Training van Oranje toch niet open voor publiek door gebeurtenissen in Utrecht

Training van Oranje toch niet open voor publiek door gebeurtenissen in Utrecht

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 14:55ma 18-03-2019 om 14:55

Laatste update: maandag 18 maart 2019 om 14:57ma 18-03-2019 om 14:57

De training van het Nederlands elftal in Zeist zou maandag openbaar zijn, maar in overleg met de politie is besloten om dat terug te draaien. Dat heeft te maken met de schietpartij in een tram in Utrecht, waarbij meerdere gewonden zijn gevallen.

'De training van het Nederlands elftal is vanmiddag toch niet open voor publiek. Dat heeft de KNVB in overleg met de politie besloten', meldt de KNVB maandagmiddag. 'De gebeurtenissen van vandaag in Utrecht liggen aan deze beslissing ten grondslag. De KNVB staat in nauw contact met de autoriteiten en zal de situatie blijvend monitoren. Voor de open Oranjetraining vanmiddag hadden zich ruim achthonderd bezoekers gemeld.'

Utrecht werd maandagochtend opgeschrikt door een schietpartij in een tram in Utrecht. De schutter begon om zich heen te schieten en is daarna gevlucht, verklaarden getuigen. De politie heeft de persoon nog niet te pakken.

Oranje traint komende week in Zeist ter voorbereiding op de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Wit-Rusland (donderdag) en Duitsland (zondag). 

Plaats een reactie

Hotboy99 +1240
maandag 18 maart 2019 om 14:58
Waar gaan we heen met deze wereld, je hoort alleen nog maar verhalen over terreur of rechts extremisten en weet ik het allemaal. Ongelofelijk dat we met zulke zieke geesten moeten leven.

Overigens een verstandig besluit om er een gesloten training van te maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:59]
Vind ik leuk
NvC +9672
maandag 18 maart 2019 om 15:15
Ja het zijn zieke geesten. Lijkt wel alsof deze mensen liever haat voelen dan iets anders.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:46
Zo lang onze kinderen naar school gaan om later lekker veel geld te verdienen, dan leren ze ook niks.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:54
Hoop dat een ieder vandaag het respect kan opbrengen! En de topic niet gaat misbruiken.

Voor de slachtoffers en familie veel sterkte!!!!

Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:59
Verwacht niks, dan kan het alleen maar meevallen. Anders wordt je weer teleurgesteld.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
maandag 18 maart 2019 om 14:59
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:47]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:03
Serieus ja? Deze aanslag aangrijpen om alsnog iets anti-KNVB/Ajax te zeggen? Walgelijk
Vind ik leuk
pdavie +697
maandag 18 maart 2019 om 15:07
Wat een immens trieste reactie dit zeg! Hoop dat ze ingrijpen hier! Om misselijk van te worden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:08
Knap hoor.. Alles maar zo verdraaien dat je iets over Ajax kan melden.
Trouwens.. Knap of triest..?
Vind ik leuk
pdavie +697
maandag 18 maart 2019 om 15:16
Het erge is dat die loser ook nog 6 likes krijgt...Hoe dan....
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:50
Wss zijn andere accounts
Vind ik leuk
Wijndalum +1033
maandag 18 maart 2019 om 15:15
Ongepast.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
maandag 18 maart 2019 om 15:27
Kansloos figuur.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:37
Thanks VP. bovenstaande droevige reactie gelukkig verwijder.


Sterkte aan alle nabestaanden!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 16:01]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:03
Graag gedaan. :-)
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 15:01
Jammer dat iedereen de dupe moet zijn van deze idioot. Hopelijk vinden ze hem snel. En sterkste aan de slachtoffers en nabestaanden van deze laffe daad.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:36
Helaas moesten sommige van je berichten verwijderd worden omdat die Mimicry bezig bleef.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 16:38
Het is beter zo. Hij was anders door blijven gaan op dit topic.

Edit: En hij blijft maar doorgaan...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 16:52]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:48
Je denigrerende off-topc kwalificatie engnek' heeft het niet gehaald. En uiterst terecht natuurlijk.

Goed gedaan!
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 17:18
Als een reactie wordt verwijderd, worden alle reacties die daarop reageren ook verwijderd. Dat je niet slim was wisten we al en bevestig je wederom.

En wat laat jij je kennen. Het doet je echt veel. Ik kan er wel om lachen hoe je jezelf voor schut zet haha en ik ben duidelijk niet de enige.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 17:31]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:10
'Als een reactie wordt verwijderd, worden alle reacties die daarop reageren ook verwijderd' . Clever hoor!

Daarom ook heeft je embedded puberale kwalificatie
'engnek' het, ondanks je smeekbedes, niet gehaald. Dat zit je overduidelijk dwars.

Niettemin heel schrander geconstateerd en slim geconcludeerd! Chapeau! Je bent helemaal voldaan in je nopjes. Het is dan ook helemaal jouw dag!




[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
Paaseiland +219
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
Te lang, niet gelezen!
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 16:50
Hij blijft maar doorgaan en op de man spelen. Ik zou dit als moderator niet pikken.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 18 maart 2019 om 15:06
Gecondoleerd en veel sterkte.
Vind ik leuk
NvC +9672
maandag 18 maart 2019 om 15:14
Goed besluit, beter geen risico nemen nu.
Overigens wel sneu van de gene die zelfs hier moeten trollen (DENK, FvD, ZieligeNeuzen). Schaam je kapot. Gelukkig zijn de meerderheid hier wel mens.
Vind ik leuk
ValenciaFc +670
maandag 18 maart 2019 om 15:24
Mijn excuses als mijn bovenstaande reactie verkeerd is opgevat, ik wilde een tegenreactie op Denk geven. Maar ik zie in dat het niet gepast is.

Mijn medeleven aan slachtoffers en familie
Vind ik leuk
Johnnies +2825
maandag 18 maart 2019 om 15:19
We lopen allemaal wel eens te trollen , maar wat er in ons stad is gebeurd is echt verschrikkelijk. Veel sterkte voor de nabestaande van de slachtoffers en gewonde. Hopen dan ze dit soort gasten snel te pakken krijgen.
Vind ik leuk
1313 +13060
maandag 18 maart 2019 om 15:42
Zeker helemaal mee eens... ongelooflijk dit. Komt erg dichtbij zo allemaal man. Heb ook familie leden wonen daar vlakbij die tichelaarslaan... sterkte en rip voor de slachtoffers/nabestaanden.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
maandag 18 maart 2019 om 16:06
Het is echt verschrikkelijk, wat een hoop mafkezen lopen er toch rond.Laten we hopen dat dit zich niet herhaald. Tichelaarslaan hebben ze de auto gevonden waar ze mogelijk in hebben gezeten.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
1313 +13060
maandag 18 maart 2019 om 16:43
Klopt inderdaad. Nee echt he laten we hopen dat deze man/mannen snel gepakt worden!
Vind ik leuk
Johnnies +2825
maandag 18 maart 2019 om 17:35
Zekers.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
maandag 18 maart 2019 om 16:11
Mooie reactie man.
Vind ik leuk
jari11 +5278
maandag 18 maart 2019 om 15:19
Helaas is het grootste deel van de mensheid een grote fail. We leven in een wereld waar angst regeert, en je moet je juist niet door angst laten leiden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:30


RIP & Sterkte.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:51]
Vind ik leuk
jari11 +5278
maandag 18 maart 2019 om 15:37
Niet alleen dat, het gaat nog veel verder. Ernstige zaak.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:36
Was het maar zo simpel.

Ieder mens denkt het beter te weten, en verklaard elkaar voor gek.

Terwijl iedereen gek aan het worden is.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:27
Het wordt tijd dat we weer terug gaan naar de tijd van de Vikingen.

De mens wordt gelukkig steeds slimmer.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:34
Sterkte aan de nabestaanden en overige slachtoffers
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:38
Ieder jaar komen er 700 mensen om in het verkeer.

En dat aantal schijnt mee te vallen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:14
Ja, dat mogen we zeker niet vergeten maar het idee van dat iemand zo verzint om in het rond te schieten en zoveel mogelijk mensen te doden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:44
Dat is idd het idee. Dat waanbeeld, maar de mensen maken wel meer kromme vergelijkingen.

Angst doet rare dingen met de mens.
Vind ik leuk
tikkietoe +6453
maandag 18 maart 2019 om 15:40
Jammer dat door zo een actie van een Turk heel Nederland is ontregeld.
Mijn medeleven aan de slachtoffers en hun nabestaanden.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:41]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:49
-
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 16:03]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:58
Veel sterke voor alle slachtoffers en hun families.. Bizar dit zo dichtbij
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 18 maart 2019 om 17:04
Verschrikkelijk natuurlijk, sterkte aan alle familie, naasten & complimenten aan de hulpverleners en de hulpverleners die de dader(s) nog met gevaar voor eigen leven aan het zoeken zijn.

Als ik een reactie van een jongeman uit de bewuste tram lees dan denkt hij en ook enkele andere getuigen dat de dader het gericht had op 1 vrouw en de mensen die zich bekommerden om deze mevrouw zijn daarna ook beschoten.

Tja als je dan kijkt naar wat deze Jan Doedel op zijn c.v. heeft staan is het (en blijft het) ongelooflijk dat deze droplul gewoon vrij rond kan lopen, o.a. het mom "het is toch een aardige jongen, dat past niet bij hem, ik eis vrijspraak voor hem gezien vormfout in artikel 2.4 van het betoog van de officier van justitie etc etc...sluit dit soort gajas levenslang op in de bajas.

De straffen in Nederland zijn echt een lachertje...maar daar koop je dus niks voor als je vanmorgen dacht rustig met de tram naar je bestemming te gaan.

Sterkte allen, hopelijk komt het tot een snelle arrestatie zonder dat hulpverleners daarbij gewond raken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws