'Juve niet naar de VS tijdens voorseizoen om problemen rondom Ronaldo te mijden'

'Juve niet naar de VS tijdens voorseizoen om problemen rondom Ronaldo te mijden'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 22:13wo 20-03-2019 om 22:13

Juventus mijdt tijdens de voorbereiding op het seizoen 2019-2020 de Verenigde Staten. Het één en ander zou volgens The New York Times te maken hebben met Cristiano Ronaldo, die in de VS zou kunnen worden opgepakt voor de verkrachtingszaak die al een tijdje speelt rondom de Portugees.

Veel van de wedstrijden uit de International Champions Cup, een voorbereidingstoernooi waar Juventus aan zal deelnemen, worden in de Verenigde Staten afgewerkt. Het programma van Juventus zal echter volledig in Azië plaatsvinden. Volgens The New York Times heeft dit alles te maken met de verkrachtingszaak van Cristiano Ronaldo, die nog steeds wordt onderzocht.

Sinds juli onderzoekt de politie in Las Vegas het incident in 2009 waar Ronaldo bij betrokken zou zijn. Om het risico te voorkomen dat Ronaldo opgepakt kan worden in de Verenigde Staten heeft de Italiaanse club volgens de Amerikaanse krant in samenspraak met de toernooiorganisatie besloten om alle wedstrijden in Azië te spelen. De Oude Dame zelf zegt dat het na een serie wedstrijden in de VS 'logisch' is dat Juventus nu oostwaarts trekt.

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 22:16
Zijn blijkbaar dus niet zo zeker van zijn onschuld..
Vind ik leuk
Niels92 +38634
woensdag 20 maart 2019 om 22:18
Denk dat het meer te maken heeft dat ze de confrontatie uit de weg willen gaan tussen Ronaldo en de Amerikaanse journalisten? Die zouden Ronaldo daar geen moment met rust laten :)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:24
Die zijn wel op afstand te houden hoor..
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 22:34
Die gooien hem direct in het gevang, ze zijn gek daar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 22:38]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 04:23
In dit geval niet onterecht natuurlijk
Vind ik leuk
plein19 +3375
woensdag 20 maart 2019 om 22:37
Ik denk dat ze de autoriteiten vrezen. Journalisten zijn er altijd en overal
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:33
Ik denk dat ze ook bang zijn voor de confrontatie met Ajax
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 04:41
Prima hoor dat je twee vrouwen verkracht, ze hadden het vast en zeker verdiend... De God Ronaldo een worst voorhouden en dan opeens wegtrekken; dat gaat niet gebeuren natuurlijk!
Je weet toch hoe z'n hormoonhuishouding werkt... Als die trein op gang is dan is er geen stoppen meer bij.
Wat een hormoonmongooltje!
Maar goed, wees dan ook een vent en kom er dan ook gewoon voor uit !
En die bitch heeft eerst zwijggeld aangenomen dus die mag die poen wél gewoon weer inleveren; dus da's waarschijnlijk goed hard werken komende jaren want dat geld is niet op de bank gebleven, denk ik!
Je kan namelijk niet én een taart hébben én hem opeten!
Dus in het Nederlands: óf je geeft die hormoonCrisis7 aan en geeft dat geld terug, óf je houdt dat zwijggeld en houdt je bek !
Vind ik leuk
AjaxSneek +332
donderdag 21 maart 2019 om 00:25
Ik ken vrouwen.. Sorry hoor, maar als er geld te halen valt hoor je ze ineens.. Been there, done that
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 02:41
Heb je ook vrouwen verkracht?
Vind ik leuk
katinzak +306
donderdag 21 maart 2019 om 03:53
Jij niet?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 04:25
Hij kent vrouwen 😂😂😂
Je bent paar keer door de verkeerde uitgekozen, bedoel je!
Piemeltje !
Vind ik leuk
AjaxSneek +332
donderdag 21 maart 2019 om 09:39
Ik bedoel maar te zeggen.. Als hij geen geld had, had je ze niet gehoord. Lekker in de poepert.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:24
Als hij geen geld had dan zat hij al vast voor verkrachting, denk ik..
Vind ik leuk
Bixente +481
woensdag 20 maart 2019 om 22:17
Volgend jaar gaan ze hun voorbereiding in Afrika doen...😆
Vind ik leuk
SimonSays +7391
donderdag 21 maart 2019 om 00:28
De Oude Dame zelf zegt dat het na een serie wedstrijden in de VS en Azië 'logisch' is dat Juventus nu zuidwaarts trekt.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:22
Zou mooi zijn, heb erg genoten van het wk toen daar. 🤙🏾
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:18
Ik ben niet echt van de politiek en het interesseert me eerlijk gezegd ook niet, maar wat gebeurd er dan als Ronaldo schuldig wordt bevonden? Kan die niet worden opgepakt in Italie ervoor en overhandigd worden? Waarom moeten ze perse de VS vermijden?
Vind ik leuk
RVB AFCA +14710
woensdag 20 maart 2019 om 22:24
Dat lijkt mij wel. Wanneer ze een uitleveringsverband hebben met Italië dan vragen ze gewoon om zijn uitlevering. Of dat gebeurt is dan nog afwachten, en anders vermoed ik dat ie op de opsporingslijst komt te staan wanneer de rechter hem schuldig acht, dan komt ie wereldwijd op een lijst te staan.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:32
Ook al komt het zover als jij zegt nadat ie schuldig bevonden zou worden
Dan nog steeds kan ie superveel tijdrekken met advocaten etc.
En als ie dan merkt dat ie uitgeleverd kan worden
Kan ie ook nog naar Oostenrijk Zwitserland ofzo gaan
Waardoor de procedure weer opnieuw begint
Er is een crimineel uit Taiwan of Filipijnen ofzoiets die heeft op deze manier de VS jarenlang voor de gek gehouden

Leuk zeg al die regeltjes 😉
Vind ik leuk
plein19 +3375
woensdag 20 maart 2019 om 22:40
Als het onderzoek ver gevorderd is gaat hij is voor Porto spelen denk ik.
Vind ik leuk
Spiegel +11531
woensdag 20 maart 2019 om 23:41
Denk eerder voor sporting of voor madeira.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:25
Ligt eraan of er uitleveringsverbanden tussen de landen zijn
Als ik dit zo lees zal zon verband tussen Italië en Amerika er zeker niet zijn (helaas)
Want in Amerika weten ze wel wat straffen is
Zie je het al voor je Ronaldo in de cel met aryan nations of bloods ofzo
Geniaal ik zeg doen

De VS kennende zal dit wel met een paar zakken geld geschikt worden helaas
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:30
Hahahaha voor iemand met zijn status wordt het idd veel onprettiger in zulke gevangenissen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:39
Al die gangsters op instagram met fototjes kijk dit is me nieuwe bitch 😂🤣😂🤣
Vind ik leuk
Deck010 +10178
woensdag 20 maart 2019 om 22:31
En dan maar eens kinken of hij het wel prettig vindt om in zjn hol genomen te worden. Ik denk dat hij er alleen geen zwijggeld voor krijgt 😳
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:33
Als ie het al overleeft dan hè 😉
Vind ik leuk
plein19 +3375
woensdag 20 maart 2019 om 22:39
In Italie is hij ook niet veilig. Maar het onderzoek is daar nog niet ver genoeg voor gevorderd. Het bepalen van de waarde van de gehackte emails kost veel tijd. Misschien zijn de regels binnen de VS makkelijker. En zouden ze hem kunnen aanhouden voor verhoor
Vind ik leuk
Mazraoui +3967
woensdag 20 maart 2019 om 22:19
Probleem als je zo vermogend en bekend bent. Een vrouw kan dan vrijwillige seks gaan bestempelen als onvrijwillig. Zeg niet dat het in zijn geval gebeurd is. Maar het gevaar is gewoon groter
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:26
Heb ik regelmatig last van.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:23
HOLY FUCKINGSHIT 10 zetels... Ik bedoel prima dit, ze zijn helemaal afhankelijk van Ronaldo en daar leggen ze zich bij neer.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
woensdag 20 maart 2019 om 22:42
Welke 10 personen gaan die zetels innemen? Dat wordt lachen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:26
Tuurlijk joh. Zolang een verkrachter in Italië 30+ goals maakt, is het allemaal prima. Zou Moise Keane ook zo’n behandeling van Juve krijgen als hij vrouwen verkracht zou hebben?

En als nu alle Ronaldo fanboys wakker worden. Voordat je hierop reageert. Check your facts en besef dat Ronaldo een smerige narcistische verkrachter is.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:26
Heeft niemand verkracht, tatas want money. Dat is de belangrijkste regel on the streets.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:30
Ik zei toch: Check your facts. Laat me raden: je denkt zeker ook dat Michael Jackson nooit een kind heeft aangeraakt?

Met vermogen kan je een hoop in de doofpot steken, maar hiervoor moeten ze gewoon boeten.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:36
Nu kan MJ zich ook niet verdedigen..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:40
Dat heeft hij destijds wel gedaan en er kwam niet meer zinnigs uit dan: you people are ignorant, very iiignorant.

Guilty as fuck. Heel Neverland was gebouwd zodat hij lekker ongestoord zijn gang kon gaan. Open alsjeblieft je ogen. Omdat iemand goed kan zingen of voetballen, betekend niet dat ze op andere vlakken ook goed zijn.

Michael Jackson was zo vies van vrouwen dat hij niet eens zijn eigen kinderen bij ze kon verwekken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 22:43]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:42
Ik ga niemand goedpraten,Maar CR7 krijgt wel het voordeel van de twijfel tegenover MJ..
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 22:53
Kom dan met je feiten neus. Er staat niks zwart op wit, hij is niet veroordeeld en er is ook geen arrestatiebevel 👋🏻👋🏻
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:58
Er staat niks zwart op wit, hahaha. Jij bent hilarisch. Wat dacht je: dat Ronaldo zijn lul uit haar kont haalde dat hij zei: kan je hier even tekenen? Dan verklaar je hierbij dat ik je verkracht heb. Is zwijggeld niet een beetje vreemd als je niemand verkracht hebt?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:00
Beetje zonde ik heb ook het vermoeden dat hij dit wel gedaan heeft gezien de vele correspondentie tussen advocaten etc
En dat de FBI dit ergens gevonden heeft is ook geen goed teken natuurlijk
Maar je weet ook wel hè
Innocent untill proven guilty

En ff nog wat als nuance heb je gezien hoeveel vrouwen er nu veroordeelt voor valse me too claims

Maar benadruk het nog maar ff wil hem echt niet verdedigen want ondanks dat het een leuk voetballertje is , is ie buiten het veld een ongelofelijke walgelijke kwal
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:34
Heb jij bewijs?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:36
Lees het dossier zou ik zeggen. Er is geen enkele reden te denken dat hij het niet gedaan heeft. Maar zolang fanboys dat niet willen inzien, blijven narcisten als Ronaldo waar ze staan. Onaantastbaar.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:37
Als die dossiers kloppen hadden ze hem toch allang opgepakt,vind je niet?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:42
Holleeder is na 3 jaar ook nog niet veroordeeld...

Alleen voor een verkrachting kan je niet 3 jaar lang in voorarrest gehouden worden.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 22:54
Genoeg voorbeelden van mensen die onschuldig hebben vastgezeten 👋🏻👋🏻
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:56
En genoeg voorbeelden van schuldigen die nooit hebben vastgezeten.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 23:06
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is 👋🏻
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 02:43
Ben je een psycholoog
Vind ik leuk
Leodinho +727
woensdag 20 maart 2019 om 22:27
Haha jammer zou wel grappig zijn als je opgepakt wordt daar😂, vieze vermeende verkrachter.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 22:34
Spam!
Vind ik leuk
Leodinho +727
woensdag 20 maart 2019 om 23:14
Vermeende zeg ik toch. Eerst lezen dan reageren, slimmerik.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 23:18
Vieze Verkrachter👀??
Vind ik leuk
Leodinho +727
woensdag 20 maart 2019 om 23:50
Vieze vermeende verkrachter. Vermeende is in dit geval leidend. Maar goed jij bent Maradona fan. Jij vindt alles normaal.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
woensdag 20 maart 2019 om 23:54
Laat vieze voortaan achterwege👍
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 00:01
Haha dat bepaal ik zelf pik🤙🏼
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
donderdag 21 maart 2019 om 00:03
Pik hoeft ook niet😆
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 00:04
Kutje dan. Ik noem je wel een kutje🤙🏼
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
donderdag 21 maart 2019 om 00:08
Toon wat respect voor je medereageerders..
Je kan toch reageren zonder je geslachtsdelen te benoemen..
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 00:12
Respect voor kutjes heb ik niet sorry.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
donderdag 21 maart 2019 om 00:13
Je komt uit een K...🙈
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 00:13]
Vind ik leuk
barry m +605
woensdag 20 maart 2019 om 23:58
ik blijf het een raar verhaal vinden.
ik vind dat die vrouw eens moet uitleggen als dit allemaal waar is waarom ze dan 10 jaar heeft gezwegen, en nu ineens weer met het verhaal komt.

is het geld op wat ronaldo haar had betaald ?
wil ze weer media aandacht ?
of is ze stiekem verliefd op hem ?
of vond ze het weldegelijk fijn en wil nog een keer ?

van media lees en hoor je genoeg maar ben benieuwt wat er echt uit de mond van die vrouw komt als je het haar vraagt.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 00:04
Grappig dat je bijna alle mogelijke scenario’s doorneemt, maar niet de belangrijkste. Misschien is de dame in kwestie echt verkracht? Bovendien hebben mensen bij verkrachting een beeld met veel geweld en bijvoorbeeld meesleuren bosjes in etc. Het gaat om het binnendringen van het lichaam zonder toestemming.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
donderdag 21 maart 2019 om 00:23
Let voortaan op je eigen taalgebruik..
Je praat als een verkrachter!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:53
Is die lamlul toch ergens bang voor
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws