Everse: Waarom krijgen wij nou nooit een Neres of een Dolberg?

Everse: "Waarom krijgen wij nou nooit een Neres of een Dolberg?"

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 00:07di 19-03-2019 om 00:07

Martin van Geel moet vertrekken bij Feyenoord en de club moet volgend jaar aan de slag met een nieuwe technische staf. Dat vindt Jan Everse, die vier jaar lang bij Feyenoord heeft gespeeld.

"Er moet een nieuwe technische staf en nieuwe technisch directeur komen. Dat zei ik voor dit seizoen al", zegt Everse (65) bij FC Rijnmond. "Er moet iets gebeuren bij Feyenoord. We zijn nu bijna een jaar verder, we zijn niets opgeschoten. Sterker nog, we hebben helemaal niets."

"Ik heb niets tegen Martin van Geel, maar in het beleid dat hij voert zit zo weinig creatief. Waarom krijgen wij nou nooit een Neres of een Dolberg die uit het niets komt? Wij halen jongens die het bij FC Utrecht of sc Heerenveen leuk doen. Dat is zo makkelijk. Ga eens beter je best doen en ga drie maanden in Zuid-Amerika zitten. Daar loopt zoveel kwaliteit."

Everse speculeert over een mogelijke opvolger voor Van Geel. "Misschien zou Van Bronckhorst een prima opvolger zijn. Hij heeft contacten. Dat is belangrijk voor een club als Feyenoord."

Commentator Emile Schelvis gaat daar niet in mee. "Dat hebben ze met Peter Bosz en Mark Wotte al eens eerder gedaan. Dat zijn geen goede voorbeelden van mensen die vrij snel van het veld naar een bureau zijn gegaan. Dan denk ik eerder aan Max Huiberts, die zijn sporen al verdiend heeft bij AZ."

Lees ook: Van Geel wekt onbegrip: 'Wil hij dan net zoveel als Ajax voor Sanchez kreeg?'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 00:15
Zooo snappie?!?!

Duhhh
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:17
Sterk verhaal. En nu?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:56
Als ik de verhalen over dolberg las zondag moet je hem echt niet willen
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
dinsdag 19 maart 2019 om 07:33
Moet je blij zijn dat je Jörgensen hebt ipv Dolberg.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:53
Beiden kunnen ze echt briljant zijn! Dit jaar van beiden niks gezien, achteraf hadden de clubs toch over moeten gaan tot verkoop. De aanbiedingen die er binnen waren voor beiden, die komen er niet weer ben ik bang.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
dinsdag 19 maart 2019 om 16:50
Denk het ook niet meer.
Vind ik leuk
Ove +4189
dinsdag 19 maart 2019 om 00:18
Dat is juist het grote probleem van Van Geel

Hij haalt wel spelers met het niveau Dolberg

En daar zitten we niet op te wachten !
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:22
Of Magalalalalan.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18007
dinsdag 19 maart 2019 om 00:24
Ben maar niet bang, die staat er in het nieuwe seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:27
Hoera, na zo'n 1e optreden. Hij beviel mij wel.

Van hem en Pröpper hoeven we nog niet te schrikken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:29]
Vind ik leuk
Pietje2015 +18007
dinsdag 19 maart 2019 om 00:31
Feyenoord schrikt toch van niemand.
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
dinsdag 19 maart 2019 om 05:59
Nouuuuuuw, Ajax was toch niet blij met de 6-2 en Psv daarvoor ook niet met hun verliespartij.
Het is alleen te wisselvallig
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 06:00]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:54
HWJ je club staat sowieso ver achter Ajax! Bent door Ajax uit de beker getrapt en door Trencin voor lul gezet... en dan durf jìj te bashen naar Ajax, gekkie!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:04
Ik ben de beroerstte niet hoor. Graag gedaan.
Vind ik leuk
Johan59 +1256
dinsdag 19 maart 2019 om 11:29
Wim Ik vind je een van de weinige opjectieve Feijenoorders, en een beetje een andere club op hak nemen hoort er nou eenmaal bij
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:30
Niks mis met Wim!
Vind ik leuk
Guusman +1314
dinsdag 19 maart 2019 om 07:58
Relax zeg groente boer, zure pruim op zeker.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 07:59]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:57
Zure pruim op hahahahahahaha wat een geweldige opmerking... Ik rol van de bank van het lachen. Is dat alles wat je kan bedenken 🖕
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 07:12
Net als Schuurs?
Vind ik leuk
Ove +4189
dinsdag 19 maart 2019 om 00:25
Mallejan
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
dinsdag 19 maart 2019 om 02:28
Allyoucaneat tegenwoordig in Maarssen hahahahahaha
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:37
Zou bij Feyenoord resoluut in de basis staan. Sinistre? Wereldaankoop
Vind ik leuk
Pietje2015 +18007
dinsdag 19 maart 2019 om 00:23
Niveau Dolberg?

Misschien is het kopen van spelers KKD jullie niveau als je dat al kunt betalen.

Niet sneren naar Ajax als je eigen management compleet faalt.
Vind ik leuk
Ove +4189
dinsdag 19 maart 2019 om 00:28
Nee hoor ,is geen sneer
Bij Ajax lopen genoeg goede voetballers,maar Everse geeft Dolberg als voorbeeld,en dat is precies het verkeerde voorbeeld.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18007
dinsdag 19 maart 2019 om 00:30
TOP !
Vind ik leuk
kees ee +1078
dinsdag 19 maart 2019 om 00:58
precies ' t verkeerde voorbeeld ?? dan vertoont everse, martin van geel-trekjes !?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:24
Feyenoord wordt echt eel binnen 16 jaar nog een keer kampioen
Vind ik leuk
dijkie87 +1445
dinsdag 19 maart 2019 om 02:38
mooie is dolberg kunnen ze nog steeds makkelijk verkopen voor 25miljoen nog steeds dubbele waard van beste feye speler
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
dinsdag 19 maart 2019 om 07:35
Aaan wie?
Vind ik leuk
wiedewiede +450
dinsdag 19 maart 2019 om 00:17
Waarschijnlijk omdat je geen Neres kunt betalen...
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 00:27
Ik voel veel liefde in dit topic.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 05:40
Dit is weer het wedstrijdje 'Wie pist er het verst deel 883'.
Ik snap eigenlijk de opzet niet. Wat is de bedoeling? Dat ik als PSV'er erken dat Ajax beter is? Hoe PSV wordt weggezet op Ajaxshowtime en FR12, zo kinderachtig, zo laag bij de grond. Wordt FR12 en AST wel gemodereerd? Ajax heeft PSV nodig en andersom ook, anders was de competitie geen reet aan.
Dat Ajax de kampioenschaal gaat mislopen komt puur door het drukke schema. Die jongens zijn ook maar mensen en zijn mentaal op. Is toch niet meer dan normaal? Als je het budget van Ajax vergelijkt met het lagere budget van PSV, vind ik het juist een hele prestatie dat PSV kampioen wordt.
PSV heeft dit seizoen maar één ding verknald, de KNVB-beker, komt op het conto van Mark te staan.
De CL-loting was in het nadeel van PSV en ja, Ajax heeft een beter middenveld. Dus als PSV met een zwakker elftal dan Ajax kampioen wordt vind ik dat een hele prestatie, maar ja, komt ook mede doordat Ajax nu ook het slachtoffer is van zijn eigen succes...
Maar Ajacieden, jullie hebben het beter gedaan dan PSV dit seizoen, ook al levert het alleen maar de KNVB-beker op, want uiteindelijk is de allergrootste winnaar van dit seizoen de penningmeester van Ajax en dat vind ik oprecht een hele prestatie, want liquiditeit zorgt voor continuïteit...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 08:29]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:00
En zo is het. Ik ben wel een beetje klaar met zowel de arrogantie van de Ajacieden als de arrogantie van de PSV'ers wanneer het bij hen beter loopt dan bij Ajax. Gewoon normaal omgaan en niks zeggen verder, want het seizoen is nog lang.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:07
Ik betrapte mezelf er ook op dat ik een glazen bol gebruikte, maar glazen bollen werken niet...
Vind ik leuk
bartjeee +1574
dinsdag 19 maart 2019 om 00:19
Omdat ajax die al heeft👍
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:12
Dit is een reële comment.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 00:19
Gio heeft niet de persoonlijkheid om te onderhandelen lijkt me
Vind ik leuk
Simpe1949 +113
dinsdag 19 maart 2019 om 00:20
Jan Everse die het woord 'Wij' gebruikt. De man die ooit na zijn doorbraak naar Ajax ging. Hou je bij 020 en laat 'Ons' met rust
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:44
Blijkbaar ziet hij Feyenoord als zijn club. Mag dat niet meer als je ooit in Amsterdam bent geweest?
Vind ik leuk
Ove +4189
dinsdag 19 maart 2019 om 00:55
29 maart 1975 FC Amsterdam-Feyenoord (0-3)

Jan Everse scoorde de 0-2 vanaf 40 meter

Op basis van deze wedstrijd aangetrokken door Ajax.
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 07:14
Erasmus woonde ook maar tot zijn 4e jaar in Rotterdam.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:27
Even terug naar school. Die stad heet Amsterdam. Nummers geeft je maar aan je ouders. Je bent nr. 0
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:20
Heeft huiberts zijn sporen al verdiend?
Vind ik leuk
nulzeven2 +598
dinsdag 19 maart 2019 om 00:24
Heeft nac een TD?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:06
Is toch gewoon een normale graag die ik stel? Ik heb niet echt beeld van hor huiberts het doet.
Vind ik leuk
vanGobbel12 +1162
dinsdag 19 maart 2019 om 06:53
Beetje flauw om dan bij nac erbij te halen
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 07:16
Valt wel mee. Heeft ook geen netwerk buiten Nederland en Scandinavie. De spelers die haalbaar zijn èn Feyenoord beter maken lopen vooral in Zuid Amerika, Mexico en de MLS.
Vind ik leuk
Nr14always +5571
dinsdag 19 maart 2019 om 00:20
Simpel, dat soort jongens wil niet voetballen bij Feijenoord, vanwege dat hard werken imago, kunstenaars hebben een hekel aan werken 😉
Vind ik leuk
bartjeee +1574
dinsdag 19 maart 2019 om 00:23
Toch speelt van persie bij feyenoord en dat is echt eel een kunstenaar haha, maar misschien is dacht hij dat ie een contract bij ajax of psv had getekend en kwam die er later achter dat het toch feyenoord was😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:25]
Vind ik leuk
Nr14always +5571
dinsdag 19 maart 2019 om 00:25
RVP is voor mij een held vanwege die goal tegen de Spanjolen en idd hij is een Picasso.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 00:33
Valt wel mee. Van Persie liet het altijd afweten tijdens EK's en WK's. Op die kopbal na zelden echt belangrijk geweest ondanks al zn basisplekken
Vind ik leuk
Nr14always +5571
dinsdag 19 maart 2019 om 00:33
Maar die ene goal, man man,.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 03:29
Ach Mazraoui toch, je bent echt oververmoeid he want je gaat nu ook al onzin praten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
dinsdag 19 maart 2019 om 07:43
En als je het over Blind hebt zegt hij: Die wereld pass vergeten waaruit vPersie scoorde? (echt gezegt)
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 08:40
Van Persie is wel goed maar wordt gewoon overgewaardeerd. Hoort echt niet in het rijtje Robben en Sneijder. Over Blind mag je van alles vinden van mij hoor. Is gewoon een goede speler. Heb dat van Blind volgens mij nooit gezegd hoor. Kan me oprecht niet herinneren. Mogelijk in een bepaalde context. Maar niet van Blind is goed want hij had toen een goede voorzet. Dat weet ik zeker
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 11:50]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
dinsdag 19 maart 2019 om 09:12
Maar jij verdraaid vaak dezelfde feiten.

Blind heeft alleen die wereldpass laten zien bij het Nederlandse elftal en daar ging jij prat op en liet dat ook weten.

vPersie scoorde daar een wereldgoal op en zeg je nu dat hij op die goal na niets gepresteerd heeft in het Nederlands elftal.

Niet hetzelfde verhaal voor beiden?
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 10:13
Waar heb ik dat dan gezegd over Blind. Kan het me oprecht niet meer herinneren
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 08:36
Niet iedereen waar je het niet mee eens bent praat onzin fedor
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 08:39
Nee dat weet ik maar jij nu wel.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 08:41
Met jouw logica mag je ook best eens aan jezelf gaan twijfelen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 08:44]
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 08:48
Mijn logica? Volgens mij ga ik akkoord met jou logica dat niet iedereen onzin lult waar ik het mee oneens ben.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 08:51
Akkoord gaan met mij is altijd een goed plan. Het is nu duidelijk wat je bedoelde
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 08:52
Mooi dat het nu duidelijk is dat je onzin praat.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 09:08
Van Persie wordt gewoon overschat dat is alles. Hoef je verder niet mee eens te zijn. Kunnen best in discussie gaan als je dat zou willen. Maar als je alleen komt met dat is onzin dan zegt dat vooral iets over jou
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:46
Van Persie heeft het dus ook niet bepaald gemaakt in zijn eerste periode bij Feyenoord. Is door Arsenal bij het tweede weggeplukt.
Vind ik leuk
Ove +4189
dinsdag 19 maart 2019 om 01:08
Het tweede ?

Van Persie speelde de UEFA CUP finale
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:11
Hij was naar het 2e verbannen voordat hij de transfer naar Arsenal maakte.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
dinsdag 19 maart 2019 om 07:42
Nee hoor.
Ajax kan het permiteren om meer dan 10 miljoen uit te geven aan een speler die eerst een jaar in jong Ajax kan groeien om daarna te kunnen presteren in het eerste.
Niet verkeerd bedoeld.
Maar andere clubs hebben dat middel gewoon domweg niet.
En nu Ajax weer vele miljoenen (prijzengeld en transfers) kan binnen grapen kan er nog veel meer.
Vergeet niet dat bv jong Ajax ook een hogere begroting heeft dan de hele KKD clubs en zeker ook hoger dan de helft van de eredivisie.
Heeft Ajax helemaal zelf voor gezorgt dus geen anti of zo.
Maar dat is wel één van de redenen dat Ajax spelers als Neres (toekomst) of Blind en Tadic (directe versterking) kan halen en de rest niet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:21
Feyenoord heeft St Juste.
Vind ik leuk
Nr14always +5571
dinsdag 19 maart 2019 om 00:24
Prima humor kerel, jullie keren terug geen zorgen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:21
Mwoa het is niet meer zo als vroeger die Zuid Amerikaanse markt.. alle spelers daar kosten ook al gauw veel geld..

Maar mag sws wel ìets creatiever gekocht worden idd..
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:26
Creatiever? Leuk woord.

Maar in een wereld waar 1 miljoen scouts rondlopen, een mission impossible.

Gewoon zelf opleiden dus.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 00:29
Davinson Sanchez kostte nog niet de helft van Haps volgens mij. Er is dus wel wat mogelijk daar
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:07
Dat is zeker waar. Maar de markt is niet zo makkelijk als men denkt daar. Dit was natuurlijk een uitzondering
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
dinsdag 19 maart 2019 om 10:16
Tagliafico was relatief ook niet zo duur natuurlijk
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 07:21
Valt wel mee. Voor ARG en BRA geldt dat zeker maar in Peru, Colombia, Paraguay, Ecuador, Bolivia, Chili en Uruguay lopen ook goede spelers. Feyenoord is kansloos voor het talent jonger dan 20 jaar maar spelers tussen de 23-27 zijn prima haalbaar.
Vind ik leuk
nulzeven2 +598
dinsdag 19 maart 2019 om 00:23
Martin van Geel laat van een club niets heel.
Ik hoop dat Hans Anders 2.0 nergens meer aan de slag komt.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
dinsdag 19 maart 2019 om 00:42
Niet helemaal fair wat jij zegt over van Geel. Naar mijn inziens moet je feiten gescheiden houden van onderbuik gegevoels. Zijn overstap naar Ajax destijds is misschien niet helemaal vlekkeloos verlopen, maar hij is wel degelijk mede verantwoordelijk voor waar AZ vandaag de dag staat. Ik kan mij wel vinden in profiel rondom zijn persoon wat ik hier een keer gelezen heb, met weinig geld is hij de ideale td, maar om echt stappen voorwaarts is zijn netwerk te minimaal zeker voor bij een topclub.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:43]
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
dinsdag 19 maart 2019 om 02:32
Denk eerder aan brands. RKC en PSV. Alhoewel die meer hebben
Vind ik leuk
Just Nuts +868
dinsdag 19 maart 2019 om 00:29
Ok voor Max mag van Geel plaats maken maar een betere zie ik anders niet ( Brandts is niet haalbaar )
Vind ik leuk
nulzeven2 +598
dinsdag 19 maart 2019 om 00:30
Afblijven van onze Mad Max
Vind ik leuk
Nr14always +5571
dinsdag 19 maart 2019 om 00:35
Die Brandts zat bij AZ verpatste hij spelers via Almere en nog een club, om met iemand die ik ken de winst in eigen zak te steken.
Vind ik leuk
TdeTank +15
dinsdag 19 maart 2019 om 00:46
Pelle - Guidetti -Elia - Kuijt - Berghuis - Jörgensen - Van Persie. Niet slecht als je bijna geen geld hebt. En daar hoef je geen 3 maanden voor naar Zuid-Amerika (over creativiteit gesproken)! Beste Jan Everse Ajax haalde niet alleen Neres uit Zuid-Amerika maar bijvoorbeeld ook Matteo Cassierra (5,5 miljoen). Soms zit het mee en soms zit het tegen, zullen we maar zeggen! Kortom 'goedkope kritiek' van een 'middelmatige' voetballer!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 01:01]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:54
Pelle nog nooit iets gedaan voordat ie daar kwam (was een lucky shot)
Enige twee echt goeie aankopen waren Guidetti en Jorgensen
De anderen waren allemaal aan het afbouwen of hebben voor Feyenoord gekozen na een mislukt avontuur
Lijkt opeens een stuk minder creatief hè
Vind ik leuk
TdeTank +15
dinsdag 19 maart 2019 om 01:08
Ja, als ze goed zijn is het een 'lucky shot' en als ze slecht zijn, dan heeft van Geel het gedaan! En wat maakt het uit of ze afbouwen of minder succes hadden elders!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:12
Heel erg veel anders had Feyenoord ook de kans om ze te halen niet, als ze het goed deden
Of denk jij echt dat berghuis naar Feyenoord was gekomen als ie meer klaar had gespeeld bij watford ?
Trouwens zie dat je aangepast hebt orejuela is het mooiste voorbeeld van alle Ajax miskopen 😉
Vind ik leuk
TdeTank +15
dinsdag 19 maart 2019 om 01:26
Maar daarom zijn het wel goede (slimme) aankopen voor Feijenoord geweest. Wat Orejuela betreft heb je gelijk, zo zie je maar dat het zelfs mis kan gaan als je heel veel geld te besteden hebt (Ajax). Daarom vind ik de kritiek op van Geel ook te gemakkelijk. Ruud Vormer is misschien wel het mooiste voorbeeld. Rendeert niet bij Feijenoord en speelt bij Brugge de pannen van het dak. Maar dat hij het bij Feijenoord niet redde, kun je van Geel niet aanrekenen! Achteraf kritiek hebben is altijd erg gemakkelijk!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:36
Klopt man dat ie speler van het jaar werd bij brugge
Geniaal heb wel genoten van hem dat seizoen
Maar wel erg vaag als je de situatie gaat vergelijken met clasie
Die was bij Feyenoord beter dan hem, en is nu voorbijgestreefd door vormer
Is vormer trouwens mee met oranje
Of is Koeman em weer eens vergeten ??

Ik bedoelde met die vorige comments niet te zeggen dat de spelers slecht waren ofzo maar meer als kanttekening gezien de prestaties die men achter de rug had toen (of juist het gemis van prestaties)
Vind ik leuk
TdeTank +15
dinsdag 19 maart 2019 om 02:03
Terug komen op je oude niveau na blessures (Jörgensen, Van Beek, Haps), of als je er lang naast gestaan hebt (Clasie), of niet vaak speelt (Ayoup) blijkt soms heel lastig te zijn. Wat dat betreft zit het dit jaar ook niet echt mee. Wat ze missen: één of twee spelers die fysiek voorop gaan in de strijd en iedereen die niet 100% geeft of z'n tegenstander laat lopen, op hun 'kloten' geven (lees: Kuijt en El Ahmadi). Als ze wel 100% geven, kunnen ze iedereen aan (zie tegen PSV 2x en Ajax thuis voor de competitie). Ik hoop dat Jaap Stam dit recht gaat zetten!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:35
Ik denk dat jaap de chaos iid geval uitbetalen elftal kan krijgen en misschien kan ie vilhena minder als een blind paard laten spelen

Ik hoop van wel iid geval want als er iets os wat Feyenoord nodig heeft is het vanuit de organisatie voetballen
Ik denk dat stam als coach daarom een goeie keus is
Vind ik leuk
NeresHeld +28
dinsdag 19 maart 2019 om 00:51
Zouden ze wel goed doen 3 maanden in zuid-amerika loopt genoeg talent daar.
Vind ik leuk
kees ee +1078
dinsdag 19 maart 2019 om 00:53
. . dat feyenoord geen neressen en dolbergen aantrekt vindt ik persoonlijk een pre, . . maar als je dat na zou streven dan komt dat er waarschijnlijk niet van omdat ene everse daar ook weer commentaar op zou leveren omdat 't niet de neressen en dolbergen van ajax zijn !? ga in amsterdam spelen joh !?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:55
Potentieel de grootste club van Nederland, maar door de middelmaat waar van Geel al jaren op mikt, wordt aansluiten steeds lastiger.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:51
Denk dat niet veel potentiele toppers zitten te wachten op Feyenoord.
En als je dan een topbod op je spits krijgt, moet je hem natuurlijk wel verkopen, nu nog niet meer de helft waard.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 05:19
Koop Tahith Chong,Mason Greenwood en huur 1 jaar Sergio Romero van Manchester United maar ook Zlatan en je word kampioen!
Vind ik leuk
yuuup +11187
dinsdag 19 maart 2019 om 05:31
Nou die komen dus niet uit het niets. Daar zit een heel scoutingsapparaat achter. Dat hebben ze in Rotterdam helemaal weg bezuinigt. Zeker omdat de geweldige jeugdopleiding zoveel prijzen won.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 05:35]
Vind ik leuk
Tebannet +206
dinsdag 19 maart 2019 om 06:21
Dolberg mag je hebben.
Vind ik leuk
ppdf +1320
dinsdag 19 maart 2019 om 07:21
Dit is wel een beetje achteraf praten. Pelle, guidetti en jorgensen waren er ook opeens en die hebben toch echt veel voor Feyenoord betekend. Oke er zijn veel miskopen aangetrokken, maar dat heeft Ajax ook en PSV ook. Verschil is alleen dat die clubs veel diepere zakken hebben en zich miskopen beter kunnen veroorloven. Maar die hebben echt ook een waslijst aan miskopen. Waar je dan wel vraagtekens kan zetten of die spelers niet toevalstreffers waren en van geel daar enig invloed op had
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 07:22]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:37
Omdat die op hun 11e al door Ajax bij je worden weggehaald.
Vind ik leuk
Kaar +4302
dinsdag 19 maart 2019 om 07:47
Neres oke, maar Dolberg doe maar niet..... Enne Jan, Neres was beetje te duur voor ons.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:53
Wees blij, 2 sukkelaars..................beter zoeken naar winnaars, lozano's, Hendrixen, Luuk ies, Mo 'tjes enz....................
Vind ik leuk
DeNeutrale +288
dinsdag 19 maart 2019 om 09:07
Met Dolberg en Neres bij Feyenoord, had AZ vorig jaar de bekerfinale gewonnen.
Vind ik leuk
voorstopper +1154
dinsdag 19 maart 2019 om 10:30
Waarom zou Huiberts op dit moment van AZ naar Feyenoord willen gaan?

AZ biedt veel meer groeimogelijkheden op dit moment.

Daarnaast gaat Feyenoord failliet door dat nieuwe stadion dat ze willen.
Vind ik leuk
Waagplein +979
dinsdag 19 maart 2019 om 14:52
Daar zit ik ook mee in mijn hoofd.
Hoewel Feyenoord een grotere club is (en zal blijven) loopt AZ niet ver achter. En waar AZ een beleid heeft van groei en steeds meer en meer willen bereiken doet Feyenoord maar weinig.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
dinsdag 19 maart 2019 om 10:45
Jan Z-everse...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:21
Die krijg je wel, maar als ze al de kans krijgen worden ze op de verkeerde positie gezet en dan na 1 fout spelen ze nooit meer. Sinisterra was bij Ajax nu ook 30 miljoen waard geweest. En Tapia ook. Zie ik al jaren als de beste middenvelder die we hebben, maar Gio zet m 2x als centrale verdediger. Hadden wij Neres gehad, dan had hij nu verhuurd aan Dordrecht en geen reet waard geweest.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:04
omdat Feyenoord Neresje niet kan betalen
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 04:51
Had wel gekund maar de keuzes zijn verkeerd van M.v.Geel met 26M kom je een heel end, maar met verkeerde keuzes komje een heel end niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 06:42
ze zouden hem kunnen kopen maar niet betalen , het salaris plafond van feyenoord is daarvoor veel te laag
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:44
Neres koste 15 miljoen en Dolberg is gehaald als a junior en heeft zich nog niet bewezen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:45
Een Dolberg??? 🤔🤔🤔 hahahaha. Everse! kruip alsjeblieft onder die steen waaruit je vandaan bent gekropen en houd je bak dicht. Want als je ergens geen verstand van hebt dan is dat wel van een technisch directeur.
Vind ik leuk
Het Brein +4904
dinsdag 19 maart 2019 om 17:38
Samenwerken met Fluminense, Boca Juniors of River Plate..
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:01
Dirk alleskunner kan het zooitje toch oplossen althans met ze woorden lijkt hij een god
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 04:49
Maar AZ is tog ook een prutsclub wat is dat nou ,een topper die gevoetbald heeft en verstand van zaken heeft dat heeft feijenoord nodig .
Vind ik leuk
Geeltje +2113
zondag 24 maart 2019 om 06:23
moet een grapje zijn
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws