Lovende woorden voor Ajax vanuit Italië: 'Hun systeem werkt'

Lovende woorden voor Ajax vanuit Italië: 'Hun systeem werkt'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 16:46vr 15-03-2019 om 16:46

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 07:20za 16-03-2019 om 07:20

Juventus-voorzitter Andrea Agnelli spreekt vol bewondering over Champions League-tegenstander Ajax. Volgens de Italiaan is Ajax een voorbeeld voor andere clubs.

"Ajax heeft een fantastische opleiding. Dit is het perfecte voorbeeld dat je zelfs zonder economische middelen, maar met een goed sportief beleid, kunt presteren op het hoogste niveau", stelt hij tegenover La Gazzetta dello Sport. "Ajax staat in de kwartfinale, maar twee jaar geleden haalden ze ook al de finale van de Europa League, dus hun systeem werkt."

De Amsterdammers nemen het in die kwartfinale dus op tegen De Oude Dame. Daar wordt met veel respect gekeken naar de prestatie van Ajax, dat in de achtste finale titelhouder Real Madrid uitschakelde. "Als je kijkt naar de geschiedenis van het voetbal, zie je dat er grote verschillen zijn ontstaan door de toegang tot de tv-markten", vervolgt Agnelli. "Ajax heeft vastgehouden aan hun traditie door hun jeugdopleiding te ontwikkelen en zo toch competitief te blijven."

Lees ookEndt geeft Ajax '35 procent kans': 'Als ze daar de slag winnen, zijn ze heel ver'

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 16:47
Wordt een mooie potje, may the best team win!
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 16:48
Ik ben erg benieuwd! Wordt sws weer genieten! 👌
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 19:18
Eerst de polonaise lopen omdat je Ajax loot en dan het besef dat je net moet doen of Ajax iets voorstelt. Goede voorzitter deze man. Jammer dat het stadion in Turijn maar half vol zal zitten omdat Juventus een voetbaldwerg heeft geloot.
Vind ik leuk
Aliassmits +321
vrijdag 15 maart 2019 om 19:26
Sommige hebben wel bewondering voor een andere club en lopen niet over van jaloezie zoals jij. Als het aan mij lag zaten alle Nederlandse clubs er nog in, maar dat is helaas niet zo. Maar gezien al jou reacties is misschien dammen meer iets voor jou, hoef je alleen maar op jezelf te letten
Vind ik leuk
Groen +3290
vrijdag 15 maart 2019 om 20:09
Heeft helemaal geen zin om op deze gast te reageren. Hij dumpt ff wat onzin om te stoken en is weer weg. Totaal geen intentie om iets wat ook maar een klein beetje op een gesprek lijkt te voeren...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:55
Is calimero in tha house
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 20:12
Dat deden de Trainers van Inter, Spurs en Barca ook, maar dan uit medelijden. En Stadio delle Alpi zit inderdaad half vol omdat er na de 1e wedstrijd niks meer te halen is.😉
Vind ik leuk
Malaga036 +483
zondag 17 maart 2019 om 10:38
Stadio delle alpi daar zal zelfs helemaal niemand zitten.. niet eens halfvol.. bestaat namelijk niet meer.
Vind ik leuk
Stuiter +749
vrijdag 15 maart 2019 om 20:55
Hebben we deze huilerd weer. Zoek een andere hobby dan ajax mattie. Deze laat een zure kant van je zien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:04
Had je niet in Nieuw-Zeeland kunnen zitten ?
Vind ik leuk
Malaga036 +483
zondag 17 maart 2019 om 10:39
Nou.. nou..
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
vrijdag 15 maart 2019 om 18:41
Na Madrid word het alleen nog maar genieten en dan is de uitslag niet bepalend.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:47
Laat die veren maar zitten, heb liever de punten ;-)
Vind ik leuk
Relaxie +262
vrijdag 15 maart 2019 om 16:52
Gewoon durven voetballen...niet de focus alleen op Ronaldo gooien want dan gaat het fout....Ronaldo moet niet gevoerd worden en die slag moet je winnen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:56
Daar ben ik niet bang voor, we zullen gewoon slim gedoceerd moeten aanvallen. Tadic weer als valse 9, word een lastige opgave maar zie zeker kansen
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 18:10
Dat is werkelijk het beste systeem dit jaar, al denk ik dat tadic niet makkelijk duels gaat winnen van bonucci en chiellini dat zijn echt 2 slopers daar achterin.. vind juve echt het sterkste van alle teams dus vind het nadelig.. ik heb vertrouwen maar deze klus gaat zo moeilijk worden, ik gaf net op een ander topic ook aan dat als ze juve uitschakelen ik ze ook de finale zie halen! Mogen dromen uitkomen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:23
Tadic laat zich vaak wat inzakken waardoor er ruimte achter de verdediging komt. Met de snelheid en bewegelijkheid van Neres proberen ze uit elkaar te trekken.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Dat zou indd mogelijkheden kunnen bieden.. ik verwacht alleen geen open wedstrijd al kan het me ook weer verbazen wat ik ga zien.
Vind ik leuk
Bergwag +1080
vrijdag 15 maart 2019 om 19:03
Verwacht ook dat die 2 beulen moeite gaan hebben met de beweeglijkheid van ajax' aanvalsspel.

Het echte gevaar ligt in mijn ogen bij de gele kaarten. Als juve de ligt en ziyech een kaart aan weet te smeren in de eerste wedstrijd is t wel klaar ben ik bang....
Vind ik leuk
Aliassmits +321
vrijdag 15 maart 2019 om 19:28
Ik kan me de wedstrijd Nederland Portugal nog herinneren, we hoeven alleen de ligt op Ronaldo te zetten
Vind ik leuk
Relaxie +262
vrijdag 15 maart 2019 om 16:48
Ik geef Ajax serieus een goede kans...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:50
Blijft altijd 50% bij een tweeluik. Of je wint ‘m wel of je wint ‘m niet.
Vind ik leuk
Relaxie +262
vrijdag 15 maart 2019 om 16:55
Klopt en af en toe moet je een beetje mazzel hebben....weet wel zeker als het goed loopt bij Ajax dat die oudjes achterin bij Juve wel gaan tollen!
Vind ik leuk
Malaga036 +483
zondag 17 maart 2019 om 10:39
Ja of je speelt gelijk..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:41
Bij een tweeluik wint er altijd één ploeg
Vind ik leuk
Malaga036 +483
maandag 18 maart 2019 om 00:30
Nee er gaat er uiteindelijk 1 van de 2 als winnaar door.. maar dat kan ook na twee keer gelijkspelen 😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:10
Ja dat bedoelde ik ook :P
Vind ik leuk
Malaga036 +483
maandag 18 maart 2019 om 19:07
Ja dat weet ik haha wou alleen even bijdehand doen haha
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:15
Oke haha mag wel hoor 👌👌👌
Vind ik leuk
Blutbad +622
vrijdag 15 maart 2019 om 16:51
Ik ben minder optimistisch. Heb nog trauma's van Ronaldo een aantal jaar geleden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:53
We gaan die arrogante Ronaldo ff laten huilen! Zit straks in de broekzak van De Ligt of Veltman.
Vind ik leuk
zilverrug +44
vrijdag 15 maart 2019 om 16:59
who ha ha ben blij dat je dat fenomeen nog een keer in de Arena ziet schitteren ik denk dat de Ajax fans dan huilen
Vind ik leuk
Jozef +44119
vrijdag 15 maart 2019 om 19:29
Ach, een lach en een traan.... voorlopig hebben we alleen maar gelachen en dat pakt niemand ons nog af. Er zijn ook jaren dat we blijven lachen...
Vind ik leuk
Stuiter +749
vrijdag 15 maart 2019 om 20:56
Zo is t. Genieten vam de momenten.
Vind ik leuk
zilverrug +44
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
eventjes serieus heb jij gedronken
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 16:49
Met de nodige aankopen Is dit Ajax tot deze prestaties gekomen hoor.

Ziyech, Blind, Tadic, de Jong,Neres,Tagliafico,Onana allemaal sterkhouders die zijn aangekocht de laatste paar seizoenen.. wat nou eigen opleiding.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:50]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:53
Blind had je er dan natuurlijk niet bij moeten zetten. Verder heb je wel gelijk, maar welk team bestaat volledig uit eigen opgeleide spelers en doet mee om de prijzen ? Oh ja, geen enkele
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 16:58
Nee, maar laten we nou niet doen alsof dit succes door hun eigen opleiding komt. Ajax heeft gewoon goed ingekocht, waaronder ook het terughalen van Blind valt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:01
Deels door de eigen opleiding en een groter deel door goed in te kopen. Gelukkig kunnen we dat vandaag de dag ook door jarenlang goed beleid gevoerd te hebben.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5936
vrijdag 15 maart 2019 om 18:14
Ja maar hoe heeft Ajax het geld gekregen om die spelers te kopen?

Juist, door heel veel spelers, de meeste eigen jeugd want dat is 100% winst, te verkopen voor veel geld.
Dus indirect plukt Ajax zeker ook de vruchten vh feit dat ze een vd succesvolste opleidingen vd wereld hebben
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 02:41
Naja.. ook met aankopen en verkopen.. wat dacht je van Milik en Suarez bijvoorbeeld
Vind ik leuk
Lebowski +474
vrijdag 15 maart 2019 om 18:23
Toch las ik een post over dat Ajax van de 8 kwartfinalisten de meeste (7) net als Barcelona overigens, zelfopgeleide spelers heeft die al minuten maakten in de CL. Er waren veel clubs met 1 of 2 spelers.
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
Denk dat hij ook bedoeld jonge spelers kopen en ontwikkelen. Die spelen dan een paar jaar in de jeugdopleiding. Misschien ziet hij die wel als eigen jeugd. Maakt toch verder niet uit?
Onana, Mazraoui, De Ligt, Blind, Vd Beek, De Jong, Dolberg en wisselspelers als Veltman en De Wit hebben allemaal in de jeugdopleiding gezeten bij Ajax.
Eigen jeugd of niet.
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:01
Wat is jeugdopleiding als je spelers op hun 18e/19e binnenhaalt zoals Onana en de Jong..

Verder zie ik Mazraoui als de zwakste schakel van het elftal, samen met Veltman.
Dolberg heeft zich na zijn blessure niet meer bewezen. Dat de Ligt het grootste talent is uit de eigen opleiding staat overigens wel voorop ja.
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 15 maart 2019 om 19:45
Allemaal prima maar Ajax staat met dit jonge team met eigen jeugd/ jong opgeleiden/aankopen in de kwartfinale CL en 2 jaar terug in de finale EL. En daar heeft die Juve voorzitter respect voor gezien de internationale financiële verhoudingen tegenwoordig.
In het buitenland wordt met respect gekeken naar het beleid van Ajax. In Nederland zijn we daar wat minder goed in.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 17:03
Zelfopgeleid:
Blind
Veltman
Nous
Van de beek
Eiting
De wit
De ligt
In de a gekocht
F de jong
Dolberg
Onana
Die Europees in actie kwamen.
Ed zelfopgeleid
Ekkelenkamp
Noa lang
Gravenberch



[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:07]
Vind ik leuk
hollister +715
vrijdag 15 maart 2019 om 17:09
Je vergeet Malen en Bergwijn die nu stage lopen bij PSV.. over Kluivert hebben we het dan maar even niet
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 17:11
Oh ja sorry
Bergwijn
Malen
Kluivert
Van de heiden
Half eftal van pec
Sierhuis
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:10
Veltman en Mazraoui zwakste schakels.
De Wit en Eiting nog niet laten zien.
Vd Beek nuttige speler,
De ligt wereldtop.
Blind is een goede terugkoop geweest.

In de A gekocht is dus niet zelf
opgeleid.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 17:13
Jawel als je 3 jaar in de jeugd speelt dan ben je volgens de regels opgeleid
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:20
De Jong maakte na anderhalf jaar zijn debuut bij het eerste, Onana en Dolberg na een jaar.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 17:21
Slimme aankopen dan.
Vind ik leuk
hollister +715
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Hahaha.. Dolberg, Onana en De Jong allemaal 3 jaar geleden gekocht voor samen 650.001 euro... en vrees voor jou dat ze samen toch snel over de 150 euro samen gaan opleveren... das balen he?
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:27
Wat is daar balen aan? Je snapt de strekking van mijn bericht niet dat je zo dom moet reageren?
Vind ik leuk
hollister +715
vrijdag 15 maart 2019 om 17:32
Strekking van mijn bericht? joh je frustratie spat er van af.... al die boertjes die nu weer uit hun hol kwamen en toen Ajax van real magistraal won zag je hier geen enkele PSVer.. zelfs stratum kroop in zijn hol.. nu hebben ze alle hoop gevestigd op Juve die hopelijk Ajax eens goed ondersteboven speelt... Mochten wij die thuiswedstrijd winnen dan zijn al die ratjes en trolletjes weer een aantal dagen van VP af...
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:35
Och daar is weer zo’n teletekstsupporter met zijn Amsterdamse arrogantie.
Vind ik leuk
hollister +715
vrijdag 15 maart 2019 om 17:37
Ik kom uit Arnhem sukkel
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:38
Oh, dan weet je niet eens wat succes is.
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 15 maart 2019 om 18:17
Hij heeft gewoon gelijk trolletje..
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 18:20
Och, weer zo’n jochie die Cruijf adoreert terwijl hij in de luiers lag toen Cruijf al gestopt was.
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
Weer een trolletje die eigenlijk niets weet. Ik zat waatschijnlijk al in het olympisch Stadion of de meer, voordat je ouders beseften dat jij een onvergeeflijke fout was.
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 18:26
Ah, je komt natuurlijk uit de tijd dat er nog geen voorbehoedsmiddelen waren, vandaar dat je hier kan posten!
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 15 maart 2019 om 18:27
Wat ven ik nju?
Blijf je nog meer gissen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:37
Heren, jullie lijken wel een stel kleuters. Laat je niet verleiden. Als jullie elkaar face2face zouden spreken, zouden jullie jezelf niet zo laten gaan. Doe dat dan ook niet op internet
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 19:12
Nu al dronken?
Vind ik leuk
Jozef +44119
vrijdag 15 maart 2019 om 22:13
Jij ook vermoed ik.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 17:15
En we hadden het over zelfopgeleid spelers
Vergeet ik nog
Halve team van pec
Sierhuis
Kluivert
Rechtback van az
Bergwijn
Malen
Van de heiden
Etc
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:15
En allemaal niet goed genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
@picknikker

Daar zeg je wat en vind ik een interessante discussie, was een dolberg netzover geweest als hij niet in de A-jeugd opgeleid is door ajax? We zullen het nooit weten maar ik vind wel dat dit onder eigen opgeleid jeugd gezien mag worden.
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 19:11
Hij heeft maar een jaar in de jeugd meegelopen he.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:13
Ja maar als hij een jaar in de jeugd had meegelopen bij bvb Heerenveen was die dan net zo ver geweest als nu? Of was hij misschien verder geweest? Kijk het blijft lastig je opleidingen te vergelijken zelfs als ze 1 jaar bij een jeugdelftal spelen kunnen ze zich al zo hard ontwikkelen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:50
Veltman tegenover CR7 :(
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:50]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:51
Staan we al 1-0 voor eigenlijk! ;)
Vind ik leuk
zilverrug +44
vrijdag 15 maart 2019 om 16:56
maar dan werkt het systeem niet
Vind ik leuk
thierryer +2035
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
5 man op scherp bij Ajax. Woe staan er bij Juve op scherp?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:59
Wij zijn Juve wij zijn de beste en toevallig angstgegner van Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:01
Hmm voetbal vs antivoetbal 😓😅
Vind ik leuk
Caddy +123
vrijdag 15 maart 2019 om 17:06
Geen schijn van kans voor ajax.weer met de beide voetjes op de vloer.half 11tal word weer verkocht veel geld op de bank en ze kunnen weer opnieuw beginnen.veel fun ermee
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:07
Wat is dat toch, het bericht gaat over ajax en de meerderheid die reageert is anti Ajax.. alleen maar bezig zijn met Ajax..wat een leven zeg...
Vind ik leuk
hollister +715
vrijdag 15 maart 2019 om 17:07
Gezien de grote financiele verschillen zal de gunfactor wel bij ons liggen tegen wie we ook moeten in de top van Europa... en dat alleen al is niet verkeerd... men zal het ons snel gunnen als we succes behalen omdat die niet "gekocht" is.. Ajax gaat de komende jaren nog heel veel "buitenlandse fans" erbij krijgen.. get used to it
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:01
Die Hollister is echt een Arnepper met Ajax sympathieën jongens !!
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 18:05
Een internetgangster uit een Arnepse tokkiewijk!
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 18:06
Net heel wijs doen dat ie voor fietstas is maar het bij Ajax berichten over ons hebben 😂😂
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 15 maart 2019 om 18:19
Ga lekker ergens anders trollen.
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 18:21
Ga lekker uit je Neus peuteren knul.
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 15 maart 2019 om 18:26
Doe je ouders ff vragen Om je luier te verschuiven, je stinkt...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:25
trolololololololol trollen als mensenrecht !!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
vrijdag 15 maart 2019 om 17:08
Die dekken zich vast in.
Vind ik leuk
jopie1231 +63
vrijdag 15 maart 2019 om 17:09
Pfff wat een gelul over en weer. Laten we met z'n allen blij zijn dat er eindelijk weer een nederlandse club bij de laatste 8 zit.. Als t PSV was of Feyenoord zou t ook geweldig zijn, nu is t Ajax, gewoon lekker genieten in t stadion of voor de buis
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:28]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:09
Ik had stiekem wel gehoopt op een wedstrijdje Ajax vs. Barcelona. Ook meer voor in het teken van Frenkie, aangezien hij ook al een finale speelt tegen zijn oude club Willem II is dit zo een mooie (tijdelijke) afsluiter bij Ajax voor hem.

In ieder geval ben ik heel blij dat Ajax geen zwak team loot. De kansen zijn dan natuurlijk veel groter. Het mooie is de druk ligt nu zodanig bij Juventus. In Turijn willen ze tenslotte echt niet zo'n ondergang als wat er in Madrid gebeurde. Ajax is echt totaal niet kansloos tegen Juventus, ook al Juventus natuurlijk wel voor minimaal 75% de favoriet. De bal is tenslotte rond en kan hele gekke dingen doen. In ieder geval één ding is zeker dit is een mooi Europees seizoen voor Ajax en voor de hele Eredivisie. Uiteindelijk profiteren andere clubs ook van de resultaten van Ajax. Zoals dat de landskampioen straks weer rechtstreeks de groepsfases van de CL in mag. Ook financieel dat Ajax spelers koopt bij andere clubs uit de Eredivisie.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:12]
Vind ik leuk
Jordaan +771
vrijdag 15 maart 2019 om 17:12
Dit telt in Europa! Die EL finale is ook niet vergeten omdat we niet lang daarna binnen twee jaar een vervolg prestatie neerzetten! Zo bouwen we in het heden weer een naam, die we in de geschiedenis al hebben natuurlijk daarom word er ook zo over ons gepraat met ook veel erkenning voor de club Ajax, het Ajax van weleer, het Ajax die zich nu weer laat zien!

Deze prestaties tellen in Europa!
Vond het wel een beetje pijnlijk voor de 4jaar niks schrijvers;) die dat vaak schrijven, dat Gary Lineker na de Real - Ajax wedstrijd, voor de BBC zijn analyse begon met, Ajax the dutch champions, ik zag het al voor me dat vele naar het beeldscherm riepen jaaaa hallooo! 4jaar niks hoor! Hoezo dutch champions, they are 4 year nothing hoor!😜😉

Eredivisie ook belangrijk mensen! Absoluut, maar naar buiten toe zijn deze Europese prestaties wel van een andere orde.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:12
Ongelofelijk lastige loting, Juve is een potentiele winnaar. Dat was Madrid ook, maar Real zit niet in een lekkere fase terwijl Juve wel goed functioneert.

Klopt het nou dat ook al de mogelijke halve finales geloot zijn? Was Man City dan een mogelijke volgende tegenstander? Dat zou toch betekenen dat we niet zwaarder hadden kunnen loten.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
vrijdag 15 maart 2019 om 17:14
Als we Juve verslaan ligt het weer aan de VAR, was Ronaldo geblesseerd, zijn ze te oud bij Juve etc. etc.

Let maar op. Die reacties gaan er komen.
Wel weer jammer dat UEFA nu weer geen finale krijgt met Ronaldo en Messi.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 17:19
Nog erger,als je Pec verslaat worden ze geholpen door de KNVB...
Belachelijk laat ze lullen joh🙈
Vind ik leuk
whiskey33 +658
vrijdag 15 maart 2019 om 17:19
6-2 voor Juventus
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:26
Dat was tegen Feyenoord toch ?
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 20:12
Korting op je uitkering.
Vind ik leuk
Cruise +61
vrijdag 15 maart 2019 om 17:23
Ajax en Amsterdam zijn zeker geen onbekende voor de “Oude Dame”’: de financiele holding van de familie Agnelli , Exor genaamd en nog altijd voor 63,8 % de eigenaren van Juventus, is sinds enkele jaren gevestigd in Kantorencomplex Atlas Arena uitkijkend op de Arena dus voor degene die hier werken , enkele tientallen personen, is uit ook een thuiswestrijd om “ het kapitaal” aan het werk te zien:

https://www.parool.nl/amsterdam/italiaanse-miljardairsfamilie-met-bedrijf-naar-zuidoost~a4362760/
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:23
Als Ronaldo enige kans wil maken, zal hij toch uit de buurt van de Ligt moeten blijven anders bakt hij er niks van.
Vind ik leuk
Muscles +1729
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Het is de ietwat Oude Dame met maffiose doping connotatie versus de aanstormende Godenzonen. Respect maar aanpakken die Italianen want een rekening te vereffenen. Klassieke strijd, Forza AFCA
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Aanstormende? Volgend seizoen is de halve selectie weg en worden ze 3e.
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 20:11
3e in de CL ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:28
Hij kan het nog steeds niet verkroppen dat Ajax 23 jaar geleden gewoon terecht verloren had !!!
Vind ik leuk
Muscles +1729
zaterdag 16 maart 2019 om 00:07
Van dopingzondaars?
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 15 maart 2019 om 17:29
Ajax heeft de middelen om jeugdspelers uit jeugdopleidingen van andere clubs te lokken bedoeld hij.
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 20:09
Die andere club kan alleen afdankertjes aankopen.
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
Het vingeren is begonnen.... Ajax moet niet luisteren naar dit gezwets.... Italianen geven nooit zomaar complimenten....😜
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:48
Bij deze bedankt Juventus, jullie kennen ook wel ballen ;)
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 15 maart 2019 om 17:58
Toch weer grappig al die kneuzen die ineens met Juventus in hun naampje actief zijn geworden en als paddestoelen uit de grond schieten, met in hun kielzog de nog grotere kneuzen die al vanaf de start van de Europese successen van Ajax deze jaargang hopen op verlies. Tering wat een enorm triest bestaan heb je dan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:17]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:09
Geweldige wedstrijden worden het, superveel zin in.
Ajax moet uiteraard uitgaan van eigen kracht, nogal logisch me dunkt, en dan de kansen benutten.
Ajax heeft een zeer sterk team.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:11]
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 20:04
Heeeeeleeemaaaal met je eens, positief blijven en geen miderwaardigheidsgevoel aanpraten net als bij de concurrenten van Ajax in de ED.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:07
Zekers positief blijven. Bij negativiteit tonen is de strijd al verloren.
Idd, nooit geen minderwaardigheidscomplex laten aanpraten.
Wij Zijn Ajax Wij Zijn Zeer Goed. Gaan we na Bayern en Real opnieuw tonen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:08]
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 20:10
WZAWZZG
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:10
Jups. Of gewoon WZAWZDB!
Vind ik leuk
Nr14always +3664
vrijdag 15 maart 2019 om 19:07
Kunnen ze ons de beker teruggeven bij de return, op naar de finale.
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 19:37
Ajax is in Nederland gehaat en arrogant bevonden maar zoals altijd weten de buitenlandse kenners Ajax op waarde te schatten:

@"Ajax heeft een fantastische opleiding. Dit is het perfecte voorbeeld dat je zelfs zonder economische middelen, maar met een goed sportief beleid, kunt presteren op het hoogste niveau", stelt hij tegenover La Gazzetta dello Sport. @

"Hij" is Agnelli de vz. van Juve.

Zo is het maar net.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:01]
Vind ik leuk
Isakson +118
vrijdag 15 maart 2019 om 19:44
Is er ook nog nieuws van andere clubs ? Her begint zielige vormen aan te nemen op vp. Alle veren zijn zo meteen op.
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 20:02
Welke andere clubs zijn momenteel hotter than Ajax ?
Vind ik leuk
Isakson +118
vrijdag 15 maart 2019 om 20:16
Er zijn wel clubs die hotter zijn 😜😜
Vind ik leuk
AFP +2890
vrijdag 15 maart 2019 om 23:11
Hi Isakson, welke clubs in Nederland dan ?
Vind ik leuk
Ray01 +142
vrijdag 15 maart 2019 om 23:23
Lof voor Ajax. Als ze slagen de 1/2 finales of de finales te halen dan zetten ze hiermee de toon dat met opleiding je ook ver komt, wat tot nieuwe gezondere impulsen voor de voetbalwereld kan leiden..
Vind ik leuk
Linders +34
zaterdag 16 maart 2019 om 03:38
Hou toch eens op zoals iedereen kijk naar de geschiedenis, we leven in het heden nu moet er gepresteerd worden .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws