Verbeek kan oren niet geloven bij FOX: 'Hij slaat wartaal uit, wat een onzin'

Verbeek kan oren niet geloven bij FOX: 'Hij slaat wartaal uit, wat een onzin'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 14:43zo 24-03-2019 om 14:43

Gertjan Verbeek luisterde zondagmiddag als analist van FOX Sports stomverbaasd naar een analyse van NEC-captain Joey van den Berg, direct na afloop van de wedstrijd tussen Sparta en NEC (1-0) op Het Kasteel. Verbeek kon zich totáál niet vinden in het verhaal van de routinier. 

Van Berg zei - kort samengevat - dat zijn team 'meer had moeten en kunnen doen met de ruimte die het van Sparta kreeg. Hij vond de Rotterdammers wél een stuk dreigender. Verbeek mengde zich niet in het gesprek tussen Van den Berg en presentatrice Hélène Hendriks, maar kort daarna nam hij geen blad voor de mond.

"Ik was het er totaal niet mee eens. Echt een ongelooflijk verhaal. Die kan je net zo goed niet voor de camera halen. Wat een onzin. Een hand? Nee, hij is niet van plan om mij een hand te geven, we hebben een verleden samen. Hij slaat wartaal uit. Hij heeft last van de warmte en van het kunstgras, denk ik."

Verbeek en Van den Berg werkten samen bij sc Heerenveen. 

Lees ook: Sparta klopt NEC in Rotterdam en kan rustig achterover leunen tijdens kraker

Plaats een reactie

Enw02 +684
zondag 24 maart 2019 om 14:50
Schitterend toch. Die vd berg vindt het allemaal wel oke en speelt ze wedstrijdjes. Niet meer en niet minder
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4100
zondag 24 maart 2019 om 14:51
Ze mogen elkaar sowieso al niet dus dan is het al snel dat je het niet met elkaar eens bent
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:05
Juist, dat bepaalt zo vaak de mening van een analist, vriendje of geen vriendje 😎
Vind ik leuk
Bixente +482
zondag 24 maart 2019 om 15:25
'Goedemorgen.' "Ik bepaal zelf wel of het een goeie morgen is!!..."😄
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:53
Ja logisch dat Gert-Jan dat onzin uitkramen zo goed herkent, hij doet dat zelf namelijk ook zo vaak 😎
Vind ik leuk
klaasre1974 +1163
zondag 24 maart 2019 om 14:56
Ik ben fan van helene...
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
zondag 24 maart 2019 om 15:07
IK OOK😉😉
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:38
..want ...
Vind ik leuk
klaasre1974 +1163
zondag 24 maart 2019 om 16:56
Ik kijk liever naar helene dan dat is gert jan zie.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:14
Ah en ik maar denken dat jij vond dat zij de juiste vragen stelde 😉
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 24 maart 2019 om 15:06
Lekker neutraal als analist. 👍🙈
Vind ik leuk
Mari +13272
zondag 24 maart 2019 om 15:36
Wartaal. Daar hebben veel kenners last van, met name Gijp en Derkzen
Vind ik leuk
Koeien +4222
zondag 24 maart 2019 om 15:58
Dat zijn geen kenners, dat zijn bejaarde kantinezuipers die een camera voor zich hebben gekregen.
Vind ik leuk
ppdf +1304
zondag 24 maart 2019 om 15:41
Als je een verleden hebt, moet je er gewoon geen commentaar op geven als Verbeek zijnde. Nu komt het wat droevig over om nog even je gram te halen. Was het ook wel met Verbeek eens dat Sparta gewoon beter was. Maar zeg dat dat gewoon. Ben het niet met hem eens. Maar dan zo reageren is flauw. Zeg get dan als hij er nog staat. Nee hij doet het als hij weg is, want hij weet dat van de Berg er dan vol op in gaat. Verbeek laat maar weer eens zien waarom er geen club meer op hem zit te wachten. Hoorde hem laatst opl de radio en kwam daar ook over als een zeer domme man.
Vind ik leuk
Jandieze +1067
zondag 24 maart 2019 om 15:43
Joey van den Berg is echt 1 van de ALLERdomste voetballers in Nederland. Stomme teksten, domme acties, wat een mentaal beperkte sukkel.
Vind ik leuk
El Pibe +1624
zondag 24 maart 2019 om 15:49
Eigenzinnig, allerdomste denk ik niet...
Vind ik leuk
Jandieze +1067
zondag 24 maart 2019 om 15:53
Die gast is echt stom. Zlatan, die is eigenzinnig.
Vind ik leuk
El Pibe +1624
zondag 24 maart 2019 om 16:00
Zlatan lijkt in heel veel dingen op vdBerg. Alleen kan die ook nog eens gruwelijk goed voetballen...
Vind ik leuk
ppdf +1304
zondag 24 maart 2019 om 15:52
Verbeek de aller domste trainer. Stomme teksten, altijd in conflict en overal uitgekotst. Die kwam afgelopen week op de radio over als enorm domme maar ook achterbakse minkukel. Hij gaf af op FVD stemmers (dat mag) om vervolgens aan te geven wat er allemaal mis is in Nederland. En juist die voorbeelden die hij gaf zijn nu juist de redenen om op deze partij te stemmen. Het was genant. Net als deze actie. Even je gram halen als de speler weg is. Zeg dan in zijn gezicht. Je kraamt onzin uit. Dat had prima gekund, want van e Berg had inderdaad geen gelijk vond ik. Maar nee hij is weg en dan even nog zo reageren. Achterbaks en zielig kereltje die Verbeek. Mensen die zo in zichzelf geloven en overal een mening over hebben en zich niet ontwikkelen, ondanks dat hij overal om dezelfde reden is ontslagen zijn vrij eng.
Vind ik leuk
bartzwolle +215
zondag 24 maart 2019 om 16:07
En Verbeek een van de domste analisten Zo is dit ook weer uit de wereld Klaar 😎
Vind ik leuk
bert +690
zondag 24 maart 2019 om 15:51
En dit zegt een idioot die totaal geen verstand van voetbal heeft,overal ontzettend slecht gedaan dus ook overal ontslagen alleen bij Heerenveen niet maar dat kwam omdat hij toch wel eventjes het Friese volkslied van buiten kon.
Nu is hij blij dat hij bij fox wat onzin mag uitbkramen wat ook nog eens nergens op slaat.
Je bent gewoon een idioot mafkees
Vind ik leuk
Nicholas +126
zondag 24 maart 2019 om 15:54
Zo kennen we Gertjan weer, niet chique... het ligt aan alles en iedereen. Hij geeft al aan dat ze een verleden hadden, dus had niet uitgemaakt wat vd Berg had gezegd. Wie heeft deze vent weer naar de tv gehaald. Mooi om te zien bij VI dat hij zich te groot voelde om De Graafschap te gaan trainen, terwijl hij er overal is uitgeflikkerd
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:56
Zielig ventje die Verbeek.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:57
En last van het kunstgras hebbe we allemaal. Behalve die lui in almelo. Al hebben wij daar dan weer geen last van komende jaren😂
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:12
Die vogel verschrikker die overal mislukt is. Onmenselijk mensen hoef je geen hand druk te geven en zich zelf gaan verdedigen en belachelijk maken. Ik zet mijn naam er ook bij want ik heb een verleden met deze vogel verschrikker als mens en trainer. Marc Van Eijk
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 20:32
Marc van Eijk , Heerenveen en Veendam ;-)
Maar je hebt niet zoveel wedstrijden gespeels in het betaalde voetbal , door blessures of omdat de traiers het niet in je zagen zitten ?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:25
Lekker schijnheilig van Verbeek.. Achteraf Vd Berg voor lul proberen te zetten.. Is gewoon kinderachtig en zeker niet objectief, wat een analist wel behoort te zijn! Analyses van Verbeek zijn doorgaans ook nooit sterk en van een hoog niveau, en Vd Berg legt gewoon uit hoe hij het ziet en beleefd heeft vanuit het veld, als speler, weinig op aan te merken..
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zondag 24 maart 2019 om 16:41
Verbeek en van de Berg kunnen zoveel roepen, mij gaat het vooral om Hélène in beeld te hebben
Vind ik leuk
Nosje +1617
zondag 24 maart 2019 om 17:15
Oh Gertjan laat zich wel kennen. Even de trainer waar je niet mee door één deur kunt doormidden zagen. Tja.
Vind ik leuk
Paul1982 +12404
zondag 24 maart 2019 om 19:11
Gertjan geeft het zelf al aan, ze hebben een verleden samen. Dus je hoeft ook niets positiefs van Gertjan te verwachten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws