Jong Feyenoord speelt met veel bekende namen gelijk tegen Jong Heracles Almelo

Jong Feyenoord speelt met veel bekende namen gelijk tegen Jong Heracles Almelo

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 16:27wo 20-03-2019 om 16:27

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 07:17do 21-03-2019 om 07:17

Jong Feyenoord heeft een duel in de beloftencompetitie met Jong Heracles Almelo ternauwernood gelijkgespeeld. Bij de Rotterdammers stonden meerdere gevestigde namen binnen de lijnen.

Zo stond Joris Delle op doel en deden ook eerste elftal-spelers als Bart Nieuwkoop, Sven van Beek, Calvin Verdonk, Ridgeciano Haps, Yassin Ayoub en Jens Toornstra mee. Laatstgenoemde droeg tijdens de wedstrijd de aanvoerdersband. Bij Heracles Almelo kwamen onder meer Tim Breukers, Bart van Hintum, Dario van den Buijs, Yoël van Nieff, Lerin Duarte (invaller) en Dabney dos Santos binnen de lijnen.

Halverwege stond Feyenoord op een 1-0 voorsprong via Jaron Vicario. Na rust kantelde de wedstrijd. Eerst tekende Joey Konings voor de gelijkmaker, waarna Silvester van der Water zelfs voor de 1-2 zorgde door Van Beek te passeren en met een stift doelman Delle kansloos te laten.

Lange tijd leek Heracles de wedstrijd naar zich toe te trekken, maar in de slotfase kwam Feyenoord alsnog langszij. Opnieuw was Vicario de man die scoorde.

Opstelling Jong Feyenoord: Delle, Nieuwkoop, Van Beek, Verdonk, Haps, El Bouchataoui, Sinisterra, Ayoub, Vicario, Toornstra, Amadin

Opstelling Jong Heracles Almelo: Brouwer, Breukers Van Benthem, Van Hintum, Hardeveld, Van den Buijs, Van Nieff, Leemhuis, Van der Water, Konings, Dos Santos.

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 16:27
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 20 maart 2019 om 16:29
Treurig en dat is dan jong Feijenoord en nog steeds niet winnen 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:30
Hey maar oppassen met wat we zeggen. We worden dalijk weer als trollen bestempeld.

🤐🤐
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:30]
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 16:41
Je bent er altijd als de kippen bij als het over Feyenoord gaat...wel binnen de perken maar altijd als een wijsneus met een denigrerende toon.....jammer want is niet nodig!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:46
Aha neus als een verwijzing naar Ajax en wijs omdat die veel zinnigs zegs
Vandaar Wijsneus toch? Leuk altijd zulke woordgrapjes ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 16:59
Nee totaal niet want dan had ik neus wel in hoofdletters gezet.

Ik hoop dat jij de definitie van wijsneus verder wel weet toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:12
Praat gwn met respect jonge...

Doe ik toch ook? Ik kan jou ook van alles en nog wat noemen....wat schiet ik ermee op?!
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 18:18
Wijsneus 🤫
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:20
Kinderachtig
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:03
🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:25
🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:21
Haha ja hoor die definitie weet ik wel, die van mij was ook niet heel erg serieus bedoelt verder
Mooie foto trouwens :)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:10
Relaxie jongen...waarom zo gefrustreerd wanneer het over Feyenoord gaat? Gaat het soms niet goed?

Ik blijf altijd binnen de perken. Het zijn juist jouw mede meissies die zich hier schuldig maken aan schofterig gedrag. Spreek hen er eens op aan...
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 18:26
Jij bent echt van Sesamstraat niveau...een domme wijsneus met goedkope humor.

Get a Life ventje 🤫
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:33
Och och wordt je weer persoonlijk...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:53
Ik had hem niet beter kunnen beschrijven Relaxie!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:18
Ik wel maar dan zou ik waarschijnlijk een ban krijgen haha
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:33
Rotterdamse Ajaxcied is er weer als de kippen bij. Goed bezig man. Ga genieten van je eigen club, man!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:07
Doe ik al man....eerst jantje aan Feyenoord gegeven en daarna RM van de mat gespeeld...alleen maar positive vibezz

Als ik naar Feyenoord kijk dan breekt mijn 💔
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:51
Wat is toch een jantje geven? Is dat weer zo'n populaire Amsterdamse benaming voor iets?
Aaaah je hart breekt dus toch voor Feyenoord. Ik wist het .......
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:00
Dat is als je de rust in gaat met een 3-0 voorsprong,wat dus als ik het goed heb nieteens zo was🙈
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:17
Bij rust was het 0-1. Dus dan klopt dat inderdaad niet wat die Rotterdamse Ajaxcied beweert. Waarom verbaast mij dat niet eens eigenlijk?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:45
Wij Ajacieden uit een andere stad zijn niet altijd even objectief,laten we het daarop houden.



Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:08
Ik zou als ik jou was mezelf sowieso niet met hem vergelijken, ook al kom je ook uit een andere stad😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:19
En hoe de eerste 2 doelpunten hadden gewoon afgekeurd moeten worden. Ik zou er maar trots op zijn!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:29
Tuurlijk knul...heerlijk objectief weer
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:10
We hoeven het er niet over te hebben of het een corner was of niet toch?

2de goal is buitenspel, Van Beek speelt niet bewust de bal die kant uit. Dus moet dit gezien worden als een redding en dan geldt de regel als je voordeel hebt uit je buitenspel situatie goal afgekeurd! Maarja dat snap jij natuurlijk niet en dat geeft niet...


Overigens was Feyenoord gewoon slecht en verdiende ook niet te winnen! Dus een excuus? Nee zeker niet!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:52
Wel een heel verhaal weer 🙄
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:17
Zo proberen normale mensen een discussie te voeren... maarja jij valt niet onder normale mensen maar zielige trolletjes
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:41
Ahuh een heel verhaal met excuses om aan et einde te zeggen nee geen excuses....🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 15:09
Laten we de rode kaart die vd Beek had moeten krijgen niet vergeten. Was nog best vroeg in de wedstrijd en toen speelde Feyenoord goed. Ik had het dan nog wel eens willen zien.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:42
Was heerlijk die 0-3...seizoen ook gelijk klaar voor jullie he?
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 21:46
Klopt, duurt bij jullie nog een paar weken langer maar dan is het ook klaar🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:28
Sufkop, 3-0 = jantje = joystick doorgeven ten tijde van PES.

Maar er zijn anderen die andere waardes toekennen aan jantje en het is niet iets uit Amsterdam slimmerik
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:26
Nou sorry hoor, ik ben wat ouder dan jij en ik weet niet wat een woord betekent. Dan ben je direct een sufkop en een " slimmerik". Gelukkig word jij nooit persoonlijk en van schelden houd jij al helemaal niet. Tenminste dat zeg jij over jezelf. Nou, de groeten maar weer Jantje. Vergeet niet de rits van je tent dicht te doen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:54
Nu opeens de verontwaardigde spelen en ben je oud. Rot toch op man, bijdehandje.

Als je respect wil moet je dat verdienen...en anders je snuit houden
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:38
Dat zijn nog eens teksten, Rotterdamse Ajaxcied. Van jou verwacht ik en wil ik ook niet per sé respect omdat ik twijfel of jij wel weet wat het woord betekent. Ik vind op heel VP nergens bewijs dat jij een redelijke en vriendelijke jongen bent die het kan opbrengen om respect te tonen naar zijn medemens. En dat schrijf ik allemaal terwijl ik je eigenlijk helemaal niet ken. Houd die rits van je tent nou dicht!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:46
Dat zegt wat meer over jou dat je mensen beoordeelt terwijl je ze niet kent. Hey ze zeggen meestal ouder en wijzer maar bij jou gaat dat niet op. Je leest wat je wil lezen...bah naar mannetje ben je ook
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:51
Nee, een Lastig_mannetje!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:52
Beide
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 21:49
Haha.....wat is het toch een sukkeltje he, zijn 1e reactie is hier ook al weer verwijderd 🤦🏼‍♀️😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:24
Jantje speelde we met PES. 3-0 = jantje = joystick doorgeven.

Maar er was hier ook iemand die zei dat 10-0 jantje was 🤓
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:05
Jantje hier, Jantje daar, dat is zijn standaard tekst en niet te vergeten 🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤣🤣🤣
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:51
Oh oh wat een niveau
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:50
Je heb die 6-2 wel meegekregen toch of heb je die geblockt?? Tell me how please want wil mij niet echt lukken!🙈
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:27
Geblockt maat! Pijnlijk als ik eraan terugdenk. Beter niet...die jantje heb ik nog scherp staan en pakslaag RM, natuurlijk. Maar dan verlies je afgelopen weekend weer...ik denkbdat Ajax et echt heeft weg gegeven man
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:40
Ik heb nog wel hoop maar als het niet meer lukt is het wel echt weggegeveb idd
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 21:50
Heeeeel pijnlijk he en als jullie het kampioenschap weer verspelen dan denk je er weeeeer aan, auw😊
Vind ik leuk
VLUUPIK +256
woensdag 20 maart 2019 om 18:53
@Rotterdamse Ajaxcied - over trollen gesproken jij bent de grootste. Bij ieder Feyenoord bericht sta jij bovenaan.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:28
Vind ik jammer. Maar dat mag jij vinden maat.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:20
Dat vind iedereen hier maat
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:53
Heel jammer maat
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:09
Maat?😂😂🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:27
Er begint net haar op ze balletjes te groeien dan is het heel stoer om maat op het schoolplein te zeggen, Terwijl je stiekem achter het fietsenhok staat te roken!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:49
Gossie weer aan het trollen? Of nee jij bent altijd zo inhoudelijk he 😆😆
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:50
Ik kan jou ook nicht noemen hoor...geen enkel probleem, nicht
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 15:11
Is in ieder geval vrouwelijk💁🏼‍♀️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:43
Ben jij een vrouw dan?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:00
Nee winnen van Heracles laten we aan Ajax over
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:34
Scherp, 5 punten achter!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:52
Ik ga jou echt bloemen sturen,zelfs een doosje merci als wij die schaal alsnog pakken! Wel knap van je dat je gewoon Ajax kan zeggen trouwens,mag gezegd worden ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:56
Vind ik aardig dank je
Vind ik leuk
buddha +10756
woensdag 20 maart 2019 om 17:40
ajax verloor van het weekend toch ook met het hele 1e elftal ? lachte je toen ook ?
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 20 maart 2019 om 17:43
Staat hier los van, en nee was niet grappig echter je zag het woensdag aankomen plus het uitvallen van Ziyech maakt het zwaar klote.
Vind ik leuk
buddha +10756
woensdag 20 maart 2019 om 17:53
met zo,n goed elftal mag 1 speler die weg valt geen excuus zijn. voor Ziyech kwam er een waardige opvolger er in(dolberg). het gaat echt opbreken dat ze zoveel wedstrijden moeten spelen denk ik. en idd zag je het tegen pec al aankomen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:09
Ze spelen op 3 fronten dus ja...er moet wel balans in het elftal zitten. Daar heb je zeker gelijk in
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:19
Een brede selectie bedoel je zeker, R.A.?
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 20 maart 2019 om 18:11
Dolberg is geen waardige opvolger (meer).
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:57
Hoeveel smoesjes komen er nog
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:46
Dat was wel goed voor het Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
Ove +4286
woensdag 20 maart 2019 om 16:33
Het A-elftal van Feyenoord heeft naar die gala voorstelling in Leverkusen gekeken.
Vind ik leuk
galleys +434
woensdag 20 maart 2019 om 16:37
Zit wel een verschil in Jong Ajax dat Ajax vervangt en Feyenoord dat Jong Feyenoord vervangt. Zal wel komen doordat de A-selectie van Feyenoord geen internationals heeft en de Jong selectie nóg wel mee mag doen met jeugdinterlands.
Vind ik leuk
voebtalie +4029
woensdag 20 maart 2019 om 16:52
Wat verschrikkelijk slecht die spelers. Om je kapot te schamen als Feyenoord. En volgend seizoen geen van Persie meer.
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 16:43
Je bent niet echt op de hoogte hè. Dat duel was achter gesloten deuren.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 20 maart 2019 om 16:56
Dat is toch al een tijdje geleden dat Ove in de spits stond, wij daarentegen hadden Cruyff, van Basten, Bergkamp, en dat waren ook nog eens Nederlanders.
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 17:06
Wij hadden Piet Keur,Harry van der Laan en Michiel Kramer 🤫
Vind ik leuk
sundaymanara +1446
woensdag 20 maart 2019 om 17:10
Jij wint.
Vind ik leuk
buddha +10756
woensdag 20 maart 2019 om 18:00
en samen hadden we Charisteas, Scholten, en good old John van loen ;)
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 18:02
😂😂😂👍
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 18:03
Scholten kon ik trouwens nogal wel waarderen!!
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:18
Zeker, de witte Socrates 😀👍🏻
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 20 maart 2019 om 18:12
Dus ze zijn wel liefhebbers van mooi technisch voetbal, dat is goed om te horen 👍
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 16:34
Doe ff niet zo overdreven man...snap sowieso niet dat ze dit jong Feyenoord noemen ...is gewoon een oefenpotje voor de wissels en aankomend talent..niks meer niks minder
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:18
Waarom doe je zo overspannen dan Henkie?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:41
Vergeet niet dat Heracles toch zeker een club is om rekening mee te houden . Onlangs heeft het eerste elftal van hun nog een Europese topclub van de mat gespeeld .
Voor Feyenoord vind ik het dus helemaal geen schande dat ze er punten aan overhouden . Zware pot Heracles
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 20 maart 2019 om 17:07
Kun je de RET bellen of ze die team vol met trollen uit de roulatie halen 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 17:20
Jij bent de naam nr14 niet waard...wat een niveau 👎
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:30
Ohw nu is het nr14 weer die het zwarte schaap is he?

Gozert op 1 dag zie ik je al met 2 mensen ruzie maken en van alles vinden?! Je mede supporters schreeuwen snel 'zelfreflectie' maar opzich zelf toepassen...HO maar..

Zo jammer dit 😞
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 20:00
Ik zal je vertellen dat ik een zoon hebt met een beperking ....maar geloof me die is een stuk verstandiger dan jij ooit zal worden.

Het leuke is dat wij als ouders en zijn toenmalige school dat al ruim op tijd opmerkte en dus adequate hulp daarin hebben gekregen..Dat het niet altijd even makkelijk is geweest maakt verder niet uit uiteindelijk is die keurig in het leven gaan staan en heeft die een mooie toekomst voor zich ondanks zijn beperking en niet te vergeten hij is gelukkig.

Daar wringt bij jou dus de schoen dat is dus iets waar jou ouders in gebreke zijn gebleven bij jou opvoeding...ook voor jou was er hulp geweest, echt waar ventje!

Fijne avond verder wijsneus 🤫
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:01
Maatje, ik waardeer je openhartigheid vwb je zoontje. En ik ben heel erg trots op hem dat hij een doorzetter is in het leven en nu gelukkig is. Alle probz voor zijn ouders idd.

Maar des te triester ik het vind dat je over andermans ouders gaat praten. Je weet niet welke struggles mensen meemaken toch? Je hebt ook weleens momenten gehad dat het niet lekker liep en je misschien op meer begrip van anderen had gerekend? Juist van iemand van jouw kaliber verwacht je totaal niet zulke onvolwassen uitspraken.

Nevertheless, heb ik, godzijdank, een goed leven, leuke baan, net voor langere tijd in et buitenland geweest voor werk en me huissie gekocht. Ik heb niks te klagen...echt niet...thank God for everything what I have!

En dat is het verschil tussen jou en mij...ik beperk me tot de topic, jij daarentegen heb je frustraties niet meer onder controle en gaat over andermans ouders praten. Ik denk sowieso dat je zoon verstandiger is dan jij.
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 22:27
Alinea 1 en 3 👍
Alinea 2 gedeeltelijk 👍 en wijsneus 🤫 ...
Alinea 4 wijsneus 🤫

Gedraag je gewoon normaal man en wees niet contant de wijsneus...het zou je sieren als je het zou kunnen doseren want je bent te voorspellend.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:30
Is goed maat, ik ben de wijsneus. Tis goed zo.
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:22
Jij een goed leven? Dat geloof ik niet gezien je eeuwige geprovoceer hier. Het komt nog al triest en zielig over. 1 advies: GET A LIVE!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:38
Je hoeft mij niet te geloven als je dat niet wilt..and speak for yourself!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:25
Er zouden op deze wereld meer mensen zoals jou moeten zijn, Ik heb diep respect voor mensen die een kind met een beperking begeleiden of opvoeden! Mijn ex heeft met beperkte mensen gewerkt dus ik weet hoe onvoorspelbaar ze kunnen zijn! De onvoorwaardelijk liefde die ze je kunnen geven is ook iets prachtigs!!

Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:20
Mooi gezegd 👌🏼
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:00
Op 1 dag zie ik jou met het complete forum ruzie maken, Rotterdamse Ajacied. Zelfs mede Ajax aanhangers zetten vraagtekens bij jouw gedrag.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:01
Ik zie het niet gebeuren...
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:22
Ik wel, meerdere keren per dag🤷🏼‍♀️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:39
Succes ermee ✌🏾
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 08:18
Jij sterkte ermee👊🏾
Vind ik leuk
kees ee +1083
woensdag 20 maart 2019 om 17:28
. . en dat allemaal om te verhullen dat onze, . . nou. . jullie toppers, van de nummer 6 van duitsland verloren !? tsja, . je moet wat hè !?
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
woensdag 20 maart 2019 om 19:22
Van Beek niet gescoord 😂
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 21:47
Nou zeg....weeeeer een reactie van jou verwijderd. VP vindt jou schijnbaar toch een trol🤣🤷🏼‍♀️
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 21:53]
Vind ik leuk
WGW +930
woensdag 20 maart 2019 om 16:28
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:34
Ja Hebbes, gerapporteerd!
Vind ik leuk
rinirat +4210
woensdag 20 maart 2019 om 16:28
Wat moet je hier nou van zeggen....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:30
Ik had er geen woorden voor, moest alleen mn lach inhouden 😖
Vind ik leuk
Ove +4286
woensdag 20 maart 2019 om 16:34
Jij lach wat af de laatste 5 jaar 1
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:39]
Vind ik leuk
Relaxie +1149
woensdag 20 maart 2019 om 16:44
Jij denkt straks nog wel aan die 6-2 als je aan het einde vd rit 2 punten te kort komt....dan hou ik mijn lach zeker niet in.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:29
Dit is weer goed, voor het zelfvertrouwen 😀
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:31
Tja als je met Van Beek speet heb je al geen kans om te winnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:01
Speelt
Vind ik leuk
tikkietoe +6467
woensdag 20 maart 2019 om 16:33
Dit gelijkspel van Feyenoord voelt als een nederlaag.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:33
Meer tegenstand en ambiance dan de Keuken Kampioen Divisie volgens Mongool van Geel
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:37
Mongeel dus .....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:33
Jong Feyenoord? Het halve 1e van Feyenoord stond erin, maar wat een afgang zeg!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:34
Jammer dat er achterin niet gekozen is voor wat jeugdig talent. Jongens als Nieuwkoop kunnen Feyenoord 1 niet aan waarom krijgen ze dan minuten bij Jong-Feyenoord??
Vind ik leuk
mcmodd +28787
woensdag 20 maart 2019 om 16:40
Je kunt deze elf toch niet bestempelen als Jong Feyenoord? En waarom zou een talent als Nieuwkoop niet kunnen worden klaargestoomd door dit soort wedstrijden? Wat is er mis met die jongen, niks toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:07
Hij is niet goed genoeg, 23 jaar inmiddels en weet nog steeds niet door te breken terwijl die genoeg kansen heeft gehad. Het enige is hem verhuren aan een subtopper misschien dat die zich daar kan ontpopen
Vind ik leuk
mcmodd +28787
donderdag 21 maart 2019 om 08:52
OK, maar vraag je nu eens af, hoe goed moet je dan zijn? Je zult toch moeten roeien met de riemen die je hebt. Zeker als het geld niet over de plinten klotst.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:38
ik vind dat je als Feyenoord spelers van het niveau Janmaat, Karsdorp, Dumfries of Haps moet nastreven. Deze jongen komt daar niet in de buurt! Inmiddels heeft hij verdeeld over 2 seizoenen meerdere kansen gehad iedere keer niet gehaald, Dan moet je door selecteren! Als jij een eigen bedrijf zou hebben. Iemand geef je meerdere keren de kans voor een nieuw contract maar iedere keer faalt die wat doe jij? Ik had zijn contract in ieder geval niet verlengd
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:43
Je mag 3x keer raden wie er als eerste op een Feyenoord onderwerp heeft gereageerd.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:41
Laat me raden ...... Clown Bassie? Oh nee, Lulletje Lampepit? Ook niet? Dan moet het Rotterdamse Ajacied zijn.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:01
Wat is het verschil tussen die 3 dan? Je kan ze alle 3 niet serieus nemen!
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:24
😂😂😂
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:01
Het is niet eens meer verrassend!!
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:25
Euhhh...... ik kom er niet op🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 21:54
Inmiddels is zijn reactie alweer verwijderd 🤣👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:19
Ik heb het zojuist ook gezien, nu zijn account nog maar dan zal hij ongetwijfeld weer met een ander account terug komen.
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 16:44
Als je Feyenoord 1 aan kan, dan speel je niet meer voor Jong Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:38
Alleen maar getroll in de comments
Van jaloerse kleine peutertjes die net hun luier vol hebben gescheten en alles op VP gelekt hebben
Moddereters doe eens iets te triest voor woorden dit

Helemaal geeneen comment over de wedstrijd een leuke voetballer oid

Het niveau daalt naar ongekende “hoogte” door dit soort balhaartjes
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:42
Rotterdamse Ajacied mocht even op zijn mobieltje van zijn mama.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:48
Ik kan altijd wel lachen over zijn niveau of juist het gemis ervan
Heb in het begin een keer een discussie met hem gevoerd
Ze hersenen zitten ook in de luier in ieder geval 😉😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:18
Die gast spoort inderdaad niet. Ik vind het altijd mooi om hem uit zijn tent te lokken. Lukt elke keer.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:19
Met drie ..... lok je hem ook nog 🤦‍♀️
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6071
woensdag 20 maart 2019 om 16:42
En maar piepen over Jong teams in de JL, maar dan wel Toornstra in dit soort wedstrijden opstellen...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:48
Die regels gelden niet voor dit elftal want ze doen niet mee aan de piramide
En Feyenoord heeft daar naar mijn weten nooit over gezeurd die jong elftallen want ze doen toch niet mee
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6071
woensdag 20 maart 2019 om 16:52
Nee, ik doelde meer op de stelling van Martin van Geel. Die zich beklaagde over de Jong elftallen in de Jupiler League. Nu organiseert ie voor zijn Jong elftal een pittige wedstrijd, en dan stelt Feijenoord Toornstra op. Ik snap die logica niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:55
Heh das vaag waarom erover zeuren als het geld om eraan mee te doen er toch niet was
Maarja van geel doet wel vaker onnavolgbare dingetjes hè 🤦‍♀️
Vind ik leuk
HanV +5736
woensdag 20 maart 2019 om 18:01
Dit is anders wel een wedstrijd voor promotie naar de derde divisie.
Jong Heracles was op kop gekomen bij winst.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:10
Ik hou het niet in de gaten het ging meer om de nuance mijn responsen
Kijk jij trouwens naar die competitie want ik wil wel weten op welke kanalen je dit kan zien?
Mijn sofascore app laat mij in de steek na de hoofdklasse wedstrijden
Verder helpt de app mij altijd wel naar het goede kanaal of dat nou Braziliaans is of Chinees
Het commentaar boeit niet zoveel als ik maar kan kijken
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 18:11]
Vind ik leuk
HanV +5736
woensdag 20 maart 2019 om 18:27
Ik heb twee keer een stukje gezien van mijn club via het clubkanaal. Maar de uitslagen staan sinds dit jaar volledig op teletekst 848.
Wat meer informatie op: https://www.sofascore.com/nl/toernooi/voetbal/netherlands/beloften-eredivisie/849
Dan kun je zelfs het wedstrijdschema zien. Voor de meeste ploegen is de eerstvolgende wedstrijd op 8 april. De sofa-app ken ik niet, ik heb ook nooit geprobeerd om amateurwedstrijden via een stream te bekijken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:35
Al die info zie ik op de sofascore-app
Toekomt verleden stand etc maar niet welk kanaal helaas, ik hoopte dat jij het wist

Als ik erachter kom laat ik je het weten
Misschien weet een van mijn Feyenoord maatjes het
Ik stream trouwens niet heb een decoder
Daarvoor moet het commentaar je niet zo boeien😉
Gelukkig kijk ik liever dan dat ik een of ander manneke hoor schreeuwen hoe boeiend hij het wel niet vind
Ik kijk trouwens vaak op die Arabische kanalen van Bein-sports is wel leuk Europees voetbal met een schreeuwende Arabier (shoef shoef shoef ——goal)
Maar vaak doe ik na een paar minuten het geluid uit en doen me oogjes al het “werk”
Vind ik leuk
HanV +5736
woensdag 20 maart 2019 om 21:43
Ok, ik vind het zelf ook wel leuk om Engels commentaar te horen, klinkt toch onpartijdiger dan sommige Nederlandse commentatoren. Bovendien gaat het dan altijd alleen om de wedstrijd zelf.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:58
Ja klopt man ik vind het ook een betere uitstraling hebben
Maar ik kies vaak echt een wedstrijd uit om te kijken en dan boeit het niet zoveel of ze Arabisch Turks of voor mijn part Swahili spreken
Zolang ik me potje maar kan zien
Ik hou oa erg van Italiaanse ploegen
Zoals Sassuolo Parma Atalanta en Genoa
Altijd een mooi gevecht op het veld
Ook al zijn de spelers niet van wereldniveau kan ik daar meer van genieten dan van barca en bayern etc die elke week 5-0 winnen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:23
Vente zal wel geblesseerd zijn.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
woensdag 20 maart 2019 om 16:49
Voorbereiding bekerfinale is begonnen? Ow wacht...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:48
Ow wacht, je reageert op een verkeerd topic.
Vind ik leuk
Kaar +4319
donderdag 21 maart 2019 om 00:28
Pffff is ook zo’n ettertje 🖕🏼🖕🏼🖕🏼😉
Vind ik leuk
heur es +963
woensdag 20 maart 2019 om 16:55
Lekker belangrijk, als het eerste maar wint 😂
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:10
Doen ze dat wel eens dan?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:59
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat is Feyenoord toch slecht 😀
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:45
Ja man, dat kun je niet vaak genoeg hier komen zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:03
Daar moet je tegenwoordig al blij mee zijn. Gelijkspel tegen Heracles is niet niks. Daaruit blijkt dat van Geel gelijk heeft, want Vicario scoort ook nog twee keer.
Vind ik leuk
sundaymanara +1446
woensdag 20 maart 2019 om 17:08
Eerste zin is fout, moet zijn:
Jong Heracles Almelo heeft ternauwernood gelijkgespeeld in een oefenduel met Jong Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:11
Oud Feyenoord*
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:37
Helemasl niets in Rotterdam. (En Amsterdam ook vermoedelijk)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:44
Oké, doei!
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
woensdag 20 maart 2019 om 17:45
Die Vicario moeten ze alvast een paar keer laten meedoen bij het eerste, laten wennen en vertrouwen geven. Lijkt mij wel een goeie voor de toekomst.
Vind ik leuk
Mo +13257
woensdag 20 maart 2019 om 18:24
Geen Sven van Beekje? Wat!?
Vind ik leuk
Smithsonian +45262
woensdag 20 maart 2019 om 18:29
We kunnen weer met een gerust hart naar bed vanavond.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
woensdag 20 maart 2019 om 18:29
Mensen stonden ook helemaal niet op hun oorspronkelijke positie, ik denk dat dit gewoon een uitprobeerseltje was. Gegokt en verloren/gelijk helaas.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:20
De meesten deden met de A selectie mee, vanwege de velen blessures.

Uit nood, zeg maar. Alleen Toornstra en Haps, die ook nog eens terug komt van een blessure van een jaar.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:37
alleen die deense spits nog en ze hebbe de complete bank van de a selectie opgesteld ,
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:16
De A selectie bestaat uit 29 spelers.
Vind ik leuk
fr1963 +4730
woensdag 20 maart 2019 om 19:09
Knap hoor, weer niet verloren! Heracles is een zware tegenstander, daar weten ze ook in adam alles van!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:15
Toornstra in de spits.
Vind ik leuk
Akela +398
woensdag 20 maart 2019 om 19:52
Wat een berichtgeving weer. Alleen Haps stond er zaterdag ook in....
Vind ik leuk
Isakson +727
woensdag 20 maart 2019 om 21:14
Was het echt JONG Feijenoord?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws