Ajax hoopt: Ronaldo valt uit met hamstringblessure bij Portugese elftal

Ajax hoopt: Ronaldo valt uit met hamstringblessure bij Portugese elftal

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 21:23ma 25-03-2019 om 21:23

Laatste update: dinsdag 26 maart 2019 om 08:10di 26-03-2019 om 08:10

Cristiano Ronaldo heeft de EK-kwalificatiewedstrijd tussen Portugal en Servië niet vol kunnen maken. In een sprintje leek de Portugees een hamstringblessure op te lopen, wat mogelijk goed nieuws is voor Ajax.

De komende dagen zal er meer duidelijk worden over de blessure van Ronaldo. Ajax zal die berichtgeving met veel interesse volgen. Op 10 en 16 april spelen de Amsterdammers tegen Juventus in de kwartfinales van de Champions League. Ajax opent het tweeluik in Amsterdam. Zes dagen later volgt de ontknoping in Turijn.

Op het moment dat Ronaldo werd vervangen stond het 0-1 voor Servië. Ajacied Dusan Tadic maakte na zeven minuten de openingstreffer uit een strafschop. Ronaldo werd vervangen door Benfica-speler Pizzi.

Juventus speelt in de Serie A drie wedstrijden voor de eerste ontmoeting met Ajax. Dat is komende zaterdag tegen Empoli, op dinsdag 2 april tegen Cagliari en volgende week zaterdag wacht in eigen huis de topper tegen AC Milan.

Plaats een reactie

Bengelino +14621
maandag 25 maart 2019 om 21:24
Scheurtje Zou lekker zijn 🤙

Kaasonderbroek blessure is meestal wel een paar weken
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:55]
Vind ik leuk
Metal +3479
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Real niet op zijn top, nu Juve die geamputeerd lijkt te worden.
Is de term LUCKY Ajax dan toch niet een klein beetje waar?
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Als wij de halve finale weten te halen zal me dat een worst wezen. Juventus is ook zonder Ronaldo nog een geweldig team, kijk afgelopen seizoenen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Geloof dat Juventus ook prima zonder Ronaldo kan ik schat de kansen voor Ajax niet veel hoger in.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:50
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
rakelings +86
maandag 25 maart 2019 om 21:58
Het is ook kut om moslim te zijn vandaag maar probeer niet al te radicaal te klinken want dan gaat een heel forum van neo-facisten over je heen kotsen en dat wil je ook niet
Vind ik leuk
power +7909
maandag 25 maart 2019 om 22:43
VP is een voetbal website,, waarom begin je over Moslim en geloof. Ik vind dit een kansloze reactie van jouw.
Vind ik leuk
rakelings +86
maandag 25 maart 2019 om 22:49
Ik lees wat mensen hier zo zeggen. Het is geen meerderheid maar wel beangstigend. De quotes zijn eindeloos en voor deze welgerespecteerde mensen ontegenzeggelijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 22:54]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:47
Gelukkig dat wat jij inschat er niet toe doet dan hè !
Vind ik leuk
Wesley Ewa +417
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Ben je serieus haha . Lucky psv in de competitie hoor je niemand over want dat is psv . Lucky Feyenoord in het kampioenschap jaar ook geen woord over gehoord ? Want dat is feyenoord. Maar het zit ajax keer mee gelijk lucky ajax . Hoe hopeloos weer...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:45
En daarom kent iedereen de term lucky Ajax
Vind ik leuk
3Bier +15577
maandag 25 maart 2019 om 21:58
En wanneer is die bijnaam ontstaan?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:07
Volgens mij al decennia geleden kan zo 20-30 jaar geleden zijn
Vind ik leuk
3Bier +15577
maandag 25 maart 2019 om 22:17
Komt van de jaren 70. Dus bijna 50 jaar geleden. Toen wonnen ze vaak hun wedstrijden in de laatste minuten.

Vandaar dat als Ajax in de laatste minuten wint spreekt men van Lucky Ajax. Scoort Feyenoord in de laatste minuten is het een beloning voor het harde werken en bij PSV spreekt men van een kwaliteit.

In principe is het maken van goals in blessuretijd vaak een combinatie van al die 3 factoren.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:31
Als het vaak komt door een fout van de scheidsrechter dan is het inderdaad de vraag of lucky ajax helemaal de juiste term is.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
maandag 25 maart 2019 om 22:01
Wat denk je hoe de mascotte van Ajax heet 😂😂😂
Vind ik leuk
3Bier +15577
maandag 25 maart 2019 om 22:34
Oud Ajax heet ook Lucky Ajax
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 22:34]
Vind ik leuk
dhrwobo +45705
maandag 25 maart 2019 om 22:21
Lucky psv is in Amsterdam bekender dan de term lucky Ajax. Dus jullie janken net zo hard om de ander... hypocriet
Vind ik leuk
Wesley Ewa +417
dinsdag 26 maart 2019 om 00:10
Haha wat zeg jij nou . Ik hoor wel is psv heeft geluk maar dat is het . Je denkt wel heel hoog over psv dat ze zo belangrijk zijn in amsterdam gekkenhuis. Heel Nederland is bekend met ajax iedereen haat of heeft liefde voor ze . Dus denk toch dat ajax veel belangrijker is in amsterdam zeker maar buiten amsterdam ook. Dus voor je gaat wijzen ken de feiten vriendje
Vind ik leuk
popiejopie +3032
maandag 25 maart 2019 om 21:35
Ja dus? Real wint 2 van de afgelopen 3 CL met hulp van de scheids, daar hoor je ook niemand meer over.

Ben maar blij dat Ajax de punten pakt voor NL anders stonden we nu helemaal achter op Oostenrijk.

En ja wat is lucky als we al 4 jaar geen kampioen worden met de beste spelers??
Vind ik leuk
power +7909
maandag 25 maart 2019 om 22:47
Daar ben ik mee eens met jouw Popiejopie.. Ajax heeft voor zijn kansen gevochten zonder enkele hulp van de scheidsrechters.
Vind ik leuk
Fissah14 +1382
maandag 25 maart 2019 om 21:43
Ik kan prima leven met lucky ajax
Vind ik leuk
3Bier +15577
maandag 25 maart 2019 om 22:35
Ik ook. Zeker als Sjaakie nog even meedoet
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:46
Best triest als je hoopt op blessures bij de tegenstander
Vind ik leuk
Fissah14 +1382
maandag 25 maart 2019 om 21:48
We hoopten het toch niet, maar als het gebeurd bij de beste speler ter wereld, die de tegenstander van jouw club is, dan is het toch lekker meegenomen. Het is hard maar wel waar.
Vind ik leuk
Andone +253
maandag 25 maart 2019 om 21:57
Dit is de enige goede reactie. Je gunt het niemand maar als iemand van je tegenstander niet meedoen is dat wel prettig, dat is idd eerlijk
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:12
Staat boven het bericht “ Ajax hoopt “ triest volk als je zo moet winnen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:21
Jij bent triest, omdat je het negatieve loopt te zoeken.
Één keer een opmerking is eigenlijk al teveel, maar er nóg eens op terugkomen zegt hoe jij in elkaar steekt!
Volgende keer heeft jouw clubje misschien succes joh!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:33
Ben je nou écht zó dom dat je denkt dat ze even snel een enquête gedaan hebben onder het Ajax volk?!
Dat maakt de schrijver er toch gewoon van, simpele Rinus!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:04
Dit lijkt me een titel gemaakt door de koppensnellers van VP. Maar als je de link naar een officieel persbericht van Ajax in je reactie plaatst ben ik onmiddellijk van het tegendeel overtuigd.
Vind ik leuk
Emnu +8251
maandag 25 maart 2019 om 22:32
Is de term lucky PSV dan ook niet van toepassing omdat De Ligt niet mee kon doen in Eindhoven?
Vind ik leuk
Knollie +684
maandag 25 maart 2019 om 23:37
Dus 1 speler is 3 doelpunten verschil?
Frenkie was er wel gewoon bij toch.

Men noemt zichzelf vanuit het verleden toch Lucky Ajax?
De mascotte, oud gedienden elftal. Dus als je voor Ajax bent mag je het zeggen, maar anders niet?

Doet me aan andere teksten denken die geroepen worden op tribunes, dat mag ook alleen maar daar, maar ergens anders niet.

Recht lullen wat krom is.
Laten we wat dichter bij de waarheid gaan zitten. Jij als gerespecteerd lid kan dat beter toch...
Vind ik leuk
Emnu +8251
maandag 25 maart 2019 om 23:52
Ik weet niet wat je er allemaal bij denkt te moeten slepen, ik zou zeggen, neem volgende keer de ladenkast ook mee.

Ongeveer net zo relevant voor de discussie.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:35
Toen bij psv uit, de ligt niet mee kon doen, hoorde je ook geen lukkie pvs
Vind ik leuk
power +7909
maandag 25 maart 2019 om 22:40
Soms heb je een beetje geluk nodige om ver te komen,, maar ik vind dat Ajax niet slecht deed dit jaar.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:41
👍
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
maandag 25 maart 2019 om 22:58
Kom op mensen, je hoopt toch niet verder te komen door een ander zijn leed? Anders krijg je jaren te horen dat er is gewonnen zonder dat Ronaldo mee deed ,dat wil niemand binnen Ajax ....
Vind ik leuk
Settler11 +307
maandag 25 maart 2019 om 23:05
Persoonlijk heb ik liever de titel dan kwart/halve finale CL.. CL pakken we toch niet.
Vind ik leuk
ErikAjax +3204
maandag 25 maart 2019 om 21:34
op de wallen gewoon te vinden.
Vind ik leuk
Lusitano +318
maandag 25 maart 2019 om 21:35
Hier heb je je scheurtje terug !
Vind ik leuk
Andone +253
maandag 25 maart 2019 om 21:55
Prutser
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:40
Beter een scheurtje in je hamstring, dan een hamstring in je scheurtje !
Lijkt mij...
Vind ik leuk
Avanko +165
maandag 25 maart 2019 om 23:03
Kaasonderbroek klinkt wel echt een stuk minder aantrekkelijk dan hamstring. Maar nu we toch bezig zijn, alles beter dan een sliptong 😂
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
dinsdag 26 maart 2019 om 01:56
Triest hoor hoe iedereen hoopt op een blessure van de goat. Hoor ze nog steeds zeggen dat je niemand een blessure toewenst toen de ligt niet mee kon doen tegen PSV. Allemaal hypocriete teringleiertjes, want je wenst idd niemand een blessure toe.
Vind ik leuk
BBB +47
maandag 25 maart 2019 om 21:24
Zou het ......... “wishfull thinking”
Vind ik leuk
Vak-DD +12831
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Ze zijn maar bezig met die Ronaldo in amsterdam.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
maandag 25 maart 2019 om 21:27
Of ronaldo faked een blessure omdat hij niet tegen ajax durft te spelen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:46
Een soort van Ramosje
Vind ik leuk
Always PSV +17362
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Ronaldo komt naar de PSV arts, dat is een wonderdokter😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:44
Zo'n wonderdokter hebben ze bij PSV, dat Romero daarom de ene na de andere blessure heeft!

😂😂😂😂😂
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:45]
Vind ik leuk
Always PSV +17362
maandag 25 maart 2019 om 22:09
Heeft Romero niet onder zijn hoede, was meer met Lozano en Bergwijn bezig😉
Vind ik leuk
Pvm9 +1055
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Want ajax plaatst dit bericht zelf
Vind ik leuk
Mo +13236
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Echt he
Vind ik leuk
KCP +1259
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Ach jullie eeuwig met Ajax en Amsterdam
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Logisch toch voor een team dat wel wil presteren in Europa.
Vind ik leuk
Mo +13236
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Omdat VP iets post over Ronaldo is Ajax ermee bezig, oke dan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:38
Nou, Ajax niet hoor maar vooral de media die met suggestieve titels clicks denken te genereren.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:56
Nee hoor, alleen VP.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43461
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Hebben de haters weer een excuus wanneer Ajax een goed resultaat haalt.
Vind ik leuk
Sven! +2583
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Die tekst alleen al '' Ajax hoopt en wacht af '', hoe verzinnen ze het bij VP.
Vind ik leuk
Bengelino +14621
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Haha mooi toch, ik hoop ook en wacht af
Vind ik leuk
Johnnies +2793
maandag 25 maart 2019 om 21:45
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:56
Voor Ziyech ben je wel bang ja.

4-0 zondag.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:15
Ben niet zo bang voor Ziyech. Angelino is daar wel tegen opgewassen.

Verwacht dat ajax met Tadic in de spits gaat spelen en daar maak ik me wel zorgen over. Schwaab en Viergever zijn natuurlijk statistische verdedigers. En Neres tegen Denzel wordt ook niet makkelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:49
Als Ziyech in vorm is gaat Angelino het heel erg moeilijk krijgen hoor. Je hebt gezien het verschil tussen Ajax MET Ziyech en ZONDER Ziyech.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:37
En jij ook, dan is iedereen blij!
Vind ik leuk
Sjoeff- +172
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Laat ze excusen maken. Zolang wij maar weer een ronde verder komen :)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Haha precies.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:48
Tot nu toe is steeds het excuus dat Ajax' tegenstanders heel slecht zijn, dat excuus kun je altijd gebruiken.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Yeah!!!!
Vind ik leuk
Sjoeff- +172
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Als dit zo is heeft ons AJAX alweer het geluk aan haar zijde.
Vind ik leuk
Jozef +45094
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Dat gezeik moet maar eens klaar zijn. We wachten met spelen totdat hij weer fit is.

Ajax hoopt helemaal niks trouwens.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:29]
Vind ik leuk
Sjoeff- +172
maandag 25 maart 2019 om 21:31
Klopt, mee eens. Ik hoop dat Juventus op zijn sterkst is en dat we ze dan wegspelen. Maar af en toe zie ik toch ook wel wat geluk in de champions league bij Ajax dit europese seizoen.
Vind ik leuk
Jozef +45094
maandag 25 maart 2019 om 21:34
Real had wat geluk in Amsterdam...

Uiteindelijk gaat het om de uitslag en als een tegenstander niet optimaal presteert, dan kun je dat Ajax natuurlijk nooit verwijten.
Vind ik leuk
Sjoeff- +172
maandag 25 maart 2019 om 21:37
Eens. Ajax doet het gewoon heel goed en ik hoop dat ze het kunnen doorzetten. Als ajacied heb ik hoop maar objectief zie ik het wat somberder in. Maar heb in ieder geval zin in de wedstrijden en hoop op een spektakel!
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Wedstrijd is pas over 2 weken
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Hamstring duurt vaak relatief lang
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Licht eraan welke graad van 1 week tot 6 weken. Heb er ervaring helaas ;)
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
maandag 25 maart 2019 om 21:34
Kan ook langer duren toch. Robben had er vaak last van. Toen ook met een WK volgens mij
Vind ik leuk
voetbal@com +1072
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Zonde...en ook er niet..mbt NL Clubs en Europees.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19127
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Nee. Ronaldo moet gewoon meedoen. Anders krijg je weer dat ze alleen maar van Juventus konden winnen omdat Ronaldo niet mee deed.
Vind ik leuk
Pvdsluis +4062
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Als Ajax de halve finale van de Champions League haalt, ten koste van Juventus met of zonder Ronaldo, zou het mij een zorg zijn wat ‘ze’ zeggen...
Vind ik leuk
Roeptoeter +19127
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Ja, dat is ook weer zo :p
Vind ik leuk
3Bier +15577
maandag 25 maart 2019 om 21:36
Sowieso lekker belangrijk wat een zooitje droeftoeters op een voetbalsite lopen te verkondigen.
Ajax kwartfinale CL, dat is in deze tijd ongekend.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
maandag 25 maart 2019 om 21:34
Ach en anders vinden ze wel een ander excuus om ajax af te kraken
Vind ik leuk
AFCA1986 +97
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Ik steek een kaarsje op!! 😂😂
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Tsjonge jonge, en dat noemt zich voetbal liefhebber!!Bah...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Sportief had niet anders verwacht
Vind ik leuk
vierde-ster +8751
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Met Ronaldo winnen we ook dit is een fake blessure hij is bang
Vind ik leuk
mcmodd +28707
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Jeetje. Als je het hiervan moet hebben ben je wel erg geschjochte. Wil je kampioen worden dan moet je een compleet basiselftal wel kunnen verslaan.
Vind ik leuk
Jozef +45094
maandag 25 maart 2019 om 21:31
We willen het liefst winnen van Juve met Ronaldo.

Lijkt me logisch.
Vind ik leuk
mcmodd +28707
dinsdag 26 maart 2019 om 09:39
Natuurlijk, dat ís ook logisch.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:41]
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
maandag 25 maart 2019 om 21:33
En jij bent zelf dus geen haar beter👍
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:41
Wie hopen dat dan?
Vind ik leuk
3Bier +15577
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Tsja beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant is het natuurlijk mooi als hij niet mee kan doen. Aan de andere kant wil ik Ajax wel zien tegen een zo sterk mogelijk Juve

Juve zonder Ronaldo is trouwens nog steeds ijzersterk. Dan komt Dybala er in. Geen Ronaldo natuurlijk maar ook een topper.

Veltman zal misschien wat beter slapen de komende dagen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Is Ajax werkelijk bang voor...Ronaldo haha
Vind ik leuk
Het Brein +4903
maandag 25 maart 2019 om 21:40
De titel is niet door Ajax bedacht he..
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:50
Zoals iedereen hier berichten plaatsen is VP een Ajax site.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:05
Duidelijke taal. Denk ik.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:41
Ajax is nergens bang voor!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:51
Dat zou kunnen maar ze hopen stilletjes op een blessure van Ronaldo
Vind ik leuk
Jandieze +1035
maandag 25 maart 2019 om 21:31
Serieus? Ajax hoopt? Is er dan echt zo weinig besef dat succes dankzij verzwakte tegenstanders meer sneu dan bewonderingswaardig is?
Vind ik leuk
Jozef +45094
maandag 25 maart 2019 om 21:33
Ik denk dat VP denkt dat Ajax hoopt....
Vind ik leuk
Jandieze +1035
maandag 25 maart 2019 om 21:35
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:54]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 21:31
Heeft hij wat rust,het komt goed uit.
Kampioen worden ze toch in Italie🏆
Vind ik leuk
Broes +1079
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Ik versla Juventus liever met Ronaldo ….
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:40
Precies dit!
Vind ik leuk
Come on Utreg +30176
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Klein blessuretje.. Maandje aan de kant ;-) zou Ajax niet verkeerd uitkomen!
Vind ik leuk
Mari +13254
maandag 25 maart 2019 om 21:34
Ajax is voorlopig niet bezig met.Juve, maar met de wedstrijd van zondag
Vind ik leuk
Hupfean +5697
maandag 25 maart 2019 om 21:34
Met of zonder Ronaldo gaat Ajax gewoon door. Met of zonder ziyech.
Vind ik leuk
Het Brein +4903
maandag 25 maart 2019 om 21:36
Tadič ziet er ook niet lekker uit! Lekker die interlands..
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:38
Nee jammer! Het is veel leuker op te winnen met Ronaldo erbij.
Vind ik leuk
Pindarots +1479
maandag 25 maart 2019 om 21:39
Lekker belangrijk, vind het prima als jij mee doet. We winnen graag van het sterkste elftal.
Vind ik leuk
bert +687
maandag 25 maart 2019 om 21:39
Krijgen we dat gezeik weer.....Ronaldo was er niet bij
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:41
Triest als je daar op hoopt. Zo bang zijn ze dus. Ik mag hopen dat Juve zonder Ronaldo wint.
Vind ik leuk
Ale +6150
maandag 25 maart 2019 om 21:41
Yes!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:42
Uiteraard scoorde onze Ajacied!!!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 21:51
Ex Roda speler scoorde ook een beauty✌️
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:43
Dat zal voor Ajax goed nieuws zijn al staat er dan nog gewoon een team van wereld niveau
Vind ik leuk
Isakson +657
maandag 25 maart 2019 om 21:43
Ronaldo spiertje gescheurd och toch jongen. Die rekoefening van 3 weken terug heeft toch onzichtbare schade aangericht.......😜
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5690
maandag 25 maart 2019 om 21:48
Zielig reacties zeg
Vind ik leuk
Phiron +437
maandag 25 maart 2019 om 21:50
Laat ze lekker allemaal lukken over Lucky Ajax dit en Lucky Ajax dat. Feit is dat wij weer kunnen uitzien naar 2 fantastische affiches in Europa. Heerlijk toch!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:54
Je kan toch niet alleen op die manier winnen
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2317
maandag 25 maart 2019 om 22:02
jack van gelder: is het zo'n dag?? Is het zo'n dag?! Het is zo'n dag!!!!! Het is zo'n dag!!!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:08
Hahahahahahahaa
Vind ik leuk
Foarut +90
maandag 25 maart 2019 om 22:09
Wat een titel: Ajax hoopt.
Ondanks dat het niet mijn favoriet is, is het toch fantastisch dat zulk soort spelers je tegenstander zijn. Daarvoor wil je in de Champions League voetballen. Je wilt je meten met de besten.
Vind ik leuk
Wazedde? +133
maandag 25 maart 2019 om 22:18
"Ajax hoopt - Ronaldo is geblesseerd."
Hoe laag is dat zeg.
Stel je voor dat VP had geopend met de kop
"PSV hoopt - Ziyech valt geblesseerd uit".

Vind ik leuk
bergerac +83
maandag 25 maart 2019 om 22:24
Moeten we blij zijn omdat een goeie voetballer geblesseerd is? Waar blijft onze sportiviteit?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:35
Die is er gewoon bij, let nou maar op.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:35
Nou.. Ik hoop gewoon dat hij speelt!

Buiten het feit dat ik het geweldig vind om hem te zien voetballen, staan de duels de Ligt - Ronaldo nog op mijn netvlies.

Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 25 maart 2019 om 22:37
Kweet nie of het nou zo'n groot voordeel is!!
Elk nadeel hebt z'n voordeel en daar ben ik het meeste bang voor
Vind ik leuk
Andone +253
maandag 25 maart 2019 om 22:43
‘T zijn vaak de media(lees VP) die er van maken dat Ajax hoopt op een blessure. Tuurlijk zijn er spelers die het prettig vinden. Alleen denk ik ook dat er genoeg spelers zijn die graag tegen hem spelen.
Vind ik leuk
Gerro +9577
maandag 25 maart 2019 om 22:49
Nou weet niet of Ajax daar perse blij mee is, win je dan lag dat aan dat Ronaldo niet meedeed en daarnaasr zal Juve een ander strijdplan hebben als ie niet meedoet. Dus wat mij betreft laat de Ligt hem.maar uitschakelen ipv een hamstringblessure.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:03
Misschien is de blessure van Ronaldo nep
Vind ik leuk
JanTa48 +9350
maandag 25 maart 2019 om 23:12
Wat een negatieve kopregel weer. Sinds wanneer hoopt Ajax dat hun tegenstanders geblesseerd raken? Ook wij willen Ronaldo in de J. C. Arena zien spelen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 23:25
🤔
Vind ik leuk
Mr-MZ +147
maandag 25 maart 2019 om 23:18
Die is er gewoon bij tegen Ajax hoor
Vind ik leuk
Binkie +203
maandag 25 maart 2019 om 23:21
Ik denk helemaal niet dat AJAX daarop hoopt. Is toch juist geweldig wat hij daar doet.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:36
Ik hoop op ronaldo !!! Als je juventus Krijgt is de kans met ronaldo 90% dat je eruit gaat en zonder ronaldo 80% laat hem er dan maar bij zijn dan wil ik de ligt zien ophem. Je wilt toch altijd tegen de sterkste tegenstanders spelen en je hoopt dat iemand niet geblesseerd raakt.
Vind ik leuk
Mike2018 +135
maandag 25 maart 2019 om 23:44
Ze denken dat ze al gewonnen hebben zonder een Ronaldo bij Juventus...
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 26 maart 2019 om 00:12
Ik denk dat Christiano vanaf de bank zal gaan starten, interne bronnen bij Juve geven dat nú al aan.
Dit geeft AJAX absoluut kansen. Laten we hopen dat de Ligt zijn vormcrisis heeft overwonnen en dat Frenkie niet zo onzichtbaar is als tegen die Manschaft.
Blijft gek dat de Nederlandse voetballers zoveel vormverlies toonden en de andere voetballers met uitzondering van Babel en Dumfries een dikke voldoende haalde, maar dat heeft natuurlijk niet veel met AJAX van doen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:31
Hallo André ,
natuurlijk doet zoiets pijn en voelt het niet goed. Maar mijn zoon en ik ( en uiteraard talloze andere PSV-supporters hebben talloze malen genoten van jouw inzet en prima spel. Hopelijk verzacht dit de pijn een beetje.
PSV-supporter en persoonlijk fan 👌,
Groetjes , Hans van Weert
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:35
Uiteraard hoop ik dat Juventus gehakt van die over het paard getilde amsterdammertjes maakt. Grote bekken en geen omgangsvormen. Amsterdammers ten top 👎. Over boeren gesproken.....😎.
Vind ik leuk
Isakson +657
dinsdag 26 maart 2019 om 08:10
Ajax hoopt .........
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
dinsdag 26 maart 2019 om 22:59
Maakt niks uit met of zonder die Ronaldo
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 12:39
Ik ken hem nog niet... maar 60 doelpunten tegen in 26 wedstrijden is natuurlijk niet écht Ajax'waardig..
...dat kán ook vooral liggen aan de rest van Emmen's verdediging...ik gun'm het voordeel van de twijfel...
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 12:44
Juventus... daar speelt die kwast nou eenmaal... als Ajax de halve finale wil halen moeten ze Juve óók mét Cr7 kunnen verslaan... en na REAL MADRID is ALLES mogelijk... Atletico pakten Juve toch ook met 2 - 0 thuis?
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 maart 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 12:55
Die kwast speelt nu eenmaal bij Juve en als ze de halve finale willen halen moeten ze Juve óók mét cr7 moeten kunnen verslaan... laat Ajax maar in die underdog positie acteren... ze kunnen alleen maar winnen. Na Real Madrid acht ik alles mogelijk... om de CL te winnen moet ook Juve verslagen worden... simpeler kan ik het niet verwoorden
❌❌❌
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 13:07
Die kwast speelt nu eenmaal bij Juve... als we de halve finale willen halen zullen we daarmee moeten dealen... laat Ajax maar in die underdog positie acteren... dan kunnen we alleen maar winnen en na real M. acht ik alles mogelijk... om de CL te kunnen winnen moeten we ook met Juve kunnen afrekenen,
En niet hopen of bidden dattie niet mee doet want dat is Ajax onwaardig. Als cr7 zn hele hamstring scheurt in de ArenA... mooi meegenomen voor de return maar ook cr7 is te trekken, met deLigt als voorop...
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 16:48
Onze JONGE 'GODENZONEN' moeten de 'OUDE DAME' op haar plaats zetten waar ze behoort ... en in dit geval is een plaats in de kwartfinale en daar blijft t bij ... en cr7 erbij of niet ... dát excuus moet je niet willen horen wanneer Ajax hun de genadeklap gaat uitdelen IN Turijn, zoals ze het al eerder met real M. deden... Laat AJAX (op papier) maar de underdog zijn... dan kunnen ze niet verliezen... mógen ze niet verliezen...
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 16:57
Een 'OUDE DAME' mét of zonder die kwast, cr7... die 't opneemt tegen onze JONGE GODENZONEN ... laat ze maar op papier de underdog zijn... dan kunnen we niet verliezen.
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 17:48
Oude dame tegen jonge GODENZONEN
Vind ik leuk
vrijdag 29 maart 2019 om 00:05
Juventus is ook zonder Ronaldo een sterk ploeg dybala is een goeie aanvaller pjanic ook wel dus ajax gaat het als nog zwaar krijgen dat jullie van real hebben gewonnen heeft niemand verwacht maar juventus zit niet zoals real in een crisis dus voor alle ajaxcieden sterkte met de wedstrijd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws