OK Diario: Hazard akkoord met voorstel en tekent voor vijf jaar bij Real Madrid

OK Diario: Hazard akkoord met voorstel en tekent voor vijf jaar bij Real Madrid

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 11:41za 23-03-2019 om 11:41

Laatste update: zaterdag 23 maart 2019 om 12:20za 23-03-2019 om 12:20

Zinedine Zidane moet Real Madrid terug op de rails krijgen en zou daarvoor graag de beschikking krijgen over Eden Hazard. Volgens het Spaanse OK Diario gaat dat lukken, want naar verluidt heeft Hazard een contractvoorstel van vijf jaar geaccepteerd.

Het nieuws van OK Diario, dat onder meer is overgenomen door The Sun, is dat Zidane persoonlijk zou hebben gesproken met de Belgische aanvaller. Hazard zou zijn overtuigd en zijn jawoord aan De Koninklijke hebben gegeven. Hazard gaat vorstelijk verdienen in Madrid, want er wordt gespeculeerd over een weeksalaris van 315.000 euro. Dat is omgerekend 16,4 miljoen euro per jaar en als hij de vijf jaar volmaakt bij Real, is er ruim 81 miljoen euro bijgekomen op zijn rekening.

Real zal nog wel tot een akkoord met Chelsea moeten komen. Hoewel Hazard nog slechts vastligt tot en met medio 2020, moet Hazard waarschijnlijk meer dan honderd miljoen euro opleveren. Daarmee is er vooralsnog een gat tussen vraag en aanbod, aangezien Real aan een bod van zo'n 81 miljoen euro denkt. Chelsea kan echter ook besluiten om Hazard in Londen te houden en dan over een jaar gratis de deur uit te laten wandelen.

Plaats een reactie

Arvin +7810
zaterdag 23 maart 2019 om 11:47
Dit is toch van de zotte. De bedragen maar ook dat Chelsea waarschijnlijk hem niet gaat verkopen en gewoon 100 miljoen laat verdampen.
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 11:49
Niet verkopen en met een ontevreden speler in je maag blijven zitten....tja de voetbalwereld is er gek genoeg voor.
Vind ik leuk
mcmodd +28569
zaterdag 23 maart 2019 om 12:32
Nee hoor, gaat niet gebeuren. Een beetje touwtrekken om de prijs, in de luwte wat konkelen en voilà, de koop kan worden beklonken.
Vind ik leuk
Fans RMCF +64
zaterdag 23 maart 2019 om 13:05
Klopt, Real heeft een ontzettend belangrijke zet gedaan om Zidane terug te halen. Is een soort van magneet daar, iedereen wilt voor hem spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:44
Zou het om Zidane .Geloof er 60% van...
316 euro per min. Verdienen 315.000 per week.ook al zat er een trainer van de hoofdklasse er. Het gaat alleen om het 🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Vind ik leuk
Fans RMCF +64
zaterdag 23 maart 2019 om 22:10
Dan heb jij het niet door.. Hazard wil donders graag bij Real voetballen, Zidane is zijn voorbeeld en zou zijn trainer kunnen zijn. Zou zijn carriere af kunnen sluiten met nog een CL en wie weet nog een mooi EK & WK.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:33
Chelsea mag de komende twee transferwindows geen spelers aantrekken. Dus als ze Hazard verkopen kunnen ze niets terugkopen. Dat betekend dus geen team die een prijs kan pakken of geen CL gaat spelen.

Denk dus dat het over 2 seizoenen meer gaat kosten als ze Hazard verkopen dan 2 seizoenen gegarandeer geen prijzen en CL. Chelsea gaat hem dus nooit verkopen.
Vind ik leuk
Verratti +2388
zaterdag 23 maart 2019 om 12:52
Het zijn sommetjes.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10464
zaterdag 23 maart 2019 om 12:58
Ruilen mogen ze wel....
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:01
Wist ik niet, zal dan wel Bale ruilen voor Hazard. Lijkt mij voor iedereen een oplossing.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:36
Alleen mag je men dan niet inschrijven bij de bond
Ja aan het eind van de transferban
Vind ik leuk
Jan Guevara +10464
zaterdag 23 maart 2019 om 18:25
Volgens mij niet.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:38
Is dat besluit al definitief ??
Of is men bezig met het onderzoek wamt dan is er een goede kans dat het een jaar wordt of een boete oid
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:55
volgend seizoen transfer vrij kerel..of je nou 80mil pakt of helemaal niets.. ze hebben die andere belg toch nog...hazard weg doen...weg met al dat gezeik...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 14:55]
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1476
zaterdag 23 maart 2019 om 15:21
Ja ze mogen ook geen spelers aankopen de komende transfer periode, dus ja wat doe je dan is de vraag,
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 11:50
Is wel mooi als hij daar gaat voetballen ,mooie club.
Vind ik leuk
Ale +6151
zaterdag 23 maart 2019 om 11:52
Hazard? 🙈 Dat wordt Bale nr2.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 11:56
Bale nr2? Dan gaan ze dus 4 CL winnen..
Vind ik leuk
Ale +6151
zaterdag 23 maart 2019 om 12:10
Ja die heeft er ook een groot aandeel in gehad... Not.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 12:11
Nee totaal niks indd.. een hattrick in de halve finale, de 2-1 in een finale nee totaal geen waarde geweest in de CL.. dit seizoen valt die btw hopeloos tegen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 12:18]
Vind ik leuk
Robert TW +571
zaterdag 23 maart 2019 om 12:05
Denk dat Hazard ern zwaar overschatte speler is. Dat vond ik van Bale niet.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:13
En waar is dat op gebaseerd dan ??
Vind ik leuk
Robert TW +571
zaterdag 23 maart 2019 om 17:23
Op zijn presteren. Waar anders op?
Vind ik leuk
Luiehond +2560
zaterdag 23 maart 2019 om 12:00
En dat voor een speler die ook heelveel wedstrijden niet zo goed is!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 12:05
Als hij nou eens wat vaker de bal af speelt inplaats van eigen succes is hij een veel betere voetballer.
Vind ik leuk
Robert TW +571
maandag 25 maart 2019 om 11:30
5 punten
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
maandag 25 maart 2019 om 11:37
wat een onzinnige reactie is dit zeg, had je je piemel in je hand toen je dit aan het typen was?
Vind ik leuk
Robert TW +571
maandag 25 maart 2019 om 12:07
Helemaal niets in -------->
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
maandag 25 maart 2019 om 13:06
🤦‍♂️
Vind ik leuk
Bengelino +14609
zaterdag 23 maart 2019 om 11:47
Tijd dat The Sun weer een topless tjik op pagina 2 plaatst. Dat was altijd het enige betrouwbare uit die krant
Vind ik leuk
Bdog +7216
zaterdag 23 maart 2019 om 11:57
Zat ook nep tussen!
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zaterdag 23 maart 2019 om 11:47
Kan best net zo tegen gaan vallen als Courtois.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:52
Hij lijkt het me idd niet echt waard
Vind ik leuk
Mosquito +22148
zaterdag 23 maart 2019 om 12:00
Kevin de Bruyne is beter.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 12:17
Kevin is geweldig, voor mij momenteel de beste middenvelder als hij fit is. Kijk echt graag naar hem en is soms zo geniaal met zijn passes of de opzet van de aanval. Dat rode koppie ook altijd alsof hij een pot koffie voor de wedstrijd drinkt en gaat altijd tot het naadje.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:49
Sjongejonge wat een geld.. Als dit waar is natuurlijk.. Zou voor Eden een mooie transfer zijn, dat dan weer wel..
Vind ik leuk
rinirat +4051
zaterdag 23 maart 2019 om 11:53
Speelt de laatste tijd ook niet best.
Wordt een 2e Bale daar.
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
zaterdag 23 maart 2019 om 11:59
Speler met vechtersmentaliteit, heb je wel wat aan.
Vind ik leuk
Argento8523 +7442
zaterdag 23 maart 2019 om 12:10
The Sun....zegt al genoeg
Niet bepaald betrouwbaar
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:24
Lekker hoor, nu mbappe en wat verdedigers.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
zaterdag 23 maart 2019 om 12:34
Zoveel hetzelfde type spelers op het middenveld en wat ze nodig hebben is een scorende spits..
Vind ik leuk
Gerardovic +214
zaterdag 23 maart 2019 om 12:41
Paniekvoetbal op de korte termijn. Hazard geeft nagenoeg nooit thuis als het er echt omgaat. Kan zeker goed voetballen en als hij het op zijn heupen heeft ook zeker leuk om naar te kijken maar zal nooit tot de beste spelers ter wereld gaan behoren. Hij is zwaar, maar dan ook echt zwaar overschat. Vind hem eigenlijk een verbeterde versie van Younnes. Bovendien gaat hij dus Vinicius ook voor de voeten lopen, renderen beide het beste vanaf links. Hazard in een vrijere rol, Vinicius echt aan de lijn. Nee, Hazard maakt je niet beter als team. Ga dan echt geld uitgeven en haal Mbappe, die is veeeeeel jonger - beter - maakt veel meer goals en speelt ook nog eens vanaf de rechterkant. En dan moet je als klap op de vuurpijl hier ook nog even een slordige honderd miljoen voor neerleggen terwijl hij nog een jaartje contract heeft. Je kunt ook afspraken maken dat hij volgend seizoen lekker transfervrij komt. Verdubbel je de beoogde investering voor Hazard om Mbappe te halen en je bent voor de komende twaalf jaar gewoon klaar op de flanken met Vinicius en Mbappe. Gaat niet goed zo met real en glijden met dit soort aankopen alleen maar verder af. Kom op Perez maak nu echt even een statement i.p.v. zo kortzichtig te zijn dat je met een relatief lage investering je supporters tegemoet komt met het binnenhalen van een grote naam. Kijk aub naar het grote geheel i.p.v. zo ontzettend kortzichtig te zijn want hoe triest real in de media de laatste tijd komt is echt niet goed.
Vind ik leuk
Fans RMCF +64
zaterdag 23 maart 2019 om 12:58
Die gaat naar Real, daar durf ik mijn geld wel op te zetten.
Daardoor word de keuze voor Mbappé ook steeds makkelijker, je droomclub + Zidane als trainer + samen met Hazard spelen..
Hij heeft wel gezegt dat hij deze zomer nergens heen gaat, maar zo'n deal is wel heel erg aantrekkelijk voor hem.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:40
Waar gaat dit heen ??
Dit gaat toch alles te buiten !!
MOCHT het kloppen
Hier moet de UEFA voor waken !!
Neem een sjeik zet die bij Ajax
Zeg tegen Overmars koop maar wat je wil en moet.
Enigste wat moet is CL . Winnen en Landskampioen.
Knvb staat morgen bij de arbitragecommissie en zal er alles aan doen om het te voorkomen.
200 mil .. hier 300 daar enz tot je er 18 hebt..klaar ..
Waar zijn we aanbeland is het verhaal
315.000 euro per week.
316 euro per minuut .... ff naar de wc en de hebt 1000 euro verdiend 😂😂🤑🤑🤑🤑
Vind ik leuk
mcmodd +28569
zaterdag 23 maart 2019 om 14:21
Wa’k wul wetten is woar ie zoveul tied veur neudig het, drei minuut’n op het scheithuus?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:44
100 mil voor 1 jaar? Hahaha, 81 mil is meer dan een goede bod. Anders loopt hij transfervrij naar madrid🙂
Vind ik leuk
RGB +1931
zaterdag 23 maart 2019 om 15:56
Zelfs voor een club als Chelsea is 80 miljoen een hoop geld; ik verwacht niet dat ze dat gaan laten lopen. Misschien hopen ze er 85/90 van te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:40
Zal Chelsea hem willen verkopen??? Ze mogen volgens mij een jaar geen spelers kopen dus Hazard verkopen lijkt mij dan niet verstandig.
Vind ik leuk
Tarcotsira +898
zondag 24 maart 2019 om 00:46
Die Hazard gaat zeker mislukken bij Madrid "mark my words"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws