Trots Vitesse presenteert nieuwe kledingsponsor: Zeer fris en eigentijds

Trots Vitesse presenteert nieuwe kledingsponsor: "Zeer fris en eigentijds"

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 10:11vr 15-03-2019 om 10:11

Nike is vier jaar lang de nieuwe kledingsponsor van Vitesse. Dat melden de Arnhemmers vrijdagochtend via de officiële kanalen. Nike vervangt Macron, dat vijf jaar lang de kledingsponsor was. Vanaf volgend seizoen zal het logo van Nike te zien zijn op het Vitesse-shirt.

"Nike is één van de grootste sportmerken wereldwijd. We hebben elkaar onder andere gevonden op het gebied van innovatie en creativiteit", legt commercieel directeur Olivier Smit van Vitesse uit op de clubsite van de Arnhemmers.

"Dit zie je terug in de manier waarop we met elkaar gaan samenwerken, maar ook in het design en de kwaliteit van de artikelen. Het thuisshirt wordt exclusief voor Vitesse ontwikkeld en geproduceerd waarbij de verbinding tussen de club en Arnhem nadrukkelijk terugkomt."

"Het uitshirt gaat geïnspireerd worden op 75-jaar Airborne en heeft enkele unieke kenmerken", vervolgt Smit. "Ook de trainingslijn ziet er zeer fris en eigentijds uit. Wederzijds is er veel enthousiasme om deze samenwerking voor een langdurige periode aan te gaan. We zijn daarnaast vereerd dat Nike Vitesse als een uithangbord ziet om de achterban en breedtesport in Nederland te bereiken."

Het is niet de eerste keer dat Nike op het shirt van Vitesse te zien is. In de seizoenen 2012/2013 en 2013/2014 speelde de club al in Nike. 

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 10:14
Mooie deal gefeliciteerd 👍
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 10:14
Prima dealtje denk ik zo 👌
Vind ik leuk
YB +259
vrijdag 15 maart 2019 om 10:29
Erg blij mee, vooral het uitshirt dat wordt geïnspireerd door 75 jaar Airborne. Geen standaard design dus, maar speciaal voor Vitesse ontworpen!
Vind ik leuk
Dedan002 +3014
vrijdag 15 maart 2019 om 11:24
Bij Utrecht werd ook al een uniek ontworpen design beloofd. Zou Nike aan het bijdraaien zijn en haar creativiteit hebben teruggevonden?
Vind ik leuk
YB +259
vrijdag 15 maart 2019 om 11:28
Zou toch fantastisch zijn, want creatief zijn ze wel!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:12
Vooraf heeft Nike altijd grote praat over unieke elementen, maar aan het eind van de rit is het uiteindelijk een standaardshirt geworden
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 11:42
Nice! Beetje clubcultuur is altijd fijn 👌
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:43
Ik zie Nike ook elk jaar dat mooie shirt van Barcalona verneuken , dus ik hoop dat je gelijk krijgt .
Vind ik leuk
Het Brein +4770
vrijdag 15 maart 2019 om 11:53
Mooi
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:15
Had liever gelezen.. Vitesse strikt nieuwe verdediger(s). Maar leuk, volgend seizoen weer Nike shirts..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:15
Goede deal lijkt me!
Vind ik leuk
Vak-DD +12419
vrijdag 15 maart 2019 om 10:21
Mooie deal, beter dan dat Macron. Thuis shirts zien er niet uit nu.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:15
Ligt niet aan Macron. Commerciele kant van Vitesse wilde een shirt wat in design behoorlijk afweek van de voorgaande edities, om verkoop te stimuleren.
Waren in ieder geval wel echt unieke shirts. Met logo in watermerk erachter enzo.
Uitshirt, shirt van vorig jaar en trainingskleding allemaal altijd mooi gevonden.
Vind ik leuk
VA1 +2914
vrijdag 15 maart 2019 om 10:24
Alhoewel ik echt van adidas hou is Nike natuurlijk net zo'n topmerk. Nu nog een mooie shirtsponsor. Wat mij betreft Gazprom. Viteski!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:39
Van mij mag het volgend jaar GSV zijn, Gazprom mag ook in Eindhoven op de borst wat mij betreft. Ook wij zijn zoekende, hoop niet op Aldi.
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 10:26
Verbinding tussen de club en Arnhem 😂😂
Vind ik leuk
Dedan002 +3014
vrijdag 15 maart 2019 om 10:27
Na Utrecht, nu dus ook Vitesse in Nike de komende seizoenen. Best opvallende move van Nike.
Vind ik leuk
Caine +179
vrijdag 15 maart 2019 om 10:37
Geeft de competitie weer beetje aanzien. Liever shirts met A merken, zoveel mogelijk. Hopelijk verdwijnen die paupermerken zoals Patrick zsm uit de eredivisie
Vind ik leuk
HansVites +6434
vrijdag 15 maart 2019 om 11:59
Nike zoekt de mooiste clubs uit.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:29
Ondertussen eet Van Geel de uitwerpselen op (droomparken)
Vind ik leuk
rpaulp50 +13441
vrijdag 15 maart 2019 om 10:32
Nu nog de verbinding tussen Arnhem en dat stelletje ongeregeld, welke Slut sky een team noemt..........verbinding ha ha ha verbinding met geld, dat is het voor die spelers en niets anders, inclusief Slut sky.
Vind ik leuk
Erik-Vites +741
vrijdag 15 maart 2019 om 10:39
Dat is bij alle clubs zo.....
Voor de spelers is het hun werk dus vele van de spelers boeit het niet, als het minder gaat met het team of ze kunnen ergens anders net iets meer krijgen zijn ze weg dus ook daar is de binding dus slecht...
Vind ik leuk
Vak-DD +12419
vrijdag 15 maart 2019 om 11:18
Niet reageren op die pauper.
Vind ik leuk
Sargon +1732
vrijdag 15 maart 2019 om 11:25
Behalve Korpershoek, al 14 jaar Telstar!
Vind ik leuk
HansVites +6434
vrijdag 15 maart 2019 om 11:58
Niet op reageren inderdaad hij is erg trots op zijn club van bunkerbouwers.
Vind ik leuk
Joost69 +686
vrijdag 15 maart 2019 om 15:14
Laat je het hierbij of ga je nog iets zinnigs melden?
Vind ik leuk
Realist1892 +1455
zaterdag 16 maart 2019 om 02:36
Denk jij dat Tadic voor een miljoen wil spelen bij Ajax.
Ha laat me niet lachen zelfs voor 2 miljoen niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:33
Nike staat beter dan Droomparken.
Vind ik leuk
HansVites +6434
vrijdag 15 maart 2019 om 12:03
Nog liever Droomparken als Ziggo
Vind ik leuk
Erik-Vites +741
vrijdag 15 maart 2019 om 10:36
Mooie deal.
Vooral benieuwd naar het uitshirt!
Zal wel een mooi collecters item worden
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
vrijdag 15 maart 2019 om 10:41
FC Utrecht, Vitesse....nike weet wat scoren is :)
Vind ik leuk
Eimersweide +9217
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
Ik snap het ook niet van Nike eerlijk gezegd. Nike associeerde je altijd alleen met topclubs. Dat beleid hebben ze duidelijk laten varen
Vind ik leuk
Vak-DD +12419
vrijdag 15 maart 2019 om 11:19
Je zegt het zelf al topclubs :)
Vind ik leuk
HansVites +6434
vrijdag 15 maart 2019 om 12:01
Clubs dus en geen beurs genoteerde bedrijven je heb het helemaal door.
Vind ik leuk
Eimersweide +9217
vrijdag 15 maart 2019 om 12:12
Wat een rare reactie. Nike had jarenlang het beleid dat ze alleen topclubs sponsorden. Vitesse en Utrecht zijn dat niet.
Vind ik leuk
IA11 +2
vrijdag 15 maart 2019 om 10:47
Van macron waar niemand ooit van heeft gehoord naar nike de meest populaire kledingssponsor
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:46
Sporting en Lazio spelen er ook mee, en zo zijn er veel meer clubs. Te veel om op te noemen die met Macron spelen. Dat jij er niet van hebt gehoord ligt aan jou.
Vind ik leuk
IA11 +2
vrijdag 15 maart 2019 om 14:05
Ik heb het alleen gezien bij vitesse en als het er zoveel zijn noem minstens vijf clubs die macron hebben buiten vitesse, sporting en lazio
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:15
-Club Brugge
-Udinese
-Nice
-Real Sociedad
-Deportivo
-Dinamo Boekarest
-Etc.

Daarnaast nog wat tenues van diverse landen.


Het ligt echt aan jou. ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
VA1 +2914
zaterdag 16 maart 2019 om 16:12
En het is echt kwaliteit dat spul van Macron. Maar liever Nike natuurlijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 19:19
Ik heb de sponsorpagina van Macron gevonden voor je. ;)

https://www.macron.com/eu/en/content/sponsorship
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:19]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 16 maart 2019 om 16:40
Zeg je niets meer? ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:59
Verbondenheid met Arnhem??😂😂😂
Vind ik leuk
Vak-DD +12419
vrijdag 15 maart 2019 om 11:20
Heb je voor deze reactie speciaal een nieuw account aangemaakt ? Zoveel werk voor onze club, dat waardeer ik wel.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
Begin je maar alvast zorgen te maken over je uit shirt.
En ook je thuis shirt is niet veilig bij ze. (Zie barca)

Vind ik leuk
sapuAFCA90 +135
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
Leuke deal voor Vitesse. Ik hoop nog altijd dat Ajax van kledingsponsor wisselt, maar die kans lijkt nihil na het vernieuwde meerjarig contract van 50 miljoen met Adidas.
Vind ik leuk
Vak-DD +12419
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
Toch vind ik Adidas ook wel een mooi topmerk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
Ik hoop dat wij ooit ook weer met Adidas gaan spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:15
Nike is goed bezig haha, Eerst deal met Utrecht bekendgemaakt en nu Vitesse. Goeie deal voor beide clubs denk ik.
Vind ik leuk
arnhem_026 +343
vrijdag 15 maart 2019 om 11:16
vond Macron een zeer goede kledingsponsor. exclusief design en goede kwaliteit. paar jaar geleden was de kleding van Nike niet exclusief voor Vitesse ontwikkeld maar dat gaat nu zo te lezen veranderen. ik geef ze een tweede kans maar ben niet blij dat we afscheid nemen van macron
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
Cor du Roy +191
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Als het niets is- of word, kom Macron toch gewoon weer terug daarna?
Vind ik leuk
jamesquinn +4095
vrijdag 15 maart 2019 om 11:24
“Ook de trainingslijn ziet er zeer fris en eigentijds uit”

Bluuugh, dat klinkt als mijn moeder. Het is nog net niet “vlot en sportief”.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +361
vrijdag 15 maart 2019 om 11:30
Na Utrecht nu ook vitesse met niks ben zeer benieuwd naar de shirts voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43287
vrijdag 15 maart 2019 om 11:32
Prima toch. :D

Mooie stap omhoog.
Vind ik leuk
Justin Kees +2621
vrijdag 15 maart 2019 om 11:41
Dat worden weer onbedrukte fanshirts voor 79,95... ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
HansVites +6434
vrijdag 15 maart 2019 om 12:05
Bedrukt voor € 55,97
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
Ik vind Nike best mooie tenues hebben. Gefeliciteerd Vitesse!
Vind ik leuk
Cor du Roy +191
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
NiCe!
Ontzettend benieuwd naar het ontwerp, helemaal met het "75 jaar Market Garden" in het achterhoofd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:13]
Vind ik leuk
LIO7 +1775
vrijdag 15 maart 2019 om 21:57
Goed voor de merchandise!! Nice!! Goed nieuws!!
Vind ik leuk
4everfcu +5312
zaterdag 16 maart 2019 om 09:55
volgens mij is nike wat van plan op de nederlandse markt aangezien psv ook in nike speelt en nike vorige week ook al de nieuwe kledingsponsor van fc utrecht is geworden nu komt daar vitesse ook al bij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws