Stevens weggestuurd door arbiter tijdens oefenduel: 'Belachelijk natuurlijk'

Stevens weggestuurd door arbiter tijdens oefenduel: 'Belachelijk natuurlijk'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 12:43za 23-03-2019 om 12:43

Huub Stevens is vrijdagavond tijdens een vriendschappelijk duel tussen Sevilla en Schalke 04 naar de tribune gestuurd. De 65-jarige oefenmeester, die na het ontslag van Domenico Tedesco die Königsblauen moet behoeden voor degradatie, was het niet eens met een beslissing van de scheidsrechter.

Schalke kreeg in de zeventigste minuut een discutabele strafschop tegen, schrijft BILD. De Duitsers stonden op dat moment al met 1-0 achter door een treffer van Roque Mesa en uiteindelijk leverde de penalty de 2-0 voor de Spanjaarden op. Dit was tegen het zere been van Stevens, die heftig protesteerde tegen de strafschop en uiteindelijk zelfs naar de tribune werd verwezen.

Stevens kon zijn ogen niet geloven, zo zei hij later tegen BILD. "Dat was echt belachelijk, het was natuurlijk geen penalty. Maar het is bekend dat scheidsrechters in Spanje bij een fiftyfifty-situatie snel zullen fluiten voor de thuisspelende ploeg." Schalke kwam uiteindelijk niet meer tot scoren in Andalusië.

Plaats een reactie

rexxo +15940
zaterdag 23 maart 2019 om 12:45
Dreckiges Arschloch

Mag ik dit posten Jozef?
Vind ik leuk
FSCeara +9548
zaterdag 23 maart 2019 om 14:13
He is back !!! Weggestuurd worden bij oefenduel om niets !
Zo kennen we huub weer !
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zaterdag 23 maart 2019 om 12:46
Schmutzige arschlog geroepen?
Vind ik leuk
frank1971 +2463
zaterdag 23 maart 2019 om 12:46
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
ronnie1100 +1108
zaterdag 23 maart 2019 om 12:50
Ik dacht dat hij zich niet meer druk mocht maken van de dokter
Vind ik leuk
rexxo +15940
zaterdag 23 maart 2019 om 12:52
Is de Paus katholiek?

Zo is die beste man nou eenmaal, Stevens die uit zijn plaat gaat levert mooie televisie op.
Vind ik leuk
Rodapaus +6202
zaterdag 23 maart 2019 om 17:00
Nee die is voor Roda
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
zaterdag 23 maart 2019 om 12:51
Matchfixing! Er was vast een belchinees...
Vind ik leuk
Bdog +7216
zaterdag 23 maart 2019 om 12:57
Maar Huub, als het een 50/50 gevalletje was, zou je je dan wel zo druk moeten maken?
Vind ik leuk
Akela +323
zaterdag 23 maart 2019 om 13:19
Vuile klootzak!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:49
Je was me voor... Was het eerste wat me te binnen schoot.. "VUILE KLOOTZAK".
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:27
Denk aan je hart.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:53
Spaanse scheids verstaat geen Duits Sukkels dus ;Igo de Puta !
Vind ik leuk
RGB +1931
zaterdag 23 maart 2019 om 15:34
Hijo de puta, bedoel je waarschijnlijk Igo de Puta is "vijg van een hoer" hoewel je higo eigenlijk met een H aan het begin schrijft maar die hoor je niet als je het woord uitspreekt.
Vind ik leuk
Bas Bus +173
zaterdag 23 maart 2019 om 14:55
Huub wordt 0nooit volwassen
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5991
zaterdag 23 maart 2019 om 15:47
Wat een sneu fossiel ben je dan..
Vind ik leuk
Rodapaus +6202
zaterdag 23 maart 2019 om 17:03
Je moet je niet zo opregen huub
Vind ik leuk
Isakson +582
zondag 24 maart 2019 om 00:09
Hoe zeggen Duitsers Huub ?🤔
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws