Juventus laat Ronaldo thuis, maar verliest ongeslagen status na 28 (!) wedstrijden

Juventus laat Ronaldo thuis, maar verliest ongeslagen status na 28 (!) wedstrijden

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 14:23zo 17-03-2019 om 14:23

Juventus, de Champions League-tegenstander van Ajax, heeft zondagmiddag een verrassende competitienederlaag moeten slikken. Middenmoter Genoa bleek in eigen huis te sterk voor de ongenaakbare koploper, die zijn eerste nederlaag van het seizoen incasseerde.

De Oude Dame had sterspeler Cristiano Ronaldo rust gegeven na zijn drie treffers tegen Atlético Madrid. Het gemis liet zich voelen: Juventus had de eerste helft onder controle, maar miste stootkracht. In de eerste helft werd het doel van Ionut Radu niet één keer onder vuur genomen.

Na ruim een uur spelen leek de wedstrijd open te worden gebroken. Een getoucheerde schot van Paulo Dybala eindigde tegen de touwen, maar werd afgekeurd door de VAR wegens vermeend buitenspel. De openingstreffer zou aan de andere kant vallen: uitgerekend Juventus-huurling Stefano Sturaro tekende met zijn eerste balcontact de 0-1 aan. Tien minuten voor tijd besliste Genoa de wedstrijd. Veteraan Goran Pandev stond aan het einde van een snelle counter en liet doelman Mattia Perin kansloos.

Die 2-0 bleef op de borden staan, waardoor Juventus na 28 (!) competitiewedstrijden zijn ongeslagen status kwijt is. Nummer twee Napoli speelt later op de zondag tegen Udinese en kan de kloof verkleinen naar vijftien punten.

Plaats een reactie

zondag 17 maart 2019 om 14:25
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:25]
Vind ik leuk
PRICE +8894
zondag 17 maart 2019 om 14:28
KUT PSV???? Ik proef frustratie mijnheer die (zie naam) hoopt de treble
Vind ik leuk
Linke loe +2445
zondag 17 maart 2019 om 14:44
Ja snapte ook al niet waarom dat er nog ff achter moest staan
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19211
zondag 17 maart 2019 om 14:29
Wat was dat PSV slecht ongelofelijk maar dat heeft totaal niks met dit topic te maken!

Zegt genoeg dat ze Ronaldo sparen tot de CL Ajax - Juventus. Ze zijn wel degelijk angstig voor Ajax! Ronaldo zwaar aanpakken en je bent halverwege!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Loop je nu in ieder topic te janken over PSV kom op man,steun je eigen clubje .
Vind ik leuk
Gewoondt +36
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Hij heeft toch gewoon gelijk? Je moet ook wel een beetje kritiek kunnen incasseren, op het erg matige spel van jou club.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:33
Zeker,met wel in een topic wat er bij hoort.Maar niet in andere topics er over blijven janken.
Vind ik leuk
Gewoondt +36
zondag 17 maart 2019 om 14:53
Is toch zijn probleem? Of ben jij moderator op VP?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:07
Als je dit in elke topic op een voetbalsite zet word het ook andere mensen hun probleem .
Ik ben het volledig met hem eens , maar je hoeft er niet over te blijven janken .

Uit tegen PSV kon Ajax boven PSV komen en thuis tegen Heerenveen .
Als je het dan 2 keer zelf laat liggen hoef je ook niet met je vingertje naar PSV te wijzen .
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:32
* gooit hengel met aas * . * heeft een boertje beet *. Koekkoek! Jochie! Al zin in de afslachting die PSV krijgt in amsterdam? 😀
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:34
Daar gaat t hier niet om,maar dat is wat jou bezig houd blijkbaar.Succes met de wedstrijd of kijk je geen voetbal van je clubke.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:09
14.32 , Ajax is al begonnen maar jij zit op een voetbalforum over PSV te praten .
En zichzelf dan ook nog Ajax supporter noemen ....
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:11
Lulkoek AjaxTreble2019... Zelfs ik (Ajacied) zie dat je dit alleen maar doet om te stoken en niet om serieus een discussie neer te zetten.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19211
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Janken niet maar zo slecht ik kan het gewoom niet geloven echt ongelofelijk dat dit PSV nog verdedigt word door mensen zoals jou?? Dumfries nog een bal van de lijn en hij is de held vorige week werd hij uitgegloten!? Maarja bloemen bij de finish zullen we maar zeggen! Tot 31 maart dan maar!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:39
Prima ,je mag zeker je eigen mening hebben.
Ben blij dat PSV punten pakt en sta altijd achter mijn club.
Dat t minder gaat is niet leuk en fijn om te zien maar dat hoef ik toch niet in ieder topic hier te gaan vermelden zoals jij doet.Kom op man.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19211
zondag 17 maart 2019 om 14:43
Okay je hebt gelijk!

Tot 31 maart.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19211
zondag 17 maart 2019 om 14:44
Was geirriteerd omdat ik er een beetje klaar mee ben iedere keer! Nu is dat gevoel al weer weg!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:23
Och joh hebben we allemaal wel eens.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19211
zondag 17 maart 2019 om 15:27
Ajax is ook een drama trouwens zucht........
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:27
Ja vond AZ ook sterk,allen de afrondingen zijn slecht.Succes 2e helft man.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19211
zondag 17 maart 2019 om 15:48
1-0 helaas is Ajax ook lachwekkend waar zijn we nou mee bezig! Ongelofelijk, als je O tegen Juve speelt word je geslacht!!!
Vind ik leuk
Degier +2055
zondag 17 maart 2019 om 20:50
Ze hebben veel meer spelers rust gegeven hoor. Chielini Matuidi en die keeper. Dat kan gewoon, want ze staan nog 15 punten voor.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:29
Grote jongen
Vind ik leuk
JonathanAjax +11707
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Veltman moet Ronaldo gewoon een gruwelijk rotschop geven in de 1e minuut! Donkergeel, Ronalda geblesseerd (mag 2 weken, niet langer) en dan 2x winnen. Juve is niks zonder Ronaldo!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:45
Maar wel MIJN kut PSV...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:47
Hahaahahahahahahaha
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:52
Treble? Single!!
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 15:38
Ronaldo was thuis gebleven aangezien hij buikpijn had van het lachen na de loting
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:01
Goede onderbouwde tekst. Welk level ben je bij candycrush? Wel op tijd naar bed vanavond he..... anders ben je moe op school.
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 14:25
Ze leunen op Ronaldo, die isoleren en het is klaar.
Vind ik leuk
Pipita +58
zondag 17 maart 2019 om 14:39
jij kijkt elke wedstrijd van juve neem ik aan?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:30
Heb de wedstrijd grotendeels bekeken, maar juve had weinig in te brengen vandaag. Denk dat nr14always aardig in de buurt komt, maargoed.. Ze hebben daar nog genoeg andere heel goede spelers.
Vind ik leuk
Pipita +58
zondag 17 maart 2019 om 17:32
idd je hebt deze wedstrijd gekeken, maar het gaat er meer om dat je niet kan oordelen op 1 wedstrijd. de vrijdag voor de champions league return speelden ze ook zonder ronaldo en wonnen ze gemakkelijk met 4-1. ook op basis van die wedstrijd kan je niet zeggen dat ze het wel zonder ronaldo kunnen.
zijn genoeg wedstrijden waarin ronaldo onzichtbaar is, maar ze toch wel (gemakkelijk) winnen.
tis gewoon veel te makkelijk om te zeggen dat ze et zonder ronaldo niet kunnen.

en wat het isoleren van ronaldo betreft; denk je dat Ajax de eerste ploeg is die dat gaat proberen?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 17:34]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:44
Daarom zeg ik ook, ze hebben nog genoeg andere heel goede spelers. Maar zonder ronaldo zou het wel een stukje makkelijker zijn.
Vind ik leuk
Degier +2055
zondag 17 maart 2019 om 20:55
Die verdediging van Atletico schat ik toch iets hoger in, dan die van Ajax. Ook die lukte het niet.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 17 maart 2019 om 14:26
Zonder ronaldo valt juve uit elkaar
Vind ik leuk
PickNikker +368
zondag 17 maart 2019 om 14:26
GOAT!!
Vind ik leuk
Ginovanni +21664
zondag 17 maart 2019 om 14:26
Wat Genua kan, kan Ajax natuurlijk ook.
Met of zonder Ronaldo!😉
Vind ik leuk
Ajax glory +196
zondag 17 maart 2019 om 14:28
Ajax heeft echt wel kans tegen Juve
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 14:32
1% kans is ook kans. Dus ga je geen ongelijk geven !
Vind ik leuk
KCP +1583
zondag 17 maart 2019 om 14:30
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Als of dit iets uit maakt
Juventus staat nu nog 15 punten voor geloof ik
Beetje PSG verhaal
Vind ik leuk
Truth +4562
zondag 17 maart 2019 om 14:37
Idd ...daar kijkt geen kat naar
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 14:38
Ja in die twee landen is de competitie helaas totaal niet spannend
Dit seizoen in Duitsland wel gelukkig :)
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1838
zondag 17 maart 2019 om 14:32
De wielen vallen eraf, pak ze maar Ajax
Vind ik leuk
Truth +4562
zondag 17 maart 2019 om 14:36
Wie kijkt nog naar competities zoals de serie a of ligue 1 ?
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 14:39
Ik soms
Ik mag spelers als Mbappe,Ronaldo,Neymar en Di Maria bijvoorbeeld graag zien spelen

Maar voor de spanning doe je het niet
Vind ik leuk
Truth +4562
zondag 17 maart 2019 om 18:07
Kan ik begrijpen maar dan ben je beter af met de CL ...dan is er tenminste nog tegenstand .
Beide competities zijn waardeloos als liefhebber maar dat is mijn visie 😜
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 15:25
Ik volg ze beide op de voet.
Vind ik leuk
Truth +4562
zondag 17 maart 2019 om 18:02
Je gaat dan regelmatig live kijken ?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:48
Ze zijn toch al kampioen wat boeit het
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:48]
Vind ik leuk
JoeyC +4448
zondag 17 maart 2019 om 14:49
Opdracht voor Ajax is dus simpel. Zorgen dat Ronaldo niet aan voetballen toe komt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:03
Verkleind het gat naar 15 punten haha
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:23
En terecht. Moet je GODje07 maar niet sparen.
Vind ik leuk
Jozef +45205
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Oei oei, Juve is de volgende met een vormcrisis...
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +302
zondag 17 maart 2019 om 17:43
Zoals ajax :)
Vind ik leuk
Jozef +45205
zondag 17 maart 2019 om 17:46
Euh...

Ja...

Dat zou winnen nog mooier maken natuurlijk.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +302
zondag 17 maart 2019 om 17:47
We spare ons beide voor een topmatch :p
Vind ik leuk
Jozef +45205
zondag 17 maart 2019 om 17:50
Ah ja... Dat was het.🙄
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +302
zondag 17 maart 2019 om 17:52
Alleen kan juve zich dat permiteren. Ajax iets minder
Vind ik leuk
Jozef +45205
zondag 17 maart 2019 om 17:54
Alles voor CL winst dan maar...😂
Vind ik leuk
AZ14 +602
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Opa is moe !! haha
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 15:29
Ronaldo keek, lachte en zag dat het goed was. Die schiet er 5 in over 2 wedstrijden.
Vind ik leuk
rakelings +86
zondag 17 maart 2019 om 15:30
..En Juventus verliest.
Zegt genoeg maar ook weer niet zoveel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws