Driessen: 'Ziyech zal alles op alles zetten om weg te gaan, nu Schreuder vertrekt'

Driessen: 'Ziyech zal alles op alles zetten om weg te gaan, nu Schreuder vertrekt'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 15:33za 23-03-2019 om 15:33

Laatste update: zaterdag 23 maart 2019 om 15:42za 23-03-2019 om 15:42

Valentijn Driessen denkt dat het vertrek van assistent-trainer Alfred Schreuder gevolgen zal hebben voor Ajax. De nieuwe trainer van het Duitse Hoffenheim staat er volgens de chef voetbal van De Telegraaf goed op bij de huidige spelersgroep, vooral bij Dusan Tadic en Hakim Ziyech.

De twee kennen Schreuder nog van hun tijd bij FC Twente en werken samen graag met de oud-middenvelder van onder meer NAC Breda, Feyenoord en RKC Waalwijk. "Ik denk dat Ziyech ook onherroepelijk weggaat als Schreuder vertrekt", liet Driessen vrijdagavond weten bij Veronica Inside. "Die kans was al groot, maar hij zal nu alles op alles zetten om weg te gaan. Want Ziyech en Erik ten Hag: dat botert gewoon niet."

Schreuder geldt als 'stille kracht achter de schermen' in Amsterdam, meent Driessen. "Hij houdt de boel een beetje bij elkaar, dat hoor je van al die spelers. Dus wat dat betreft is hij heel belangrijk." De spelersgroep zou Schreuder zelfs eerder als de 'echte' hoofdtrainer beschouwen. "Dat is wel pijnlijk om te zien. Als er iets veranderd moet worden, komen de spelers langs de lijn eerder naar hem toe."

Lees ook: Ajax-spelers 'lopen weg met Schreuder': 'Heeft invloed op hun keuze volgend jaar'

Poll

Gaat Schreuder zich staande houden als hoofdtrainer in de Bundesliga?

(3567 stemmen)

Plaats een reactie

AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 15:36
Valentijn strikes again!
Vind ik leuk
Youri99 +10830
zaterdag 23 maart 2019 om 15:44
Ik zou als ik ziyech was een vertrek van schreuder helemaal niet nodig hebben om een vertrekwens te hebben, de aanwezigheid van driessen zou daarvoor voldoende moeten zijn...
Vind ik leuk
Guusman +1311
zaterdag 23 maart 2019 om 15:46
Met echte boter.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:46
Ha die Valentijn weer 😁.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 15:47
Lieverdje is het toch, zou hij niet gewoon japie zijn hier op VP?🤫
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:48
Hahaha daar zeg je wat. Het zou zomaar kunnen
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 15:58
Hahaha wellicht heb je het mysterie bij deze opgelost. Feit is dat ze beide onzin uitkramen van buitenaardse proporties.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 16:01
Ik snap uberhaupt niet dat ze een hielenlikker van een meneertje Valentijn Driessen laten spreken.. verschrikkelijk ook om hem te horen als hij niet over ajax praat hoor, hij is gewoon eng..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:26
Ze hebben Driessen daar gewoon zitten omdat er voor de rest niemand wil aanschuiven bij veronica inside .

Daarom kijk ik dat bijna nooit meer , de meningen over voetbal van de mensen daar aan tafel weet ik onderhand wel .

Of ze stoppen met dat programma , of ze zorgen dat er een keer nieuwe mensen aanschuiven .
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:37
Klopt, buiten Driessen wil er bijna niemand meer aanschuiven, ja Jan, Hans en heel af en toe Verbeek, maar verder wil niemand er meer zitten, dus dan gaat hij en die scheidsrechter er maar een beetje popiejopie lopen doen.

Als Ajax gewoon ballen heeft weigeren ze hem de toegang tot die CL wedstrijden, eerst geloofde hij er niet in en wilde hij niet naar Madrid afreizen en toen we doorgingen zei hij ineens dat hij vanaf nu alle wedstrijden zou bezoeken... Nou misschien maar beter niet Valentijntje, ga maar thuis op de bank zitten kijken.
Vind ik leuk
benny-boys +2041
zaterdag 23 maart 2019 om 16:38
In Brabant wordt al gezegd dat Rioolrat bij Veronica Inside aan de tafel komt voor Hansie.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 17:08
Ik heb het nooit gekeken eigenlijk.
Vind ik leuk
Motley +208
zaterdag 23 maart 2019 om 22:12
Denk dat het programma van een hoger niveau is als dat van jou, daarom kun jij er ook beter niet na kijken
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:35
Probleem is dat hij de baas van de voetbal afdeling van de Telegraaf is, net zoals die andere pannenkoek bij de NOS, Albert Verlinden, uhhh ik bedoel Arno Vermeulen, die kerel is de chef voetbal bij de NOS en snapt echt helemaal niks van het spelletje nog van TV maken, hoe anders kun je het uitleggen als we al jaren naar Tom fucking Egberts zitten te kijken die totaal niks kan van presenteren?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:32
Het erge is Valentijn noemt zich zelf ook chef voetbal
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:40
D'r is maar 1 echte chef voetbal, dat weten we allemaal wel.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:42
Snap ik , wel erg vervelend voor je dat zn persoon als Valentijn je naam zo misbruikt
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:44
Ik zit er ook aan te denken om aangifte te doen van diefstal.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:45
Indentiteitsfraude
Vind ik leuk
voetbal@com +1020
zaterdag 23 maart 2019 om 17:33
Klopt dat is Sjaak Swart
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 00:49
Jaaaa, hihi!
Vind ik leuk
rexxo +15940
zaterdag 23 maart 2019 om 15:53
Waarom komt die aversie van Driessen tegen ETH vandaan?
Zat hij ETH ook zo te zoeken toen hij trainer van Utrecht was, het lijkt wel iets persoonlijks.

Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:07
Het is al heel het seizoen vanaf de voorbereiding zo dat ze bij Ajax onrust proberen te stoken en het is inderdaad verdacht hoe vaak en hoeveel onzin er over ETH wordt verspreid.

Die man is duidelijk met een hetze bezig maar waarom mag joost weten, misschien had Driessen op meer primeurtjes van Erik gerekend en nu hij die niet krijgt gaat hij die maar zelf verzinnen...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:22
Maar zeg eerlijk, het komt uit meerdere hoeken. Waar rook is, is vuur zeggen ze.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:24
Nee hoor, komt maar uit 1 hoek, de hoek van Driessen (ook wel de hoek waar de klappen vallen, daarom slaat hij zo wild om zich heen).

Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:27
Ik geef er niks om dat hij ten Hag aanvalt, daar heb ik niks mee. Maar vond hem in het verleden juist negatief naar PSV toe. Zou het gewoon zijn karakter zijn ? Een misselijke kwal van nature maar dat dat jullie nou pas opvalt omdat Erik de sjaak is steeds ?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:33
Je slaat de spijker op zijn kop
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:43
Ik denk dat het ook te maken heeft met de krant zelf, het is sowieso al een walgelijke krant, maar ze staan er toch om bekend om te floreren in het verzinnen van dingen die niet waar zijn.

Daarbij, al zouden Ziyech en Ten Hag niet de beste vrienden zijn, volgens mij heeft het toch maar bar weinig invloed op het spel, want al heel het seizoen valt er niet al teveel te zeiken over het voetballende gedeelte.

Tuurlijk, soms missen ze de scherpte en inzet en die periode na de winter was echt kut, maar verder zijn er toch bijna alleen maar zeer positieve dingen te zeggen over het spel en hoe Ten Hag het team laat functioneren.

Dat hij in het verleden negatief zou zijn op PSV dat weet ik niet, dat is me niet in die zin opgevallen, tuurlijk zijn bepaalde blaadjes in bepaalde steden gevestigd en worden ze dus gezien als de huiskrant van de lokale club, maar om nou echt te zeggen dat Driessen persoonlijk alles van PSV liep te bekritiseren kan ik ontkennen noch bevestigen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 19:35
Ten Hag heeft waarschijnlijk eens een interview geweigerd, dan krijg je de wind van voren.....zo werkt het weekblad; "Prive" ook, "praat of ik schiet".
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:41
Pff ik zou het niet weten. Ik kan me zo ook niet herinneren of ten Hag ook zo bekritiseerd werd in de tijd dat hij bij Utrecht zat. Driessen speelt het af en toe wel behoorlijk op de man. Het kan ook zijn dat er zich iets af heeft gespeeld in de privé sferen tussen de 2 heren, waar wij niks vanaf weten
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 15:57
Nee, geen strike, maar andermaal een bal in de goot en 0 kegels om...
Vind ik leuk
Sebasje +475
zaterdag 23 maart 2019 om 16:00
Met andere woorden: Ziyech naar Hoffenheim.... en als Schreuder daarna naar Top Oss gaat, zal Ziyech volgen... Ok....
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 16:02
Wij schijten allemaal op oss oss oss osssss..
Vind ik leuk
Stranger +6977
zaterdag 23 maart 2019 om 18:49
Dat zegt dus weet alles over bepaalde Ajax supporters!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 19:31
Och, ik maak ook eens een geintje 😒
Vind ik leuk
Stranger +6977
zaterdag 23 maart 2019 om 19:40
Dat zijn geen grapjes!
Dat is een belediging van ons mooie en roemruchtig Oss!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:01
Jij wil ons denigreren?
TOP Oss - J ajax 2-1. 😂
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 19:32
Dat zeg je goed.. (jong ajax). Er mag weleens een geintje gemaakt worden ;)
Vind ik leuk
Stranger +6977
zaterdag 23 maart 2019 om 19:42
Geen betere spot dan zelfspot!
Vind ik leuk
Stranger +6977
zaterdag 23 maart 2019 om 18:48
Wij willen Ziyech niet !

Wij hebben Smeets kennen jullie die nog😂
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:00
Wij hebben Klaas Wels en Bryan Smeets (u welbekend🙃). Goed zo
Vind ik leuk
Sebasje +475
zaterdag 23 maart 2019 om 19:47
...ik ben geen Ajacied hoor (ik vind het wel een goede club).... ik ben voor NEC, en ja, ik was erbij....en ik heb het gezien... tot aan de laatste seconde...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:59
Succes morgen. 😊😊
Vind ik leuk
Markieee +1249
zaterdag 23 maart 2019 om 16:07
Zal al te wachten op een Valtijns vervolg, na de veelbelovende start van Mikie.
Vind ik leuk
RenW +5625
zaterdag 23 maart 2019 om 16:24
Ik heb nog nooit iemand, zo vals aan stoelpoten zien zagen
Wat zou Ten Hag hem geflikt hebben? Te gênant voor woorden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:27
Waarom, omdat het niet naar de wens van de ajax-supporters is wat hij schrijft?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
zaterdag 23 maart 2019 om 17:07
Goed door blijven lezen in de reacties wat ik nog meer zeg..
Vind ik leuk
rexxo +15940
zaterdag 23 maart 2019 om 15:36
Stokertje is weer bezig
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:36
Ik word zo moe van die Valentijn. Meneer de professor!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:44
Met z'n blaflach.

Echt zo'n mes in de rug-stekertje met altijd een 'ja, maar' op zak.

Pedante eikel.
Vind ik leuk
Boerrigter +699
zaterdag 23 maart 2019 om 15:49
Hahaha mooi gezegd
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zaterdag 23 maart 2019 om 15:56
Die had ik vroeger ook een op t werk...zich opgelikt tot bedrijfsleider en later bleek ie heel de boel bij elkaar te jatten...
Vind ik leuk
Stranger +6977
zaterdag 23 maart 2019 om 18:51
Danheb je geen of personeelsfunctionaris gehad of een zeer slechte directeur.
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zaterdag 23 maart 2019 om 21:21
Een personeelsfunctionaris in een restaurant..mm lijkt me niet nee
Vind ik leuk
Stranger +6977
zaterdag 23 maart 2019 om 21:49
Dan heb je een slechte directeur.
Je stelt iemand aan die kritisch is en vragen stelt, niet iemand die slijmt.
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zaterdag 23 maart 2019 om 22:14
Moet ik hier nou serieus op reageren?
Vind ik leuk
Stranger +6977
zaterdag 23 maart 2019 om 22:34
Nee hoor gewoon in je oren knopen en als wijze les de rest van je leven meenemen!
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 07:45
Heb zon vermoeden dat jij ook zon hielenlikker bent...
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 24 maart 2019 om 09:09
Mijn vermoeden is dat jij geen capaciteiten hebt en daarom nooit hogerop komt!
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 09:13
Ah kijk je bevestigt mijn vermoeden...alleen hogerop komen telt! Nou veel plezier met hielenlikken!
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 24 maart 2019 om 09:19
Je verwart capaciteiten met hielelikken.
Intelligentie met domheid.
Feiten met aanname's
Geeft niets jongen je bent niet alleen.
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 09:22
Aaah een zelfingenomen hielenlikker! Die vallen het hardst. Waarschijnlijk denk je op dat moment nog ff terug aan dit gesprek. Tot dan!
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 24 maart 2019 om 13:50
Ik denk niet aan mensen die niets presteren en de schuld altijd ergens anders leggen.😊
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 15:24
Over aannames gesproken...geeft niks vrouwke...je bent niet alleen!
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 24 maart 2019 om 19:05
late reactie op een post!
Kon je niets beters bedenken?
Bevestiging van punt 2😂😂😂
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 20:08
Nee sommige mensen werken ook op zondag...wederom aannames..en daarbij: je reageert nu zelf4 uur later. Gevalletje wat je zegt ben je zelf? je verhaal valt onzin uit elkaar..werk je zelf eigenlijk wel? Of ben je naast je baantje als weekend prostituee gewoon huismoedertje?
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 24 maart 2019 om 21:01
1 je reageert op een post van 9 uur nadat er al andere Posts tussendoor zijn gekomen.
2 je verwart me met het hoertje waar jezelf elke keer naar toe moet omdat je geen contact kunt leggen.
3 je doet een aanname dat je denkt dat ik een vrouw ben.
4 en inderdaad er zijn mensen die op zondag moeten werken. Dat is het enige feit wat je presenteert vandaag!
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 21:07
Maar waar blijven jouw feiten? Ik zie bij jou alleen maar gebrabbel , aannames en herhaling van je gebrabbel..
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 24 maart 2019 om 21:22
Mijn post van 13.50 is een feit!
Mijn post van 19.05 van die late reactie is een feit!
Mijn post van 21.01 dat er andere Posts tussen door zijn gekomen is een feit .
Het zelfde over dat je denkt dat ik een vrouw ben een feit is.
Het volgende feit is dat je mijn feiten wilde weten en ik je die nu gegeven heb.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 21:23]
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 21:25
Het enige feit wat jij laat blijken, laat je blijken zonder woorden...namelijk dat je 0 verstand hebt en zelf geen idee hebt wat je hier neerplempt
Vind ik leuk
Stranger +6977
zondag 24 maart 2019 om 21:33
Ik hoop niet dat jij aan de kassa staat in de friettent waar je werkt!
Je lult namelijk over zonder woorden!
Het is een feit dat ik 61 woorden heb gebruikt!
Zoals het ook een feit is dat jij nog niet tot 10 kint tellen.
Verder is het ook een feit dat je te dom bent om een discussie mee te voeren dus ik stop er mee.
Vind ik leuk
Babelagtig +2644
zondag 24 maart 2019 om 21:39
Je blijft maar aannames doen, mij doem noemen en dit een discussie noemen...spiegeltje spiegeltje aan de wand! Enne...wat is tot 10 kint tellen?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:57
FALENtijn moet gewoon eens z'n klep houden !
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:57
Afschaffen die Valentijnsdag.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:47
Wanneer we nu híer eens besluiten dat iedereen hier alleen op Valentijsdag vervelende en kwetsende berichtjes post, zijn we een hoop ergernissen kwijt op de andere dagen 😎
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:57
Ik vind persoonlijk 14 maart een betere feestdag. Die is voor de man. Google maar eens op die datum en steak 😆
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:31
???
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:45
14 maart
Steak & blowjob day !
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:36
Wie Driessen ? Dan weet je dat het niet klopt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:37
Kan ik me voorstellen , nu is hettochtijd dat ajax ten hag ontslaat
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
zaterdag 23 maart 2019 om 15:45
Ah, de zwakzinnige back up van Driessen is er ook weer.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:50
Meestal wel ja, maar dit klopt schreuder en Witschge hebben ook een goed contact met de spelers , en ten hag kan niet communiceren
Vind ik leuk
Mari +13213
zaterdag 23 maart 2019 om 16:01
jij wel
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 03:42
Zeer zeker meisje
Vind ik leuk
Mari +13213
zondag 24 maart 2019 om 11:28
Goed hoor jong, stil maar. je bent best lief.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:41
Dateert ik
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
zaterdag 23 maart 2019 om 16:13
Oh dus je praat Driessen gewoon na?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 03:43
Nee hoor , ik zie dat zelf
Vind ik leuk
Sebasje +475
zaterdag 23 maart 2019 om 21:12
Dat is toch ook een beetje de functie van hulptrainers: een luisterend oor bieden....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 03:44
Ja en praten , maar dat hoort een trainer ook te doen,
Vind ik leuk
Sebasje +475
zaterdag 23 maart 2019 om 21:13
Dat is toch ook de functie van hulptrainers: een luisterend oor bieden....
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 15:55
Was toch een Ajaxcied??
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 15:56]
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
zaterdag 23 maart 2019 om 16:14
Rare Rob?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:37
Wat word ik toch gek van die Driessen.
Altijd denken dat hij alles weet enz.
Maar zit er echt altijd naast
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:37
Ach wat maakt het ook uit met of zonder Ziyech toch geen prijs
Vind ik leuk
Jozef +44995
zaterdag 23 maart 2019 om 15:41
Hier je eerste like.

Beschouw het maar als de originaliteitsprijs. Weer een prijs.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:16
Dankjewel Jozef dit waardeer ik enorm van je
Vind ik leuk
PvdB +73
zaterdag 23 maart 2019 om 15:37
Ajax gaat deze man nog missen. Wist niet dat hij zo belangrijk was, tot de informatie van afgelopen dagen.

Het hoofdtrainerschap is hem uiteraard gegund, maar dus toch jammer dat hij vertrekt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:58
Je moet niet alles geloven wat je leest !
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:37
Die Driessen heeft gewoon iets tegen ten Hag.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:58
Je meent het 😉
Vind ik leuk
Muscles +2073
zaterdag 23 maart 2019 om 15:37
Zo langzamerhand moet Televaag die Driessen eens ontslaan met zijn vuilspuiterij.......dwangbuis aan en wel thuis, alleen want kan me niet voorstellen dat die een partner heeft met zelfrespect
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:00
Ontslaan en gewoon een vaste plek aan tafel geven bij Veronica Inside, heeft hetzelfde achterbakse niveau en ook nog eens géén humor
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:38
Ach daar is Valentijntje de zeverlap weer, die moet Ten Hag echt niet. De kans dat Ziyech weg gaat was sowieso al aanwezig dus weinig nieuws onder de zon.
Vind ik leuk
Sharkie +707
zaterdag 23 maart 2019 om 15:39
Beetje moe van die vent van de NSB krant......
Vind ik leuk
The Iceman +18064
zaterdag 23 maart 2019 om 15:55
Alle kranten die in de oorlog legaal verspreid werden waren de facto nazikranten. De Telegraaf wordt zo genoemd omdat het in het laatste jaar van de oorlog werd overgenomen en gerund door de SS. De andere kranten zijn er makkelijk mee weggekomen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 16:01]
Vind ik leuk
Markieee +1249
zaterdag 23 maart 2019 om 16:10
Trouw en parool zijn toch echt verzetskranten hoor. Die komen helemaal nergens makkelijk mee weg.
Vind ik leuk
The Iceman +18064
zaterdag 23 maart 2019 om 16:12
Die idd niet nee, maar je vergeet de 2 andere grote kranten van Nederland (naast de Telegraaf). Ik had het ook over kranten die legaal waren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 16:14]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:40
Vraag me af wat voor onzin die glazen bol van hem nog meer uitkraamt
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:45
Dat de bal vierkant is ;-)
Akelig glad scharminkel is Valentijntje
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
zaterdag 23 maart 2019 om 15:44
Het is vooral pijnlijk om te zien hoe Driessen zich gedraagd.
Vind ik leuk
hollister +1302
zaterdag 23 maart 2019 om 15:46
Onze vieze rat heeft weer wat gevonden om wat onrust te zaaien.. zelfs nu er even een interlandbreak is... hij zal hoe dan ook gelijk krijgen dat het niet botert tussen de spelersgroep en Ten Hag.. hoe in hemelsnaam kan zo n zielig mannetje ook nog chef sport zijn van de telegraaf... wat een sneu mannetje.. wat haat ik deze gozer
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:47
Ajax moet al zijn pijlen op Memphis richten.
Vind ik leuk
RGB +1931
zaterdag 23 maart 2019 om 15:50
En zorgen dat ze niet missen. Op de neus van die leeuw mikken, dan is het altijd prijs.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5991
zaterdag 23 maart 2019 om 15:48
Ziyech roept volgens mij al vier transferperiodes dat ie vertrekken zal...maar wie wil Hakim?
Vind ik leuk
Jozef +44995
zaterdag 23 maart 2019 om 15:56
Hopelijk niemand. Laat iedereen lekker verder pitten.
Vind ik leuk
hollister +1302
zaterdag 23 maart 2019 om 15:57
Ga jij nog versteld van staan.. en ook voor welk bedrag hij vertrekt
Vind ik leuk
Degier +2038
zaterdag 23 maart 2019 om 18:05
Vorig seizoen wilde hij niet naar de clubs die voor hem kwamen. Dat was voornamelijk b-garnituur, na het mislukte WK voor Marokko.
Vind ik leuk
tikkietoe +6443
zaterdag 23 maart 2019 om 15:48
Klinkt alsof met Schreuder, Ajax de kip met de gouden eieren heeft laten gaan.
Ik weet dat Valentijn met een korreltje zout moet nemen, maar Ik begin toch te vrezen voor de Europese tour van Ajax voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
hollister +1302
zaterdag 23 maart 2019 om 15:56
korreltje zout? Doe maar een heel pak.. wat een vies mannetje is dat zeg
Vind ik leuk
RGB +1931
zaterdag 23 maart 2019 om 15:49
Kan iemand iets doen aan die verbale diarree die steeds over ons wordt uitgestort door onze vriend Valentijn Driessen?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:02
Norit
Vind ik leuk
hollister +1302
zaterdag 23 maart 2019 om 16:02
Valentijn ben je dat zelf? Vuile rat dat je er bent... jouw haat richting Ajax begint wel erg op te vallen.. bezig met een haatcampagne? hebben ze jouw mol bij Ajax betrapt?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:51
Lekker belangrijk wat Valentijn allemaal verkondigt, eind augustus weten we precies hoe en wat.
Gewoon afwachten dus.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:54
Dan neemt ie ziyech lekker mee naar Duitsland als ie maar 50 mil overmaakt voor onze ster
Vind ik leuk
carl coenr +269
zaterdag 23 maart 2019 om 15:55
Onzin, Ziyech wou vorig jaar al weg en nu misschien niet
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 15:57
Driessen is bezig met een hetze van buitenaardse proporties. Hakim gaat sowieso vertrekken, helemaal los van wat Schreuder gaat doen en nergens, maar dan ook daadwerkelijk nergens hebben we ooit daadwerkelijk iets gezien van Ten Hag en Ziyech die totaal niet door 1 deur kunnen.

Het is echt treurig om te zien hoe Valentijntje en zijn kut dode bomenbrigade al heel het seizoen een buitensporige hetze voeren tegen Ajax en Ten Hag in het bijzonder.

Al zou Schreuder blijven, al zouden ze Hakim 10 miljoen per jaar verdienen, alles en iedereen weet dat die jongen ambities heeft en nu inmiddels wel lang genoeg in Nederland heeft gespeeld.

Hij speelt zich nu in de kijker in de CL, iets wat hij op het WK hoopte te doen maar niet lukte, dus die transfer komende zomer is 100% zeker, ongeacht de domme kutverhalen van Driessen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 15:57]
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 23 maart 2019 om 16:19
Voor welke geleding binnen Ajax is Valentijn spreekbuis? Zit hij in het van Gaal kamp of Cruyffkamp.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
zaterdag 23 maart 2019 om 16:23
Het gaat volgens mij niet eens meer om welk kamp hij vertegenwoordigd, volgens mij is het vooral een uitstervend medium wat met man en macht items probeert te produceren om het hoofd boven water te houden.
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 23 maart 2019 om 17:29
Ja, maar waarom laat VI hem dan dat geluid produceren?
Kunnen ze niemand anders vinden die onderbroeken-lol doet?
Kees jansma heeft elke week anderen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:57
Die vieze rat Driessen miet zijn grafmuil eens een keertje dicht houden, watceen idioot.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:58
Als ik dit so hoor zou het dus zi maar kunnen zijn dat over een x aantal jaar hoofdtrainer bij AJAX kunnen zijn .
Vind ik leuk
RGB +1931
zaterdag 23 maart 2019 om 15:59
Sinds de bestuurlijke wisseling van de wacht zit De Televaag niet meer aan tafel bij de vergaderingen van Ajax. Dat steekt en aldus is het Ajax-bashen gestart.
Vind ik leuk
Mari +13213
zaterdag 23 maart 2019 om 16:00
Driessens bereikt het niveau van Gijp en Derkzen. Cafépraat
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:15
Cafépraat is in de regel vaak nog wel leuk, humorvol en dus grappig.. Om Valentijn D. heb ik persoonlijk nog nooit moeten lachen, zelfs geen inimini klein beginnend glimlachje..
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 23 maart 2019 om 16:17
Als hij die fase bereikt heeft hij zich dan verbeterd of is hij afgezakt?
Vind ik leuk
Mari +13213
zaterdag 23 maart 2019 om 18:22
GEZAKT. Summa cum laude
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:00
Valentijn D. Niet meer, nooit meer serieus nemen deze kwal.. Als ik die kop zie, zonder dat ik zn gezwam al hoor, bekruipt mij direct een gevoel van onpasselijkheid..
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 23 maart 2019 om 16:16
Komt hij uit Zuid-Holland, ik meen een accentje te horen.
Moet die dan clubwatcher van Ajax zijn?
Hij ziet al spoken elke keer voor het donker is.
Vind ik leuk
Iefmeister +7842
zaterdag 23 maart 2019 om 16:04
Valentijntje geloof ik niet meer zo.
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 23 maart 2019 om 16:14
Valentijn Driessen, ik vind dat niks maar ik speel niet op de man maar op argumenten. Hij is zo iemand die als je kucht meteen roept dat je longemphyseem hebt.
Ajax kiest zijn opvolger, dus Ajax zal de sterke en zwakke punten van Schreuder kennen. Wat ik interessanter vind zit ten Hag op 1 lijn met zijn opvolger? Want als je als trainer met een speler praat en een assistent denkt anders over voetbal zoals Keizer meemaakte dan heb je een probleem.
Ziyech zit nog bij Ajax, er moet eerst een club komen.
Valentijn praat in feite via de mond van Ziyech maar die speler wordt in die mening betrokken en weet van niets.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:17
Valentijn hou nauw gewoon eens je ....mondje😶
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:29
...je bent hier een voorbeeld voor menig ander !
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:20
Wordt de rol van Schreuder niet overdreven ? Is onze Valentijn weer aan het stoken ? Of is ten Hag in werkelijk assisistent. Zowaar 3 stellingen !
Vind ik leuk
Bizzy +22804
zaterdag 23 maart 2019 om 16:37
Vind heel die Telegraaf maar overschat. Valentijn Driessen, Wierd Duk, Paul Jansen, Wouter de Winther, John vd Heuvel etc Het zijn allemaal querulanten van het ergste soort. Abonnementen bij de Telegraaf lopen niet dus moeten ze het hebben van de losse verkoop, dus fantaseren ze erop los.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:14
De telegraaf is een soort Panorama/Revu onder de kranten..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:39
Dan zou de vierde stelling moeten zijn; wie interesseert en gelooft het wat Valentijn zegt?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:21
Ziyech is een van mijn favoriete spelers uit de eredivisie. Zal hoogstwaarschijnlijk niet lang in Amsterdam blijven.
Vind ik leuk
Bizzy +22804
zaterdag 23 maart 2019 om 16:33
Komkommertijd bij de Telegraaf. Glazenbol van Valentijn draait overuren.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zaterdag 23 maart 2019 om 16:36
Valentijn is dat niet die man die dacht dat Ajax het op zijn broek zou krijgen in Madrid en daarom aan zijn werkgever aangaf dat hij niet naar madrid ging voor zijn werk. Whaha. Gewoon werkweigering ontslaan die man.
Vind ik leuk
Harrie82 +4346
zaterdag 23 maart 2019 om 16:40
Ja wat is er allemaal van waar.
We gaan volgend seizoen zien hoe goed ETH eigenlijk is.
Als je alle verhalen moet geloven heeft hij het geluk van de juiste mensen om zich heen anders was hij al lang verzopen.
Vind ik leuk
HupHolland +4404
zaterdag 23 maart 2019 om 16:48
Wat drinkt die man?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:52
AJAX bloed denk ik!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:51
ja hoor de Ajax stoker is weer bezig wat moet Driessen een hekel hebben aan Ajax
Vind ik leuk
cornelisse +258
zaterdag 23 maart 2019 om 17:00
Gaat het te ver om Valentijn een nekschot te geven?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:03
Zou de vrouw van Driessen met Ten Hag naar bed zijn geweest?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:03
Dan wordt pijnlijk duidelijk dat men Ten Hag niet ziet zitten
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:05
valentijn moet zijn smoel houde wa weet hij nou, word echt nie goed van hem past goed in het rijtje,een nieuwe groep willy,rene,sjacky,aad en valentijn genaamd de achterlijke 5 haal ze aub uit de media
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:15
Tuurlijk, Driessen, jij hebt namelijk altijd gelijk...of wacht...
Vind ik leuk
Psv nd +4
zaterdag 23 maart 2019 om 17:20
Valentijn zegt iets over 020 en ze zijn weer op hun pikkie getrapt
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:26
Zou best eens gelijk kunnen hebben.Hoewel Ziech toch wel
weg gaat.
Vind ik leuk
sundaymanara +1421
zaterdag 23 maart 2019 om 17:43
Valentijn 'lul' Driessen.
Vind ik leuk
Hazelnoot +177
zaterdag 23 maart 2019 om 17:47
Ten hag is toch de beste? 😂😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:01
Die valentijn blijft maar blaffen
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:26
...maar hij bijt niet !
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
zaterdag 23 maart 2019 om 18:25
Ziyech zou al zijn vertrokken na afgelopen seizoen. Het is dan ook geen verrassing dat hij nog steeds wil vertrekken
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
zaterdag 23 maart 2019 om 18:34
Daar heb je die droeftoeter weer! De man die Ajax steevast de put in wil praten. Wat een verschrikkelijke vent is dit, die voert gewoon een hetze...
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zaterdag 23 maart 2019 om 18:43
Driessen moet eens ophouden met zijn gezwets , wie zegt er dat Ziyech weggaat als zijn contract opengebroken gaat worden en wie zegt dat hij niet met Poulsrn kan opschieten oftewel Driessen hou op met het gezeur en geef je mond nu eens geen dauw !
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 19:32
De markt staat niet te springen om Ziyech, dus die is wel te behouden conform je suggestie.
Driessen is wel heel erg anti ten Hag, die heeft zeker eens een interview geweigerd....ha ha tsja, dan heb je een probleem met De Telegraaf.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:47
klopt want iedereen scoort tegen real Madrid
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 19:59
"De markt staat niet springen" , m.a.w; ik ben "de markt" niet.......dat bepalen anderen, om welke redenen dan ook.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:02
ziyech is niet te behouden ,,hij word gelinkt aan top clubs ..je kan er gewoon niet tegen ..dat blijkt ook aan je negatieve als het om de maestro gaat
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 20:06
Hoe bedoel je; "negatieve"......?

Ziyech wilde graag vertrekken bij Ajax afgelopen seizoen, maar niemand kwam hem ophalen.....
Dat is een feit en dat heeft niets te maken met negativiteit van mijn kant.
Sterker, ik vind Hakim erg waardevol voor Ajax, ik hoop dat ze hem behouden, het loopt niet storm voor Hakim echter, dus dat zou zomaar kunnen.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zaterdag 23 maart 2019 om 20:39
Daar geef ik jou volkomen gelijk in en daarbij we zullen wel zien voorlopig zijn al 2 spelers weg want de Jong is al weg en de Ligt gaat waarschijnlijk ook naar Barcelona en daarbij Overmars geeft al aan dat er max 5 1e elftal weg mogen !
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 20:50
Wat mij niet duidelijk is; of Frenkie inclusief dat getal van 5 is.....
Ik denk dat naast Frenkie en de Ligt, ook Neres, Taglifico, Onana vertrekken.
De rest kan men behouden, hoop ik.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zaterdag 23 maart 2019 om 20:56
Ja die is meegeteld in die max 5 spelers van het 1e want hij geeft ook aan dat hij niet van plan is om een geheel nieuw team te moeten aankopen ook al is daar het geld voor aanwezig !
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 21:05
Nou........., 5 van je beste spelers ha ha ha, dat is misschien wel 80% van je totale kwaliteit !
Je moet er gewoon van uitgaan dat ze weer helemaal "opnieuw" moeten gaan bouwen.
Alles wat je koopt slaagt niet meteen.....
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zaterdag 23 maart 2019 om 21:26
Reken er maar op dat de scouting overuren aan het maken is om spelers naar de wens van de trainer te scouten en daarbij als Driessen ten Hag in een kwaad daglicht te zetten dan doet hij dat en daarbij kan je ook zeggen dat Overmars weet waar hij mee bezig is en heus wel al bezig is om spelers te benaderen die Ajax beter kunnen maken en het geld is er om deze wensen te kunnen uitvoeren en daarbij Barcelona wil met Ajax gaan samenwerken weet wat daar uitkomt !
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 21:30
Die samenwerking met Barcelona zou nog wel eens uitkomst kunnen bieden, je kan dan snel handelen.
Je moet alleen waken niet teveel afhankelijk te worden van Barcelona, dat is gevaarlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:10
omdat hij zit te wachten op de juiste en club en geef hem maar geen gelijk ..sterker nog,as Roma kwam 1 maand geleden weer aankloppen en toen zei ziyech ..jullie bekijken t
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 22:13
Dus.....dat geeft mij wel de hoop dat hij bij Ajax blijft, zoals ik dat al aangaf in mijn vorige bijdrage.
Want clubs die Hakim wel zit zitten, staan kennelijk niet in de rij tot nu toe.
Overigens denk ik dat de Franse competitie hem nog het beste past.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:18
real Madrid
Bayern München
bvb
of arsenal
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:16
niet storm !?

dacht in de eerste instantie ..Zo die is negatief !!!
maar nou merk ik ook dat je er geen balle verstand van hebt
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 22:18
Dat mag jij vinden hoor.
( het is ; "ballen" overigens )
Vind ik leuk
Solo +63
zaterdag 23 maart 2019 om 19:08
Mee naar Hoffenheim dan maar.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:19
Heb je jankbal weer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 23 maart 2019 om 19:29
Dat doet Ziyech al jaren ha ha, maar niemand wil........
Vind ik leuk
B3v3r +816
zaterdag 23 maart 2019 om 19:41
Ik zou ook weg willen alleen al om dat domme gelul van die Driessen niet meer te horen...
Vind ik leuk
Mo +13219
zaterdag 23 maart 2019 om 20:07
Houd je bek Valentijn.
Vind ik leuk
zoroman30 +186
zaterdag 23 maart 2019 om 20:50
Maar ja de afspraak was al dat ziyech weg mocht zou die willen , het is weer zo'n statement . Maar goed we zijn niet anders gewend .
Vind ik leuk
zoroman30 +186
zaterdag 23 maart 2019 om 20:51
Hoe weet die gast nou wat die spelers zeggen , die spelers gaan niet zo praten over ten hag en schreuder .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:41
Driessen moet lekker zijn misvormde ben houden.
Vind ik leuk
Tsja +284
zondag 24 maart 2019 om 06:10
Ik snap dat wel.... als je Ten Hag hoorr praten benje na 3 nano seconden de weg al kwijt..... wat kan die man warrig praten....
Vind ik leuk
Ray01 +166