BILD: Duitsland gaat Oranje bestrijden met drie 'Dreierkette', vraagtekens spelen

BILD: Duitsland gaat Oranje bestrijden met drie 'Dreierkette', vraagtekens spelen

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 07:02zo 24-03-2019 om 07:02

Leroy Sané en Serge Gnabry staan naar verwachting 'gewoon' in de basis tijdens Nederland Duitsland op zondagavond. Het tweetal was licht geblesseerd en grieperig, maar gaat naar alle waarschijnlijkheid spits Marco Reus flankeren.

Bondscoach Joachim Löw liet tijdens de persconferentie van zaterdag weten dat Sané en Gnabry 'fit en inzetbaar' zijn, maar kon nog niet zeggen dat hij de twee daadwerkelijk op zou stellen: alleen doelman Manuel Neuer en spelmaker Toni Kroos waren verzekerd van een basisplek. De twee buitenspelers hebben echter de vermoedelijke opstelling van BILD gehaald.

Volgens de toonaangevende ochtendkrant gaat Duitsland met drie verdedigers spelen, net als tijdens de vorige onderlinge ontmoeting in Gelsenkirchen (2-2). Toen men met 3-0 verloor in Amsterdam, speelde de ploeg van Löw nog met een Viererkette. Verdediger Matthias Ginter en spits Reus zijn de nieuwe namen in de opstelling van Die Mannschaft: zij verdringen Mats Hummels en Timo Werner, die tijdens de vorige Duitsland-Nederland nog in de basis stonden.

Lees ook: 'Vermoedelijke opstellingen: Koeman ontloopt lastige puzzel en zet PSV'er op Sané'

Poll

Wat wordt Nederland-Duitsland?

(13644 stemmen)

Plaats een reactie

Geeltje +2155
zondag 24 maart 2019 om 07:04
Ik gok op een 3-1 voor Oranje.Als Memphis de vorm heeft van afgelopen Donderdag, moet het goed komen.
Ik wens iedereen veel s6 vanavond!!!
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6523
zondag 24 maart 2019 om 07:13
Deze keer spelen we this, dus onze buitenspelers lekker diep wegzetten en Memphis inzakken. Kijken of ze de ballen hebben 1 tegen 1 te spelen. Mochten ze die ballen hebben, kunnen we weleens in de problemen komen ;)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:56
Hahaha dat denk ik ook ja.

Wordt wel een leuke pot denk ik
Vind ik leuk
1904088 +985
zondag 24 maart 2019 om 07:14
Voorin moet het van Memphis komen. Vind de spelers door wie die geflankeerd wordt niet geweldig.
Vind ik leuk
Johnnies +2949
zondag 24 maart 2019 om 07:11
Hoop dat we winnen, maar blijven Duitsers hé.
Vind ik leuk
Geeltje +2155
zondag 24 maart 2019 om 07:15
Sané aan de ketting leggen, en we zijn al een eind op weg:)
Vind ik leuk
Johnnies +2949
zondag 24 maart 2019 om 07:32
Dat is echt een geweldenaar, hoop dat je gelijk krijg.
Vind ik leuk
Geeltje +2155
zondag 24 maart 2019 om 07:38
Moet kunnen met het beste centrale duo ter wereld, van Dijk/ De Ligt.
Vind ik leuk
Johnnies +2949
zondag 24 maart 2019 om 07:48
Dat wel, maar het is een grillige speler. Laten we er maar vanuit gaan,dan ze hem aan banden leggen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:13
Rechtsback tegen Sané is 90 minuten focus houden. De enige die ik dat nu zie doen is Dumfries. Waar ik voor vrees is de aanvallende wissel Havertz voor Kehrer. Voor die situatie is waarschijnlijk Pröpper de juiste keuze. Voor ons een voordeel dat Löw Niet snel echt risicorijke keuzes maakt. Gnabry en Reus spelen makkelijk samen en zijn beiden box-to-box sterk dus De Jong moet kiezen tussen de regen en de drup. Spannende pot, dat wel.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 07:12
Wel grappig dat de leeftijden er bij staan. Knipper je toch ff met je ogen bij de Ligt. 19 jaar.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 07:12
Gelukkig nog maar 153 onderwerpen over dat interland voetbal.
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zondag 24 maart 2019 om 07:19
Je moet wat als de competitie stil ligt he... Of wil je het liever over de Keuken Kampioen Divisie hebben?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8284
zondag 24 maart 2019 om 08:52
Ja :-)
Vind ik leuk
Jozef +45209
zondag 24 maart 2019 om 10:18
Tja.

Nu jij dan.

Wil je het laatste nieuws over Van Geel echt?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 08:04
Wat heeft deze man tegen ter stegen die doet het beter in clubverband
Vind ik leuk
Couto76 +1271
zondag 24 maart 2019 om 08:34
Ik vrees voor een nederlaag. Het is me iets veel hosanna ....
Vind ik leuk
kerel +2564
zondag 24 maart 2019 om 08:43
Ja dat heb ik ook.. hoop gelijk..
Vind ik leuk
Raziel +142
zondag 24 maart 2019 om 09:03
Ik vind iedereen hier wél heel optimistisch. De Duitsers hebben misschien wat mindere resultaten maar echt slecht speelden ze niet. Ik verwacht ook dat deze wedstrijd alle kanten kan opgaan.
Vind ik leuk
Kuip +10313
zondag 24 maart 2019 om 10:01
Precies Raziel, ik snap dat optimisme ook niet. Wij hebben een uitstekend elftal maar (nog) geen wereldtop. Zolang je met spelers als Bergwijn en Babel de flanken bezet en het met backs als Dumfries en Blind moet doen is er nog geen sprake van een topelftal.
Duitsland heeft vind ik nog net iets meer kwaliteit.
Een gelijkspel zou al mooi zijn.
Maar we hieven ons ook na een eventuele nederlaag geen zorgen te maken. We worden sowieso tweede in de poule.
Vind ik leuk
Jozef +45209
zondag 24 maart 2019 om 10:21
Babel overtuigt mij ook niet, maar van Bergwijn hoop ik dat hij vanavond wél laat zien waarom hij gekozen is.

Met talenten weet je dat ze grillig zijn en dat je geduld moet hebben. Veel betere alternatieven zijn er helaas niet.
Vind ik leuk
AFCAPJ +109
zondag 24 maart 2019 om 12:14
In Babel zie ik wel een toegevoegde waarde op dit moment. Speelde tegen WR ook weer prima pot. Is een harde werker; jammer dat hij zo weinig uit zijn loopbaan gehaald heeft.
Vind ik leuk
NvC +9674
zondag 24 maart 2019 om 09:39
Gelijk 2-2
Vind ik leuk
Het Brein +4970
zondag 24 maart 2019 om 10:44
Wat is de opstelling?
Vind ik leuk
AFP +3774
zondag 24 maart 2019 om 10:49
Pas op, het is een lekker gevoel dat als nederland sowieso van Duitsland winnen, maar laten wij a.u.b. een gepaste verwachtingspatroon hebben. Die Mannschaft kan verrassend link zijn voor Oranje.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1866
zondag 24 maart 2019 om 10:57
Godsie als Duitsland zijn kansen afmaakt zie ik het somber in voor Oranje..
Ze zijn sterker geworden als team..
Vind ik leuk
Zomaarwat +265
zondag 24 maart 2019 om 11:15
Als die Duitsers opnieuw zo zwak zullen zijn in de afronding, dan maken we inderdaad een goede kans.
Vind ik leuk
Arbee +2616
zondag 24 maart 2019 om 12:15
Ik vraag mij echt af of Ter Stegen soms iets met de vrouw van Löw heeft uitgespookt. Die jongen is op dit moment gewoon veel beter dan Neuer, maar toch staat Neuer weer op doel. Onbegrijpelijk.
Maar goed, dat is dan wel weer gunstig voor Oranje, Neuer is makkelijk tot een blunder te verleiden dan Ter Stegen
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:27
Tegen de duitsers hebben we altijd moeite.zij willen revanche.dit is het moment van nederland.ook al speelt duitsland met nieuwe spelers,nu kan oranje eeen flinke tik uitdelen.en oranje op de kaart zetten als titelkandidaat.ze moeten er nu voor gaan.ze hebben nu spelers die het waar kunnen maken en voor elkaar strijden.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:49
Vreemd dat zovelen denken dat we zullen winnen. Hopen dat Nederland wint doe ik zeker, maar ervan overtuigd zijn doe ik niet. Duitsland heeft een veel sterker team. We zijn nog lang het Oranje van weleer niet met meer dan 20 jaar lang gearriveerde sterren en wereldtop talenten in huis. Nu hebben we welliswaar Frenkie de Jong, Mathijs de Ligt, Steven Bergwijn en Memphis Depay (die voor het Nationale elftal werkelijk waar geweldig speelt) maar daarom heen nog steeds redelijke middenmaat. Ondanks dat ik overtuigd ben van de ervaring die Blind en Babel met zich mee brengen, ben ik, zelfs als Ajacied niet onder de indruk van hun capaciteiten. Blind excellereerde weliswaar tegen Madrid, maar verder heb ik hem weinig sterke wedstrijden zien spelen. Babel heeft de zn cariere nieuw leven ingeblazen waarvoor respect, maar jammer hij nooit zijn grote belofte heeft kunnen inlossen. Fijn om hem nog erbij te hebben gedurende de rest van de wederopbouw van Oranje, maar zeker niet het niveau dat we wat gewend zijn van de goede tijden.

Duitsland wint vanavond 1-2, of 1-3.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws