Liverpool schrikt wakker na goal Babel en krijgt penalty cadeau van Fulham-goalie

Liverpool schrikt wakker na goal Babel en krijgt penalty cadeau van Fulham-goalie

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 17:12zo 17-03-2019 om 17:12

Liverpool heeft de koppositie in de Premier League, al dan niet tijdelijk, weer overgenomen van Manchester City. The Reds leken even te struikelen over nummer 19 Fulham, maar konden zich weer oprichten na de tegentreffer van Ryan Babel.

Lange tijd was er niets aan de hand voor de ploeg van Virgil van Dijk en Georginio Wijnaldum. Liverpool had de wedstrijd onder controle en kwam na een half uur spelen op 0-1. Sadio Mané zette de aanval op, stuurde Roberto Firmino richting de achterlijn, kreeg de bal terug en schoot hem tegen de touwen.

De tweede, allesbeslissende goal leek een kwestie van tijd, maar Fulham knokte zich terug in de wedstrijd. Een kwartier voor tijd stonden The Cottagers plotseling op gelijke hoogte. James Milner raakte de bal totaal verkeerd, Van Dijk kopte te kort terug en Babel profiteerde.

Liverpool schrok echter op tijd wakker en ging alsnog met drie punten terug naar huis. Doelman Sergio Rico liet een schot van Mohamed Salah los en trok Mané vervolgens onderuit: James Milner faalde niet vanaf elf meter en zorgde voor de beslissende 1-2.

Liverpool loopt nu twee punten uit op Manchester City, dat dit weekend in actie kwam voor de FA Cup. De ploeg van Pep Guardiola neemt het na de interlandbreak op tegen Fulham.

Plaats een reactie

Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 17:15
Lekker man, hoop dat ze de Premier League winnen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:53
Ik ook, maar ziet er slecht uit. Voetballend zijn ze vaak belachelijk matig. Hopelijk laat City punten liggen komende weken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 17:56
Soms ook geniaal hoor.

Edit; ze staan niet voor niets zo hoog op de ranglijst. ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 18:01]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:59
Oh absoluut. Maar te vaak is het een 3 of een 9.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 18:01
Dat vind ik meevallen, meningsverschil dan.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:02
Jeps. Agree to disagree.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 17:16
Hoop het zo voor ze.
Vind ik leuk
AZ14 +602
zondag 17 maart 2019 om 17:17
OOk die HANDBALLERS worden ze geen Kampioen !! CITY EN GUARDO 👊
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 17:20
Wat een mazzel
Krijgen hier drie punten cadeau door de scheids
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:37
😂😂😂😂
Keeper moet gewoon zijn handen thuis houden,gruwelijk domme overtreding.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:28
Had Babel toch gelijk dat hij de zwakke plek van Virgil wist! Ik hoop dat ze het beide lekker vonden.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10469
zondag 17 maart 2019 om 17:42
Een te korte terugspeelbal?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:29
Ik vind het meer een fout van Becker. Hij had hem gewoon in de handen kunnen pakken, maar hij loopt er met zijn benen tegenaan.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:43
Nee he Babel die scoort zo blijven ze hem nog opstellen in het Nederlands elftal...…….
Vind ik leuk
Mistered +608
maandag 18 maart 2019 om 22:33
In het Nederlands elftal speelt Babel gewoon goed. Dus lig niet te zeiken.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:18
Wat doet hij goed dan af en toe de balvasthouden meer niet, hij is gewoon oranje onwaardig!!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 19:13
Het is een slijtageslag in Engeland.

Everton-Chelsea 2-0 tussenstand.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws