Update: PSV komt snel met sponsornieuws: bus rijdt langs Jumbo, Philips en ASML

Update: PSV komt snel met sponsornieuws: bus rijdt langs Jumbo, Philips en ASML

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 13:08ma 25-03-2019 om 13:08

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 13:16ma 25-03-2019 om 13:16

PSV staat op het punt om een baanbrekende sponsordeal te sluiten met een aantal grote bedrijven. Die bedrijven gaan onder de vlag van 'Brainport Eindhoven' het shirt van de Eindhovenaren sponsoren. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.

Volgens het medium is de huidige koploper van de Eredivisie 'in vergaande onderhandelingen' met de grootste bedrijven van de regio Zuidoost-Brabant. Bij de gesprekken, die de informele fase voorbij zijn en op directieniveau worden gevoerd, zijn onder meer ASML (chipmachinefabrikant) en VDL (metaalconcern) betrokken.

Het ED spreekt van een 'langjarige en innovatieve deal, die in de eindfase zit'. De sponsoring zal PSV meerdere miljoenen per jaar opleveren. De gezamenlijke shirtsponsors betalen beduidend meer dan de huidige shirtsponsor van PSV, Energiedirect.nl. Die sponsor staat de komende twee jaar nog wel op de achterkant van het shirt.

De verwachting is dat PSV op korte termijn met meer details over de op handen zijnde deal naar buiten zal treden. Duidelijk is wel dat de betrokken bedrijven met de sponsoring niet direct uit zijn op het vergroten van de naamsbekendheid. Wel willen de bedrijven 'Brainport Eindhoven en alle innovaties, kansen en ontwikkelingen in het gebied uitdragen'. 

Update 12.32 uur: PSV hint op social media naar de bekendmaking van de nieuwe hoofdsponsors. De bus van PSV, met daarin onder meer algemeen directeur Toon Gerbrands, gaat diverse bedrijven af in de regio, zo laat de Eindhovense club weten op Twitter. Wordt vervolgd...

Update 13.08 uur: Ook ASML, High Tech Campus Eindhoven en VDL verbinden zich als hoofdparter aan PSV, zo melden het Eindhovens Dagblad en Voetbal International. De Eredivisie-koploper doet zelf nog altijd geheimzinnig op Twitter. Tijdens een persconferentie later vanmiddag wordt meer duidelijkheid gegeven.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

Watzijnwij +288
maandag 25 maart 2019 om 06:33
Hier in het Zuiden!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 06:33
Branieport Eindhoven haha
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
maandag 25 maart 2019 om 09:07
Zo zijn we zeker ;-)
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
maandag 25 maart 2019 om 06:36
Braniport.. Het is nog vroeg, VP
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 06:44
En ze sponsoren het short. Dat is veel geld voor een broekje toch ?
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
maandag 25 maart 2019 om 07:41
Dat houden ze nog even spannend! Een teaser voor de maandagmorgen ;-)
Vind ik leuk
joriajax +1440
maandag 25 maart 2019 om 07:53
Daarop staat een andere sponsor: brainshort
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 06:45
Short of shirt?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 06:48
Brainfart Eindhoven
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 06:50
Duur scheetje, van mij mag het.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 06:57
Beetje bijhouden is nodig
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 06:58
Wel Branifart typen he
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
maandag 25 maart 2019 om 13:26
Niks zo fijn al eens keer goed gescheten te hebben beste meneer weerstand.

Wie weet loopt het as zondag bij Sjaak ook dun door de broek van boosheid als Schwaab de winnende maakt in de 95ste minuut.

Neem aan dat Sedar weer fluit...o nee Björn Kuipers...ha ha van de Jumbo Supermarkten.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:00
"... van 'Braniport Eindhoven' het nieuwe short van de Eindhovenaren sponsoren."

Wal je, wet meekt hat aut?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 07:02]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:11
Scherp Wom
Vind ik leuk
KCP +1262
maandag 25 maart 2019 om 07:04
Baanbrekend? Voor wie? Het mondiaal voetbal of het dorpje Eindhoven?

Daarbij lekker indo Amsterdamsche naam🤣🤣🤣
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:13
Leg dat laatste eens uit KFC ?
Vind ik leuk
AVDV +1616
maandag 25 maart 2019 om 07:16
🤣🤣🤣🤣 opbokken
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:56
Je begint al zenuwachtig te worden zie ik
Vind ik leuk
Mendix +159
maandag 25 maart 2019 om 09:11
Waarom zenuwachtig? Voor dat geld? PSV gaat 3,4 miljoen per seizoen krijgen? Ajax krijgt al 8 miljoen per seizoen van Ziggo.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:28
Alleen voor EnergieDirect op de rug al, dit komt op de voorkant matje.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:36
Psv krijgt nu 6 en dat gaat behoorlijk omhoog. Het zal tussen de 8-10 uitkomen. Maar je nervositeit was vooral zichtbaar door je minachtig.
Vind ik leuk
Sven! +2589
maandag 25 maart 2019 om 10:53
Het bedrag is 6 miljoen per seizoen. 4 bedrijven gaan ieder 1.5 miljoen betalen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:17
Ik weet niet waar je die informatie vandaan haalt, maar ik ben over dit onderwerp iets beter ingelicht dan de gemiddelde vp ganger hier
Vind ik leuk
Sven! +2589
maandag 25 maart 2019 om 18:15
Ik zag het vorige week al staan bij vi toen ging het over 4 bedrijven, het zijn er 5 geworden. Interessant doen is ook een vak met je dat je beter ingelicht bent.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:30
Ik wil alleen aangeven dat ik niet zo maar wat roep, maar geloof jij VI maar lekker.
Vind ik leuk
Bontscoach +512
maandag 25 maart 2019 om 19:30
VI heeft het over 25 m per jaar.

Dat zijn stappen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:59
Buiten ziggo Zijn er nog meer miljoenen deals voor Ajax
Vind ik leuk
AVDV +1616
maandag 25 maart 2019 om 17:16
Gefeliciteerd knul.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:13
Dan komt het alsnog niet in de buurt van Ajax.
Vind ik leuk
Senn +7950
maandag 25 maart 2019 om 12:00
Philips 2 mil en energie direct nog
Vind ik leuk
AVDV +1616
maandag 25 maart 2019 om 17:17
Who gives a shit man.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:36
Dat krijgt psv idd alleen al voor de rugsponsor.. samen met de hoofdsponsor krijgen ze meer of iig net zoveel als ajax hahaha.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:40
Och gast, wat ben je sneu!
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 13:58
Mondiaal stelt Brainport meer voor dan elke Nederlandse club, dus ook die van jou. Deze reactie zegt genoeg over jou.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
maandag 25 maart 2019 om 07:09
Zou fantastisch zijn, ik zei het voor de winterstop al, ASML en VDL.

Topbedrijven, zie ook de tevredenheid van de circa 22000 werknemers aldaar.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:56
Wow dan moeten ze wel geluisterd hebben! Dit proberen ze al jaren man.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
maandag 25 maart 2019 om 09:31
Zou ook mooi zijn als ook DAF trucks 1 van de hoofdsponsoren zou worden.

Verder blijven varen op de koers die nu al een aantal jaren loopt, geen spelers meer kopen van boven de 10 miljoen, (zie risico’s Romero en Guti) wel investeren in het topsportklimaat op de herdgang.

En wat andere clubs doen ligt niet in de cirkel van PSV.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:37
Guti moet je nog niet afschrijven. Krijgt zijn kans nog wel.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:48
Dat is het zeker maar ik snap de '' meerwaarde'' voor deze bedrijven niet ? Het is niet dat je als PSV supporter nu een EUV machine gaat kopen van ASML.
Vind ik leuk
Groen +4542
maandag 25 maart 2019 om 10:23
Nou het werkt nu al. Ik had nog nooit van dat bedrijf gehoord. En als ik nu een EUV nodig heb weet ik waar ik moet zijn ;)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:59
Je hebt wel een idee hoeveel een EUV machine kost..... ;-)
Vind ik leuk
AVDV +1616
maandag 25 maart 2019 om 10:25
Ik heb er 3 van liggen thuis
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:01
hahah liggen nog wel... dan heb je een heel groot huis denk ik dan ;-)
Vind ik leuk
AVDV +1616
maandag 25 maart 2019 om 12:01
Ik probeer gewoon grappig te zijn, met de nadruk op probeer.
Vind ik leuk
Groen +4542
maandag 25 maart 2019 om 15:00
Ik snap hem wel hoor, jij bewaart je EUV's natuurlijk niet in huis maar in het schuurtje! ;)
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
maandag 25 maart 2019 om 07:12
Goed nieuws.
Vond het al vreemd dat de regio die bekend staat om z'n "tech" met veel grote bedrijven als Vdl, Asml, Asmi, Philips, en de tech campus niet met een bod zouden komen.
Geen banken gezever oid maar regionaal.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1120
maandag 25 maart 2019 om 07:26
ASMi in de regio?
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
maandag 25 maart 2019 om 07:44
Joint venture met asml en Philips, wel de achtergrond kennen als je reageert.
Ja hoofdkantoor zetelt in Almere maar Philips ondertussen ook in Amsterdam.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1120
maandag 25 maart 2019 om 08:03
Met uitzondering van het ontstaan (onder leiding van wijlen Arthur del Prado) heeft ASMi echt HELEMAAL NIETS met de regio Eindhoven te maken. Almere en omgeving (productie) is waar het spel gespeeld wordt. Het bedrijf heeft de laatste 30 jaar ook helemaal niets met PSV. De verhuizing van Philips erbij halen is onzin. Philips heeft historisch totaal andere banden met Eindhoven dan ASMi
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
maandag 25 maart 2019 om 08:04
Jointventure en toeleverancier.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1120
maandag 25 maart 2019 om 08:12
Voor iemand die zo hoog van de toren blaast (''wel de achtergrond kennen als je reageert'') heb je weinig kennis van zaken met je joint-venture met ASML en Philips. Het was ASML wat voortkwam uit een joint venture tussen ASMi en Philips. Gratis advies: iets minder blaaskakerig naar anderen doen als je zelf de feiten niet kent.
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
maandag 25 maart 2019 om 08:14
Zoon van Philips directeur dus wel degelijk op de hoogte voordat je je schijtbak leeg gooit.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1120
maandag 25 maart 2019 om 09:09
Dat blijkt dus totaal niet uit de zogenaamde 'feiten' die je noemt. En dan zo hooghartig doen. Je valt lekker door de mand kleine Frits.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:59
A
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:56
Veldhoven ja.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1120
maandag 25 maart 2019 om 08:04
Is ASML!!!! ASMi is een ander bedrijf. Komen wel allemaal uit dezelfde 'stal' van origine of hebben in een ver verleden met elkaar te maken gehad.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:15
150+.......................Nederlands duurste shirt................
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 07:17]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
maandag 25 maart 2019 om 08:12
Trollebollie…………………………………………….
Vind ik leuk
Mr bien +8838
maandag 25 maart 2019 om 07:22
Van een provincie clubje kan je niet verwachten dat er internationale topbedrijven zich gaan melden.
Vind ik leuk
Romario9 +14006
maandag 25 maart 2019 om 07:27
Dat hebben ze nu dus juist wél gedaan

Dat jij deze bedrijven niet kent zegt meer over jou.
Vind ik leuk
Mr bien +8838
maandag 25 maart 2019 om 07:28
Noem jij dit internationaal ?
Vind ik leuk
Romario9 +14006
maandag 25 maart 2019 om 07:31
Dus omdat een bedrijf Nederlands is kan het geen internationaal topbedrijf zijn?
Vind ik leuk
Mr bien +8838
maandag 25 maart 2019 om 07:32
Dat zeg ik niet dat leg jij mij op.
Vind ik leuk
Romario9 +14006
maandag 25 maart 2019 om 07:33
Dat zeg je letterlijk, flapdrol.
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
maandag 25 maart 2019 om 07:46
Laat biennetje toch.
Ook al is het veelal onzin, hij blijft gezellig.
Vind ik leuk
benny-boys +2047
maandag 25 maart 2019 om 08:17
Puzzel:
Zoek de HAAT-Reacties hier??
Vind ik leuk
Gizmo +3704
maandag 25 maart 2019 om 13:48
Het is veel leuker puzzelen om de normale reacties eruit te filteren !

Dat is tenminste een uitdaging
Vind ik leuk
Dussss +748
maandag 25 maart 2019 om 08:16
Niet weten dat asml wereldwijd gigantisch groot is... Soms is het gewoon uit zelfbescherming beter om je mening niet te delen.
Vind ik leuk
B. Alrond +1891
maandag 25 maart 2019 om 09:18
Mr bien, ASML is een van de topbedrijven als het gaat om het maken van computerchips.
VDL is wereldwijd bekend in de automobiel industrie.

En wat maakt het verder uit? Ziggo is ook niet echt wereldwijd bekend maar verder een prima sponsor voor Ajax.
Vind ik leuk
Wilex +3212
maandag 25 maart 2019 om 07:49
Dit zijn idd wel erg grote bedrijven maar het zijn geen bedrijven die persé naamsbekendheid nodig hebben voor de consumentenmarkt waar het een normale shirtsponsor om te doen is.
Ik heb nog nooit een reclame op tv of internet gezien van ASML, VDL of ASMI.
Een paar miljoen per bedrijf sponsoren is voor deze jongens echt een fooi, hebben allemaal een miljarden omzet.
Heb wel het idee dat ze het meer voor psv en misschien hun werknemers doen dan voor eigen gewin.
Volgens mij hebben ze er nog niet zo lang geleden met dezelfde bedrijven er ook 30 miljoen ingepompt.
Komen nu tot de conclusie dat een externe sponsor niet veel meer als 5 miljoen over heeft voor het psv shirt en zeggen nou dan doen we het zelf wel.
Dat is een beetje het gevoel wat ik erbij heb, desniettemin is het natuurlijk een topdeal voor psv zo.


Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:01
Niet alleen gevoel, zo is het gewoon.
Vind ik leuk
Dussss +748
maandag 25 maart 2019 om 10:11
Brainport maakt wel veel reclame wereldwijd omdat ze personeel nodig hebben dat moeilijk te detacheren valt in Nederland.
Dat kost onwijs veel geld, maar bij dit soort bedrijven moet je de allerknapste koppen van de wereld hebben dus de investeringen zijn het waard. En als je dit als een soort vriendendienst ziet dan snap je niet dat er al tienduizenden euro's zijn gestoken in het meten van de effectiviteit van mogelijke effecten van zo'n project.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1120
maandag 25 maart 2019 om 07:31
ASML is Nederland's meest indrukwekkende bedrijf inmiddels met de nummer 1 positie wereldwijd. Dat dergelijke bedrijven zich aan PSV blijven committeren is veelzeggend
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
maandag 25 maart 2019 om 07:49
Philips staat in de wereld ook zeer hoog aangeschreven.
Van een simpel lampenfabriekje naar een elektronica producent en ook technisch medisch apparatuur.
Niet voor niets dat Psv niet in zee kon gaan met Sony
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 25 maart 2019 om 08:12
In zee gaan met Sony is ook niet verstandig, de Playstation is niet waterdicht.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:30
Zeker niet bestand tegen zout water.
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 25 maart 2019 om 10:26
Oh, dus ik kan er wel mee in bad? 😁
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:34
Gij wel
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:58
Asml is alleen maar het grootste bedrijf van nederland
Vind ik leuk
Fritske01 +5320
maandag 25 maart 2019 om 08:01
Ijskraammachinist toch
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:51
Nou ja dat is toch Shell
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 08:16
Zou ze nog eens Googlen, kerel. Of de jaarverslagen bekijken.
Maar ja, elke kans om 'provincieclubje' te tikken is er natuurlijk één.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:18
Asml is bekender dan ziggo.. dat is pas een onbekende naam in het buitenland ala sponsor haha.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 10:23
Bij Lobith of Sluis houdt de naamsbekendheid van Ziggo op. Hun signaal ook, trouwens ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:46
En het netwerk van Overmars
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 19:02
Haha, goeie grap, maar daar ben ik het, zelfs als niet-Ajacied, toch niet helemaal mee eens. Tegenwoordig komen die jochies en jong-volwassen kereltjes juist uit alle windstreken, om al die jeugdteams, en grote selectie gevuld te houden.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 10:38
Dat weet ik zo net nog niet. Ziggo qua naam wellicht wel.
Voor beide bedrijven moet je googlen wil je weten hoe groot ze daadwerkelijk zijn.

Ziggo mag dan wel alleen in Nederland actief zijn maar het is een merknaam van Liberty Global en die is onder andere merknamen in andere landen actief. Bijvoorbeeld Telenet in belgie is van Liberty Global.
Even googlen en Liberty Global is groter dan ASML.

ik denk dat 95% van de mensen het niet weten dat ASML belangrijk is voor het maken van je telefoon. Want ze maken de telefoon niet, ze maken de chips niet die in de telefoon zitten maar ze maken de apparaten die de chips maken.
Het is net een melkboer van het maken van kaas.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:40
Het zijn gewoon hele grote bedrijven en psv sluit gewoon een prima deal klaar.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 10:56
Zei ik dat het geen goede deal was?
Of dat het geen grote bedrijven zijn?

Het is een prima deal.
Alleen al voor de stad Eindhoven is het een prima deal.
Ik denk dat Eindhoven daar vooral de vruchten van gaat plukken.
En er is geen grotere reclame zuil dan PSV.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:28
Nee ik zeg dat en klopt PSV is groot in de regio.. en straks weer in heel nederland als we weer kampioen worden.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 11:36
Maar kijkt iemand buiten nederland dan naar eredivisie?
Volgens mij is voor VDL en AMSL niet Nederland hun afzet markt maar buiten Nederland, zelfs buiten europa.

Ik weet niet of de werknemer van Samsung in Korea het heel belangrijk vind dat PSV landskampioen wordt of heel groot wordt in Nederland.

Volgens mij moet je eerder denken aan een oefenpotje in Korea en een trainingskamp in Japan. En een tussenstop in Silcon Valley.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 13:42
Dat wordt ook dé grote uitdaging voor een Nederlandse club met internationale ambities. Ajax en PSV dus.
Ziggo klinkt prima, betaald lekker, maar wie zou het moeten overnemen? Wie is bereid om nóg meer te betalen over een paar jaar, omdat ze Ajax als een uithangbord zien om hun internationale ambities vorm te kunnen geven?
Gun het ze van harte, maar dan praat je hopelijk over een handvol CL-duels... want de ED-beelden worden geloof ik buiten NL alleen op de Antillen en ergens midden in de nacht in Mexico vertoond...
Kortom, het zal steeds moeilijker worden om een grote sponsor aan de haak te slaan. Daarom ben ik voor een PSV blij dat ze in ieder geval weer wat poen binnenharken.
En zal ik als Feyenoorder maar blij moeten zijn met de naam 'Droomparken' op het shirt... al was het maar omdat de plannen voor het 'Luchtkasteel' nog niet van tafel zijn geveegd.. ;-)
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 14:03
Wellicht een internationaal bedrijf die via Ajax Nederland wil veroveren.
1. Gokbedrijf
2. Internationale Bank
3. Bouwbedrijf
4. Coca-Cola (concurrent Red Bull heeft in nederland wel een goede promoter)

Of wellicht een nederlands bedrijf die internationaal wil groeien.
1. Unilever
2. Ahold
3. ABN Ambro
4. Shell (duurzaam campange)
5. Friesland Campina
6. Heineken

Overigens staat Ajax altijd wel tot de verbeelding ook zonder de CL deelname. Spelers van Ajax stonden voor de CL deelname ook al op de voorpagina van alle sport kranten.

Ja, droomparken is wel goed gevonden;) zeker omdat er al heel lang wordt gedroomd van een nieuw stadion met bijbehorende park;)
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 14:48
Dat bedoel ik dus. Droomparken bouwt mee aan t Luchtkasteel. Kan n aardig themapark worden.
Mooi lijstje sponsoren, Coca zie ik niet gebeuren maar van de rest? Geen idee dus wie weet👍.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 14:52
Als het in het themapark droomvoetbal wordt gespeeld, dan is het toch alleen maar mooi.
Je moet namelijk wel blijven dromen en vooruit denken.
Ik heb niets liever dat ik aan de Costa del Sol de tv aanzet om 12.15 op zondag om de Klassieker te zien met spaans commentaar, waar 100 miljoen mensen ernaar hebben gekeken.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 16:20
Haha, en dan te horen krijgen dat dit de enige echte Classico is! Ja, we blijven dromen.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 16:33
Net als al die miljoenen mensen die op Rutte stemmen, ze wachten nog altijd op die 1000 euro. Blijven dromen dat je die ooit nog krijgt.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 17:33
Mijn kwartje van Kok kreeg ik ook nooit meer terug. Dat haal ik nu af en toe op bij een pompstation in België.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 17:42
Dat was ook vrij lastig omdat kwartje later werd afgeschaft.

Daar tegen staat natuurlijk wel de investering door de VVD in bredere wegen. Waardoor de ergenis van files op sommige plekken minder is geworden. Bijvoorbeeld tussen Amsterdam en Utrecht.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 19:05
Haha. Maar 10 Eurocent had ook best gemogen hoor ;-)
Ja, dat punt mag je maken. Dat zal een links kabinet niet snel doen, even geld in het verkeer pompen, wat bossages en groenstroken afgraven, etc. Nou ja, toch nog iets wat ik onze verder prima functionerende premier dankbaar voor kan zijn.. als niet VVDer.
Vind ik leuk
Romario9 +14006
maandag 25 maart 2019 om 11:02
Nou, “apparaten die de chips maken”.... het zijn vrij grote machines hoor 😉

Maar je verhaal klopt wel. ASML is wereldwijd heel groot, maar daar heeft de gemiddelde Jan-met-de-pet geen idee van.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 11:12
Ja maar in de wetenschap is het zo. Hoe groter het apparaat hoe kleiner en fijner het apparaat kan werken.

Kijk maar hoe groot Cern is. Waarmee je de allerkleinste deeltjes kan opzoeken.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 12:09
Leuke omschrijving. Maar, allemaal grote bedrijven dus. Veel groter in NL kan haast niet. Benieuwd wie ooit Ziggo gaat vervangen.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 12:30
Alle grote nederlandse bedrijven hebben hun diensten voornamelijk in het buitenland zitten.
Nederland is namelijk niet zo heel groot.

Er is vast wel een internationaal bedrijf die elke keer op de spaanse voorpagina wilt staan.
Als je ziet hoevaak De Jong of De Ligt al op de voorpagina staat met Ziggo op het shirt. Volgens mij is het duurder om elke keer reclame daarop te zetten dan Ajax te sponsoren.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:52
Slagerij Zwarte Sjaak...................
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 14:48
Met bedorven vlees zeker?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:42
Lidl
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 19:03
Tja, waarom niet? Al geloof ik dat Lidl (maar ook een Aldi) daar dus niet aan beginnen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:11
Die zijn buiten Amsterdam meteen 75% van hun klanten kwijt haha
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 19:30
Hmmm... om éérlijk te zijn... kom ik regelmatig de Lidl leegroven 'voor wehnig'. :-) En ik woon in een durp van 1600 inwoners.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:41
Dan kende ok nor den Action.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 21:19
Moar die heien geen vreten in huus.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:24
Effe langs de Mac dan.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Daar ben ik te vaak geweest. 😉
Vind ik leuk
Blindsy +20422
maandag 25 maart 2019 om 12:05
En Opa Van der Leegte heeft ook nog wel een band met 'het clubje' mag ik aannemen?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:50
Ik denk dat wereldwijd meer mensen ASML kennen als Zigo , maar echt belangrijk is dat niet , het gaat erom wat er betaald word om op het shirt te staan .
Als de plaatselijke bakker 20 miljoen wil betalen is het ook goed .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:57
Ik denk dat je hier nog in kan vergissen wij in Nederland kennen ASML en ik betwijfel of heel veel Nederlanders het echt kennen tov ziggo. In het buitenland kennen denk ik hooguit de echte markt kenners ASML en denk eerder dat andere de afnemers van de ASML machines kennen zoals Intel, samsung etc.

Neemt natuurlijk niet weg dat ASML een super mooi bedrijf is en om trots op te wezen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:48
Ja maar wie kent er Ziggo buiten Nederland ???
Dat is een Nederlandse tv aanbieder , er is echt geen mens buiten Nederland die dat kent .
En dat is ook niet belangrijk voor Ziggo , want die richten zich alleen op de Nederlandse markt .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:53
Eens daarom verbaast ASML ook als potentiële sponsor. Het is ook niet echt te meten maar ik twijfel of er meer dan 17 miljoen mensen asml kennen ook wereldwijd en dan zeker mensen die weten wat ASML doet. Maar ja dit is voor de rest natuurlijk lekker gelul om niks ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:57
ASML word toch niet de sponsor dacht ik ??
Die schieten daar niks mee op , de bedrijven die zo'n chipmachine willen kopen die weten ASML wel te vinden .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:22
Nou ja zie nu wel dat ze mee gaan betalen aan '' brainport'' om zo talent naar de regio te krijgen. Ik ben benieuwd of dat met dit gaat werken voor hun.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:50
Ik vind het toch vrij appart zo'n soort shirtsponsoring , de bedrijven die er aan meewerken krijgen niet echt naamsbekendheid .
Maar dit unieke maakt het ook weer mooi , en het levert PSV een mooi bedrag op .
Ook is het een regionale sponsor , een beetje het Philips gevoel dus .
Vind ik leuk
AVDV +1616
maandag 25 maart 2019 om 08:53
Koek koek
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:04
Bek houde drol.. gewoon een goede deal.
Vind ik leuk
Futjebal +2839
maandag 25 maart 2019 om 09:09
Dat hebben ze bij Ajax wel he...het internationaal bekende Ziggo...oh nee wacht
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:55
Commercieel directeur Frans Janssen voorspelde een dergelijke deal vorig seizoen al na het behalen van de landstitel. 'We sluiten niets uit, het hoeft ook niet één bedrijf te zijn. We hebben hier bijvoorbeeld Brainport. Ik heb in een aantal landen ver weg gewoond. Maar als je daar Eindhoven noemt, zegt niemand Philips, ASML of VDL. Het is altijd PSV. PSV is internationaal dé marketingtool voor bedrijven in en rondom Eindhoven omdat wij internationaal het meest bekend zijn.'
Vind ik leuk
michelhx +4684
maandag 25 maart 2019 om 11:23
Proficiat, maandagmorgen 07.22 uur en je hebt de domste reactie van de week nu al te pakken!
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 25 maart 2019 om 07:36
Denk je dus dat Feyenoord in was gelopen op PSV qua sponsorinkomsten, zie je ineens dit bericht...

Wel goed gedaan van PSV.
Vind ik leuk
Martinn +192
maandag 25 maart 2019 om 08:12
Iedereen zeurt over van Geel , maar Eerst moet die Koevermans eruit die haalt jaren niets binnen , SRV vondt Koevermans zo zielig dat die geen sponsor kon vinden ze plakten er een jaartje aan vast , hoe zielig kan her , nu weer Droomparken .
Koevermams moet naar. Aboutaleb en zeggen wij plakken op ons shirt City of Rotterdam of iets dergelijks maar iedere handelsmissie naar china of whatever wij gaan mee en je doet goed woordje voor ons .
6 m per jaar wat droomparken betaald kun je wel een risico nemen
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 25 maart 2019 om 19:44
Wat denk je van alle drie de directeuren. Zet er maar mensen weg met een hart voor Feyenoord i.p.v. voor de eigen portemonnee. Als je beschrijft waar Feyenoord voor staat, wat ze kenmerkt en hoe groot de club is qua trouwe fans, dan kan je je toch wel meer krijgen dan 6.5 miljoen... Ook hebben we maar één hoofdsponsor in een tijdperk waar ze bijna allemaal de mouwen en rug vol hebben staan met twee extra sponsoren à 3 miljoen per positie.
Vind ik leuk
Martinn +192
dinsdag 26 maart 2019 om 13:26
Omdat die Mark Koevermans die kan niets en die mag blijven zitten
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 07:48
Goed nieuws dus
Vind ik leuk
Paulhuynh +1974
maandag 25 maart 2019 om 07:54
Hopppppaaaaaa het bayern van NL we are the best niet meer te volgen voor het Madurodam clubje uit Amsterdam!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:13
Pfffff ..Groot worden door derddn.
Deze week is DE WEEK VAN HET GELD.... Calimero krijgt Zakgeld !!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:21
Het zijn meerdere bedrijven die uiteindelijk net zoveel op gaan leveren als de hoofdsponsor van Ajax... nou nou nou, wat indrukwekkend.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:36
Voor een club die door Amsterdammertjes een provincieclubje word genoemd, is dit inderdaad indrukwekkend .
Het blijkt namelijk dat het shirt van PSV net zoveel waard is als het shirt van Ajax .
Vandaar ook het gehuil van de Amsterdamse huilbaby's in deze topic over PSV .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:04
Je vergeet er alleen voor het gemak bij te vertellen dat ze ook nog 3,5 miljoen van ABN-AMRO krijgen voor de jeugd....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:08
En wat heeft dat er mee te maken dat dit PSV topic weer vol staat met jankverhalen van Ajacieden ???
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:16
Misschien moet je er even op letten dat ik die reactie plaats onder iemand die de vergelijking maakt met Ajax. Dis ik denk dat jij aan het verkeerde adres bent.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:19
Dat had ik niet gezien sorrie .
Maar het blijft een feit dat dit topic weer vol staat met Ajax kleuters met een hoop afgunst .
Net zoals elk Ajax topic verneukt word door PSV kleutertjes met afgunst .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:57
Eens, het is jammer dat het zo moet gaan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:08
Voor PSV is dit gewoon een topdeal , want hoe je het ook went of keert , het PSV shirt is gewoon minder waard als het shirt van Ajax .
Ze hebben dadelijk dus Brainport en dat energie direct op hun shirt staan , al is er wel iets groters nodig om Ajax financieel bij te houden .

Maar PSV doet het voor een club uit een relatief kleine stad als Eindhoven gewoon niet verkeerd .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:10
Klopt, ze doen jet nu ook weer beter dan Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:13
Maar Ajax doet het gewoon het beste , en dat mag de rest van Nederland ook best gewoon toegeven .
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 11:10
Die vergelijking kan je niet trekken.
Ziggo staat alleen bij Ajax 1 en Jong Ajax op het shirt. ABN Ambro betaald namelijk om bij de jeugd en bij de vrouwen op het shirt te komen.

Daarnaast is er ook nog een kledingsponsor en volgens mij betaald Adidas meer dan die van PSV?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:00
Eindhoven de gekste en de slimste.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:01
TSJA ( zegt genoeg)
Vind ik leuk
Korm +40099
maandag 25 maart 2019 om 08:02
Ik ben benieuwd wat PSV dit gaat opleveren :)
Wel vind ik dat we van Umbro af moeten hoor..
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:20
Mis ook de Nike shirts. Al vind het ik nieuwe uitshirt wel mooi. Heb er toch maar 1tje gekocht.
Vind ik leuk
Korm +40099
maandag 25 maart 2019 om 08:46
zeker waar, ik heb er ook 1 gehaald (de blauwe shirt van dit seizoen) maar umbro blijft voor mij toch een B-merk
Vind ik leuk
Romario9 +14006
maandag 25 maart 2019 om 08:59
Mee eens @ B-merk waar we vanaf moeten. En dan te bedenken dat een club als Vitesse (komend seizoen) wel Nike heeft...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:03
Ajax won de cl met Umbro op het shirt .
En PSV is met Nike gestopt omdat het commercieel niet interessant was , en daar moet je als voetbalclub toch naar kijken .
Met Umbro komt er waarschijnlijk toch meer geld in het laatje .
Dus dan snap ik die keuze wel
Vind ik leuk
Korm +40099
maandag 25 maart 2019 om 12:30
is ook zeker waar...
Vind ik leuk
Bizzy +22837
maandag 25 maart 2019 om 09:09
Korm, heb je een tijdje niet gezien op VP. Goed dat je er weer bent kerel. Idd Umbro is een B-merk. Dat moet iets aan gedaan worden. Twijfelde nog tussen thuis en uit shirt. Toch maar een thuis shirt gehaald😏
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:50]
Vind ik leuk
Korm +40099
maandag 25 maart 2019 om 12:31
Ja af en toe kom ik weer eens kijken... helaas is het niveau nog niet veranderd ;)
Thuis-shirt blijft ook altijd mooi.
Vind ik leuk
Martinn +192
maandag 25 maart 2019 om 08:04
Mag eikel Koevermans stage komen lopen in eindhoven , Eikel Koevermans is namelijk happy met Droomparken , en als dit in1 regio had moeten gebeuren wat er nu in Eindhoven gebeurd dan was het Rotterdam wel.
Jorien moet terug
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 08:05]
Vind ik leuk
Quareck +7562
maandag 25 maart 2019 om 08:14
Jorien terug: Hahahahahahahaha daar is alle ellende mee begonnen.
Vind ik leuk
Martinn +192
maandag 25 maart 2019 om 12:53
Is het nu beter dan , die stumperds die er nu zitten kunnen helemaal niks .
Jorien heeft veel goeds gedaan
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
maandag 25 maart 2019 om 08:10
Brainport Eindhoven klinkt net zo ridicuul als "Eindhoven de Gekste".
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 25 maart 2019 om 08:18
Wel beter dan Hersenhaven.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:33
Eindhoven the craziest
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 08:10
De start naar de top is ingezet. Brabantse verbondenheid van bedrijven. Dat zie je alleen hier. Gewoon op de achtergrond werken naar een topdeal. Chapeau trots op onze club.🌹🌹🌹
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:11
Amsterdam is de grootste winnaar !!
Zij hebben het zelfstandig gedaan. Hebben GEEN hulp nodig om financiële positieve cijfers te krijgen.
Hulp van DERDEN om zo euforisch gedrag te tonen dat ze het ei van columbus hebben uitgevonden.
De marktwaarde van spelers Daar hebben ze het aan te danken !!
Een speler uit Eindhoven heeft geen grote markt waarde SORRY
En om dan te zeggen dat zij nu de grootste zijn .. tsja..
Zij kunnen op de borst kloppen want ze doen het met eigen middelen en beleid.
Vind ik leuk
Quareck +7562
maandag 25 maart 2019 om 08:17
Jankwijf! Als de gemeente geen stadion had geschonken was Ajax ook niet waar het nu was! En als ze het zo goed voor elkaar hebben,
Waarom staat er dan in Amsterdam ook een sponsor op het shirt? Wat een bullshit verkondig jij man!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:34
Kwark.
Doe eerst je huiswerk even goed.
Dan mag je mij overal van beschuldigen.
En kinderlijk mij een wijf vinden ..naja jou vraag mij een weet .dit terzijde..
Vind ik leuk
Quareck +7562
maandag 25 maart 2019 om 14:36
Wat klopt er niet dan?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:21
Gemeente heeft geen stadion geschonken !:
Ajax huurt het gewoon 2.27 mil. Per jaar
https://www.johancruijffarena.nl/organisatie/organisatie.htm
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 08:18
Amsterdam zonder sponsors ? Ja het geld regent uit de hemel of toch niet..... tja wat moet je nou met zo'n beperkt inzicht en kinderlijke jalouzie 🤔
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:21
Wat heb jij gesnoven?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:30
Oh en ajax huurt geen stadion
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:25
Haha wel.. kijk maar is op google. Het stadion van psv is wel van psv.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
maandag 25 maart 2019 om 10:50
Je huurt het stadion of je huurt de grond onder het stadion, beide is niks waard voor club.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:01
Dat weet ik maar klik mijn profiel is aan
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:46
Ah zo zit dat dus. Je naam is nogal misleidend.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:43
Hee Anna, zit hier eens niet zo te flirten met anderen. Ik word jaloers.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:06
Sorry thee ring
Ik word van alle kanten belaagd
Weet ook niet waarom
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:12
Ok dan is het goed. Ik ken het gevoel 😏
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 19:12]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:26
Ajax is geen eigendom van de arena en huren het dus wel.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:25
Dat was sarcasme waarschijnlijk. Anna uit Amsterdam is dacht ik ook voor psv.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:39
Alleen eigen middelen ???
Een stadion waar de gemeente voor een gedeelte eigenaar van is , en aandeelhouders .
Hoeveel denk jij dat er nog overblijft van die dikke bankrekening als Ajax volledig eigenaar van de Arena word en alle aandelen Ajax in eigen bezit wil hebben ?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:33
€ 0,42
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 09:51
Van financiën heeft Service Crew niet veel kaas gegeten.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:56
Tuurlijk knul , heel de Arena + alle aandelen zijn in bezit van Ajax .
En toen werd het knulletje wakker .
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 08:41
Dat is niet waar vriend. Het gaat Ajax momenteel financieel voor de wind. Maar de gemeente heeft ze destijds financieel uit het moeras getrokken door hulp bij hun stadion en de toekomst.
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 08:53
Net als de gemeente Amsterdam dat heeft gedaan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:22
Maak niet uit wat er in amsterdam gebeurd.. ze wordem toch wel 2e haha. Psv boven ajax!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:28
Ajax heeft niet eens een eigen stadion en die word GEHUURD! Het philps stadion is WEL van PSV. Als ajax de arena wil kopen zijn zo alle miljoen weg hoor. De gemeete heeft ajax toen ook geholpen met de arena en de toekomst dus wat lul je dat ze geen hulp hebben gehad hahahaha. Oja ajax staat al jaren lang op plek 2.
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 16:36
Alles wat PSV bezit is het stadion, belast met enorme schulden. De gemeente Eindhoven heeft 7 jaar geleden alle grond gekocht onder het stadion en van de Herdgang, anders was PSV failliet gegaan. Eigenlijk bezit PSV alleen schulden en met een beetje geluk een positief saldo op spelerstransfers
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:07
Toch mooi dat alle Ajacieden op deze site precies op de hoogte zijn van de financiën van de concurent .
Zitten jullie soms massaal bij de bestuursvergaderingen van PSV ???
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 17:37
Ja
Vind ik leuk
Nistel +3888
maandag 25 maart 2019 om 09:59
Ajax is toch naar de beurs gegaan? Dat was een hele hoop geld van derden!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 08:29
Nou sandokan kom er maar in met je aantijgingen
Vind ik leuk
JoeyC +4426
maandag 25 maart 2019 om 08:30
Topdeal. Met vertrouwen richting de toekomst en vele landstitels.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:22
En nog steeds ver achter op Ajax.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
maandag 25 maart 2019 om 12:45
Dus?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:48
Dus wees niet al te blij, het aantal landstitels zal de komende jaren beperkt zijn.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
maandag 25 maart 2019 om 12:57
Net zoals de afgelopen 5 jaar? Ik teken ervoor. Jij ook?
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 08:37
Wat een armoede daar in Eindhoven. Knollen voor citroenen, dat is het. Maar wel baanbrekend en innovatief haha.
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 08:42
Armoede van onwetendheid is nog erger dan arrogantie.
Vind ik leuk
Werner1913 +11104
maandag 25 maart 2019 om 08:47
Leg deze even uit. Iets roepen zonder achtergrond en inzicht, en dan de ander betichten van armoede...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:30
Armoede? Ze betalen net zoveel als ziggo straks dus we hebben dat mooi even evenaart. Sukkel.
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 09:47
Jij bent echt zo’n zielige PSV trol met een hele lage intelligentie.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:01
Jij bent echt zo'n zielige debiele jaloerse treurhaas die het niet kan hebben dat PSV een schitterende deal heeft afgesloten. Jij bent zo'n gozer die de snuit van een hond vast pakt en die je dan tegen je kont aandrukt om dan een scheet in de neus van die hond te laten.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
maandag 25 maart 2019 om 13:41
Volgend mij gaat psv nog meer dan ajax krijgen via sponsorinkomsten. Philips alleen al betaald al 3miljoen voor op de mouw. Energiedirect komt dalijk voor 2 miljoen per jaar op de rug. En dan nog al die anderen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:48
Geld groeit dus wel op de rug
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 16:30
Leuke vergelijking.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
maandag 25 maart 2019 om 13:05
Doe even normaal Vooruit. Laat iedereen in zijn waarde.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:04
En dan nog niet meegerekend wat philips in stilte betaakd voor naam stadion en logo
Vind ik leuk
Alucard +142
maandag 25 maart 2019 om 08:56
Fantastische shirtsppnsor, met een breed draagvlak uit de economisch meest sterke regio van Nederland
Vind ik leuk
Bhj +2520
maandag 25 maart 2019 om 09:11
Die sponsor staat de komende twee jaar nog wel op de achterkant van het shirt.

Ik vraag me wel af wat ze daarvoor moeten inleveren, lijkt me namelijk wel gewoon vorm van contractbreuk.
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 09:14
Dat wilde deze sponsor zelf dus geen breuk maar wens.
Vind ik leuk
Bhj +2520
maandag 25 maart 2019 om 09:42
Ok, maar deze sponsor heeft toch betaald om op de voorkant te staan? Ik kan me niet voorstellen dat PSV daar niks voor hoeft in te leveren, als dat wel zo is dan zou ik als directie van Energie Direct toch kritisch kijken naar de verantwoordelijke voor deze actie.

Maar wel apart, dat jij bij deze besprekingen bent geweest, aangezien je het allemaal zo weet. Wie ben je dan eigenlijk?
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 09:51
Contract als hoofdsponsor loopt af en ze gaan verder als rugsponsot is toch niet zo raar. Ze wilden zelf als hoofdsponsor stoppen.
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 26 maart 2019 om 08:54
Aha, ok dat wist ik niet. Ik dacht dat die nog doorliep. Nee dan is het allemaal begrijpelijk.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:10
Het heeft al een paar keer op vp gestaan dat energie direct niet verder wil als hoofdsponsor , dus ik weet niet wat jij allemaal roept .
Je eerste allinea kan ik nog wel begrijpen , maar de laatste allinea slaat nergens op
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 26 maart 2019 om 08:55
Ik lees niet alles van PSV, sterker nog ik lees bijna niks van PSV. Het is namelijk niet mijn club dus waarom zou ik ook.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
maandag 25 maart 2019 om 09:13
Zo, ik ben even door wat berichten hierboven gelopen. Wat een gedoe toch allemaal. Is het jaloezie? Nee, want niemand hoeft op de ander jaloers te zijn. We zijn allemaal lld van een club die geld nodig heeft om haar plannen uit te voeren. Betalen wij dat geld voor onze club? Noems het kopen van onze seizoenskaarten, hoewel behoorlijk prijzig, maar een zeer bescheiden bijdrage. Daarmee zouden ze financieel nog niet meekomen in de keukendeurdivisie, dus dat is het niet. Wat beweegt ons mensen dan om te gaan opscheppen over de manier van geld vergaren door onze club? Of de hoeveelheid daarvan?
On topic. Van harte gefeliciteerd PSV, dit ziet er als sponsoring niet alleen zeer behoorlijk uit, het is een geniale manier van geld binnenhalen. Daarvoor moet veel werk verricht zijn, want waar zie je nog dat grote bedrijven, die slechts een regionaal belang met elkaar hebben, de handen ineen slaan voor een voetbalclub in hun regio? Zelfs in heel China vind je dat niet, of het moet de staatssteun zijn. Chapeau derhalve. En het zijn stuk voor stuk topbedrijven, hetgeen meer over die regio zegt dan we denken. Brainport Eindhoven, de verbinding van het bedrijfsleven en de Luchthaven met haar gigantische expansiemogelijkheden. Moderne techniek, innovatie, marktpositie, hand in hand met... een voetbalclub. PSV-ers, je mag terecht trots en blij zijn. Dat is nog nergens gelukt.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:51
Hele mooie deal indd, niks negatiefs over te zeggen of je moet het perse willen he 🥴
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
maandag 25 maart 2019 om 09:28
Een shirt sponsoren of een shirtsponsor? 2 verschillende dingen lijkt me.
Vind ik leuk
Het Brein +4904
maandag 25 maart 2019 om 09:30
Hoeveel sponsors komen nu op het shirt? Alleen 'Brainport Eindhoven'?

Slimme zet
Vind ik leuk
psv1996psv +272
maandag 25 maart 2019 om 09:33
Lekker verwacht een bedrag hoger dan Ziggo. Toch fijn dit want hierdoor kan je net die 1/2 ervaren spelers halen a la Guardado
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:49
Dit is lager dan Ziggo hoor. Bovendien heeft Ajax ABN Amro er nog bij voor de jeugd, 3/4 miljoen per jaar.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:14
Is brainport indertijd niet gekocht door Marcel boekhoorn?

Herstel; dat is de hightech campus
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 10:14]
Vind ik leuk
mcmodd +28725
maandag 25 maart 2019 om 13:15
Die gaat welzeker meedoen, maar het is niet een-op-een hetzelfde. Je moet het zo zien: de HighTech Campus levert de kwaliteitsvolle werknemers van de bedrijven in de regio, zoals ze aan het instappen zijn in deze deal. Dus qua naamsbekendheid gaat ook de High Tech Campus wel vooruit met deze deal, die liften weer met de bedrijven mee. Uiteindelijk zal het ook Brainport Eindhoven te doen zijn om meer bedrijven met hoogwaardige techniek in de regio te laten vestigen. Net als Silicon Valley, wat een goed voorbeeld is, is alles wat erbij komt direct een toegevoegde waarde voor iedereen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:16]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:17
Jowww ...1 opmerking over een shirt sponsor .die duidelijk word gebracht om anders aansluiting.te missen bij Amsterdammers.. en het word gebracht met zoveel euforie wat zijn weerga niet kent..
Zeg ik gewoon dat Amsterdammers het met zijn eigen gelederen kan.. en Eindhoven er sponsoren voor nodig hebben " ik heb nergens genoemd dat ik het misgun "
Maar roepen dat eindhoven nu het Bayern van Nederland kan worden is een ??? Waar op gebasseerd ?? De selectie niet giga.. qua verkoop !! Dan moet moet het nu gaan komen van de aankopen van de giga shirt sponsoren.... zo werd en word het gebracht ..zeg je dit krijg ik Eindhoven tegen over me..
Ik heb nogmaals nergens gezegd DAT IK het misgun
PUNT waarvan akte !!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:27
Wat ben jij toch ook maar een zielig kneusje.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:51
Eindhovense humor
Yessss dankje wel ..
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 10:51]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:23
Even voor degenen die zich afvragen wat deze deal oplevert voor de bedrijven, misschien even het artikel gewoon lezen. Hier staat letterlijk in: "Duidelijk is wel dat de betrokken bedrijven met de sponsoring niet direct uit zijn op het vergroten van de naamsbekendheid. Wel willen de bedrijven 'Brainport Eindhoven en alle innovaties, kansen en ontwikkelingen in het gebied uitdragen'. "

Verder prima deal lijkt mij.
Vind ik leuk
soccer02 +740
maandag 25 maart 2019 om 11:30
Is dit echt een prima deal? Want volgens mij waren al deze bedrijven die hier genoemd worden. Al sponsor van psv. Dus dat geld vervalt nu. Ze gaan niet twee keer betalen. Dus stel dat ze gezamelijk nu op 10 miljoen komen voor shirtsponsoring. Dan gaat wat ze eerst betaalden er weer van af. Hoeveel dat is dat weet ik ook niet, maar dit klinkt in ieder geval niet als goede deal. Ik had eerder verwacht dat ze met fly emirates of een gokbedrijf zouden komen. Een shirtsponsoring is het beste als het om 1 bedrijf gaat. Bij failliesement vervalt meteen een deel van het bedrag. En dan kun je ook niet denken van. Dan gaan we over naar een ander sponsor. Want de overige bedrijven betalen wel netjes door.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:36
Daarom zeg ik ook 'lijkt mij'. Ik ken de ins en outs van deze deal niet en weet ook niet wat het betekent voor de sponsoring die deze bedrijven al deden, noch wat er afgesproken wordt over wat er gebeurd mocht een van deze bedrijven failliet gaan. Op het eerste oog lijkt mij dit dus een goede deak, maar dit is natuurlijk wel afhankelijk van hoe het een en ander geregeld is. Wie het weet mag het zeggen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:36]
Vind ik leuk
mcmodd +28725
maandag 25 maart 2019 om 13:03
Eintjedegekste, neem maar aan dat er iets heel moois op til staat. Echt, dit gaat je regio een eind liften en PSV gaat daarin op een heel mooie manier mee. Des te meer bedrijven instappen (die ruimte is er kennelijk) des te beter is het. Denk aan werkgelegenheid, bekendheid in de wereld waar het gaat om innovatie. De beste marketingtechnieken komen beschikbaar, ook voor PSV. Daar komt dan nog dat geld bij, maar dat is allang niet meer het belangrijkste. PSV gaat vooral in natura profiteren en dat levert later meer geld op dan direct wat cash.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:10
We gaan het zien. Ik ben er positief over in ieder geval.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:12
Vroeg ik me ook al af. Al deze bedrijven waren al sponsor en gaan nu allemaal 1.5 miljoen (volgens het vorige artikel hierover) betalen, samen dus 6m voor de voorkant van het shirt. Maar alle 4 waren al sponsor, voor waarschijnlijk toch wel 500k per stuk lijkt mij. Dan hou je nog maar 4m per jaar over.
Ik hoop voor PSV dat ik het verkeerd heb.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
maandag 25 maart 2019 om 13:42
Denkt u dat Asml, Philips, VDL of Jumbo ooit failliet gaat?

de Hema die gaat failliet helaas.
Vind ik leuk
michelhx +4684
maandag 25 maart 2019 om 11:19
Mooie ontwikkeling voor PSV en een goede match.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:28
MOOI
Vind ik leuk
appeltje +4303
maandag 25 maart 2019 om 12:41
Jammer dat ze niet naar Jumbo Boschdijk kwamen, was ik ze waarschijnlijk tegen gekomen.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
maandag 25 maart 2019 om 12:41
Zo, als Jumbo (Veghel) ook instapt is dat zeer opmerkelijk. Daarmee legt ze direct ook een gunstige weg vrij voor eigen innovatie in het land van de supermarktketens. Zal mijn zon blij mee zijn, die werkt voor die club.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:42
Pff voorkant van het shirt met sponsor, achterkant, verschrikkelijk zou ik het vinden!
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 12:45
.
Vind ik leuk
Broekie +719
maandag 25 maart 2019 om 12:47
Jumbo zou fantastisch zijn! Die gaan alleen voor de winst . Gaan mooie dingen gebeuren in Lampengat. Ajax en PSV lopen zo nog verder weg van de concurrentie zover die al bestaat.
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
maandag 25 maart 2019 om 12:51
Philips terug op de borst graag!
Vind ik leuk
3-0achter +1529
maandag 25 maart 2019 om 12:51
Brabant United. Mooie deal voor PSV.
Vind ik leuk
KCP +1262
maandag 25 maart 2019 om 12:58
Baanbrekend? Voor wie? Het mondiaal voetbal of het dorpje Eindhoven?
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 13:03
Je kent het dorpje toch wel zo lijkt. Das toch mooi.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:06
vanweer deze grote afgunst?
Aangezien je het op voorhand al een deal van niets vindt en blijkbaar normaal met grotere deals te maken hebt voor jouw club EN je Eindhoven als Dorpje ziet schat ik zo dat jij een supporter bent van de club die nooit meer prijzen wint? en die er nu ook kansloos voorstaat? (op de financien na dan natuurlijk!)
Vind ik leuk
3-0achter +1529
maandag 25 maart 2019 om 16:54
Uh, Eindhoven is een stad met als bijnaam: de Lichtstad.
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 12:59
Brabant op zijn sterkst. Brains en gemoedelijkheid zo gaan wij in de strijd.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
maandag 25 maart 2019 om 13:02
Dit betekend wel het definitieve einde voor Feyenoords aspiraties. PSV en Ajax lopen te ver uit.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:48
Omdat PSV 1/2 miljoen meer pakt per jaar aan sponsoring? Laat me niet lachen.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
maandag 25 maart 2019 om 15:16
Ok, aan het falen van Ajax heeft PSV geen invloed. Daar zorgen de Amsterdammertjes helemaal zelf voor.
Vind ik leuk
Isakson +667
maandag 25 maart 2019 om 13:12
Mooi tijdstip om deze steun vanuit het bedrijfsleven uit te spreken een paar dagen voor de clash 🤠
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
maandag 25 maart 2019 om 13:19
Ongeacht het bedrag per jaar, het is gewoon al een prima deal om met deze bedrijven samen te kunnen werken.

ASML is natuurlijk wereldwijd “Toon-aangevend”

Van Jumbo had ik dit ook verwacht ivm PSV fan Verstappen (Nederlands beste topsporter en marketing tool laten we eerlijk zijn) en psv fan Frank Lammers met zijn jumbo gezin.

Dat biedt natuurlijk mogelijkheden voor een nieuwe reclame campagne & Frits van Eerdt zat nog niet in het voetbal.

Volgende halte na vandaag de ED en trachten het binnen te harken, zoals Schwaab al zei, kijk de seizoensbijlage van de VI er maar op na.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:20]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:20
Klasse gedaan
Bestuur van PSV
En Brabantse ondernemers bedankt voor jullie steun.
Binnenkort zijn jullie al van harte welkom om het eerste feest te vieren op het stadhuisplein.
Pakken we er daarna nog 100🍺 op het stratumseind.

👊
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
maandag 25 maart 2019 om 13:33
Trinnnggggggg

“ Hallo met de KNVB”

“ Ja Hallo hier Sjaak, Marc, Erik en Donny op de speaker”

“ Hallo heren”

“ Hey wijzig eens van scheidsrechter aanstaande zondag”

“ Waarom heren”

“ Wat denkt u zelf die Jumbo-Fluiter van een Kuipers dan winnen we natuurlijk nooit!” En u weet Ajax is de beste allertijden en haalt de meeste punten voor NL”

op de achtergrond Erik Ten Hag “ zeg het ze Sjaak,ze moeten ons Ajax danken als onze lieve heer”

“ oké, wat is jullie wens”

“ maakt niet uit als hij maar Ajacied is”

“ oké gaan we regelen beste heren”
“ moeten we nog iets aanpassen in het schema”

“ ja nu u het zegt, graag wedstrijden maar 85 minuten laten duren”

“ oké beste heren fijne maandag nog”

“ u ook bedankt beste vriend”

Tuut tuut...

“ Zo jongens dat hebben wij even goed geregeld, nu winnen die verschrikkelijke boeren in ieder geval niet”
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:42
Speelkwartier is weer voorbij. Doe maar niet meer.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:04
Nou ja ... zijn leuk verzonnen verhaaltje is natuurlijk lariekoek, maar die meneer Björn Kuipers die scheidsrechter is in de eredivisie kan zo dadelijk wel last hebben van belangenverstrengeling, hij heeft namelijk winkels van Jumbo in zijn holding zitten.

Dus als hij dadelijk een wedstrijd van PSV fluit (en het kan me niet rotten tegen welk team, al is het fc bal op het dak 12) en hij maakt twijfelachtige beslissingen in het voordeel van PSV .....

Of hij fluit een wedstrijd van een concurrent van PSV en maakt twijfelachtige beslissingen (die goed uitkomen voor PSV) .....

Vul het zelf maar in.
Het zou mij in elk geval niet verbazen dat dat voor Björn Kuipers gevolgen gaat hebben.
Vind ik leuk
Cruise +79
maandag 25 maart 2019 om 13:39
Blijft toch vreemd dat de nationaal succesvolste club van Nederland deze eeuw , PSV Eindhoven genaamd, zo'n 35 % minder sponsorgeld ophaalt dan de nummer twee Ajax Amsterdam; is het toch de hoofdstedelijke branie en uitstraling die het hem doet ? !
Overigens is ASML natuurlijk een schitterend Nederlands bedrijf uit de Eindhovens regio met een netto winst van 2,4 miljard p/j/ bij een omzet van 10,9 miljard euro maar het meest winstgevende grote bedrijf in Nederland is het niet, dat is het Amsterdamse Booking com dat dezelfde winst van 2,4 miljard maakt bij een omzet van 7,4 miljard.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
maandag 25 maart 2019 om 13:44
Weet u dat booking.com is opgezet door een Brabander uit Bergeijk...en nu van zijn geld boer is geworden..ha ha.
Vind ik leuk
Cruise +79
maandag 25 maart 2019 om 13:58
Je bedoelt de Brabander Kees Koolen die als investeerder, het internet boekingsbedrijf dat in 1996 onder de naam bookings.nl onder de vleugels van de TU Enschede was opgestart, heeft grootgemaakt en daarvoor naar de hoofdstad verhuisde. Hij probeert nu overigens als multimiljonair een grote batterijfabriek in China op te zetten.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:41
Is dit ook de voorbode van een nieuw high tech stadion in Eindhoven?
Vind ik leuk
Gerardovic +217
maandag 25 maart 2019 om 13:41
Leuk gedaan zo met een bus alle (nieuwe) sponsoren ophalen, origineel en zeker triggerend. Ben dan ook reuze benieuwd naar deze deal, zie hier berichten voorbijkomen van 85m. Hoop dat men dit voorbeeld gaat volgen in Rotterdam Zuid en dat alle grote bedrijven daar zich ook eens gaan verenigen om Feyenoord ook weer een echte topclub te maken in Nederland. Achterstand zal namelijk in evenredigheid alleen maar groter worden op Ajax en PSV zoals het nu gaat. Kan me voorstellen dat je als Feyenoord supporter behoorlijk gefrustreerd raakt als je alle (financiële) ontwikkelingen bij Ajax en PSV ziet.
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 16:58
Toch, helaas voor de fans van Philips Sport Vereniging, zijn er maar 2 clubs in Nederland met nationale en internationale uitstraling en betekenis. Niet toevallig zijn dat de clubs waar Johan Cruijff heeft gespeeld.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:43
Mooie deal toch. Slim gehandeld van PSV. Regionale (zeer grote) bedrijven nog meer en beter betrekken bij je club. Goed gedaan hoor.
Vind ik leuk
markie +3195
maandag 25 maart 2019 om 16:58
Prima, kunnen ze misschien zonder allerlei vreemde constructies spelers kopen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:13
Geen comentaar ..
1 x een opmerking en heel eindhoven komt in verzet..
Gefeliciteerd met jullie nieuwe
Sponsor..het is jullie gegund .
Djt baanbrekend succes.🤳🤳🤳
Vind ik leuk
Mari +13272
maandag 25 maart 2019 om 19:51
Goh, wie riep hier enige tijd geleden dat ASML sponsor moest worden van PSV?
Dat moet een man met visie zijn geweest
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:03
Dames en Heren welgemeend van Harte gefeliciteerd .mocht dit doorgaan en op waarheid berusten !!
Psv gaat 30 mil. Investeren
En volgens het Roemeense Fanatik is PSV in dat kader nu uitgekomen bij Dennis Man, een 20-jarig toptalent van de nationale grootmacht FCSB, het voormalige Steaua Boekarest. Die club staat momenteel derde in de Romania Liga 1, en Man brak er de afgelopen maanden helemaal door.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:09
Mooie deal voor PSV. Niks mis mee. maar wat ik me dan wel afvraag ...

Meneer Björn Kuipers die scheidsrechter is in de eredivisie kan zo dadelijk wel last hebben van belangenverstrengeling, hij heeft namelijk winkels van Jumbo in zijn holding zitten.

Dus als hij dadelijk een wedstrijd van PSV fluit (en het kan me niet rotten tegen welk team, al is het fc bal op het dak 12) en hij maakt twijfelachtige beslissingen in het voordeel van PSV .....

Of hij fluit een wedstrijd van een concurrent van PSV en maakt twijfelachtige beslissingen (die goed uitkomen voor PSV) .....

Vul het zelf maar in.
Het zou mij in elk geval niet verbazen dat dat voor Björn Kuipers gevolgen gaat hebben.
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 26 maart 2019 om 09:00
Meerdere miljoenen per jaar, dat mag je toch ook wel hopen op dit niveau. De vraag is alleen, hoeveel miljoenen dan? Bij Ajax staat het erbij, bij Feyenoord staat het erbij en bij PSV staat er meerdere miljoenen, dan denk ik ok dat is dus minder dan bij Feyenoord of denk ik dan heel raar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws