PSV 'aast op deal van 40 à 50 miljoen': 'Meer dan Lozano, had niemand verwacht'

PSV 'aast op deal van 40 à 50 miljoen': 'Meer dan Lozano, had niemand verwacht'

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 17:45di 26-03-2019 om 17:45

PSV rekent komende zomer op de absolute hoofdprijs voor Steven Bergwijn. Mogelijk levert de Oranje-aanvaller zelfs meer op dan Hirving Lozano. Dat zegt PSV-watcher Erik van Haren in een podcast van De Telegraaf. 

Van Haren was maandag aanwezig op een persconferentie in Eindhoven, waar algemeen directeur Toon Gerbrands de nieuwe sponsordeal van de Eredivisie-koploper besprak. De overeenkomst levert de club naar verluidt ruim zes miljoen per jaar op. Het grote geld moet elders vandaag komen. "Gerbrands liet doorschemeren dat Steven Bergwijn heel goed in de markt ligt en misschien wel meer gaat opleveren dan Lozano", aldus Van Haren.

"Een jaar geleden had niemand dat verwacht bij PSV. Dat zijn dingen waar men nu een beetje op hoopt. Europees voetbal, dat levert veel geld op, én dat soort transfers. Het zal niet een bedrag zijn als bij Frenkie de Jong, 86 miljoen, maar ze azen wel op 40 à 50 miljoen."

Lees ook: 'Het is een speler die Ajax al lang volgt, hij kan het middenveld verder helpen'

Poll

Gaat Bergwijn in de zomer meer dan 50 miljoen opleveren?

(6366 stemmen)

Plaats een reactie

★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 17:55
Bergwijn heeft meer potentie en waarde dan Lozano. 40 miljoen klinkt wel veel, maar in de huidige markt moet je hem niet voor zo 'weinig' weg laten gaan.

Sowieso moeten we hem gewoon behouden dit jaar, want Lozano gaat al weg, maar anders gewoon 80 eisen en wachten tot we 60 kunnen krijgen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:00
Hij is zeker 80 waard he en is een Ajax product
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:29
Blijven hopen ! 😂
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:58
Zoals Ajax op een kampioenschap.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:04
Nou nee hoor
Liever Europees succes!
1 of 2 worden in de Mickey Mouse competitie weten we nou wél
Maar goed, als je geen keuze hebt, snap ik je uitlating wel
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:07
Wat dat 2e worden betreft heb je gelijk.
Vind ik leuk
B H +461
woensdag 27 maart 2019 om 01:49
Europees succes? Je bedoelt het winnen vd ch league, toch?!
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 23:48
Jullie mogen van success blijven dromen, want het gebeurt namelijk niet.
Jullie mogen lekker Ajax CL wedstrijden kijken en zelf trainingspartijtjes spelen op de Hertgang 😂
Rancune, jaloezie en afgunst 👍 ❌❌❌

Maar jullie hebben Bates verslagen! 👍😂

stakkers!
Vind ik leuk
B H +461
donderdag 28 maart 2019 om 10:02
En dan toch beter dan ajax zijn. Meeloper
Vind ik leuk
vrijdag 29 maart 2019 om 08:17
Ach, je trolt maar een end weg. Volgende week start je wéér een nieuw accountje.

Beter zeg je...!?
dan moet je eerst beter worden!
Profiteren van het dubbele programma van Ajax is eerder iets om je voor te schamen!
Als je beter was had je zelf wel een dubbel programma gehad.
En over de beker zullen we het maar niet hebben denk ik.
Beter is als je meer gewonnen hebt dan de ander; en daar lig je ver in achter; die strijdt hoef je dus niet aan te gaan.
Gewoon een provincie club.

Maar je bent een flapdrol dat je loopt te trollen, en vind mezelf te volwassen om nog aandacht aan je te besteden, dus verwacht niet dat ik je B.H. berichten nog ga lezen. (Net als de meeste mensen, want het is geen recent artikel meer)
Succes loser!!! 👍
Vind ik leuk
Gordito +815
vrijdag 29 maart 2019 om 09:22
Aldus de loser die zichzelf, tegen beter weten in, nog een beetje moed in probeert te praten. Wat frustratie en een gelukkige loting wel niet met een weldenkend mens kan doen.
Vind ik leuk
vrijdag 29 maart 2019 om 10:59
Precies deze tekst is aan jou gericht.
Met name het deeltje frustratie.
Je had tweede kunnen eindigen in de pool, maar niet als je de bus gaat parkeren bij een voorsprong.
Inter is uitgeschakeld door Eintracht Frankfurt en ik heb de Spurs nog nooit zó slecht gezien in Tottenham!
Dus rot lekker op met je slechte excuusjes!
Je bent het louter aan jezelf te danken!
Maar volgend jaar wéér een nieuw jaar!!
Wat een mega sukkel!
Ik ga ook niet meer de moeite nemen om jouw berichten te openen.
Tis bovendien toch reeds een oud artikel!
Je mondje is voorlopig wel een jaartje gesnoerd weer!
Houdoe hè, excuus Truus !
Vind ik leuk
B H +461
vrijdag 29 maart 2019 om 10:09
Als Ajax ( nep) supporter mag je roepen wat je wil. Knvb beker zal de enige worden in de laatste 5 jaar. De laatste 40 jaar is Psv iig de beste! Dat jij de amateurtijd meetelt, prima nep supporter
Vind ik leuk
lollol +116
woensdag 27 maart 2019 om 22:55
Europees succes? Keep on dreaming... wellicht de beker, maar dat is dan ook het enige succes dit seizoen!
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 23:32
Jullie mogen blijven dromen, want het gebeurt namelijk niet.
Jullie mogen lekker Ajax wedstrijden kijken en zelf trainingspartijtjes spelen
Rancune, jaloezie en afgunst 👍 ❌❌❌
En de ballen, stakkers!
Vind ik leuk
B H +461
vrijdag 29 maart 2019 om 10:10
Pag 819
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:34
Gewoon stickertje opplakken ja heeft ook bij Ajax gevoetbald en netto onderhandelingen laten fixen
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 26 maart 2019 om 20:03
Daar was het niks
Vind ik leuk
MN223 +1751
woensdag 27 maart 2019 om 00:05
Ik maakte een grapje met een verwijzing naar allesreiniger van hetzelfde merk, maar dat is verwijderd?!

RAAR
Vind ik leuk
donderdag 28 maart 2019 om 14:39
Je bedoelt 86. En hij gaat naar Barcelona.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:07
Welcome back Timmio 😊
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:10
Ik ben nooit weggeweest :)
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:11
Lozano moet je met een strik erom verkopen als er 40 miljoen geboden wordt, hij is geen 40 miljoen waard. Bergwijn is een ander verhaal die zou 45/50 kunnen opbrengen als meerdere clubs tegen elkaar opbieden.

Het gekke is natuurlijk wel dat Bergwijn indien Ajax speler was geweest wel 75 miljoen opbrengt.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:12
Lozano levert maar 60% van zijn transfergeld op....
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:17
Ze dachten bij PSV aan 70 miljoen voor Lozano waar ik toen al riep, 30 miljoen komt eerst aangezien hij veel te beperkt is. Leg eens de techniek van Lozano en Neres naast elkaar dan zie je direct hoe beperkt Lozano is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 18:38
Leg de cijfers maar eens voor de grap naast elkaar. Samba is leuk maar het gaat om de productie... Neres is geen schim van Lozano wanneer we over echte cijfers gaan praten zoals goals, assists en prijzen. Wel je feitjes kennen, blaaskaak! 😉
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:42
Sorry dat ik het zeg hoor als PSV fan ,maarr Neres was toen hij alles speelde MVP van de Eredivisie....


EDIT: oke. Geen MVP natuurlijk, maar wel een heel goede speler
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
Only1nr7 +1596
dinsdag 26 maart 2019 om 18:52
Klopt, eredivisie. Topclubs kijken vooral naar de prestaties van spelers bij hun land. Lozano daarin natuurlijk veel verder dan Neres. Maar wie weet gaat Neres ook daar scoren...
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:53
Ja maar Neres heeft ook concurrentie van Neymar en Lozano van niemand dus die vergelijking is flauw
Vind ik leuk
ArieBombarie +43466
dinsdag 26 maart 2019 om 18:59
Naar het land of naar de prestaties op het allerhoogste niveau? De CL bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:50
Nou, meer naar de prestaties in de CL.
Vind ik leuk
B H +461
woensdag 27 maart 2019 om 01:52
Vanaf halve finale
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 01:54
Nee hoor, kijk alleen al naar de selectie van Neres voor Brazilië. Ik vraag me af of hij geselecteerd was als hij niet zo had geschitterd tegen Real.
Vind ik leuk
B H +461
woensdag 27 maart 2019 om 01:57
Klopt. Denk het ook niet. Tenslotte speelt hij zelden bij de 2e club v ons land.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1031
dinsdag 26 maart 2019 om 20:59
Clubs kijken naar de CL, en wat heeft lozano laten zien in de CL? Leg dat even naast neres, met je harde cijfers....
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 19:32
Wanneer was hij dat? Haha! Aan zijn cijfers niet te zien hoor. Ook dat jaar heeft Hirving het beter gedaan.

Je praat onzin, Timmio. Ook jij moet beter je feiten kennen. Zelfs in Neres zijn beste seizoen was Lozano productiever.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 21:11]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 19:33
2018 nog....
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 19:34
Mvp? Kijk nog eens goed...
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 19:40
OHnee klopt. Wel goede statistieken verder
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 19:44
Precies dat bedoel ik. Verder moet je minder aandacht schenken aan de Ajax propaganda, het staat je niet.

Terwijl die Ajacieden die je een like hebben gegeven, liken het zonder ook maar de feitjes te checken. Zegt ook genoeg eigenlijk, toch? Want mvp van de ED is Neres nooit geweest en ik durf te stellen dat hij dat nooit zal worden ook.

Hirving komt met zijn cijfers meer in aanmerking voor die prijs. Dat is mijn mening niet maar de cijfers die voor zich spreken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 19:45]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 19:49
Ajax ''propaganda'' gaat me weer te ver. Je hebt het hier tegen een ras echte PSV'er.

Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 19:51
Maar precies daarom zeg ik het ook. Geloof dat wat je ziet en niet dat wat de kranten je schetsen want dan heeft Ajax gewoon de triple terwijl de verhoudingen van de gemiddelde bookmaker toch echt anders beweren en de kans op weer een jaar niets een stuk realistischer is voor ze.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 19:53]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 19:53
Ja maar het scheelde niet veel of Neres had 'm wel gepakt..
Het is meer een foutje van herinnering natuurlijk. Op de MVP lijst eindigde Neres alsnog best hoog . (Onder Ali die de laatste 4 duels 2 hattricks scoorde en onder Berghuis)
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 20:00
Alsnog best hoog maar niet hoger dan Lozano! Hirving Lozano vorig seizoen 17 goals en 11 assists. Neres maakte 14 goals en leverde 13 assists.

Vandaag de dag staat de teller van Lozano op 15 goals en 8 assists en zijn de cijfers net als de speelminuten van Neres ver te zoeken.

Ondertussen heeft Lozano wel even een landstitel binnen weten te harken en gaat hij ook voor Mexico richting dubbele cijfers. Neres moet daar toch nog eventjes op wachten... De een ueeft een WK in de benen en de ander? Heeft Neres al zijn debuut mogen maken voor Brazilie?

[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 20:03]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 20:07
Ik keek net nog naar de cijfers die wikipedia voorschakelden en die gaven ze dezelfde score. 3 goals meer voor Lozano en 3 assists meer voor Neres.
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 20:08
Er zijn sterkere bronnen dan wikipedia wanneer het om voetbalstatistieken gaat.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 20:09
Heb je wel gelijk ja...
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 26 maart 2019 om 22:03
Precies, check ipv Wiki altijd eerst katinzak. Tjonge jonge, 3 om 3, waar gaat het over. Statistieken in landenteams kun je idd niet vergelijken. Neres heeft vele malen meer concurrentie dan Chuckie. En via de CL heeft Neres meer aandacht dan Lozano. En in de ED heeft Neres ook meer te maken met een roulerende voorhoede. Dus spoel alle statistieken maar door de🚽
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 23:29
Nognaals, Tadic en Hakim rouleren een stuk minder. Cijfers van Neres in de CL zijn niet beter dan die van Hirving.

Neres is een bankzitter. Als ik Lozabo vergelijk met een Ajacied dan zou ik hem naast Hakim om Tadic zetten. Dat zijn namelijk jet als Lozano gewoon basisspelers.
Vind ik leuk
Rapoe +134
dinsdag 26 maart 2019 om 22:16
Ik vind zo'n WK vergelijking nergens opslaan. Omdat mexico vergeleken met Brazilië zo'n matig team heeft kan lozano wel op een wk staan en heeft neres gewoon grotere en betere namen voor zich. Indien lozano bij Brazilië speelde had hij ook geen WK op zijn naam. Ik weet dit is een als als verhaal, maar als je zo graag op de feiten wilt zitten om lozano omhoog te praten. (Wat op basis van zijn statistieken terecht is) moet je ook een realistische kijk behouden hoe het komt dat de een op een wk speelt en de ander niet. De manier waar je het nu op doet, lijkt op een manier om op neres neer te kijken. Lozano heeft nou eenmaal minder/slechtere concurrentie dan neres.
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 23:11
Dat verabdert niets aan het feit dat Lozano een dragende speler is voor zijn nationale team en Neres niet. Net als dat Lozano tot de smaakmakers en steunpilaren behoort van de regerend landskampioen en koploper daar waar Neres geen vaste waarde is bij de nummer 2 van NL.

Je kunt van Neres geen Mexicaan maken en van Hirving geen Braziliaan en dus is de enige juiste vergelijking, de vergelijking die ik nu maak.

Je vergelijkt dus de cijfers van de ploegen waar ze wel spelen niet de wedstrijden die ze nooit gespeeld hebben of zullen spelen. Dan kom je al snel tot 1 conclusie, Neres moet eerst maar eens wat aan zijn productie doen alvorens hij zich kan meten met een Hirving. 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:16]
Vind ik leuk
Peter Hofman +1031
dinsdag 26 maart 2019 om 21:01
Vplgens mij was hij de eerste helft van de comp. Wel de mvp.
Vind ik leuk
Summit +942
dinsdag 26 maart 2019 om 19:50
Nope, vorig seizoen was Berghuis MVP in de eredivisie. Of bedoelde je MVP van Ajax?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 19:51
Ja ik dacht aan de strijd tussen Berhuis en Neres inderdaad en dacht dat Neres die had gewonnen


(al had Ali in 2018 natuurlijk gewonnen )
Vind ik leuk
AFP +3719
dinsdag 26 maart 2019 om 19:32
He Katinzak blaaskaak, Neres speelde minder aantal wedstrijden dan Losjaantje.
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 19:34
Lozano is kampioen.
Vind ik leuk
AFP +3719
dinsdag 26 maart 2019 om 19:36
Neres wordt kampioen. Lozano past met zijn egoïstische spel nergens in Europa, wel als bankzitter naast Diego Lainez misschien ? Dan kunnen ze met elkaar van die kartelpraatjes gaan voeren.
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 19:41
Misschien als je het vaak genoeg roept dat je ook nog eens gaat geloven in dat slap gelul van je. 😂

Jij ook een fijne avond verder! ✌
Vind ik leuk
AFP +3719
dinsdag 26 maart 2019 om 23:27
Beter slap gelul dan geen stijve kunnen krijgen katinzak zoals jij daar last van hebt.
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 23:30
Het ersgte is als je niets anders meer over hebt dan je druk te maken over andermans sexleven. Dan zou ik mij pas zorgen gaan maken.

Mocht je er andere dingen mee bedoelen dan stel ik je bij deze teleur. Ik val niet op mannen en dus zal jij mij geen erectie kunnen bezorgen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:31]
Vind ik leuk
AFP +3719
dinsdag 26 maart 2019 om 23:36
Het ergste is dat als jij door mij uitgeluld bent, jij vindt dat ik slap lul. Heb je je eigen fantasieën wel eens gelezen ? "Lozano kampioen " ha ha.
Dat je zo opvallend opgewonden reageert op mijn toespeling dat je geen stijve kan krijgen betekent dat je daar echt last van hebt.
Sorry ik kan je daar niet van af helpen, ik val ook niet op mannen.
Vind ik leuk
katinzak +314
woensdag 27 maart 2019 om 09:02
Ja, Lozano is landskampioen. PSV is kampioen en het leuke is, ook nu zijn we de koploper. Ter informatie: Ajax is dat nu al de 5e seizoen niet.

Verder vind ik je uitspraken zeer ongepast. Nogmaals, over mijn penis praat ik niet met mannen. Dat jij dit wel doet heeft waarschijnlijk alles te maken met je voorkeur. Ik ben in tegenstelling tot jou geen homo en stel voor dat je dus iemand van je eigen soort zoekt en met hem al je "geheimpjes" deelt, niet met mij.

Iemand die de Eredivisie zegt te volgen maar niet eens weet wie de huidige kampioen is... Met hem wil ik niet eens over voetbalcijfertjes praten. Haha Je blijkt namelijk nog dommer dan dat je op het eerste oog leek. Dat is in jouw geval best wel knap!
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 maart 2019 om 09:16]
Vind ik leuk
AFP +3719
woensdag 27 maart 2019 om 10:35
Heel erg leuke mail van je Katinzak, daar krijg jij van mij een like voor.
Als er één is die voortdurend begint over homofilie ben jij. Dat geeft niet hoor, homo zijn is niet abnormaal in onze samenleving. Dat jij suggereert dat ik homo ben mag, alhoewel ik het niet ben, maar het heeft geen zin om het te ontkennen bij jou.

Dat ik dom ben is ook niet zo erg, zo lang ik maar niet zo arrogant (om niks) en trots op weinig ben.
Voor de rest geen kwaad over je, relax alleen meer, want jij komt zo opgewonden over. En je mag je piemel houden, want ik heb zelf al een goede die nog prima functioneert. Zoek maar een ander.
Ik ga je een hele fijne en zonnige dag toewensen en enorm veel voetbalplezier.
Groeten.
Vind ik leuk
3Bier +15647
woensdag 27 maart 2019 om 07:28
Isimat ook, toch vind ik de Ligt beter
Vind ik leuk
katinzak +314
woensdag 27 maart 2019 om 09:23
Ik vind Frenkie ook beter dan Kevin Strootman. Ja dus?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:44
idd bankzitter...2e keus........
Vind ik leuk
Markieee +1276
dinsdag 26 maart 2019 om 19:37
Net bepaald waar. Neres heeft dit seizoen wat minder gespeeld, waardoor zijn cijfers dit seizoen iets minder indrukwekkend zijn, maar nog steeds heeft hij iets van 7/8 goals en 11/12 assists en vorog jaar was hij mvp van Ajax. Daarbij is Neres veel meer een teamspeler en hoeft ie het niet, zoals lozano, alleen van zijn snelheid te hebben. Neres heeft ook nog veel potentie, waar er bij Lozano toch ook minder ruitme lijkt voor verbetering.
Vind ik leuk
leozao +2692
dinsdag 26 maart 2019 om 22:02
Wat heeft dat mexicaantje nog gepresteerd in 2019? David met belangrijke goals en assists. Ook nog eens een team player, i.p.v. van dat egoistische mannetje Lozano. En: onze David behoort tot de Selecao do Brasil, het meest prestigieuze landenteam ter wereld.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 23:03
Bizar zo'n verhaal maar goed, hoeveel wedstrijden speelde Lozano en hoeveel Neres omdat Ajax in sommige wedstrijden het elftal aanpaste aan de tegenstander. Ajax speelde al zo'n 55 wedstrijden en dat regionale clubs nog niet eens 30 statistieken is niet je ding knul.
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 23:07
Statistieken zeggen 8nderdaad zoals jij ook al stelt dat Neres niet eens een vaste waarde is bij Ajax daar waar Lozano tot een van de dragende spelers is van de regerend kampioen en koploper, PSV.

En dan kan je wel leuk en tof doen over hoe Ajax zich aanpast maar een plekje voor Hakim of Dusan is er altijd, voor Neres zo nu en dan. 😉

Mag jij lekker weer voetbal volgen op VP en eventueel de Telegraaf maar kom geen onzin verkopen over cijfers en statistieken want die spreken voor zich.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:08]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 23:15
Vreemd verhaal maar goed, als je zo goed speelt als PSV, uit de beker vliegt en uit Europa met dergelijke cijfers zijn de statistieken geweldig, je hebt verzaakt als club en niet alleen Lozano als stervende zwaan.

Vertel eens de statistieken van vrouwtje Lozana in Europa en leg dan die van Neres er eens naast. Dat het regionale clubje beter scoort is meer het geloof in je eigen falen dan gebaseerd op de werkelijkheid.

Dat het denkvermogen van de gemiddelde provinciaal als jij niet verder komt dan wat jij tentoon spreid weten we al lang.

Nog even dit!

Een kwartier later ging het bord met nummer zeven omhoog in Praag. David Neres van Ajax kwam het veld in en maakte daarmee zijn debuut voor Brazilië, waarna hij direct waardevol was voor zijn ploeg. Eerst bereidde hij de 1-2 van Gabriel Jesus voor, waarna hij bij de 1-3 van wederom Jesus een belangrijke rol speelde met een knap hakje. Beide treffers vielen in de laatste tien minuten van de wedstrijd en daarmee haalden de Brazilianen de zege dan ook binnen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:17]
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 23:24
Oke, blaaskaak... vreemd verhaal zeg je? Lozano goed voor 2 goals en 1 assist in de CL, daar heeft Neres toch twee wedstrijden meer voor moeten spelen. Nogmaals, wel je feiten kennen alvorens je komt praten om te praten.

In geen toernooi, team of competitie is Neres productiever dan Lozano. Hoe graag jij dat ook zou willen. En jouw grote Ajax staat gewoon op plekje twee. Geen scheetje verder dan een dag of 1100 geleden weet je wel.

Verder gun ik jullie de succes in de CL van harte. Mocht ook wel een keer na 13(!) Jaar.

Voortaan neem de cijfers erbij want bij je eerstvolgende kletskoek neem ik niet eens meer de tijd om op je te reageren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:27]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 23:32
Weet je, aan het einde van de rit worden randen en standen op gemaakt en niet zoals een provinciaal knulletje wil en ik begrijp best dat jij je aftrekt op Dolberg wetende dat dergelijke spelers onbereikbaar zijn voor een club als pisvee.

Dat jij Lozano hoger in schat prima hoor we zullen zien wat de transfersommen zeggen van de beperkte Lozano en de zeer begaafde Neres....dat is meetbaar aan wat ze kunnen als speler.

Nou geen natte dromen krijgen knul, wij houden Neres graag vrij van enge ziektes.
Vind ik leuk
katinzak +314
woensdag 27 maart 2019 om 09:12
Dat jullie rekenen in transfersommen was mij al duidelijk. Wij kijken naar de statistieken en prijzen. Verder merk ik aan je bericht dat je nog behoorlijk jong bent en daarnaast ook nog eens slecht bent opgevoed. Om die reden weiger ik mij verder te verwikkelen in discussies met je. Alles wat ik tot nu toe hier gezegd heb is duidelijk af te lezen aan de cijfertjes van de twee spelers. Het is dus niet bepaald een mening maar een feit dat Lozano productiever is dan Neres. Dat jij/jullie daar moeite mee hebben, begrijp ik ook.

Ik wens je verder een aangename dag, het ga je goed! 👍
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 maart 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 13:22
Jong en slecht opgevoed?

De kortzichtigheid is troef bij de psv supporters dat merken we wel weer. Lozano beter dan Neres omdat Ajax meer kan rouleren ach ja je moet toch wat verzinnen.
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
woensdag 27 maart 2019 om 17:00
Houd jij je maar lekker bij je cijfertjes, geïnteresseerde clubs en transfersommen zeggen mij veel meer. Dat jij niet wilt begrijpen dat Ajax beter in staat is om te rouleren dan Psv. Ook dat Neres vaker rouleert dan bv. Zijech of Tadic heeft ook te maken met leeftijd. Buiten dat heeft Neres dit seizoen geen wedstrijd minder gespeeld dan Chuckie. Dan nog even over jouw vergelijking in de CL tussen die twee. Het rendement (lees "waarde") van Neres zijn inbreng is belangrijker dan die van Lozano. Met als hoogtepunt zijn goal tegen Real. Maar ja, die was volgens jullie, net als Bayern, helemaal uit vorm.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 26 maart 2019 om 18:53
Nee Napoli gaat een team rondom Neres bouwen.😂😂😂😂

Die zijn echt niet gek.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:51
Net alsof ze dat wel bij Lozano gaan doen😂😂😂😂

Die zit gewoon op de bank bij de huidige bezetting van de aanval in Napels.
Vind ik leuk
katinzak +314
dinsdag 26 maart 2019 om 20:53
Lozano speelt gewoon elke wedstrijd daar waar Neres de bank warm houdt. Wederom een blaaskaak... Is er iemand hier die over voetbal wilt praten?

Man man man, wat een niveautje hier.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 21:40]
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 26 maart 2019 om 22:07
Precies, wat een niveautje, vergeet niet dat Neres meer wedstrijden speelt dan Lozano. Of zit PSV ook nog steeds in de CL en beker.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 23:35
Btw, hem zien schitteren bij Brazilië vanavond? Lozano zou niet eens bij de Braziliaanse selectie zitten als hij een Braziliaan was😂
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:41
Neres...bankzitter van ten Hag
Vind ik leuk
B H +461
woensdag 27 maart 2019 om 01:51
Lozano is 3x beter dan dat windoog!
Vind ik leuk
HJR +9165
dinsdag 26 maart 2019 om 18:18
Over de winst 60% mag ik hopen :)
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:18
Ja hoop ik ook natuurlijk haha
Vind ik leuk
Piet Ajacied +6020
dinsdag 26 maart 2019 om 19:16
Bergwijn is een Ajax speler geweest ;0)

Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:45
Nee hoor, wou ook al niet............wilde naar de top, kampioen spelen..........goede keuze dus............
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 20:46]
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 26 maart 2019 om 22:08
Toch jammer dat je als speler kiest voor 1 competitie en daarin kampioen worden dan goed presteren op 3 fronten...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 22:09]
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
dinsdag 26 maart 2019 om 19:20
Op zich is dat nog niet zo gek toch? Kijk naar het verschil in de europese prestaties. Als Psv hoger was geeindigd hadden Bergwijn en Lozano ook meer opgebracht gok ik. Enne, zonder disrespect, spelers van Ajax leveren al jaren meer op
Vind ik leuk
Stom +727
dinsdag 26 maart 2019 om 19:48
Dat laatste is ook niet gek en het verbaast mij dat mensen daar zo'n punt van maken. Maar dat komt niet door de clubnaam. Dat komt door de prestaties.

PSV klimt uit de financiële afgrond. Ze hebben daardoor de afgelopen jaren op verschillende posities geen toppers gehad. Kijk naar de huidige CV's. Des te knapper de goede prestaties. Er is aangevuld met Moreno, Guardado, Van Ginkel. Die leveren vanwege huur of herenakkoord weinig op.

Door het matige elftal is er door Cocu en Van Bommel op resultaat gespeeld. Gewonnen is er veel maar dat was niet altijd leuk of mooi. Dat gaat ten kosten van de marktwaardes. Soms is er ook leuk verkocht (denk aan Depay en Locadia) maar nog niet structureel.

Nu het financieel beter gaat en de jeugdopleiding sterk is verbeterd kan de kwaliteit van de selectie omhoog en kunnen ze langer nee verkopen. Daarmee gaan de prijzen ook bij PSV omhoog, richting wat Ajax al vaker krijgt.
Vind ik leuk
MeAgain +7178
dinsdag 26 maart 2019 om 20:29
Psv heeft ook altijd wel goede verkopen gehad hoor. Van Nistelrooy bv.
Psv stond jaren bekend als handelshuis door hun sterke aan en verkopen.
Vind ik leuk
Stom +727
dinsdag 26 maart 2019 om 20:45
Da's ook zo. Dat onderschrijft eens temeer mijn stelling dat het gemiddelde prijsverschil tussen Ajax en PSV tijdelijk en enkel van de laatste jaren is. Maar dat weten een hoop kinderen hier niet, of willen het niet horen omdat hun clubje dan niet meer op een voetstuk staat ;-)
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
dinsdag 26 maart 2019 om 21:53
Ik vind dat Ajax juist veel te weinig voor hun spelers kreeg en PSV dat jarenlang beter deed..
Zlatan Eriksen en Suarez allemaal belachelijke lage prijzen voor gekregen.
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 26 maart 2019 om 22:20
De prijzen van toen niet te vergelijken met nu maar wel alledrie veel aan gehad en aan verdiend
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 22:23]
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 26 maart 2019 om 22:20
Sterke aan- en verkopen? 😂😂 Van Nistelrooij werd gekocht door Sc Heerenveen van Psv buurman Den Bosch voor 650.000 gulden. Later nam PSV hem over voor 12 miljoen...... Hetzelfde geldt voor Huntelaar. Verkocht door Psv voor 9 ton aan hetzelfde Heerenveen die hem amper anderhalf jaar later doorverkoopt aan AJAX voor 9 miljoen 😂😂
Vind ik leuk
Binkie +203
dinsdag 26 maart 2019 om 20:02
Nog niet
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:04
Hoezo gek ?:)
Vind ik leuk
Jozef +45148
dinsdag 26 maart 2019 om 18:22
Ach, als ze het niet vragen kunnen ze het niet krijgen. Toptalent, dat zeker, maar nog wat bleekjes in Oranje en de CL. Vrij belangrijk denk ik om zoveel geld te kunnen krijgen...

Depay deed het minstens zo leuk in zijn laatste PSV en ik denk zelf dat die herinnering nog wat na galmt...
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:24
Ik vi nd het ook nog niet de tijd voor Bergwijn om de stap te zetten. Hij moet gewoon blijven

Vond ik van Memphis toen ook niet trouwens, maar daar zat wel net wat meer in op het moment dan bij Bergwijn en onder een Manchester dat niet verdedigt op zijn Louis's of Mourinho's had hij het wel gered denk ik
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3347
dinsdag 26 maart 2019 om 18:36
Ik zei toen al dat Memphis gewoon had moeten blijven.
Hij was eventjes de man maar pas als je echt 1 of 2 seizoenen constant gedraaid heb kan je zeggen dat je er klaar voor bent.
Ik vind zelf ook dat frenkie de jong te snel weg gaat terwijl ik de ligt die jonger is wel rijp vind.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:43
Ben ik het mee eens hoor, maar hij had dan ook zeker meer kunnen kosten vind ik en onder een aanvallend team had hij echt wel kansen gehad
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:46
De ligt krijgt een hoge bal over zich heen en is meteen zijn orientatie kwijt..
Vind ik leuk
LarsNL16 +3655
dinsdag 26 maart 2019 om 18:38
Bergwijn moet inderdaad nog lekker een jaartje bij PSV blijven, alles spelen, Europees voetbal spelen en daarna nog een EK met Nederland. Laten wij tegen die tijd maar zien hoe ver hij dan is
Vind ik leuk
John M. +5134
dinsdag 26 maart 2019 om 19:12
Bergwijn bleekjes?
Vind ik leuk
Jozef +45148
dinsdag 26 maart 2019 om 19:17
Ja.

Bij hem valt dat sneller op dan bij vd Beek...😁
Vind ik leuk
John M. +5134
dinsdag 26 maart 2019 om 19:22
Daar heb je gelijk in, van de Beek kan niet bleker, hoogstens blauw worden. Toch vind ik bleek bij Bergwijn ietsjes overdreven.
Vind ik leuk
Jozef +45148
dinsdag 26 maart 2019 om 19:27
Haha, ik hoop dat je me begrijpt. Dat lijkt me het belangrijkste. Misschien had ik flets of onzichtbaar kunnen zeggen, maar het eerst is ook onmeetbaar en het tweede feitelijk ook onjuist.
Ik vond hem gewoon nog niet zo goed bij Oranje en in de CL. Om die reden vind ik het bedrag voor dit grote talent wat overdreven...

Vind ik leuk
John M. +5134
dinsdag 26 maart 2019 om 19:32
Natuurlijk begrijp ik je, ik wou je een beetje stangen.
Vind ik leuk
Jozef +45148
dinsdag 26 maart 2019 om 19:34
😡

Gelukt.

😁
Vind ik leuk
John M. +5134
dinsdag 26 maart 2019 om 19:37
Jij kan er tegen, er zijn er genoeg op VP die er razend van worden.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:27
Dan kun je wel heel lang wachten. Wat hebben die 2 laten zien dat je het recht hebt om zulke bedragen überhaupt in overweging te nemen. Wees blij dat je voor beiden samen 60 miljoen krijgt. Meer ga je er echt niet voor krijgen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:29
Wat heeft de Jong laten zien dat 75 miljoen waard was?
Dolberg met zijn kaartje van 60?

Tijden veranderen. Voetballers kosten nu eenmaal meer tegenwoordig...
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:34
We kunnen hier lang over discussiëren, maar heeft geen zin. We gaan het zien. Ik zeg je alleen wel dat je er niet te veel van moet verwachten. In ieder geval niet die bedragen die jij opnoemde. Die van Ajax hebben sowieso meer laten zien dan die van jullie. Dat is niet mijn mening, maar een feit. Die vergelijking moet je niet eens willen maken
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:44
Wat hebben ze laten zien dan?
Dolberg speelt nooit want die bleek niet goed genoeg en de Jong speelt pas 1 jaar goed.

Hij heeft wat speciaals, oke, maar zeker niet 75 miljoen speciaal...
Vind ik leuk
Mosquito +22519
dinsdag 26 maart 2019 om 18:52
Je hoeft geen inhoudelijke reactie te verwachten van hem.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:54
Van jou ook niet, maar toch reageer ik erop
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:55
Jij hebt wat mij betreft helemaal gelijk. Dolberg heeft nog nóóit laten zien zo goed te zijn. Leuk eredivisie spitsje meer niet en minder ook niet.

Als Feyenoorder ben ik jaloers op een Bergwijn.

Frenkie doet het nu geweldig maar heeft in verhouding nog niet die 75 miljoen bewezen.

Alleen in Amsterdam denken ze dat zelfs de waterdrager 100 miljoen waard is, realisme altijd ver te zoeken..
Vind ik leuk
ArieBombarie +43466
dinsdag 26 maart 2019 om 19:01
Ah dus omdat ze in Amsterdam dachten dat Frenkie 86 miljoen waard was, betaalden ze dat vanuit Barca en hadden ze het vanuit Parijs net zo lief willen overmaken ;)
Vind ik leuk
AVDV +1633
dinsdag 26 maart 2019 om 19:22
Ze betalen omdat ie potentie heeft, niet omdat ie nu al dat geld waard is.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:29
Is opvallend. Topclubs bieden het en zijn bereid om de bedragen te betalen, maar het wordt Ajax aangewreven dat ze voor de "waterdrager" de hoofdprijs willen. Het zijn jonge, exceptionele talenten die nog lang niet op de top van hun kunnen presteren.
Vind ik leuk
Stom +727
dinsdag 26 maart 2019 om 19:54
Onzin dat Ajax hier iets raars doet. Verkopende clubs bepalen uiteindelijk de prijs niet. Da's afhankelijk van de interesse uit de markt. Die was voor Frenkie de Jong heel groot en dat dreef de prijs op.

Voetballers of huizen, beide een perfect kapitalistische markt van vraag en aanbod. Ze zijn waard wat de gek er voor wil betalen. Dan kan je die kopers van de pot gerukt vinden, maar dat verandert niets aan de situatie dat ze het blijkbaar waard zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 22:04
Ik doel op het geroep en geblaat van de supporters zelf.
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
dinsdag 26 maart 2019 om 19:02
heeft niet veel laten zien bij het NLse elftal helaas
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 26 maart 2019 om 19:07
Hahahahahahahahhaahha
Vind ik leuk
Plattekar bv +35831
dinsdag 26 maart 2019 om 19:20
Bergwijn voor 50.000.000euro en lozano voor 30.000.000 ..prima. Malen, Gakpo , Romero, Luuk..ze staan allemaal klaar. Wel voor dat geld 1 of 2 giganten voor centraal achterin kopen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1828
dinsdag 26 maart 2019 om 19:35
@Timmio: Ik (Ajacied) ben het volledig met je eens.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:37
Bergwijntje gaat in het rijtje Affelay, Labyad, Aissati, Maher eindigen. Sorry, is gewoon zo.
Vind ik leuk
Senn +7950
dinsdag 26 maart 2019 om 21:56
Waarom?
Vind ik leuk
AFCA9 +786
dinsdag 26 maart 2019 om 21:25
Ga je als PSV nooit krijgen
Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 17:55
wat hebben we nou eigenlijk van hem gezien ook afgelopen zondag.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 17:56
Je moet wachten op aanstaande zondag, niet afgelopen. Dan weet je wel wat we bedoelen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 17:57
Internationale wedstrijden haken PSV'ers af
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 17:58
Zolang we er maar staan wanneer we er moeten staan vind ik het helemaal prima
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5832
dinsdag 26 maart 2019 om 18:02
Timmio, je oude naampie weer terug?:) waar is dat shirt van op je ava? Je geliefde york haha? Of was jij dat niet
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:11
Ja mijn naampie weer teruggenomen inderdaad haha. Wel met de sterretjes want de naam zonder sterretjes is wegens trollen uit 2016 bevroren :)

Shirtje is het nieuwe shirt van York inderdaad. Ze hadden een poll gemaakt van 3 shirts voor volgend seizoen en deze had nipt gewonnen ! (Ik had op een andere gestemd die 90% van de tijd voorrstond maar aan het einde 1% te weinig had :))
Vind ik leuk
Dani82 +3809
dinsdag 26 maart 2019 om 18:01
Je slaat de spijker op zijn kop.
We moeten wachten tot hij zondag in de mickey mouse competitie weer aan de gang gaat. Want op het grote podium zie je nog niet veel van hem ;)
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:06
Moest jij toevallig werken tijdens de wedstrijd van PSV tegen Inter, Barca en in het nationale elftal tegen Frankrijk?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:12
JUIST! Gewoon een hele goede speler, die nog véél beter gaat worden dan hij al is. Ik vind wel dat je er alles aan moet doen om hem nog 1 jaar in Eindhoven, beter voor beide partijen
Vind ik leuk
Dani82 +3809
dinsdag 26 maart 2019 om 18:57
Ik heb inter en barca gemist ja helaas, maar sammenvatting wel gezien.
Tegen frankrijk heb ik er van genoten! Dus ik weet wel wat hij kan... had je mijn knipoog gemist?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:59
Nee had je knipoog niet gemist haha! Ik heb altijd geleerd, dat ik elk "grapje" een kern van waarheid zit. Dus ging ik er toch op in ;)
Vind ik leuk
Polly11 +4296
dinsdag 26 maart 2019 om 18:18
Grote podium stadhuis plein al vaak gezien, dit jaar weer
Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 18:03
Ja ik weet wat je bedoeld dan wordt hij naar 1 uur voetbal gewisseld. ik denk dat psv met 14 miljoen blij mag zijn. Ja tegen pec zwolle de graafschap nac en zo gaat het wel maar tegen Vitesse Az Feyenoord is het al minder.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 18:06
Deed hij mee zondag ? Of werdhij gespaard voor aanstaande zondag?
Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 21:37
Ja in de nederlanse competitie is hij wel aardig hoor.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 21:48
Bergwijn heeft het altijd moeilijk in de JC arena
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 18:09
Ach Bergwijn kwam erin en NL maakte 2 goals. Toeval? Denk het niet heh
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:13
Kwam doordat Babel eraf ging, wat een prutser was dat..
Vind ik leuk
Tarcotsira +934
dinsdag 26 maart 2019 om 18:38
Die Babel is echt een schaakstuk jongens !!
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 26 maart 2019 om 19:11
Elia is lekker 🤩🤩
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 19:26]
Vind ik leuk
HJR +9165
dinsdag 26 maart 2019 om 18:22
En Feyenoord wint met 10-3 van Real.
Zo redeneert iemand die geen verstand van voetbal heeft ;). Houdt totaal geen rekening met andere factoren
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
Beter geen verstand van voetbal dan helemaal geen verstand.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 26 maart 2019 om 19:10
0-3😂😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 19:26]
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 19:13
Twee geweldige acties van bergwijn !!
Gaat zeker weg !!
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 20:08
Bergwijn heeft geen bal geraakt
Bergwijn is géén één keer in kansrijke positie gekomen
Babel miste twee grote kansen en was veel meer aanwezig
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 20:11
Nee joh.
Het was 10 tegen 11. Daarom ging het alsnog mis😁😁.
Je bent na die eerste helft zeker vaker gaan pissen in de tweede helft en hebt wat goede combinaties met Depay gemist?
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 21:47
Balletje breed en terug noem je ook al een goede combinatie?
Geen één keer gevaarlijk voor het doel (of speelde hij controlerend)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 21:48
Dus je vond Blind en Frenkie hetzelfde doen.
Want dat deden ze.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 21:49
Stonden blind en frenkie ook in de spits ?
Naar welke wedstrijd heb je gekeken?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 22:40
Sjonge.
Jij snapt dus nul van voetbal.
Dat is dus bij deze helder.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:04
Haha
Wat helder is dat jij de wedstrijd niet hebt gezien
(Straks ga je nog zeggen dat je voor PSV bent)
Haha
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:15
De wedstrijd werd hier in Spanje gewoon uitgezonden, stakker.
En na 12 jaar versta ik het commentaar echt wel en Bergwijn kreeg zeer goede kritieken hier.
Hij deed wat anderen niet voor elkaar kregen.
De Duitsers kregen geen vat op zijn loopacties.
Maar ja. Jij weet het beter. Dus wie ben ik en wie zijn de echte kenners
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:20
Haha
Ik zou eens kijken hoe goed Neres vanavond was
Dan zie je meteen het verschil
Een aanvaller moet gevaarlijk zijn in het strafschopgebied en voor het doel
Niet ergens op het middenveld ,tikkie terug en breed
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:21]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:25
Dus Frenkie met zijn tikkie terug en breed. Blind met zijn altijd tikkie terug zijn prutsers?
En Neres. Komt net kijken. Zat tot voor kort op de Ajax bank en is nu ineens jouw referentie kader??
Jij lult lekker mee met de pers. Maar kan niet zelf zien wat er echt op een veld gebeurd.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:31
Haha
Arme jij
Ik zal het proberen uit te leggen (speciaal voor jou))
Een aanvaller moet zijn acties maken voor het doel van de tegenstander
(Zie Neres vanavond)
Een middenvelder en een verdediger hebben andere taken in het elftal
Verdedigen en controleren
Bergwijn viel op door geen één keer gevaarlijk te zijn
Als je zoveel van loopacties houdt moet je naar atletiek wedstrijden gaan kijken
Dit is voetbal!!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:42
Lees ff je eigen sneue verhaal.
Een aanvaller valt aan. Een verdediger moet.verdedigen???
Enne Promes bij Sevilla.
Jordi Alba bij Barça.
Wat doen die?
Juist. Verdedigers die aanvallen.
Wat doet dus een goede aanvaller in het moderne voetbal??
Idd die verdedigen mee en storen de opbouw.
Dus je hele geneuzel toont aan dat jij NIETS snapt van echt voetbal
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:44
Oooooo
Ik begrijp je nu
Bergwijn is een moderne aanvaller
Hij controleert en verdedigt!!
En blind en frenkie moeten de goals maken
Sorry dom van me dat ik dit niet meteen door had
Messi is dus een ouderwetse cq slechte aanvaller want hij scoort wel
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 23:46]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:48
Jij bent dus nu echt door de mand gevallen.
Succes morgen met je UWV bezoek.
Ik geniet van mijn pensioen op mijn 45ste
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:52
Haha
Ben je soms de vader van bergwijn of zijn zaakwaarnemer?
Hij was gewoon onder maats tegen Duitsland
Als je dat niet inziet heb je of de wedstrijd niet gezien of geen verstand van voetbal
Je mag zelf kiezen
Haha
Als bergwijn 40 mio waard is dan is Neres zeker 80 waard
Zaken zijn zaken
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:57
Jij zal nooit weten wie ik ben.
Ik ben 45 en met pensioen in Spanje.
Heb training gehad van Martin Koeman. God heeft zijn ziel.
Ik ken Ronald en Erwin persoonlijk.
En ik vind jou een loser.
Wie ben ik?? Leuk spel heh
Vind ik leuk
Hvdp +2089
woensdag 27 maart 2019 om 00:03
Ik heb geen enkele behoefte jou te leren kennen
Haha
Je bent een overspannen puber die zijn gelijk probeert te halen
Straks ga je nog zeggen dat je gebridged hebt met de koning

Geskied met mark rutte
Sorry dat interessertme niets
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
woensdag 27 maart 2019 om 04:28
Jij vraagt zelf wie ik ben toch?
Dus je stelt een vraag maar wil dan het antwoord niet weten.
Stel dan de vraag niet.
Dat jij niets van je leven hebt gemaakt is niet mijn probleem jochie.
En met de koning moet je geen kaart spelletjes doen.
Hij kan niet tegen verliezen.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
woensdag 27 maart 2019 om 04:53
Ik vraag me totaal niet af wie jij bent
Jij probeert verscheidenen keren indruk te maken met de opmerking “je moest eens weten wie ik ben”
Sorry interesseert me niet
Je bouwt een façade op die je vooral zelf interessant vind
En steeds dat ik ben 45 jaar en met pensioen in Spanje
Leuk voor jou maar heeft niets te maken met het feit dat bergwijn ondermaats presteerde
Inwelke streek van Spanje woon je eigenlijk?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
woensdag 27 maart 2019 om 07:30
Costa Tropical.
Provincie Granada.
Zuid-zuid.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
woensdag 27 maart 2019 om 11:25
wij hebben een huis in de regio van Denia
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
woensdag 27 maart 2019 om 11:59
Das meer richting Allicante etc.
Veel Hollanders daar zeker?
Ook mooie omgeving en nog redelijk betaalbaar toch?
Vind ik leuk
Hvdp +2089
woensdag 27 maart 2019 om 13:15
We zitten precies tussen alicante en Valencia in
Een echt Spaans stadje
Gelukkig niet te veel Hollanders
Wij hebben gekocht tijdens de bodem van de markt
Meer geluk dan wijsheid
Omgeving is erg mooi en ook vlakbij diverse stranden

Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 21:36
Schei uit zeg. Bergwijn was drama. Doelpunten waren van en via Depay
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 21:49
Ja.
Depay deed alles.
Hij was zelfs de keeper...pfff
Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 22:25
Het gaat doelpunten daar had Bergwijn part nog deel aan.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 22:42
Ehhh...doelpunten?
Dus jouw ding is dat Depay alles alleen doet in een team??
Nooit zelf voetbal gespeeld?
Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 23:04
Nou ik heb nieuws voor je ik heb zeker gevoetbald en nog bij een bvo ook. Maar jij niet jij bent zon verjaardagstype die alles beter weten he. Maar mag hoor .
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:19
Ach bij welke BVO dan?
Sorry kneus.
De vader van onze bondscoach is 2 jaar mijn trainer geweest.
Ik ken de zoons persoonlijk.
Ja...Erwin en zijn broer. Nu jij weer.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:25
Haha jij kent ze wel
Maar zij jouw niet
Haha
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:29
En jij kan niet eens normaal Nederlands schrijven.
Ter info.
De vader van onze bondscoach is al overleden en ja, hij en ik kenden elkaar.
Hij was mijn trainer.
Via hem kende ik Ronald en Erwin.
Dus...je punt is?
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:33
Mijn punt is dat ik in een deuk lig van het lachen omdat jij denkt dat je verstand van voetbal hebt omdat je de vader van de bondscoach kende
Het moet niet gekker worden
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:38
Je bent nog triester dan triest.
Geeft niets.
Je zal vast gelukkig zijn.
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:40
Haha je argumenten zijn op
Ik ben gelukkig (dat klopt)
Als je weer bij je verstand bent,wil ik je echt nog wel wat bijles geven
(Voetbaltactiek voor dummies)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:46
Kom maar op.
Jij hebt nooit op enig niveau mee mogen doen.
Net als Valentijn, Johan D. en vele anderen en nu denk je anderen de les te kunnen lezen.
Lachwekkend
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:48
Haha ik hoef mij niet te bewijzen
Dat laat ik aan jou over
Je gaat steeds meer onzin uitkramen
Nee ik neem je niets kwalijk
Je weet niet beter
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
dinsdag 26 maart 2019 om 23:54
Jij hoeft idd niets te bewijzen.
Als je niets kan bewijzen snap ik dat wel.
Ik weet ook niet beter nee.
Als jij wist wie ik ben, zou je nooit meer tegen mij durven spreken.
Je sneue niveau toont helaas ook het niveau aan van wat men buiten Nederland vind van de gemiddelde NL supporter en zelfs van het NL voetbal niveau
Vind ik leuk
Hvdp +2089
dinsdag 26 maart 2019 om 23:59
O jee nu ga je beetje geheimzinnig doen
Het gaat mij niet om jou persoonlijk maar om je doldwaze uitspraken
En dat je er van alles bij haalt (Derksen,Valentijn, hetnivo van de nl supporter )
Sorry hoor mijn beste dat verandert niets aan het feit dat Bergwijn een ondermaatse prestatie leverde tegen Duitsland
En daar ging om
Beetje bizar wat je er allemaal bijhaalt om je gelijk te halen
Vind ik leuk
gerard.. +997
woensdag 27 maart 2019 om 00:06
Ha ha het gaat er niet om wie jij kent ha ha waar slaat dit op. Jij hebt niet vooraan gestaan met brains uitdelen ha ha. O ja gefeliciteerd dat jij Erwin en Ronald persoonlijk kent ha ha . Echt te gek voor woorden sorry hoor hier stopt het.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2614
woensdag 27 maart 2019 om 04:31
Als je nou een uitdrukking wil gebruiken, gebruik hem dan correct.
Dit is echt sneu.
En ik snap dat je dan ook nog enorm om jezelf moet lachen.
Een ander lacht namelijk helemaal niet om je.
Ja, je vrouw lachte enorm hard toen ze zag dat zelfs het bekende blauwe pilletje bij jou niet hielp.
Vind ik leuk
gerard.. +997
woensdag 27 maart 2019 om 08:30
Het ga je goed en de groeten aan de Koemannen. Wat een eer dat jij ze kent.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 26 maart 2019 om 19:10
Deed ‘ie mee? Of ging ‘ie sleetje rijden met De Ligt?😂😂😂 hahhahaah
Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 21:25
Nee hij viel niet maar leverder gewoon elke keer de bal in bij de Duitsers
Vind ik leuk
Kees Bman +5401
dinsdag 26 maart 2019 om 19:28
Meer als van de Ligt want die is de laatste tijd giga slecht.
Vind ik leuk
gerard.. +997
dinsdag 26 maart 2019 om 21:24
Ja kun je nagaan toch 70 miljoen
Vind ik leuk
Kees Bman +5401
dinsdag 26 maart 2019 om 21:43
Nog niet iedereen twijfelt.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 17:55
lekker hoor we doen gewoon mee
Vind ik leuk
psv1996psv +272
dinsdag 26 maart 2019 om 17:56
Het is hopen dat het bij het NL elftal er ook uitkomt en dat PSV zondag van Ajax wint met een belangrijke rol voor de vleugelaanvallers. Want dan ga je in de zomer allebei voor +50 miljoen verkopen, want Lozano gaat sws voor +50 weg laat het namelijk ook zien in t nationaal elftal en in de CL was die best sterk (speelde wel te veel alleen, maar tja jonge jongen)
Vind ik leuk
Ale +6159
dinsdag 26 maart 2019 om 18:03
Lozano max 25 miljoen. Bergwijn 12,5 miljoen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:06
Neem jij jezelf nog wel serieus met deze reactie?
Vind ik leuk
BramJB +1291
dinsdag 26 maart 2019 om 18:11
Ben een ajacied maar ik moet je hierbij gelijk geven
Vind ik leuk
Sniper1 +1488
dinsdag 26 maart 2019 om 18:24
Wat Ale bedoelt (hoop ik) is de netto winst op Lozano (na aftrek transfersom en doorverkooppercentage) en de opleidingsvergoeding van de transfer van Bergwijn aan ajax.

Rechter kan ik het niet l*llen voor 'm.... 😁 😁 😁
Vind ik leuk
psv1996psv +272
woensdag 27 maart 2019 om 10:43
Is toch mooi als alle clubs grotere transfers maken. Profiteert heel de eredivisie bijna van. Meer kaartenverkoop doorstroom van spelers van subtop naar top en van degradatie naar middenmoot etc....
Vind ik leuk
BramJB +1291
woensdag 27 maart 2019 om 10:45
Zeker waar gun Bergwijn en PSV het ook van harte
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:14
Nee joh! Moet je kijken wat die gekken tegenwoordig betalen!
Vind ik leuk
74ratje +1021
dinsdag 26 maart 2019 om 18:20
Voor dat bedrag krijg je de schoenen, waar ze dit seizoen in gespeeld hebben.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1031
dinsdag 26 maart 2019 om 21:24
Is ook onzin natuurlijk die bedragen. Ik denk eerlijk gezegd dat lozano rond de 33 miljoen oobrengt en dat bergwijn daar nog iets boven zit. Tegen de 40 miljoen. Waarbij ik denk dat lozano dan een topbedrag is en bergwijn nog wel duurder kan gaan worden mocht ie een jaartje blijven en nog een paar stapjes kan zetten. Kortom palsv heeft gewoon een prima aanval, net als ajax. Met een tadic die zpwel in de CL als in ds eredivisie fantastisch is, een ziyech en een neres die beide een goed seizoen draaien, alleen dolberg lijkt jammergenoeg niet het niveau te kunnen halen van zijn eerste seizoen. En luuk?? Luuk is gewoon goud waard voor psv. Fijna wedstrijd zondag en dat de beste moge winnen!! Ik hoop dat we het nog even spannend kunnen maken en dus gaan winnen van psv.
Vind ik leuk
74ratje +1021
dinsdag 26 maart 2019 om 21:35
Van mij mag de spanning er na dit weekend compleet vanaf zijn. We zullen zien. Veel plezier. Maar niet teveel :-)
Vind ik leuk
Kezmania +435
dinsdag 26 maart 2019 om 18:05
Zeker, precies de spelers die buitenlandse topteams zoeken...dat wordt cashen!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:21
Ik heb een artikel gelezen (zaterdag meen ik) dat Lozano al rond was met Napoli 36mil krijgt psv ervoor en dat is in mijn ogen een reëel bedrag. Bergwijn heeft iets meer potentie om nog beter te worden en ik schat dat ie tussen de 42 en 45 miljoen gaat opbrengen.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 17:56
Natuurlijk meer dan Lozano
Vind ik leuk
Mokes +172
dinsdag 26 maart 2019 om 17:57
We zullen zien, misschien blijft ie nog een jaartje da's ook geen ramp 😃
Vind ik leuk
Tarcotsira +934
dinsdag 26 maart 2019 om 17:58
Dat is veel teveel voor deze huis tuin en keuken vleugelaanvaller !!
Vind ik leuk
Kezmania +435
dinsdag 26 maart 2019 om 18:04
Als ie d’r zondag drie maakt piep je wel anders
Vind ik leuk
Tarcotsira +934
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
Dat doet hij dus nooit dat is nu juist het probleem met hem hij speelt aardig tegen kleine clubs op zijn tijd...…….
Vind ik leuk
Kezmania +435
dinsdag 26 maart 2019 om 18:35
Zondag wel
Vind ik leuk
Tarcotsira +934
dinsdag 26 maart 2019 om 18:38
Het zal mijn benieuwen van mij mag hij hoor …..
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
dinsdag 26 maart 2019 om 17:59
Ik kan me niet voorstellen dat het meer wordt dan 30
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:13
In deze markt? Waar Kluivert al 17 miljoen oplevert en Dolberg nog bijna voor 60?

Tuurlijk niet
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
Die twee zitten bij Ajax. Dan lever je automatisch meer op.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
Ja en dat moeten we eens niet meer accepteren. Dat we telkens onze sterspelers verkopen voor spotprijsjes is onze schuld. Dat moeten we beter
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
dinsdag 26 maart 2019 om 18:35
Dat is op zich een goede instelling. Alleen als ze te weinig bieden houdt het een beetje op met die houding.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:36
Ik vind het prima hoor. Bergwijn moeten we gewoon behouden ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
dinsdag 26 maart 2019 om 18:37
Zou ik ook proberen. Ik denk alleen dat je snel dingen gaat horen als 'je hebt niks aan een ongemotiveerde speler.'
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:50
Maar Bergwijn zal dat niet hebben. daar ben ik niet bang voor :)
Vind ik leuk
#Keizerout +50421
dinsdag 26 maart 2019 om 18:51
Ja, misschien zijn spelers van PSV wel anders dan alle andere spelers. Kan best :p
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2320
dinsdag 26 maart 2019 om 17:59
zou toch echt zichzelf moeten bewijzen in NL elftal.. zoals De Ligt en Frenkie al hebben gedaan de wedstrijden hiervoor
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:13
Ik zag t zondag ja.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2320
dinsdag 26 maart 2019 om 19:41
durf te lezen, of positief objectief. 😀
Vind ik leuk
tikkietoe +6460
dinsdag 26 maart 2019 om 18:00
Men moet uit gaan van de hoogst mogelijke vraagprijs, want er gaat vaak iets vanaf. Dus 50 miljoen. Dat lijkt me in de huidige markt ook een schappelijke prijs.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
Benniewies +6158
dinsdag 26 maart 2019 om 18:00
Geloof dat de scouts niet goed naar hem hebben gekeken de laatste tijd
Vind ik leuk
hollister +1339
dinsdag 26 maart 2019 om 18:00
Moet het nog zien... Denk wel dat Bergwijn meer gaat opleveren dan Lozano...maar die moeten ook weer vervangen worden he? Bovendien worden dit soort bedragen wel vaak uitgekeerd in termijnen waardoor ook niet meteen 10tallen euro's kunnen worden uigegeven.
Vind ik leuk
Benniewies +6158
dinsdag 26 maart 2019 om 18:07
Bergwijn
Veel potentie

Europees niks laten zien

CL niet of bij oranje
Vind ik leuk
ay42 +1453
dinsdag 26 maart 2019 om 18:27
Maar de uitgaven voor transfers worden dan ook in termijnen betaald
Vind ik leuk
Mr bien +8967
dinsdag 26 maart 2019 om 18:02
Ja is het is al bijna 1 april in Eindhoven.
De grappen komen erg vroeg
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:08
Jij zou op 1 april geboren moeten worden ;)
Vind ik leuk
Mr bien +8967
dinsdag 26 maart 2019 om 19:57
Qua humor kom ik zeker in aanmerking
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:02
20 Lozano en misschien 40 Bergwijn. Dan moet Bergwijn wel presteren op dat Nations League toernooi.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:11
Hopelijk wordt er max 20 millie geboden op Lozano. Mag van mij wel blijven, kampioen maker
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:12
Wil Lozano zelf nog wel blijven?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:15
Zover ik merk/weet/zie is Lozano redelijk gelukkig in Eindhoven. Je merkt wel dat hij graag de stap naar een topclub wilt maken, maar als die niet komen en psv biedt hem een mooie salaris verhoging aan zie ik hem wel blijven (en dat hoop ik ook van harte).
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:16
Deze Lozano mag van mij ook blijven. Zeker met de VAR is het een mak lammetje geworden.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:20
Hoeveel slechte wedstrijden heeft hij dan gespeeld dit seizoen? Ik vond hem de eerste seizoenshelft fenomenaal. Tweede seizoenshelft had hij problemen met zijn thuissituatie, (daarom misste hij wat interlands) en kreeg hij een hoofdblessure, hierdoor speelde hij welgeteld 2 en een halve wedstrijd slecht.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:38
Het was toch genant om hem bezig te zien in de CL?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:03
Er is wel interesse in Bergwijn wat de vraagprijs kan opschroeven. Naar de meningen van ajacieden hoeven we niet te luisteren, want dan zou messi nog maar 10 miljoen waard zijn. Bergwijn is maar 21 en heeft dit jaar aan zijn rendement gewerkt. Hij heeft in de CL tegen Inter en Barca laten zien dat hij op dat niveau meekan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:10
Weet je wat het is met Bergwijn. Hij blinkt nu niet uit bij PSV.
Het hele elftal draait slecht (toch?) en hij doet daaraan mee. Als hij echt kwaliteit had stak hij er elke week met kop en schouders bovenuit en dat mis ik. Valt me echt een beetje tegen. Wat dat betreft zie ik hem nog liever een jaar bij PSV. Nog iets meer groeien.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:12
Datzelfde kan je zeggen over Ziyech, Frenkie en De Ligt, en die gaan ook alle 3 voor de hoofdprijs weg. In mijn ogen zijn er maar 2 spelers die er altijd staan als het niet loopt (op een enkele keer na) en dat zijn Lozano en Tadic. In mijn ogen zijn dat ook de 2 beste spelers van de eredivisie
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:15
Ziyech is al 3 jaar de belangrijkste speler van Ajax. De rest blijft ver achter met betrokkenheid bij goals.
Frenkie is gewoon uniek, heeft het echt al vaak laten zien op niveau en De Ligt is pas 19. Die heeft al 3 jaar basis gestaan straks.
Hoe lang is Bergwijn al basis speler? Hoe doet die het in Oranje? En Lozano deed blijkbaar weer een keer mee tegen VVV getuige zijn goal. Verder niet gezien sinds de winterstop.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:18
Je vat het teveel op als sneren. Als het bij Ajax niet loopt is het Tadic of Huntelaar die opstaat. Dat vind ik belangrijk van een speler. Bij PSV is dat eigenlijk altijd Lozano. Verder heb ik niet zoveel zin in vergelijken. Mijn mening is dat Lozano en Tadic de beste spelers van de eredivisie zijn. Als jij daar anders in staat is dat jouw mening.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:33
Als Huntelaar opstaat is dat hooguit om warm te lopen. En het is geen sneren, het is appels en peren vergelijken. Ik wou het alleen over Bergwijn hebben anders krijg je weer het verwijt dat het een Ajax topic is geworden.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:57
Wie was de beste Ajacied tegen Feyenoord? Juist, Ziyech.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:16
Ben ik het niet mee eens. Als Ajax het slecht doet, bijvoorbeeld tegen AZ en tegen PEC, dan blinken Frenkie en Mathijs ook niet uit. Hij heeft in genoeg wedstrijden laten zien dat hij belangrijk is voor psv en dat hij een hele goede speler is. Hij is bovendien maar 21 jaar en heeft al veel ervaring, zelfs meer dan Frenkie! Dat hij de laatste tijd iets minder is kan iedereen overkomen. Het team draait niet, dus dan draait het individu ook vaak niet. Vanuit Bergwijn komt wel altijd dreiging en kan uit het niets een kans creeeren. Een bedrag tussen de 40 en 50 miljoen is helemaal niet gek! Vooral omdat er meerdere clubs geinteresseerd zijn die de vraagprijs alleen maar omhoog duwen!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:29
Heeft Bergwijn echt zoveel meer ervaring dan Frenkie? Is vorig jaar pas basisspeler geworden terwijl Frenkie dat ook vrijwel was (als CV) Daarbij heeft Frenkie inmiddels veel meer Europese ervaring en ook bij Oranje is hij onomstreden. Bergwijn (nog) niet.
Ik wil er ook helemaal geen Ajax vs. PSV van maken.

Als je dit jaar de belangrijkste PSV-er moet aanwijzen is dat duidelijk Luuk De Jong. Vorig jaar vond ik dat Zoet.
Bergwijn moet nog een jaar blijven en die titel op eisen. Zijn aanloop naar een basisplaats duurde ook vrij lang hoor.
Maar goed als je er echt 50 miljoen voor krijgt gewoon verkopen. Ik zou het er niet voor over hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:31
Vorig jaar vond ik dat Zoet. Ja want je zou maar is wat positiefs over Lozano zeggen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:34
Ik vind hem heel goed in het maken van schwalbes!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:33
Bergwijn speelt al 3 achtereenvolgende seizoen minimaal 25 wedstrijden per seizoen (competitie) en in het seizoen 2015/2016 heeft hij zijn eerste wedstrijd in de CL gespeeld. Ervaring op z'n leeftijd is ook heel belangrijk.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:35
Basisplaatsen? Dat is echt onbetwist pas sinds vorig jaar. Hij heeft moeite gehad om de plek van Depay op te vullen.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:38
25 wedstrijden in 1 seizoen, dan heb je toch wel veel wedstrijden gespeeld! Depay vervangen was natuurlijk moeilijk, maar Bergwijn is nu ook heel belangrijk voor psv met veel assists en goals!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 18:41
Als je 1 minuut invalt is telt dat als 1 wedstrijd in een statistiek.
Gutierrez heeft al 18 wedstrijden dit seizoen, op papier.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:49
Ik kan jou vertellen dat dat geen invalbeurten van 1 minuut waren. Uberhaupt 25 wedstrijden spelen op z'n jonge leeftijd spelen is al knap. Of dat nou veel invalbeurten waren of niet.. Een trainer laat jou niet 25 keer invallen als je niet van waarde bent voor het team!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 26 maart 2019 om 19:01
We hebben het over het jaar dat Feyenoord kampioen werd. PSV had een heel matig jaar en Bergwijn kon Locadia niet eens uit de basis spelen.
Bergwijn moest wel slagen want het was een oud-Ajax speler. Met Bazoer nog in het achterhoofd was dat erg gevoelig. Daarom hebben ze hem steds maar weer een kans gegeven.

En achteraf maar goed ook. Hij is gegroeid tot een basis speler. Maar ik vind dus nu dat hij stil staat in zijn verdere ontwikkeling en mee gaat in de malaise die er momenteel bij PSV is.

Dan vind ik het een dure gok van buitenlandse clubs om 50 miljoen uit te geven aan een speler die hopelijk het niveau aan kan. Maar goed, het is mijn geld niet dus laat ze maar lekker.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:58
Precies en ook uit tegen Feyenoord was hij de PSV’er die opstond. 40-45 miljoen moet ie wel opleveren.

Lozano daarentegen...
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:23
Lozano ook hoor! Hij laat het altijd zien bij Mexico. Hij heeft al 16 doelpunten in de ED. En hij staat er altijd in lastigere wedstrijden zoals VVV. Hij zit nu in een mindere fase, dit konmt deels door familieomstandigheden en hierdoor heeft hij heel het trainingskamp gemist. Maar als Lozano op dreef is kan niemand hem stoppen. Hij gaat zeker 40 miljoen opleveren, en dat is hij ook waard!
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 01:50
Ik heb mijn twijfels daarover bij Lozano.
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 11:16
Wij als psv'ers gelukkig niet!
Vind ik leuk
Kezmania +435
dinsdag 26 maart 2019 om 18:03
Bergwijn en Lozano allebei voor 75 miljoen
Vind ik leuk
Patje41 +1221
dinsdag 26 maart 2019 om 18:09
Vroeg aan de alcohol vandaag?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:11
Hey gekkie dat kan alleen bij Ajax. Bij PSV zijn spelers gewoon minder bekend
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 26 maart 2019 om 18:27
Samen dan.
Vind ik leuk
Kezmania +435
dinsdag 26 maart 2019 om 18:35
Nee ieder apart
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 26 maart 2019 om 18:03
50 denk ik net niet maar een mooie 40 tot 45 zou hij wel moeten kunnen opbrengen, waar inderdaad lozano achter zou blijven met een 30 omdat die gewoon het niet vast kan houden en nog vaker onzichtbaar is en blijft in wedstrijden.
Vind ik leuk
Hertogtwan +558
dinsdag 26 maart 2019 om 18:04
Voor een tank? Nee deze jongen zn bouw gaat hem tegenwerken! Het viel me op tegen Duitsland dat hii vrij loch aan het worden is.. jammer, verder goede speler, maar misschien iets minder krachthonk lijkt me wel verstandig.. 35 miljoen vertrekt hij!!
Vind ik leuk
fcfc +433
dinsdag 26 maart 2019 om 18:14
Ben jij dezelfde die de ligt te 'topzwaar' vindt?
Vind ik leuk
Hertogtwan +558
dinsdag 26 maart 2019 om 20:37
De Ligt is niet topzwaar, maar aan zijn manier van lopen kan je wel zien dat hij zeer veel traint. Niks mis mee, maar je moet je lichtvoetigheid niet kwaadraken, want dan zal je vaker te laat zijn. Chiellini is ook geen verdediger die zich kapot heeft getraind in de sportruimte, maar wel 1 van de beste verdedigers en nog op zijn leeftijd. Onderhouden moet je het lichaam ook, vergeet dat niet!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:05
Ze zijn daar precies nog niet bekomen van carnaval...
Vind ik leuk
Bill +965
dinsdag 26 maart 2019 om 18:08
Alles wat ze in eindhoven zeggen of doen is met een schuin oog op Ajax gericht.
Overdreven pochen over een “unieke” sponsordeal van 30 mln en nu weer oreren over “Ajax prijzen” voor een speler die intetnationaal niets heeft laten zien in de CL en reserve staat bij oranje.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:07
Verder gaat het wel goed met je??
Vind ik leuk
Patje41 +1221
dinsdag 26 maart 2019 om 18:09
20 miljoen max
Vind ik leuk
BramJB +1291
dinsdag 26 maart 2019 om 18:09
Nou ik ben bang dat psv wat lager moet gaan zitten. Of hij moet er nog ff 20 inschieten en gekke dingen laten zien
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:12
Waarom zou hij het niet waard zijn?
1. Heeft een goed rendement
2. Veel potentie
3. Is maar 21 jaartjes jong
4. Is al een tijdje onderdeel van de Oranje selectie
5. Heeft in de CL tegen Inter en Barca heel goed gespeeld
6. Kan op alle posities in de aanval uit de voeten, ook nog CAM
7. Heeft ook bij Oranje laten zien dat hij meekan met het niveau (kijk bijvoorbeeld tegen Frankrijk), laatste wedstrijden zijn wel ietsjes minder
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:14
.8 speelt bij PSV en na dat Depay compleet is gefaald bij Manchester is de top geschrokken.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27692
dinsdag 26 maart 2019 om 18:15
En dan? Memphis is op het moment nu hij weer speelt bij een aanvallende ploeg zowel voor Oranje onmisbaar als heel goed (maar in een dipje) bij Lyon

Heeft bewezen een geweldige speler te zijn!


Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:17
Dat komt door de mentaliteit van Depay. Bergwijn is een top prof en dat kan jij ook zien. Deze twee spelers zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Depay was in zijn tijd bij Man U teveel bezig met randzaken.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:19
Laten we het hopen ik hoop dat een subtop club hem oppikt. Sevilla, Schalke, Everton
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:19
Inter en Milan zijn geinteresseerd en vanuit Engeland zijn ook een paar geinteresseerden! We zullen zien!
Vind ik leuk
pietprecies +12534
dinsdag 26 maart 2019 om 18:20
Maar heeft geen resultaat gehaald in de CL..

Begrijp me niet verkeerd, het is een goede speler maar steekt er niet met kop en schouders bovenuit dat iedereen het er over heeft, dat maakt het verschil tussen voor 25-30 miljoen naar de Europese subtop en voor 50-90 miljoen naar de échte top.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:21
Wat bedoel je met geen resultaat?
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 26 maart 2019 om 18:29
Een enkele assist en als ploeg met twee puntjes kansloos onderaan bungelend.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:34
Het is een TEAMPRESTATIE! We hebben het over een individu en dan moet je kijken naar wat hij persoonlijk heeft gepresteerd. Hij heeft gewoon laten zien dat hij het Tottenham, Inter en BArca het moeilijk kan maken, en dat zijn niet de minste ploegen.
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 26 maart 2019 om 18:43
Je vroeg naar t resultaat.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:50
Ja, maar hij had het niet over welk resultaat. Vandaar dat ik het vroeg, maar nu weet hij het antwoordt al, mocht hij hetzelfde bedoelen als jij!
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 26 maart 2019 om 18:53
Resultaat is in de sport n vrij eenduidig begrip.

Zonder obstinaat te willen zijn overigens.

Wordt PSV weer kampioen, dan is dat terecht, net zo goed als dat mocht Ajax het nog redden, die t verdienen.

Daar doen Europese inspanningen v uitjes verder niets aan af.
Vind ik leuk
pietprecies +12534
dinsdag 26 maart 2019 om 19:54
Laatste worden in de poule vooral.

De interesse in Ajax spelers ging al hard toen duidelijk werd dat Ajax ging overwinteren.

Ik snap overigens best wel dat psv laatste werd en is ook geen schande maar ik heb het vooral over het effect van verder komen in de CL op de transferwaarde van spelers.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:25
Dat is zeker waar wat je zegt, maar daarom gaan Bergwijn en Lozano niet voor 75 miljoen weg en Frenkie en Mathijs wel. De marktwaarde van ajacieden is nu eenmaal hoger. Maar 40 miljoen is een keurig bedrag!
Vind ik leuk
pietprecies +12534
dinsdag 26 maart 2019 om 21:14
Absoluut! Ik denk ook dat PSV verstandige dingen gaat doen met die centjes.
Vind ik leuk
BramJB +1291
dinsdag 26 maart 2019 om 18:35
Omdat ik denk dat geen enekele topclub hem echt wil hebben voor dat geld ondanks de vele interesse , en een subtopper hem te duur vind.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:36
Toch hebben Spurs, Man U, Inter, Milan interesse! Ze weten de vraagprijs van minimaal 40 miljoen, wat helemaal niet gek is in deze markt!
Vind ik leuk
BramJB +1291
dinsdag 26 maart 2019 om 18:38
Ja klopt denk ook dat hij voor 35/40 vertrekt maar zeker niet voor 50. We zullen zien
Vind ik leuk
Dj Storm +498
dinsdag 26 maart 2019 om 18:11
De grap van het jaar toch?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:11
Voor de laatste keer Frenkie is verkocht voor 75 miljoen. De bonussen erbij tellen kan ik ook. Ik heb een Staatslot van € 25,00 maar ben toch miljonair want ik kan de jackpot winnen.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:00
Ik snap je punt, maar in het geval van Frenkie zijn het wel bonussen die voor 99% zeker worden behaald. Aantal wedstrijden, overwintering CL, dat soort bonussen.

Allemaal om de FIFA voor de gek te houden i.v.m. Fairplay.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:11
Tja dan is t wel creatief moet ik toegeven.
Vind ik leuk
fcfc +433
dinsdag 26 maart 2019 om 18:13
Hoewel hij een groot talent is en ik het jammer vind dat hij ooit bij ajax is weggegaan (wat een elftal toen! Met o.a. van de beek, de ligt, nouri en bergwijn in een team) gaat hij volgens mij niet meer dan 25 opleveren. Daarvoor worden de spelers gewoon minder gehyped dan in amsterdam. Prestaties in europa tellen hard mee. Beter dat hij nog een jaartje blijft. Kan volgens mij in nederland nog wel een stapje maken.
Vind ik leuk
S41 +64
dinsdag 26 maart 2019 om 18:14
Op basis waarvan? Hij was de enige dissonant bij Nederlands elftal. Denk dat de grote clubs niet gek zijn.
Vind ik leuk
Shelbourne +6209
dinsdag 26 maart 2019 om 18:15
Zou niet geheel onlogisch zijn, Bergwijn is over langere tijd de beste PSV’er. Altijd dreigend, sterk, snel en het laatste jaar ook een stuk efficiënter. Voorheen wilde hij wel eens wild de bal de tweede ring inschieten na een fanstastische actie. Nu is het allemaal een stuk gecontroleerder.

Lozano is wellicht wat unieker in zijn kwaliteiten. Technisch minder maar razendsnel, enorm energiek, en heel doelgericht.

Hoe dan ook, beide zijn enorm belangrijk voor ons. Beide zullen daarom de hoofdprijs moeten opleveren om het enorme verlies van hun sportieve inbreng te kunnen compenseren
Vind ik leuk
Garnaal +557
dinsdag 26 maart 2019 om 18:15
Je moet als PSV zijnde er voor zorgen dat je 100 mil krijgt voor die 2. Kan je mooi een been van Mbappe kopen!
Vind ik leuk
pietprecies +12534
dinsdag 26 maart 2019 om 18:16
Tja, ik denk dat hij voor rond de 35mil gaat ofzo wat ook gewoon een mooi bedrag is.

Vergis je niet, spelers die het op CL niveau laten zien en het grote ploegen zuur maken worden zomaar ineens 20-30 mil meer waard.
Vind ik leuk
AFP +3719
dinsdag 26 maart 2019 om 18:18
Met alle respect en ik gun Steven als PSV de gedachte verkoopprij, maar Bergwijn was in de laatste wedstrijden van Oranje nagenoeg onzichtbaar en met PSV kon hij zich ook niet international presenteren. Wel Luuk de Jong.
40 miljoen is wel erg veel, niet meer dan 27 miljoen misschien.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
dinsdag 26 maart 2019 om 18:19
Denk niet dat clubs als barca . Real. Bayern. Achter hem aan zitten. Dat zijn ploegen die dat betalen. Internationaal heeft hij nog niet heelveel laten zien.

Denk dat je met 30 meer dan tevreden mag zijn
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:20
Eerst volgend jaar overleven in de poulefase en Europees presteren. Dat zorgt voor betere opbrengsten.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:21
Voorlopig is er niemand die uberhaupt een dergelijk bedrag heeft geboden voor een PSV-er, dus hoop er lekker op los, dit gaan jullie niet vangen.

Ajax heeft internationale status verworven, niet alleen in het verre verleden, maar ook in het recente verleden en heden met die EL finale en CL kwartfinale.

PSV heeft internationaal niet die status, ze hebben geen indrukwekkend voetbal gespeeld of indrukwekkend resultaat geboekt internationaal gezien, dus de bedragen die zij gaan vangen liggen gewoon een stuk lager.

30 miljoen voor Lozano of Bergwijn zou al heel mooi zijn .
Vind ik leuk
deltiaan +1479
dinsdag 26 maart 2019 om 18:22
nog geen 10 miljoen waard
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:24
Zeker gescout door Vincent Bijlo
Vind ik leuk
Mari +13342
dinsdag 26 maart 2019 om 18:24
Hij gaat zeker meer opleveren dan Lozano
Laatstgenoemde is een speler die veel ruimte nodig heeft.
Bergwijn kan ook in de kleine ruimte een man uitspelen.
Ik heb dit altijd al geschreven
Vind ik leuk
derksen +8897
dinsdag 26 maart 2019 om 18:27
Kom op ff sereneus,ik als niet psver roep al jaren dat bergwijn een groot talent is hij zou alleen wat rustiger voor de goal moeten zijn
Hij heb zich zeker verbeterd maar 50 miljoen slaat nergens op en ook nergens op gebaseerd leuk spelen tegen vvv, Emmen,geen bal kunnen raken in Nederland s elftal
Nee gun bergwijn wat tijd ,want anders is die volgend seizoen al ingehaald door stengs
Vind ik leuk
Xienix +194
dinsdag 26 maart 2019 om 18:28
Denk niet dat Lozano 40 miljoen zal opleveren, denk dat hij tussen 25 en 35 zit.
Bergwijn zal waarschijnlijk wel wat meer gaan opleveren, en naar mijn idee terecht ook....
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:29
Hopen mag altijd
Vind ik leuk
Darter 876 +1049
dinsdag 26 maart 2019 om 18:29
Gewoon lekker hoog in de boom zitten!!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..................en nu ff serieus.....
Vind ik leuk
Gerardovic +221
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
Hopen mag altijd, hoop ik voor PSV dat de scouts wedstrijden van het NL elftal hebben overgeslagen. Het potentieel van Bergwijn is in elk geval groter dan van Lozano. Toch denk ik dat scouts Lozano meer waarde toedichten gezien zijn (nu nog) meer internationale status. We gaan het allemaal wel zien, heel erg benieuwd wat alle spelers (of ze nu van Ajax of PSV zijn) daadwerkelijk gaan opleveren allemaal. Voor het Nederlands voetbal te hopen dat ze allemaal de juiste keuze maken. Voor Bergwijn zie ik nu toch eerst nog een tussenstap alvorens naar de echte top te gaan. En ja, zo’n tussenstap zou tegenwoordig ook een man utd kunnen zijn.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
Droom lekker verder hij heeft het tegendeel al bewezen in de laatste interlands oftewel 30 milj op zijn hoogst
Vind ik leuk
Joey_S +164
dinsdag 26 maart 2019 om 18:34
😂
Vind ik leuk
Joey_S +164
dinsdag 26 maart 2019 om 18:35
Is het al 1 april?
Vind ik leuk
Mari +13342
dinsdag 26 maart 2019 om 18:42
Ik hoop het ook voor PSV, maar wat is Depay dan waard?
Voor dat bedrag kan je denk ik Depay wel ophalen in Lyon
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:43
Minimaal het zelfde als frenkie
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:47
rond de 80miljoen is ie waard
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:48
Veel te veel.maar ja in de huidige markt???denk zelf tussen de 25-35.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:55
Mooie bedragen 👌
Vind ik leuk
Gyrosregime +2759
dinsdag 26 maart 2019 om 18:56
Qua winst vangt PSV natuurlijk sowieso meer dan voor Lozano..
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1135
dinsdag 26 maart 2019 om 19:00
Weer een Ajax eigen jeugd speler
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:00
Wel meer dan 50. Als Frenkie zoveel oplevert, waarom Steven dan niet? Steven heeft veel betere statistieken en is al een dragende speler bij PSV
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:59
😳 🙄 🤣
Vind ik leuk
Linke loe +2367
dinsdag 26 maart 2019 om 20:40
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sorry hoor
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:01
Zonde gein he maar ben ik buiten die paar potjes tegen emmen excelsior en de graafschap de enige die het niet in hem zie zitten ? Ik heb hem in het shirt van oranje nog niet 1 goede wedstrijd zien spelen ? Hij is in de cl niet beslissend geweest ! Ik vind het een goede speler maar meer voor hoffenheim ofz deze jongen is een 2e babel. Goede techniek, goed schot en snel maar geen absolute top. Psv moet bij elk bod boven de 35 mil gelijk een handtekening zetten !!!
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
dinsdag 26 maart 2019 om 20:12
Heeft u het over Frenkie?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:05
Natuurlijk gaan we naar frenkie prijzen.
Meer cl ervaring,weet hoe je prijzen pakt,mede international,77 miljoen moet kunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:08
Hij heeft in de CL niks gepresteerd alleen in de Mickey Mouse League! En Frenkie presteert wel in de CL
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:07
Heeft niks laten zien in de CL en ook tegen Duitsland faalde hij. Hij is bij lange na geen 50 miljoen waard!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:08
Lozano en bergwijn zullen samen niet aan het bedrag van frenkie komen. Samen rond de 75 miljoen waard.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:11
Iedereen wordt opeens veel waard. Maar ja het verbaast me trouwens ook niet, wij hebben toch ook heul veul goei!!!
Vind ik leuk
Mo +13256
dinsdag 26 maart 2019 om 19:19
45 miljoen vind ik een mooi bedrag voor hem. Vind hem ook echt een stuk beter dan Lozano. Die gaat de top ook niet halen, Bergwijn wel.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:20
50 is best veel. Is natuurlijk een goede voetballer, maar heeft zich in Europa nog niet echt in de kijker kunnen spelen. Ik denk dat het eerder een Depay bedrag wordt.
Vind ik leuk
Geelswerhert +1122
dinsdag 26 maart 2019 om 19:22
Bergwijn 40 mil? Nooit 😂
Vind ik leuk
Harmmm +201
dinsdag 26 maart 2019 om 19:22
Ik zou hem ook nog een jaar beharen. Dit jaar heeft hij internationaal niet veel kunnen laten zien, eind volgend jaar speelt ie nog een EK.
Vind ik leuk
myrthewit +1697
dinsdag 26 maart 2019 om 19:26
Je zou zeggen: droom maar lekker verder. Een weekje Oranje heeft laten zien dat Bergwijn nog lang niet op het niveau van Oranje is. Toen Frenkie debuteerde nam hij het hele elftal bij de hand. Natuurlijk is er wel belangstelling voor Bergwijn, maar ze mogen blij zijn als ze 30 miljoen krijgen....
Vind ik leuk
Linke loe +2367
dinsdag 26 maart 2019 om 20:38
Nou dat is dus echt precies wat ik denk
Vind ik leuk
Blije +139
dinsdag 26 maart 2019 om 19:50
Tussen de 30 en 40 miljoen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:56
Hopen mag natuurlijk altijd...😁
Vind ik leuk
Gerard86 +29
dinsdag 26 maart 2019 om 19:59
Het geld dat voor de Jong is betaald vind ik al absurd veel. Ajax heeft het geluk dat hij het type speler is wat Barcelona zocht en daarvoor dus heel veel wil betalen. Bergwijn is zeker een goede speler. Maar niet een uitzonderlijk type speler. 20 a 25 miljoen lijkt me de max wat ze er voor krijgen. De Jong speelde erg goede Interlands en ook leuk in de champions League daar kijken de grote clubs naar. Bergwijn moet het toch van de eredivisie wedstrijden hebben. Eigenlijk is het geen vergelijk. Zou je hem met Lozano moeten vergelijken ook hier zou ik eerder meer voor Lozano betalen omdat hij bewezen heeft internationaal goed te kunnen spelen.
Vind ik leuk
AZ14 +603
dinsdag 26 maart 2019 om 20:00
Niet meer dan 10 !! haha Het is geen Ajax speler !
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:02
Hij kan misschien wel de 50+aantikken .
Goede speler en dat wordt een aderlating voor psv ,als hij en chucky verkassen
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
dinsdag 26 maart 2019 om 20:10
Bergwijn mag fijn blijven, transfergeld is niet altijd heilig, de spelers op het veld en de mensen die bij de club in dienst zijn, de supporters, dat is het kapitaal.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:28
Meer
Vind ik leuk
harrie v. +751
dinsdag 26 maart 2019 om 20:34
Wat een onzin. Krijgen ze nooit. Die heeft toch nog heel weinig laten zien? In het buitenland kent geen hond hem.
Vind ik leuk
Panna +159
dinsdag 26 maart 2019 om 20:35
Nou bij Oranje kwam het niet echt uit de verf met hem. Dus denk dat meisje Lozano meer opleverd
Vind ik leuk
Linke loe +2367
dinsdag 26 maart 2019 om 20:36
Ik vind het een mooie voetballer maar moet nog maar zien of dat voor hem word betaald.. ik zie het gewoon niet gebeuren
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:01
Ik moet het ook nog zien. Maar als hij zondag op zijn Duits de winnende maakt, tsja...
Vind ik leuk
Linke loe +2367
dinsdag 26 maart 2019 om 23:06
Dan zou dat knap klote zijn ja
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:55
Wat een grap dit. 5-10 miljoen maximaal. Gerbrands krijgt het te hoog in zen bol. #gerbrandsout #bommelout
Vind ik leuk
Sniper1 +1488
dinsdag 26 maart 2019 om 21:00
Phoe... Ajax na de zomer met grote kas, psv na de verkoop van lozano en bergwijn + CL met grote kas... Az na de zomer ook met grote kas....


Denk dat de top 3 van komende jaren wel bekend is. In willekeurige volgorde.....
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:09
Dat soort bedragen worden alleen betaald als je ook presteerd in Europa.... en niet tegen de fc emmen van deze wereld, ondanks zijn ajax verleden!!!

Ze mogen blij wezen als ze er 25 mil. voor krijgen..
Vind ik leuk
WilcoS64 +4822
dinsdag 26 maart 2019 om 21:29
Bergwijn is een prima speler, maar in de interlands tegen Wit-Rusland en Duitsland vond ik hem tegenvallen. Het niveau is dan toch hoger dan tegen Heracles thuis. Hij zal er niet op afgerekend worden want hij zijn klasse laten zien. Benieuwd welke club het wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:34
Op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat hij wel al op zijn top zit. Vind dat hij ook teveel moet bijkomen van een actie voordat de volgende volgt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 21:35]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:40
Max 27 mio.
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
dinsdag 26 maart 2019 om 21:54
De Europese topclubs kijken ook naar de wedstrijden van het Nederlands elftal. Daar heeft Bergwijn de afgelopen week nou niet heel veel indruk gemaakt.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:55
Geld speeld geen rol meer de markt is compleet door geslagen.
Vind ik leuk
Iefmeister +7874
dinsdag 26 maart 2019 om 22:08
Grappig. Lukt het nog om Frenkie in dit artikel te verwerken. Even kijken. Ja. Het lukt.
Vind ik leuk
Alucard +142
dinsdag 26 maart 2019 om 22:21
Als PSV denkt dat ze voor Bergwijn meer ontvangen dan voor Lozano, hebben ze het mis. Chucky heeft internationaal al veel belangrijks goals gemaakt, terwijl Steven telkens tegenvalt.
Vind ik leuk
leozao +2692
dinsdag 26 maart 2019 om 22:22
Waarom Ajax-spelers meer opbrengen dan psv'ers:

Allemaal zo logisch als wat:
Ajax-spelers kunnen meekomen in de CL, dat geldt niet voor psv'ers
Ze moeten alleen de ED soms wat serieuzer nemen.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
dinsdag 26 maart 2019 om 22:25
Ik schat 65 miljoen in totaal voor beiden, maar ik heb liever dat ze blijven.
Vind ik leuk
Edwin21 +0
dinsdag 26 maart 2019 om 23:25
Bergwijn en zeker Lozano hebben Europees nul laten zien.

Max. 30 miljoen op dit moment.

Ook in Ned. elftal minder dan de Ajax spelers
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 23:36
Bergwijn is zo een 10 tot 15 miljoen waard!! ze denken zeker dat ze de club uit AMSTERDAM zijn!
Vind ik leuk
ritje +787
woensdag 27 maart 2019 om 08:25
hallo Bergwijn 50 miljoen? hoeveel moet Viergever dan niet opbrengen? mvg ritje
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 14:17
Heb je gezien hoe dit talent internationaal het doet. Niet goed in ieders geval. Marktwaarde zal tussen 25 en 30 miljoen liggen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws