Mazraoui heeft behoefte aan rust: Dat ga ik goed overleggen met de staf

Mazraoui heeft behoefte aan rust: "Dat ga ik goed overleggen met de staf"

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 21:26zo 17-03-2019 om 21:26

Noussair Mazraoui zou geen nee zeggen tegen een weekje rust. Ajax heeft een belastend programma in de competitie én Europa en moet daarnaast spelers afstaan aan de nationale ploegen. Mazraoui mag zich komende week melden bij de Marokkaanse ploeg.

Marokko speelt komende vrijdag tegen Malawi en vier dagen later tegen Argentinië. Over twee weken wacht de confrontatie met PSV in de Eredivisie. "Het zou wel lekker zijn als je een weekje rust kon pakken, maar dat ga ik goed overleggen met de staf", vertelt Mazraoui aan Veronica. Mazraoui wijst naar het programma van Ajax. "Als we terugkomen spelen we negen wedstrijden in 27 dagen. Dat moeten we even goed overleggen."

Ajax moest zondag winnen om in het spoor te blijven van koploper PSV, maar verloor op bezoek bij AZ. De Eindhovenaren kropen bij VVV-Venlo door het oog van de naald. "We kijken niet echt naar PSV. We wisten dat het rond de tachtigste minuut nog gelijk stond. Het is niet dat je daar meer of minder door gaat spelen."

Poll

Gaat het zware programma Ajax de kop kosten?

(4861 stemmen)

Plaats een reactie

Niels92 +39370
zondag 17 maart 2019 om 21:27
Wel meer spelers hebben rust nodig ;)

Had Veltman erin gegooid!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:27]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:28
Haha, wij zijn gewoon uit vorm. Noem het beestje bij de naam.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:31
Wat voor naam zou je t geven?
Ben best benieuwd.
Vind ik leuk
Relatief +113
zondag 17 maart 2019 om 21:32
Waar blijft de volgende fijne avond?
Vind ik leuk
Julio-dvd +3180
zondag 17 maart 2019 om 22:29
Weet je wie rust verdiend heeft? Tagliafico, een wedstrijdje of 5 voor dat natrappen vanmiddag!! Waarom hoor je hier niemand over? VAR was zeker net bakkie koffie halen?
Vind ik leuk
Jozef +45203
zondag 17 maart 2019 om 22:46
Niet gezien.
Vind ik leuk
Stranger +7050
zondag 17 maart 2019 om 23:03
Ik ook niet!
Vind ik leuk
Julio-dvd +3180
maandag 18 maart 2019 om 15:24
Is de NOS ‘vergeten’ uit te zenden....
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 06:04
Kijk even op twitter DeVAR@DeVARZeist
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:15
Deze heb ik even gemist, geloof ik.. Was toch een keurig sportieve wedstrijd?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:16]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 05:51
Heb ik zeker een andere wedstrijd gezien.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:44
Idd, smerige actie!!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:37
Een koekkoek is een beest
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:38
Beestachtig :)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 02:38
Een kneusje ja
Vind ik leuk
Jozef +45203
zondag 17 maart 2019 om 23:05
En ik maar denken dat het zo'n lullig klokkie was...😆
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:17
In China heet zo'n ding een Kroepoeksklok 😵
Vind ik leuk
Jozef +45203
zondag 17 maart 2019 om 23:22
😳
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zondag 17 maart 2019 om 21:35
VP is ook vermoeid, er wordt van alles verwijderd!
Vind ik leuk
appeltje +4348
zondag 17 maart 2019 om 21:34
Nee joh, je wilt toch koste wat het kost die wedstrijd winnen, dan ga je geen verdediger voor een verdediger wisselen.
Vind ik leuk
Gerro +9612
zondag 17 maart 2019 om 21:36
Als ik Ten Hag was zou ik de spelers opdracht geven zich gewoon af te melden voor oranje en de buitenlanders zich te laten afmelden voor hun hun interlands dan hebben ze een week rust.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:57
Ze luisteren toch niet naar hem !
Vind ik leuk
Degier +2055
zondag 17 maart 2019 om 23:16
Jaja, en dan nog steeds volhouden, dat je een wedstrijd wil laten verzetten in het belang van het totale Nederlandse voetbal, terwijl je voor 2 kwalificatie interlands je spelers thuis houdt.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 21:46
Veltman had gescoord.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12765
zondag 17 maart 2019 om 22:00
Veltman 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 02:02
Dat had vandaag niet opgelost, ik heb al vaker geroepen dat Ajax een echte scorende spits moet halen eentje die 25/30 goals maakt per seizoen.
Vind ik leuk
Nar +1239
zondag 17 maart 2019 om 21:27
Ik zou sowieso als club geen toestemming geven... Wie betaald het salaris?,zeker na deze wanprestatie...
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:28]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:28
Deze jongens kunnen 2 wedstrijden in week niet aan, laat staan 3
Vind ik leuk
lulkoek +165
zondag 17 maart 2019 om 21:32
Hebben ze zelf aangevraagd bij de knvb

Had ten hag dan niet beter kunnen rouleren?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:34
Ze hadden gewoon op 2 maart tegen PEC moeten spelen als het 3 - 0 staat spelers wisselen om ze te sparen voor madrid. Het zijn profvoetballers geen amateurvoetballers.
Vind ik leuk
Gerro +9612
zondag 17 maart 2019 om 21:39
Nee daarom staan we ook in de finale van de beker en in de kwartfinale van de CL een toernooi waar we al meer wedstrijden hebben gespeeld dan de uiteindelijk finalisten daarnaast staan onze internationals in de basis van hun land waar ze voor mogen uitkomen iets waar ze in eindhoven geen last van hebben..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:43
CL hadden ze al moeite met Benifica als Mazraoui die niet maakte was cl net zo snel afgelopen als voor PSV, tegenstanders in de beker werd net als in de eredivisie weggespeelt en kampioenschap is 3x om zeep geholpen in 1 seizoen...
Vind ik leuk
Gerro +9612
zondag 17 maart 2019 om 22:03
Als ja als je als erbij gaat halen dan kunnen we nog wel ff als vd Beek scoort in munchen dan gaat Bayern Munchen of alsnog Benfica eraf. Ze zijn dus gewoon terecht doorgegaan in dat toernooi net zoals ze terecht doorgegaan zijn tegen Real. in de strijd om het kampioenschap hebben ze het al wel een aantal keer laten liggen maar dat kan nog steeds goedkomen al denk ik dat het zware programma daar wel een rol gaat spelen. Ze kunnen nog steeds op 86 punten uit komen een totaal waar je de afgelopen 10 jaar 9 keer kampioen mee zou zijn geworden.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:06
Laten we maar hopen dat het goed komt.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 21:55
😂👍🤭
Vind ik leuk
lulkoek +165
zondag 17 maart 2019 om 22:02
Dus met een grote topselectie moet je dus rouleren of zijn labayad veltman huntelaar magalan dolberg kristensen neres die minder hebben gespeeld niet goed genoeg?

Vind ik leuk
Gerro +9612
zondag 17 maart 2019 om 22:11
Labyad en kristensen zijn zeker niet goed genoeg Veltman mist nog veel ritme en ook niveau,Huntelaar is een speler voor de laatste 30 minuten is over de top. Maggalan zou kunnen maar is geen rechtsback. Dolberg en Neres speelde beide vandaag.
Vind ik leuk
lulkoek +165
zondag 17 maart 2019 om 23:17
Dus ze hebben eigenlijk 14/15 spelers die t niveau aan kunnen?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:35
De kutsmoesjes uit Amsterdam , voor als ze geen kampioen worden ,beginnen al vroeg dit jaar ofniet .
Ajax wil bij de grote jongens horen , dus moeten ze zich ook als grote jongen gedragen .
En grote jongens in het buitenland spelen gewoon 2 wedstrijden in de week op top niveau .

En vorig jaar had Ajax geen last van een zwaar europees programma , en toen werden ze ook geen kampioen .
Dus je hele verhaal is 1 grote kutsmoes .

Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit van Ajax , niet voetballende kwaliteit , want dat heeft Ajax genoeg .
Maar meer mentale kwaliteit , er zijn teveel spelers die zich niet op kunnen laden voor wedstrijden zoals vandaag .
En dan ga je ook nooit geen prijs pakken .

En ik ben niet voor PSV ...
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 22:38]
Vind ik leuk
Jozef +45203
zondag 17 maart 2019 om 23:12
Alles goed en wel.

Adel verplicht inderdaad, maar ik wil toch nadrukkelijk meegeven dat afgelopen jaar in geen enkel opzicht een maatstaf was. De ontwikkelingen rond Nouri hebben veel mensen binnen de club enorm parten gespeeld. Dit is geen smoesje en als we dit jaar geen kampioen worden wil ik dat niet als reden opgeven. In dat geval was een andere ploeg beter...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:21
Ok dan zal ik vorig jaar niet als maatstaf nemen , maar dan neem ik de topcompetitie's van Europa als maatstaf .
In alle competitie's waar de Ajax spelers naar toe kunnen , speel je meer en zwaardere wedstrijden als in Nederland .
Dit is geen verwijt naar Ajax toe overigens , want ik hoor bij Ajax niemand klagen over die extra wedstrijden in de cl .
Dit is meer een verwijt aan de Ajax supporter hierboven , die nu al in mijn ogen smoesjes aan het verzinnen is als Ajax de titel niet wint .
Vind ik leuk
Jozef +45203
zondag 17 maart 2019 om 23:23
Als je die wilt behalen moet je meer punten halen als de rest. Heel simpel.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:27
Dat is correct Jozef .

Ajax heeft wel een heel goed elftal op dit moment , maar daar schiet je alleen financieel iets mee op bij verkoop van spelers , als je dit jaar geen prijs zou pakken .

En ik denk dat je dat als supporter over 20 jaar nog weet .
Je hebt echt een veel betere selectie als PSV , maar je bent geen kampioen geworden .

Maar het is nog niet te laat , al is winnen van PSV wel een must nu .
Vind ik leuk
Roeptoeter +19357
zondag 17 maart 2019 om 21:31
Ajax moet alle spelers gewoon bij de club houden. Zij betalen het salaris. dat hele interland voetbal moeten ze afschaffen gedurende het seizoen.
En dat de KNVB Ajax koppelt aan PSV is voor beide clubs niet goed zo snel na een interland periode. Als er geblesseerde spelers terug komen heb je amper tijd om daar op in te kunnen spelen.
Vind ik leuk
Nar +1239
zondag 17 maart 2019 om 21:39
Absoluut.... Eerst presteren, dan belonen met interlands...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:08
helemaal mee eens zo'n wedstrijd plannen naar een interlandweek is compleet van de zotte. De knvb doet er wat dat betreft ook alles aan om de competitie wedstrijden rondom de Europese wedstrijden zo zwaar mogelijk te maken voor de deelnemende teams dus van enig inzicht kun je ze in Zeist ook al niet beschuldigen.

Vind ik leuk
buddha +10789
zondag 17 maart 2019 om 22:13
Moet de KNVB NOG meer rekening houden met Ajax en PSV ? Sparta mist aankomende wedstrijd 4 spelers en die wedstrijd word echt niet verschoven. in de fik met die KNVB. die is er alleen voor de grote clubs.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19357
zondag 17 maart 2019 om 22:17
Ga lekker in een Sparta topic janken. Kun je (ook) daar zien dat ik vind dat de interland periode weg moet uit de competitie agenda Er zijn meer clubs die er nadeel van hebben. Maar dit gaat over een Ajax speler die een belangrijke wedstrijd heeft tegen PSV. Daarom neem ik hier die 2 clubs als voorbeeld.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:33
Hebben ze nog meer rust nodig het helpt geen moer
Vind ik leuk
Sven! +2573
zondag 17 maart 2019 om 21:33
Behoefte aan rust omdat ze een beetje moe zijn. Ik denk dat ik morgen maar even mijn baas bel om te vragen of ik even wat rust kan krijgen want ik ben ook een beetje moe. Ik begin verdomme iedere dag om 5.00 uur tot 16.00, met het verschil dat ik met 2500 blij mag zijn iedere maand!

Een beetje moe ze hebben rust nodig de dik betaalde ventjes, pfff.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:43
Ik denk dat ze allemaal best meer kunnen spelen alleen het gaat wel ten koste van de kwaliteit. Als je zoveel speelt wordt je moe en gaan ze slechter spelen. Uiteindelijk wil je genieten van zo goed mogelijk voetbal, dus is wel goed als ze ff wat meer rust krijgen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:51
2500. Wat weinig. Welk beroep oefen jij uit? Gewoon voor de statistiek.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:51]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2926
zondag 17 maart 2019 om 22:12
in ieder geval geen zakkenvuller
misschien een eerlijke vakkenvuller
Vind ik leuk
Johnnies +2946
zondag 17 maart 2019 om 21:35
Rust, paar schoppen onder hun reet moeten ze hebben.
Vind ik leuk
PickNikker +368
zondag 17 maart 2019 om 21:35
Is hij 59 ofzo?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 21:35
Moet je in Engeland mee komen ha ha 😂😂😂😂
Vind ik leuk
joodje007 +77
zondag 17 maart 2019 om 21:37
Het is zo jammer dat die zo weinig rouleert.
Dat kunnen veel spelers wel goed gebruiken .
Had vandaag met een echte spits gestart
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 21:44
Jaja pffff
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:38
100 likes :D
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:39
Mazraoui moet rust nemen, hij moet lekker aan de shisha met de boys uit Oost.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 21:44
🙌🙌🤣🤣👌👌
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
zondag 17 maart 2019 om 21:49
Japie...jij bent echt een dolle. Ik begin het langzaam aan nog te waarderen ook...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:58
Na het zwemmen,
Hahahaha wat voor naam situatie heb jij dan wel niet 🤣🤣🤣🤣
Is dit serieus gebeurd?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2926
zondag 17 maart 2019 om 22:15
je had beter naar het voetbal kunnen gaan
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:39
Gewoon alle Ajacieden afzeggen voor je land! We moeten 100% fit zijn in de wedstrijden tegen PSV en Juventus.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 21:44
Ja en de rest allemaal afzeggen
Vind ik leuk
Mozes24 +1168
zondag 17 maart 2019 om 21:49
Is Ajax belangrijker dan je vaderland? Al zeggen ze af.....kampioen worden jullie toch niet!
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 22:07
Overige wedstrijden moeten ze ook kunnen presteren, het zijn topprofs.
Vind ik leuk
Degier +2055
zondag 17 maart 2019 om 23:28
Ze hebben tegen PEC en AZ al rustig aan gedaan. Ik hoor het die Ajacieden al roepen: "In het belang van het totale Nederlandse voetbal doen wij niet mee met de kwalificatie interlands".
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:40
Je kunt niet 2x per week lelijk winnen.
Vind ik leuk
Niels92 +39370
zondag 17 maart 2019 om 21:42
Daar weet jij als Feyenoord supporter ook alles van :)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:43
Feyenoord verliest 3x per week lelijk.
Vind ik leuk
Johnnies +2946
zondag 17 maart 2019 om 21:50
😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:42
Gewoon afzeggen Nous je kan niet iedereen helpen.
Vind ik leuk
Mr.Dee +682
zondag 17 maart 2019 om 21:42
Wat zijn het toch mietjes, die voetballers (sommige). Als 2 wedstrijden in de week al teveel gevraagd is. Misschien een constatering voor Mazraoui; meestal is hij de zwakste schakel van het team, samen met Blind.
Vind ik leuk
renemar +837
zondag 17 maart 2019 om 21:44
Speelt al weken miserabel. Begrijp Ten Hag niet, Nous is geschorst tegen Juve. Dan moet Veltman spelen. Waarom vandaag niet? Veltman heeft ook ritme nodig.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:36
omdat mazraoui beter is daarom
Vind ik leuk
renemar +837
maandag 18 maart 2019 om 08:05
Voetbaltechnisch zeker, maar de laatste weken speelt hij gewoon slecht. Geeft ook aan dat hij vermoeid is. Veltman is sowieso de betere verdediger. En die zoals ik zei moet straks tegen Juve Nous vervangen omdat die geschorst is. Dan heeft hij spelritme nodig.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:45
Die dikke nek van ze gaat ze de kop kosten.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 21:46
Juve verloren vandaag, Ajax maakt kans.
Vind ik leuk
Mozes24 +1168
zondag 17 maart 2019 om 21:48
In een computerspelletje misschien.....🙄.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 22:08
😂
Vind ik leuk
Mozes24 +1168
zondag 17 maart 2019 om 21:47
Niet piepen & excuses zoeken!!!
Vind ik leuk
j-roen11 +2557
zondag 17 maart 2019 om 21:52
Ik heb behoefte aan kerels die het gras opeten in dit soort wedstrijden....
Vind ik leuk
thebigeasy +711
zondag 17 maart 2019 om 21:58
Een discussie die alleen in het voetbal gevoerd wordt. Andere topsporters hoor je niet. Poeh ik moet 21 dagen 200 km op de fiets afzien of net als in de NBA waar zogenaamde back-to-back-to-backs voorkomen, ofwel drie wedstrijden in drie dagen en daar komt dan ook nog een vliegreis bij.
Vind ik leuk
Arbee +2616
zondag 17 maart 2019 om 22:09
Wielrennen is toch een totaal andere tak van sport, dat kun je niet met voetbal vergelijken. Compleet andere trainingsmethoden en als gevolg ook compleet andere sporters. Zet een wielrenner op een voetbalveld en ook hij vraagt na zoveel wedstrijden om rust.
Vind ik leuk
Kezmania +554
zondag 17 maart 2019 om 22:00
Zwakke schakel van ajax, kunnen ze Brenet niet kopen die is tien keer beter?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:02
Voetballers zijn actief in een parallel universum waar psychische druk een niet onbeduidende rol speelt naast de fysieke belasting. Het is geen routine-job.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 22:03]
Vind ik leuk
Arbee +2616
zondag 17 maart 2019 om 22:07
Meld je dan af voor Marokko, die kwalificatiewedstrijd tegen Malawi winnen de Leeuwen van de Atlas ook wel als ze hun U21 team sturen, en Argentinië is slechts vriendschappelijk dus die kun je ook wel missen
Vind ik leuk
Jorg Vde +637
zondag 17 maart 2019 om 22:16
Misschien even bij de KNVB vragen of ze de competitie een maand stil leggen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 22:36
Ah gut wat hebben ze het toch zwaar.
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zondag 17 maart 2019 om 22:44
Ben je als Ajax toch ook mooi klaar mee met die keuze voor Marokko.
Vind ik leuk
hantayo +1272
zondag 17 maart 2019 om 22:46
Leuke voetballer, maar hij kan echt niet verdedigen. Het lek van Ajax . Waarom ziet niemand dat.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:47
Als je niet voor Marokko gekozen zou hebben dan had je dat weekje rust. Koeman zou je niet oproepen want we hebben betere in Nederland.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:49
Moet ie lekker niet meedoen met Marokko, dan heeft ie een week rust, maja dat durft ie ook niet!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:49
oh ob zijn de meisjes mie van 2 wedstrijden in de week. Vroeg naar bed gaan kinderen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:08
Al die verhalen dat Ajax z'n brede selectie heeft kunnen nu weggegooid worden. DIt verhaal zat er ooit aan te komen. Ik vind het z'n onzin. Stel tegen een mindere ploeg dan gewoon Magallan, Labyad, Huntelaar, Kristensen op! Anders vind ik niet dat je moet zeggen dat je een brede selectie hebt en dat je blessures etc. makkelijk kan vervangen...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:11
bijna 1100 dagen, 5 jaar,en 5 punten..................
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:34
ben je daar zelf opgekomen !!?
knap hoor ..
Grote vent ben je ook ,(schouderklopje)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:38
Dankjewel............
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:42
ja ..
heb je verdiend jochie ..
ik zal straks als je slaapt en smiley sticker in je Schrift zetten
Vind ik leuk
Linders +40
maandag 18 maart 2019 om 00:08
Zo gaan ze nooit kampioen worden tegen Zwolle waren ze slecht en tegen AZ ook .Ze mogen alleen nog hopen op punten verlies van PSV en dan ben je niet kampioen waardig .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:24
Voor veel van de spelers is het toch wennen, alleen tadic en blind zijn het gewend.
Vind ik leuk
Starkoo +680
maandag 18 maart 2019 om 00:38
Allemaal de nationale ploegen links laten liggen, Interlands horen niet in een lopend seizoen. Lekker naar de winterstop of van de zomer!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 00:38]
Vind ik leuk
FSCeara +9616
maandag 18 maart 2019 om 00:50
Hij kan toch ziek afmelden voor marokko of niet ? Je speelt tegen Malawi. En tegen argentinie is voor de lol. Er zijn bij zowel Ajax als PSV veel spelers met interlandverplichtingen. Beter schuift de KNVB de wedstrijd een beetje op om iedereen die ze bereid zijn te helpen uit de brand te helpen.
Vind ik leuk
DeNeutrale +294
maandag 18 maart 2019 om 02:12
Ten Hag bleef in de bus zitten, maar niet om de wedstrijd van PSV te zien. Hij zei tegen de buschauffeur: ik heb zo'n voorgevoel dat AZ gaat winnen; kunnen we de bus niet voor het Ajax doel parkeren?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 05:51
Och gossie.
Vind ik leuk
Blueman +1123