'Barcelona werkt aan volgende transferklapper: bod van 50 miljoen euro in de maak'

'Barcelona werkt aan volgende transferklapper: bod van 50 miljoen euro in de maak'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 17:30wo 20-03-2019 om 17:30

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 18:09wo 20-03-2019 om 18:09

FC Barcelona gaat serieus werk maken van Luka Jovic. De Catalanen bereiden een bod van vijftig miljoen euro voor op de 21-jarige spits van Eintracht Frankfurt, zo schrijft The Guardian

Tijdens de dubbele ontmoeting tussen Eintracht en Internazionale heeft Barcelona Jovic uitgebreid bekeken en het oordeel was positief. Jovic doet het dit seizoen uitstekend in de Bundesliga: in 24 wedstrijden scoorde de aanvalsleider vijftien keer. Voor Barça is het reden genoeg om komende zomer een bedrag van 50 miljoen euro neer te willen tellen voor de Serviër.

In de komende weken wil de koploper van de Primera Division de onderhandelingen openen met de Duitse club. Eintracht is niet van plan om Jovic zo maar van de hand te doen: er wordt een vraagprijs van zo'n 65 tot 70 miljoen euro gehanteerd. Mocht Jovic komen, dan zou hij niet de eerste zomeraanwinst van Barça zijn. Frenkie de Jong maakt komende zomer de overstap van Ajax naar Barcelona. 

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 17:34
Barcelona heeft lopen slapen bij onze Poolse topper Krzysztof Piątek. AC Milan heeft goed zaken gedaan. Hij is stukke beter dan Jovic.

Oof, wat een dodelijke aanval had Barca dan gehad.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 17:34]
Vind ik leuk
power +7911
woensdag 20 maart 2019 om 17:39
Ik denk dat Jovic een beter spelers dan Piatek,, Barca heeft nu ook een dodelijke aanval.. Kijk je niet naar wedstrijden van Barca dan? hoe dodelijk Messi is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 17:41]
Vind ik leuk
Relaxie +1101
woensdag 20 maart 2019 om 17:39
Jovic past kwa speelstyle veel beter bij Barca als jou Poolse vriend....Piatek zit prima op zijn plek in Italië!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:42
Piątek is een uitstekende afmaker heeft maar 1 kans nodig. En zijn techniek voor een spits is echt van een hoog niveau. Bal controle erg sterk en bal vastheid.

Dus hoezo past Jovic beter bij Barca dan Piątek. Ben ik zeer benieuwd naar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 17:42]
Vind ik leuk
Relaxie +1101
woensdag 20 maart 2019 om 17:46
Kijk je nooit naar Barca...komt wel wat meer bij kijken om bij Barca in de spits te spelen gozer

Hij is echt een prima spits maar niet in het systeem van Barca.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:50
Wel een heel simpele comment dit. Je geeft geen argumenten en antwoord niet op mijn vraag.
Simpel dit kerel. Maar goed, je weet dat ik gelijk heb dus lul je eruit the easy way.
Vind ik leuk
Relaxie +1101
woensdag 20 maart 2019 om 18:00
Het zegt al genoeg dat ik het jou tot in de details moet gaan uitleggen...Jovic is veel meer voetballer..veel bewegelijker en doet meer mee in het spel dat voetbal heet.

Jou Poolse vriend is een sluipmoordenaar die wacht op die ene kans maar je kan hem ook heel de wedstrijd niet zien zoals laatst tegen Inter!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:01
Kan ik nu hetzelfde reageren als jij. Heb jij ooit gekeken naar Genoa en daarna AC Milan? Piątek is hartstikke bewegelijk,waar heb je het over en komt vaak in het spel voor. En Piątek heeft veel meel techniek en individuele klasse dan Jovic.

Makkelijk beoordelen op 1 wedstrijdje. Want Jovic laat het (Eerste seizoenshelft weggelaten) niet bepaald meer zien. Piątek is veel constanter
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 18:02]
Vind ik leuk
Relaxie +1101
woensdag 20 maart 2019 om 18:06
Als jij denkt dat ik hem maar 1 keer heb zien voetballen is dat toch prima....ik zou zeggen bel de TD van Barcelona misschien dat je hem kan overtuigen.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
donderdag 21 maart 2019 om 17:26
Niet iedereen kan het spel van Barça aan , kijk Coutinho, 2x speler van het jaar in de PL , en kijk nu in Barcelona, zo spijtig van deze speler die echt niet kan tonen wat hij kan, ben echt wel fan van deze Brazilliaan maar het lukt hem spijtig genoeg niet.
Vind ik leuk
Truth +4336
donderdag 21 maart 2019 om 17:55
Coutinho mag naar United komen ..we kunnen een speler met zijn kwaliteiten zeker gebruiken !
Vind ik leuk
Truth +4336
woensdag 20 maart 2019 om 18:07
Je kan milan toch niet vergellijken met Barca op dit moment en zeker niet de laatste 10 jaar ...wat heeft milan gewonnen na het tijdperk Maldini ? Sinds de overname ?
Vind ik leuk
schfan1920 +6371
woensdag 20 maart 2019 om 18:09
1 Messi en elke aanval is dodelijk genoeg ;-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:50
Piatek beter dan jovic?? Slaap lekker vriend!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 21:58]
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 17:35
Dus komt Suarez onze kant uit
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 17:37
Ow echt? Denis Suarez dan zeker?
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 17:37
Luis Suarez aka Dracula
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 17:44
Die barca spelers gaan liever in China spelen
Vind ik leuk
Spiegel +11531
woensdag 20 maart 2019 om 19:31
Japan*
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:37
Todibo is er nu al Vp..
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
woensdag 20 maart 2019 om 17:38
En maar blijven kopen, niks leiden ze zelf meer op, alles moeten ze bij anderen weg plukken. Precies om deze reden zie ik het niet meer zitten in deze club, als Messi, Puyol en Busquets weg zijn is het laatste stukje authentiek Barcelona verdwenen en is de club geen schrijntje anders van fabrieken als Chelsea en PSG.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 17:45
Die betaalt die bepaalt, in dit geval Nike denk dat Barca hun ziel aan de commercie hebben verkocht.

Frenkie staat bij Nike onder contract dus kon hij alleen naar een club met Nike als sponsor.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 19:02]
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
woensdag 20 maart 2019 om 17:50
Het is schrijnend wat er gebeurt op dit moment, sponsoren die zich niet alleen bemoeien met de opstelling (Barcelona werd er op aangesproken dat Coutinho meer moest spelen), maar inmiddels bepalen ze ook welke spelers gehaald worden.

Barcelona heeft haar ziel inderdaad verkocht, daarom wil ik ook niet dat al onze spelers naar die tering club verhuizen, ik ben altijd een groot liefhebber van Barcelona geweest, maar toen Rossel alles wat Laporta (op basis van Cruijffs visie) had opgebouwd weer af ging breken was ik helemaal klaar met die toko.

De fik er in, laat die club lekker naar de klote gaan, hoe kun je nou zo je ziel verkopen als je slogan 'meer dan een club' is... Onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
donderdag 21 maart 2019 om 17:36
Puyol is al even weg hoor.
Maar niet met elke vingerknip staat er een talent als een Messi , Iniësta, Puyol, Xavi, en een Busquets klaar om in het grote Barça te kunnen spelen, dat zou gemakkelijk zijn .
Er zijn er in La Masia een paar waar je nog even geduld mee moet hebben, maar simpel is het niet.
En een topploeg moet nu eenmaal talent kopen als er in de eigen jeugd geen zitten.
Vind ik leuk
Truth +4336
donderdag 21 maart 2019 om 17:56
En real dan wat is daar je mening over ?
Vind ik leuk
Marc21 +169
woensdag 20 maart 2019 om 17:48
Dit Barcelona koopt nog alleen maar, eigen jeugd komt daar ook weinig aan bod. Goede opleiding en dan er weer niks mee doen
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
woensdag 20 maart 2019 om 17:48
Barça is denk ik erachter gekomen dat er z.s.m. een vervanger moet komen voor Suarez, die wordt ook elke dag een dagje ouder!
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
woensdag 20 maart 2019 om 17:51
Jij wordt niet elke dag en dagje ouder?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:20
Waarom heeft Benfica hem eigenlijk van de hand gedaan ??
Vind ik leuk
hollister +1302
woensdag 20 maart 2019 om 18:20
Ben benieuwd hoe Barca zich gaat redden met de met het oog op FFP? Die moeten best nog wel van een aantal spelers af denk ik.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
woensdag 20 maart 2019 om 18:35
Die laatste zin😆 thnx voor de reminder VP, alsof niet iedereen op aarde dit allang wist na 398 artikelen over frenkie van jullie.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:08
Zo zeg, wat heeft die voor een hond ? Een bot van 50 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:36
Je zal maar in die zgn geweldige jeugdopleiding van barca zitten...