'Stengs heeft bijna alles waar ik van houd, hij wordt een heel grote speler'

'Stengs heeft bijna alles waar ik van houd, hij wordt een heel grote speler'

Gepubliceerd: zaterdag 16 maart 2019 om 19:28za 16-03-2019 om 19:28

Willem van Hanegem uit zich positief over AZ'er Calvin Stengs. De aanvaller komt in de toekomst bij een grote club terecht, voorspelt De Kromme.

"Als je een liefhebber bent, houd je ook van hem. Hij heeft bijna alles waar ik van houd", vertelt Van Hanegem in een video van Touzani TV. "Over z'n dribbels hoef je niet te zaniken. Hij is echt hartstikke goed. Hij heeft ook nog overzicht. Als je die twee dingen hebt..."

Van Hanegem vindt dat Stengs ook het koppen onder de knie heeft. "Wat mij opvalt is dat spelers acht van de tien ballen op hun schouders krijgen. Die kunnen de snelheid helemaal niet inschatten. Calvin heeft dat wel."

Stengs is onlangs teruggekeerd van een zware blessure. "Ik werd pissig toen mensen zeiden dat hij geblesseerd raakte omdat hij nog jong is. Het was een vervelende samenloop van omstandigheden. Niet alleen voor hem, maar ook voor ons. Ik heb heel lang uitgekeken naar zijn terugkeer. Hij wordt gewoon een heel grote speler."

Stengs zelf onthult zijn grote droom. "Spelen voor FC Barcelona. Dat is het ultieme. Dat is wat ik écht graag zou willen."

Poll

Haalt Stengs de top?

(873 stemmen)

Plaats een reactie

erikv78 +712
zaterdag 16 maart 2019 om 19:29
Graag naar Ajax met Boadu!
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
zaterdag 16 maart 2019 om 19:46
100 miljoen per stuk;)
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1893
zaterdag 16 maart 2019 om 20:29
Pas de problem:)
Vind ik leuk
Pietje2015 +18009
zaterdag 16 maart 2019 om 20:13
Nee man,
Geen euro meer in die eredivisie.
Zuid-Amerikaans temperament is veel beter.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:48
Inderdaad, meer passie en temperament is voor Ajax veel beter maar zou toch voor Stengs een uitzondering maken als ik Ajax was want dat wordt echt een hele grote.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 09:51
Idd lekker gaan voor die gast met z'n broek omhoog! Die staat er goed!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 20:27
Zijn leuke spelertjes maar het is geen zekerheid. Kijk naar bazoer riedewald el ghazi. Werden stuk voor stuk de hemel ingeprezen. Maar is nu niks meer heb liever zekerheid en een speler die het al heeft laten zien
Vind ik leuk
Andreh +1203
zondag 17 maart 2019 om 06:19
Stengs heeft veel meer als Riedewald, Bazoer en El Ghazi, maar dat zie je alleen als je van echte buitengewone kwaliteit houdt, deze speler, vanaf de eerste keer dat hij meedeed, droop het er van af, en dit is 100% een toekomstig Oranje speler
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 09:52
Daarom prima voor AZ dat met zelfopgeleide spelers speelt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:46
Is geen nieuws dat Stengs de top kan halen, iets wat Ajacieden al anderhalf jaar weten dringt nu pas door bij Willem....tsja!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 09:46
Zullen we maar meteen AZ opdoeken en alles aan de neuzen fc cadeau doen? Triesto.
Vind ik leuk
erikv78 +712
zondag 24 maart 2019 om 08:16
Cadeau doen ? Kopen! Moeten we Ajax dan ook maar opdoeken als Barca ons leeg koopt, Frenkie hebben ze al, De Ligt bijna.. en Onana willen ze ook nog. En Nico willen ze ook, alleen hij wil niet omdat ze hem als back up halen, dus hij kiest voor Real/Athleti
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:20
Je haalt je jeugd al leeg ieder jaar 3 spelers!Onana was van hen man hahahaha net als of dat jullie jeugd is!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 19:29
Goeie speler hoor. Als die zijn droom waar wil maken zou die echt naar Ajax toe moeten.
Want van az ga je echt niet rechtstreeks naar barca toe
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 19:31]
Vind ik leuk
benny-boys +2056
zaterdag 16 maart 2019 om 19:42
Waarom niet?
Of wil Ajax van elke Nederlandse Voetballer geld hebben.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 19:46
Geld hebben?
Volgens mij zijn de lijntjes heel kort.
Van Ajax naar de Europese top.
En over het geld, het is gewoon een win win situatie.
Bij Ajax wordt die meer uitgedaagd en krijgt meer betaald.
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 16 maart 2019 om 20:06
Win win??
Lekker de subtop afromen... Wat is daar win win aan?
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:08
Als die een tussenstap wil maken in een vertrouwde omgeving is de top 2 een must.
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 16 maart 2019 om 20:12
Misschien, maar dat is nog steeds geen win win.
Als we niet uit kijken wordt Ajax het Bayern van Nederland. Elk jaar de beste spelers weg kopen en de rest afromen.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:18
Geef ze eens ongelijk.
Tactiek van bayern werkt prima in Duitsland.
Win win
Voor de speler zelf is het een win want:
Hij speelt dan op een hoger niveau.
Meer concurrentie
Druk ligt hoger.
Staan meer in de picture .
Stap naar Nederlands eftal gaat makkelijker.
Speelt vaker Europees.
Krijgt meer loon.
Win voor Ajax
Kan hem verkopen voor hoofdprijs nadat ie weer een stap hoger op wil
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 16 maart 2019 om 20:39
Zet je brilletje ff af en bekijk het eens van de andere kant.
De tactiek van Bayern werkt trouwens helemaal niet lekker voor de Bundesliga. Vroeger was deze competitie een stuk sterker en was de top breder. De enige reden dat ze nog een beetje in de Europa leage meedoen is omdat er mega veel geld ingepompt wordt door sponsors, iets dat in Nederland veel moeilijker in.
Wanneer je de rest van de Nederlandse clubs leegloopt wordt het niveau van de eredivisie per definitie lager. Hij speelt dan over t algemeen dus niet op een hoger niveau...

Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:44
Ten eerste speelt bayern cl.
Die verdienen echt zelf het geld met hun eigen stadion en goed beleid.
Minder spannend mee eens.
Maar goed ze kunnen moeilijk zeggen ik koop geen spelers meer van de ed want jullie worden slechter.
Als de speler zelf wil
Dan moet je hem laten gaan
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 16 maart 2019 om 20:47
Dat snap ik.
Daar moeten dan alleen wel bedragen tegenover staan waar de andere clubs mee uit de voeten kunnen.
En Ajax moet niet denken dat iedereen daar perse naar toe moet. Er zijn genoeg andere voorbeelden van spelers die niet via de Nederlandse top toch een fantastische carrière hebben behaalt.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:48
Mee eens.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 22:41
Verschil is dat Bayern spelers veel langer vasthoudt dan Ajax. En Duitse spelers blijven over het algemeen in de Bundesliga. De uitgangssituatie is anders. Het vermogen van Bayern is niet gebaseerd op het verschil tussen in- en verkoopprijs. Ook dat is anders bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 08:38]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:03
Die tactiek gebruikte Adolf hitler ook.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:03
Ja want Weghorst, Bizot en Til maakte oranje stap ook niet en Vincent Janssen etc etc Maher.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 20:13
Mee eens. Van AZ naar een Europese (sub)topper lukt velen niet, daarom beter via PSV of Ajax met een aanzienlijk doorverkoop%! Beter voor de speler, voor de clubs en voor het Nederlands 11tal.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:26
Precies. Hoeveel doorverkoop%.
Verkoopt az hem voor 5 mil aan Ajax met 15 % doorverkoop.
Prima deal man.
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 16 maart 2019 om 20:40
5 miljoen?
Zet daar maar een 1 voor...
Waarom altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten...
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:46
Omdat ie net komt kijken. En verder nog niks heeft gepresteerd.
Hij is niet eens een speler van oranje.
Geen Europese wedstrijden gespeeld of te weinig. Met alle respect als hij 15 mil moet kosten dan kost neres 150 mil
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 16 maart 2019 om 20:48
Ha dat is ook volgend jaar of over 2 jaar. Stengs gaat echt nog niet weg.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:49
Nee hij moet zeker in Nederland blijven. Oké nog 1 jaartje az vlammen en dan 15 mil
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 16 maart 2019 om 20:51
Akkoord. + 20% doorverkoop.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:51
Bel jij max even.😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 21:30
Calvin na dit seizoen nog 1 jaar AZ, dan verkoop aan Ajax of PSV, na die 2 jaar naar een Eurpese subtopper en het eindstation de Europese top.
Goed voor Calvin, goed voor de Nederlandse clubs en goed voor het Nederlands 11-tal.

Maar eerst ff vlammen tegen Ajax morgen!!!!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 21:31
Nou morgen een offday
😂
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 21:36
Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, maar het zou mooi zijn als PSV morgen 2 punten laat liggen, dan mag AZ weer eens een 3punter scoren tegen de top3.
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 17 maart 2019 om 11:17
Voor Nederland is het het beste wanneer psv kampioen word.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:09
Neem een seizoenskaart van die 2!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:09
Ja 35 miljoen buitenland, wij gaan concurrenten niet beter maken. En hebben geroken aan serieus $
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:08
En omdat ie pas net komt kijken moet ie bij AZ spelen, anders koos hij in jong AZ al voor ojox. Had ie nu al weer bij de amateurs gelopen want niet alles ging goed, en ajax heeft geen geduld met blessures van 2 jaar. Dan is het next!
Vind ik leuk
companen +2364
zondag 17 maart 2019 om 11:59
5 miljoen whaha zieke gedachtes heb jij. Minimaal zal AZ 30 eisen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:06
Man ze flopten allen! Gudelj naar de Chinezen, Lindenberg bankje, Perez weg na half jaar! Maher? Luckassen Haps? Ziekerson waar loopt die nu dan?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:02
Vertrouwd op de bank net als alle andere AZ-ers.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 22:36
Nee, gewoon een tussenstap zetten en een doorverkoop-percentage an tenminste 25%. Voor alle betrokkenen. Als AZ direct naar het buitenland verkoopt, levert dat minder op dan als Ajax doorverkoop. Ja, dat is onrechtvaardig maar helaas de tucht van de markt.
Vind ik leuk
mortagon +1395
zaterdag 16 maart 2019 om 20:02
Goed idee waarom koopt ajax niet even alle spelers in de eredivisie. Krijgen ze van iedereen geld;)
Vind ik leuk
Guust +6757
zaterdag 16 maart 2019 om 21:26
Hoezo, een goede opstelling in zijn contract met een goed doorverkooppercentage is er niets aan de hand, iedereen blij.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zaterdag 16 maart 2019 om 20:04
Of dat je alleen bij Barca kan komen via Ajax!!! Bekrompen gedachte!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:07
Of via PSV kan ook
Affelay bv.
Je moet je niet zo klein voelen joh.
Het zijn spannende weken voor je he
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zaterdag 16 maart 2019 om 20:18
Is niet bekrompen, ben niet de enige die zo reageert.
Spannende weken? Eigenlijk vind ik het wel een mooie competitie vergeleken met andere landen.
Maar heb al heel lang een seizoenkaart en al vele kampioenschappen meegemaakt, het beheerst niet mijn leven. Ik hou van het spelletje voetbal en heb ook van Ajax tegen Real genoten.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:21
Ik vind het ook een leuke competitie. De bovenste 2 strijden om het kampioenschap
En van de middenmoot naar nacompetitie is het ook spannend.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zaterdag 16 maart 2019 om 20:32
Precies. En ach, als we elkaar "scherp" houden op een leuke manier vind ik het prima. Het is jammer van de vele trollen de laatste tijd.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 20:40
Ja dat klopt.
Ach als dumfries straks scoort in Nederlands eftal loopt ook iedereen te juichen.
Als frenkie straks een paar Duitsers dolt staat Nederland ook op de banken.
Succes morgen
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zaterdag 16 maart 2019 om 21:09
Thx, jullie ook! Hoewel😉
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 01:57
Precies dit!!! Maar ook het feit dat AZ niet meer wilt verkopen aan de top 3, laten we zeggen top 2. Ze denken wel ff direct te kunnen doorverkopen aan t buitenland. Prima maar het is funest voor de meeste spelers. Een vincent jansen had veel beter naar PSV kunnen gaan. Je bent gewoon een beetje verdoemd als je bij AZ speelt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:12
Dat was geen denken he, die miljoenen man wat zijn jullie arrogant!
Vind ik leuk
companen +2364
zondag 17 maart 2019 om 12:01
Die wilden toch niet betalen..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:01
Hahaha en dat kan dan niet via een Valencia of Sevilla.
Vind ik leuk
Lachuh +961
zaterdag 16 maart 2019 om 19:30
Net niet.
Vind ik leuk
PickNikker +369
zaterdag 16 maart 2019 om 19:30
Ja echt de nieuwe Messi!!! :’)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:34
Hij lijkt meer op een member van de Jackson five jongens !!
Vind ik leuk
kcim +3144
zaterdag 16 maart 2019 om 19:31
Tja... Ik denk dat een tussenstap bij de top in NL daarbij wel nodig is.
Ben alleen bang dat NLclubs de vraagprijs van AZ niet kunnen trekken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 19:48
Wellicht de stap naar het buitenland richting de Europese subtop.
Vind ik leuk
kcim +3144
zondag 17 maart 2019 om 06:25
Klopt maar komt hij daan aan spelen toe? En verder, via de NLtop speel je jezelf iets gemakkelijker in de kijker vd topploegen dan via bv. Betis, Everton, Frankfurt o.i.d.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 06:26]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:14
Geen Everton of Frankfurt gekje.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:52
Bij Psv of Ajax heb je ook geen gegarandeerde speeltijd.. Ik heb het ook niet perse over een transfer op dit moment, maar er zijn meerdere wegen om de top te bereiken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 19:31
Mooie voetballer, echt leuk om te zien ballen. Behalve morgen dan.....
Vind ik leuk
PickNikker +369
zaterdag 16 maart 2019 om 19:32
Heeft zijn zaakwaarnemer aandelen in VP?
Vind ik leuk
vierde-ster +8824
zaterdag 16 maart 2019 om 19:33
Laat hem eerst maar 2 a 3 seizoenen constant presteren want van een buitencategorie heb je het hier niet over
Vind ik leuk
Nr14always +5572
zaterdag 16 maart 2019 om 19:36
Ik denk het toch van wel, maar idd is nog vroeg zeker na die zware blessure.
Vind ik leuk
chicken +15089
zaterdag 16 maart 2019 om 19:49
Zo'n speler waar je een gokje mee kunt wagen....alleen zal az wel iets van 12M willen. Duur gokje..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:18
AZ wil niet verkopen. Net als Overmars niet Neres wenste te verkopen. Waarom snappen jullie Marc netto opeens wel en AZ niet?
Vind ik leuk
chicken +15089
zondag 17 maart 2019 om 11:20
Omdat az het niet bepaald....als de speler zelf.wilt is die niet te houden.

En natuurlijk zegt az dat. De prijs moet hoger en hoger toch. Zeker als ajax de geïnteresseerde partij is.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:36
Jaja een speler kan een contract verscheuren en weggaan. Neres wilde ook weg, vergeten al?45 miljoen. Ja maar jouw regels gelden alleen bij jouw club opeens niet meer heel gek en inconsequent. Jaja en Stengs zelf zegt het ook voor een hogere prijs? Jullie zijn allen knettergek man.
Vind ik leuk
chicken +15089
zondag 17 maart 2019 om 11:41
Mijn mening is stengs daar lekker laten. Niet 1 speler die van az kwam heeft echte kwaliteit toegevoegd. Bovendien, hoeveel wedstrijden heeft die nu gespeeld..

Vraag me af of neres nog steeds jammer vindt dat hij in Amsterdam is...gaat international worden.

Trouwens...Marc had hem voor 55 echt wel laten gaan..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:45
Nou waarom vraag je dan wel om hem? Ja mooi is anders maar die was al van jullie! 4gevert hahaha. 8 duels op het hoogste niveau. Neres werd gewezen op z'n contract. Tis buigen of barsten.
Vind ik leuk
chicken +15089
zondag 17 maart 2019 om 11:48
Is meer de opinie dan mijn wens..

Dan wijst az stengs straks toch gewoon op zijn contract...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:04
Dat hoeft geen eens, hij zit goed, eerst jong oranje , en anderen terugkomen. Stengs was wel onder de indruk van jong oranje of dat geleuter want leek wel als of hij al had getekend en express mistte en net zo deserteren als van Rhijn...jullie grootste fan!
Vind ik leuk
Nr14always +5572
zaterdag 16 maart 2019 om 19:34
Idd helemaal mee eens, die jongen is fantastisch, welkom bij Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 20:01
Welkom 35+ miljoen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 20:17
Is een goed plan om via PSV/Ajax stappen te maken. Teveel redden het niet van een subtopper in Nederland naar een subtopper in Europa.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:19
Nee bij die flop 3 gaat het wel lekker hahahaha
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:24
Guido, hoe zie jij dat met Calvin over 1,5 seizoen?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:37
Geen idee, heb geen glazen bol. Kan ook wel eens niets worden zoals velen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:50
En daarom is het beter voor spelers om een tussenstap te maken via AZ of PSV.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:51
AZ = Ajax
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:58
Aha jij bent dus een trol account.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:15
Ja tuurlijk, joh.
Mooi, dan weet ik dat, ga geen energie meer in je steken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 04:32
Met je AZ is ajas wat een kolder joh. Als dit jou al energie kost.
Vind ik leuk
Mari +13316
zaterdag 16 maart 2019 om 19:38
Dan moet hij de stap aan het eind van het seizoen toch zetten.
Ik dacht eerst nog een jaar AZ, maar ik vrees toch dat de stap die hij dan eventueel zet te klein zal zijn.
Wie is volgend jaar de trainer bij AZ. Een topper?
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
zaterdag 16 maart 2019 om 19:41
Ene Arne slot ?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:23
Iemand die ze kennen, en vertrouwen. Waar ze gewoon zichzelf kunnen zijn. Arrogant flikkertje. Daarom gaat AZ nooit meer aan jullie snavels verkopen.
Vind ik leuk
Johan C +20
zaterdag 16 maart 2019 om 19:42
Van Bronckhorst ....
Vind ik leuk
Erik7494 +1499
zaterdag 16 maart 2019 om 19:47
Hij moet nog echt 1-2 jaar bij AZ blijven, is nog lang niet goed genoeg voor PSV of Feyenoord. Maakt mooie acties, maar voegt de rest van de wedstrijd nog te weinig toe, en moet nog heel veel leren.
Vind ik leuk
Mari +13316
zaterdag 16 maart 2019 om 19:51
Maar leert hij genoeg bij?
Bij PSV zal hij met betere voetballers trainen en EL of CL spelen.
Dat is wat anders dan tegen PECZwolle.
Vind ik leuk
Erik7494 +1499
zaterdag 16 maart 2019 om 20:56
Of het wordt een Mahertje. Die was verder dan Stengs, en was de man om wie het hele team draaide bij AZ.
Vind ik leuk
Mari +13316
zaterdag 16 maart 2019 om 21:15
hmm,verdomd daar had ik niet aan gedacht.
Aanvallend is ie goed, maar Doan verdedigt ook goed mee, net als Zyech
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:27
Ja en AZ speelt geen el...
Vind ik leuk
Mari +13316
zondag 17 maart 2019 om 18:30
Dit jaar niet. Volgend jaar afwachten. Het wordt in ieder geval wel spannend wie derde wordt
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:57
Psv ook afwachten hoe en waar.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:25
Hij moet nog voor jong oranje spelen, nog el, nog cup finale, nog een heel seizoen fit blijven, oranje halen, pas erna zal er pas over na worden gedacht. AZ werkt met plannen en doelstellingen, niet lukraak spelers kopen en dan patserig met koffie op tv staan Overmars.
Vind ik leuk
Johan C +20
zaterdag 16 maart 2019 om 19:42
Geweldige speler. Type voetballer die bij Ajax zou passen...
Vind ik leuk
Mari +13316
zaterdag 16 maart 2019 om 20:05
Liever Doan
Vind ik leuk
Erik7494 +1499
zaterdag 16 maart 2019 om 19:45
Ik weet het nog niet hoor. Hij is op dit moment nog echt teveel een momentenvoetballer. Ziet er geweldig uit in de samenvatting, maar als je hem de hele wedstrijd ziet maakt hij ook erg veel fouten.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 16 maart 2019 om 19:57
Vind hem wel een potentiele speler voor Ajax. Misschien volgend seizoen al of anders een jaartje nog bij AZ verder laten rijpen en daarna naar Amsterdam halen.
Vind ik leuk
Isakson +702
zaterdag 16 maart 2019 om 20:11
Te blessure gevoelig vrees ik......
Vind ik leuk
Gerro +9595
zaterdag 16 maart 2019 om 20:13
Als Stengs naar Barca wil dan moet ie snel naar Ajax want Barça is gek op het DNA van Ajax. Enuh wat ook wil helpen neem een andere zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:29
Die heeft hij onlangs al genomen.
Vind ik leuk
lexy88 +1950
zaterdag 16 maart 2019 om 20:36
Ik ben niet overtuigd. Vind het een aardige speler maar mist wel wat handelingssnelheid imo. Zal wel naar psv gaan
Vind ik leuk
Busk +2145
zaterdag 16 maart 2019 om 20:47
Stengs begon goed, maar valt de laatste wedstrijden tegen.
Momentenvoetballer, je weet nooit ,of hij gaat een mooie actie aan,of het is stranden ergens in de vijandelijke verdediging.

Het is dan ook nog te vroeg om over een transfer te denken.
Laat 'm eerst een seizoen beslissend zijn.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:29
Dat weet je bij geen enkele speler.
Vind ik leuk
rinirat +4203
zaterdag 16 maart 2019 om 22:11
Beetje dom dit verhaal
Vind ik leuk
mchollie +3694
zaterdag 16 maart 2019 om 22:20
Tja, het is weer tijd voor az-ajax en dus worxt er weer een speler opgehemeld van az en dat hij maar daar heen moet, liefst voor weinig ook nog want nu zijn ze nog niets waard en straks een transfer naar het buitenland opeens wel. Lekker de koppies op hol laten slaan, oh, wacht even, gelukkig is Calvin zeer nuchter. Die blijft nog minstens een jaar bij AZ.
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 17 maart 2019 om 16:47
Zit je al aan het bier?

Topdag!
Vind ik leuk
mchollie +3694
maandag 18 maart 2019 om 10:59
Goede morgen zeg, wat een dag gisteren. Ja idd veel bier.
Vind ik leuk
AFP +3719
zondag 17 maart 2019 om 00:27
Stengs wordt het gevaar tegen Ajax op 18.3
Zijn dieptepasses zijn om van te smullen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:32
Hoe laat spelen ze morgen?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:32
Die Stengs speelt alleen bij Barca op zijn playstation jongens !!
Vind ik leuk
companen +2364
zondag 17 maart 2019 om 12:07
Nu nog wel maar hij heeft meer potentie dan die Nederlander die pas naar Barcelona is verkocht.
Vind ik leuk
ritje +787
zondag 17 maart 2019 om 09:19
hallo Als willem het zegt? Ajax moet hem proberen hem te halen? anders ben ik bang dat hij het zoveelste talent is die naar het buitenland vertrekt? en er zijn al teveel gegaan! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws