit de mond van verliezers.
Als de competitie eerlijk zou zijn, dan hoort een club dat in 3 competities speelt ook een beetje rust gegund worden ... je weet wel ... om het eerlijk te houden.

Maar ondertussen speelt PSV rustig 1 wedstrijdje per week, terwijl Ajax er vaak 3 in een week moet spelen ... wat een eerlijkheid!

Niet gaan zitten janken als.Ajax een keer extra rust krijgt wat PSV de hele 2e seizoenshelft al krijgt.
Dat maakt het JUIST eerlijker!

En dan hebben we het nog niet eens over het feit wat Ajax voor het Nederlands voetbal heeft neerget.

En Zwolle een keer 3 wedstrijden ... poehpoeh ... als je daar niet tegen kunt voor een keertje, dan hoor je ook niet in de eredivisie thuis.

Vind ik leuk
semi1946 +318
donderdag 14 maart 2019 om 11:03
6--2
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:06
De datum van voorverkoop bekerwedstrijd?
Mooie wedstrijd was dat hè 🥳
Vind ik leuk
semi1946 +318
donderdag 14 maart 2019 om 19:49
bedoel je de wedstrijd waar ze een corner kado kregen van ajaxcied Blom
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:01
Gelegenheidsklager. Zo bevestig je alleen maar weer dat je niet verder kan kijken dan je neus lang is en alleen maar kan klagen, omdat je een slechte verliezer bent.


Aanrader:

Bekijk de wedstrijd nog eens ... vooral de herhalingen.
Feyenoord kreeg iets daarvoor ook een onterechte corner (eerder dus), maar wist daar niet uit te scoren.

Dus omdat Ajax wel scoort, is het spel ineens oneerlijk en is de scheids Ajacied?

Ajax kan er niets aan doen dat Feyenoord gewoon een waardeloos elftal heeft en niet profiteert van dit soort situaties en Ajax wel.

Beiden kregen een onterechte corner ... Ajax scoort en Feyenoord niet ...

Boehoe ... Ajax heeft gewonnen, dus de scheids is partijdig ... Boehoe.

Ajax was gewoon beter ... deal with it en ga je beklag doen bij van Geel en dat elftal ipv dar Calimero gejank en de schuld bij anderen neer te leggen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:10
Als je in 1946 geboren bent is dit bericht nog droeviger als dat het al is.

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:26
3-0 en 0-3

En van de laatste 32 ontmoetingen hebben jullie er iets van 4 niet verloren of zo

Klaar nu met je gezeik
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:56
Hoe lang kan je daar als Feyenoorder op teren ?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:58
Ja klopt zo werkt het en 9/11 is idd ook door aliens gepleegd #complotdenker
Vind ik leuk
Romarioo +763
donderdag 14 maart 2019 om 11:17
Is ook een complot Google maar chain reaction 9/11
En als jij denkt dat een vliegtuig dat tegen een toren aan knalt en de toren zo in elkaar doet storten eet je ook gras of hooi wat je maar lekker vind
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:19
O ja precies🤔
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:04
CALIMERO!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:08
wat ben jij een CALIMERO alles heef de KNVB gedaan!? kan het niet zo zijn dat de tegenstanders van AJAX allemaal met zijn elfen voor de pot liggen inclusief PSV !!
Vind ik leuk
RWB013 +2312
donderdag 14 maart 2019 om 11:09
Het verzetten van wedstrijden is opzich niet zo heel gek. Was voor psv ook gedaan. Verder krijgt psv even veel voordelen van scheidsrechters als Ajax. Dit puur omdat scheidsrechters bang zijn om het kampioenschap te bepalen. Gezien het geld wat er mee gemoeid gaat is dat in principe niet heel gek. Kwalijk wel.

Even buiten deze rode kaart om, want die heb ik niet gezien.

Wat mij wel altijd opvalt is dat ajax en psv supporters bij een foute beslissing in het voordeel van hun altijd roepen dat de scheidsrechter gelijk had, terwijl als het de concurrent overkomt dan schreeuwen ze moord en brand. Voorbeeld is de overtreding van Lamprou tegen Heerenveen. Iedereen vind het een penalty, behalve alle ajax supporters, en johan derksen omdat hij perse een andere mening moet hebben (en doordrukken) dan de rest.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:11]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:09
IK zeg dat het niet zo is!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:10
Zielige jankbal
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:12
Wat een ( ANGST) spreek uit dit verhaal,. voor Ajax ! AJAX-psv 7-2!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:14
Precies, we kunnen de laatste 2 speelronde ook wel gaan verschuiven en andere tijdstippen spelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
Wedstrijd verschuiven is dus in jullie voordeel geweest. Want aangezien jullie kampioen worden en wij de (tegen Real natuurlijk onterecht) de Europese punten hebben gepakt hoeven jullie geen voorronde te spelen. Dus wie profiteert er nu eigenlijk van ?
Vind ik leuk
michelhx +4638
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
Je zet jezelf voor lul, man. Jij ben voor mij geen PSV supporter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
Calimero piep piep
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:18
Man man man vergeet aub je eierdopje vandaag niet mee te nemen. En nee dit hoopje ellende uit Eindhoven gaat echt geen kampioen worden. 31-3 word het een ordinaire veegpartij net als vorig jaar in onze Johan tempel. Ajax pakt of dit weekend anders 2 weekenden erop de koppositie.
Vind ik leuk
Blutbad +620
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Zie hier de gemiddelde PSV supporter
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Vraag even of je op moeders schouder mag gaan uithuilen, man hoe veel onzin kan iemand in 1 reactie neerzetten.

Vergeet trouwens geen aangifte te doen.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 11:24
neem ff n kop koffie man!
Vind ik leuk
Tollolsuda +122
donderdag 14 maart 2019 om 11:27
Je hebt volledig gelijk . Ze bevoordelen ajax. Dus dan weet je wie kampioen word. Maar jullie verdienden t eigenlijk
Vind ik leuk
Magro02 +45
donderdag 14 maart 2019 om 11:28
Je heet met recht Eindhoven de gekstieeee... Kolere, jij bent echt krankjorum in je hoofd.
Vind ik leuk
Blije +66
donderdag 14 maart 2019 om 11:28
Idioot
Vind ik leuk
frank1971 +2454
donderdag 14 maart 2019 om 11:35
Ga janken, mietje.
Vind ik leuk
MokumXXX +720
donderdag 14 maart 2019 om 11:39
Zo malle meid...ff snel een account aangemaakt?
Lekker huilie aan het doen gezien jouw clubje onze hete adem voelt?
Niet meer zoveel ranja drinken kan waarschijnlijk je hersenen aantasten(je zal de eerste zijn waarbij het is overkomen)
Nu snel maar weer met je barbies spelen!
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
donderdag 14 maart 2019 om 11:41
Ik ben er klaar mee, adieu voetbalprimeur. Ik heb mij hier aangemeld om inhoudelijk over voetbal te kunnen praten. Helaas lopen er hier teveel dwazen rond om dit hele forum serieus te kunnen nemen. Ik ga naar een andere site waar op het eerste oog er wel inhoudelijk wordt gereageerd en daar heb ik tot nu toe geen trollen ontdekt. Jammer VP dat jullie dit niet aanpakken of aan kunnen pakken of aan willen pakken. Ik ga naar voetbalzone... de groeten
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:50
Niet zo janken lampje
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:53
Droeftoeter, wij pakken de punten europees dus loop niet zo te janken kut lampie, kijk naar je eige team en ben niet zoveel met de grootste en beste club van NL bezig! Dankje
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
donderdag 14 maart 2019 om 11:58
Zo alle frustratie is er weer uit neem ik aan?
Kan nog leuk worden als Ajax kampioen wordt.
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
donderdag 14 maart 2019 om 12:05
Zo, ben jij je frustraties ook weer kwijt...lekker hoor.

De volgende keer gewoon op een wc papiertje schrijven, dan kun je er daarna je reet mee afvegen.
Dan heeft het nog wat nut, en heb je alsnog een keer een opgelucht gevoel!

Doe er je voordeel mee!
Vind ik leuk
erikv78 +463
donderdag 14 maart 2019 om 12:06
Als de wedstrijd niet verzet was dan had Ajax het veel gemakkelijker gehad met Frenkie en Ziyech erbij...
Dit is gedaan om het Ajax moeilijk te maken zodat PSV kampioen kan worden.. Die redden de voorronde CL toch nooit!! Dus dan wordt ze zo nog wat startgeld gegund door de KNCB
Vind ik leuk
renemar +806
donderdag 14 maart 2019 om 12:09
Dat clubje strijdt om 3 prijzen. Overwinteren in de CL ipv 2 puntjes te halen. Met dan aan dat clubje en de punten die ze hebben gehaald/nog halen mogen jullie mss. de volgende seizoenen ook CL spelen.
En dat clubje heeft veeeeeeeeeeeeeeel meer prijzen. En aanzien in de voetbalwereld. Heel Europa spreekt over dat clubje. En over de provinciaaltjes? In eindhoven.
Vind ik leuk
renemar +806
donderdag 14 maart 2019 om 12:11
Aangifte gaan doen zoals die andere randdebiel enkele jaren geleden.
Vind ik leuk
RGB +1383
donderdag 14 maart 2019 om 12:17
Je bent triest
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:17
Pffff dat je dit allemaal kunt verzinnen om maar te verbloemen dat PSV de laatste wedstrijden gewoon zwaar kut speelt. Als PSV na de winterstop iets minder laf had gespeeld dan hadden we waarschijnlijk meer punten gepakt en had het geen ene ruk uitgemaakt hoeveel wedstrijden er verplaatst zijn.....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:17
Het is "te allen tijde".
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:18
Ben je ook zo'n grote jongen dat als PSV straks wel kampioen wordt, om Ajax even te bedanken dat jullie geen voorrondes hoeven te spelen voor de Champions League maar direct zijn geplaats door toedoen van de resultaten van Ajax?
Nee zeker he?

Triest.

Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
donderdag 14 maart 2019 om 12:32
Gaat het wel goed met je Gekkie? Of heb je last van luieruitslag.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:47
Het is natuurlijk wél zo...................
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:50
Trolletje
Vind ik leuk
Jozef +44890
donderdag 14 maart 2019 om 12:59
Voor wat betreft de Nederlandse competitie is het verschuiven van wedstrijden niet bepaald in het belang van Ajax. Dat bleek gisteren. Ajax zou frisser aan de start gekomen zijn op de zaterdag vóór Real, met De Jong en Ziyech. Het was beslist beter geweest voor Ajax in onze eigen competitie, maar gelukkig wil mijn cluppie in ieders belang wél zijn best doen om te presteren in Europa.

Dus hou op met je gejank over competitie vervalsing.

NB. Je caplock blijft af en toe hangen. Ik neem aan dat je in het dagelijks leven zo iemand bent die zijn gelijk tracht te krijgen door heel hard te schreeuwen (huilen).
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:41
🐣🐣🐣piep piep piep Kleuter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:50
Zijde geraokt?
hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:58
Het Nederlandse voetbal gaat naar de kloten met een PiSVee of 010 als kampioen.
Die halen beiden nog niet een kwart aan punten dan wat Ajax binnen haalt
Een mooie doordachte conclusie van jou kant, maar nu moet je nog even wat meer hersencelletjes laten werken, dan zal blijken dat de KNVB ook nog eens gelijk heeft.
Als jou verhaal klopt, uiteraard.....
Vind ik leuk
AjaxSneek +163
donderdag 14 maart 2019 om 16:25
Gast, laat PSV er maar voor zorgen dat ze punten gaan scoren Europees. Zodra dat lukt en je hebt commentaar, vind ik 't terecht. Nu moet je gewoon je muil houden en dankbaar zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:34
Heeee calimero👋
Vind ik leuk
Nr14always +4043
donderdag 14 maart 2019 om 10:34
Jankerd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:42
inderdaad! die mafkees zat de hele wedstrijd al te schoppen. Als dit zijn eerste overtreding zou zijn geweest had hij daar ook geen geel voor gekregen. Bij Ajax is er niemand die de ene na de andere overtreding maakt, daarom krijgen ze bij Ajax nauwelijks 2 gele kaarten.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:46
Tadic had twee keer geel moeten krijgen..
Vind ik leuk
MagicFeeling +4150
donderdag 14 maart 2019 om 11:08
Waarvoor?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:35
Ik heb het over de wedstrijd tegen PEC, daarnaast zou ik niet weten wanneer en waarvoor Tadic 2x geel had moeten krikgen..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:20
Zijn schwalbe?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:32
😂 grapjas
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:34
Krijgen we dat gejank weer 😂😂
Vind ik leuk
Roffel1998 +2735
donderdag 14 maart 2019 om 10:34
Praat normaal man
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
donderdag 14 maart 2019 om 10:35
Hij moet niet denken, hij moet van het weekend toekijken hoe hij zijn team in de steek heeft gelaten door domme kaarten te pakken.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
Wat is dit nou weer voor gejank. Gaan we nu echt elke beslissing die wordt genomen die ook maar een beetje in het voordeel van Ajax zou kunnen zijn zo uit vergroten en gelijk koppelen aan zal wel omdat het Ajax is. Te treurig van woorden kijk gewoon naar jezelf. Het feit dat je al een gele kaart had is om eerst eens naar te kijken. Altijd maar naar de ander wijzen en kijken, eerst eens naar jezelf. Wat een prutser en zielig gedrag door maar naar een ander te wijzen en te klagen. Dat heet zelfreflectie.
Vind ik leuk
Jakob289 +164
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
Sneu zeg dit, Vito. Twee smerige overtredingen maken en dan na de wedstrijd nog natrappen in je interview ook.
Vind ik leuk
Wesje1987 +249
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
Terechte gele kaart en ook Tagliafico had geel moeten hebben bij het akkefietje.

Verder was ik in het stadion en heb ik me mateloos geïrriteerd aan het gebrek aan creativiteit bij Ajax. Dit vanwege het ontbreken van de Jong en Ziyech.
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
Klopt, en gelukkig helpen de KNVB, KBVB, UEFA, FIFA, NASA, CIA, FBI, MI6, Obama, Trump, Merkel en Poetin ons allemaal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:11
Merkel is voor dynamo dresden..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
1ste geel was al rood
Vind ik leuk
rinirat +3543
donderdag 14 maart 2019 om 10:38
Tackle was geel dat weet hij zelf ook en nog ligt bestraft.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
jari11 +3587
donderdag 14 maart 2019 om 10:38
Beetje jammer om zulk soort reacties na de wedstrijd te geven, slechte verliezer dus ook. Ik denk dat ik maar even een paar uur weg blijf op deze site, niet te doen weer deze ochtend..
Vind ik leuk
Wesje1987 +249
donderdag 14 maart 2019 om 10:57
Ik ben ook heel erg benieuwd wanneer Voetbalprimeur hier tegen op gaat treden. Het lijkt met de dag erger te worden.

Het lachwekkende vind ik dan wel weer dat sommige personen hele verhalen met zichzelf hebben :D
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:05
Het is echt kansloos geworden hier. Ik open VP omdat ik graag een voetbalnieuwtje wilt zien. Kleiters openen VP puur om te trollen.
Vind ik leuk
ech wel +38
donderdag 14 maart 2019 om 10:39
Heeft hij gelijk in maar alles in het belang van het nederlands voetbal zal de knvb zeggen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:40
Ik denk dat, Ik denk dat, Ik denk dat, Ik denk dat.
pppfff triest
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:41
Deze calimero heeft gelijk. Vond het overdreven om daar 2e geel voor te geven
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
donderdag 14 maart 2019 om 10:42
Calimero.
Vind ik leuk
Martinus69 +5816
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
Zo reactie heeft juist een hoog Calimero-gehalte.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
donderdag 14 maart 2019 om 11:34
Hahaha, je teleurstelling zo ventileren, zo zielig hoor😫
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
donderdag 14 maart 2019 om 10:46
Dit is echt een ūber ja maar als reactie.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:47
We zijn weer de meest gehate club van Nederland, dat betekend alleen maar dat we goed bezig zijn ❌❌❌
Vind ik leuk
ronnieb +686
donderdag 14 maart 2019 om 10:54
betekent ook dat je niet kan spellen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:27
*gehaten
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
donderdag 14 maart 2019 om 10:48
Gemekker altijd op Ajax. Vermoeiend. Calimero's wonen dus ook al in Zwolle.
Vind ik leuk
Tismewat +335
donderdag 14 maart 2019 om 10:53
Gemekkerd wordt er door alles en iedereen hier, maar vooral tussen PSV en Ajax believers. De Feyenoorders hier -uitzonderingen daargelaten- zijn vooral kritisch op en bezig met hun eigen cluppie.
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
donderdag 14 maart 2019 om 10:55
ik heb het niet over de users hier.
Vind ik leuk
Tismewat +335
donderdag 14 maart 2019 om 11:05
Ok, maar Vito woont in het Zuiden volgens mij, niet in Zwolle.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:49
Dat weet hij toch al jaren, spelers van de top 3 krijgen zeker niet zo makkelijk kaarten, maar dat wetende, waarom doet hij dit dan ....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:53
Je kan wel calimero etc roepen, maar in deze heeft ie gewoon echt gelijk. Zie bv onlangs de Ligt zijn overtreding die gewoon rood had moeten zijn. Maar de waarheid is niet fijn voor veel supporters.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 10:57
Hij heeft toch echt twee gele kaarten gekregen om rood te krijgen. Hij kan ook achter zijn oren krabben waarom heb ik die eerste ook alweer gekregen. Enige zelfreflectie ontbreekt totaal. Leren we toch van onze ouders hopelijk: eerst kijken naar je eigen acties en dan pas eventueel wijzen naar anderen. Dit ontbreekt geheel bij deze gozer. Dus hij heeft niet gelijk. Dat met calimero roepen is ook makkelijk, ben ik met je eens. Maar dat er veel wordt gejankt de laatste weken wordt kneiter irritant.
Vind ik leuk
jayc +123
donderdag 14 maart 2019 om 10:54
lul niet. was gewoon echt een fokking domme overtreding. in blessure tijd, terwijl de wedstrijd gespeeld was.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:55
Hetzelfde geldt voor de overtreding op Lahm. Als Lahm die overtreding op een Ajax verdediger maakt had hij wel gefloten. Dit zijn gegevens waar je als (kleine) club mee moet leven, helaas.
Vind ik leuk
semi1946 +318
donderdag 14 maart 2019 om 10:58
st Juste tegen ajax 4 min rood , van de beek maakt zelfde overtreding op clasie. nope , ajax moet schijnbaar kampioen worden iedereen werkt er aan mee ,knjb en het hele scheidsrechter gilde
Vind ik leuk
MagicFeeling +4150
donderdag 14 maart 2019 om 11:10
Het zit je nog steeds hoog hé?
Vind ik leuk
semi1946 +318
donderdag 14 maart 2019 om 19:51
6-2
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:01
Eigenlijk raar, dat zo'n Neres tot 2x toe een speler van PEC van achteren onderuit haalt, maar daar hoor je de supporters van Ajax niet over. Hier had Neres minimaal een gele kaart voor dienen te krijgen. Wees als Ajax supporter gewoon eens eerlijk en reeël en reageer eens inhoudelijk i.p.v. iedereen van een andere club met een andere mening Calimero te noemen. Het is aan de KNVB om te stoppen met het iedere keer weer bevoordelen van de zgn. "grote" clubs. Besef één ding goed, zonder de "kleine" clubs géén competitie en niets om over te discussiëren. 😉
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:02]
Vind ik leuk
Romarioo +763
donderdag 14 maart 2019 om 11:04
Helemaal mee eens en vooral als het om ajax gaat zelfs de competitie wordt omgegooid om ajax te helpen en Sparta kan de boom in
Gelukkig meet de Knvb met 2 maten en niet met 3 maten, want dan waren we ver van huis
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 11:08
Zeikwijf: je vroeg gewoon om 2 gele kaarten. ga dan ook niet achteraf zielig doen.
Vind ik leuk
Muscles +1770
donderdag 14 maart 2019 om 11:11
Geen zelfreflectie dus en de conclusie is dat van Crooy de domste speler van het veld bleek want hij dupeert zijn ploeg in de 90e min en is dus geschorst tegen Excelsior
Vind ik leuk
Mari +12538
donderdag 14 maart 2019 om 11:28
Lulhamer,
probeer je falen niet op anderen af te wentelen.
Je maakt een smerige overtreding: geel> en wat wil je ook de tegenstander geel. Ben je niet wijs of zo?
Daarna maak je aan het eind!!!! van de wedstrijd weer een overtreding, je team dubbel benadelen! Rood en geschorst voor 3 wedstrijden.
Wegwezen dombo
Vind ik leuk
wattenstaafje +24035
donderdag 14 maart 2019 om 11:36
Gejank.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:38
Het is makkelijker te wijzen dan in de spiegel te kijken!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Tja Ajax en KNVB en var super combie
Vind ik leuk
peewee +208
donderdag 14 maart 2019 om 11:49
janker!
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 12:11
Markje probeert het wel, maar de meeste 4e mannen vinden het niet zo leuk als hij tegen ze aan komt rijen...
Vind ik leuk
keesje s +944
donderdag 14 maart 2019 om 11:46
Jankerd.... 🤮
Vind ik leuk
peewee +208
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
de manier waarop van Crooij over Tagliafico heen vliegt en daarbij ook nog een trappende beweging maakte was in principe al meteen goed voor ROOD!!! Als je wilt winnen moet je niet een halve wedstrijd de bus parkeren maar er gewoon vanaf minuut 1 vol voor gaan!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:49]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:18
De manier waar op tagliafico zonder bij de bal te kunnen Lahm onschadelijk maakt ook gezien?
Vind ik leuk
B H +320
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Ja Vito, zo helpen ze Ajax
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:07
Als mensen zich gwn bezig houden met hun eigen clubje.
Kennen zeiken over alles maar als je clubje echt zo goed is. Dan maakt dat niet uit. Als PSV gwn zijn wedstrijden wint die ze moeten winnen. Dan kunnen mensen denken dat Ajax word geholpen. Maar zolang PSV gwn wint dan is er niks aan de hand. Kunnen mensen wel wijzen. Maar als PSV geen kampioen word ligt niet aan Ajax ligt aan PSV zelf dat ze niet goed spelen, kansen niet benutten. Doen ze volgens mij zelf.
Vind ik leuk
Ikkuh +2001
donderdag 14 maart 2019 om 12:21
Heb je daar een speciaal accountje voor aangemaakt
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:09
Kan niet tegen zijn verlies.
Vind ik leuk
Ikkuh +2001
donderdag 14 maart 2019 om 12:20
Tja, het is een feit dat de KNVB kruipt voor Ajax...
Vind ik leuk
RGB +1383
donderdag 14 maart 2019 om 13:41
Onzin, PSV mag steeds honderdveertig minuten voetballen (net zo lang tot ze scoren en dan wordt er afgefloten) Daar hoor ik jullie ook niet over.
Vind ik leuk
Ikkuh +2001
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
Kijk hoe de hele competitie voor Ajax overhoop wordt gegooid omdat anders de goden joden te moe worden
Vind ik leuk
RGB +1383
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
Kan jullie terreinknecht nog steeds die tuinslang niet vinden?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:28
Had ik het niet eens over Maja ken al zien. Als mensen reageren over andere dingen beginnen inplaats van reageren op wat er staat. Ikkuh
Vind ik leuk
Justin Kees +2744
donderdag 14 maart 2019 om 12:40
Vito van Calimero, dat is duidelijk...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:46
je wwet het........en tóch doe je het............sukkel...............
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:51
Dan wordt het met de mantel der liefde bedekt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:00
Wat een zielige ventje is die Crooij zeg met zijn rotkop!
Vind ik leuk
abraksas +2545
donderdag 14 maart 2019 om 13:18
Ja tis gewoon een grote complottheorie. Alles om Ajax kampioen te maken. man man man, kunnen we ff ophouden met deze onzin?
Vind ik leuk
Patje41 +1186
donderdag 14 maart 2019 om 14:23
Owwww wat een calimero gedrag
Vind ik leuk
deltiaan +1436
donderdag 14 maart 2019 om 14:54
ajax word gewoon aan de overwinning geholpen en de VAR MAFIA speelt ook het spel mee
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 17:03
VAR PSV - VAR AJAX is nu 5 - 2


Vind ik leuk
AjaxSneek +163
donderdag 14 maart 2019 om 16:25
Jullie zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk!
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 17:05
Dat zijn de woorden van PSV.

AJAX = Op een oude slof en een voetbalschoen
FEYENOORD = Geen woorden maar daden
PSV = Jullie zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:50
Vind dit persoonlijk gezever waarom zouden ze ajax voortrekken iedereen moet altijd wat tegen ajax hebben omdat ze de grootste club van nl zijn
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 17:02
Beetje dom en terechte 2e gele.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:16
Deze jongen liep gisteren vanaf minuut 1 als een boze psychopaat over het veld. Is minimaal labiel.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:34
Domme hersenloze venloos sufkutje
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:38
Hou toch op net dat gejank,Ajax had bijna punten verspeeld tegen. PE C.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:25
hoezo is het competitievervalsing dan eigenlijk want ja ajax heeft nu gewoon een zwaar programma.ondanks de verzetting vab de wedstrijd is het programma zwaarder dan die van psv,want eerst speelt ajax die zware wedstrijd in spanje dan moeten ze nog terug vanuit spanje dan zondag tegen fortuna dan woensdag pec en nu zondag tegen az dus wat is er dan competitievervalsing.want nu speelt ajax 3wedstrijden in 1week tijd.dus supporters van psv moeten niet zo klagen met hun 1wedstrijdje in de week.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:24
Wat een gel..... in de ruimte
Kijk eens laatste weken hoeveel geel we krijgen .na aanleiding van een overtreding. Waar je gewoon genaaid word.. NEE wat je zegt klopt niet !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws