Grijnzende Til: Volgens mij heeft hij niet heel vaak van Ajax gewonnen, haha

Grijnzende Til: "Volgens mij heeft hij niet heel vaak van Ajax gewonnen, haha"

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 18:15zo 17-03-2019 om 18:15

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 18:30zo 17-03-2019 om 18:30

De onverwachte zege van AZ op Ajax (1-0) is zondag flink gevierd in Alkmaar, des te meer omdat AZ er de laatste jaren nu eenmaal zelden in slaagde om de rivaal uit Amsterdam te verslaan. Daar weet aanvoerder Guus Til alles van. 

Bennett van Fessem
ALKMAAR

"Het is ongelooflijk dat het 1-0 is gebleven", zei Til na de wedstrijd, in gesprek met VoetbalPrimeur. Er was in de kleedkamer van de Alkmaarders flink gefeest, erkende hij. Ook onder meer Ron Vlaar ging uit z'n dak. "Ron is natuurlijk ontzettend blij. Volgens mij heeft hij niet heel vaak van Ajax gewonnen, haha. Bij iedereen was er veel vreugde."

Lees ook: Onherkenbaar Ajax verliest van AZ en incasseert harde tik in titelstrijd

Het was een klein wonder dat het in de rust nog 0-0 stond in het AFAS Stadion. "Zij hebben ook kansen gehad natuurlijk... Maar het had hier 5-2 of 6-2 kunnen worden, dat was reëler geweest dan 1-0."

AZ slaagde er steeds maar niet in om te winnen van traditionele topclubs. "Het was een soort taboe, we hebben steeds veel aangepast. Nu zeiden we: jongens, laten we het op onze manier doen. Laten we op onze manier voetballen, ook al is het Ajax. Dat heeft gewerkt."

Lees ook: Boze Ajax-fans spuien gal na peperdure nederlaag: 'Ik ben klaar met Dolberg' 

Bekijk hieronder het volledige interview met een breed grijnzende Til

Plaats een reactie

zondag 17 maart 2019 om 18:14
Misschien kan de kn*b nog wat extra wedstrijdjes verplaatsen voor de nasen..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:16
Heb je ook pas 100x geopperd
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:16
Maar het blijft leuk
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:17
Dit is inmiddels wel echt onder elk bericht
Vind ik leuk
Always PSV +17393
zondag 17 maart 2019 om 18:28
Ik had wel verwacht dat AZ ging winnen, woensdag tegen PEC was een voorbode.
Competitie is nog niet gespeeld, er komen nog 8 finales aan!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:29
Wijs gesproken 👍
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 18:38
Is al gespeeld
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1745
maandag 18 maart 2019 om 00:59
Ik heug me te herrinneren dat jij tegen mij zei dat jullie zouden winnen vandaag... alvast bedankt!
Vind ik leuk
kees ee +1092
zondag 17 maart 2019 om 18:59
bijna net zo vaak geopperd als de calimero-mutsjes ??
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 19:00]
Vind ik leuk
Bep Slatter +12055
zondag 17 maart 2019 om 18:28
Misschien moet hij gewoon zijn haar verven of afscheren.
Vind ik leuk
chef voetbal +1022
zondag 17 maart 2019 om 18:14
Niemand wint er uberhaupt heel vaak van Ajax Guus, dus koester het maar.
Vind ik leuk
ronnie1100 +1108
zondag 17 maart 2019 om 18:15
Wat was Stengs slecht vandaag
Zou hij dan toch stiekem in onderhandeling zijn met Ajax?
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 18:16
Zijn vriendinnetje is de dochter van FDB
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:23
Die sopt de dochter van FDB
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:17
Die speelde vandaag op 60%
Vind ik leuk
companen +2374
zondag 17 maart 2019 om 18:22
Voor de wedstrijd, volgens de ajacieden, was ajax op 60% makkelijk winnen van AZ. Nulletje of 4 haha heerlijk dit.
Vind ik leuk
Molukker +254
zondag 17 maart 2019 om 18:41
Haha inderdaad, zelf vond ik het sowieso wel een lastige wedstrijd. Al met al heeft AZ gewoon goed gespeeld en bewezen een derde plek te innen. Speel a.u.b. ook zo goed (of beter!) in speelronde 34.
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 18:44
De verplaatste wedstrijd kwam nu niet goed uit. Wel tegen real en dat is wat belangrijker.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:19
Calvin was niet al te best, ik denk dat hij nog altijd tijd nodig heeft na zn blessure.
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 18:36
Die wil zijn toekomstig werkgever geen pijn doen. Trouwens die Vlaar die is ook een paar kilootjes te zwaar.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:52
Ron Beton, 1 en al spieren, vandaar dat ie een ietsje trager is geworden.🙄
Vind ik leuk
ronnie1100 +1108
zondag 17 maart 2019 om 18:53
Maar Vlaar was wel mijn "man of the match"
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:27
Bizot. Pakte gewoon 2 100% doelpunten.
Vind ik leuk
ronnie1100 +1108
zondag 17 maart 2019 om 22:40
Maar als Vlaar die ene keer niet op de doellijn had gestaan dan had AZ weer niet gewonnen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:41
Gewittetnie
Vind ik leuk
Busk +2142
zondag 17 maart 2019 om 18:21
Die was idd niet best.
Is al weken onzichtbaar.

Als dit niet het geval was geweest,dan was het wel een grotere uitslag geworden.

Maar de hype rond Stengs zal wel een beetje verstommen.

Dit was z'n kans iets te laten zien.
Vind ik leuk
Raziel +142
zondag 17 maart 2019 om 18:22
Grijzende Til? Ik zie nog geen grijze haren.

By the way...Til aan de bal is een Tilbal ofwel teelbal? Die Til kan wel goed ballen, teelballen. ,🤗
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 18:24]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6118
zondag 17 maart 2019 om 18:23
Toch al 10 goals voor Til. Vooral na de winterstop. Netjes.
Vind ik leuk
Kaar +4471
zondag 17 maart 2019 om 18:24
Hmmm 6-2, waar doet me dat aan denken🤔
Vind ik leuk
Molukker +254
zondag 17 maart 2019 om 18:42
Aan de periode dat Feyenoord dacht dat ze de tweede plek konden veroveren. Helaas ging het na die wedstrijd zo goed als achteruit incl. halve finale beker verloren.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:24
Grijzende Til ... zo oud is hij toch nog niet ! 😎




mmmm oude foto misschien 🤔
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 18:32]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:30
Die Ajacieden zijn allemaal te kakken gezet met hun praatjes jongens !!
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 18:43
Ja. We winnen maar blijf bescheiden. Gelukkig maar dat we wonnen anders stond het weer bol van de arrogantie hier.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:50
Guus Til in oranje jongens !!
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 19:12
Nee wij zijn een klein clupje. Oranje is alleen weg gelegd voir de godenzonen.
Vind ik leuk
Mari +13664
zondag 17 maart 2019 om 18:32
Misschien zien de "kenners" nu eindelijk dat Bizot? / Bizoet?tweede keeper van het Nederlands elftal moet zijn.
Ik schrijf dit vaker
Vind ik leuk
Zultkop +6771
zondag 17 maart 2019 om 18:36
Is zoet bi? Lekker interessant.
Vind ik leuk
Mari +13664
zondag 17 maart 2019 om 18:41
Ik snap niet waarom je er dit van maakt.
Ik wist toen ik typte of hij nou Bizot heet of Bizoet.
Toen ik het daarna typte vond ik het wel leuk staan, aangezien de keeper van AZ (ik schrijf zijn naam maar niet meer) beter is dan die dikke van PSV
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 18:39
En die heeft Ajax laten gaan, wij hebben immers lamprou 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:37
vd Brom heeft natuurlijk de nodige gesprekken gehad bij Utrecht. Zullen ze het hem daar ingefluisterd hebben hoe je dat doet. Winnen van Ajax.
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 18:41
WIJ ZIJN AZ WIJ WINNEN VAN AJAX!!!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:31
WZAZWWVA dus
Vind ik leuk
PickNikker +368
zondag 17 maart 2019 om 18:42
Al die Ajax jochies moeten niet zo janken met hun ‘zwaar programma’.
In Engeland spelen ze eenderde meer wedstrijden ofzo, en die hoor je nooit janken. Die hebben zelfs geen winterstop.
Vind ik leuk
dijkie87 +1449
zondag 17 maart 2019 om 18:55
als de rest nou is keer wat presteerde speelde ze ook meer wedstrijden
Vind ik leuk
repeP +2286
zondag 17 maart 2019 om 18:52
Indrissi bleek een ware plaag voor zijn directe tegenstander en bijzonder balvast.

Blind bleek bij dat doelpunt eerlijker dan Suarez indertijd op het WK, wenste geen hands te maken.
Vind ik leuk
kees ee +1092
zondag 17 maart 2019 om 18:56
. . nog niet vaak gewonnen van 'n topclub ??
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 19:46
Jawel hoor. In de jaren 90 van psv toen voetbalden wij eerste divisie. Voor de beker. Een uitwedstrijd bog wel.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 19:47]
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 19:57
En dat je je niet aanpassen moet komen jullie nu achter? Leuk van Ajax winnen hoor maar win eens van een echte topclub. PSV ofzo die zijn al jaren kampioen. Vorig jaar een zekere overeinning verprutst.
Vind ik leuk
karnisse +603
zondag 17 maart 2019 om 20:09
Toen scoorde Huntelaar wel....Was mooi
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 20:11
Ja dat zeker.
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 20:10
Tja, toch zwaar, 2 wedstrijden in n week. Midweeks tegen PEC, zondag AZ dat breekt je op.
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 20:12
Real zou blij zijn dat ze niet tegen AZ speelden. Ze hebben ook wel gezien dat AZ Ajax helemaal zoek speelden.
Vind ik leuk
Blindsy +20704
zondag 17 maart 2019 om 20:19
Morgen belt Zidane meteen met Huiberts om weer eens in de keuken te mogen komen kijken...
Vind ik leuk
AZVork +3116
zondag 17 maart 2019 om 20:24
Ja. Hij zal waarschijnlijk vragen of er een vliegveld bij Alkmaar komt want in Amsterdam is het al jaren niks.
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zondag 17 maart 2019 om 21:08
Mooi dat dit kan in de ere. Gewoon een club verslaan met 4 maal je budget.
Vind ik leuk
TimdeCler +70
maandag 18 maart 2019 om 17:36
Vlaar speelde echt een hele goede wedstrijd. Nog te belangrijk voor zo’n jonge ploeg om te stoppen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws