'Als ik Overmars was gaf ik Ten Hag een jaar erbij en een salarisverhoging'

'Als ik Overmars was gaf ik Ten Hag een jaar erbij en een salarisverhoging'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 22:38vr 15-03-2019 om 22:38

Erik ten Hag is een belangrijk onderdeel van de successen van Ajax in de Champions League en verdient daarvoor erkenning. Dat stelt René van der Gijp vrijdagavond bij Veronica Inside.

"Ajax is nu bezig met al die transfers. De basis van die transfers is het succes", zegt de analist. "Daar kan iedereen van gaan profiteren: van Overmars tot Ten Hag. Maar wat ik wel vind: je bent nu aan het proberen om contracten te verlengen en transfers tot stand te brengen. Als ik Overmars was gaf ik ook Ten Hag een jaar erbij en een salarisverhoging. Ik vind dat hij dat verdiend heeft."

"Wat je nu bereikt hebt, is zo bijzonder. Daar mag je allemaal van profiteren", vervolgt Van der Gijp. "Waarom zou je wachten? Ook Ten Hag is onderdeel van het succes. Hij moet absoluut meeprofiteren. Er komt zoveel geld binnen. De transferwaarde van spelers is zomaar met veertig procent verhoogd op dit moment. Daar is hij mede verantwoordelijk voor."

Poll

Verdient Ten Hag meer waardering bij Ajax?

(5610 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 22:50
Beter gaat Overmars eerst eens proberen spelers een verhoging te geven en zorgen dat ze nog 1 jaar willen blijven!

Ik heb toen gezegd dat ze die Ten Hag weg moesten sturen als trainer, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft Ajax nu goed op de rails gekregen en is héél goed bezig!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 22:51]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 22:51
Juist. De spelers doen het. Ten Hag heeft zich moeten aanpassen aan de spelers, niet andersom. Waarom dan nu Ten Hag belonen?
Beetje rare gedacht. Ten Hag krijgt toch ook een bonus of iets dergelijks als er prijzen gehaald worden?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:58
Die lult maar wat, verliest hij weer een keer kan hij er weer niks van en moet hij vertrekken.
Vind ik leuk
Holadiejee +2491
vrijdag 15 maart 2019 om 23:10
Als ik Overmars was zette ik Ten Hag in de voortuin met een harkje in de hand en een puntmuts op.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
chicken +14770
vrijdag 15 maart 2019 om 23:26
Als ik overmars was liet ik ten Hag je naar de kliniek brengen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:10
Dan moet wel t 4e mannetje mee, anders wordt Markie gestrest.
Vind ik leuk
barry m +517
zaterdag 16 maart 2019 om 03:38
en een mooie clouwns neus om niet te vergeten
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 06:23
Als ik Holadiejee was zou ik mijn moeder niet meer lastig vallen voor zakgeld, minder op Ajax topics reageren ... en een krantenwijk baan nemen!!!
Vind ik leuk
Ajacied61 +203
vrijdag 15 maart 2019 om 23:15
Ben je nou echt zo dom. Het neerzetten van een elftal begint bij een trainer/coach. De uitvoering is aan de spelers. Al die losers op dit platform vonden ten Hag ongeschikt. Het is aan hem en zijn staf dat Ajax zover gekomen is. O ja. Dit elftal pakt ook de oude dame aan. Nu jij weer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:27]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 23:21
Ten Hag die Van de Beek NEERZETTE op de bank. En daarna Neres NEERZETTE op de bank. Inderdaad daar verdient hij een salaris verhoging voor...Ga toch weg man.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 16 maart 2019 om 02:48
Helemaal mee eens.
Ten Hag kan het leuk tegen toppers neerzetten zoals Bayern en Real, maar als ie tegen PSV, Feyenoord, PEC, Heerenveen of Heracles moet, loopt ie te blunderen.
In de zomer een andere trainer voor de groep neerzetten.
Vind ik leuk
Jajaja +589
zaterdag 16 maart 2019 om 07:38
Typisch... Only sing when you're winning!

Dus het komt door de spelers dat ze winnen en presteren in de CL en het is de schuld van ten Hag als ze gelijkspelen tegen Heerenveen?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 07:41]
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zondag 17 maart 2019 om 16:27
Precies !
Het is de schuld van Ten Hag dat ze van AZ verliezen.
Vind ik leuk
Jajaja +589
zondag 17 maart 2019 om 20:28
Meeste punten per wedstrijd vergeleken met keizer, bosz en de boer...
Vind ik leuk
Gilze +1102
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
Zo denk ik er ook over
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:42
Ik lees vooral hierboven een rare gedachte.
Maar ja, je bent ook niet meer dan een roeptoeter.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:04
Rieptoeter, volgens mij doe je weer je naam eer aan door zomaar wat te roepen. Zonder Ten Hag had Ajax niet met 1-4 van Real Madrid gewonnen. Je hebt wel deels gelijk dat de kwaliteit van de spelersgroep er toe doet (FC Utrecht had namelijk met dezelfde tactiek niet van Real Madrid gewonnen), maar het is onzin om te zeggen dat Ten Hag zijn spelers maar volgt, ipv andersom
Vind ik leuk
Jajaja +589
zaterdag 16 maart 2019 om 07:37
Lekker op teletekst je club blijven volgen en je oren naar valentijn laten hangen. Het gaat er 200% professioneler aan toe dan onder keizer.

Ten Hag heeft de hele fundering voor dit succes gebouwd en de voorwaarden gecreeerd om al die individuen als team te laten presteren... Gelukkig laten de spelers het zien maar ze spelen volledig in de visie en tactiek van ten Hag.

Er is geen speler die heeft gezegd 'we moeten van 9 tot 5 op de club zijn en werken aan onszelf en het team', dat is ten Hag. Dus ja hij verdient alle credits net zoals de spelers de lof oogsten.
Vind ik leuk
Gilze +1102
zaterdag 16 maart 2019 om 11:02
Idd ik vind ten hag ongeschikt
Hij kan de spelers niet motiveren tegen mindere tegenstanders
Heracles en Zwolle afgelopen woensdag was een drama
We komen met de schrik vrij
Ik pleit voor een type trainer die wel ballen toont
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:52
We hebben nog steeds geen prijs Gewoon nog ff wachten met oordelen !
Hij heeft mij nog steeds niet overtuigd, hij heeft mij wel regelmatig laten genieten Eerlijk is eerlijk !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 22:55]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 22:57
Van De Beek op de bank, Neres op de bank. Lamprou 2de keeper gemaakt. Allemaal keuzes van Ten Hag nog dit seizoen die niet goed waren. Je kan nog steeds kritiek er op hebben. Volgend seizoen, dan moet hij het laten zien dat hij echt het vak geleerd heeft. Al vind ik het niet erg als hij weg gaat. Lekker samen met Overmars iets doen bij Arsenal.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9929
vrijdag 15 maart 2019 om 23:03
Frenkie centrale verdediger 😡
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 23:08
Dankje, ook een goed voorbeeld. 4 man rouleren in de eerste wedstrijd tegen Heracles.
De spelers hebben tegen Heerenveen en vooral Feyenoord verzaakt. Daar kon Ten Hag dan weer niet echt iets aan doen.
Echt nog zat aanmerkingen op Ten Hag. Als die blijft zal hij het volgend jaar met een halve andere selectie het weer moeten laten zien en niet weer zulke fouten maken.
Hij heeft mij nog steeds niet overtuigd.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 06:27
Tadic in de spits 😎
Vind ik leuk
Dommetje +3081
vrijdag 15 maart 2019 om 22:55
Vergruist , geprezen , wat word het straks .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 22:58]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:02
Ik heb net 112 gebeld omdat ik me zorgen maak! Je alter ego heeft nog steeds niet gereageerd! Hopelijk vinden ze hem 😂😂😂
Vind ik leuk
Vamos7 +10924
vrijdag 15 maart 2019 om 23:11
Wat zit ik nou te lullen moderator die Jens aanspreekt ben ik nergens tegen gekomen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 01:27]
Vind ik leuk
RVB AFCA +14497
vrijdag 15 maart 2019 om 23:40
De moderator zei ook dat jìj en je mede companen moesten stoppen met off topic te reageren en daar gaan jullie ook vaak mee door. Iets met de de pot?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:40]
Vind ik leuk
Vamos7 +10924
vrijdag 15 maart 2019 om 23:53
Kan je niet een keer een eind op pleuren je begin Blufke 2:0 te worden..
Vind ik leuk
Niels92 +36267
zaterdag 16 maart 2019 om 00:20
Apart meisje ben jij bientje :)

Klagen tegen Jens over een moderator en dan geeft iemand aan dat jij zelf ook gewaarschuwd bent en dan ben jìj op je kutje getrapt :(
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:29
Ik denk dat marcel keizer om maar even iemand te noemen minstens zo goed had gepresteerd met zo'n wereldelftal.
Vind ik leuk
Gerro +8849
vrijdag 15 maart 2019 om 23:40
sorry maar vd gijp zegt onlangs nog als ik Ajax was zou ik de hele selectie verkopen voor 700 miljoen en een nieuwe elftal beginnen. in dat geval wat doe je ten Hag of een volgende trainer dan aan. v.d. Gijp staat dus echt onzin te lullen. Hoewel ten Hag zeker de credits verdiend denk ik dat er ook andere trainers zijn die dit met deze selectie hadden bewerkstelligt. Maar Ajax zou idd met zijn enorme vermogen moeten insteken spelers met hogere salarissen langer aan zich te binden. Als dat goed uitpakt met plaatsingen voor cl deelnames is dat zo terugverdiend.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:10
Beter gaan jullie jullie verdiende geld eens uitgeven :D
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 22:50
Nee, wat een dom idee. Eerst presteren.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
vrijdag 15 maart 2019 om 22:52
Kwartfinale CL is wel uniek hoor. Zekee in deze tijd. Erg lang geleden dat een Nederlandse club hierin is geslaagd.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 22:54
Dat klopt, maar in hoeverre is dat aandeel van Ten Hag. Die heeft zich aan de spelers moeten aanpassen, niet andersom. Tuurlijk het gaat allemaal prima en als er prijzen gehaald worden krijgt ook Ten Hag daar een leuke vergoeding voor. Maar nu verlengen om te verlengen.
Eerst maar eens afwachten hoe de selectie volgend jaar is, dat kan bijna niet anders dan slechter, en dan afwachten hoe hij het daarmee doet.
Ik zou het echt onzin vinden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
vrijdag 15 maart 2019 om 23:02
De zet om Tadic in de spits te zetten kan op het conto van ten Hag. Het inbrengen ban Noa Lang ook. Maar je kunt ook gewoon wachten met contractverlenging hoe het seizoen vordert. Ik denk niet dat deze prestatie snel door een andere coach zal worden overtroffen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:23
Dat denk ik ook niet, maar dat heeft vooral te maken met deze spelersgroep 😎
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 23:29
Is dat zo? Hij MOEST gewoon een plek maken voor Neres. Van De Beek eruit was geen optie meer dus dan maar Dolberg slachtofferen. Neres kan niet in de spits, dus dan Tadic maar.
Pakte goed uit en hij mag daar best de credits voor krijgen.
Maar het is niet zo dat hij door 1 goede zet al die slechte beslissingen heeft doen vergeten.
Daarbij als Overmars nu zijn vriendje gaat verlengen terwijl hij zelf naar Arsenal gaat is ook een beetje dubieus. Eind van het seizoen is gewoon een beter moment.
Ten Hag mag zeker wel financieel meedelen in de successen, dat is mijn niet echt. Het gaat me vooral om het signaal. Ik hoor nu liever dat er spelers bijtekenen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
vrijdag 15 maart 2019 om 23:41
Ik begrijp je punt. Mazraoui heeft al bijgetekend. Dolberg en Huntelaar ook. Neres al in een eerder stadium. Overmars is druk bezig. Of de anderen binnen te houden zijn, zal moeten blijken. Arsenal is afgehaakt voor Overmars. Mooie taak voor Overmars om weer een elftal samen te stellen. Pittige taak ook.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:07
Ik vindt dat de manier van spelen toch wel op het conto van Ten Hag mag worden geschreven. Het naieve is er wel uit in Europese wedstrijden
Vind ik leuk
Gilze +1102
zaterdag 16 maart 2019 om 11:09
Dat was er onder bosz al uit
Toen hebben ze zich al laten zien
Vorig jaar was t seizoen al mislukt voor t begonnen was
Daar had geen enkele trainer iets aan kunnen doen
Dat voorval is tekende geweest voor heel de selectie
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:23
Klopt ben ik mee eens. Eerste half jaar kan je Ten Hag niet aanrekenen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18248
vrijdag 15 maart 2019 om 22:55
Welke trainer gaat het beter doen?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 22:58
Welke trainer had het slechter gedaan?

Ik denk dat de kwaliteit in deze selectie de doorslag geeft. Neres en Van De Beek hebben het ongelijk van Ten Hag bewezen dat ze altijd moeten spelen.
Vind ik leuk
appeltje +3539
vrijdag 15 maart 2019 om 23:02
Typisch geval van 'als het goed gaat, komt dat door de spelers, als het slecht gaat, komt dat door de trainer'
Vind ik leuk
Il Gordo +18248
vrijdag 15 maart 2019 om 23:07
De trainer is degene die het meeste invloed heeft op het presteren van een elftal. Ten Hag (en zijn staf) zetten het, met name in de CL potjes, uitstekend neer.
Vind ik leuk
appeltje +3539
vrijdag 15 maart 2019 om 23:25
Precies, maar haters zullen er altijd blijven. Ik weet in ieder geval zeker dat hij heel veel mensen uiteindelijk aangenaam heeft verrast en overtuigd.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
zaterdag 16 maart 2019 om 00:35
Ten Hag is geen typische Ajaxtrainer. Gaat hij ook nooit worden. Hij zal altijd krijgen blijven krijgen hoe goed hij ook presteert. Alleen met prijzen zal men hem misschiem serieuzer nemen. Misschien.
Vind ik leuk
appeltje +3539
zaterdag 16 maart 2019 om 00:51
Het is zeker geen typisch Ajax trainer, maar hij groeit wel in zijn rol.

Statistisch gezien doet hij het geweldig, op alle drie de fronten. Maar sommige mensen zullen alleen maar de negatieve dingen zeggen.

Als hij kampioen wordt, zal bijna iedere Ajacied tevreden over hem zijn.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
zaterdag 16 maart 2019 om 07:18
Precies. Hij krijgt te weinig credits. Vooralsnog.
Vind ik leuk
Il Gordo +18248
vrijdag 15 maart 2019 om 23:06
Keizer, Jol, Blind, Van Basten, Adriaanse.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 23:32
Namen noemen heeft weinig zin. Al die trainers hebben het men een aanzienlijk slechtere selectie moeten doen. Misschien Jol niet want die had Suarez. Je kunt het niet zo stellen. Dat is te makkelijk. Hoe goed (of dus slecht) had Ten Hag het gedaan met de selectie die Van Basten had??
Vind ik leuk
Il Gordo +18248
vrijdag 15 maart 2019 om 23:36
"Namen noemen heeft weinig zin"

Die vind ik te makkelijk. Bosz deed tot de laatste week van het seizoen mee om 2 hoofdprijzen. Ten Hag doet nu, eind maart, mee om 3 serieuze hoofdprijzen.

De vraag: hoe had Van Basten of Adriaanse het met deze selectie gedaan? Want ook zij konden de kikkers gedurende het seizoen niet in de kruiwagen houden. Ten Hag lijkt hier in te slagen.
Vind ik leuk
John Garp +4644
vrijdag 15 maart 2019 om 23:07
Als je nu eens goed kijkt naar het Ajax van Ten Hag in vergelijking met dat van Bosz, dan moet je vooral letten op het doseren.
Je hoort de spelers ook steeds vaker praten over 'de juiste momenten kiezen'. In alle topwedstrijden zie je dit Ajax af en toe ook puur verdedigen op de eigen helft (met succes) en scoren ze steeds meer uit snelle counters.

Die derde goal tegen Madrid, kijk eens hoelang Ziyech wacht op de opstomende Tafliafico op links, voordat hij de bal passt. Dat is iets nieuws bij Ajax, pure tactiek. tactiek van Ten Hag.

Nieuw gogme, wat van mij ook wel beloond mag worden. En dit soort details zie ik bij andere Nederlandse trainers niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:08]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 23:11
Ten Hag zit er al 14 maanden. Waarom zie je dat nu pas? Waarom duurde dat dan zo lang?
Volgend jaar met een nieuwe selectie een tussenjaar, ook voor Ten Hag weer? Lekker vooruitzicht.
Vind ik leuk
Il Gordo +18248
vrijdag 15 maart 2019 om 23:33
Oké. Welke trainer wil je dan? Wie gaat het beter doen?
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1156
zaterdag 16 maart 2019 om 00:19
Bogarde?
Vind ik leuk
#Keizerout +45208
zaterdag 16 maart 2019 om 00:58
Hij wil gewoon schreeuwen over iets.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:38
Hij heet niet voor niks roeptoeter. Doet z'n naam zoals altijd eer aan
Vind ik leuk
John Garp +4644
vrijdag 15 maart 2019 om 23:34
Na een goed jaar, heb je nu eenmaal vaak een tussenjaar. En waarom ik dat nu pas zie? Ik haal gewoon een recent voorbeeld aan, je kunt ook kijken naar de wedstrijd tegen Munchen - of zelfs die allereerste tegen Almelo.

Goede trainers drijven nu eenmaal vernieuwing door en dat kost een tijdje. Had Van Gaal ook.

“Je gaat het pas zien als je het doorhebt.”
Vind ik leuk
Il Gordo +18248
vrijdag 15 maart 2019 om 23:32
Jij schiet met scherp. Amen.
Vind ik leuk
Mazraoui +2694
vrijdag 15 maart 2019 om 22:50
Als Overmars nog maar 10 jaar blijft samen met Edwin
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 15 maart 2019 om 22:52
Mee eens met Gijp. Nu al verlengen. Ook al win hij geen prijs dit seizoen. Kwartfinale CL halen met de huidige internationale verhoudingen is gewoon een unieke prestatie. De manier waarop is ook geweldig.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15456
vrijdag 15 maart 2019 om 23:00
Gijp heeft het over een paar ton. Geeft dat lekker aan een speler die blijft.
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 15 maart 2019 om 23:03
Tuurlijk. Ook de spelers. Het is niet zo dat Ajax een paar tonnetjes op de bank heeft staan.
Maar ook ten Hag mag beloond worden
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:52
Jaaaah verlengen !!! Grotere kans op 2.000 dagen niet op 1.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:04
Haag gekkie
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:22
Leek wel een beetje op een Japie actie nou ik t teruglees 🙄
Vind ik leuk
plein19 +3100
vrijdag 15 maart 2019 om 22:53
Eerst kampioen dan extra waardering. Extra geld krijgen ze toch wel
Vind ik leuk
Dommetje +3081
vrijdag 15 maart 2019 om 22:54
De beer is nog steeds niet geschoten .
Vind ik leuk
Nr14always +3615
vrijdag 15 maart 2019 om 22:58
Die kale mag weg wat mij betreft, spelers de salarissen verdubbelen of in geval de Ligt triple.
Vind ik leuk
Mozes24 +682
vrijdag 15 maart 2019 om 23:53
Denk jij dat Matthijs wil blijven bij Ajax met welke salarisverhoging dan ook? Hij wil naar de echte top + een keer prijzen winnen en zal daarom logischerwijs Ajax verlaten!
Vind ik leuk
Nr14always +3615
vrijdag 15 maart 2019 om 23:58
Exit Mozes
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:10
Ze krijgen genoeg, wat mij betreft mag er wel wat af
Vind ik leuk
derksen +9121
vrijdag 15 maart 2019 om 23:20
Als de eeuwige zeikerd hier ,roep ik nu al maanden dat gezeik en afgunst op tenhag komt me strot uit en dan heb ik nog niks met of tegen ajax
Als voetbal idioot weet ik wel dat tenhag bij eagels,bm2, Utrecht,en nu bij ajax boven verwachting presteert dus ja als gevolg van succes verdient tenhag nu al salaris verhoging en verlenging van contract
Potsijandosi bepaalt Driessen dit ook of zo?
Ten hag is gewoon prima trainer
Vind ik leuk
Mozes24 +682
vrijdag 15 maart 2019 om 23:51
Aan het eind van dit seizoen "weer" geen prijs en dan is het ineens een prutser Ten Hag.
Vind ik leuk
derksen +9121
zaterdag 16 maart 2019 om 00:49
Snap nou niemand buiten ajax ,ajax supporters dat wat ajax presteert international dat het een prestatie is van wereld formaat,de selectie van real ,bm verdienen meer als de omzet zonder uitgaande transfers van ajax
Als Nederlandse voetbal fan wees blij dat Nederlandse voetbal weer op Europees niveau sireus wordt benaderd
Echt dat stomme domme gelul
Tjonge jonge
Vind ik leuk
AZVork +1968
zaterdag 16 maart 2019 om 00:39
Zal mooi zijn. Het is geen prijzenpskker. Kijk ook op www.staatajaxalbovenaan.nl
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 maart 2019 om 06:12
Dat doen ze in Alkmaar een stuk beter, of niet AZHork?
Vind ik leuk
AZVork +1968
zaterdag 16 maart 2019 om 09:12
Wrattenstaafje ook weer.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:48
Salaris wel.
Maar contract verlenging max 1 jaar .maar is ff vooruit denken ..zomer ong. 6 vaste spelers gaan weg..waf krkng je terug MOET europees zijn ..En Niet.. binnen Nederland !!!
Want dit jaar is top.!!
As jaar ? Moet top en beter in de comp.In iedergeval..
Geen uitschieters meer !!
van Juve winnen en dan Excelsior verliezen
Gebeurt dat wel dan moet ie geen contract hebben tot 2024..
Vind ik leuk
jari_ +897
zaterdag 16 maart 2019 om 01:48
Tsja... je kunt dit in alle richtingen recht praten. Ben je pro Ten Hag zeg je dat hij en de staf verantwoordelijk zijn voor dit succes. Ben je anti Ten Hag vind je dat iedere trainr met dit materiaal succes had kunnen boeken.

Mijn bescheiden mening? Geen trainer al belonen, als er nog geen prijs is gepakt. Kampioenschap is een must, niets minder wel meer. Beker? Troostprijs. Champions League? Iedere ronde is pure winst.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 06:40
100 % eens
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 06:50
Ten Hag is de beste trainer die Ajax ooit heeft gehad. En nee ik overdrijf niet. Hij heeft ego's laten spelen in teamverband. Hij heeft jongens kans gegeven. Mazraoui overgehaald om ander positie te spelen. Vervelende trekjes bij Ziyech eruit gehaald. Elke speler goed gepositioneerd. Daley Blind die zo dom en slecht is als een ezel heeft ie de juiste plek gegeven waar die het minst schade kan leveren. Hij heeft Neres heel goed laten weten dat ie moet vechten voor plekkie. Die waardeert zijn speelminuten meer. Alles is in harmonie. Mooie strategie en tactiek. Mooi spel en geen arrogantie of grote bek. Die vorige kale trainer presteerde slechter, deed het slechter en was toch die meneer Einstein die alles even haf bedacht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 06:51]
Vind ik leuk
markie +2750
zaterdag 16 maart 2019 om 08:08
Het tijdperk van Gaal niet meegemaakt? Die vond ik tactisch toch sterker
Vind ik leuk
Optelsom +660
zaterdag 16 maart 2019 om 06:58
Eerst maar is wat prijzen winnen, krijg een droge strot van 5 jaar droogte haha
Vind ik leuk
markie +2750
zaterdag 16 maart 2019 om 08:07
Ik vind de sommige wissels die hij deed in het begin vh seizoen nog steeds onbegrijpelijk. Deze rare akties kunnen aan het einde vd rit het kampioenschap kosten. Eerst maar kampioen worden dan de credits
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:26
Zou ook gelijk z'n ontslagbrief klaar leggen.

Het kan zomaar omslaan in Amsterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:43
Rene hou je kop dicht!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 15:36
Sodeflikker op ze verdienen genoeg! Maar als iedereen er wat bijkrijgt vind ik dat Ten Hag er ook wat bij moet hebben
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 02:25
Ik vind dat ze komende zomer een nieuwe trainer moeten aanstellen. 5 punten verspeeld tegen Heracles. Kansloos afgaan tegen de kakkerlakken en tegen de boeren
V.d Beek en Neres passeren.
Hij is mede verantwoordelijk dat we 2e staan.
Hij kan zen spelers niet optimaal motiveren, heeft geen uitstraling, en past gewoon niet bij onze mooie club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws