'Zidane dient lijstje in bij leiding Real: komst Liverpool-ster heeft prioriteít'

'Zidane dient lijstje in bij leiding Real: komst Liverpool-ster heeft prioriteít'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 10:25ma 25-03-2019 om 10:25

Sadio Mané staat op het verlanglijstje van Real Madrid. De aanvaller van Liverpool werd al eerder in verband gebracht met een overgang naar De Koninklijke, maar het vertrek van Zinedine Zidane gooide toen roet in het eten.

Nu Zidane terug is als trainer van de Madrilenen lijkt een transfer weer tot de mogelijkheden te behoren, meldt Marca op de website. De Fransman is groot fan van de in Senegal geboren aanvaller. In zijn eerste periode als trainer van Real vroeg Zidane al aan Mané om naar Madrid te komen en hij belde zelfs met hem om zijn plannen over te dragen.

Mané (26) was in 111 wedstrijden voor Liverpool 54 keer trefzeker en hij leverde 21 assists namens The Reds. Volgens Marca behoort het aantrekken van Mané tot een van de wensen van de coach, die onlangs werd aangesteld voor een tweede periode. 

Poll

Waar moet Mané volgend seizoen spelen?

(1850 stemmen)

Plaats een reactie

CL19 +6
maandag 25 maart 2019 om 10:28
Goeie versterking zal real zeker goed doen
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
maandag 25 maart 2019 om 11:13
Real moet halen : Hazard , Cavani , de Gea , Havertz en de Ligt
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
maandag 25 maart 2019 om 11:55
Cavani wellicht vervangen voor Lewandowski? Net wat jonger en scoort er ook lekker op los.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
maandag 25 maart 2019 om 12:05
Ik vind Cavani een beest van ongekende klasse en beter bij Madrid passen qua cultuur en temperament. Ook zou ik een poging wagen voor Rabiot
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
maandag 25 maart 2019 om 14:11
Ach als Modric met zijn bescheidenheid het daar kan, is temperament vast geen vereisten :)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:07
Klopt, maar denk niet dat lewadowski naar real Madrid wil.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:57
Ben je wel goed in je hoofd? Cavani alsjeblieft zeg die staat te voetballen in een competitie van lik me vestje. En de Ligt gaat naar barca. Havertz staat in belangstelling van bayern.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:58]
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
maandag 25 maart 2019 om 18:40
Als je direct begint met :" Ben je wel in je hoofd ?"...en zelf broodje saté heet, dan is deze conversatie meteen klaar.
Vind ik leuk
Smithsonian +45152
maandag 25 maart 2019 om 10:28
Past wel daar, zou ook wel gaan als ik die kans zou krijgen.
Vind ik leuk
JDW1988 +3352
maandag 25 maart 2019 om 11:11
Zou een mooie stap zijn voor Mane, en ik denk dat iedereen het hem ook wel gunt.

Ben benieuwd hoeveel ze voor hem kunnen vangen, aangezien hij afgelopen november nog een nieuw contract heeft getekend voor 5 jaar.
Vind ik leuk
Smithsonian +45152
maandag 25 maart 2019 om 11:31
70 of 80?
Vind ik leuk
Henkings +1007
maandag 25 maart 2019 om 11:39
Ik gok dat het toch echt richting de 100 miljoen zal gaan.....Deze jongen laat het wekelijks zien in de PL én ook in de CL is hij zeer bepalend.
Vind ik leuk
JDW1988 +3352
maandag 25 maart 2019 om 18:08
Tja zou kunnen hoor.. hij heeft geen clausule in zijn contract.
Maarja, we gaan het zien ;)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:28
Zou een uitstekende versteking zijn. Vinicius is nog te druistig. Maar Real moet zich vooral focussen op een nieuwe spits.
Vind ik leuk
Henkings +1007
maandag 25 maart 2019 om 11:40
Lewandowski??
Vind ik leuk
RGB +1984
maandag 25 maart 2019 om 10:29
Niet naar Madrid alstublieft, het is een goede speler maar met deze cijfers kun je net zo goed Benzema laten staan.
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 10:32
Ben benieuwd wat hij bij real kan leveren. Een speler met zijn kwaliteit is altijd goed. Al zou ik eerder investeren in Mbappé, al is zijn prijskaartje natuurlijk een stuk hoger.
Vind ik leuk
NumbTen +299
maandag 25 maart 2019 om 10:33
Goede speler, maar om nou te zeggen dat dit de topaankoop van Real moet worden. Speelt ook pas sinds dit seizoen echt goed.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 10:45
Hahaha jij maakt een grap mag ik hopen!
Vind ik leuk
NumbTen +299
maandag 25 maart 2019 om 11:07
Want?
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 11:15
Hoe lang volg jij het Engelse voetbal 🤔
Vind ik leuk
NumbTen +299
maandag 25 maart 2019 om 11:21
Al heel wat jaren.

Ik zeg ook niet dat hij slecht is en het is zeker een speler die wedstrijden kan beslissen, maar ik vind hem pas dit seizoen voor het eerst echt constant. Eerst was het heel veel mislukken en dan ook simpele dingen en af en toe iets briljants. Weet niet of dat bij Real kan. Als hij het niveau van dit seizoen zou kunnen doortrekken is het een goede aankoop uiteraard. Salah is dit seizoen ook een stuk minder dan vorig jaar, al scoort hij nog steeds veel.

Maar dat is alleen mijn bescheiden mening he, hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 11:36
Top dat je het verder onderbouwd 👍

Ik vond hem bij Southampton al goed alleen toen nog niet constant genoeg.

Hij heeft zich juist bij Liverpool goed doorontwikkeld...elke speler krijgt weleens met een mindere fase te maken mede door veel wedstrijden en interlands is dat niet vreemd.

Hij pakt nu juist weer de draad op in de belangrijkste fase van het seizoen.
Vind ik leuk
NumbTen +299
maandag 25 maart 2019 om 11:54
Ja, inhoudelijke discussie zie je hier niet veel ;)

Mindere fases zijn idd niet erg, maar vind hem wat te druistig of hoe moet ik dat noemen. Past juist perfect bij dit Liverpool. Maar bij Real weet ik niet of dat past, denk jij van wel?
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 12:06
Ik heb er wel twijfels bij maar voor hem zal Real uiteraard zijn droomclub zijn.

Hij past perfect bij de speelstyle van Liverpool onder Klopp en wil hem daar liever nog ff een tijdje zien.
Vind ik leuk
NumbTen +299
maandag 25 maart 2019 om 15:03
Voor hem is dat inderdaad goed te begrijpen. Ik zie hem ook liever gewoon bij Liverpool blijven idd. Dat bedoelde ik dus inderdaad dat ik mijn twijfels heb bij een transfer naar Real. Zijn we het toch ongeveer eens ;)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:38
Ik hoop zo dat Mane bij Liverpool blijft. Ik snap dat spelers hogerop willen maar ik ben zo geen Real fan :P
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:51
Niet gaan aub
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:41
Goede keuze.

Mané Benzema mbappé

Pogba isco modric

Marcelo varane ramos Carvajal

Courtios .


Met dit elftal komt real Madrid er weer boven op
Vind ik leuk
Mo +13237
maandag 25 maart 2019 om 13:51
Zal de voorhoede enorm versterken denk ik. Zeg maar eens nee tegen een (waarschijnlijke) basisplaats en een gigantisch salaris bij de grootste club ter wereld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws