Duidelijke taal na nederlaag: 'Ik ga niet naar PSV om op de bank te zitten'

Duidelijke taal na nederlaag: 'Ik ga niet naar PSV om op de bank te zitten'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 07:37ma 18-03-2019 om 07:37

Lars Unnerstall verloor zondag met VVV-Venlo van zijn toekomstig werkgever PSV. De doelman heeft goede hoop dat hij volgend jaar eerste keeper wordt in Eindhoven.

Unnerstall en zijn collega aan de andere kant Jeroen Zoet keepten zondag allebei een goede wedstrijd. Lang leek het erop dat beide keepers hun doel schoon zouden houden. "Het was mooi geweest als het de wedstrijd van mij en Jeroen was gebleven... We hebben goed gekeept. Lozano maakte helaas het verschil", aldus Unnerstall na afloop tegenover Eindhovens Dagblad.

De Duitse doelverdediger verkaste in de zomer van 2017 van Fortuna Düsseldorf naar VVV. Dat was toen een stap terug. "Maar met mijn transfer naar PSV zet ik nu weer twee stappen vooruit. Duitse spelers krijgen in de Eredivisie volop kansen om zich in de kijker te spelen. Zo heb ik mezelf ook weer kunnen lanceren", stelt hij.

Vorige week stelde Unnerstall dat hij erin geloofde dat hij in staat is eerste keeper te worden bij PSV, ook als Zoet blijft. In Venlo moest hij zijn meerdere erkennen in zoet. "Jeroen heeft de nul gehouden en gewonnen, hij was beter", grijns hij. 'Maar ik ga niet naar PSV om op de bank te zitten."

Lees ook"Ik verwacht dat ik volgend jaar bij PSV speel. Als basisspeler? Ja"

Poll

Wie is een betere keeper: Unnerstall of Zoet?

(1405 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 07:40
Beste keeper van PSV die niet verhuurd is is dumfries. Laat Unnerstall maar komen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 07:40]
Vind ik leuk
Mario 1 +2814
maandag 18 maart 2019 om 07:57
Knap gedaan van Dumfries, was het enige hoogte punt van hem in de wedstrijd.
Inspiratieloos PSV ,mag AZ dankbaar zijn.
Ajax zonder Ziyech totaal de weg kwijt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:10
Az was goed maar denk dat Ajax het tegen Utrecht - Heerenveen - Vitesse - Groningen het ook afgelegd had . Woensdag met vee geluk gewonnen van PEC . Crisis in Amsterdam
Vind ik leuk
Mario 1 +2814
maandag 18 maart 2019 om 08:18
Te vroeg voor crisis, ik zie PSV ook het restant niet winnen ( in deze vorm)
Vind ik leuk
dhrwobo +45677
maandag 18 maart 2019 om 10:00
Nee maar Ajax ook niet. En dan is 5 punten vrij veel. Laten we even afwachten wat er over 2 weken gebeurd is, als de toppers elkaar bestreden hebben. Als Ajax wint, dan zal Ajax er denk ik op en over gaan. Als PSV wint is het klaar.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:26
Het kan wel inspiratieloos zijn maar we pakken wel de punten en daar gaat het om venlo had een goede dag wij wat minder dan maar lelijk winnen
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 09:40
Dus Ajax zonder Ziyech was ook inspiratieloos
Vind ik leuk
dhrwobo +45677
maandag 18 maart 2019 om 09:59
Ook met Ziyech had AZ al de overhand
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:40
Mooie opvolger voor Zoet.
Vind ik leuk
Radaje +1659
maandag 18 maart 2019 om 07:50
Unnerstall is echt een fenomeen. Zo’n keeper krijgen we nooit meer. Ze zullen echt creatief moeten zijn om zijn vertrek op te vangen.
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
maandag 18 maart 2019 om 07:58
Arme zoet
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:08
Als ie slim is gaat ie gewoon door de voordeur weg komend seizoen, geld ook voor Hendrix.
Vind ik leuk
dhrwobo +45677
maandag 18 maart 2019 om 10:03
Exact. Beide jongens kunnen het niveau van de selectie nauwelijks bijbenen, omdat er grote talenten doorkomen en ook Unnerstall onder contract staat. Beiden een mooie stap maken naar Duitsland oid
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:37
Zoet is een prima keeper. Niks mis mee. Zou hem nog jaren bij PSV op doel kunnen zien staan, maar als hij een andere uitdaging vindt en PSV kan er wat voor krijgen is Unnerstal een leuke vervanger.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
maandag 18 maart 2019 om 08:10
Zoet zsm verpatsen.
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
maandag 18 maart 2019 om 08:11
Met alle respect maar ik zou niet weten waar zoet een toevoeging zou kunnen zijn. Buiten het rechterrijtje!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:38
Flikker toch op man. Gaat nergens over dit commentaar. Heeft goede seizoenen gehad waarbij ook goede reddingen in de CL.
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
maandag 18 maart 2019 om 08:48
Lijkt wel alsof je je persoonlijk aangevallen voelt! Maar je mag voorbeelden waaruit blijkt dat ik het mis heb!
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
maandag 18 maart 2019 om 08:49
+noemen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:55
Haha waar is het persoonlijke op gebaseerd? Ik zeg niks over jou, ik reageer puur op je reactie omdat deze lachwekkend is.

Het gehele linker rijtje kan Zoet gebruiken. Ik weet niet of jij het door hebt maar teams zoals Vitesse e.d. staan ook in het linker rijtje? Je zet zelf een statement neer waarbij je zegt dat Zoet niet in het linker rijtje een toevoeging is en vraagt vervolgens aan mij of ik me wil verantwoorden wanneer ik zeg dat dit belachelijk is.

Is er een keeper in het hele linker rijtje met interlands, cl-duels en kampioenschappen op zijn naam? Onana even ter zijde, al is die ook niet altijd even solide.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
maandag 18 maart 2019 om 09:03
Vermeer
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:07
Touché haha! Je snapt m'n punt wel toch?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
maandag 18 maart 2019 om 10:39
Absoluut;)
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
maandag 18 maart 2019 om 20:39
Alsof Zoet dat in zijn eentje voor elkaar krijgt, hij heeft prima wedstrijden gespeeld, maar verder vind ik het geen bijzondere keeper, Bizot etc zijn minstens net zo goed. Over de keeper van Vitesse heb je een puntje! Maar om een ander zijn mening met krachttermen te verwerpen zonder verdere inhoudelijke commentaar, komt over alsof je je persoonlijk aangevallen voelt, maar vandaag vrede op aarde en er zijn echt ergere dingen dan een afwijkende mening ;)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:14
Zoet heeft dat niet in zijn eentje voor elkaar gekregen maar heeft zich staande gehouden waar alle andere keepers het al moeilijk hebben bij subtoppers. Bizot doet het nu even leuk, over een aantal wedstrijden hoor je er weer minder van. Daarnaast ben ik benieuwd naar de etc.? Want ook clubs als Heerenveen, Heracles, Utrecht hebben geen betere keeper.

Maar qua vrede op aarde, helenaal eens. Sorry van de felheid, dacht echt dat je aan het stoken was maar blijkbaar meen je het echt, kan dat niet zo goed geloven.
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
dinsdag 19 maart 2019 om 18:59
Wat jij dus over bizot zegt vind ik ook betrekking hebben op Zoet. Was het Pasveer niet die zoet aan het twijfelen maakte? Je alias is trouwens een fenomeen!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:29
Je moet niet vergeten dat Zoet dan dus al veel meer heeft bewezen dan Bizot.

Maar thanks man! Heb een stuk of 10 shirts van deze man.
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
maandag 18 maart 2019 om 17:52
Hij zou goed passen bij de nr 2 t/m 5
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:21
Zoet zal eindelijk is een keer aan de bak moeten,jaren geen concurentie gehad.
Ben benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:22
Jeroen zoet gaat volgend seizoen weg
Dus dan hebben we een goede vervangen
UNNERSTALL WELKOM
Vind ik leuk
Gelukshand +1479
maandag 18 maart 2019 om 08:29
Waar gaat zoet heen dan?
Bochum?
Vind ik leuk
la galaxy +1218
maandag 18 maart 2019 om 11:01
Er was intresse van Wolfsburg maar ja die hebben al een goede keeper.
Vind ik leuk
Gelukshand +1479
maandag 18 maart 2019 om 11:13
Volgens mij ga je er dan niet op vooruit volgens mij?
Volgens mij is voor zoet dit de beste club.
Hoogste niveau waar hij keept, anders keept hij niet of hij gaat naar een lager niveau. Wellicht wel in een betere competitie.
Maar dat is de championship van Engeland al
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
maandag 18 maart 2019 om 17:54
Barcelona zijn ze van de clown Cillissen af.
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
maandag 18 maart 2019 om 08:46
Nu al eisen stellen.
Je komt er in als je de beste bent en dat moet nog maar blijken.
Goede reddingen verrichten als je 20 ballen per wedstrijd op je afgevuurd krijgt is anders dan een cruciale redding bij de enige bal die die wedstrijd op je afkwam.
Als Zoet niet weggaat zit je bij je huidige werkgever gewoon op de bank
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 08:46]
Vind ik leuk
frank1971 +2463
maandag 18 maart 2019 om 10:36
Waar stelt hij eisen dan?
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
maandag 18 maart 2019 om 12:27
Quote: ik ga niet naar Psv om op de bank te zitten: unquote.
Vrij vertaald, ik wil/moet spelen.
Zolang Zoet blijft zit hij gewoon op de bank om te wachten op een blessure of inzet voor de beker.
Vind ik leuk
frank1971 +2463
maandag 18 maart 2019 om 14:38
Hij wil gewoon de strijd met Zoet aangaan om 1e keeper te worden daarom zegt hij dat hij niet naar Psv om reserve te zijn.
Vind ik leuk
ritje +757
maandag 18 maart 2019 om 09:02
hallo Psv doet er verstandig aan om Zoet te verkopen Anders Krijg je Ruzie, of unnerstall als zoet niet verkocht wordt? ng 1 jaar bij vvv laten? mvg ritje
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:53
Ik hoop voor VVV dat mocht Zoet blijven, ze Lars Unnerstall nog een jaar kunnen huren. het is namelijk zo'n club een waanzinnige keeper.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:04
Jeroen gaat gewoon een mooie transfer maken komende zomer en dan kan Lars het stokje overnemen. Prima ingespeeld en vooruit gedacht voor de toekomst.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:07
Zoet moet nu eindelijk ook eens een stap maken. Middenmoot bundesliga zal mooi zijn. Anders championship oid kan me niet voorstellen dat hij erg goed in de markt ligt. Redelijk keepertje maar zeker geen topper.
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
maandag 18 maart 2019 om 09:33
Ze doen niet voor elkaar onder, maar om nu regelmatig te lezen dat Zoet er niks van zou kunnen vind ik een zeer onterechte diskwalificatie van Zoet. Ook gisteren was hij weer van groot belang bij het houden van de "nul".
Vind ik leuk
Henkings +1007
maandag 18 maart 2019 om 10:17
Wat Unnerstall laat zien bij VVV is geweldig! Maar tussen keepen bij PSV óf VVV zit nog wel wat verschil! De druk. het speltype, het meevoetballen, etc.
Eerst maar eens zien of deze jongen daar goed mee om kan gaan, om te zien of hij beter is dan Zoet. Die heeft zich namelijk knap staande gehouden de afgelopen jaren en PSV veel punten bezorgd.
Vind ik leuk
deltiaan +1465
maandag 18 maart 2019 om 11:05
Unnerstall is gewoon de betere
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
maandag 18 maart 2019 om 14:48
En dat zegt jou glazen bol of ben je keeperstrainer en werk je met beiden ?
Zo'n onzin om dit te gaan roepen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws