UEFA start onderzoek naar 'ongepast gedrag' van Ronaldo in Atlético-wedstrijd

UEFA start onderzoek naar 'ongepast gedrag' van Ronaldo in Atlético-wedstrijd

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 12:08ma 18-03-2019 om 12:08

Laatste update: maandag 18 maart 2019 om 12:22ma 18-03-2019 om 12:22

De UEFA heeft een onderzoek ingesteld naar het gedrag van Cristiano Ronaldo, die tijdens de wedstrijd tegen Atlético Madrid 'ongepast gedrag' vertoonde, aldus de Europese voetbalbond.

Ronaldo vierde zijn hattrick vorige week dinsdag door zijn 'cojones' te tonen. Daarmee nam hij Atlético-trainer Diego Simeone op de hak, die drie weken daarvoor precies zo juichte nadat zijn ploeg thuis met 2-0 van Juventus wist te winnen. De Argentijnse trainer kreeg daar een geldboete voor van de UEFA.

De kans dat Ronaldo door de UEFA geschorst wordt voor de eerste Champions League-wedstrijd tegen Ajax is aanwezig, al lijkt die kans niet zo groot. Op 21 maart wordt bekend wat er met de 34-jarige sterspeler gaat gebeuren en óf hij een straf krijgt.

Simeone kreeg een geldboete, maar ook een schorsing is een mogelijkheid. De kans is echter groter dat het een financiële straf wordt. 

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 12:09
Al dat gezeik...laat em lekker juichen hoe die wilt
Vind ik leuk
dhrwobo +45735
maandag 18 maart 2019 om 12:16
Exact, boeiend.

Maar stel dat ie geschorst zou worden.... dan past het wel in het rijtje 'zonder geluk vaart niemand wel' waarmee de kansen van Ajax er niet kleiner op worden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:17
Het zou heel welkom zijn! Maar gaat toch niet gebeuren.
Vind ik leuk
Groen +4560
maandag 18 maart 2019 om 12:43
Een lichte straf lijkt mij wel gepast. Meer dan 2 wedstrijden is overdreven ;)
Vind ik leuk
El Pibe +1649
maandag 18 maart 2019 om 12:53
Alsjeblieft geen schorsing! Winnen of verliezen van Juve mét Ronaldo anders moet ik weer weken dat afgunstige gejank lezen...
Vind ik leuk
DavidFR +74
maandag 18 maart 2019 om 13:28
Niet teveel van aantrekken. Alles voor het Nederlands voetbal toch? En het gaat makkelijker als Ronaldo er niet bij zit.
Vind ik leuk
Snapje? +9816
maandag 18 maart 2019 om 13:59
Schorsen aub, Ajax rondje door is goed voor Nederland, ik hoef niet zo nodig tegen fc Ronaldo, pleur op.
Vind ik leuk
satesaus +1662
maandag 18 maart 2019 om 12:44
Zo'n grote speler wil je toch live aan het werk zien?
Vind ik leuk
renzef1 +346
maandag 18 maart 2019 om 12:46
Heb hem al wel eens live gezien, en ik heb liever niet dat ie mijn cluppie sloopt ;)
Vind ik leuk
satesaus +1662
maandag 18 maart 2019 om 12:53
Ik ben fantatiek Feyenoorder, maar als ik Messi of CR live kan zien, hoop ik echt dat meedoen tegen mijn club. Maar dat is mijlenver weg. Misschien dat dat in de loop van de wedstrijd kan veranderen ;)
Vind ik leuk
mcmodd +28752
maandag 18 maart 2019 om 13:02
Je wilt toch niet winnen van een Juve zónder Ronaldo? Dat zou je dan nog jaren horen. Dan liever gelijk of misschien verliezen.
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 13:22
Precies, Mcmodd...
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6505
maandag 18 maart 2019 om 13:39
Beter winnen van Juve zonder Ronaldo, dan verliezen van Juve met Ronaldo. Wat mij betreft dan.
Vind ik leuk
mcmodd +28752
maandag 18 maart 2019 om 14:38
Dus, dat doen we dan maar???
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6505
dinsdag 19 maart 2019 om 07:04
Ik zeg bij deze geregeld :)
Vind ik leuk
mcmodd +28752
dinsdag 19 maart 2019 om 08:50
Hahaha, grapjas.
Vind ik leuk
Baijiu +1698
maandag 18 maart 2019 om 14:53
We hebben ook van het rma zonder ronaldo gewonnen en daar was iedereen best tevreden over
Vind ik leuk
mcmodd +28752
maandag 18 maart 2019 om 14:59
Wat denk je, zou dat ook gelukt zijn als Ronaldo nog wel bij RM had gespeeld?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:35
Nou en? Je hoeft het niet te lezen ;)
Vind ik leuk
mcmodd +28752
woensdag 20 maart 2019 om 10:45
Ik stel Baijlu een vraag en krijg daar vroeg of laat wellicht antwoord op van hemzelf.
Mag ik weten wat jouw opmerking ertoe doet Erwin?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:45]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:48
Ik zeg alleen wat ik er van denk. Het is toch gewoon zo dat je daar maling aan moet hebben wat een ander vind?
Vind ik leuk
mcmodd +28752
woensdag 20 maart 2019 om 12:51
Ja dat vind je. Wat ‘gewoon zo’ is maak ik dan weer zelf uit. En ja, zo heb je dan gelijk. Maar even dit ter overdenking: “Ik heb geen maling aan wat een ander vind omdat ik van zijn mening iets kan leren’. Het discussieert ook fijner als je een ander serieus neemt, of niet?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:49
Dan zal jij ze helaas nooit live zien.
Vind ik leuk
RenW +5751
maandag 18 maart 2019 om 15:15
Heb hem ook weleens live gezien, ik hoop dat hij van mijn zuster afblijft.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:46
Simeone werd ook niet geschorst. Dat zou dit dus oneerlijk en wanbeleid maken.

En wat is er nou mooier als Ajacied dan een fenomeen als Ronaldo te mogen verwelkomen in Amsterdam.

Je moet toch gewoon van een compleet Juventus willen winnen?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:53
Zeker! Fantastisch om Ronaldo live in actie te zien! Ik denk echter dat het je kans om door te gaan wel vergroot. Maarja, dan nog staat er natuurlijk wel een dijk van een elftal he?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:08
Simeone kreeg inderdaad een dikke boete, daardoor toont de Uefa aan dat het gedrag daarmee ongepast is.

Als je daarop, expres nog een keer hetzelfde gedrag toont. Dan krijg je een hogere straf. Of één wedstrijd schorsing dan terecht is? Misschien wel, Ronaldo heeft een voorbeeld functie. Mensen met een voorbeeld functie moet je soms ''zwaarder'' bestraffen. Hoe oneerlijk het ook is.

Anderzijds zou het wel erg jammer zijn als we Ronaldo niet zien in de Arena.
Vind ik leuk
Arvin +7840
maandag 18 maart 2019 om 13:22
Simeone heeft dezelfde voorbeeldfunctie.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:44
Daarom ook de hogere straf. Als iemand met een voorbeeldfunctie wordt aangesproken en bestraft op zijn gedrag. En een andere voorbeeldfunctie persoon doet het nog even na...
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1259
maandag 18 maart 2019 om 13:53
@ Arvin: De voorbeeldfunctie van een meervoudig voetballer vh jaar is nadrukkelijker, het nadoen wetende dat het bestraft is is uitdagend (naar de Uefa) en opruiend (naar de supporters). En een geldboete in dezelfde orde als Simeone zal CR "aan z'n cojones jeuken". Een veel verdergaande straf dan Simeone lijkt me dan ook zeer goed denkbaar.
Ik zou zelf als Uefa kiezen voor een alternatieve straf: tegen Ajax laten spelen met een strakke kuisheidsgordel bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:17
Ondanks dat ik et een hoop gezeik vind....mag die van mij wel geschorst worden natuurlijk als ze tegen Ajax moeten ;-)
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 13:24
Nee man. Als je wilt winnen, dan moet je dat doen tegen Juve met Ronaldo.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:35
Dat zou et mooiste zijn...maar let's get back to reality ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:51
Snap niet dat mensen liever verliezen dan winnen zonder ronaldo. Juv is gewoon een sterker team als zij dan hun sterspeler missen maak je gewoon meer kans. Altijd ook dat commentaar ja real was uit vorm speelde niet hun beste wedstrijd dat is toch ook logisch want als real op hun best is winnen ze van iedereen. Die clubs hebben grotere begroting dus als ze dan iemand missen is het alsnog een wereld prestatie.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:34
Dit dus. Maar leg dat maar eens uit aan velen hier. Gaat een verduveld moeilijke klus worden.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:35]
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
maandag 18 maart 2019 om 12:32
Die bellen de huisadvocaat van Feyenoord probleem zo opgelost.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:42
Feyenoord kan beter een dokter bellen in plaats van advocaat !
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 13:21
We willen graag tegen Juve mét Ronaldo spelen. Dat is toch het mooiste wat er is?
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3347
maandag 18 maart 2019 om 22:03
Ik hoop dat hij niet geschorst word.
Want dan zal hij de volgende wedstrijd helemaal los gaan...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:16
Vind ik ook, Simeone vatte het ook sportief op, zou kinderachtig zijn om hem hiervoor te straffen.
Vind ik leuk
dhrwobo +45735
maandag 18 maart 2019 om 12:27
Ze kunnen hem niet anders straffen dan hoe ze Simeone hebben gestraft, en dat was een geldboete
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4900
maandag 18 maart 2019 om 12:17
Indd, belachelijk dit. Simeone zelf toonde zijn respect over dat hij ballen toont.. de reden daarvan is dat ze karakter tonen volgens simeone.
Vind ik leuk
G.Kopf +5759
maandag 18 maart 2019 om 12:19
Zou wel hypocriet zijn als Simeone het afkeurde..
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4900
maandag 18 maart 2019 om 12:23
Dat sws, maar moeite had die er niet mee. Hij zag het niet als een sneer naar simeone, iets wat de UEFA wel vind.
Vind ik leuk
G.Kopf +5759
maandag 18 maart 2019 om 12:24
Gewoon lekker blij laten zijn dat mannetje. Gezeik om niks.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4900
maandag 18 maart 2019 om 12:25
Vind ik indd ook.
Vind ik leuk
Sargon +1799
maandag 18 maart 2019 om 12:18
Meteen 2 wedstrijden schorsen!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:18
Idd!
Vind ik leuk
Hero.Axe +319
maandag 18 maart 2019 om 12:25
2 wedstrijden schorsen lijkt mij wel eerlijk..
Vind ik leuk
De Hout +2039
maandag 18 maart 2019 om 12:38
Rotterdamse Ajacied (zo schrijf je dat, pik) en het is hoe hij wil (zonder t) 1-0 trouwens... :-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:40
Dankje my personal spellingbitch🌹
Vind ik leuk
Obl93 +2776
maandag 18 maart 2019 om 12:50
Precies, op deze manier wordt wel al het spontane uit de sport geramd.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35825
maandag 18 maart 2019 om 13:18
Als Cojones hebben, dan zeggen ze :" Geen probleem, juichen is toegestaan op elke manier "
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 14:47
Je bent er weer 😃
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:49
Ja man. Weekenden pak ik om in mn huissie te werken. Zit middenin een verhuizing....

Wat een kut weekend hey
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 16:40
Hahaha goed bezig, maat. Mooi vluchtgedrag als het slecht gaat met Ajax😂👍. Voor ons was het ook diep triest dit weekend.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:42
Nee nee dat was et echt niet. Ik had zelfs de wedstrijd niet eens gezien man. Tijd vliegt voorbij en er moet nog heel veel gebeuren.

Zelfs Stratum kwam mij nog even opzoeken...die was natuurlijk weer volop actief nadat Ajax had verloren ;-)
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 16:47
Ik kan het begrijpen, als je het druk hebt gaat de tijd erg snel. Ja, die Stratum kwam ineens weer te voorschijn als Ajax heeft verloren:p.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:50
Stuurde hij me een bericht vandaag in een oude topic: 'is je internet kapot'

😆
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 20:08
Hahahaha hij is helemaal gek, geniaal 😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:42
En van W2 verliezen kan echt niet man...zware schande....
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 16:50
Jazeker, een schande. Niks tegen Willem II, maar die Isak is wel een geweldenaar!
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 12:09
UEFA zijn net boekhouders,

Het zou een % schelen maar ook zonder hem zijn ze heel sterk,alhoewel gisteren ook zonder CR7 tegen Genua in een kolkend stadion gingen ze zwaar onderuit, 2-0 was nog magertjes qua uitslag

Maakt een groot verschil als Ajax speelt in de Alkmaar vorm of de Madrid vorm.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:10]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6404
maandag 18 maart 2019 om 12:11
Nou..... Iemand die wil wedden dat Ronaldo ook €20.000 mag aftikken bij die gluiperds in Nyon?
Vind ik leuk
Justin Kees +3619
maandag 18 maart 2019 om 12:11
Naast een dikke boete mooi 2 wedstrijden schorsing geven. Gewoon omdat het kan, hahaha
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:13
gewoon een schorsing van twee wedstrijden opleggen, Mist hij beide wedstrijd in de CL.
Vind ik leuk
Vak-DD +12920
maandag 18 maart 2019 om 12:15
Onzin van die uefa, of zit van Praag hierachter 😁
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:29]
Vind ik leuk
guusje +1641
maandag 18 maart 2019 om 12:17
EUFA?!?!?!?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:21
Bij Vitesse spelen ze niet zo vaak Europees. Neem et em niet kwalijk 😉
Vind ik leuk
Vak-DD +12920
woensdag 20 maart 2019 om 05:21
Ja wat dat betreft had ik beter succes supporter van ajax kunnen worden zoals jij. Maar gelukkig steun ik de club uit mijn stad en niet die van een rivaal of een club met de meeste prijzen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 05:22]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:03
Schatje toch, moet je nou altijd zo onzeker reageren?

Je ziet dat dit toch met een knipoog is bedoeld? Et staat er notabene erbij! 🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
V. Gaal +8
maandag 18 maart 2019 om 12:16
Ik denk dat Ronald Waterreus vindt dat de UEFA moet applaudisseren voor Ronaldo ook al is hij soms een beetje irritant!
Vind ik leuk
Roffel1998 +3599
maandag 18 maart 2019 om 12:17
2 wedstrijdjes schorsing zou niet verkeerd zijn ;)
Vind ik leuk
Nr14always +5569
maandag 18 maart 2019 om 12:17
Geldboete meer niet, de Fiat familie is te machtig
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5806
maandag 18 maart 2019 om 12:32
Ja daar zal t aan liggen, niet om t feit dat het niks boeit
Vind ik leuk
Retweet +844
maandag 18 maart 2019 om 12:19
Zelfs Ronaldo wordt voor de Amsterdammers verzet 😂😋
Vind ik leuk
AjaxSneek +349
maandag 18 maart 2019 om 12:21
Sja, schorsing zou wel mooi maar ook belachelijk zijn! Gewoon spelen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:22
Schorsen voor de kwartfinales! 😁
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:22
Het zou wel terecht zijn als je de trainer van Atletico Madrid straft voor het zelfde behoord hij ook gestraft te worden maar hij zal er wel weer mee weg komen zoals gewoonlijk.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1034
maandag 18 maart 2019 om 12:23
Is Ronaldo een te grote speler voor om geschorst te worden!
Andere mindere spelers zouden wel geschorst worden, maar hij zal er wel zonder vanaf komen.
Vaak krijgen grote spelers/clubs hierin het voordeel....
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:23
Geen schorsing en boete. Spontane reactie horen ook bij voetbal. 😂 Humor
Vind ik leuk
Staaijman74 +1413
maandag 18 maart 2019 om 12:26
Ik zeg 2 wedstrijden. Hij geeft t verdiend. Die gore slet (theo maasen)
Vind ik leuk
Antonio_4 +2198
maandag 18 maart 2019 om 12:28
U€FA kennende wordt het een geldboete.
Vind ik leuk
Mo +13251
maandag 18 maart 2019 om 12:29
Oei een boete van 50.000 euro, daar gaat Ronaldo wel van zweten dat kan z'n bankrekening echt niet hebben.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2441
maandag 18 maart 2019 om 12:29
Hahaha, 2 wedstrijden schorsing is denk ik wel genoeg😃
Vind ik leuk
henk1952 +311
maandag 18 maart 2019 om 12:29
Zijn voorbeeldgedrag kent geen grenzen. Dit moet kunnen, verkrachten is normaal, belasting ontduiken .lekkere gast...
Vind ik leuk
michelhx +4684
maandag 18 maart 2019 om 12:30
Tja, moreel gezien niet geschikt voor kinderogen wellicht, maar rekening houdend met de gebaren van Simeone en de fans van Atletico na de eerste wedstrijd kan ik me best voorstellen dat je zo reageert onder invloed van de adrenaline en andere stofjes die euforie veroorzaken in je hersenpan. Dus, laat gaan, laat gaan en toon eens wat menselijk inlevingsvermogen, UEFA. Het zijn geen robots.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 18 maart 2019 om 12:37
Precies, jouw punt is ook mijn punt.
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
maandag 18 maart 2019 om 13:12
Hij staat momenteel onder verdenking van een verkrachting. Als dat waar is nou ja. Dan zien we dN wel verder.
Vind ik leuk
Daan87 +273
maandag 18 maart 2019 om 14:48
eens!
Vind ik leuk
Gilze +1324
maandag 18 maart 2019 om 12:33
2 wedstrijden schorsing
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:49]
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
maandag 18 maart 2019 om 12:34
Voor elke getoonde cojones 1 wedstrijd schorsen.
Vind ik leuk
broedkip +2229
maandag 18 maart 2019 om 12:35
Zal wel geldboete worden, maar zou ook een straf bij kunnen komen en dat moet eigenlijk ook omdat hij een voorbeeldfunctie heeft in het Europese voetbal.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 18 maart 2019 om 12:36
Onzin, voetbal is emotie. En vooral na zo'n wedstrijd!
Vind ik leuk
Romarioo +874
maandag 18 maart 2019 om 12:37
Waar slaat dit nou op
Simeone doet het geen onderzoek Ronaldo doet het en dan ineens onderzoek!
Zit Ajax hierachter🤔🤔🤔
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:37
Dus natrappen in de Eredivisie mag wel, maar mogelijk een obsceen gebaar maken mag niet?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:38
gewoon voor elke bal in zn broek 1 wedstrijd schorsen!!!😂
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
maandag 18 maart 2019 om 12:40
Daar zal in volgorde de KNVB, Var en Ajax wel achter zitten.
Alles om Ronaldo uit te schakelen 😀
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:40]
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
maandag 18 maart 2019 om 12:46
Acuut been eraf
Vind ik leuk
fr1963 +4714
maandag 18 maart 2019 om 12:48
Gezien het feit dat het nu luckyajax betreft.....zal het wel 2 duels schorsing worden.
Zou mij niet verbazen.....
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:49]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:51
Vp en de fantasie verhalen
Lijkt suske en wiske wel
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 12:53]
Vind ik leuk
AZ14 +603
maandag 18 maart 2019 om 12:52
Die verkrachter moet gewoon verbannen & naar retraite sturen !!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:07
Jij gelooft ook echt alles of niet
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:57
Dat durft de UEFA niet om hem te schorsen....
Vind ik leuk
AZ14 +603
maandag 18 maart 2019 om 20:43
Messi schakelt hem uit in de volgende ronde ! haha
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:58
Ronaldo. Prima voetballer. Een van de grootsten aller tijden. Maar zijn ego gaat vaak zijn verstandelijke vermogens ver te boven. Helaas.
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 13:06
...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:59
Met een schorsing van Ronaldo wordt de Arena een loyaliteitsspagaat bespaard, na de symphatieke suggestie van de aanstekelijke columnist Ronaldo Waterreus
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 13:08
Heb jij ook wel eens last van een loyaliteitsspagaat, Boemel?

Wat een flauwekul weer.
Vind ik leuk
Jozef +45137
maandag 18 maart 2019 om 13:05
Dat wordt twee wedstrijden schorsing.

Overmarsje wendt het geld prima aan..

😁
Vind ik leuk
leozao +2671
maandag 18 maart 2019 om 13:13
Niet straffen met een geldboete, want dat voelt hij toch niet!
Vind ik leuk
markie +3201
maandag 18 maart 2019 om 13:16
Gewoon 2 wedstrijden schorsen
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 maart 2019 om 13:22
Schors hem voor 2 wedstrijden, dan hebben de Haters weer een reden mocht Ajax winnen waarom Juve uit 'vorm' is.
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
maandag 18 maart 2019 om 13:30
Ondanks dat ik het een verschrikkelijke *** vind is een schorsing grote onzin. Ook bij hem een dikke geldboete opleggen en klaar.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
maandag 18 maart 2019 om 13:39
Ongepast juichen behoort gestraft te worden want je zet iemand voor paal en als de trainer van Atletico ook gestraft is geld voor Ronaldo hetzelfde want ook hij moet maar eens weten dat hij niet boven de rest staat dus een terechte straf !
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:44
ronaldo een echte mafkees...schorsen voor een jaar mag ook.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:46
Geld Boete stelt toch niets voor 💰 zat straffen met wat hij graag doet dat is voetbal
Vind ik leuk
Blueman +1122
maandag 18 maart 2019 om 13:46
Blijkbaar hebben de Bobo's van de UEFA weer eens niets beters te doen. Waar hebben we het over?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:06
Ajax vliegt er in de kwartfinale toch uit dus wat boeit het
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
maandag 18 maart 2019 om 14:27
2 wedstrijden schorsing lijkt me wel op zijn plaats.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:44
Zonder Ronaldo gaat Juve evengoed wel door..........
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 14:46
Dit was te verwachten.
Vind ik leuk
Daan87 +273
maandag 18 maart 2019 om 14:47
een verkrachtingsszaak kan worden afgekocht maar een grapje over een trainer leidt naar onderzoek en zal tot een straf leiden. bizarre wereld leven we toch in.
Vind ik leuk
Mari +13307
maandag 18 maart 2019 om 16:01
Ronaldo heeft aan 1 wedstrijd genoeg gehad.
Vind ik leuk
Sonneillon +964
maandag 18 maart 2019 om 17:16
ach ja, ik zei vorige week al dat ajax altijd dat geluk heeft, dat ronaldo waarschijnlijk geblesseerd raakt, maar een schorsing kan natuurlijk ook
Vind ik leuk
Suck r +1033
maandag 18 maart 2019 om 17:59
Dikke lul voor die gek met z'n rare maniertjes. Hij kan best lekker ballen hoor, maar je ergert je toch rot aan zo'n gast?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:00
Lekker snel.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:18
Juve uit de competitie nemen lijkt me een passende straf
Vind ik leuk
MirakelMan +289
maandag 18 maart 2019 om 18:23
Schorsen die handel! :p

Nee zonder dollen, waarom houden ze zich hiermee bezig?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:32
Schorsen dat verwend kreng, 2 wedstrijden minimaal
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 18 maart 2019 om 22:46
Ongepast gedrag goh dar had ik niet verwacht van Ronaldo 🤔
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:40
Tja .. alle reacties lezende zijn ze nogal verdeeld over Cristiano Ronaldo .. en diens maniertjes nadat meneertje heeft gescoord. Juichen is uiteraard een volledige legitieme manier van het uiten van blijdschap voor jezelf en het team .. maar het ligt er aan de manier waarop.

Voetballers (en trainers) hebben een voorbeeldfunctie waaraan de jeugd vandaag aan de dag zich mee wil spiegelen en als het even kan, dit nog kopieert ook.

Het is jammer dat CR zich dat niet realiseert en zichzelf tóch een klein beetje voor "paal" zet om zichzelf zó te laten gaan en op zo'n manier zichzelf op een voetstuk wil plaatsen, maar daar even snel weer af kan vallen als de UEFA besluit hem voor deze actie te straffen.
Een geldstraf doet hem niet zóveel denk ik, dus mogelijk dat 1 wedstrijd schorsing hem tot inkeer kan brengen en voortaan nadenkt bij wat hij doet.

Natuurlijk is het een wereldtopper, maar juist DAN staan de schijnwerpers op je gericht en wordt dit "gedrag" niet getolereerd. Kan mij er wel iets bij voorstellen.

Zijn manier van doen staat overigens wel in schril contrast hoe de andere wereldtopper (Leo Messi) zijn doelpunten viert. Met alle respect voor CR, vind ik dat hij juist een voorbeeld op dat gebied aan hem kan nemen, los van het feit wat er allemaal privé met hen gaande is of heeft gespeeld.

Het is dus afwachten wat de UEFA gaat beslissen.

Mocht dit in het nadeel van Juventus zijn en dat CR inderdaad wordt geschorst voor de 1e kwartfinale wedstrijd tegen Ajax, dan kan ik mij haast niet aan de indruk onttrekken dat bij een mogelijke uitschakeling van Juventus, ergens weer stemmen op gaan over het gemis van CR (en daarmee het "geluk" van Ajax). DAT zijn de dus gevolgen van.

Kan dan niets anders zeggen dan: Cristiano Ronaldo, bezint eer gij begint.
Vind ik leuk
Alucard +142
dinsdag 19 maart 2019 om 16:07
Een geldboete lijkt mij wel gepast voor zo’n onsmakelijke reactie.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:42
Laat hem gewoon lekker gaan laat hem juichen hoe die wilt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws