'Manchester City wil transferrecords breken met bod van honderd miljoen euro'

'Manchester City wil transferrecords breken met bod van honderd miljoen euro'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 10:18zo 24-03-2019 om 10:18

Manchester City is bereid om ver te gaan voor de handtekening van Milan Skriniar. De Engelse grootmacht zou maar liefst honderd miljoen euro willen betalen voor de centrale verdediger van Internazionale, zo meldt AS

Skriniar is een van de meest gewilde mandekkers van dit moment. De 24-jarige Slowaak maakt dit seizoen furore in Milaan en dat blijft niet onopgemerkt. Onder meer Manchester City is zeer geïnteresseerd in de Inter-collega van Stefan de Vrij. 

Afgelopen zomer zette Manchester United al alles op alles om Skriniar naar Manchester te halen, maar die pogingen strandden in schoonheid. City is nu ook overtuigd en wil zelfs nog meer geld betalen: een bedrag van honderd miljoen euro zou de Italiaanse clubleiding wellicht overtuigen. Ook Real Madrid is in de markt voor Skriniar, nu het nog onzeker is of Raphaël Varane komend seizoen nog in Bernabeú te bewonderen valt. 

Op dit moment is Virgil van Dijk nog de duurste verdediger aller tijden. Ruim een jaar geleden betaalde Liverpool ongeveer tachtig miljoen euro voor de aanvoerder van het Nederlands elftal. Mocht City inderdaad honderd miljoen euro betalen voor Skriniar, dan is hij ook de duurste clubaankoop ooit. Op dit moment is dat nog Kevin De Bruyne (76 miljoen euro). 

Plaats een reactie

G.Kopf +5706
zondag 24 maart 2019 om 10:20
En dat is dan 700 miljoen voor Guardiola zijn team
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
zondag 24 maart 2019 om 10:27
Wen er maar aan over een paar jaar heb je daar net een rechtsback voor
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 24 maart 2019 om 10:55
Sinds die transfer van Neymar is de markt totaal ontploft. Waar er eerst nog opgekeken werd van een bod rond de 100 miljoen (Ronaldo) gaat het nu echt nergens meer over. Ook leuk voor PSG die nu geen toppers meer kunnen kopen omdat zij zelf de markt hebben doen ontploffen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:27
Het begon allemaal met de 33m voor Milik.
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 20:14
Niet alleen de transfermarkt, ook spelers gaan ineens veel hogere eisen stellen qua salaris, zoals De Gea die 400k p. week niet voldoende vond, bizar ! Ben benieuwd hoe dit verder afloopt....
Vind ik leuk
pietprecies +12523
zondag 24 maart 2019 om 11:05
Dan moeten we Veltman nog maar ff vasthouden 🤣
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:20
Hadden zij geen financial FairPlay problemen?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:23
Die omzeilen ze toch gewoon?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:28
Ja, is opvallend. Het zijn me weer bedragen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:29
Money talks, ook bij de FIFA en UEFA..
Vind ik leuk
chicken +15054
zondag 24 maart 2019 om 10:28
Dit wordt gewoon de nieuwe conciërge...die toevallig voetballen kan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:29
Whahahaaa, zoiets ja!
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 10:21
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Bennamari +297
zondag 24 maart 2019 om 10:23
Jou figuren maken deze site kapot
Vind ik leuk
CK10 +197
zondag 24 maart 2019 om 10:26
“Die Allah figuren”?? Je kon dat echt niet anders verwoorden? Zielig man
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
zondag 24 maart 2019 om 11:31
Precies dat dus...
Als die dat had vervangen door olie sjeiks was het een prima reactie geweest maar helaas....
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zondag 24 maart 2019 om 10:56
Geestelijk sta je inderdaad met 3-0 achter.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 11:13
Hey de boys van Jesse Klaver zijn er ook. Groen KUT

ADO midden Noord is zwaar gestoord
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 11:14]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zondag 24 maart 2019 om 11:17
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 11:19]
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 11:20
Met je geestelijk 3-0 achter, hebben ze jou kop wel eens meegeteld? Geef normaal antwoord ipv iedereen geestelijk voor gek te zetten.
Vind ik leuk
power +7909
zondag 24 maart 2019 om 12:10
Je bent zeker fanboy van Baudet...VP is geen politieke website.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
maandag 25 maart 2019 om 12:32
Ik ben fan van niemand. Je hebt gelijk. VP is geen politieke website maar we hebben met Midden-Noord te maken die het heel leuk vind om mensen hier te beledigen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:57
Haha dat klinkt erg jaloers. Als jij zoveel geld zou hebben afkomstig uit olie, dan zou jij die jurk voor de lol aantrekken.
Gewoon omdat het kan 😁
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 11:21
Voor 20 miljoen trek ik wel zo'n stinkjurk aan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:49
Ik doe het voor minder, maar dan alleen met carnaval 😉😁
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:33
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
3-0achter +1529
maandag 25 maart 2019 om 12:34
Je kan met je beperkte verstand bij Midden-Noord gaan zitten.
Doe eens normaal of heb je geen leven of zo dat je iedereen een geestelijke achterstand toewenst.
Vind ik leuk
Bennamari +297
zondag 24 maart 2019 om 10:21
weliswaar een leeuw in de verdediging maar zou liever naar Madrid of barca gaan
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zondag 24 maart 2019 om 10:22
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
oke dan +4593
zondag 24 maart 2019 om 10:26
Dan heb je Stones,Laporte,Otamendi en Kompany al en nog is het niet voldoende.
Vind ik leuk
chicken +15054
zondag 24 maart 2019 om 10:29
3 dus..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:30
Is toch ongelofelijk. Ze moeten toch het aantal contractspelers aan banden leggen. Dit slaat helemaal nergens op.
Vind ik leuk
chicken +15054
zondag 24 maart 2019 om 10:42
Alle toppers kopen....dan heeft de concurrentie hem niet...

Wat dat betrefd kunnen we hier wat leren van Amerika..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:56
Ik begrijp dat nooit zo goed. Je vraagt je af wie er allemaal aan verdienen om het in stand te houden. In welke sport of bedrijfstak kom je deze gekkigheid tegen?

Geld is allesbepalend en het wordt steeds erger.
Vind ik leuk
chicken +15054
zondag 24 maart 2019 om 11:12
Chelsea begon...de rest heb je meegemaakt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:16
In Engeland zeker. Al zie je het natuurlijk in meer landen en ook langer geleden. PSV deed het in de jaren 80 in Nederland met de hulp van Philips.
Vind ik leuk
Isakson +664
zondag 24 maart 2019 om 10:33
Money stalks football.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:38
Het is gewoon moderne slavenhandel met abnormaal hoge bedragen.
Vind ik leuk
Het Brein +4904
zondag 24 maart 2019 om 10:48
Veel te veel geld, Overmars kijk je mee?
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 24 maart 2019 om 10:57
Skriniar? Leuke verdediger maar is nog niet beter dan de verdedigers die City nu heeft. Sowieso is hij pas beter geworden sinds De Vrij naast hem staat. Iemand die ik binnen no time ook naar de absolute top zie gaan.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 10:58
"Geld maakt meer kapot dan je lief is".
Vind ik leuk
G.Kopf +5706
zondag 24 maart 2019 om 11:45
Nou je kan er heel veel liefs voor kopen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:11
Ze moeten het aantal buitenlandse spelers beperken. Dat helpt pas
Vind ik leuk
Argento8523 +7452
zondag 24 maart 2019 om 11:13
Kunnen beter een middenvelder halen
Daar ontbreekt het nu nogal aan
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 11:18
Gaat morgen de olieprijs omhoog!!
Vind ik leuk
|Ajax| +1401
zondag 24 maart 2019 om 11:24
Ga dan voor de ligt, 40 mil minder en veel beter.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 11:36
Er worden reacties geplaatst alsof de transfer al heeft plaats gevonden. En waar gaat het weer over...olie dollars. Alsof de andere clubs geen rijke eigenaren hebben.
Vind ik leuk
BramJB +1291
zondag 24 maart 2019 om 11:44
Nog zo'n goede cv erbij, doe eens normaal City
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:05
Gelukkig, ik dacht dat ze Hendrikx weg wilden kopen.
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 13:13
Mag hopen dat ze helemaal niks winnen dit jaar.
Vind ik leuk
Truth +4426
zondag 24 maart 2019 om 13:29
Videootje maken en dan op theebezoek bij den arab ...15 min later staat het geld op de rekening via WU whoohooo
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zondag 24 maart 2019 om 15:08
Geweldige speler is dat geld meer dan waard !!
Vind ik leuk
kees ee +1075
maandag 25 maart 2019 om 00:34
. . en nog nix ??
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 20:17
In plaats van alleen likes, ook dislikes infroduceren op dit forum. Duimpje omlaag dus.
Idee voor VP ?
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 20:17
Introduceren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws