Elfde plaats UEFA-ranking plots op de tocht: Salzburg op voorsprong tegen Napoli

Elfde plaats UEFA-ranking plots op de tocht: Salzburg op voorsprong tegen Napoli

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 20:23do 14-03-2019 om 20:23

RB Salzburg heeft de score omgebogen tegen Napoli: 2-1. Hoewel een plek in de kwartfinale nog ver weg is voor de Oostenrijkers, betekent dat héél slecht nieuws voor Nederland. Oostenrijk neemt als het zo blijft de felbegeerde elfde plaats weer over op de coëfficiëntenlijst van de UEFA.

Fredrik Gulbrandsen maakte de 2-1 voor Salzburg. Als Salzburg wint, moet Ajax in de kwartfinale van de Champions League minstens één keer gelijkspelen voor de elfde plek op de coëfficiëntenranglijst.

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 20:28
Jammer
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:36
Kan gebeuren als die klaplopers uit Eindhoven geen punten binnenhalen, zijn toch ook een stel prutsers dat PSV
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:28
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:48]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:28
Moet 4-1 worden dan.. jonge wat een paniek bij VP🤦🏻‍♂️🥺
Vind ik leuk
Tommieman +5071
donderdag 14 maart 2019 om 20:31
Bij 4-1 is Napoli nog steeds door. Dus dan zou het 5-1 moeten worden.
En is bijna afgelopen he....
Vind ik leuk
Mazraoui +2954
donderdag 14 maart 2019 om 20:32
Nee bij winst gewoon al. Ook al liggen ze er uit
Vind ik leuk
rexxo +11577
donderdag 14 maart 2019 om 20:32
Alleen als Salzburg doorgaat is de 11e plek weg, idd redelijk voorbarig.
Vind ik leuk
1313 +8755
donderdag 14 maart 2019 om 20:33
Nee, als ze winnen ook al.
Vind ik leuk
1313 +8755
donderdag 14 maart 2019 om 20:33
Joh, maar als Salzburg wint dan gaan ze Nederland wel voorbij. Wat snap je daar niet van dan?😂
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
donderdag 14 maart 2019 om 20:41
Om door te gaan ja, maar als ze winnen halen ze wel gewoon punten binnen voor hun land en daar gaat het nu om.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:05
Oostenrijk is Nederland nu voorbij! Oostenrijk heeft nu op de 31.250 punten op de ranglijst. Nederland heeft 31.233. Oostenrijk is uitgespeeld dit jaar Ajax zit er nog in. Als Ajax 1 keer gelijk speelt in de volgende ronde gaat Nederland met 31.433 punten Oostenrijk voorbij. Is het duidelijk heren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:06]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:28
Ajax wint toch de Cl.Geen paniek mensen.
Vind ik leuk
Mazraoui +2954
donderdag 14 maart 2019 om 20:34
Is nog geen zekerheid. Maar wel een grote kans inderdaad
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:35
Ik gun t je van harte.Zou mooi zijn.
Vind ik leuk
Mazraoui +2954
donderdag 14 maart 2019 om 20:36
De kans is niet zo groot maar een kans is een kans en dank je
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:37
Zeker,never give up.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:37
Het is bijna een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid., Hahah f zonder dollen. Denk dat als we een engelse club loten muv city gaan we een ronde door daarna is het wel klaar denk ik.. maar het is een mooi sprookje als ajax de finale haalt..
Beetje het 1992-1994 verhaal met loui v Gaal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:38
Als Ajax 100 procent geeft kan alles gebeuren,niets is gewonnen/verloren.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
donderdag 14 maart 2019 om 22:59
1992-1994 speelde Ajax niet eens in de CL.
In 1995 won Ajax de CL, in 1996 verloren ze de finale en in 1997 werden ze in de halve finale uitgeschakeld.
Dat was ook meteen het einde van het tijdperk waarin Ajax nog gezien werd als een Europese grootmacht.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:42
Mijn excuses, ik doelde op het winnen van de uefa cup in 1992. 2 jaar eerder verloor ajax meen ik de uefa cup Finale.
Welke finale werd er 2 jaar geleden verloren? En waar staan ze nu. Dit sprookje is wat ik bedoel
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:59
Je hebt het over "we", wie bedoel je daarmee Hallototziens ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:36
Blijven dromen,mag hoor maar Ajax komt normaal gezien kracht te kort om het traject naar de finale te "belopen".......maar de bal is rond......het zou geweldig zijn.
Vind ik leuk
Wesley Ewa +282
donderdag 14 maart 2019 om 20:29
Dus als salsburg nu wint moet ajax Alleen maar 1 keer gelijk spelen ? Dat is hopelijk nog wel te doen
Vind ik leuk
Tommieman +5071
donderdag 14 maart 2019 om 20:29
Maar Ajax heeft nog een ronde minimaal om punten erbij te sprokkelen. Voor hun is het klaar zometeen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
donderdag 14 maart 2019 om 20:32
Come on Napoli!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:33
Nou waar blijven die Ajacieden nu met zn grote mond
Ex Ajacieden moeten Nederland helpen en we moeten Ajax dankbaar zijn blablablabla

Grote arrogantie
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
donderdag 14 maart 2019 om 20:47
Had PSV maar iets meer gedaan dan 2 schamele puntjes halen.

Was 3 punten uit 6 wedstrijden nu zoveel gevraagd? 😊
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:48
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
donderdag 14 maart 2019 om 20:49
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:01
Was 1 week je mond houden nu zoveel gevraagd, Mino?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
donderdag 14 maart 2019 om 23:13
Dat vroeg ik me bij jou ook al af ... 😊
Vind ik leuk
fritsie +882
donderdag 14 maart 2019 om 21:27
Ajax heeft geen invloed op de uitslag Napoli - Salzburg. Ajax kan wel zijn best doen om een resultaat te halen in de volgende ronde. Dat zal niet makkelijk zijn, maar ook niet onmogelijk.

Maar wees eens eerlijk.. Waar zouden we op die coefficientielijst staan zonder de punten die Ajax heeft gehaald?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:32
Zal mij als ado supporter weinig schelen Europees zit er toch niet in voor ons en geld zien we ook niks van. Pas als het geld eerlijk verdeeld zou worden hebben clubs die rechter rijtje spelen er wat aan. Anders alleen clubs die geregeld Europees spelen.
Vind ik leuk
1313 +8755
donderdag 14 maart 2019 om 22:03
Dat zijn al bijna geen clubs in Nederland.😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:03
Fritsie, wat wil je nou? Dat ik als Feyenoord supporter op mijn knieën ga smeken of Ajax alsjeblieft puntjes wil gaan halen?
Vind ik leuk
fritsie +882
donderdag 14 maart 2019 om 23:15
Is ook voor Feyenoord beter dus ja waarom niet. Je hoeft natiurlijk niet te smeken maar je zou blij kunnen zijn voor het Nederlandse voetbal!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:54
Als ik jou was zou ik maar gaan bidden voor Ajax
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 14 maart 2019 om 20:33
Tja, als de KNVB voorheen mee had gedacht, zoals ze dat nu doet, dan hadden we nu niet in deze situatie verkeerd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:36
Salzburg vliegt er vanavond uit,Ajax hoeft maar een gelijkspel te halen en we
zijn definitief 11de
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:37
Ajax wint toch wel CL en dan is dat ook weer rechtgetrokken
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:06
Screenshot : Ajax wint dit jaar de CL volgens L. Ron Hubbard. U hoort nog van ons!
Vind ik leuk
Shelbourne +5957
donderdag 14 maart 2019 om 20:40
Lekker boeiend, Ajax en PSV zouden de komende jaren ook door die voorrondes moeten kunnen doorkomen. Dat de rest dan ook voorrondes EL moeten spelen is hun probleem. Die andere clubs presteren toch nooit in Europa.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:48
3-1 afgelopen
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
donderdag 14 maart 2019 om 20:51
zit je naar die domme commentator te luisteren dat Milik
een goede dienst bewijst
Hoezo? ze hebben gewonnen
Die krijgen gewoon punten
uitgeschakeld of niet
Vind ik leuk
Isakson +151
donderdag 14 maart 2019 om 20:51
Ik snap er niets van kan iemand dit uitleggen?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:56
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/678651/co-fficienten-stuk-uitleg.html
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Tjonge jonge. Alleen maar geprovoceer hier
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
donderdag 14 maart 2019 om 22:09
Iedereen voor Ajax toch! Dit is in ons landsbelang.. Stop met die meuk
Vind ik leuk
Caddy +123
donderdag 14 maart 2019 om 22:54
Je denkt toch niet dat ik voor ajax ga juichen he .dan maar geen punten
Vind ik leuk
fritsie +882
vrijdag 15 maart 2019 om 08:06
Kansloze opmerking
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:18
Stom gelul
Vind ik leuk
bert +554
donderdag 14 maart 2019 om 22:42
Met dank aan Feijenoord die verliezen van de amateurs van trencin,die hier bij een vijfde klasser in het rechterrijtje zou staan.
Vind ik leuk
Caddy +123
donderdag 14 maart 2019 om 22:50
Ajax zal het wel weer verkloten zoals altijd
Vind ik leuk