Ihattaren: 'Daar heb ik de spelers van Ajax en Feyenoord wel even aan herinnerd'

Ihattaren: 'Daar heb ik de spelers van Ajax en Feyenoord wel even aan herinnerd'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 23:51wo 20-03-2019 om 23:51

Mohammed Ihattaren heeft bij Oranje Onder-19 de spelers van Ajax en Feyenoord met de neus op de feiten gedrukt. De jonge PSV'er wilde zijn teamgenoten van die twee clubs graag herinneren aan de achterstand die ze in de Eredivisie op PSV hebben.

Ihattaren won met Oranje Onder-19 met 2-1 van de leeftijdsgenoten van Wales. "De focus ligt nu volledig op Oranje", zegt de talentvolle aanvallende middenvelder tegen het Eindhovens Dagblad.  "Natuurlijk hebben we het onderling wel over de clubs. Ik heb de spelers van Ajax en Feyenoord zeker even aan hun achterstand herinnerd."

"Maar het gaat allemaal hartstikke goed samen, concurrentie is mooi", verzekert Ihattaren. "We vormen samen een team, hebben volledig focus en met een aantal spelers van nu pakten we vorig jaar de Europese titel voor spelers onder 17. Met enkele spelers heb ik bij veel interlands al samengespeeld en dan voel je elkaar goed aan."

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 23:55
Was dit even saai nieuws zeg pfffff……..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:57
Maar wel realiteit
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:58
Zie je...zelfs de professionals geinen met elkaar...en wij vliegen elkaar in de haren 😆
Vind ik leuk
barry m +605
donderdag 21 maart 2019 om 00:03
wij maken er ons drukker om dan de spelers ja hahahaha
triest eigelijk.
lijkt erop dat mannen hun agresie van een week hard werken ergens kwijt moeten en de meeste mannen kieze daar voetbal voor.
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 01:10
Ja met jou is er doorgaans weinig te geinen🤷🏾‍♂️🙈😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 01:28
Tis een Rotterdammer.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5579
donderdag 21 maart 2019 om 02:20
Parodie erop ja
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 09:55
Zou je niet zeggen gezien zijn reacties 😏
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:46
Jij komt niet eens uit Rdam jonge...kom je hier een beetje blij blij praten 😆
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 13:49
Ohhhh, waar kom ik dan vandaan🤷🏼‍♀️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:32
Uit een put
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 14:33
😂😂😂🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:39
Trolletje ben je ook 🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 15:07
🤦🏼‍♀️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:45
Komt door je gedrag
Vind ik leuk
Kaar +4187
donderdag 21 maart 2019 om 08:17
🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:35
Mag ik jou er aan herinneren dat ik niet zo veel haren heb? Zeg maar redelijk kaal.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:36
Mag ik jou er aan herinneren dat ik niet veel haar heb? Zeg maar...kaal
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:17
Ja en?
Vind ik leuk
Psssttttt +638
vrijdag 22 maart 2019 om 12:39
Klopt helemaal, zo hoort het ook. Plezier datvis het belangrijkste
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:59
Ach de achterstand is nog om te draaien al zal dat niet makkelijk zijn maar het kan! Zou die ook over het beker en Europees voetbal (CL) herinnerd willen worden van zíjn clubje?
Vind ik leuk
Senn +7950
donderdag 21 maart 2019 om 06:43
Ja CL zeker, wat had je verwacht dat psv in die poule even stijf bovenaan zou eindigen?
Vind ik leuk
Bep Slatter +12021
donderdag 21 maart 2019 om 07:22
Ik zie Ajax niet meer 5 punten voorkomen op PSV, niet dit seizoen.
Vind ik leuk
Wim Horst +1186
donderdag 21 maart 2019 om 09:32
Ajax hoeft ook geen 5 punten voor te komen op PSV, 1 put is genoeg😎
Vind ik leuk
Bep Slatter +12021
donderdag 21 maart 2019 om 11:04
Klopt maar een achterstand van 5 punten omdraaien is het niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:32
Natuurlijk kan het worden omgedraaid. Maar dat is voetbalhumor way zowel onder supporters als spelers zit.
En hem herinneren aan de CL, dat mag, het was geen schande dat psv eruit ging.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:42
Voor nu nog wel, maar daar komt verandering in.
Vind ik leuk
Wilex +3172
donderdag 21 maart 2019 om 06:59
Ik voel een Mertensje aankomen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:34
Denk het niet. Zie niet iemand zover meer op de feiten vooruit lopen. We moeten nog naar Amsterdam
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:08
@kaakchirurg Verwijder die foto gek!!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 00:09]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:11
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:17
Echte loser ben je! En ieder de je hier likes voor geeft idem. Kappen met die nazi foto's
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 00:19]
Vind ik leuk
PickNikker +369
donderdag 21 maart 2019 om 00:18
Mad.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:28
Mad house !!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:19
Net of mensen waarde hechten aan jouw mening……..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:19
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:28
Die xXx forza is echt een drama queen jongens !!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:32
Sneaky ben je ook nog! Maar word geregeld zulk tuig hoort hier niet
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 01:30
Vergeet je slaappilletje niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:18
Waarom zou je nadenken?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:18
Die xxx Forza is jaloers op mijn vriendin jongens !!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:44
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 01:10
Die Eindhoven kunnen beter overwinteren in de Algarve jongens !!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 02:02
Idd bah. Vervelend ventje nu al....
Vind ik leuk
benny-boys +2041
donderdag 21 maart 2019 om 06:48

Kaakchirurg,
Dan ga snel wéér opereren en niet lezen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 06:50]
Vind ik leuk
035 +960
donderdag 21 maart 2019 om 08:48
Jouw avatars zijn niet fraai.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:31
Understatement nog! Iemand die zoiets gebruikt is echt rijp voor opname.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
woensdag 20 maart 2019 om 23:57
Wat een eng mannetje Nu al verpest.
Vind ik leuk
Sven! +2549
donderdag 21 maart 2019 om 00:06
Eng mannetje omdat ie tegen zíjn voetbalmaatjes bij oranje duidelijk maakt dat PSV 5 punten voor staat? Man, man man die rivaliteit en een beetje sarren hoort er gewoon bij, niks mis mee.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
donderdag 21 maart 2019 om 00:14
Waarom moet hij het dan ook nog even melden tegen het Eindhovens Dagblad? Gewoon een hele trieste manier om de PSV fans houvast te geven in deze tijd dat ze voor altijd in de schaduw van Ajax blijven staan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 00:15]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:20
De schaduw van alle Ajax-prijzen van de afgelopen 5 jaar??? Ik zie geen schaduw hoor!
Vind ik leuk
Buck Worrier +2653
donderdag 21 maart 2019 om 00:28
Afgelopen 50 jaar, boertje
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:42
Hahaha, ik ben geen PSV’er slimmerikje. Maar: beter een boertje dan een oligofreentje (zoals jij).
Vind ik leuk
Buck Worrier +2653
donderdag 21 maart 2019 om 10:30
Bij jou is de uil van Minerva al gevlogen 😂
Vind ik leuk
katinzak +306
donderdag 21 maart 2019 om 03:46
Het doet je pijn... Laat het toch los!
Vind ik leuk
AZVork +2972
donderdag 21 maart 2019 om 06:48
Dit is niks vreemder dan wat jullie Lasse al jaren roeptoetert.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:30
Als een Ajacied dit zou doen noemen ze hem natuurlijk arrogant 😉
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
donderdag 21 maart 2019 om 07:44
Wat is er arrpgant aan een feit: feit is dat PSV 3 punten is uitgelopen op zowel Feyenoord als Ajax. En daar dolt hij hen mee. Bijzonder dat jullie hem gelijk als arrogant proberen te bestempelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:37
Nee, dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat als dit artikel over een Ajacied had gegaan, in de zelfde situatie ( dus bovenaan en 5 punten los) had men hem wel ( op dit forum) arrogant had genoemd. Ik zeg dus niet dat Ittaharen arrogant is. Vind het een prima speler, die word alleen nog maar beter.
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
donderdag 21 maart 2019 om 10:26
Ik lees het inderdaad, sorry ik v rdraaide je woorden. Overigens wordt er in dit bericht wel vaak op deze wijze (af) gereageerd. Dus in het algemmen staat mijn reactie nog wel overeind.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:41
Mooi dat er ook zo gereageerd kan worden. Ben het verder ook met je eens. Alleen "lopen" er hier te veel rond die Ajax en arrogant heel makkelijk koppelen en als een speler van een andere ( welke maakt niet uit) hetzelfde doet of zegt is het ineens anders. Maar logisch dat die gasten er met elkaar over dollen toch ? Prettige dag nog verder.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:16
100% eens. Het is juist heel menselijk om dit te doen. Heeft uiteraard niets met arrogantie van doen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:21
Ja wat denk je na al die overdreven media aandacht die gast gaat echt denken dat hij belangrijk is !!
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
donderdag 21 maart 2019 om 01:11
Heeft 2 wedstrijden meegedaan dit jaar waarvan hij er al 1 door de mand is gevallen en gaat dan nu dit claimen. Eigenlijk gewoon gênant en Toontje zou hier tegen op moeten treden. Maar die zul je nu wel niet horen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:45
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 02:03
Of twee. Allebei zijn benen hahaha
Vind ik leuk
Sven! +2549
donderdag 21 maart 2019 om 02:07
Doe normaal man! Kut Marokkaantje en een doodschop geven? Jìj hebt ze echt niet allemaal op een rijtje zitten.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:06
Einde carrière.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 23:57
Eindhovense arrogantie.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
donderdag 21 maart 2019 om 00:04
Is verplichte kost in de opleiding..
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
donderdag 21 maart 2019 om 01:16
Erg hè?!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
donderdag 21 maart 2019 om 00:00
Eenheid😟
Vind ik leuk
Psvsg +144
donderdag 21 maart 2019 om 01:58
Het feit dat ze daar gewoon geintjes over maken lijkt mij juist goed voor de eenheid.
Denk jij soms dat het in het verleden anders is geweest ?
Vind ik leuk
Sven! +2549
donderdag 21 maart 2019 om 02:09
Is ook helemaal niks mis mee en hoort erbij. Dat zou andersom ook gebeuren.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:32
Klopt, maar als een Ajacied dit zou doen valt al heel vlug het woord arrogant 🤔
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:18
De focus ligt volledig op Oranje, maar ik pest toch nog even mijn teamgenoten met hun achterstand. Puberale sukkel!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:45
Wat een mongooltje is het.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 00:31
Wie het laatst lacht...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 00:55
En dan zeggen ze in Eindhoven dat Ajax Arrogant is, bij Psv kunnen ze er ook wat van.
Vind ik leuk
Tommieman +8049
donderdag 21 maart 2019 om 01:15
Gaat er een beetje op lijken dat deze zichzelf wel weer heel erg goed vind terwijl hij net 3 ballen geraakt heeft in de Mickey Mouse competitie bij psv.... kijk nou uit jongetje. Laat je voeten spreken.
Vind ik leuk
Watzijnwij +280
donderdag 21 maart 2019 om 01:17
Het is wel weer duidelijk waar de langste tenen te vinden zijn. Gelukkig zijn die voetballers niey zo'n lichtgeraakte zeikerds als hier op get forum.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 01:23
Bla bla bla ga je flaflip eten!!!
Vind ik leuk
Psvsg +144
donderdag 21 maart 2019 om 01:54
Lekker gast zo ga je met team genoten om beetje geinen hoort daar gewoon bij.
Al die zuren mensen die doen alsof heel de wereld draait om club voetbal moet jij je niets van aantrekken
(een weekje geen vp helpt daar tegen).
Gewoon lekker lol maken met je maatjes daar !
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 01:56]
Vind ik leuk
Ray01 +166
donderdag 21 maart 2019 om 02:00
Nou als Ihattaren aangeeft dat ze samen de Europese titel onder 17 hebben gewonnen en hij de Oranje spelers goed aanvoelt, dan zegt het genoeg waar zijn keus moet liggen voor het 'grotere' elftal.. Je zou wel oliedom zijn, als je anders kiest..
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 02:22
🖕
Vind ik leuk
dijkie87 +1436
donderdag 21 maart 2019 om 03:53
nu al praatjes nog niks laten zien die gozer
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:08
Lijkt wel een psvér
Vind ik leuk
peewee +303
donderdag 21 maart 2019 om 05:43
komt pas kijken en heeft nu al spatjes ....
Vind ik leuk
FRChamp +2414
donderdag 21 maart 2019 om 05:47
En nu weer gaan voetballen, Ihattaran. De stand spreekt voor zich.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 06:26
Nieuwswaarde 0.0
Vind ik leuk
Aspers +622
donderdag 21 maart 2019 om 07:35
En dan Ajacieden arrogant noemen. Ventje is net droog achter de oren en zal straks gewoon voor MArokko kiezen. Snap niet dat we aandacht hieraan besteden.
Vind ik leuk
Befbaf +32
donderdag 21 maart 2019 om 07:35
En ik jou dat jouw moeder een snor heeft.
Vind ik leuk
Isakson +582
donderdag 21 maart 2019 om 07:53
Hoe heet dat alvast een beetje olie op het vuur ...... nog 32567543 onderwerpen zullen volgen tot 31-3 🙃🙃🙃🙃🙃🙃😁
Vind ik leuk
ritje +757
donderdag 21 maart 2019 om 08:16
hallo Op dit forum is realiteit ver te zoeken! alleen maar met haat proberen te scoren ! Ja Ajax heeft met hun miljoenenploeg nog geen resultaat gehaald in de eredivisie! Maar om maar steeds te schreeuwen van 5 jaar niks? ajax is veruit de rijkste club van NED! En dat zijn ze geworden als 2e van NED! 70 miljoen binnengehaald. En PSV? PSV kampioen? ajax weer 2e? Dan kun je het wel invullen! als PSV wat spelers kwijt raken dan zie ik voor PSV weer dezelfde problemen in de CH LEque als dit jaar, Helemaal niks niks niks! want de ongeschreven wetten in het top voetbal! zonder geld ben je kansloos! als er 5 spelers van Ajax verkocht worden ? dan vult Ajax dat moeiteloos in ! PSV moet het hebben van afdankertjes van Ajax! Ik ben benieuwd naar de selecties van volgend jaar? mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:41
Als je verassend mooi met Nederland begaan bent.
Lijkt mij de keuze niet moeijk !!!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:55
El Khayati als opvolger van Ziyech. Is dat een raar idee?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
donderdag 21 maart 2019 om 10:08
Kijk aan, arrogant kut ventje. Mag hopen dat Ajax (toch nog) de landstitel wegkaapt. Gewoon voor de fuk. Met z'n bek.
Wat zal het hier dan lekker rustig worden. Ook prima :)
Vind ik leuk
wil +1368
donderdag 21 maart 2019 om 15:42
Wat een blaaskaak die Ihattaren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws