'Feyenoord is een prachtige club. Daar had ik als speler goed gepast'

'Feyenoord is een prachtige club. Daar had ik als speler goed gepast'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 23:54zo 17-03-2019 om 23:54

John de Wolf is kritisch op het beleid van Feyenoord en op technisch directeur Martin van Geel. De Rotterdammers zijn na het landskampioenschap in 2017 ver weggezakt en moeten nu vechten om de derde plaats.

"Of het aan Van Geel ligt? Ja. Ik vind het moeilijk om over het hele beleid te praten, maar hij is er wel een belangrijk onderdeel van", vertelt De Wolf bij VTBL. "Ook ik heb staan juichen met de aankopen die er kwamen. Ayoub is een goed voorbeeld. Dat was dé speler bij FC Utrecht. Dat hebben we vaker meegemaakt. Bij een kleinere club waren ze de betere, maar bij Feyenoord..."

Wout Weghorst was naar verluidt in beeld als mogelijke spits voor Feyenoord, vertelde Van Geel bij De Tafel van Kees op FOX Sports. "Ik heb het gelezen. Ik was met m'n zaakwaarnemer Simon (Cziommer, red.) bij m'n afscheid van AZ. Toen zag ik het. Ik weet niet of hij een gesprek heeft gehad, maar ik weet wel dat er interesse was of dat ik op de lijst stond."

"Ik vind Feyenoord een prachtige club. Een club met supporters die uitzonderlijk zijn en met veel passie. Daar had ik als speler goed gepast", zegt Weghorst.

Lees ook: Weghorst niet naar Feyenoord: 'Dat gaat wel vaker zo, het moet altijd passen'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Eens met De Wolf?

(839 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 17 maart 2019 om 23:56
Bijijijijna iedereen vindt Feyenoord geweldig.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 23:58
Heb je een ban gehad, Wim? Kap eens met dat trollen. Haha ;-)

(Geintje hoor)
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:59]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:03
Voor mijn gevoel zit ik dicht bij de waarheid.

Nee hoor geen ban. Maar een lenteopruiming.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:42
Bijna, Wim, Bijna...
Vind ik leuk
PickNikker +369
zondag 17 maart 2019 om 23:56
Feyenoord is gewoon klein duimpje vergeleken met Ajax en PSV.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:04
En wie is Likkepot?
Vind ik leuk
Kaar +4187
maandag 18 maart 2019 om 08:03
Haha🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:13
Guus Meeuwis !!!!!!!!!! hij heeft nu een ladder als op stap de eerste was niet goed meer !!!!! Dus de vraag wie is nu de likkepot Guus dus ,vandaar die grote vriendin , zo Wmpke mijn antwoord op likkepot
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 00:08
Nieuwe account Apollo?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:57
Hier heeft hij wel gelijk in hoor, maar wat een domme man...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:00
Domme mensen hebben vaak gelijk.

Het probleem van slimme mensen is ... dat ze denken dat ze slim zijn.

Domme mensen weten wel beter en kijken gewoon om hun heen, om te zien wat voor een kolere zooi het is geworden.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 00:01]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
maandag 18 maart 2019 om 02:16
Verbeter de wereld en begin bij jezelf ;)

( probeer ik ook, met de nadruk op "proberen" )
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:13
Iedereen begint wel met zichzelf, want iedereen denkt alleen maar aan zichzelf.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
maandag 18 maart 2019 om 08:51
Maar het gaat niet om te denken aan je zelf, maar om je zelf te veranderen en daar door een lichtend voorbeeld te zijn voor anderen, dat is de enige manier naar mijn mening.
Doet men dat niet en blijft men ronddraaien in een negatieve spiraal, wachtend op de ander "die het maar moet doen" dan zal het nooit wat worden met onze planeet, in tegendeel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 17 maart 2019 om 23:57
Steeds meer zien in dat Van Geel niet de man is om mee door te pakken.


Die moet gewoon wegwezen op Zuid, Feyenoord zakt weer weg waar ze iets konden aanhaken na een kampioenschap. Is niet de man om door te pakken en niet de man die met creatieve transfers komt aanzette.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:57]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:06
Wat kan hij aan al die blessures doen? En Gio ontslaan na een kampioenschap, klinkt ook niet logisch.
De aankopen van van Geel vorig seizoen waren vrij logisch.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
maandag 18 maart 2019 om 00:37
Het gaat niet om Gio, het gaat om Van Geel en zijn beleid. Heeft middelmaat aangekocht, is niet of nauwelijks in staat om met transfers te verassen en heeft jullie bijna 30 miljoen afgelopen zomer door de neus geboord.

Edit: En de afgelopen transferperiode. 17 in de zomer en 12 in de winter.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 00:42]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:53
Ik twijfel meer over Gio en helemaal over Jan de Jong.
Vind ik leuk
repeP +2251
maandag 18 maart 2019 om 01:00
Overdrijven is ook een kunst. Hoe mag van Geel Feyenoord dan wel die €30,- miljoen door de neus geboord hebben dan?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
maandag 18 maart 2019 om 12:11
Twee transfers waar je 30 miljoen op kon pakken. Nicolai moest blijven en speelt niet meer zoals te voren. Het bod van St. Juste is afgewimpeld. 17 miljoen Jorgensen en 12 miljoen St Juste. Kom ik toch op bijna 30 miljoen uit. Maar oke, het is overdreven dus halen we een miljoen eraf. ;-)
Vind ik leuk
repeP +2251
dinsdag 19 maart 2019 om 22:41
Op die fiets. Feyenoord zou dus niets terug hebben moeten halen?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:18
welke aankopen Huppie ik zie alleen een Larson ,!! nou die had ik allang met een kluitje in het riet gestuurd , slechter kun je ze niet kopen !!!!! komt nog geen rietstengel voorbij!!!!!
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 00:11
Dat steeds meer het zo zien hoeft het niet meteen zo te zijn. Van Geel is niet voor niks gekozen als technisch directeur van een grote topclub als Feyenoord. Hij mag er niet voor niks zolang zitten. Van Geel is onze topper.
Vind ik leuk
Dharmpie +1136
maandag 18 maart 2019 om 11:29
Ik beleef van Geel niet als een Topper, toen hij kwam heeft hij goede dingen gedaan. Nu hij moet doorpakken lijkt het erop dat hij dat niet kan. Als je ziet wat wij soms halen ( Martina en vorig jaar Diks). Dan snap ik er niks van. In Engeland vroegen de Everton supporters zich af of hij Feyenoord betaald had om Martina te lozen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
maandag 18 maart 2019 om 00:17
Weghorst was gewoon niet te betalen voor Feyenoord. Hadden ze eerst Jorgensen moeten verkopen en dat heeft Van Geel verknald.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:21
Ik denk dat daar toen sprake van was, ten tijde van Newcastle.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
maandag 18 maart 2019 om 00:34
Jorgensen voor 17 verkopen en Weghorst voor 10 ophalen.

Van Geel was er maar vaag over vanochtend. Het enige waar hij echt op reageerde was op Hans Kraaij en dat idee van de beloften competitie. Ik vond hem niet sterk.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 00:51
10 miljoen?

Dat nooit.
Vind ik leuk
De Kleine +184
maandag 18 maart 2019 om 00:24
Van Geel kan misschien een baantje krijgen bij Gudde want bij de KNVB zitten allemaal van die zakkenvullers die hun eigen zin doen
Vind ik leuk
Erik7494 +1497
maandag 18 maart 2019 om 00:32
Ayoub is nog steeds een prima speler voor Feyenoord, maar dan moet hij wel een kans krijgen.
Vind ik leuk
repeP +2251
maandag 18 maart 2019 om 01:01
Persoonlijk had ik Clasie niet gehuurd. Na verloop van tijd liet Clasie weten dat hij niet wedstrijdfit aan kwam bij Feyenoord. Was te zien in die schrobbering uit bij Trencin.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:16
Maar Tapia was toen ook geblesseerd.

Voor de verandering was er iemand geblesseerd.

En Clasie en Tapia waren voor de CvM positie.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
maandag 18 maart 2019 om 08:58
Weghorst is een beleefde jongen en gaat niet zeggen dat dit geen stap vooruit zou zijn geweest. Denk ook niet dat hij van Feyenoord een transfer had kunnen maken van 11,5 miljoen zoals hij in dat programma aangaf.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 08:59]
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 18 maart 2019 om 14:44
Als je Ayoub haalt en opstelt dan brengt hij geestdrift in het stadion.
Maar de staf zet er liever Clasie neer ... een defensieve meneer.
Voor mij is dat een teken dat v Geel Ayoub wilde en de staf niet.

Stam gaat hem vast wel een kans geven, die heeft bij PEC wel zulke spelers, maar onze topclubs willen effectief spelen ze zijn bang om te verliezen. hoop dat Stam nieuw bloed brengt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws