Barcelona-target De Ligt haalt Spaanse cover, geflankeerd door Jovic en Moreno

Barcelona-target De Ligt haalt Spaanse cover, geflankeerd door Jovic en Moreno

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 07:39di 26-03-2019 om 07:39

Laatste update: dinsdag 26 maart 2019 om 16:44di 26-03-2019 om 16:44

Matthijs de Ligt, Luka Jovic (Eintracht Frankfurt) en Alberto Moreno (Liverpool) sieren dinsdagochtend de voorpagina van Diario Sport. De drie zijn volgens de sportkrant de belangrijkste zomerse transfertargets van FC Barcelona.

De Ligt is al maandenlang een gewild onderwerp in de Spaanse sportpers. Mundo Deportivo meldde dit weekend dat de onderhandeling tussen FC Barcelona en Ajax in de beslissende fase zijn beland. De Barcelona-top verblijft momenteel in Amsterdam voor overleg met de European Club Association. Naar alle waarschijnlijkheid maakt men van de gelegenheid gebruik om met De Ligt en zijn belangenbehartigers om de tafel te gaan zitten.

Diario Sport schrijft verder dat de clubleiding al contact heeft gezocht met de zaakwaarnemers van Jovic, die momenteel door Eintracht Frankfurt van Benfica wordt gehuurd. De Duitsers hebben echter een optie tot koop: wanneer ze besluiten om die te lichten, zal de marktwaarde van de Serviër ongetwijfeld de hoogte in schieten. Moreno tenslotte komt nauwelijks in actie bij Liverpool en beschikt over een aflopend contract. De back moet als back-up voor Jordi Alba gaan fungeren en kan een tweejarig contact in Camp Nou ondertekenen.

Plaats een reactie

PetaJ +1791
dinsdag 26 maart 2019 om 07:45
Wat een verrassing. Tot aan de zomer dus elke dag "DeLigt-Nieuws-Bericht"
Vind ik leuk
Mr bien +9010
dinsdag 26 maart 2019 om 07:51
Iedereen ziet opeens het Licht
Vind ik leuk
Lars8NL +30
dinsdag 26 maart 2019 om 07:52
Jovic is een servier. geen kroaat.
Vind ik leuk
BramJB +1287
dinsdag 26 maart 2019 om 08:03
We weten het nu wel
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
dinsdag 26 maart 2019 om 08:05
Moreno is dan wel weer een verrassing.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:36
Alaba word het misschien met Gomez of Suarez erbij in gegrepen. Of rafinha
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
dinsdag 26 maart 2019 om 10:44
Dat klinkt al beter. Moreno hebben ze net zoveel aan als die Kevin Prince
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:04
Dat zijn spelers die niet klagen, super breedte aankoop
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
dinsdag 26 maart 2019 om 11:25
Ja daar moet je ook een paar van hebben idd.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:46
Alaba gaat nergens heen 😊
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:05
Jullie hebben dan de rafinha brothers.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:14
Rafinhs gaat weg bij Bayern
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:50
thiago ???
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 16:01
Thiago weet ik niet.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 17:29
Alcantara brothers dan
Vind ik leuk
Hotboy99 +1247
dinsdag 26 maart 2019 om 08:09
Zelfs als back-up is die Moreno het shirt van Barca niet waard, wat een middelmatige back is dat zeg.

Dan zou ik eerder zeggen koop Tagliafico van Ajax direct voor de basis.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:05
Alba geeft ongeveer 80 assist per seizoen. Fico zou moeten banken en dat is iets wat hij (denk ik ) niet wilt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 11:50]
Vind ik leuk
Hotboy99 +1247
dinsdag 26 maart 2019 om 11:11
Dan koopt Barca Tagliafico en verhuren ze hem nog een seizoen aan Ajax, nog een seizoen bij Ajax is Nico de Eredivisie ontgroeid en kan hij gelijk in de basis bij Barca.
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
dinsdag 26 maart 2019 om 08:49
Moreno?
Vind ik leuk
Alex Koopman +1756
dinsdag 26 maart 2019 om 09:14
Een retesnelle linksback
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
dinsdag 26 maart 2019 om 09:21
Thanks
Ken die hele gast niet eigenlijk
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 09:48
Die niet kan verdedigen, als die boy naar Barca mag dan mag daar een hele mooie strik om
Vind ik leuk
Alex Koopman +1756
dinsdag 26 maart 2019 om 10:19
Eens, zal vooral om zijn snelheid te doen zijn denk ik.
Vind ik leuk
3-0achter +1674
dinsdag 26 maart 2019 om 08:56
Na de succesvolle Frenkie de jong Topics gaan we verder met Mathijs de Ligt Topics. Komt dat lezen. Speciaal voor Ajaxcieden die toch niet zo veel te doen hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 09:09
Niet veel te doen?? Opladen voor voor de kraker tegen Juve!! Kunnen andere supporters niet zeggen..😁
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 09:24
Ajaxcieden? Serieus?
Vind ik leuk
leozao +2830
dinsdag 26 maart 2019 om 09:08
Eerst 3 maanden Frenkie op de covers, en nu is het tijd voor 3 maanden Matthijs op de covers. Allemaal niets meer dan logisch.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws