Molenaar woest op Jong Roda-trainer Van der Luer: 'Hij moet zijn bek houden'

Molenaar woest op Jong Roda-trainer Van der Luer: 'Hij moet zijn bek houden'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 17:38do 14-03-2019 om 17:38

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 17:39do 14-03-2019 om 17:39

Roda JC-trainer Robert Molenaar heeft uitgehaald naar Jong Roda JC-trainer Eric van der Luer, die zich eerder kritisch uitliet over spits Tim Väyrynen.

De Fin speelde mee met de ploeg van Van der Luer in de verloren competitiewedstrijd tegen Jong Excelsior (3-0). Na afloop liet hij zich kritisch uit over de Fin. "Hij moet zijn bek houden", tekent De Limburger op uit de mond van Molenaar, die de uitspraak deed tijdens het wekelijkse persmoment. "Hij moet zich gedeisd houden, dit soort dingen hoor je binnenskamers te bespreken", meent de hoofdtrainer van de nummer zes van de Keuken Kampioen Divisie.

Roda-directeur Harm van Veldhoven sluit zich aan bij de woorden van Molenaar. "Dit soort dingen moeten we intern bespreken, daar zal ik het ook nog wel met ze over hebben." Van der Luer zelf noemt de situatie 'een storm in een glas water'. "Waar gaat dit over? Ik zeg de dingen gewoon zoals ze zijn."

Plaats een reactie

RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 17:39
Molenaar raus!
Vind ik leuk
Tim +4993
donderdag 14 maart 2019 om 17:41
*Müller
Vind ik leuk
Rabarber +4286
donderdag 14 maart 2019 om 18:56
Gegen die mauer!!!
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
donderdag 14 maart 2019 om 17:42
Eruit?
Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 17:43
Goed geraden.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34319
donderdag 14 maart 2019 om 18:21
En het is ook geen kleine bek van van der Luer , he
Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 18:25
Zoals hij zelf zojuist op twitter heeft gezegd: ik heb geen bek!! Ik heb een mond! Dus die soap zal ook nog wel even doorgaan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:30
Dat is gelijk wel klaar tussen die 2. Die drinken samen geen koffie meer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:31]
Vind ik leuk
Jan Nijhof +638
donderdag 14 maart 2019 om 18:46
Als ik vd Leur was dan zou ik antwoorden: "Hij moet z'n bek houden. Dit soort dingen bespreek je intern."
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:59]
Vind ik leuk
diekertjedap +5429
donderdag 14 maart 2019 om 18:57
deden ze zowieso al niet, eric is goed met zagen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:06
Dat moet haast wel.

Dan moet de TD eigenlijk ingrijpen. Zo krijgt de jeugd nooit geen kans.
Vind ik leuk
diekertjedap +5429
donderdag 14 maart 2019 om 20:07
dit heeft niks met de jeugd te maken maar met iemand die aan het azen is op andermans positie
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:45
Ik ben er niet bijgeweest.

Maar de jeugd is nu de klos in deze situatie.
Vind ik leuk
diekertjedap +5429
donderdag 14 maart 2019 om 21:07
hoezo zou de jeugd de klos zijn? de halve selectie bestaat uit jeugdspelers. varynen is geen jeugdspeler. maar een coach van het 2e moet zich niet zo openlijk uitlaten over een speler die je misschien in de po's nog wel eens hard nodig kon hebben. dan heb je een pan uit als je dat doet. tevens is er al wat meer voorgevallen tussen die 2, maar ja, als je een amateur als td hebt, wat kun je dan veel verwachten?
Vind ik leuk
Futre +4913
donderdag 14 maart 2019 om 18:56
Van de Luer is een heel eng mannetje zonder nek. Die valse tronie zit direct op dat kleine rompje. Doodeng.
Vind ik leuk
Pancev +1084
donderdag 14 maart 2019 om 19:03
Van der Luer is een rare snuiter, geweldige speler destijds, maar heb geen hoge pet op van de man verder.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:42
Und kein geloel.
Vind ik leuk
Romo +1394
donderdag 14 maart 2019 om 19:51
vd Luer raus bedoel je....

Hoeveel trainers waren er de laatste jaren???
Ligt niet aan de trainer
Maar aan het hele zooitje van boven
Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 19:53
Kalezic en brood hadden ze nooit weg moeten doen maar dat was nog allemaal onder c&c maar molenaar is gewoon totaal incapabel in het trainen en coachen van een ploeg.
Vind ik leuk
Romo +1394
donderdag 14 maart 2019 om 20:09
Gelijk... maar het matriaal is net zo zwak.
De hoge heren boven halen hun eigen spelers waar ze dik aan verdienen.
Brood hadden ze idd nooit moeten ontslaan

Maar in deze gaat het over vd Luer
Er is niet 1 trainer ( ex ) of speler ( ex ) die positief is over vd Luer
Deze man gaat over lijken
Is vals en zaait overal bewust onrust
Om zichzelf naar voren te schuiven, dat supporters daar in trappen is zo zwak!



Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 20:11
De jeugdspelers in jong roda zijn juisy zeer tevreden over VDL en de spelers uit het 1e niet met molenaar.
Vind ik leuk
Romo +1394
donderdag 14 maart 2019 om 20:29
Nou ik ken er een paar uit de jeugd....dacht het niet
Hij beloofd spelers dingn die hij niet waar maakt
Houdt spelers bij de selectie, en laat ze een paar dagen voor competie begintbafvallen, zodat ze zich niet meer over kunnen schrijven naar een andere club.

Hij wordy door bij bijna al zn collega s en trainers uitgekotst
Dat is 1 ding wat ik zeker weet
Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 20:30
Wat ik mee krijg van de jeugdspelers vinden ze het een redelijk fijne man met een directe manier van communiceren.
Vind ik leuk
Romo +1394
donderdag 14 maart 2019 om 20:42
Nee is niet zo joh
Hij is er puur voor zichzelf
Ging naar Aachen en haalde sponsors weg bij Roda
Stookt onrust
Het is een bruine ellebogen werker, en slecht spreker over elke trainer
Vraag Stevens, Atteveld, Luipers, Senden en vele anderen ex collega s over hem
Er is niemand positief
Hij is gewoon weer door Hessel Meijer binnen gehaald meer niet
Contract voor het leven, dus hij kan zeik.schoppen hoe en wanneer hij wil.
En het erge is.... hij doet het bewust,
Vind ik leuk
RJC1960 +227
vrijdag 15 maart 2019 om 15:58
Brood was zeker een misser. Kalezic was gewoon een schijttred die ze nooit binnen hadden moeten halen. Molenaar is trainer die nu binnen het concept van Roda past. Afstappen van de spelers die opeens denken dat ze ook trainer kunnen spelen. Gewoon TD en trainer zonder Roda historie en schoon schip gaan vegen. Dan kan er weer opnieuw gebouwd worden aan stabiele club. Ook geen uitstel van promotie accepteren want uitstel betekent afstel of te wel een 2e RKC.
Vind ik leuk
RJC1960 +227
vrijdag 15 maart 2019 om 15:53
Wat een klets omdat hij zegt waar het opstaat. Het rebelse gedrag van van der Luer is ook niet acceptabel. Van de Luer krijgt stel alures lijkt het. Hij denkt zeker dat hij in staat is om het eerste elftal naar een hoger niveau te tillen. Nou ik denk het echt van niet. Van de Luer was een geweldenaar als speler maar als trainer is het gewoon nog een klein menneke.
Vind ik leuk
Couto76 +1118
donderdag 14 maart 2019 om 17:41
De ene keer moet De Gier ene op zijn bek krijgen, nu moet Van der Luer zijn bek houden. Wordt tijd dat die palingboer zijn biezen pakt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:32
Een palingboer past ook moeilijk tussen de mijnwerkers.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:48
Waar zijn die mijnwerkers nog dan ?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:07
Zijn er nog wel palingen?

Alles verdwijnt in NL.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 19:08]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:16
Ook bijna uitgeroeid
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
donderdag 14 maart 2019 om 17:41
Lekker alle koppen een kant op bij Roda.....
Vind ik leuk
Rodajc +18659
donderdag 14 maart 2019 om 18:15
Storm in a glass of water.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:34
Sturm in eine glass of wasser.

Daar dacht ik eerder aan.
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 19 maart 2019 om 10:29
Richtige sprache ist: Sturm in einem Glas Wasser. Einfach: Das, des, dem, den. In ist tritten Nahmfalle.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:31]
Vind ik leuk
Nr14always +4004
donderdag 14 maart 2019 om 17:41
Huh, Kerkrade is toch Duitsland, dus hoort dat hier niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:44
Wat sta je voor aardrijkskunde?
Vind ik leuk
Nr14always +4004
donderdag 14 maart 2019 om 17:48
Dat expliciete onderdeel heet topografie, en aan het armoedige Nederlands begrijp ik dat jij uit de regio komt 🤣🤣🤣, ergo ik had vroeger een 9 voor Aardrijkskunde.
Vind ik leuk
Dj Storm +402
donderdag 14 maart 2019 om 17:54
Volgens mij had jouw aardrijkskunde leraar medelijden met jou. Wilde je niet zonder voldoende de school zien verlassen, schöne Grüße.
Vind ik leuk
Quareck +7625
donderdag 14 maart 2019 om 20:27
Je Nederlands was vast iets minder, het woord ergo is hier volledig niet van toepassing.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:05
Klopt , dat de mensen daar bestaansrecht hebben .. Onbegrijpelijk
Vind ik leuk
Rodajc +18659
donderdag 14 maart 2019 om 18:16
Haha ja want Maastrichtenaren zijn prettig volk...
Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 18:28
Zijn afbeelding zegt al genoeg, calimero.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:47
Haha ja want Maastrichtenaren zijn EEN prettig volk .. Leer Nederlands
Vind ik leuk
Rodajc +18659
donderdag 14 maart 2019 om 19:19
Is* Nou sorry hoor, had ook niet naar die universiteit in jouw kutstad moeten gaan, daar verleer ik spontaan mijn Nederlands verdomme.
Vind ik leuk
Quareck +7625
donderdag 14 maart 2019 om 20:29
Die spatie voor de twee puntjes, nergens voor nodig! Leer schrijven!
Vind ik leuk
RenW +4118
donderdag 14 maart 2019 om 21:24
En sluit de zin dan ook af, met een punt.
Ik bedoel.....als je het zo goed weet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:15
Mijn punten waren op , mag ik een van de drie onnodige punten uit jouwn zin lenen? En Als moet dan ook met een hoofdletter Renw. De fout van jullie mede untermensch R*dajc was wel heel erg schrijnend , concentreer jullie maar eerst op de meest onderontwikkelde regio van het land. Juist ja , jullie regio. De regio 046.
Vind ik leuk
RenW +4118
vrijdag 15 maart 2019 om 01:42
Ga maar geen mensen verbeteren, is niet nodig hier.
Als je iets niet snapt, vraag je het gewoon.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 03:12
RenW ik hoor wel wanneer je volgende heroïne shot moet hebben en ik moet nog €100,- aan de pooier van je moeder betalen.
Vind ik leuk
RenW +4118
zaterdag 16 maart 2019 om 10:31
Laat maar zitten, ze hebben nog steeds lol om dat kleine piemeltje van je!
Vind ik leuk
Dj Storm +402
zaterdag 16 maart 2019 om 07:43
"juist ja, jullie regio. De regio 046 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Dom verke 🐷
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 08:14
Regio 046 , hoe dom kun je zijn verke!
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 10:03
Je komt toch echt in Geleen uit als je met 046 begint, dom verke 😉
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 08:06
Verke!
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 08:07
Sorry.... Frustverke 😉
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:00
Rot weg samen met jullie meest IQ loze medemensen , jullie horen allemaal vergast te worden. #ForzaRivoluzioneMaastricht #KirkrodAreTheNewJews
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:02
Dien mam is de gauwe gatshoor vaan et jaor
Vind ik leuk
Dj Storm +402
zaterdag 16 maart 2019 om 07:41
Volgens miech bist doe deë achterlijke Powerranger 😂😂tse Dom om de juiste regiocode oop tse zueke, doe Verke 😂😂😂
Vind ik leuk
Thobar +4604
donderdag 14 maart 2019 om 20:05
Historisch gezien hoort Zuid Limburg bij het hertogdom Brabant, de Landen van Overmaas, bestuurd vanuit de Brabantse hoofdstad Brussel. In 1830 was er onder de bevolking een voorkeur om zich aan te sluiten bij België maar het gebied was vast in Noord Nederlandse handen (vesting Maastricht)
Brabants, Nederlands en het had Belgisch kunnen zijn.

Over Duits gesproken
Amsterdam heeft van de 17e t/m begin 20e eeuw een enorme aantrekkingskracht op arme Duitse immigranten. Alle Amsterdammers zijn daarom eigenlijk allemaal Duitse sloebers

So Schnauze und macht 'nen Abgang
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 20:11]
Vind ik leuk
Nr14always +4004
donderdag 14 maart 2019 om 23:09
Jullie waren in de dertiger jaren bijna verkocht aan Duitsland en jammer dat dit niet gebeurt is, een armzalige achtergebleven regio waar men nog niet eens de Nederlandse taal in woord en geschrift beheerst. Een voetbalclub die al decennia door een stel corrupte limbo malloten wordt gerund en met belastinggeld in stand wordt gehouden identiek aan de regio. Ipso Facto men had die club al lang moeten opdoeken heeft geen bestaansrecht.
Vind ik leuk
Thobar +4604
vrijdag 15 maart 2019 om 00:16
Dertiger jaren verkocht..????? Waar haal je die onzin vandaan.
Armzalige regio....???? Vergelijk het met Groningen. Het gas was toch van heel Nederland. De opeenvolgende regeringen hebben daar mooi weer mee gespeeld. Uiteindelijk geen baten maar wel de lasten.
Hetzelfde scenario kenden we al in Limburg met de steenkool.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 00:17]
Vind ik leuk
Nr14always +4004
vrijdag 15 maart 2019 om 00:21
Tuurlijk verkocht ja, tegengehouden door Wilhelmina, je kent de geschiedenis dus duidelijk niet Ruys de Beerenbrouck was de premier een Limburger overigens.
Vind ik leuk
Thobar +4604
vrijdag 15 maart 2019 om 01:16
Vrees dat jij de geschiedenis kent. Je hebt iets half gelezen, gooit alles op een hoop (soort epische verdichting) en ook nog eens in de verkeerde eeuw.
Pruisen, eventuele huwelijk kroonprinses Victoria met Alexander, Limburg als lid vd Duitse Bond (compensatie voor het halve deel dat na België ging), de Luxemburgse kwestie en de compensaties daarvoor.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:41
Onrust kunnen niet gebruiken in Kerkrade.
Vind ik leuk
Rodapaus +6150
donderdag 14 maart 2019 om 17:54
Zijn t wel gewend aan de andere kant :p
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:43
De reactie van Molenaar is niets beter dan die van der Luer. Onnodig onrust stoken.
Vind ik leuk
GetRekt +1979
donderdag 14 maart 2019 om 17:48
Niet beter, wel leuk.
Vind ik leuk
Tommieman +5052
donderdag 14 maart 2019 om 18:00
Dit dus. Zeggen TEGEN DE MEDIA dat dit soort dingen binnenkamers besproken moeten worden hahaha
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:30
Mensen voelen zich al gauw de man he...

Vind ik leuk
Rodajc +18659
donderdag 14 maart 2019 om 18:17
De krant stookt onnodig onrust, zo erg is het allemaal niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:35
Eric vond het toch blijkbaar nodig om op Twitter te reageren.
Vind ik leuk
Rodajc +18659
donderdag 14 maart 2019 om 19:20
Eric houdt wel van een beetje sensatie, dat Maastrichtse kun je er toch nooit helemaal uithalen bij een sjeng.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
donderdag 14 maart 2019 om 17:47
Molenaar zijn reactie op een trainer die kritiek heeft op zijn speler is hij moet zijn bek houden, directeur is het daar ook nog mee eens, vraag me dan af wie van de 2 het gekst is.
Vind ik leuk
MojoRisin +15056
donderdag 14 maart 2019 om 17:48
Haha mooi.. Daar moet je ook geen ruzie mee krijgen die Molenaar, die maakt je helemaal af denk ik.. :)
Vind ik leuk
Rodapaus +6150
donderdag 14 maart 2019 om 18:02
Zijn bijnaam als speler " the Terminator " zal hem niet zomaar aan zijn komen waaien denk ik ;)

Al vind ik hem doorgaans heel vriendelijk en rustig overkomen. Heel af en toe hoor je hem wel is wat brullen vanaf de zijkant. Maar denk dat je idd geen ruzie met hem moet hebben als ie goed kwaad is
Vind ik leuk
MojoRisin +15056
donderdag 14 maart 2019 om 18:18
Nee, stille wateren hebben diepe gronden.. De rustigen moet je voor uitkijken..
Vind ik leuk
Esther +211
donderdag 14 maart 2019 om 17:50
Lekker fuseren met MVV.
Vind ik leuk
Rodajc +18659
donderdag 14 maart 2019 om 18:18
Haha nee, goeie grap wel.
Vind ik leuk
Nr14always +4004
donderdag 14 maart 2019 om 23:11
Ze gaan daar liever naar de filistijnen en geloof mij maar gaat ook gebeuren.
Vind ik leuk
MojoRisin +15056
donderdag 14 maart 2019 om 17:50
Overigens is hier niet zoveel mis mee.. Het is iig duidelijk, die drinken straks gewoon weer een pilsje samen hoor..
Vind ik leuk
Hookiepoki +192
donderdag 14 maart 2019 om 17:53
Wanneer is nou die fusie eens rond met de 3 clubs en dan eindelijk verder als FC Limburg
Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 17:55
Grapjas.
Vind ik leuk
Hookiepoki +192
donderdag 14 maart 2019 om 19:17
Dan word het misschien weer wat
Vind ik leuk
RJC045 +683
donderdag 14 maart 2019 om 19:18
Waarom laten we niet gewoon alle nederlandse clubs fuseren tot fc nederland, winnen we misschien ooit nog eens de CL
Vind ik leuk
Hookiepoki +192
vrijdag 15 maart 2019 om 16:33
Maar dan geen clubs uit Limburg en Brabants erbij want dan gaat het niet lukken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:54
Hij reageert ook erg netjes trouwens.... sjees....
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3703
donderdag 14 maart 2019 om 17:55
Duidelijke taal 😂
Vind ik leuk
Piranha73 +282
donderdag 14 maart 2019 om 17:56
Molenaar...als je het over een kansloze trainer hebt
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:58
Hij kan altijd nog naar VVSB.
Vind ik leuk
Dee Kay +1
donderdag 14 maart 2019 om 17:58
Sinds hendriks en pickee er niet meer zijn, is het daar hommeles. Een trainer die een clubicoon uitscheld kan gewoon niet, ja hij heeft een punt door het intern te bespreken, maar een trainer is maar een passant en vooral molenaar die meer clubs heeft versleten, dan dat hij punten haalt met de club!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:45
Dat clubicoon heeft er bij Allemania aken ook een zootje van gemaakt, maar buiten dat, welke joker heeft die Fin weer binnengehaald ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:46]
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
donderdag 14 maart 2019 om 18:00
Haha, wat een mafkees joh
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:03
Haha héérlijk dit , lekker ruzie maken in de grootste circustent van het Zuiden.
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 08:19
Verke 😉
Vind ik leuk
Blindsy +18791
donderdag 14 maart 2019 om 18:06
Trainer Molenaar is Baas.
Vind ik leuk
Tollolsuda +122
donderdag 14 maart 2019 om 18:10
Van Luer moet dat niet doen. Hij aast al.zo lang op de baan va molenaar
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
donderdag 14 maart 2019 om 18:10
Wat een taalgebruik voor een trainer...
Vind ik leuk
Cookee +12692
donderdag 14 maart 2019 om 18:11
Als Molenaar dat intern wil houden.
Dan kan hij zijn reactie ook intern houden.
Ik kies in dit geval voor Eric, vrije meningsuiting.
Vind ik leuk
Tollolsuda +122
donderdag 14 maart 2019 om 18:12
Fuseren met.fortuna geen optie
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
donderdag 14 maart 2019 om 18:14
Problemen op Kaalheide? 😬
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:28
Je moet je onzin mooi verkopen, met een strik erom.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:31
De enigste oplossing is een FC Limburg denk ik zo !!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:37
Zodat we in NL nog 10 profclubs overhouden?

De KNVB zou eens moeten kijken, welke mensen er in een bestuur terecht komen.

Volgens mij mag iedereen morgen een bestuurslid worden.
Terwijl een bakker eerst een diploma moet hebben.
Vind ik leuk
De Kleine +127
donderdag 14 maart 2019 om 18:32
Van de Leur hoeft zijn niet te houden dat moeten van Veldhoven en Molenaar dan hadden zij maar betere spelers moeten halen voor het eerste maar als je dan in het jong elftal moet spelen en je doet dat ongeïnteresseerd dan mag je als trainer commentaar geven
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:39
Eric laat ze mooi lullen joh , die Molenaar meent dat hij wat is , nou dat is te zien aan stand , het is gewoon triest wat daar bij Roda allemaal ,miljoenen aan spelers gebruikt en het is nog helemaal niksssssssss een schande is het, P.s Molenaar hier in Limburg hebben ze nog altijd een Mond en geen bek stuk verdriet
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:39
Dit soort reacties geef je dan bij voorkeur via de media? Bizar.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:43
En welke kenner heeft deze Fin weer binnengehaald ?
Vind ik leuk
Dafkuh +184
donderdag 14 maart 2019 om 18:45
Ruzie in duitsland!
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
donderdag 14 maart 2019 om 18:59
In voetballand mag je vooral niet het beestje een naam geven na afloop van een wedstrijd. Dan moet je alles binnenskamers houden en vooral de goede vrede bewaren. Maar het grappige is, dat we voor een wedstrijd wel van alles zeggen over de tegenstander. Dan hoor je bravoure praat en dat je kansen ziet om te winnen. Beetje trainer hangt de uitspraken van de tegenstander in de kleedkamer en geheid lopen ze 3x harder.

Dus je mag niets zeggen na een wedstrijd en moet alles in de kleedkamer houden, want anders demotiveer je spelers. Maar je mag wel je tegenstander motiveren met je uitspraken...

Overigens, Molenaar moet zelf zijn bek houden. Want hij doet precies hetzelfde als van de Luer... ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:01
Lekker ongenuanceerd, wel goed zeker om zo in de media te komen😂
Vind ik leuk
deltiaan +1423
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
van der leur heeft gewoon gelijk , durft gewoon zijn mond open te trekken en hij heeft gelijk
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 19:05]
Vind ik leuk
Romo +1394
donderdag 14 maart 2019 om 19:17
Molenaar heeft gelijk
vd Luer is de grootste rat uit het betaalde voetbal
Zaagt bij elke trainer de poten onder zijn stoel vandaan

En us gehaat onder 95% van zijn collegs s en ex collega s
Dat zo n figuur bij Roda rond loopt in een grote schande
Vind ik leuk
Dj Storm +402
vrijdag 15 maart 2019 om 08:20
Is een Maastrichtenaar geloof ik
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 08:55
Klopt ....idd eng
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:25
Van de luer inderdaad een hele enge man. Zaagt iedereen zijn benen onder hun lijf vandaan. Kwal eerste klas, begrijpelijk dat niemand hem mag. Na zijn voetbalcarriere niks meer bereikt met zijn leven. Helaas via ander mans hun rug hogerop komen. Triest
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:44
En daar maak je extra n accountje voor aan?
Zielig!
Vind ik leuk
Romo +1394
donderdag 14 maart 2019 om 23:06
Jouw reactie is zielig
Mss weet hij de waarheid en jij niet
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:53
" v/d luer is n enge man" das pas n objectieve opmerking.
Jaja, hij weet de waarheid, jij bent al even onbenullig......
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:55]
Vind ik leuk
Romo +1394
maandag 18 maart 2019 om 19:58
Doe even navraag in dat gat waar je woont.

Meest gehate ex collega
Bij spelers en trainers !

Eerst informeren dan mekkeren
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:01
Weet jij veel waar ik woon, onnozele sump
Vind ik leuk
Romo +1394
maandag 18 maart 2019 om 21:17
Nou aan sump te zien al wel ja!

Maar t maakt ook niet uit
Het gaat er over hoe je geïnformeerd bent!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:29
Dit bespreek je idd intern. Los daarvan doet vd Leur beter werk dan Molenaar!
Vind ik leuk
Romarioo +701
donderdag 14 maart 2019 om 20:50
Dat zeg je toch niet over je trainer collega
Als ik de luer was zou ik hem op z'n bek slaan
Vind ik leuk
Isakson +148
donderdag 14 maart 2019 om 21:38
Zagen, op zijn bek slaan het is altijd gemoedelijk in het Bourgondische Limburg😉
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:42
Molenaar begint zich thuis te voelen........
Vind ik leuk
fritsie +882
donderdag 14 maart 2019 om 22:45
"Dit soort dingen hoor je binnenskamers te bespreken".. zegt Molenaar.

Daar geeft hij dan wel het goede voorbeeld van door Van der Luer publiekelijk zo af te vallen!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:01
Als die spits slecht speelt in jong Roda maar hij is eigenlijk speler van Roda 1 dan is dat toch echt klote voor die spits zelf. Ik vind dat de trainer van jong Roda dan gewoon zijn mening mag geven over hoe die spits die wedstrijd gespeeld heeft. Dat molenaar vervolgens in de media gaat zeggen dat de trainer van jong Roda zijn nek moet houden vind ik daarentegen een beetje raar.
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 08:58
Dan mag hij dit zeggen zeker
Maar binnen de muren van het stadion
En niet om zieltjes te winnen buj het publiek
Die hier wederom in trapt!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:08
Dan hoort die molenaar alsnog niet te zeggen dat hij zijn nek moet houden in de media. Verder vrijwel onbelangrijk nieuws. Wie is Roda?
Vind ik leuk
RJC1960 +227
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
Heerlijk weer om te lezen al deze reacties. Van de Luer wordt hier een clubicoon genoemd terwijl het nog wel van oorsprong een Maastrichtenaar is. Met zelfs 5 jaar speeltijd bij de "Sjengen". In zijn als speler bij Roda JC heeft hij leuke dingen laten zien en werd hij gewaardeerd. Maar om hem nu een clubicoon te noemen gaat wel heel ver.
Als trainer/assistenttrainer heeft hij nog niks gepresenteerd. Kortom dus ook 0,0 krediet opgebouwd. Molenaar staat volledig in zijn recht maar had misschien beter na moeten denken voor hij openbaar die uitspraak deed. Ik zie ook weer reactie ook fuseren om er een FC Limburg van te maken. Nou als de oplossing zou zijn dan moeten we het maar landelijk gaan toepassen. FC Noord Holland bestaat dan uit de fusie AZ en Ajax. FC Zuid Holland bestaat dan uit de fusie van Feijenoord, Excelsior, en Ado. FC Overijssel bestaat dan uit de fusie van Heracles en FC Twente. FC Noord Brabant bestaan dan uit de fusie van PSV, Willem II en NAC. En ga zo door want een fusie is toch geen probleem. Dan zijn al die oeverloze domme discussies ook gelijk opgelost en verdwijnt ook de rivaliteit want de overheid een hoop geld kost.
Nee natuurlijk werkt zoiets niet. Elke club heeft bestaansrecht en dat ons systeem zo fout is als de pest dat grote clubs alleen maar groter worden en dat dit door iedereen wordt geaccepteerd en als bedrijven dit zelfde principe toepassen is ons land weer te klein.
Samengevat het zal nooit goed zijn, wat iemand of zegt of doet. Er zullen altijd opmerkingen gemaakt worden en nu op z'n Molenaars moeten we allemaal ons bek houden :-D
Vind ik leuk
Dj Storm +402
zaterdag 16 maart 2019 om 07:38
Mieng mam is al 💯 joar doëd, doe Verke!!
Vind ik leuk
Dj Storm +402
zaterdag 16 maart 2019 om 07:48
Hubs diech gistere oavend good geamuseerd wa klotskop?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws