Gerucht uit Brabant: PSV kijkt rond in Breda en wil Dingsdag inlijven

Gerucht uit Brabant: PSV kijkt rond in Breda en wil Dingsdag inlijven

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 14:22ma 25-03-2019 om 14:22

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 14:27ma 25-03-2019 om 14:27

Michael Dingsdag, als trainer actief in de jeugdopleiding van NAC Breda, staat in de belangstelling van PSV. Dat meldt BN DeStem maandag. 

Zondag werd bekend dat Dingsdag tot het einde van het seizoen aan het roer staat bij NAC O19. Hij neemt het stokje over van Willem Weijs, die op zijn beurt is overgeheveld naar het eerste elftal. Weijs wordt, net als Regilio Vrede, assistent van de nieuwe hoofdtrainer Ruud Brood. 

Dingsdag was coach van NAC O15. Vraag is of hij ook na de zomer nog werkzaam is bij De Parel van het Zuiden. 'Dingsdag zou volgens ingewijden in de belangstelling van PSV staan', schrijft BN DeStem. In 2016 beëindigde de voormalig prof zijn loopbaan bij NAC. Dingsdag (36) speelde ook voor onder meer Vitesse en sc Heerenveen. 

Het regionale dagblad vraagt zich verder af of Jelle ten Rouwelaar komend seizoen nog werkzaam is in Breda. Er zijn 'sterke geluiden' dat de voormalig doelman vertrekt. Ten Rouwelaar maakte nu nog onderdeel uit van de technische staf. Eerder deze maand nam NAC afscheid van Rob Penders en Maurice Verberne. Zij waren assistenten van de opgestapte Mitchell van der Gaag. 

Plaats een reactie

Snappi +312
maandag 25 maart 2019 om 14:31
Ik zou toch even wachten tot dinsdag als ik psv was.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:34
wacht even.... ha ha ha ha ha ha.
Vind ik leuk
Smithsonian +45144
maandag 25 maart 2019 om 14:35
Wow, origineel.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:32
Wie wil PSV niet halen?
Vind ik leuk
Psv_joee +108
maandag 25 maart 2019 om 14:34
Je bedoelt Ajax neem ik aan ?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:35
Opvolger Van Bommel? Uitgeschakeld in CL, KNVB Beker, JC-schaal niet gewonnen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:40
Precies de prijzen die ons niets kunnen schelen. Beker = troostprijs. Cl = is leuk maar je wint hem toch niet en johan schaal = heb je geen fuck aan. Kampioenschap = geweldig + huldiging en gewoon kampioen zijn van nederland en de amsterdamse mondjes snoeren dat ze weer niet de beste zijn
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:16]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:42
CL= extra inkomsten + naamsbekendheid, zodat betere spelers eerder naar je club toekomen. Betere spelers is beter presteren en meer kans hebben op het kampioenschap.

Snap je het? Het is een vicieuze cirkel😉 Bovendien word je ook landskampioen om het volgende seizoen goed te presteren in de CL toch?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:47
Wat the fack boeit ons naamsbekendheid. Voor ons blijft het ons mooie psv wat iemand in spanje over ons vind boeit ons toch helemaal niks man en de spelers komen toch wel... En kampioen worden we gewoon om het kampioen zijn die CL is mooi meegenomen. Maar zoals je laatste jaren ziet is geld lang niet alles bepalend en zeker dit jaar want jullie hebben veul meer geld maar wij staan gewoon heel het seizoen al bovenaan.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:01
Lekker laten lullen met zijn vicieuze cirkel. Dat zit er bij zijn club waarschijnlijk een stukje los in de cirkel.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 15:17
Ben jij een supporter van PSV of van FC Eindhoven?
Ik neem aan dat je een supporter van PSV bent, als dat niet zo is dan spijt mij dat.
Dan kan je de onderstaande tekst negeren.

Als supporter van PSV wil je toch dat je club groeit en niet wordt ingehaald door Feyenoord, AZ of andere clubs in de eredivisie?
Ik bedoel dan het groeien van de begroting, hoe meer geld je hebt hoe groter de kans is dat je prijzen wint.

Beker levert niks op, JC schaal ook niet. Kampioenschap ook niet want het levert enkel een feestje op, waar alleen de plaats van de club ernaar kijkt en last van heeft. Levert geen geld op, het kost alleen maar geld.
Wat het kampioenschap wel oplevert is een ticket voor de kwalficatie van de CL, maar dat geldt ook voor de nummer 2.
Lozano is niet naar Nederland gekomen om tegen Emmen of VVV te spelen. Lozano komt waarschijnlijk ook niet omdat de GHB in Eindhoven goedkoop te verkrijgen is (daar weet jij waarschijnlijk alles van). Volgens mij kwam hij hierheen om CL te spelen en vervolgens een stap naar de europese top te zetten.

Vind ik leuk
MeAgain +7175
maandag 25 maart 2019 om 23:42
Je praat wel een beetje dom. Ik als psv supporter denk er wel anders over. Elke prijs is er een en moet je vol voor gaan.
In Europa moet je zo lang mogelijk mee doen. Voor de punten en het geld.
Vind ik leuk
katinzak +312
maandag 25 maart 2019 om 17:24
Landstitel = grotere kans op deelname aan het eindtoernooi het jaar erop. Zeker wanneer je halve elftal vertrekkende is.
Vind ik leuk
Och jeh +2572
maandag 25 maart 2019 om 14:45
Wat een lulverhaal, je lijkt wel een ajaxcied
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:47
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Och jeh +2572
maandag 25 maart 2019 om 15:01
hahaha je maakt me aan t lachen lampje, bedankt daarvoor
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:17
Gelukkig dat je nog om mij kan lachen want om je clubje valt niet veel te lachen😂😂
Vind ik leuk
Och jeh +2572
maandag 25 maart 2019 om 15:26
we zullen zien op het einde van de rit of je wel of niet kunt lachen. Voor mij is lachen niet afhankelijk van de prestaties van mijn clubje.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
maandag 25 maart 2019 om 17:02
Tja is maar goed ook. Feyenoord supporter ben je niet voor je lol😜
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:49
die psvers hebben praatjes, knvb helpt ze zonder hun hulp stonden ze ergens op ple 12 haha, ik zeg als ajacied hoop op jullie nieuwe stadion, speel psv weg, liever feyenoord een grote naam vaker kampioen, dan dat rare volk in eindhoven die alleen maar aan kampioenschappen denken, en hun eigen sup dan gaan slaan.. ik als ajacied heb liever feyenoord met grote naam en kampioen dan dat lampen stadje gesponserd door gemeente.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 18:51]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:03
Hoog niveau weer. Hebben ze weer stroom daar in de omgeving van Eindhoven dat je weer op het internet mag?
Vind ik leuk
Henk020 +308
maandag 25 maart 2019 om 16:40
Weer niet de beste maar nog altijd gelukkig geen PSV
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
maandag 25 maart 2019 om 17:30
Je hebt alleen maar wat aan geld.....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:46
Kampioenschap dus jou ding?, dan moeten ze ook even nieuwe regels maken, word psv kampioen... perdirect hun ticket van Johan schaal naar de 2e plek die het wel wilt, europa moet psv verbod geven perdirect dat ze never meer mogen spelen alleen in nederland, gaan we kijken hoe snel psv instort en de club kan weg gooien in de prullenbak, want gemeente gaat niet alles betalen als je dat denk!, psv heb een naam, weetje welke? zonder knvb geen titels, mannen slaan vrouwen, mannen pakken minder jarige, en ze snuiven hun eigen witte spul daar benen op. geef emmen of rkc maar jullie ticket dan want dat zijn de clubs die psv er nog uit krijgen hahaha, jeugdigt psv verliest in eindhoven van RKC Waalwijk!, lekkere jeugd snap wel dat je dan koopt bij nac...
Vind ik leuk
RWA040 +822
maandag 25 maart 2019 om 23:31
Gozer ga je wel helemaal lekker? Beetje labiel persoontje zie ik. Gedraag je, haatzaaier.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:02
haatzaaier?, kijk even naar jou geluk sup die je alleen hoort als psv voor staat!, met we willen alleen de fruitschaal, met alleen de fruitschaal meneertje red jou club het niet, gemeente kan niet alles betalen, dus jullie domme reactie's met fruitschaal is alles voor wat wij spelen is kansloos, zelfs feyenoord komt verder dan psv in europa!.
Vind ik leuk
Werner1913 +11104
maandag 25 maart 2019 om 14:52
Als dat redenen zijn om coaches te ontslaan hadden er in Amsterdam ook al een paar meer bij het UWV gezeten...
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 14:52
Net of dat Ajax van jouw de CL gaat winnen hihihihi
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:53
komen altijd verder dan psv, ookal zou de poule van psv bestaan uit kleintjes dan nog staat psv 4e, beton voetbal red je het niet mee!.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 18:56
Onzin PSV heeft dit jaar echt wel naam gemaakt in Europa!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:48
naam welke naam?, verliezen van alles en iedereen!, jullie zetten de naam voor nederland belachelijk... of was je dat vergeten dat ajax weer de naam van nederland op de ranglijst omhoog heeft gewerkt, die psv elke jaar naar beneden haalt?.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 20:58
Sinds wanneer sta ik voor PSV met je (jullie), maar de spelers van PSV staan niet voor niets op de lijst van vele topclubs, die hebben zich in de CL in de kijkers gespeeld !!
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 02:12
welke spelers? mexicano wilt niemand die struikeld over zijn eigen veters alleen italie wilt hem maar je vergeet als ie dan daar echt een trap krijgt dan kan die nooit meer voetballen, want als je boe zegt valt ie nog omver, bergwijn word een apelvlaai ben ik bang voor als ie te vroeg weg gaat, over apelvlaai die is terug bij psv, namen gemaakt ja een naam gemaakt als kinderachtig voetbal loeren op counters en niks klaar bakken, ajax heb pas een naam, kan al zo 7a8 op noemen die men wilt kopen van ajax, bij psv komt ik op 2. waarvan 1 sws mislukt mexicano net als balasz des tijds.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:12
Maar wel landskampioen dat is de grootste prijs voor PSV.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:33
En dat op een maandag
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6021
maandag 25 maart 2019 om 14:37
Dingsdag had natuurlijk zijn eigen wikipedia pagina opgepoetst...
Vind ik leuk
Donnygo +6141
maandag 25 maart 2019 om 14:46
Ik zou toch voor vrijdag gaan geeft een fijner gevoel dan Dinsdag.

Ken hem niet als trainer dus zou niet weten of het een goede is, als speler niet bijzonder.

Zou toch wel heel erg zijn dat je na Penders ook Ten Rouwelaar bij de club laat vertrekken dan blijft er geen club man meer over bij NAC
Vind ik leuk
3-0achter +1529
maandag 25 maart 2019 om 17:06
Vacatures zat in Breda.
Vind ik leuk
pico323 +7794
maandag 25 maart 2019 om 17:54
Hypocriet mannetje is dat, ik zou het niet doen als ik PSV was. Zat zichzelf altijd op te hemelen toen hij nog voetballer was en gebruikte daar meerdere accounts voor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws