Kraay jr. kijkt met 'ontzetting en walging' naar Roda: Ik vind het schan-da-lig

Kraay jr. kijkt met 'ontzetting en walging' naar Roda: "Ik vind het schan-da-lig"

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 21:41zo 24-03-2019 om 21:41

Hans Kraay junior heeft geen goed woord over voor de spelers en staf van Roda JC. De Limburgers stuurden deze week trainer Robert Molenaar de laan uit en benoemden clubicoon Eric van der Luer tot vervanger.

Van der Luer stond zondagmiddag na de derby tegen MVV (2-2) de media te woord en liet weten dat hij 'andere accenten' had gelegd dan Molenaar. Deze opmerkingen schoten in het verkeerde keelgat bij Kraay. "Ik kijk met ontzetting en walging naar deze man. Ik vind het schan-da-lig", liet hij weten bij FOX Sports Vandaag.

"Deze trainer, die zo slecht samen heeft gewerkt met Molenaar. Die verre van collegiaal geweest is. Die het zo graag over wilde nemen... Die zegt nu dus: ik heb andere accenten gelegd, het blijkt dat de jongens nog even vastzitten in het oude systeem van Molenaar... Wat een enge kliek", vervolgt de analist zijn tirade.

Ook de spelers van Roda JC krijgen er verbaal van langs. "Jongetje Remans (middenvelder Mart Remans, red.), die heeft mogen debuteren. Die is ineens fitter. Daryl Werker, die heeft het over een andere aanpak met strijd en passie..." Kraay richt zich tot slot rechtstreeks tot Molenaar. "Je hebt helemaal gelijk dat je weg bent. Als je niet ontslagen zou zijn, had je zelf op moeten stappen. Wat een enge kliek!", herhaalt hij zichzelf.

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 21:44
Die van der Luer is echt een matennaaier.
Vind ik leuk
diekertjedap +5454
zondag 24 maart 2019 om 21:48
en niet zo zuinig.....
Vind ik leuk
045Brunssum +1116
zondag 24 maart 2019 om 22:07
Hij gooit er spontaan zijn jasje van uit
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 21:44
De Graafscap - Heracles 0-3.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Roda, nog een jaartje KK divisie.
Vind ik leuk
Mo +13243
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Kutploeg dat Roda, bah
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 21:52
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Mo +13243
zondag 24 maart 2019 om 21:54
Haha, op de teentjes getrapt jochie?
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 22:04
Gewoon provoceren lul
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:06
Roda is ook gewoon een hele droevige club.
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 22:15
Zo zijn er wel meer
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:16
Klopt, maar Roda heeft gewoon wanbeleid gevoerd de laatste jaren. En dat je dan moet gaan hopen op een geldschieter maakt het nog treuriger.
Vind ik leuk
Rodapaus +6204
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Geef jij geld dan
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:49
Ik steek geen geld in een zinkend schip. Ze kunnen beter FC Limburg oprichten.
Vind ik leuk
Mo +13243
zondag 24 maart 2019 om 22:20
Dat vind jij.
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zondag 24 maart 2019 om 22:23
RodaJC, FC Twente, NEC, Sparta ze kunnen mij niet lang genoeg in die eerste divisie blijven enge graf clubs.
Vind ik leuk
Suck r +1029
maandag 25 maart 2019 om 06:32
Ik kan toch eerlijk gezegd niks verzinnen waardoor Sparta een enge grafclub zou moeten zijn. Verklaar je nader.
Vind ik leuk
Pds010 +1465
maandag 25 maart 2019 om 07:41
Sparta DE club van Rotterdam zoals zij zich noemen..

Deze ploeg heeft volgens mij voor dat de duitsers Nederland binnen vielen wat gewonnen.
Daarna nooit meer...

En o wat hebben ze een hekel aan Feyenoord maar ondertussen huren ze er van alles de afgelopen jaren.

Sparta supporters zijn voornamelijk ook Ajaxcieden en zien Ajax liever kampioen worden dan een ander team.

En o wat zijn die spartanen trouw! Het zit er vaak vol.. dan is het knakken dag dat je voor €2,50 naar binnen ken..

Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:51
Hoe gaat het met jullie zwart geld van de vriendenloterij.

Ipv van goede doelen gaat het naar feijenoord omdat wanbeleid te kunnen financieren.

Licentie intrekken.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1500
zondag 24 maart 2019 om 23:14
Ho Mo, dat zou ik niet pikken van deze koempel.😂
Vind ik leuk
Mo +13243
maandag 25 maart 2019 om 00:36
Ja moet zeggen dat ik wel heel erg met zijn reactie zat ja, was er wel even behoorlijk van slag van haha :-)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:46
Jas die Kraay eens van VP af man, steet er 3lke dag wel een paar keer op met zijn gezeik op anderen en dan op een maniertje om leuk te zijn.
Optyfen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:48
Verplicht je begeleider je om die berichten te lezen ofzo?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:49
Eigenlijk doet hij dus het zelfde als wat wij doen ring leider
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:56
Ja alleen wij krijgen er geen geld voor. Of gij wel Rinuske ?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:59
Het enige wat ik krijg is een ban als ik weer eens te hard mijn best doe
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:00
Klinkt bekend, ik ben ook al eens gestript hier.
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 21:47
Nee, Kraay zelf is een gezellige gozer. Nodigt Frenkie de Jong uit om tussen hemzelf en z'n vrouw in bed te komen liggen. Ooit bij Roda gesolliciteerd en afgewezen misschien, Hansie?
Vind ik leuk
Bint +434
zondag 24 maart 2019 om 21:47
Van der Luer; de man met het hoofd van een Piranha en de mentaliteit van een NSB'er.
Vind ik leuk
sundaymanara +1435
zondag 24 maart 2019 om 21:49
IQ 80
Vind ik leuk
Bint +434
zondag 24 maart 2019 om 22:04
Dat heeft hij inderdaad ook nog ja.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1500
zondag 24 maart 2019 om 23:16
En 1.45m en dus ook nog lilliputter.
Vind ik leuk
Andone +253
zondag 24 maart 2019 om 22:45
Oeps
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:48
Leer eerst wat over club geschiedenis
Vind ik leuk
Bint +434
maandag 25 maart 2019 om 22:58
Verlicht mij eens over dit onderwerp dan, want ik heb geen flauw idee wat mijn reactie met clubgeschiedenis te maken heeft.
Vind ik leuk
Cantonoy +61
zondag 24 maart 2019 om 21:48
Reserve Duitsers hè
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:50
Koempelen nog wel een paar jaar in de KKD.
Vind ik leuk
rjc71 +1661
zondag 24 maart 2019 om 21:51
Wordt tijd dat er bij Roda een zak geld komt.. en dat er dan schoon geveegd gaat worden..
Bij Roda is het al jaren slecht beleid.. en dat lost zomaar niet op..
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 21:57
Jammer dat René Trost er niet meer is, had die liever als tussenpaus gehad dan Van der Luer. Het gaat er niet zozeer om hoeveel geld je hebt, maar wat je ermee doet.
Vind ik leuk
diekertjedap +5454
zondag 24 maart 2019 om 22:04
trost is gewogen en te licht bevonden. je moet als club niet steeds zogenaamde iconen naar voren blijven schuiven als ze de kwaliteiten daarvoor niet hebben, dat gaat alleen maar ten koste van de club
Vind ik leuk
Pancev +1397
zondag 24 maart 2019 om 22:08
Vond Trost het anders altijd wel prima doen en zich ook goed verkopen, vond hem zeker niet te licht. Probleem is dat de mensen die het wegen doen zelf niet geschikt zijn voor hun rol. Zie verder niet in waarom een clubicoon een probleem zou moeten zijn. Zijn buitenstaanders die geen binding hebben met de club dan per definitie meer geschikt?
Vind ik leuk
diekertjedap +5454
zondag 24 maart 2019 om 22:18
bij roda worden mensen aangenomen en op posities gezet op basis van afkomst, niet van kwaliteit. plum, trost, senden, dat waren dienende spelers, dat waren niet de jongens die de lijnen uit hebben gezet in hun loopbaan. wat heeft zo'n trost nou voor ervaring als hoofd-jeugdopleiding? zet daar iemand met verstand van zaken neer. begrijp me niet verkeerd, trost is een doodgoeie vent en was een goeie speler in zijn tijd, maar met middelmaat in de organisatie oogst je ook middelmaat. en hetzelfde geldt voor trost als trainer.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:19]
Vind ik leuk
JanvdLisme +1500
zondag 24 maart 2019 om 23:18
Nou gap. Als je 5 euro te besteden hebt, ben je gauw klaar. Wat je er ook mee doet
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:41
Veldhoven , wat voegt die dan toe ?
Vind ik leuk
Yoink +552
zondag 24 maart 2019 om 23:00
De typische Roda-mentaliteit: tijd voor een zak geld. Want dat lost alles op.

Misschien tijd om al die vriendjes eruit te roffelen en mensen met verstand van zaken er neer te zetten.
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 22:02
Toch echt de grootste kwal in het Nederlandse voetbal zijn vader in misselijkheid ingehaald
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:07
Hij heeft gewoon een punt, maar jij bent niet objectief genoeg om dat toe te geven.
Vind ik leuk
Andone +253
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Zijn vader was een heel rustige man. Junior is heel uitgesproken dat klopt. En Roda? Roda lijkt wel een slangenkuil
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:59
Ken jij ouwe Kraay wel??? Die was echt niet rustig. Als hij zn zin niet kreeg stond schuim hem op de bek. Dan ook hyperventileren.
Senior had wel degelijk overal mening over. In belang van zn tv carrière hield hij meestal wijselijk zn mond.
Vind ik leuk
Justin Kees +3495
zondag 24 maart 2019 om 22:19
Tja... Kraay heeft vaker een uitgesproken mening, wat niet zegt dat hij goed zit. Hoewel de situatie bij Roda niet echt de schoonheidsprijs verdient, vind ik een trainer die in de media zegt, dat de trainer van Jong Roda (vd Luer) zijn bek moet houden, ook niet zuiver...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:21
Ik hoop dat Van der Luer keihard op zijn bek gaat! Wat een arrogante kwal die alleen maar aan zich zelf denkt. Bij de jeugd deed hij al alsof hij de koning was. Jeugdspelers een zaakwaarnemer aansmeren waarmee hij afspraken deed maken. Hij zou ervoor zorgen dat ze doorbreken en dan kreeg hij een percentage bij evt doorverkoop. Nu kan hij dus nog extra zijn best doen om die spelers een kans te geven...
Vind ik leuk
Dj Storm +497
zondag 24 maart 2019 om 22:22
Dan schrijf je "Roda voert een kut beleid" en dan ben ik het met jou ééns maar Roda als kut club neerzetten,not amused
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Totaal niet gestreden, ook vandaag weer niet.
Vind ik leuk
Andone +253
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Limburgse gemoedelijkheid
Vind ik leuk
bert +690
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Ze zeggen altijd de trots van Limburg.
Nou geloof mij maar het is de kots van Limburg,hele enge club
Hoop dat ze als slechtste eindigen van Limburg.dan hebben ze trots
Altijd maar over koempels nou ik zeg je alle koempels draaien zich om in het graf als ze Roda zien voetballen
Vind ik leuk
Blindsy +20422
zondag 24 maart 2019 om 22:48
Is de club nou kut, of het elftal? Verwarrend verhaal, Bert..
Vind ik leuk
bert +690
maandag 25 maart 2019 om 07:56
Je leest niet goed heb geen woord gezegd over k.t.
Gewoon lezen zoals het er staat.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Gewoon bij Duitsland doen, we verstaan ze toch nie
Vind ik leuk
rogerroda +51
maandag 25 maart 2019 om 07:46
Dan Twente er ook maar bij doen die zwaaien massaal mer Duitse vlaggen in het uitvak bij de eagles.
Vind ik leuk
Rodapaus +6204
zondag 24 maart 2019 om 22:47
Weer goede pr dit
Vind ik leuk
bert +690
zondag 24 maart 2019 om 22:49
Wordt tijd dat ze fc Limburg er van maken,nee ze hebben zich bang laten maken door een paar steentjes gooiers..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:51
Hans, je hebt gelijk,wat een kut pleg dat roda
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:57
Gellukig is Hans Kraaij niet eng...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:01
Achter-de-ellebogen-volkje....
Vind ik leuk
JanvdLisme +1500
zondag 24 maart 2019 om 23:13
Oei oei.... hansie heeft het hart weer eens op de tong. Ben blij dat ik toch nog mee krijg dat molenaar eruit ligt😂😂
Vind ik leuk
Hesses +1267
zondag 24 maart 2019 om 23:35
Blijft een naar mannetje die Kraay Jr.
Vind ik leuk
bert +690
maandag 25 maart 2019 om 07:58
Hij heeft volledig gelijk.hele enge kliek
Vind ik leuk
frenske80 +14
maandag 25 maart 2019 om 06:29
Hoppa heel nederland kotst dit clubje uit !! Genieten koempels horen onder de grond
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:50
Ben het helemaal eens een met Kraay. zelfs mensen die ik spreek en al vele jaren RJC trouw zijn, spreken met walging van hetgeen er nu aan de hand is. Het is überhaupt ongelofelijk dat men van de Luer heeft aangesteld, ooit weggejaagd bij de club en nu hoofdtrainer en alleen maar door "hielenlikkerei" en zagen aan de poten van Molenaar.
Vind ik leuk
DirkCln +2
maandag 25 maart 2019 om 08:27
Nou, Kraay weer met zijn vooringenomen misplaatste en overdreven reacties.
Bah bah wat wordt je toch misselijk van zoon langs de kant om aandacht schreeuwende idioot.
Is ondertussen de clown van voetbalminnend Nederland.
En krijgt er nog veel voor betaald ook, zou zo de politiek in kunnen, dat eng mannetje.
Vind ik leuk
KARKANEL +152
maandag 25 maart 2019 om 18:19
Inderdaad roept Kraay maar iets zonder op de hoogte te zijn en alsof hij alle wedstrijden van Roda op de voet gevolgd heeft. Molenaar was een grote nul wat vaker bewezen werd door maar steeds op de bank te blijven zitten terwijl het spel wat Roda vertoonde niet om aan te zien was. Soms schreeuwde de vertoning om verandering maar meneer bleef bank zitten en wist niet hoe en waarom iets te veranderen. Echt een trainer van niks die in het rijtje past van alle trainers die na Ruud Brood bij Roda aan de slag zijn geweest. Echter een ding wil ik hier nog aan bijvoegen en dat is dat ze Van Veldhoven ook op straat hadden moeten zetten. Was hij niet de man die met Molenaar op de proppen kwam? Gaf hij Molenaar niet nog een contract voor een jaar terwijl handhaving in de eredivisie nog niet bewerkstelligd was? Ook de het geval met Schahin sprak boekdelen. Daar keerde Van Veldhoven zich zelfs tegen de fans terwijl die wel degelijk recht van spreken hadden over deze speler. Tenslotte, om terug te keren naar Kraay, deze weet helemaal niets en mag blij zijn dat hij de KKD mag verslaan. Meneer past in het rijtje van analisten die niet op de hoogte zijn en maar iets roepen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:45
Ach hou toch op molenaar is en blijft n drama en kraay jr is een kontenkruiper als ie nog dieper graaft ligt ie in de mijn
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws