United-icoon Scholes vertrekt razendsnel: 'Kon niet werken zoals ik voor ogen had'

United-icoon Scholes vertrekt razendsnel: 'Kon niet werken zoals ik voor ogen had'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 18:54do 14-03-2019 om 18:54

Het eerste trainersavontuur van Paul Scholes is geen succes geworden. Het Manchester United-icoon is al na één maand vertrokken als manager van Oldham Athletic, een club uit de League Two.

"Ik hoopte in ieder geval de achttien maanden vol te maken bij de club waarvan ik al mijn hele leven fan ben. De supporters, de spelers, mijn vrienden en mijn familie weten hoe trots ik was toen ik deze baan aannam en hoeveel zin ik in deze klus had", laat Scholes (44) weten in een verklaring. "In de korte periode sinds mijn aanstelling werd helaas duidelijk dat ik niet kon werken op de manier die ik voor ogen had en die me was toegezegd."

De 66-voudig Engels international, die elf keer landskampioen werd met United, begon nog met een zege bij Oldham, maar de volgende zes wedstrijden leverden geen overwinning op. De club bezet momenteel de veertiende plek op het vierde niveau van Engeland. Voor Scholes was het zijn eerste trainersklus. Wel was hij in 2015 kortstondig interim-manager van Salford City.

Plaats een reactie

rexxo +11989
donderdag 14 maart 2019 om 18:59
Had altijd kritiek op de opvolgers van Sir Alex.

Valt dus niet mee als je het zelf moet doen.
Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 19:00
Hij moet nog flink bijgescholed worden als trainer.
Vind ik leuk
Aal +23430
donderdag 14 maart 2019 om 19:02
Broer van Van Duinen als je de foto ziet.... :D
Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 19:05
Haha ja of z'n pa.
Vind ik leuk
klaasvaak +201
donderdag 14 maart 2019 om 21:01
En broer van Frank de Boer, ook zo'n snelle trainer
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:25
Erwin Koeman
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
donderdag 14 maart 2019 om 18:59
De foto zegt eigenlijk alles! Niet te druk maken, stoppen als trainer en lekker in de zon zitten!! 😎 Zelfde advies gaf ik 2 jaar geleden ook aan Frank de Boer 😉
Vind ik leuk
rexxo +11989
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
Off topic:

Iedereen voor Napoli vanavond, hopen dat Arek er een paar goals injankt.

Salzburg moet verliezen ivm de ranking.
Vind ik leuk
Ove +2710
donderdag 14 maart 2019 om 19:11
Staat al 0-1
Vind ik leuk
rexxo +11989
donderdag 14 maart 2019 om 19:16
Arkadiuz wie anders,

Dit is de eerste post die ik je zie doen waarin je niet irritant komt provoceren.

Misschien lukt het ooit om een normale discussie te voeren over voetbal.😉
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:26
Oh heb jij het ook al gemerkt bij hem? Het is zo een bijzonder irritant ventje! Loopt altijd te trollen en dan juist anderen ervan beschuldigen. Om moe van te worden...😴
Vind ik leuk
rexxo +11989
donderdag 14 maart 2019 om 19:32
Weet je wat het is en mis is met Feyenoord.

Die club en vooral veel van die fans houden zich alleen maar bezig met(de haat naar) Ajax.

Je ziet het hier ook op het forum, een paar van die figuren zitten bij elk Ajax topic te provoceren.

Ga je eigen club steunen ipv dat trieste gedoe.

Echt te zielig voor woorden.
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 19:33
Eens. Vice versa overigens net zo goed.
Vind ik leuk
rexxo +11989
donderdag 14 maart 2019 om 19:40
Mee eens, misschien vergis ik mij maar ik heb het idee dat bij een deel van de Feyenoord aanhang de haat groter is.

Sommige Ajax-trollen zijn ook bloed irritant.

Ik verdenk veel clubtrollen ervan dat ze nog naar pis stinken van de luiers.


Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 19:42
Geen flauw idee, ik turf ze niet. Maar bij alle drie de clubs zitten er van die gasten die alleen maar negatief of denigrerend naar andere clubs kunnen zijn. Beetje jammer. Tuurlijk, af en toe een steekje is goed. Maar bij werkelijk elke reactie de andere club proberen te dissen, is wel zielig.
Vind ik leuk
rexxo +11989
donderdag 14 maart 2019 om 19:48
Van mij mogen ze al die figuren permanent van dit forum deleten.

Ze voegen inhoudelijk niks toe.

Ik zit hier omdat ik het leuk vind over voetbal te discussiëren, wat die figuren hier doen..........

Diepe zucht.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:36
Ja ik zeg er heel vaak wat van maar dan krijg ik te horen dat ik een trol ben of wanneer ik Ajax verdedig.

Het is triest gestelt met sommige gasten hier. En je hebt ook een paar zogenaamde moraalridders, maar die gaan dan wel ineens over je praten met anderen. En dan noemen ze anderen weer een onruststoker 🤔
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 19:39
:)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:39
Jij vindt het blijkbaar grappig maar er valt niks te lachen, moraalridder ;-)
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 19:40
Is prima joh.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21061
donderdag 14 maart 2019 om 19:42
Je kunt je er ook gewoon niks van aantrekken.
De meeste normale forum leden weten wel wie ze voor vol aan kunnen nemen en wie niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:07
Hebbie gelijk in kerel
Vind ik leuk
Futre +4953
donderdag 14 maart 2019 om 20:35
Ik vind mensen die in ieder topic over Ajax beginnen te ouwehoeren irritant. Dit topic gaat over Scholes en heeft niks met Ajax te maken. Net als 30 andere topics waar de reacties in no time over Ajax gaan.
Vind ik leuk
Ove +2710
donderdag 14 maart 2019 om 20:03
Er zijn er een aantal Ajaxieden,die nooit een inhoudelijke post plaatsen
Alleen denigrerende opmerkingen over andere clubs,met deze mensen is geen inhoudelijke discussie mogelijk.
voorbeeld om 18.27 Rotterdamse Ajaxied,topic over Castillo
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 19:33
Injanken. Ik blijf dat een mooi woord vinden 👌
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 20:21
Ranking interesseert me niks.

Ben wel voor Napoli maar dat heeft daar niks mee te maken.
Vind ik leuk
rexxo +11989
donderdag 14 maart 2019 om 20:23
Als alle clubs zo een instelling hebben en Europese wedstrijden zien als een veredeld schoolreisje wordt het idd nog wat met het Nederlandse clubvoetbal.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 20:25
En dat is erg want?

Ik ben voor Feyenoord. Rest interesseert me geen f.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:06
Ah joh gelukkig is het seizoen voor jullie voorbij. Blijft alleen de haat nog over naar Ajax toe.

Op naar volgend seizoen jullie ;-)
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
vrijdag 15 maart 2019 om 06:37
Het is wat het is.

Feyenoord is mijn club, Rotterdam mijn stad. Zal beide nooit verloochenen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
Rotterdam is ook mijn stad 😎

Maar Feyenoord is absoluut niet mijn club...nooit geweest en zal et ook nooit worden.

Heeft verder niks met verloochenen te maken. De enige reden dat jij je zo voelt...heeft met je kortzichtigheid te maken. Ik hoop dat als jij kinderen krijgt of hebt, dat je ze niet met deze instelling opvoedt.

Dat zou de wereld een stuk gezelliger maken.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Ik vind de wereld nu al gezellig.

Al zou het gezelliger zijn als mensen meer respect tonen voor de gemeenschap waar ze deel van uitmaken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:28
Door Feyenoord te supporten 😆😆

Haha jij spoort niet....

Ja hoor de wereld is een gezellige plek....vandaag nog even 49 mensen neergeknald in een gebedshuis
Vind ik leuk
Futre +4953
donderdag 14 maart 2019 om 20:31
En, wat zei Frank?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:59
Tja, het was een fenomenale middenvelder, maar voor iemand met zijn persoonlijkheid was het altijd lastig geworden als manager, hij is er dan meer geschikt voor om in de luwte zonder al teveel verantwoordelijkheid zijn ding te doen, snap ook niet dat hij überhaupt aan die klus is begonnen, ondanks dat Oldham zijn clubje is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
Pancev +1205
donderdag 14 maart 2019 om 19:00
Te lastig klus? Geen eer te halen voor de man die zelf altijd gemakkelijk met kritiek op andere trainers komt? Zwak hoor, zal wel weer als analist aan de slag gaan.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5632
donderdag 14 maart 2019 om 19:02
Huub Stevens terug bij Schalke!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
donderdag 14 maart 2019 om 19:06
Mogelijke tegenstander ajax had in de titel verwerkt kunnen worden. Gemiste kans VP
Vind ik leuk
Jayjayajax +1321
donderdag 14 maart 2019 om 19:07
Prachtige voetballer....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:17
Hahaha maar wel altijd alles en iedereen afzeiken.
Blijkt dat je er zelf ook weinig van kan en dan ligt het nog aan een ander ook.
Vind ik leuk
Truth +3458
donderdag 14 maart 2019 om 19:23
Een reporter die niks bewezen heeft mag Topspelers afzeiken maar één van de allerbeste ooit mag dat niet ...stop met zeveren en ga knikkeren man
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:30
Hahaha hij zeikt toch alles en iedereen af of niet?
Heeft niks met zijn kwaliteiten te maken.

Tis maar goed dat wij ooit geknikkerd hebben want je had geen knikker meer in je zak gehadn
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:11
Je schrijft het of dat hij het leest.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:17
Leuke club voor hasselbaink of davids
Vind ik leuk
Aliassmits +326
donderdag 14 maart 2019 om 19:18
De pi-air van Engeland. Lukt 't niet dan snel wegwezen
Vind ik leuk
Truth +3458
donderdag 14 maart 2019 om 19:21
Als je niet kan werken zoals beloofd dan ben je beter dat je stopt ...groot gelijk Paul en het moet voor jou niet makkelijk zijn om te werken met spelers die je veters nog niet mogen knopen ...jou plaats is aan de top waar je jaren bewezen hebt dat je één van de allerbeste middenvelders ooit was ...samen met Keano ...dus kom naar je grote liefde United , we ontvangen je met arms wide open
Vind ik leuk
1904088 +817
donderdag 14 maart 2019 om 19:25
Denk wel dat Paultje jouw comment leest.
Vind ik leuk
Truth +3458
donderdag 14 maart 2019 om 22:06
Tuurlijk wat dacht je 😜😜😜
Vind ik leuk
1904088 +817
donderdag 14 maart 2019 om 22:07
😉
Vind ik leuk
haarlemx +435
vrijdag 15 maart 2019 om 01:30
En altijd maar op andere managers afgeven. Boontje komt om zijn welverdiende loontje.
Vind ik leuk
Truth +3458
zaterdag 16 maart 2019 om 17:24