Weghorst niet naar Feyenoord: 'Dat gaat wel vaker zo, het moet altijd passen'

Weghorst niet naar Feyenoord: 'Dat gaat wel vaker zo, het moet altijd passen'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 10:44zo 17-03-2019 om 10:44

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 11:26zo 17-03-2019 om 11:26

Feyenoord koos er bewust voor om geen andere spits aan te trekken, omdat de club Nicolai Jörgensen onder contract heeft staan. Wout Weghorst stond op het lijstje van technisch directeur Martin van Geel.

"Dat gaat wel vaker zo. Als je Jörgensen hebt, heb je een goede spits. Dat moet altijd passen. Je bent altijd met je team bezig en het op orde hebben van je schaduwlijst", vertelt Van Geel bij De Tafel van Kees op FOX Sports.

Feyenoord had Jörgensen voor zeventien miljoen euro kunnen verkopen aan Newcastle United, maar Van Geel besloot de Deen in Rotterdam te houden. "Dat was in januari (van 2018, red). Toen hebben we met zn allen besloten dat niet te doen."

"Ik vond het een slecht signaal om midden in het seizoen je topspits te verkopen. Dan gooi je je ambities overboord. We wilden het seizoen goed afmaken en de beker winnen. Hij had daarna nog een driejarig contract."

Van Geel wijst op de statistieken van Jörgensen. "In de finale maakte hij ook het eerste doelpunt en hij speelde ook nog het WK waar hij zich in the picture kon spelen. De noodzaak was er niet. Misschien gaat hij straks nog voor veel meer weg, wie zal het zeggen?"

Lees ook: Feyenoord wilde Isak naar De Kuip halen: "Wij hebben pogingen gedaan"

Plaats een reactie

zondag 17 maart 2019 om 10:46
Klinkt logisch.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:51
Voor de mensen die er geen verstand van hebben vast.

Had hem verpatst en weghorst gehaald, die is niet minder. Misschien zelfs beter.
Vind ik leuk
AjaxSneek +356
zondag 17 maart 2019 om 10:58
Weghorst was niet gekomen. Speler kopen is 1, salaris is 2. Dan ben je als feyenoord al snel kansloos.. Ik zeg je eerlijk, ik vind dat jammer! Als ik denk wat een team jullie hadden, spelers als Van Gobbel, de Wolf en Henke Larsson. De traditionele top 3. Wij vinden jullie clubje nu een beetje zielig worden.. 6-2 en jullie hele seizoen was geslaagd toch? En dan zit je nu met helemaal niks.. Toch triest, had 't liever anders gezien
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 11:00
Had die 6-2 liever in de beker gezien.

Punt is het is bij ons al snel goed, en we moeten elke keer weer vanaf 0 beginnen.
Vind ik leuk
AjaxSneek +356
zondag 17 maart 2019 om 11:02
Ja jammer, ondanks dat haat richting Ajax, vind ik Feyenoord toch een mooie club. Ik snap best dat mensen die club supporten.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5064
zondag 17 maart 2019 om 12:05
Ik liever ook! Dan had ajax nu op 1 gestaan.. had dat al eerder geroepen al is het niet aan 1 wedstrijd te danken dat ajax nu alsnog 2e staat. Toch vind ik de ontwikkelingen bij feyenoord traag en erg jammer.. een strijd tussen 3 ploegen is waanzinnig lekker en kan je straks in europa goed mee draaien.. ook AZ hoop ik dat ze gaan aanhaken maar voor vandaag mogen ze van mij verliezen. Dat ajax zoveel geld heeft is leuk maar de prijzen mogen nu weleens gaan vallen met zoveel geld anders heb je er geen ene reet aan.
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 11:31
Wij? Jullie clubje zielig vinden worden? En dat zegt n Snitsenaar?
Ga lekker zeilen, provincieverraaier.

Het gaat trouwens over zomer 2017. Natuurlijk was hij gekomen als Heracles-speler.
Vind ik leuk
AjaxSneek +356
zondag 17 maart 2019 om 12:33
Haha, gast.. Ik heb niks met zeilen, riet eiken hooguit. Ga jij even lekker uithuilen bij je moeder.
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 13:40
Als jij haar kan laten herrijzen, mag je t proberen, karakterloze nepFries.
Vind ik leuk
Markus80 +3088
zondag 17 maart 2019 om 12:05
De top 3 zijn van Gobbel, de Wolf en Larsson. Nu wordt het nog treuriger. Dat zijn echt topspelers. Als je alleen kom met die drie zeg dan niets. Drie spelers die uit het verleden die nergens een bepalende rol hebben gespeeld,

Als dat alles is het wel heel treurig. Ach je kunt een wedstrijd verliezen, maar slechts 15 en 17 punten op Ajax en psv is wel heel zielig op dit moment, Kansloos en geen EL waarschijnlijk. Voor de rest compleet kansloos voor enige prijs. Al jaren, als de KNVB en de Gemeente niet ingrijpen.
Vind ik leuk
AjaxSneek +356
zondag 17 maart 2019 om 12:29
Ik heb 't over die tijd! Niet dat de spelers de top 3 zijn. Gekje
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:52
Hebben jullie al wat dan??????? aan het eind van het liedje heb je misschien de troost beker zoals jullie zelf altijd zeggen oh wacht nu is het ineens een hoofdprijs natuurlijk!!!!!!!!!
Vind ik leuk
AjaxSneek +356
maandag 18 maart 2019 om 11:38
Nee, dat blijft een troostprijs.
Vind ik leuk
Markus80 +3088
dinsdag 19 maart 2019 om 03:35
Inderdaad, vooral als je nog hulp krijgt van de Gemeente en KNVB. Toch toevallig ook 19 vd 22 thuiswedstrijden en altijd de finale. Ja dat helpt uiteraard wel, maar het troostprijsje van Feyenoord gaat dit jaar naar Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:11
Achteraf lekker makkelijk dit. Wolfsburg heeft 11 miljoen betaald, zie ik Feyenoord niet doen. En daarnaast, wie zegt dat Wout dat had gedaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 11:13
Sol had ook gekund. Jorgensen is helaas een eendagsvlieg gebleken.
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 11:33
En Sol niet?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:37
Jorgensen moet concurreren met RvP. Wie wint dat gevecht?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:59
Helemaal niet dat ligt aan berghuis die wil zn eigen potje spelen Jørgensen is een spits die de ballen van de flanken moet hebben Karsdorp bediende hem in het Kampioensjaar regelmatig en Elia nu krijgt ie amper ballen vd flanken het is gewoon het type spits ik weet zeker dat als hij de ballen weer krijgt zoals ie ze graag heeft weer volop gaat scoren
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 11:33
We hebben het over zomer 2017. Toen was hij n paar miljoen euro, en had je net Jörgensen voor 14 miljoen verkocht.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:38
Dat speelde toch in de winter?
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 13:39
Zomer 2017, Newcastle 14 miljoen. Tóen had je t moeten doen en aan Weghorst kunnen denken.
Jan 2018 kwam Newcastle terug met 17 miljoen. Aangezien Wout toen al onbetaalbaar was, RVP wel al in onderhandeling was, maar geblesseerd en uit vorm en je dan 2 mndn sowieso met alleen Vente kon spelen, snap ik dat MvG daar geen medewerking aan verleende. Zeker met n WK in het vizier.

Ach ja, achteraf ..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:45
Oké, mij stond nog iets bij van dat Newcastle eerst de aandacht had verlegd naar een andere spits. Maar goed, alleen Vente had ik ook nooit gedaan.

Inderdaad, achteraf...
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 13:50
Dat deden ze nadat Feyenoord 2x nee had gezegd.
Tja, transferbeleid is ook weten wanneer te verkopen. En je lijstjes op orde te hebben.
Of in Marts geval, over n goed netwerk te beschikken, als je niet over n bak geld beschikt.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:50]
Vind ik leuk
Markus80 +3088
dinsdag 19 maart 2019 om 03:37
Dat zegt al genoeg over de status van Feyenoord. 11 miljoen, dat is toch wat anders als 90 miljoen he?
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 11:11
Verkopen hadden ze moeten doen....sol liep hier toen ook nog rond.

Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 11:27
Want jij weet natuurlijk 100% zeker dat hij het fantastisch had gedaan, als vervanger van Jörgensen, na dat laatste aardige seizoen bij Heracles.
Vind ik leuk
Markus80 +3088
dinsdag 19 maart 2019 om 03:51
Nou dan had hij in ieder geval niet het geld van de CL en de vrienden van Feyenoord er zo snel doorgeneukt.
Vind ik leuk
Blindsy +20704
dinsdag 19 maart 2019 om 07:12
Misschien had hij nóg meer aardige spelers bij subtoppers weggekocht?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:12
Achteraf publiekelijk uitlegggen van genomen beslissingen of gemiste kansen is nooit verstandig. Achteraf weet iedereen het beter.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 12:32
Achteraf kan je dat makkelijk zeggen, maar destijds heb je dat niet geopperd.........
Ik ben geen van Geel fan maar kan mij wel wat voorstellen bij die beslissing destijds.
Zo gaat dat soms, Ajax koopt Dolberg voor 350.000 E, kan er 45 voor krijgen, doet dat niet en Dolberg is misschien 17 of 20 waard nu......
Vind ik leuk
fr1963 +4755
zondag 17 maart 2019 om 23:34
Dolberg is nog geen 10 waard. Waardeloze over het paard getilde speler.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 23:52
Het probleem is natuurlijk dat hij zo goed was, dan denk je/hoop je natuurlijk dat zo iets terugkomt......begrijp ik wel.
Maar Dolberg heeft slechts 350.000 E gekost en met Huntelaar op z'n retour had ik al lang een andere spits gekocht, een echte.....Dat doen ze dus niet en kopen liever Blind voor 18 miljoen op het laatste nippertje op verzoek van de Ligt........God's wegen zijn ondoorgrondelijk en die van Overmars ook, zo af en toe......;)
Maar goed, Huntelaar tekent weeeer bij, Dolberg blijven ze opstellen en zo direct gaat Tadic ook nog weg......
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:53]
Vind ik leuk
Blindsy +20704
dinsdag 19 maart 2019 om 08:29
Maar zo was Ziyech ook ooit n moetje... Is niet slecht uitgepakt, dacht ik zo...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
dinsdag 19 maart 2019 om 09:25
Ziyech is door de publieke opinie / media aangekocht, bij Ajax wilde/durfde niemand. Ook bij monde van Bosz; "hij hoeft van mij niet perse te komen" was duidelijk dat het initiatief niet uitging van Ajax.
Ze "moesten wel"....ha ha

Net als Blind die op verzoek van de Ligt ( 19 ! ), op het laatste nippertje, voor veel te veel geld is aangekocht , plotseling. Zo'n jongen beslist gewoon over een uitgave van 18 miljoen Euro......

Soms denk ik wel eens, is er wel een beleid....?
Vind ik leuk
Blindsy +20704
dinsdag 19 maart 2019 om 10:08
De media reageert positief, want er is een enorm batig saldo wat Ajax overhoudt aan t aan- en verkoopbeleid.... Over de vele miskopen en toevallige aankopen hoor je dan niemand meer.
Zeg t maar!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
dinsdag 19 maart 2019 om 10:15
Intern kijken ze natuurlijk wel achterom wat er goed en niet goed is gegaan.
Maar aan het eind van de rit is alleen het saldo wat telt, positief of negatief.
Vind ik leuk
Blindsy +20704
dinsdag 19 maart 2019 om 10:32
Zo probeert MvG zich ook te redden.. 😉
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
dinsdag 19 maart 2019 om 10:57
Uiteindelijk telt het saldo altijd.
Het probleem is bij Feyenoord dat de achterban niet in de realiteit leeft, niet in het heden.
Feyenoord is een sub topper, met te weinig geld, maar dat wil men niet accepteren.
Van Geel "heeft het niet" vergeleken met Brands en Overmars, van Geel is een 6je, de andere een acht en een negen.
Praktisch alle spelers die Ajax en PSV kochten, voor het tijdperk Tadic en Blind, had Feyenoord ook kunnen kopen.
Maar goed, de resultaten zullen niet beter worden en dus zal er elke keer weer naar een zondebok worden gezocht.........
Gio weg........"mooi" . ( zondebok nummer 1 )
Maar......dan gaat het vervolgens niet goed, kan je niet Stam meteen de schuld geven, wordt het van Geel, daarna de Jong, daarna weer Stam etc.,
Men wil allemaal lekker blijven zitten bij Feyenoord, houden elkaar de hand boven het hoofd in een soort gedeeld zwakte besef en er is niemand met een zekere allure bij Feyenoord die eens orde op zaken gaat stellen.
Dat gaat nog een lang en moeizaam verhaal worden, misschien dat het nieuwe stadion soelaas biedt ( 2023 ! ), maar dat dubbeltje kan ook zo maar de verkeerde kant oprollen........

Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:01
Nou hij speelt als een natte krant
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 02:02
Dat is zo.....
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:21
Ja klinkt logisch ben ik wel mee eens
tot het laatste zinnetje van “mischien gaat hij straks nog voor veel meer weg..”
Die had van Geel denk ik beter over kunnen slaan
Het zou theoretisch gezien makkelijk kunnen maar ik denk zelf niet dat dit nog gaat lukken
De WK gekte is al ffe afgelopen, zijn topseizoen en die van Feyenoord zelf is al eventjes geleden, zijn contract loopt ook niet meer zo lang door
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:38
Helemaal met je eens.
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 10:47
Ik voorspel heel veel reacties op de uitspraken van Martin van Geel bij de DTVK.

Wat een sukkel alles recht praten wat hij zelf verneukt heeft.

Hij ziet Dirk Pastoor als de heilige graal, zijn reddingsboei.

Gebaseerd op wat, zeer zwak van die MvG?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 10:50]
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:51
Ik vond het een slecht signaal om midden in het seizoen je topspits te verkopen.....

Je haalt hem voor 3,5 miljoen en je kan hem verpatsen voor 17.
Man man.
Vind ik leuk
Magni Ajax +304
zondag 17 maart 2019 om 10:56
En niet alleen dat, maar die jongen had ook zijn zinnen gezet op een transfer. Zat je dan, halverwege het seizoen met een ontevreden spits die zijn transferbedrag 5 keer had kunnen opbrengen.
Vind ik leuk
Markus80 +3088
zondag 17 maart 2019 om 12:26
Idd. de spelers zijn de baas. Wat heb je aan een ontevreden en een ontevreden, motivatie loze speler?
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 10:57
Feyenoord is een mooie club en had er beter voor moeten staan met een ander beleid met deze TD als kop van Jut.

Hij gaat zwaar in de verdediging wat al genoeg zegt, zijn uitleg over het niet meedoen aan de voetbal pyramide en zijn plan over de 2e elftallen.

Beelden en feiten zeggen genoeg en gewoon blijven ontkennen, ik heb medelijden met Feyenoord, wat een kwakzalver.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:07]
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:59
Het ergste is als je er medelijden mee hebt...

Sportieve reactie.


Hij moet echt opzouten.
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 11:07
Het is voor Feyenoord een beangstigend idee dat je sportieve en financiële toekomst aan deze dwaas wordt opgehangen.

Wat heeft deze man een ongeloofelijk slechte presentatie en een nog slechter verhaal.

Hans en Kees lopen hem te voeren en hij trapt er keihard, wat een sukkel.

[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:15]
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 11:10
Martin is het helaas al een tijdje kwijt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:20
Zeer slechte presentatie idd. Probeert heel zelfverzekerd over te komen, laat niemand uitpraten en verkoopt onzin. Wat een kwal van een vent
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 11:23
Als je op tv zo agressief je beleid zit te verdedigen dan weet je als kijkers dat er iets niet klopt.

Wat zal hij blij zijn dat er andere gasten aan die tafel zitten.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:26]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:36
Dit gaat een staartje krijgen. Ik voorspel dar dit het begin is van zijn einde als TD. Wordt maandag bij Ver inside nog lekker aangedikt
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 11:38
O ja, ik kijk dat nooit, maar ga er morgen voor zitten 😁
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 11:13
Feyenoord speelt eigelijk nergens meer voor nu. Geef ayoub dan een basisplaats, kan die zichzelf laten zien en kun je er over wat weken misschien 5M voor krijgen.

Zo in de pocket, hij kostte niets..
Vind ik leuk
Markus80 +3088
zondag 17 maart 2019 om 12:29
Briljant beleid he?
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 12:39
Geef die geel een standbeeld....



Kunnen ze wat in de fik steken op Zuid..
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 11:37
Jij denkt dat het Maasgebouw nog had gestaan, als F het laatste seizoen met 2_3mndn lang alleen Vente als spits, de boel nóg meer sportief had verkloot?
Dat zou het Legioen toch nooit hebben geaccepteerd?
Vind ik leuk
Markus80 +3088
zondag 17 maart 2019 om 12:24
Ze konden het niet gebruiken. Nu hebben ze weer niets.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:55
Klopt, zeker goed verwoord, al vind ik dat de beslissing om Jørgensen niet te verkopen niet als een fout kan worden gezien. Iedereen was toen positief daarover en vond het juist goed om het WK af te wachten.
-en daarbij, RVP bleek een schot in de roos, maar als hij zo zwak teruggekomen was als iedereen verwacht had, had Feyenoord alleen Dylan Vente gehad (inderdaad als, maar hier wel relevant)
Vind ik leuk
Markus80 +3088
zondag 17 maart 2019 om 12:22
Het is mij ook totaal onduidelijk waar hij over gaat praten zonder argumenten. Waar is dit op gebaseerd? Ajax was ook beter met bijvoorbeeld Litmanen, vd Vaart Sneijder, Bergkamp.van Basten, Overmars, Davids en Rijkaard. Om dat er nog bij te halen dan ben je echt treurig.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:47
Heb de tv maar uitgezet, want ik moest kotsen van die van Geel.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:52
Altijd lachen als ik de uitspraken van Martin lees whahaha. 😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:53
Heb met je te doen kerel,wat is dat toch een rare vent die van Geel.
Vind ik leuk
2cents +64863
zondag 17 maart 2019 om 11:16
Kan het helaas nog niet zien, morgen maar eens terugkijken want heel internet valt over hem heen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:22
Wat een irritante gozer is dat. Durft niet toe te geven dat hij fout zit
Vind ik leuk
Foarut +91
zondag 17 maart 2019 om 11:24
Wat is die man zelfingenomen zeg. Gewoon eng. Feyenoord verdient wel een beter boegbeeld.
Vind ik leuk
JonathanAjax +11707
zondag 17 maart 2019 om 12:01
Ik moest al kotsen toen ik vanmorgen wakker werd, dus heb de televisie al helemaal niet aangezet! 🍻🤢
Vind ik leuk
PRICE +8907
zondag 17 maart 2019 om 10:47
Van Geel verdedigd zijn beleid vandaag bij de tafel van Kees. 't jonge wat een afgang.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:53
Dan heeft hij aan 1 aflevering niet genoeg. Volgende week dan maar weer terug voor deel 2. Wat een fietsenmaker zeg
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 12:43]
Vind ik leuk
PRICE +8907
zondag 17 maart 2019 om 11:00
Fietsen maker?,Fietsen sloper eerder.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:43
Haha ja echt he. Maar je weet wel wat ik ermee bedoelde 😉
Vind ik leuk
PRICE +8907
zondag 17 maart 2019 om 12:46
Absolutely
Vind ik leuk
psv#nr1 +2926
zondag 17 maart 2019 om 10:48
ook al Feyenoord had kampioen kunnen worden!
Vind ik leuk
Hans van Hit +1064
zondag 17 maart 2019 om 10:48
‘Misschien gaat hij straks voor veel meer weg’... Ik heb orecht medelijden met de Feyenoordfans hier. Wat een domme lul is deze man.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:48
Wout was niet te betalen voor Feyenoord van Geel, niet zo dom lullen.
Vind ik leuk
PRICE +8907
zondag 17 maart 2019 om 10:51
Van Geel, 1 brok hopeloosheid
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:56
In het begin heeft hij het redelijk gedaan bij az, ajax en Feyenoord. Zodra het moeilijker word weet jij het niet meer.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:48
Pleurt toch op man! Bla bla bla 🤮
Vind ik leuk
Henk020 +317
zondag 17 maart 2019 om 10:49
"Misschien gaat hij straks nog voor veel meer weg, wie zal het zeggen?" Wishfull thinking!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:50
Plaat voor je kop thinking!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:19
Ze krijgen niet eens de helft van 17 miljoen voor hem gok ik.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:39
Hoe die dat uit zijn strot kreeg.......... die laatste paar wedstrijden is idd een mooi podium om je waarde op te krikken.. Wat een drama die kerel
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:49
Trek je conclusies man, houd de eer aan jezelf en vertrek einde vh seizoen
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:50
17 miljoen afwijzen voor een kut denneappel.

Debiel.

Neem ontslag.

Ik vond het een slecht signaal om midden in het seizoen je topspits te verkopen. (een toen al verloren seizoen).

Lul!


Misschien gaat hij straks nog voor veel meer weg, wie zal het zeggen?"............ Jemig man jemig.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 10:53]
Vind ik leuk
StoneyTony +2571
zondag 17 maart 2019 om 10:50
Jaja die Weghorst is lekker bezig man laatste tijd..ga zo door
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:52
Goede spitsen zitten niet op de bank
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
zondag 17 maart 2019 om 10:54
Grootste fout van MvG was om Jorgensen niet te verkopen voor 17M en Weghorst voor een paar miljoen op te halen.
Vind ik leuk
PRICE +8907
zondag 17 maart 2019 om 11:03
Weghorst zit beter in de Bundesliga dan bij Feyenoord.
En Wout maakt 't nog waar ook.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
zondag 17 maart 2019 om 12:05
Daarom een misser van MvG
Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 10:57
Martin ga vandaag lekker wandelen en bedenken hoe je jouw afkoopsom kunt verantwoorden.
Vind ik leuk
ronniever +297
zondag 17 maart 2019 om 10:58
Wat een vreselijk slecht voorbereid en negatief gesprek bij DTVK ,Jansma erg kinderachtig en knorrig en Kraay zoals altijd veel te omslachtig en zeurderig ! Van Geel heeft het in zijn periode bij Feyenoord helemaal niet zo slecht gedaan ,ze hebben 5 prijzen gewonnen en hij heeft voldoende goeie spelers aangekocht met het beschikbare budget .
Dat Van Bronckhorst er een slap stelletje van heeft gemaakt kan je moeilijk bij Van Geel neerleggen lijkt me .
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:12
Helemaal gelijk in!
Vind ik leuk
voorstopper +1154
zondag 17 maart 2019 om 11:02
Laten we nou gewoon eerlijk zijn. Dit is een prima redenatie van Van Geel.

Maar je moet gewoon met Van Persie en Jorgensen samen spelen, nu heb je niks aan hem.
Vind ik leuk
voorstopper +1154
zondag 17 maart 2019 om 11:04
Daarnaast moeten we gewoon realistisch te zijn. Feyenoord is een goede nummer drie en niet meer dan dat.

Alle verwachtingen hoger dan plaats drie zijn sprookjes op dit moment. Dus begrijp niet waarom die Feyenoorders zo boos zijn. Feyenoord presteert naar (financiele) mogelijkheden.
Vind ik leuk
DeanJayden +13785
zondag 17 maart 2019 om 11:23
Ze verliezen tegen kleintjes! En het ziet er niet uit!
Vind ik leuk
Mazraoui +3937
zondag 17 maart 2019 om 11:54
Ja de financiële mogelijkheden zijn toch gewoon het resultaat van het eigen beleid. Eerst financieel aankutten en dan zeggen ja dit zijn de huidige mogelijkheden dus plaats 3 is ok
Vind ik leuk
Markus80 +3088
dinsdag 19 maart 2019 om 03:42
Zo is het. Feyenoord heeft dezelfde kansen als Ajax gehad, maar hebben nu al de inkomsten van de CL verneukt. Ja dan wordt je nooit een topclub.
Vind ik leuk
fr1963 +4755
zondag 17 maart 2019 om 23:42
3e met max 5-7 punten achter op nr 1 ja! Niet 20! En gelijk met AZ.
MvG moet echt weg! Liefst gisteren. Die de Jong ook, wegwezen...
Kuyt en v Persie overnemen, beter netwerk samen met Japie....
Vind ik leuk
ihvmmdk +7227
zondag 17 maart 2019 om 11:04
haha hij denkt dat Jörgensen voor hetzelfde bedrag vertrekt. :D Sterke teksten van Martin.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 11:05
Bij Martin past het vaker niet dan wel. Komt met middelmaat die wisselvallig presteren. Feyenoord (of van Geel) heeft niet doorgepakt. Nicolai is de grootste fout geweest, van Geel boort je 18 miljoen door de neus. Daardoor staat er nu middelmaat.
Vind ik leuk
3-0achter +1667
zondag 17 maart 2019 om 11:05
Naast Weghorst stonden er ook 3 pakken melk, 2 ons leverworst, Wasmiddel en wattenstaafjes op. Hoe lang nog voordat de directie echt over gaat voor ontslag van Geel. Snel aub.
Vind ik leuk
De Kleine +199
zondag 17 maart 2019 om 11:09
Je denkt toch ook niet dat wout bij een stelletje loosers wilde komen voetballen
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 11:10
Jørgensen is overschat
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:11
Zolang Martin er zit moeten wij Feyenoord-supporters vertrouwen in hem hebben. Samen zijn we Feyenoord. Jörgensen speelt geweldig sinds zijn herstel, het ontbreekt alleen soms aan goals, behalve PSV uit. Europa moet wel potentie in hem zien, 30 miljoen.
Vind ik leuk
De Mees +70
zondag 17 maart 2019 om 11:20
Vind jullie tc zich knap verweren tegen een negatieve Hansie Pansie
Vind ik leuk
Geer +16
zondag 17 maart 2019 om 11:41
Ik wil het even over Berghuis hebben.
Buiten dat Feijenoord een futloos on geinspireerde mentaliteit heeft dit jaar.
Heeft Berghuis volgens mij helemaal geen recht van spreken met zijn verbazing over de slechte verdediging.
Als je goed op let in zijn wedstrijden loopt hij meer te mokken dan goed te voetballen. Verliest bijna elk duel heeft in de wedstrijd tegen Willen 2 helemaal niets laten zien, maakt dan één prachtig doelpunt die hij te danken heeft aan zijn medespeler en is dan gelijk de gevierde man.
Volgens mij zit de trainer met zijn ogen dicht als hij niet ziet dat Berghuis medeverantwoordelijk is voor een slechte houding in de ploeg.
Ongelooflijk dat Koeman hem dan ook nog op basis van 1 of 2 momenten in een wedstrijd voor deze speler kiest.
Berghuis maak nu eens echt het verschil en neem je ploeg op sleeptouw ipv alleen maar te mokken.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:41
Trots op Hansie, die heeft Grindtegel even aangepakt. Nadeel is dat hij nu nooit meer bij Hans aan tafel wilt want je kunt aan die kop en neerbuigende toon zien dat deze narcist niet gediend is van tegengas.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:41]
Vind ik leuk
Geer +16
zondag 17 maart 2019 om 11:44
En dan hebben we het nog niet eens gehad over Clasie.
Wat een aanfluiting zeg. Snel terug naar Engeland jongen!!
Probeer het dan wat langer met een andere middenvelder uit de jeugd of geef Ayub een kans.
Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 11:51
Weghorst is inderdaad wel groot 🍗
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:53
Maak me toch enigzins zorgen om dit nieuws steeds. Als jullie maar van Mathijsen alblijven!
Vind ik leuk
Markus80 +3088
zondag 17 maart 2019 om 11:54
Door die briljante van Geel die zichzelf heel goed en belangrijk vindt.
Vind ik leuk
Benniewies +6139
zondag 17 maart 2019 om 12:23
Voor meer? Denk dat de prijs eerder 8 miljoen is gezakt
Vind ik leuk
rinirat +4242
zondag 17 maart 2019 om 12:44
De man is niet helemaal goed bij zijn hoofd... kan hij niet betalen.
Hij begint te ijlen de laatste dagen.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2531
zondag 17 maart 2019 om 12:53
Martin kan beter clinic clown worden met zijn lachwekkende uitspraken😉
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:30
Heel snel die Isak en Weghorst vastleggen, van Geel.
Vind ik leuk
Het Brein +4970
zondag 17 maart 2019 om 13:38
"Dan gooi je je ambities overboord"

Welke ambities? 3e plaats..?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:11
Wel goed statement maar als je zo een waardeloze choach heb en alleen vriendjes maakt met spelers die het niet waard zijn en spelers op de bank houdt fie wel toegevoegde waard heeft dan moet td al veel eerder moeten ingrijpen gio heeft het niet en komt ook niet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws