Immers: 'Als Zeefuik dat bij mij had gedaan, sloeg ik al zijn tanden uit zijn bek'

Immers: 'Als Zeefuik dat bij mij had gedaan, sloeg ik al zijn tanden uit zijn bek'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 20:10zo 17-03-2019 om 20:10

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 20:18zo 17-03-2019 om 20:18

FC Groningen-back Deyovaisio Zeefuik eiste vlak voor rust een hoofdrol voor zich op tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Nadat ploeggenoot Ludvit Reis onderuit werd gehaald door Nasser El Khayati, kreeg de dader een harde duw in de rug van Zeefuik, met een massale ruzie tot gevolg.

Na afloop liet de rechtsback aan FOX Sports weten dat hij 'zijn ploeggenoot wilde helpen'. "Maar dat deed ik niet op de goede manier. Ik reageerde te snel", toonde Zeefuik zich schuldbewust. "Ik heb mijn excuses aangeboden aan El Khayati. En de scheids (Dennis Higler, red.) heeft het goed aangepakt, met allebei geel."

Tijdens de rust werd Zeefuik gecorrigeerd door trainer Danny Buijs, die niet te spreken was over het gedrag van zijn spelers. "Hij heeft aangegeven dat wij hersenloze jongens zijn", lachte de rechtsback. "Als je met 1-0 voor staat, moet je ook geen opstootje veroorzaken. Ik heb ook mijn excuses aangeboden."

Tegenstander Lex Immers, maker van de eigen goal die FC Groningen aan een 1-0 zege hielp, kon weinig begrip opbrengen voor de duw die oud-Ajacied uitdeelde aan El Khayati. "Als hij dat bij mij had gedaan, had ik al zijn tanden uit zijn bek geslagen", wordt Immers vanuit de mixed zone geciteerd door een aanwezige journalist van het Dagblad van het Noorden.

Lees ook: FC Groningen vervolgt indrukwekkende wederopstanding: Immers de 'matchwinner'

Plaats een reactie

zondag 17 maart 2019 om 20:13
Wat een pannekoek zeg hahaha
Vind ik leuk
henkmeijer +3378
zondag 17 maart 2019 om 20:34
Hoorde dat immers vrijdagavond zn auto bij urk om moest keren.....
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zondag 17 maart 2019 om 23:17
Denk dat zeefuik eerder immers ze tanden eruit slaat
Vind ik leuk
Adje80 +10528
zondag 17 maart 2019 om 20:36
Hij is wel een stoere jongen
Vind ik leuk
JanvdLisme +1540
maandag 18 maart 2019 om 17:29
Zeker... gauw contract verlengen. Sluit niet uit dat Immers ook bij de vandalen hoort die Amsterdam en Doetinchem stiekem hebben bezocht.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:54
Immers die Zeefuik wil slaan, Zeefuik vreet hem met huid en haar op. Ik kan best begrijpen waar Zeefuik zo furieus was hoor, El Khayati als gefrustreerde kut mongool loopt zo maar na te trappen na zijn balverlies, ipv. geel had hij rood moeten hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:08]
Vind ik leuk
Cookee +13058
maandag 18 maart 2019 om 14:58
Gebeurde bijna niks joh.
Vind ik leuk
Roodbergen +10256
zondag 17 maart 2019 om 20:13
El khayati had ook rood kunnen krijgen voor natrappen toch?
Vind ik leuk
tikkitrug +922
zondag 17 maart 2019 om 20:26
Ja absoluut! Kansloze overtreding! Daarna kansloze maar begrijpelijke reactie van zeefuik. Immers loopt naar hem toe en tikt op zijn hoofd alsof zeefuik gek is. Vervolgens wil immers hem zo’n beetje wurgen. Die immers spoort voor geen meter! (Maar alles bij elkaar stonden ze met zn allen voor lul)
Vind ik leuk
Jorchie +533
zondag 17 maart 2019 om 21:01
Begrijpelijke reactie??? Die Zeefuik spoort OOK niet.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1127
zondag 17 maart 2019 om 22:36
Maar is groot genoeg om toe te geven dat hij verkeerd reageerde, Immers lult uit z'n nek, dan was dat gelijk de laatste wedstrijd die hij gespeeld had, shwraldo Becker deelde ook een trap uit en El khayatti had rood moeten hebben.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:09
Becker trapt zelfs Buis in de knieholte, stel zielige stumpers daar in Den Haag.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:12
Daar is voor een normaal denkend iemand helemaal niks begrijpelijk aan.
Vind ik leuk
voebtalie +4439
zondag 17 maart 2019 om 20:13
Mooie goal!
Vind ik leuk
Mari +13664
zondag 17 maart 2019 om 20:13
Ga toch darten jochie.
Zeefuik geeft iemand een duw.
Die iemand geeft een ander zonder aanleiding een schop.
Ben jij wel normaal?
Vind ik leuk
De Kleine +199
zondag 17 maart 2019 om 20:58
Ja en dan tegen Gerwin Price die oud rugbyspeler dan mot krijgen dat lijkt me leuk
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:50
allebij rood geen excuus van beide zeidendat duwe en dat na trappe slaat nergens op
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:11
Becker schopt ook Buis in de knie holte, hoe gek ben je dan als speler.
Vind ik leuk
Mari +13664
maandag 18 maart 2019 om 15:36
Dat heb ik gelezen ja, niet gezien.
Hij kan hier geen rode kaart voor krijgen, veel te licht bestraft.
Schorsing voor de rest van het jaar.
AdoDenHaag moet hem zelf vele wedstrijden schorsen. Dan laat je zien dat het je menens is en een behoorlijke financiële boete.
En daarna de aanklager KNVB
Vind ik leuk
Bosmeister +1202
zondag 17 maart 2019 om 20:13
Die Immers is ook aardig hersenloos..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:19
Immers is immers niet zo goed !
Vind ik leuk
Roeptoeter +19357
zondag 17 maart 2019 om 20:14
Tim Immers had helemaal niets gedaan. Die is gewoon gefrustreerd omdat hij een Van Beekje deed en geen contract verlenging krijgt. Dordrecht is zijn niveau.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:17
Tim Immers heeft niet meegedaan, Lex Immers wel.......;-)
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 17 maart 2019 om 20:30
Haha scherp
Vind ik leuk
Roeptoeter +19357
zondag 17 maart 2019 om 21:58
Ik heb hem altijd Tim genoemd en zal hem altijd Tim blijven noemen. Er is helemaal niets, maar dan ook echt niets waardoor hij mijn waardering verdiend dat ik heb bij zijn echte naam ga noemen.
Vind ik leuk
Fok58 +226
maandag 18 maart 2019 om 15:56
En jou noemen ze altijd Roeptoeter? Tim Immers speelt in Goede Tijden.
Vind ik leuk
buddha +10789
zondag 17 maart 2019 om 20:25
wat is jouw niveau ? met je TIM IMMERS ;)
Vind ik leuk
Guusman +1324
maandag 18 maart 2019 om 02:44
Beetje gezellig in Dordrecht?
Vind ik leuk
NunoGomes +100
zondag 17 maart 2019 om 20:15
Grote woorden van immers.. Weinig facking daden op het veld..
Vind ik leuk
De Goffert +961
zondag 17 maart 2019 om 20:15
Immers wel joh... hahaha Wat denkt hij dat hij kan uitrichten dan? Hahahah
Altijd die stoere praat achteraf is gewoon lachwekkend!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:24
Jeps. En als hij dan toch dapper genoeg was, had hij er ook wel naartoe gelopen. Immers is een ongelofeloze pussy.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:56
precies wij denken in veel het zelfde ongeloofelijke poepert die lex praatjes vulle geen gaatjes hij blijft immers janke 🤣😂🤣
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 20:16
"Als hij dat bij mij had gedaan, had ik al zijn tanden uit zijn bek geslagen"


Daar ben je immers 32 voor geworden, toch Lexie?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:19
Immers is immers nog niet volwassen
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1239
zondag 17 maart 2019 om 20:17
Wat een mafkees! 🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:17
Lenie Immers
Struisvogel.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:18
Whahahah die zeefuik eet hem op man, immers twee tikkies en je ligt man
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1239
zondag 17 maart 2019 om 20:18
Zeefuik vreet jou op!
Vind ik leuk
Jahike +825
zondag 17 maart 2019 om 20:19
Die Immers wilde toch naar Groningen? Dan is het wel een domme opmerking. Beetje dom na zo’n mooie goal.
Vind ik leuk
Mari +13664
zondag 17 maart 2019 om 20:25
Niet als voetballer, wel als toerist
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 10:40
Hij wilde helemaal niet naar Groningen hoor.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:14
Dordrecht is zijn niveau, de pussy.
Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 20:19
Kannibalisme in Gruun
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:20
Hahahahaha wat een gek
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 20:21
Wat wil Immers gaan doen dan?

Die gespierde spijker met het I.Q. van een visstick....
Achteraf een grote smoel hebben....als je dan zo mans bent doe je er meteen iets aan....
Immers is waarschijnlijk te stom om het woord slaan überhaupt te kunnen schrijven

Wat een kneus
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 20:23]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:23
Dit dus. Hoewel je wel respect moet tonen voor de visstick.
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 20:25
Ja sorry visstick(s) 🤣🤣
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:26
Juistem!🤠
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 20:41
En zo is het 🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:42
Maar net
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:21
Zielige reactie van Immers. Maar ja, bij dat persoontje wekt het mij geen verbazing meer.
Immers had helemaal niets gedaan, anders had hij het wel gedaan.
Immers = kneus der kneuzen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 20:22]
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 20:48
Waarvan akte chef
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:51
Amen andere chef!
Vind ik leuk
PickNikker +368
zondag 17 maart 2019 om 20:22
Ik zie een opgefokte Haagse tokkie die het niveau niet meer kan bijbenen en dat vandaag wederom heeft laten zien.
Vind ik leuk
Piranha73 +342
zondag 17 maart 2019 om 20:22
Lex...stop met voetballen!!!
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 20:49
Ja het kan er alleen maar beter op worden als die gast er mee stopt
Vind ik leuk
buddha +10789
zondag 17 maart 2019 om 20:23
op je MUIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLL
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:25
Danny Buijs als speler was hetzelfe ‘niveau’ als Immers...
Vind ik leuk
AZVork +3115
zondag 17 maart 2019 om 20:25
ZE ZIJN ER WEl JE HOORT ZE NIET
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:33
HoeAwei.
Vind ik leuk
Blije +165
zondag 17 maart 2019 om 20:26
Zo'n achterlijke praatjesmaker als Immers gelijk schorsen met zijn grote bek ja
Vind ik leuk
Aosin +89
zondag 17 maart 2019 om 20:27
Immers en daarentegen:

https://m.youtube.com/watch?v=hmadUtb0jWs
Vind ik leuk
UncleSam +11
zondag 17 maart 2019 om 20:30
Groot gelijk, wat El Klawatti doet kan ook echt niet.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:32
3x rood.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2495
zondag 17 maart 2019 om 20:37
ADO kan zomaar nog in de problemen komen. 8 wedstrijden nog, waarvan 5 tegen de top 6. Bovendien Groningen nog uit, die zijn na de winterstop erg sterk. En Fortuna geeft in eigen huis ook tamelijk weinig weg. Da's dus bepaald geen misselijk programma. Graafschap en Excelsior krijgen het ook nog zwaar. Maar de thuispotten van ADO tegen Willem 2 en Excelsior zullen echt cruciaal worden. Wordt nog erg spannend onderin.
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 20:51
Van mij mogen ze zo snel mogelijk degraderen en nooit meer terug komen in de Eredivisie

Mis er niks aan
En al helemaal niet dat sneue 'Haags kwartiertje'
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 20:41
Immers echt nooit iets slimmers
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:43
Immers wil ook graag een kunst gebit wat een sukkel is dat zeg
Vind ik leuk
NvC +9679
zondag 17 maart 2019 om 20:46
Je doet de imago van Den Haag weer goed Immers.
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 20:58
Ja daar zijn Immers en Beugelsdijk heel goed in samen
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:48
Zeefuik werd we terecht boos,alleen die overtreding gaat dan ook weer te ver. Hij kan ook zijn eigen medespeler weg halen en zeggen : wat is hier de bedoeling van?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:56
Wat een grote praat bla bla bla. Immers jij doet geen vlieg kwaad man hou toch op.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 21:01
Verstandige jongen die Immers........typisch ADO.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
zondag 17 maart 2019 om 21:02
Hij wel dat gespierde wattenstaafje daar had je een beetje op gespuugd en zo in je oor gedraaid en daarna linea recta de prullenbak in!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:03
Wat een laffe aanval van achteren. Begrijp de reactie van Immers wel. Ik had ook de tanden uit de bek van Zeefuik geslagen en hem een nog dikkere bovenlip bezorgd.
Vind ik leuk
Bosmeister +1202
maandag 18 maart 2019 om 19:08
Jij bent ook nogal een leeghoofd.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:34
Zal ik je het nog sterker vertellen; ik had hem bij zijn ballen gepakt en nooit losgelaten totdat die ballen tot tuinerwtjes ingekrompen waren.
Vind ik leuk
Bosmeister +1202
maandag 18 maart 2019 om 20:50
Dergelijk geduld kan ik wel waarderen, al kun je dat beter bij die Immers doen, grotere kans van slagen en het formaat erwt is eerder bereikt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:04
Was een terechte duw
Belachelijke actie van El kayati
Vind ik leuk
Justin Kees +3990
zondag 17 maart 2019 om 21:05
Stoer man, die Immers! Net zo’n eencellige, als er daar op de tribune staan en die gedenktekens onderkladden en schofterige spandoeken ophangen in een ander stadion. Mooi dat juist Immers de schlemiel is die in eigen die in schoot... 😂
Vind ik leuk
allround +1829
woensdag 20 maart 2019 om 10:14
Mooi dat juist Immers de schlemiel is die in eigen die in schoot... 😂 die in eigen die schoot??? Over eencelligen gesproken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 21:08
Immers heeft gelijk, Zeefuik heeft geluk gehad anders had hij geen tandjes meer.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:18
Geweld is nooit de oplossing, kneus. Mooi schoeing voor Becker!

Immers niveau Dordrecht.
Vind ik leuk
Bosmeister +1202
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Doe eem normaal mienjong.
Vind ik leuk
Ikkuh +2483
zondag 17 maart 2019 om 21:11
Immers heeft gelijk het was gewoon rood en al die hypocriete Amsterdamse moraalriddertjes hier die Immers de maat nemen of hem dom noemen hebben zelf niet meer intelligentie dan een leeg pindadopje (en dara beledig ik waarschijnlijk de pindadopjes mee)

[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:14]
Vind ik leuk
Caniggia +1276
zondag 17 maart 2019 om 21:12
Die immers is zelf net zon ongeleid projectiel.wat Zeefuik doet zouden alle spelers moeten doen eens voor elkaar opkomen.Die overtreding van El Khayati is gewoon een hele smerige.
Vind ik leuk
Ikkuh +2483
zondag 17 maart 2019 om 21:15
Jij bent niet goed bij je hoofd man, zelf buijs zei dat Zeefuik fout zat
Vind ik leuk
Caniggia +1276
zondag 17 maart 2019 om 21:23
Ja dat klopt uit Buys zijn oogpunt gezien zat hij fout omdat hij het riskeert om Rood te krijgen.Maar niet om die overtreding hoor want Buys was zelf ook niet vies van dit soort vergeldingsacties en terecht.
Buys stond met 1-0 voor en was bang dat hij Zeefuik zou verliezen alleen daarom keurt hij het af.En dat ik niet goed bij mijn hoofd ben dat weet ik al jaren maar wel knap dat jij dat in een zin ziet.
Vind ik leuk
Ikkuh +2483
maandag 18 maart 2019 om 10:48
Tja dat is niet zo moeilijk, mongooltjes zijn nu eenmaal heel herkenbaar.
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 10:52
🤣
Vind ik leuk
Caniggia +1276
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Ja inderdaad nu je het zo schrijft zie ik het ook.Je hebt ergens in je leven ernstige tekortkomingen gehad die je nu nog steeds parten spelen.ik hoop dat ze er ooit nog eens iets aan kunnen doen.Voor nu alvast veel succes in je verdere leven en sterkte.
Vind ik leuk
Ikkuh +2483
dinsdag 19 maart 2019 om 07:51
Leuk geprobeerd
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:17
Zegt Immers de mislukkeling
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 10:55
Moet jij zo nodig zeggen🤣Zijn er geen Ajax topics om te trollen dat jullie ajaciedjes hier massaal op reageren?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:04
Jij bent waarschijnlijk net zo'n held als die immers
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 11:11
Nee jij bent zo'n nagemaakte internetheld met je uitspraak over iemand die je niet eens kent.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:12
Ik heb hem ooit zien staan op een tafeltje in een kantine, dat was voor mij voldoende
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
zondag 17 maart 2019 om 21:32
Immers kneusje doet helemaal niks. Grote mond alleen
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 11:02
Jouw vriend toch🤫
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:54
ADO is Var-gevoelig zei Alfons Groenendijk aan het begin van dit seizoen. Hij heeft gelijk gehad.
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 10:54
Wat was er zo gevoelig aan dan deze wedstrijd?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:16
Natrapper Becker had rood moeten hebben.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:59
Die Immers is echt een inteelt kop uit Duindorp jongens !!
Vind ik leuk
Ikkuh +2483
maandag 18 maart 2019 om 10:53
Pas op mensen we hebben een stoere kneus op het internet, hij is besmettelijk...
Vind ik leuk
repeP +2286
zondag 17 maart 2019 om 22:37
Slungel Immers en binkie Zeefuik?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:28
Wat een schandalige mensen die allemaal in een keer tegen El Khayati zijn hier op VP wat hij doet spreek ik ook niet goed maar krijgt vervolgens wel daarna een keihard duw van zeefuik wat ook rood had kunnen zijn
Maarja we hebben weer 3punten verloren en geven nooit op, op naar de volgende ronde💚💛

FORZA FCDH💪😎⚽️
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:29]
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 11:07
Het zijn voornamelijk de ajaciedjes die zo reageren, is ook weer zo typisch. Ze hebben verloren en de kampioenschap lijkt weer verder dan ooit en dat is niet te merken ook hier aan die kansloze reacties. Bah.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:16
Hoe de Hagenezen zijn laten pussy Immers en natrapper Becker wel zien! 5-6 wedstrijden schorsing!

Degradatie is coming in Den Haag.
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 16:37
Haha kijk eens jaar je eigen spelers goos! Te triest voor woorden en ze komen er altijd mee weg.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:41
Bij ons zie ik geen pussy’s en racisten. We zijn Den Haag niet.
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
maandag 18 maart 2019 om 18:18
Hahaha geen racisten zegt ie dan, racisten zitten overal kerel, praat Geen bullshit aub! Heb genoeg racistische opmerkingen jegens Marokkaanse spelers gezien bij dat fijne clubje van je.
Vind ik leuk
allround +1829
woensdag 20 maart 2019 om 10:10
bij jullie zie je ook geen negerpop met een strop op hangen zeker.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:10]
Vind ik leuk
elmagico070 +23692
woensdag 20 maart 2019 om 10:41
Daar zijn ze te blind voor maat. Ziyech en al die andere spelers die voor verrotte vis werden uitgemaakt. Nee er gebeurd nooit wat bij dat clubje arrogante Amsterdammers🤣
Vind ik leuk
Drobtine +2660
maandag 18 maart 2019 om 06:42
Grote bek klein brein
Vind ik leuk
Ikkuh +2483
maandag 18 maart 2019 om 10:53
Zoals de hele Arena dat heeft....
Vind ik leuk
Ajax.nl +1880
maandag 18 maart 2019 om 06:49
Hahah hoort soms bij het voetbal maar begrijp immers wel . Maar soms denk je volwassen mannen doe is rustig, maar als je zelf voetbalt dan weet je hoe het soms kan gaan. Zolang er maar onderling respect is.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
maandag 18 maart 2019 om 07:11
Gewoon een rode kaart.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2155
maandag 18 maart 2019 om 07:47
Je kan ook niets anders vewachten van een mafkees met een ooivaar op zijn rug.
Vind ik leuk
KvhZ +2785
maandag 18 maart 2019 om 16:24
Zeefuik had rood moeten krijgen. Ongeleid projectiel
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:37
Rustaaagh
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:59
Weer allemaal meningen, van ordinair en anti-Haags tot enige beschaving. Jammer, het komt zo hersenloos over. Een enkeling kan het correct terechtwijzen. El Khayati had rood moeten krijgen, Zeefuik eveneens. Debiele acties die daar nog eens op volgen. Maar niemand hoor ik er verder over: het grootste heethoofd die het vuur bleef opstoken was die leip Bel Hassani.
Achteraf gezien, alle hoofdrolspelers als statement een wedstrijd schorsen. Beide clubs zijn dan gedupeerd op dit moment in het seizoen!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:36
Wat een grote bek. Immers heeft een voorbeeld functie voor de jeugd. Hij moet geschorst worden. Kan me ene jan Vertonghen herinneren. Hij zij het zijn maar kut kakkerlakken. Dan vind ik ik zou al zijn tanden uit zijn bek slaan toch wel wat gewaagder.
Vind ik leuk
allround +1829
woensdag 20 maart 2019 om 10:08
het is hij zei. Of hij heeft gezegd.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:18
Klopt. Je hebt gelijk. Foutje moet kunnen lijkt mij. Je hebt een sticker verdiend.
Vind ik leuk
allround +1829
woensdag 20 maart 2019 om 10:07
Wederom wordt er aangetoond dat de scheidsrechters met een gekleurde bril de wedstrijden va ADO fluiten. Duidelijker dan dit kon je geen rode kaart geven. Ook nog een laffe actie, om een speler van achter aan te vallen. Met een beetje ongeluk had de nekwervel van Nasser zwaar beschadigd kunnen worden. Andersom had een ADO speler diep rood en 6 wedstrijden gekregen. Klasse justitie noemen we dit.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:19
Volgens mij is het van Ado. Niet va ADO.
Vind ik leuk
allround +1829
maandag 1 april 2019 om 09:57
OOOHHH jij bent jaloers....... Jij wilt ook zo,n mooie sticker. ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws