Marca: Courtois ontvangt waarschuwing van clubleiding Real Madrid

Marca: Courtois ontvangt waarschuwing van clubleiding Real Madrid

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 17:33vr 15-03-2019 om 17:33

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 17:37vr 15-03-2019 om 17:37

Thibaut Courtois heeft van Real Madrid een waarschuwing gekregen. De club verwijt de Belgische doelman dat hij de afgelopen weken niet geconcentreerd genoeg was en meer met randzaken bezig was dan met het oplossen van de crisis in Madrid.

Dat meldt Marca. Door Courtois op de vingers te tikken hoopt Real hem een duwtje in de juiste richting te hebben gegeven. Volgens de Spaanse krant heeft de sluitpost de waarschuwing gekregen nog voor Santiago Solari op straat werd gezet. Inmiddels is Zinedine Zidane weer de trainer in Madrid.

Marca verwacht dat de concurrentiestrijd zwaarder zal worden voor Courtois, omdat Zidane een hoge pet op heeft van Keylor Navas. De Costa Ricaan speelde onder hem een grote rol in de successen van Real en staat er goed op bij de Fransman. 

Courtois speelt sinds het begin van dit seizoen voor Real, nadat hij voor een miljoenenbedrag overkwam van Chelsea. Zijn periode in Madrid er echter een van pieken en dalen. Courtois is er nog niet in geslaagd om zijn niveau bij Chelsea te evenaren.

Plaats een reactie

Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 17:35
Hopelijk maakt Zidane Navas weer eerste doelman, deze man maakt alles behalve een sterke indruk
Vind ik leuk
kwartje50 +1235
vrijdag 15 maart 2019 om 17:49
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:16
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
kwartje50 +1235
vrijdag 15 maart 2019 om 18:33
Haha zuur pruimpje zeg niks fout weet niet wat bij in jou gedachten op komt......waarschijnlijk meer dan ongepaste gedachten 😂
Vind ik leuk
Lee +879
vrijdag 15 maart 2019 om 18:41
Tuurlijk jongen, jij bedoelt natuurlijk iets anders dan gas, je bent al een vreselijk misselijk mannetje als je het post, maar nog erger als je daarna doodleuk een ander beticht van deze smerige gedachte!
Bannen deze gast!!
Vind ik leuk
kwartje50 +1235
vrijdag 15 maart 2019 om 18:58
g's
gaf
gag
gal
gap
gas
gat
gay
GBP
gei
gek
gel
gen
ges
gft
ggz
ghi
GHz
gif
gig

gij
gil
gin
gis
git
glo
GMT
God
goh
goj
gok
gom
gps
gsm
gul
gum
gun
gup
gut
gym

Opties genoeg Lee waarom zo negatief zegt meer wat over jou.. denk daar maar eens over na waarschijnlijk zitje vol vooroordelen..
Vind ik leuk
Lee +879
vrijdag 15 maart 2019 om 20:03
Tuurlijk jongen, wat jij wil
Vind ik leuk
Lee +879
vrijdag 15 maart 2019 om 20:08
Zie trouwens dat je reactie verwijderd is, ben dus niet de enige die dit ongepast vind!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 06:49
Walgelijk vervelend!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:07
Hilarisch.... Pfffff
Vind ik leuk
kloakatv +170
vrijdag 15 maart 2019 om 18:07
Precies dat dacht ik ook al na een paar wedstrijden. Ik vond Courtois sowieso overbodig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:09
Deze aankoop was niet nodig geweest. Navas heeft altijd goed gepresteerd
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:17
Precies ze hadden al een meer dan goeie keeper, maar de overige plekken vonden ze minder belangrijk..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:08
Ze hadden beter een talent van de jeugd laten doorstromen of van een andere club kopen, goeie optie voor de toekomst.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
hoop t ook.
Vind ik leuk
power +7663
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Wie maak wel sterke indruk bij Real?? bijna niemand het lijkt net dat enige probleem is Courtois.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:39
Acht Navas is Niks Meer hijs veels te oud die gast courtois is 10x beter maar hij moet nog draaien in de team
Vind ik leuk
Keesmomma +100
vrijdag 15 maart 2019 om 17:35
Is navas van nationaliteit veranderd?
Vind ik leuk
Spekholz +538
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
Precies, sterk staaltje vakkennis!
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
vrijdag 15 maart 2019 om 17:47
Hij is toch ook een Costa Ricaan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
Die is onderweg naar juve
Vind ik leuk
Jordaan +771
vrijdag 15 maart 2019 om 17:43
Of misschien na de wedstrijd tegen Ajax, gaat Juve wel voor Onana..
Hij zou vast wel op een lijstje staan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:11
Denk eerder oblak of De Gea
Vind ik leuk
Jordaan +771
zaterdag 16 maart 2019 om 01:53
Die kosten meer ze gaan al veel besteden aan overige transfers en met Onana meer toekomst. Maar dat zou ik denken, jouw opties zouden ook zomaar kunnen
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 18:02
Perin en onze Poolse vriend zijn beide beter dan deze Belg die altijd veelste vroeg naar de grond gaat
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:22
Rene jij ook hier !!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:10
Perrin had ik iets meer van verwacht,maar is nog vrij Jong.
Dacht dat ze oblak of de Gea wilde halen.
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 22:24
Dat wilden ze ook maar Szczesny maakt zo een goede en stabiele indruk dat ze daarvan hebben gezien, daarbij doet Perin het ook altijd goed als hij erin staat
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:13
Ok duidelijk
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:38
Onzekere factor. Is zijn vader al huilend geïnterviewd?
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
vrijdag 15 maart 2019 om 17:41
Overschatte keeper vind ik hem
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
vrijdag 15 maart 2019 om 17:42
Niks waarschuwen, meteen op de bank ermee. Navas is waardeloos behandeld.
Vind ik leuk
stratumseind +195087
vrijdag 15 maart 2019 om 17:45
Er is en was weinig mis met navas.
Waar ik meer benieuwd naar ben is of zidane asensio en isco weer aan de praat gaat krijgen.

2 rasvoetballers die wel een hele erge vrije val aan het maken zijn
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Randzaken bedoelen ze chicks mee denk ik. Hij heeft dit jaar meer modellen in zijn handen gevangen dan ballen.
Vind ik leuk
Benniewies +5360
vrijdag 15 maart 2019 om 17:50
Denk dat zijn Spaans net zo goed is als mijn Italiaans
Vind ik leuk
WilcoS64 +3882
vrijdag 15 maart 2019 om 18:01
Vader weer huilen natuurlijk.
Vind ik leuk
Och jeh +2434
vrijdag 15 maart 2019 om 18:04
Courtois speelt niet goed, hij kan beter voor Navas gaan.
Vind ik leuk
Kwal +784
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Navas is duidelijk beter dan meneer wijdbeens. Slechte keepert courtois
Vind ik leuk
Nr14always +3665
vrijdag 15 maart 2019 om 19:04
Die lange dweil hoort op de tribune.
Vind ik leuk
Alucard +56
vrijdag 15 maart 2019 om 19:07
Navas is een geweldenaar. Maar omdat ie uit Costa Rica komt, neemt niemand hem serieus.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:23
Ja Ronaldo verkopen.. en dan Courtois halen terwijl je Navas hebt. Het falendbeleid van RM in een notendop. En wie hebben ze gehaald om de goals te maken? NIEMAND! Daarom ligt RM uit de CL en worden ze geen kampioen meer. Oja de beker daar kunnen ze ook naar fluiten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:15
Deze kan bij Feyenoord in de spits :D
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws