'AC Milan en Inter concurreren met Duitse en Engelse clubs om dure Bergwijn'

'AC Milan en Inter concurreren met Duitse en Engelse clubs om dure Bergwijn'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 18:40za 23-03-2019 om 18:40

In Italië strijden AC Milan én Internazionale om de handtekening van Steven Bergwijn, meldt La Gazzetta dello Sport zaterdag. De begeerde PSV'er is naar verluidt niet voor minder dan veertig miljoen euro op te halen.

La Gazzetta schrijft dat de twee Milan-clubs achter Bergwijn aanzitten. Er is forse concurrentie, want er zijn ook clubs uit Engeland en Duitsland die de Oranje-international van PSV over willen nemen. Namen van clubs worden niet genoemd, al zijn clubs als Bayern en Tottenham Hotspur in het verleden aan Bergwijn gelinkt.

Bergwijn verlengde in augustus zijn contract bij PSV tot de zomer van 2022. De club zet bij de verkoop van de aanvaller in op een transferrecord. Memphis Depay vertrok vier jaar geleden voor ruim dertig miljoen euro naar Manchester United, maar Bergwijn moet nóg meer op gaan leveren.

Bergwijn is aan een productief seizoen bezig. In 25 Eredivisie-wedstrijden maakte hij al twaalf doelpunten. Ook was hij goed voor meerdere assists.

Plaats een reactie

Ale +6151
zaterdag 23 maart 2019 om 18:44
Niet een nulletje te veel?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:45
ga heen hater
Vind ik leuk
De Liefhebber +12875
zaterdag 23 maart 2019 om 19:22
Leren we allemaal van de Jaapies......
Vind ik leuk
GaoYao +5972
zaterdag 23 maart 2019 om 19:40
Mooi bedrag en is hij wel waard!
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3365
zaterdag 23 maart 2019 om 20:12
30+ is niet iets wat Milanese clubs meestal uit willen geven.
Vind ik leuk
R2 +5292
zaterdag 23 maart 2019 om 20:41
Dan komt er ook geen transfer. Bovendien zijn beide clubs vergane glorie.
Vind ik leuk
Robert TW +571
zaterdag 23 maart 2019 om 20:52
Mee eens.. hoop niet dat hij in deze maffia competitie zijn carriere binnen 1 a 2 jaar kapot gaat maken
Vind ik leuk
De Liefhebber +12875
zaterdag 23 maart 2019 om 20:15
Een mooi bedrag is het zeker...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:53
En dus gaan we gewoon mee in dat zielige gedrag?
Vind ik leuk
De Liefhebber +12875
zaterdag 23 maart 2019 om 21:40
??
Vind ik leuk
katinzak +306
zaterdag 23 maart 2019 om 23:51
Jaa, verklaar dat maar even...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 07:57
Niks mis met Jaapie Trekhaakie, dat hij zwaar autist is hoeft niet te bepalen dat Jaapie onder een steen moet gaan leven..!
Vind ik leuk
De Liefhebber +12875
zondag 24 maart 2019 om 11:18
Misschien moet je eens iets gaan lezen over autisme.....Maar je kunt natuurlijk ook mede PSV'ers gaan verdedigen....net als die stumper die iedere keer over Nouri begint. Heel normaal natuurlijk....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:33
Die stumper die over Nouri begint is een idioot en autisme kent een breed spectrum...
Msar goed, iemand bekritiseren is zo makkelijk.
Ik ken autisten in mijn omgeving en ken hun kenmerken.
Ben jij trouwens autist, omdat je zo rationeel reageert, ook een kenmerk van een autist.
Jaapie speelt waarschijnlijk role-play net als velen hier...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 21:36]
Vind ik leuk
De Liefhebber +12875
zondag 24 maart 2019 om 21:50
Dus alle rationeel en realistisch denkende mensen zijn autistisch? Gekte en genialiteit ligt dicht bij elkaar zei een wijze man ooit....een hoop genialiteit hier de laatste tijd....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:51
Laten we het over voetbal hebben...
Vind ik leuk
De Liefhebber +12875
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Als dat zou kunnen....
Vind ik leuk
hoebie60 +217
zaterdag 23 maart 2019 om 20:45
was in oranje de zwakste schakel/ zal internationaal een tandje bij moeten zetten
Vind ik leuk
Robert TW +571
zaterdag 23 maart 2019 om 20:52
Over wie heb jij het dan
Vind ik leuk
katinzak +306
zaterdag 30 maart 2019 om 22:11
Jean Ali Van Der Zanden?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 00:39
Na 1 slechte wedstrijd in het Nederlands Elftal?? Hij liet tegen Barca, Inter en Frankrijk gewoon zien dat hij het met het hoge niveau mee kon.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6361
maandag 25 maart 2019 om 15:26
Ik denk ook wel dat Bergwijn meekan op een hoger niveau, die jongen heeft een enorme drive om te slagen.

Moet sws meer dan 35 miljoen gaan opleveren, denk dat hij meer aan het team toevoegt dan Lozano.
Vind ik leuk
Ale +6151
maandag 25 maart 2019 om 15:21
Oh wat was ie goed tegen Duitsland
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:28
nee die van jullie die waren goed weet je wel die 2 van 150 mil samen nou nou die waren goed voor 2 tegen goals clown
Vind ik leuk
Ale +6151
maandag 25 maart 2019 om 17:34
Je bedoelt van Dijk de speler van 80miljoen?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:39
die ook en dumfries ook die s dan wel van ons maar t was allemaal bagger de enigste die goed draaide was menphis,gini,de roon en promes oke cillissen kon er weinig aan doen aan de tegen goals die staat terecht onder de lat
Vind ik leuk
Ale +6151
maandag 25 maart 2019 om 17:44
Eerlijk gezegd ik heb de wedstrijd niet gezien.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zaterdag 23 maart 2019 om 18:49
Eerder een lulletje te veel...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:28
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
dhrwobo +45677
zaterdag 23 maart 2019 om 20:10
Hij doelt juist op de domme opmerking van Ale volgens mij
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zaterdag 23 maart 2019 om 21:43
Niet iedereen snapt het helaas.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:39
Dude... #facepalm
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:07
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:55
Stel je niet zo aan joh, uitdelen is ook incasseren..
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zaterdag 23 maart 2019 om 21:42
Was niet voor jou, "prutser". Maar voor die ale 😉
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:30
Top reactie niet verwijderen VP a.u.b. 👍
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:50
Als ze voor Frenkie 75 Miljoen betalen kan dit toch ook? Even oud, heel erg productief. En een van de PSV’ers die goed standhield in de Champions League. En speelt al twee jaar basis bij PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:55
Frenkie is een groter talent! Heeft het laten zien tegen Munchen en Madrid! Speelt beter dan Bergwijn in het Nederlands elftal!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:59
daarom kost frenky iets meer maar in jullie optiek moet dat minder dan de helft ik zal je zeggen de laatste 3 wedstrijden in de eredivisie speelt frenky poep geef ik r geen 75 euro voor
Vind ik leuk
Sven! +2549
zaterdag 23 maart 2019 om 19:13
Bergwijn heeft ook een veel mindere periode in de eredivisie, die is ook geen 75 euro meer waard? Ik zag de Jong spelen in Madrid en deed het GE-WEL-DIG.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:19
dat is een pot op zich daar kan iedere speler zich voor opladen
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:37
zal lastig gaan als je de groepsfase niet eens doorkomt LOL
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:42
in onze groep waren jullie ook nie door gegaan dus das geen vergelijking
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 03:16

Dan waren we ook tweede geworden en dat hadden jullie ook kunnen worden als jullie niet die schijt tactiek van van Bommel hadden aangenomen om telkens de bus te parkeren na een voorsprong en te stoppen met voetballen. Ik Tottenham nog nooit zó slecht zien spelen in eigen stadion, maar psv riep het over zichzelf af door voor eigen goal te gaan liggen en hun te laten komen.
Inter is in de Europa league reeds uitgeschakeld door Eintracht Frankfurt.
Jullie vertellen jezelf verhalen dat het onmogelijk was, en dat was waarschijnlijk precies het probleem: het échte geloof was er nooit!
En ipv toe te geven (want alle bewijzen liggen op tafel), gaan jullie rancuneus en jaloers op Ajax afgeven.
Dat misgunnen is zó verschrikkelijk triest!

Ik geloof dat je vier keer op een voorsprong bent gekomen!?
Sukkels..
Je hebt het gewoon aan jezelf te danken!
Het is al 3 jaar Europees niks.
Maar jij hebt ook de van Bommel kop-in-het-zand houding?!
Prima! Hou vol hè!
Zég maar tegen jezelf dat jullie het héél goed hebben gedaan.
Jullie hebben écht alles gedaan wat jullie konden, meer zat er écht niet in! Jullie hadden gewoon pech dat arrogante Ajax had gewoon geluk...
NOU GOED !!
Triestheid ten top!
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 07:11
Valt moeilijk te bewijzen vind je niet? Zo slecht doet Ajax het niet tegen de grootste clubs laatste tijd
Ik denk dat ze in de poule van Psv wel door waren gegaan
Minimaal europees voetbal in elk geval
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:39
ja OPLADEN, dat was vast Bergwijn's probleem donderdag voor het Nederlands elftal. Lijkt mij ook verschrikkelijk lastig man ! LOL
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
zaterdag 23 maart 2019 om 19:54
Haha, ja tuurlijk, iedereen speelt altijd geweldig tegen Europese topclubs.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:32
Julie hebben van Bates Borisov gewonnen, dus praat geen poep!!
Vind ik leuk
Sven! +2549
zaterdag 23 maart 2019 om 19:14
En tegen de wit Russen was Bergwijn ook niet veel, was 1 van de slechtste op het veld. Wat niet zegt dat Bergwijn geen talent heeft, maar Bergwijn is ook nog lang geen speler wat het iedere wedstrijd kan laten zien.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:18
eens sven klopt hij is momenteel beetje uit vorm maar een bergwijn in vorm kun je makkelijk voor 40 slijten
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:08
De enige speler die het bijna elke wedstrijd laat zien is de Ligt .
Ook Frenkie zie je net als Bergwijn ooit niet , en ik denk dat dit bij de leeftijd hoort .
Misschien ligt de top van Frenkie hoger dan die van Bergwijn , wie zal het zeggen .
Maar als Bergwijn niet bij Barca terecht komt kan ie nog een mooie carriere hebben
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:46
maar dat staat best wel buiten kijf mathijs s gewoon een super talent hier ga je voor na t stadion met zijn 19 jaar capt van het grote ajax de man bij grote tegenstanders zoals bayern madrid jullie hebben met de ligt puur goud in handen okee heeft okk soms wel een foutje maar zelfs in het grote oranje staat hij er en doet echt alles in zijn macht te slagen dit s geen topper dit is een wereld topper
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:57
Eens. Bergwijn vind ik trouwens een goeie speler. Ik zie hem meer als een 9 dan als buitenspeler.
Vind ik leuk
Mari +13213
zaterdag 23 maart 2019 om 20:10
Kan ook liggen aan wat om hem heen loopt.
1 kopper, met slechte techniek
1. goede speler, maar nu niet
1 aanvallende middenvelder
2 controleurs.
Erg weinig toch voor hem om te schitteren
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:15
Wat jij van Frenkie vindt, doet er gelukkig niet toe! 😂
Laat dat maar aan de kenners over joh!

Heb je trouwens donderdag ook zó genoten van brandhout Bergwijn!? 😂
Die Italianen vast ook!! 😂
40 miljoen LOL
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:17
daar ging het niet om het ging om dat 40 mil een nul te veel was geef ook aan dat frenky meer waard is gaat erom dat onze bergwijn echt wel meer dan 4 mil waar is
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:36
Wat word ik toch kotsmisselijk van die zich ajacied noemende aupporters die alleen maar negatief kunnen doen over spelers van andere clubs. In mijn ogen is Bergwijn het grootste aanvallende Nederlandse talent. (Nog) niet van de categorie Frenkie de Jong maar aangezien hij aanvaller is in mijn ogen wel 50 miljoen waard. En kan nog beter worden want ik ben ervan overtuigd dat zijn rendement nog hoger kan. Jammer dat hij destijds met problemen bij Ajax is weggegaan!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:49
Wie is nu de hater?
Vind ik leuk
Nilsinno +942
zaterdag 23 maart 2019 om 20:19
Ze bekijken wedstrijden in de cl niet in de competitie
Vind ik leuk
Guusman +1311
zaterdag 23 maart 2019 om 18:59
Hè wat!!!?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:01
Aanvaller is altijd meer waard,en bergwijn heeft meer cl ervaring,meer ervaring in prijzen pakken.
Gaat niet voor minder weg .
Vind ik leuk
Emnu +8187
zaterdag 23 maart 2019 om 21:48
Alleen jammer dat hij in de CL, net zoals in interlands, nog geen een keer wist te scoren.

Drukt de prijs vermoedelijk n ietwat.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:29
Gaat erom hoe hij het spel leest,dan komt de rest vanzelf,80miljoen mag ook. We zullen ze matsen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:28
PSV gaat volgende week even ajax van de titel af houden en hem zelf winnen.
Vind ik leuk
Palafima +389
zaterdag 23 maart 2019 om 19:54
Balletje breed
Vind ik leuk
baboushka +1426
zaterdag 23 maart 2019 om 20:27
Frankie is idd een betere middenvelder, bergwijn een betere aanvaller en van dijk een betere verdediger dan die twee.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:31
Drie, of vier? Voudig nederlands kampioen staat ook netjes op je cv
Vind ik leuk
Madman +28
zaterdag 23 maart 2019 om 21:10
Ik heb frenkie niet gezien hoor in die wedstrijden waar jij het overhebt je bedoelde zeker emmen
Vind ik leuk
rexxo +15940
zaterdag 23 maart 2019 om 21:10
Sommige mensen gaan nooit snappen dat er voor Ajax spelers meer wordt betaald.
Je krijgt ook een zwaar hoofd van het zolang dragen van die eierdoppen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:11
Blijven dromen!
Hij mag Frenkie z'n schoenen nog niet strikken!
Ik weet niet of je donderdag heb zitten kijken!? Nou die Italianen ook!
Even productief... lol
Yeah right! 😂
Slaap lekker knul !

There's only one Frenkie
❌❌❌ 💪
Vind ik leuk
De Liefhebber +12875
zaterdag 23 maart 2019 om 19:21
Heb jij Bergwijn mee zien doen tegen Wit Rusland?? Prima voetballer hoor maar 40 miljoen....
Vind ik leuk
Weisweiler +155
zaterdag 23 maart 2019 om 20:08
Bergwijn zou eigenlijk een tussenstap bij Ajax moeten maken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:11
Zekers, idd niet voor minder dan 45 miljoen wegdoen. Als hij blijft word de ED sterker. Dus als ze hem graag willen hebben, betalen ze maar.
Vind ik leuk
Romario9 +13941
zaterdag 23 maart 2019 om 21:56
En als ie dan tóch vertrekt, laat de clubs dan maar mooi tegen elkaar opbieden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:19
Zeker. En dan weer goed investeren en komend seizoen sterker Europa in. ✊🏻
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:58
Met alle respect voor PSV spelers, maar geen enkele gaat minimaal 50 miljoen opleveren.
Geen idee waarom dat is, maar het is gewoon zo.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:05
Lijkt me niet dat er een club dat gaat betalen
Ze kijken bij psv jaloers naar Ajax en proberen mee te liften op de roem, maar die Italianen zijn geen lijpe sinterklazen
Natuurlijk, je kan het als psv zijnde proberen, je weet nooit welke gek erin stinkt, maar het lijkt me onwaarschijnlijk
Die hebben ook donderdag zitten kijken naar de wedstrijd en zagen hoe hij onzichtbaar was en de zwakste broeder van oranje was en met een 5 als enige een onvoldoende scoorde
Of psv doet het expres zodat hij volgend jaar nog bij psv zit, wat me trouwens niet onverstandig lijkt, want hij verliet Ajax omdat hij Kluivert voor zich moest dulden en hij gaat de zelfde moeilijke weg tegemoet als hij naar Milaan gaat; om over Engeland nog maar te zwijgen, dat wordt z'n dood; da's fysiek vragen om problemen. Gewoon lekker nog een keertje rijpen man!
Je bent nog nat achter je oren
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 19:31
Zwakste broeder bij oranje is met afstand Blind....
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:43
Hey fanboy, lees eens een krant of luister naar een analist
Als je zelf ben verstand van voetbal hebt, dan weet je tenminste nog wat er aan de hand is om de juiste perceptie mee te krijgen!
Vind ik leuk
PoepWagen +2251
zaterdag 23 maart 2019 om 19:13
Onzin natuurlijk al vraag ik me af of het slim is nu al te gaan. Hij zou veel baat hebben bij nog een jaar psv, als hij zich dan door ontwikkeld is het jaar erop een dergelijke transfer voor zo'n bedrag realistischer!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:27
Nulletje te weinig zelfs.
Vind ik leuk
Mari +13213
zaterdag 23 maart 2019 om 20:07
He Bergwijn is goed hoor, de laatste tijd wat minder, maar dat komt wel weer goed
Vind ik leuk
De Gekste +793
zaterdag 23 maart 2019 om 20:09
Niet een reactie te veel?
Vind ik leuk
Hopaaaaa +1388
zondag 24 maart 2019 om 07:50
En jij bent lulletje teveel op VP.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:44
Hoop geld voor iemand die in de eredivisie niet bepaald ver boven de rest uitsteekt. Talent, maar 40 miljoen..?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 18:45
Niet???
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:48
Weet jij uberhaupt wel wie bergwijn is? Hij speelt bij PSV he....
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:53
Ja dat zegt genoeg toch? Geen ajax(lees extreem hoge transfersommen) dus.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:01
Bergwijn laat al onderhand 3 jaar zien een stabiele goede factor zijn binnen PSV. Hij miste altijd rendement, maar dat doet hij dit seizoen heel goed. Hij is snel, technisch, goed in de kleine ruimtes, en sterk voor zijn lengte!
Vind ik leuk
Relaxie +1101
zaterdag 23 maart 2019 om 19:37
Nou 3 jaar is wat overdreven vind je niet....staat nu juist ff stil in zijn ontwikkeling..dit is het moment om weer een stappie te zetten door psv bv kampioen te maken!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:56
Dat is die club die met een minder budget elk jaar kampioen wordt
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zaterdag 23 maart 2019 om 18:54
Leg jij ff uit waarom de jong er bij ajax dan wel ver bovenuit steekt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:57
Eh, ajax staat in cl kwartfinale en is een absolute topclub. PSV is een provincieclub met overwegend matige spelers die per ongeluk bovenaan staan in de eredivisie. Nuff said lijkt mij
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zaterdag 23 maart 2019 om 18:59
Nee,ik vroeg naar de jong..
Niet naar ajax.
Dus probeer het nog eens.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:02
Eh, frenkie de jong staat in cl kwartfinale en is een absolute topspeler. Bergwijntje is een matige speler die alleen tegen matige ploegen scoort met psv die per ongeluk bovenaan staan in de eredivisie. Nuff said lijkt mij
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zaterdag 23 maart 2019 om 19:08
Dus een absolute topspeler die zich alleen laat zien als het goed loopt.
Bij mij is een topspeler een speler die het elftal op sleeptouw neemt als het niet loopt.
En dat zie ik em nooit doen.
Op feyenoord uit na..toen nam hij zijn ploeg op sleeptouw naar de scheidsrechter toe om te jammeren.

Oh ja..uit bij Heracles nam hij ze ook op sleeptouw met doorlopend balverlies.

Beetje reëel nadenken en kijken en dan kom je tot de conclusie dat het een topper kan worden,maar dat hij nog wat stappen moet maken.

En nee ,niet omdat hij bij ajax speelt.
Dit vind ik buiten de ligt van alle zogenaamde talenten.
De jong..bergwijn..dumpries.rosario..v/d beek.
Iniesta was een topper,die nam barca op zijn 21ste op sleeptouw bij het kampioenschap.

En dat was een topper.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:13
Je verwacht toch niet dat we iemand serieus nemen met de reactie: "Staan per ongeluk boven aan" ? En dan claimen dat je daar alles mee gezegd met de rest van je onzinnige claims. Ik stel voor dat je onder je Ajax dekbed kruipt en eens objectief voetbal kijkt. Lijkt me toch niet zo moeilijk?
Vind ik leuk
74ratje +976
zaterdag 23 maart 2019 om 19:36
Scoorde vorig seizoen nog in de kampioenswedstrijd tegen idd een zeer matige tegenstander.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:02
Zo goed😜
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:05
Hoe kan je per ongeluk bovenaan staan na 26 westrijden?? Leg mij dat eens uit?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:27
Heel simpel, als de rest verzuimt punten te pakken komt een ploeg bovenaan te staan die er niet hoort. Psv gaat het ook niet redden en als wel, dan zijn ze met recht kampioen van de armoede
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:31
PSV heeft voor de winterstop heel goed voetbal laten zien. De laatste wedstrijden gaan moeizaam, maar Ajax heeft ook 4 moeizame wedstrijden gehad na de winterstop, alleen overschaduwt de CL prestatie van Ajax dat ajax het helemaal niet veel beter doet in de ED na de winterstop. Iedereen pakt de laatste wedstrijden van PSV als voorbeeld voor het hele seizoen, net als jij nu doet, maar dat is grote onzin. PSV staat gewoon verdiend bovenaan.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:17
Maar toch elk jaar kampioen worden niks mis mee voor een provincie club .En wat doet jou clubje elk jaar ?
Vind ik leuk
1904088 +980
zaterdag 23 maart 2019 om 19:16
Enige speler in de dubbele cijfers qua goals en asissts.
Vind ik leuk
Fifagekkie +838
zaterdag 23 maart 2019 om 18:45
Strikkie erom, we hebben gakpo en malen ook nog
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 18:45
100 miljoen
Vind ik leuk
vierde-ster +8605
zaterdag 23 maart 2019 om 18:46
peseta's?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 18:46
Keiharde euro’s vriend
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 18:47
Ajax plek 2 en 85 miljoen vangen wij staan ver 1 dus dik 100 miljoen
Vind ik leuk
vierde-ster +8605
zaterdag 23 maart 2019 om 18:49
Als je het hele elftal verkoopt kom je er nog niet aan
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:50
De stand in de competitie heeft geen fuck met een transferwaarde van een speler te maken! Jìj vergelijkt appels met peren! Bergwijn is een talent en Frenkie een TOP talent!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 18:51]
Vind ik leuk
Ekr 1913 +94
zaterdag 23 maart 2019 om 18:53
Jullie moeten je dan helemaal kapot schamen dat je zelf niet 5 punten los staat, als jullie spelers meer waard zijn
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 18:54
Neehoor Bergwijn top van de top
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:56
Dat zagen we afgelopen donderdag weer ja 😂
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 19:13
Dat zagen we tegen az, Heracles en Feyenoord whahahahah en dan 85 miljoen🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zaterdag 23 maart 2019 om 18:57
In frenkie zien ze een topper in wording.
Een topper ben je als je in slechte wedstrijden de boel kantelt.
En dat doet de jong nog steeds niet.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zaterdag 23 maart 2019 om 20:04
Iets wat bergwijn wel deed tegen Feyenoord uit
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zaterdag 23 maart 2019 om 20:14
Nee..die doet het ook te weinig.
Het kunnen toppers worden,maar zolang je je tegen heracles alleen maar onderscheid in balverlies ben je het gewoon nog niet.
Je hoeft niet eens grootst te spelen,maar hou het dan simpel en probeer het elftal tw helpen ipv keer op keer de foute beslissing te nemen.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zaterdag 23 maart 2019 om 20:21
Niet zo pessimistisch man. Bergwijn doet niet anders dan het elftal helpen, hij heeft meeste assists van de ed. Bovendien speelde hij fantastisch tegen Heracles. Bergwijn is echt wel klaar voor de top.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zaterdag 23 maart 2019 om 20:45
Dat over heracles ging over frenkie tegen heracles.
Ik vind dat ze te vroeg weggaan,met te weinig bagage.
Coutinho was een grote bij liverpool en heeft gewoon moeite bij barca.
Kun je nagaan als je ui de ed komt hoe groot het verschil gaat zijn.
Speel eerst es 150/200 potjes hier en ga dan verder kijken.
Maar das mijn bescheiden mening.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zondag 24 maart 2019 om 04:04
Ben het wel met je eens dat ze wel een tijdje langer in de ed mogen spelen, ook omdat het gewoon goed is voor de clubs. Wat betreft coutinho had je het al kunnen zien aankomen. Barcelona is niet goed met Brazilianen, kijk de geschiedenis maar. Ronaldinho als uitzondering
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:04
Hahahaha zo dom
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:51
Kun je rekenen? Reken er maar niet op 😉
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 18:54
Reken jij maar op plekje 2 alweer niks
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:12
Och mannetje toch. Waar heb jij al die wijsheid vandaan?

The return of japie, het domme schapie
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 19:14
Pak je rekenmachine dan man en druk 2 of 1 plus 1 is wellicht te lastig voor jou want oohhh wat zijn we blij met plek 2 voor jullie is dat hetzelfde als 1
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:57
Liras
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:46
Lekker laten bieden.
Vind ik leuk
Tarcotsira +898
zaterdag 23 maart 2019 om 18:48
Bergwijn is totaal nog niet klaar voor Italie of Duitsland !!!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:49
Jawel, dat is hij wel!
Vind ik leuk
Tarcotsira +898
zaterdag 23 maart 2019 om 18:54
Waar baseer jij dat op hij is zelden doorslaggevend afgelopen interland speelde hij ook weer onzichtbaar...….
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:03
Hij heeft al 3 jaar laten zien dat hij een stabiele factor is in de PSV. Ook internationaal heeft hij dit jaar laten zien dat hij mee kan. Hij heeft ook een goed rendement dit jaar, iets wat hij de afgelopen 2 seizoenen miste. Hij is ongelofelijk snel, technisch, goed in de kleine ruimtes en hij heeft een goede body. Dat hij afgelopen wedstrijd niet opviel, betekend dat niet dat hij het internationaal niet aankan. Ik kan ook nog wel een wedstrijd van frenkie en mathijs noemen waar zij volledig door het ijs zakte..
Vind ik leuk
Emnu +8187
zaterdag 23 maart 2019 om 22:00
Ik kan daarentegen geen enkele wedstrijd bedenken in Oranje of in de CL waarin Bergwijn heeft gescoord. Geen een.


Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:28
Je hoeft ook niet altijd te scoren om belangrijk voor het team te zijn. Bergwijn heeft bijvoorbeeld tegen Barcelona en Inter heel erg goed gespeeld en ook tegen Frankrijk was hij uitstekend. Je kan ook op andere manieren belangrijk zijn voor het team kerel..
Vind ik leuk
Emnu +8187
zaterdag 23 maart 2019 om 22:50
Hoeveel punten?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:52
Punten, waar heb je het over?
Vind ik leuk
Emnu +8187
zaterdag 23 maart 2019 om 22:59
Ik heb t over de indruk die Bergwijn met PSV en Oranje heeft gemaakt op internationaal niveau met nul doelpunten en in de CL twee schamele puntjes.

Ik zie niet hoe Bergwijn dan belangrijk is geweest in die wedstrijden.

Natuurlijk kan je als speler belangrijk zijn zonder te scoren maar als je als aanvaller niet scoort en je houdt niks aan resultaat over, hoe kan je dan überhaupt belangrijk zijn geweest?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:01
Hij heeft in deze wedstrijden gewoon laten zien dat hij op topniveau kan meevoetballen en zich staande kan houden. Dat hij niet scoort, het zij zo. Frenkie heeft ook geen rendement maar speelt bijna altijd wel een degelijke wedstrijd!
Vind ik leuk
Emnu +8187
zondag 24 maart 2019 om 00:43
Van n middenvelder die juist de ruimtes bespeelt wordt doorgaans minder zwaar getild aan productiviteit dan bij n aanvaller die de ruimtes enkel hoeft te benutten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 00:49
In de Eredivisie speelt Ajax ver op de helft van de tegenstander. Hij heeft niet een pass die mensen alleen voor de goal zet. Natuurijk speelt hij in een meer verdedigende rol, en dan heb je inderdaad minder vaak rendement, maar zijn rendement ligt wel heel laag. Als Frenkie zich wilt ontwikkelen tot een basisspeler bij Barcelona, dan moet hij dat wel gaan krijgen (Arthur heeft dat bijvoorbeeld wel).

Bergwijn heeft overigens 1 goal en 1 assist gemaakt in de CL. Dit ook nog tegen hele lastige tegenstanders. In het NL Elftal heeft hij maar 3 wedstrijden gespeeld (0 goals en assists). In de ED heeft hij uitstekende cijfers. Rendement heeft Bergwijn zeker, alleen kan het altijd nog beter. Maar hij kan toch wel echt een top competitie aan, daar durf ik mijn geld op in te zetten!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 00:50]
Vind ik leuk
Emnu +8187
zondag 24 maart 2019 om 12:22
Het ene doelpuntje in de voorronde tegen n nietseggend ploegje telde ik voor t gemak niet mee.

Telt ook niet mee in de statistieken van de UEFA fwiw.

Je hebt t steeds maar over geweldig, moeilijk, fantastisch, heel lastig etc maar voorlopig staat de teller nog steeds op nul en dat is waar buitenlandse clubs toch naar kijken.

€40m zou kunnen, denk eerder €32-35 maar De Ligt/De Jong bedragen kan je uit je hoofd zetten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:25
Bergwijn gaat minimaal 40 miljoen opleveren, en hij kan een topcompetitie gewoon aan. Hier gaan we het toch nooit over eens worden. De enige mensen die zeggen dat Bergwijn niet 40 miljoen niet waard is zijn ajacieden, goh wat een verrassing. Ik heb nooit gezegd dat Bergwijn net zoveel waard zou moeten zijn als De lligt en Frenkie. Hij gaat 100% 40 miljoen opleveren, I promise!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:07
Lekker naar engeland,krijgt die lekker veel ruimte,let maar op mijn woorden,frenkie zit straks op de bank bij barca en bergwijn speeld in engeland alles,die neemt de wijnaldum route,en zal slagen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zaterdag 23 maart 2019 om 18:49
Moet hij niet doen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:49
Die gaat naar geen van de 2. Hij kan veel beter krijgen. Inter en AC, dat is vergane glorie
Vind ik leuk
PdeW +8
zaterdag 23 maart 2019 om 18:49
Krijgt Ajax hier ook nog wat van ??
Vind ik leuk
Paulhuynh +1935
zaterdag 23 maart 2019 om 18:55
Jip plek 2
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:08
Zijn kampioens shirt met handtekening stuurt hij naar amsterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:50
80 miljoen niet minder!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:52
Meer vragen voor Bergwijn dan voor Memphis. Beetje raar. Het zal de tijd zijn.

Ene kant goed, die run op Nederlandse talenten. Maar de eerste echte tegenvaller zal de markt doen kraken.

Sterke gozer wel, maar ook ik heb het nog niet echt kunnen zien.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1808
zaterdag 23 maart 2019 om 19:37
Depay was een tegenvaller
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:39
Dan bewijst dat mijn ongelijk. Ofzo.

Kom op, Memphis is nog steeds een groter talent. Ik had er ook meer van verwacht, dat dan weer wel.

Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:53
En terecht zeer goede speler Psv zou gek zijn als ze hem voor minder laten gaan
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:53
90+.........................
Vind ik leuk
Emnu +8187
zaterdag 23 maart 2019 om 22:01
Je laatste IQ score?

Knap hoor.
Vind ik leuk
Linke loe +2261
zaterdag 23 maart 2019 om 18:54
Vind het echt een goede voetballer..maar ik denk dat hij nog niet klaar is voor een top club eigenlijk hoor..denk dat hij beter nog even bij psv kan blijven
Vind ik leuk
Alaaf +418
zaterdag 23 maart 2019 om 19:00
40 miljoen maar, hij is 80 miljoen waard!
Vind ik leuk
BT410 +438
zaterdag 23 maart 2019 om 19:20
Prima prijs
Vind ik leuk
Wesley Ewa +416
zaterdag 23 maart 2019 om 19:31
Vind het persoonlijk nog wel aan de lage kant.. voor Sánchez 1 jaar eredivisie kregen wij (ajax) al 40 mil
Vind ik leuk
B3v3r +816
zaterdag 23 maart 2019 om 19:34
Vind 40 miljoen nog aardig aan de lage kant. Zal misschien te maken hebben dat hij te weinig goede wedstrijden op topniveau heeft gespeeld.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:39
Bergwijn is de gewoon 1 van de beste buiten spelers die er hier rondloopt.. Laat ze maar lekker tegen elkaar op bieden
Vind ik leuk
lexy88 +1947
zaterdag 23 maart 2019 om 19:42
Kom lekker naar Ajax. 1/3 van de transfersom van Frenkie aan Bergwijn besteden is goed besteed geld haha
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
zaterdag 23 maart 2019 om 19:56
Minimaal 50 miljoen
Vind ik leuk
Mari +13213
zaterdag 23 maart 2019 om 20:06
Krijgt Ajax hier ook wat van?

Clubs moeten wel snel zijn, want straks wordt hij veel duurder
Vind ik leuk
Pelemaradona +1796
zaterdag 23 maart 2019 om 20:25
Dan liever Juve voor Bergwijn..
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:28
LOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 40 miljoen, je kan ook overdrijven :P

Maargoed, in dat geval is een De Ligt 400 miljoen waard :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:12
Tuurlijk droom verder
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:39
After u
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:33
Bergcenten is zijn nieuwe voetbalnaam
Vind ik leuk
Gerardovic +214
zaterdag 23 maart 2019 om 20:35
Denk een beetje in waarde gedaald na zijn glansrijk debuut
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:09
Of het nou te veel te weinig, te goed of te slecht is.. wel van jou club of niet.. volgens mij gaat dit om het nederlands voetbal. En als hij een goede transfer kan maken en zich daardoor kan ontwikkelen wees dan blij man. Of het nou bergwijn, de jong of pietje puk is...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:11
Maak er maar minimaal het dubbele
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 23 maart 2019 om 21:12
Komt echt nog iets te kort om de stap te maken, je ziet ook dat hij bij Oranje op een hoger niveau de nodige problemen heeft.
Vind ik leuk
Joey_S +164
zaterdag 23 maart 2019 om 21:47
Milan en inter zijn wel goeie clubs voor hem.. hoogste niveau dat ie eventueel nog kan halen...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:06
Als je alle berichten over transferwaardes zou geloven, zou Nederland tegen elke tegenstander favoriet zijn.
Vind ik leuk
Isakson +582
zaterdag 23 maart 2019 om 23:55
Speelt Bergwijn bij Aiakx of zo. Wat een reacties zeg. Ik zou zeggen gun elkaar de ruimte 😁
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 04:11
Niet nodif bij mij milan wij willen geen buitenlanders meer. italianen willen we lopen er genoeg rond
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 05:14
Ik vraag me af of hij mee kan in de Europese top...???
Vind ik leuk
fr1963 +4662
zondag 24 maart 2019 om 08:50
Een zeer dure wijn: Bergwijn!
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 09:34
Je kan hem voor 57 miljoen ophalen in Eindhoven. Koopje
Vind ik leuk
Koekie1970 +1736
zondag 24 maart 2019 om 17:36
Ik zou als PSV nog 5 miljoen meer vragen en dan hopen dat niemand het wil betalen. Ik als Ajacied zeg dat het een behoorlijke aderlating is als Bergwijn weggaat bij PSV.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws