Update: Juventus komt met medische update: 'kleine blessure' Ronaldo

Update: Juventus komt met medische update: 'kleine blessure' Ronaldo

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 15:51di 26-03-2019 om 15:51

Laatste update: dinsdag 26 maart 2019 om 15:51di 26-03-2019 om 15:51

Cristiano Ronaldo neemt alle zorgen rond de Champions League-wedstrijden van Juventus tegen Ajax weg. De 34-jarige sterspeler raakte in de interland tussen Portugal en Servië geblesseerd aan zijn hamstring en moest worden vervangen, maar weet zeker dat er weinig aan de hand is.

Juventus speelt nog drie competitiewedstrijden voor het tweeluik met Ajax. Ronaldo verzekert dat de Champions League-wedstrijden niet in gevaar komen. "Ik maak me geen zorgen over de blessure en ben niet bang. Ik ken m'n lichaam goed. Over een week of twee zal ik weer de oude zijn", vertelt Ronaldo in Portugese media. 

Ajax opent op 10 april met een thuiswedstrijd tegen Juventus. Zes dagen later staat in Turijn de return gepland. Ajax plaatste zich voor de kwartfinales door Real Madrid uit te schakelen. Juventus won over twee wedstrijden van Atlético Madrid. 

Update 26/3 15.51 uur: De blessure van Ronaldo is niet ernstig. Dat laat Juventus dinsdagmiddag weten. 'Ronaldo is onderzocht in Portugal en het lijkt erop dat het gaat om een kleine blessure aan zijn dij. We houden de situatie in de gaten. Er wordt verder onderzocht wanneer Ronaldo weer kan spelen.'

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 23:35
Sorry maar dat hoop ik niet. Ik ben een grote Ronaldo fan, maar de komende wedstrijden tegen juve even niet
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 23:36]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:38
Ronaldo zegt wat hij moet zeggen, we gaan het de komende weken zien.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:43
Dat van pijn vertrokken gezicht zegt meer dan woorden.
Vind ik leuk
davincie +41
dinsdag 26 maart 2019 om 00:29
Paar zakjes Herbalife bloed er in en gaan als een dolle
Vind ik leuk
Varken +230
dinsdag 26 maart 2019 om 16:14
Denk ik ook
Vind ik leuk
RenW +5709
maandag 25 maart 2019 om 23:43
Ronaldo heeft geen dokter nodig, die weet het zelf wel.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 06:54
Ja is zwaar klote als hij mee doet veel mensen hier hebben de hele nacht duimpje zitten draaien in de hoop dat het een zeer ernstige blessure was . Nou laten we hopen dat er dan in ieder geval nog een paar andere afvallen of geschorst worden voor dat ze tegen ons lucky Ajax aantreden
Vind ik leuk
Huud Resp +55
dinsdag 26 maart 2019 om 09:35
Een blessure wens je gewoon niemand toe...moet ik, als PSV'er dan ook hopen dat Tadic zijn enkel breekt bij die actie van Pepe? Nee, zoiets gun je niemand. Als je van Juve wilt winnen, dan is dat toch veel mooier als je van ze wint mét Ronaldo, toch?
Vind ik leuk
Mass +5705
dinsdag 26 maart 2019 om 16:27
Lijkt me toch wel dat je tegen Ronaldo wilt voetballen? Zo vaak gebeurt dat niet
Vind ik leuk
Gerro +9576
dinsdag 26 maart 2019 om 23:54
Nou in Amsterdam hebben ze toch al wel een paar keer tegen hem gespeeld dacht ik.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:36
Maakt weinig uit. Ajax gaat toch simpel door en dat weet jij dondersgoed Cristiano!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 23:36]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:37
Simpel weet ik niet, maar ik hoop wel door
Vind ik leuk
FRChamp +2503
dinsdag 26 maart 2019 om 00:03
Ajax maakt wel kans, maar simpel wordt het niet. Met of zonder Ronaldo is Juve in principe de betere.
Vind ik leuk
Gerro +9576
dinsdag 26 maart 2019 om 23:56
Zeg het maar Juve was al een paar keer kansloos tegen Real en Ajax niet. Denk dat dus dat ze aan elkaar gewaagd zijn.
Vind ik leuk
FRChamp +2503
woensdag 27 maart 2019 om 02:12
Aan elkaar gewaagd zeker! Juve is gretig. Ik heb het gezien tegen Atletico en dat is recentelijk. Juve wil koste wat kost die CL winnen na 1996. Het wordt weer tijd voor ze. Maar Ajax kan gevaarlijk worden, omdat zij ook die Cup willen hebben. En Ajax heeft talentvolle spelers met een aantal schitterende spelers dus ‘t zal wel wat moeten worden die wedstrijd! Ik verwacht écht een wedstrijd van hevig aanvallend voetbal, hoog druk zetten en strijd.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:02
hahaha, Poolse internet gekkie! Leuke grapjes maak je.
Vind ik leuk
Mike2018 +135
maandag 25 maart 2019 om 23:37
Dybala, mandzukic, bernadeschi, pjanic, chielini, Bonucci schijten nu in hun broek voor Ajax
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 23:38]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
maandag 25 maart 2019 om 23:38
En terecht!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:14
Ik weet wel zeker dat ze denken dit Ajax maakt iedereen het leven zuur, hadden moeten winnen van Bayern beide keren en ook van Real beide keren dus die zullen niet denken dat doen we even.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19118
maandag 25 maart 2019 om 23:38
Tuurlijk is die dan weer fit. Die leeft voor dit soort wedstrijden.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:47
Ik twijfel, als je dat gezicht ziet van pijn vertrokken kon het ook weleens einde seizoen zijn hamstring duurt meestal 6/8 week maar buiten dat met of zonder Ronaldo is Juve niet te onderschatten. Sterker nog denk zelfs dat Juve sterker is zonder Ronaldo omdat ze dan veel compacter spelen, scoren minder maar krijgen ook minder tegen.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:05
Ach, het zou toch mooi zijn als zo'n wereldster ook eens in Amsterdamm speelt. Gebeurt niet zo heel vaak toch. Geeft de opmars van Ajax in Europa wel wat meerwaarde.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:11
Wereld sterren zat in Amsterdam, de meeste komen in de Bull Dog voor een lekkere joint maar buiten dat, Ronaldo heeft scorend vermogen en Juve speelt met Ronaldo veel opener en zonder Ronaldo spelen ze gewoon compacter blijft gewoon een moeilijke wedstrijd met of zonder.
Vind ik leuk
davincie +41
dinsdag 26 maart 2019 om 00:33
Moeders houdt je dochters thuis...
Geen idee overigens wat het oplevert aan alimentatie...
Vind ik leuk
Mike2018 +135
dinsdag 26 maart 2019 om 06:16
Ik denk ook dat Juventus sterker is zonder Ronaldo.
Die Kean is een sterke technische, snelle beest.
Houdt een bal vast kan kaatsen en bewaart het overzicht
Vind ik leuk
Pietje2015 +17978
maandag 25 maart 2019 om 23:38
Gelukkig, dan kan Mathijs ook in de thuiswedstrijd meedoen.
Met een blessure van Ronaldo hadden we hem gespaard voor de competitie.
:)
Vind ik leuk
donderdag 28 maart 2019 om 07:36
Zondag spelen we gewoon veel hoge ballen op de ligt. Raakt ie helemaal in de war van
Vind ik leuk
Mr bien +8724
maandag 25 maart 2019 om 23:39
Wat zal Bientje blij zijn
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 23:41
Als CR7 niet meedoet dan hoeft de Knvb Ajax ook geen uitstel te geven..
Ben wel benieuwd naar Kean.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1590
maandag 25 maart 2019 om 23:45
Ajax heeft de Uefa verzocht de wedstrijd tegen Juve twee weken vooruit te schuiven.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 23:47
Psv eerst..
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:11
Nog wel...
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 26 maart 2019 om 00:13
Hopelijk raakt er niemand geblesseerd tegen Psv,Alleen Veltman komt In aanmerking voor basis..
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:14
KNVB moet echt eens ophouden met het veranderen van welk speelprogramma dan ook. Het einde is zoek.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 26 maart 2019 om 00:18
Ned Belang ✌️
Vind ik leuk
Ihen +81
woensdag 27 maart 2019 om 11:29
Nederlands belang? Dan moet je me toch eens uitleggen waarom de wedstrijd Willem II - PEC Zwolle van 13 april naar 14 april moet worden verzet. Als Willem II - PEC Zwolle gewoon op de 13e april wordt gespeeld heeft dat geen enkele consequentie voor het speelschema van Ajax. De belangen die hiermee worden gediend zijn de belangen van Fox, niet die van Nederland, niet die van Ajax.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
maandag 25 maart 2019 om 23:43
De oude? Christiano is nog steeds de grootste voetballer ever. Hij is echt niet minder dan de oude!
Vanwaar deze zelfgekozen downgrade????
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
maandag 25 maart 2019 om 23:49
Voor de winkansen van Ajax is een snel herstel van Ronaldo niet wenselijk, maar als je een kaartje hebt in de JC ArenA is het toch ook wel weer leuk de stervoetballer live in actie te zien.
Vind ik leuk
voetbal@com +1072
maandag 25 maart 2019 om 23:53
Die speelt dus niet.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 23:58
https://m.youtube.com/watch?v=7YWbEUIblso
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:15
Dat HOOP jij!
Vind ik leuk
JohanLeo +807
maandag 25 maart 2019 om 23:56
Ronaldo is voor een voetballer oud, zéker voor een aanvaller. Toch zijn de kwaliteiten van de oude krijger boven alle twijfel verheven.
AJAX gaat een zware dobber krijgen aan dit fenomeen en de Ligt heeft tegen Duitsland laten zien nog geen volwassen stabiliteit te kunnen waarborgen.
De bal kan echt alle kanten op rollen. Het gaat kantje boord worden.
Klinkt misschien gek maar de sleutel ligt dit keer bij Blind.
Tegen Duitsland kwam hij als links achter echt te kort, ik hoop echt dat Hag hem op zijn eigen plek laat spelen en de Hunter gewoon in de basis zet want Dolberg is momenteel niet balvast genoeg.
Dit wordt een cruciale wedstrijd voor het NL voetbal. Bij winst is PSV spekkoper als ze de landstitel binnen halen. Ze zijn dan automatisch toegelaten tot de Champions League en mogen AJAX eigenlijk het best bedanken met de helft van het CL startbedrag!
Vind ik leuk
SimonSays +7391
dinsdag 26 maart 2019 om 00:07
Een gelijkspel is geloof ik al genoeg. En over genoeg en geld en Ajax gesproken.. Ik hoef 'm geloof ik niet eens af te maken😉
Vind ik leuk
Tommieman +8096
dinsdag 26 maart 2019 om 06:41
Gelijkspel idd
Vind ik leuk
Gilze +1276
dinsdag 26 maart 2019 om 04:58
Ik moet je toch teleurstellen
De kampioen van dit jaar moet 1 voorronde en een play-off spelen
Volgend seizoen is kampioen rechtstreeks geplaatst
Vind ik leuk
AZVork +3029
dinsdag 26 maart 2019 om 06:43
En dat allemaal door dat zwakke ootreden twgen Risenborg;)
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:07
Nk Osjiek en Trencin vergeten??
Vind ik leuk
AZVork +3029
dinsdag 26 maart 2019 om 09:47
Nee hoor en ook niet de uitschakeling van az in kazachstan
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:56
Ja idd.

Hoop alleen dat er volgend seizoen minimaal 3 Nederlandse clubs in Europa actief zijn zodat we Oostenrijk voor kunnen blijven...

Dan hoeft Ajax het niet alleen te doen.
Vind ik leuk
AZVork +3029
dinsdag 26 maart 2019 om 12:50
Ook die kunnen gewoin weer verliezen in de voorronde. Hoop het niet maar kan wel.
Vind ik leuk
Ray01 +168
maandag 25 maart 2019 om 23:58
Hij zal straks van en koude kermis thuiskomen als hij zal zien dat ook hij geen controle heeft op het steeds in verval rakend lichaam.. Elk lichaam raakt geleidelijk in verval, wordt oud, en vergaat uiteindelijk.. hoe het exact loopt weet niemand vooraf.. wake up!
Vind ik leuk
AZ14 +603
maandag 25 maart 2019 om 23:58
Opa is geblesseerd !!! Ajax stuurt jou GRATIS naar bejaardenhuis !! haha!

Genieten:
https://www.youtube.com/watch?v=DpE7Ef5pwUs
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 23:59
Off Topic:
@VP Ban nu eens die trol Japie.... met zijn zoveelste account.
@VP Hij reageert nu al met een ander account op zichzelf.
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 26 maart 2019 om 00:28
vertel mij dan waarom als ik op Google niks PSV world cup kan vinden ?
haha !!!!!!1:

hier en geen nagelbijten/ genieten:

https://www.youtube.com/watch?v=MSss4fvAIRg
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 00:30]
Vind ik leuk
Tommieman +8096
dinsdag 26 maart 2019 om 06:45
Het lukt ze niet . Is onkruid. En op zichzelf reageren doet ie ook altijd al. Zo komt ie aan zijn likes. Achja negeren maar.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
dinsdag 26 maart 2019 om 00:01
Ja, man ik ken mij lichaam ook. Binnen nu en 4 uur ben ik aan het slapen. Over 6 uur ben ik bezig met mijn ontbijt.
Ja, man. Goed he;)

Wellicht verstapt hij zich als hij al die goude ballen wil poetsen.
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 26 maart 2019 om 00:23
en om 14 :00 ben ik met een andere verkrachting bezig !haha
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:03
Gelukkig speelt hij. Daar kan Ajax een hoop van leren.
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 26 maart 2019 om 00:24
wij leren niks van een Handballer ! haha
Messi wel !!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
dinsdag 26 maart 2019 om 19:09
Off Topic:
@VP Ban nu eens die trol Japie.... met zijn zoveelste account.
@VP Hij reageert nu al met een ander account op zichzelf.
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 26 maart 2019 om 20:02
Ga maar lekker een wandeitje doen als je niet tegen de waarheid kan!! haha 1970 zegt veel !! haha
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
woensdag 27 maart 2019 om 19:03
Zoals al vaker gezegd hier: 1970 is niet mijn geboortejaar.
Jouw 14 in je nick staat hopelijk ook niet voor je IQ/leeftijd alhoewel dat wel een hoop zou verklaren.

Off Topic:
@VP Ban nu eens die trol Japie.... met zijn zoveelste account.
@VP Hij reageert nu al met een ander account op zichzelf.
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 maart 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
AZ14 +603
woensdag 27 maart 2019 om 23:57
Hoop zondag Ajax in top vorm om een voetbal lesje te leren , of een KOEKIE van die Handbal team maken !! hahaha
psv wint 100 jaar achter elkaar de kampioenschap en blijft gewoon een kut Handbal team, saai om te kijken , ;>>>>
Mooi liedje:
We zijn PSV Handbal kampioen van NL
we zijn PSV anti voetbal team en met een grote trotse
we gaan Europa in om een puntje te halen
en weer ons busje tegen Sittard te parkeren
we kunnen alleen maar loeren en counteren
we worden de beste handballende team van NL
Kampioen, Kampioen kampioen met de chauffeur Bommeltje
Ole ola !!! Bommeltje rijden !! haha
[Reactie gewijzigd op donderdag 28 maart 2019 om 00:00]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
donderdag 28 maart 2019 om 19:39
Godnondeju jij hebt nog niet eens het IQ van een paasei.
Jij bevestigt hier weer dat jij een ongelooflijke dropveter bent die er alleen maar op uit is om het voor de echte realistische en serieuze PSV-ers hier onmogelijk wordt om serieus genomen te worden.

Beloof je dat je niet gaat huilen als Ajax zondag wint??

Man jij bent nog erger dan Japie met zijn ...... enz.
Ga lekker iets nuttigs doen.

En dan blijk je gvd nog te strooien met Ajax-feitjes ook. Pleur ff lekker op gek.
[Reactie gewijzigd op donderdag 28 maart 2019 om 19:41]
Vind ik leuk
AZ14 +603
donderdag 28 maart 2019 om 19:56
Koekie leef je nog ?? dacht dat je helemaal bedorven was!! haha !! die handballers en nagelbijters. zondag Ajax gaat jullie tenen laten bijten !! doe rustig aan Koekie en denk aan je hart ! haha
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
vrijdag 29 maart 2019 om 17:21
Nog even 1 reactie als je al mijn commentaren hier had gelezen, dan had je geweten dat ik geen PSV-er ben maar een Ajacied. Dus al jouw reacties de afgelopen dagen zijn een beetje dom.

Nou voor de rest van je leven wens ik je alle goeds toe. Ook hoop ik dat je een keertje het licht gaat zien en beseft dat je met haat richting wie of wat dan ook niets bereikt.
Vind ik leuk
AZ14 +603
vrijdag 29 maart 2019 om 17:40
Dus je bent een valse Ajacied want de echte Ajacied houden van voetballen behalve als je besmet was van die nagelbijters, ik bedoel die liefhebber van voetbal verkrachtingen : MAURINHO, BERTJE, Bommeltje ect ect haha ! sorry het virus is zo sterk dat er geen middelen om het te bestrijden en de genezen !! wat een pech !! van voetbal liefhebber naar een voetbal verkrachters
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
donderdag 28 maart 2019 om 19:58
Als jij een Ajacied bent (Wat ik betwijfel) gedraag jij je trouwens een Ajacied onwaardig.
Ben je een PSV-er is het PSV onwaardig gedrag wat je vertoond.

Dus ik denk dat je of een dronken ouwe lul bent, of een miezerig naar pubertje.
Vind ik leuk
AZ14 +603
donderdag 28 maart 2019 om 20:10
vrijheid van meningsuiting toch !! Mijn clubje is AZ, ik houd ook van Ajax weet je waarom ? omdat ze spelen zeer aantrekkelijk voetbal !! Barca is mijn clubje in Spanje, dus ik houd niet van Opportunistisch voetbal en counteren (loeren ) , wanneer PSV speelt tegen grote clubs, het is begrijpelijk om achtereen te parkeren en loeren , de zelfde AZ tegen Arsenal maar PSV doet het gewoon tegen Sittard , NAC, Graafschap !! is gewoon een C U T TEAM dus Alle die Handbal trainers zoals Maurinho & CO ( bommeltje , Bert ) naar die bakje van Voetbal Verkrachters !! dus ga maar lekker je Koekie Bakken I
en ja gaat mij niet dwingen om leuzen te vertellen, PSV blijf een Handbal team ook als ze 100 jaar achter elkaar kampioen worden voor mij zijn gewoon Handballers !!
[Reactie gewijzigd op donderdag 28 maart 2019 om 20:12]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
donderdag 28 maart 2019 om 20:23
Dan gedraag jij je een AZ-supporter onwaardig.
Vind ik leuk
AZ14 +603
donderdag 28 maart 2019 om 20:29
wanneer die C u TT trainer Van de Brommetje weg is dan ga ik weer als AZ- supporter noemen !!
waarom ! omdat ik niet steun die Handballers !! omdat i k houd niet van Counter voetbal !! omdat ik houd niet van die voetbal Verkrachters !! weet je wat !! ga maar lekker ergens spelen in de plein !! daar is speel plaats en ik ga niet meer regeren op je reacties want ik ...............
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:05
Gelukkig maar, kan hij 90 minuten lang worden uitgefloten ... tenminste, als hij er niet geblesseerd afgaat.
Vind ik leuk
RGB +1981
woensdag 27 maart 2019 om 13:46
Ja, want dat is echt tof, een supervoetballer 90 minuten uitfluiten. Ik vind dat echt kansloos.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 26 maart 2019 om 00:10
3 maal Cl gewonnen achter elkaar,Waar was Ajax met zijn Godenzonen in de Cl🤔
Vind ik leuk
Come on Utreg +30174
dinsdag 26 maart 2019 om 00:16
CR7 is ook arts! Handig hoor!
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 26 maart 2019 om 00:37
dan moet hij een recept voor zichzelf op schrijven tegen Verkrachtingen !! haha
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 15:36
en jij denkt dat überhaupt iemand deze reactie snapt?
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 26 maart 2019 om 20:03
iedereen behalve jij ! haha ! je weet waarom toch !! ik hoef geen tekeningen doen !! haha
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 01:15
Tuurlijk is hij er gewoon bij, hij loopt tegen het einde van zijn carriere en zal niet heel veel kansen op een CL overwinning meer krijgen dus die steekt gewoon een spuit in zijn flikker en gaat gewoon spelen.
Vind ik leuk
zoroman30 +202
dinsdag 26 maart 2019 om 01:41
binnen 2 weken een verrekte hamstring genezen . Heb het vaak genoeg zelf gehad maar dat is me nog nooit gelukt .
Vind ik leuk
Blueman +1114
dinsdag 26 maart 2019 om 06:01
Laten we het hopen dat hij op tijd hersteld is.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1410
dinsdag 26 maart 2019 om 06:39
Hamstring. Altijd lastig :)
Vind ik leuk
pdavie +697
dinsdag 26 maart 2019 om 07:29
Gewoon gelijk even aanpakken in het begin van de match..Even een knietje in zijn bil en doorpakken. Er zal altijd nog wel wat pijn zitten, dus aanpakken die Ronaldo. Nee, ik zeg niet dat je hem uit de wedstrijd moet schoppen...En aub mensen hier..Don't feed the troll, a.k.a immens trieste loser Japie....Dan is er geen lol aan voor hem.....
Vind ik leuk
VA1 +3092
dinsdag 26 maart 2019 om 13:20
Handig met de VAR... Ajax met 10 man tegen Juve is helemaal gatenkaas
Vind ik leuk
jayc +140
dinsdag 26 maart 2019 om 08:47
laat die conclusie maar aan een arts over. is niks gevaarlijker dan een hamstring blessure, je kan er zo geen last meer van hebben maar een sprint en het kan weer klaar zijn. Een scheurtje is sws 3 tot 6 weken.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 09:22
Deze baas is er gewoon bij tegen Ajax. Tuurlijk hoop je van niet aan de ene kant omdat de kansen dan aanzienlijk groter worden. Maja, hoe vaak ga je Ronaldo nog in Nederland zien? Het zou best kunnen dat dit de laatste keer is. Dan moet je ook genieten als er zo'n grootheid ff in Nederland speelt.
Vind ik leuk
0260165 +726
dinsdag 26 maart 2019 om 10:17
Over 2 weken is de 1e CL wedstrijd al, dus hopelijk zit hij net mis.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 15:35
reactie van een eeuwige looser
Vind ik leuk
0260165 +726
dinsdag 26 maart 2019 om 16:36
We hebben genoeg tegenvallers gehad als Nederland zijnde in Europa. Zowel qua resultaten, lotingen, blessures, scheidsrechtersbeslissingen, etc. . Nu mag het geluk wel eens onze kant op vallen, 1 punt uit die 2 wedstrijden zou ons heel goed van pas komen.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:00
elke topper is toch geblesseerd geraakt in oefeninterland, dus dat is gewoon tacties en lijkt dan niet op te vallen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:46
Die is er echt wel bij hoor, maak je geen zorgen. Het wordt sowieso een heeeeele kleine kans van Juve te winnen, maar goed..... een kans(je) is er altijd wel... 1% is ook een kans
Vind ik leuk
VA1 +3092
dinsdag 26 maart 2019 om 13:19
Hij kon gister gewoon doorspelen maar wilde geen risico nemen want hij zal er alles aan doen om ook met Juve de CL te winnen. Zal wel erg jammer voor Buffon zijn maar ook wel een zijn eigen schuld. Had ie maar niet naar PSG moeten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 15:34
Hahahaha hoe triest ben je om te hopen op een blessure van je tegenstander? Willen jullie niet de beste zijn door goed voetbal ipv pech bij de ander? Net als prijzen claimen op basis van valse beschuldigingen. Ik wist dat Ajax staat te springen om 1 prijs maar dat ze zo wanhopig waren......
Vind ik leuk
mcmodd +28707
dinsdag 26 maart 2019 om 15:58
Ach, gelukkig maar. Voor hem is het ook steeds opnieuw een mooie beleving om te proberen een ronde verder te komen. Ajax hoeft daarvoor totaal niet bang te zijn. Wel moeten de Amsterdammers iets uitvogelen waarmee ze de verdediging wat meer gesloten kunnen houden, dan komt het goed.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 15:59]
Vind ik leuk