Pogba hoopt op toekomstige transfer: 'Droom voor iedereen die van voetbal houdt'

Pogba hoopt op toekomstige transfer: 'Droom voor iedereen die van voetbal houdt'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 21:52wo 20-03-2019 om 21:52

Paul Pogba droomt ervan om ooit onder Zinedine Zidane bij Real Madrid te spelen. De Franse middenvelder voelt zich voorlopig op zijn gemak bij Manchester United, maar steekt niet onder stoelen of banken dat hij de stap naar Spanje graag nog eens wil maken.

De middenvelder kijkt op tegen landgenoot Zidane. "Real Madrid is voor iedereen een droom, dat heb ik altijd al gezegd", vertelt Pogba aan het Engelse Metro. "Het is één van de grootste clubs ter wereld en ze hebben ook Zinedine Zidane als trainer. Dat is een droom voor iedereen die van voetbal houdt."

Pogba voelde zich onder José Mourinho niet op zijn plaats op Old Trafford, maar sinds Ole-Gunnar Solskjaer de scepter zwaait voelt de Fransman zich op zijn plek. "Voor nu ben ik in Manchester", legt de Fransman uit. "We weten niet wat de toekomst zal brengen, maar nu ben ik hier en voel ik me goed."

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 21:55
Zet zn vertrek al in gang
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 21:57
Ik ben zijn achterlijke optreden voor de Kuip nog niet vergeten.
Vind ik leuk
Robert TW +571
woensdag 20 maart 2019 om 22:05
Ja.. want zijn woorden zijn op Voetbalprimeur terechtgekomen...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:10
Toch een primeurtje he pik
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 22:06
Zwaar overschatte speler.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:09
Ik vind hem ook idd middelmatig. Maar bij Juventus was die op zn best.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 22:09]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:16
Overschat en saboteur! Mourinho dolk in rug steken. Nu zelf hazepad kiezen voor Spaanse Dollars.
Manchester United verdient betere spelers.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:49
“Spaanse Dollars”....zucht
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:19
😂😂😂😂🤦‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 05:18
“Spaanse dollars” is sarcastisch bedoeld dus geen zucht...😊😊
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:24
Check!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:11
Dit topic is binnen 5 seconden verkacht. Ik snap nu weer waarom ik een lange tijd offline was met m'n acc..
Vind ik leuk
FSCeara +9548
donderdag 21 maart 2019 om 01:24
Ik ben ook hele tijd niet geweest en dacht ik kijk weer eens aangezien ik terug in brazilie ben na tijdje NL en dus weer wat tijd in de avond heb maar het is nog slechter geworden als voorheen met nog dommere mensen. Het zij zo, ik probeer met de mensen die iets zinnigs zeggen over voetbal te praten maar dat is vrij moeilijk zodra het over Ajax,PSV, Vitesse of NEC gaat.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 06:25
Ik ben op meerdere actief en ben hier blijven steken.Ik wil niet roddelen maar heb bij 1 "voetbal roddelpers " tot 2x toe geschreven mijn account te beeindigen en de rest hud ik het midden.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 06:26
gewoon raporteren...............
Vind ik leuk
Isakson +582
woensdag 20 maart 2019 om 22:18
Pogba speelt beter bij Le France dan bij MU.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:50
Het is la France
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:33
Wat een trieste vent. Speelt bij de grootste club ter wereld, waar het minder draait en keert gelijk de rug toe. Eerst openlijk zeggen dat hij droomt van een stap naar Barca. Nu blijkt dat zij het meer zien in tactische spelers als Frenkie, is het opeens Pogba’s droom om voor Real te spelen.

Als je eerst eens probeert je 100 miljoen bij United waar te maken, kan United misschien weer de club worden die het ooit was. Lekker loyaal die Pogba...
Vind ik leuk
Raziel +143
woensdag 20 maart 2019 om 23:03
Pogba speelde héél matig onder Mourinho. Maar dezer dagen blinkt hij echt weer uit. Overschat? Volgens mij volgt men de Premier League niet.
Vind ik leuk
Alex Koopman +1689
zaterdag 23 maart 2019 om 19:57
Pogba is nooit overschat geweest, mensen weigeren gewoon om in te zien dat 1 iemand (Mourinho) zoveel teweeg kan brengen bij een wereldspeler als Pogba met al zijn tactieken schema's en weet ik veel wat, terwijl je sommige jongens die juist niet moet geven want juist dan gaan ze alles overdenken. Blij dat Pogba weer de oude is!
Vind ik leuk
klaasvaak +248
woensdag 20 maart 2019 om 23:16
Meneer Pogba is de arrogantie ten top.
Denkt een bepaalde status te vergaren door zijn belachelijke transfersom..
Ik vind dat Pogba niet of nauwelijks laat zien dat hij een leider is. Net als Tadic bij Ajax met pieken en dalen zijn talent laat zien. Voordeel is dat Tadic stukken voordeliger is.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
zaterdag 23 maart 2019 om 17:24
En in elke competitie ook nog is enorm belangrijk is voor Ajax..
Zijn statistieken liegen er niet om tadic is puur goud voor Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:26
Is hij soms de broer van Memphis?
Vind ik leuk
Bdog +7216
donderdag 21 maart 2019 om 06:39
Ja, precies dezelfde naam.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:45
Mooi toch
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws