'Twee nadelen' voor PSV in titelstrijd: 'Ajax gaat daar niet onder lijden'

'Twee nadelen' voor PSV in titelstrijd: 'Ajax gaat daar niet onder lijden'

Gepubliceerd: vrijdag 5 april 2019 om 16:15vr 05-04-2019 om 16:15

Jan Reker ziet twee nadelen voor PSV in de titelstrijd met Ajax in de Eredivisie. Zo wijst de oud-trainer en bestuurder van de Eindhovenaren op het feit dat de Amsterdamse rivaal – op één keer na – telkens eerst in actie komt.

"Het is gunstiger als je eerst speelt, dan kun je het voortouw nemen", meent Reker in gesprek met RTL Nieuws. "We hebben eerder dit seizoen al gezien dat wanneer de ene punten laat liggen, de ander dat vaak ook doet. Je zou dan extra gemotiveerd moeten zijn, maar je merkt dan juist een combinatie van te hoge druk en een gebrek aan concentratie."

Ook het drukke programma van Ajax, dat nog actief is in de Champions League en in de KNVB Beker-finale staat, ziet Reker niet als een voordeel voor PSV. "Als coach speelde ik het liefst twee of drie wedstrijden in een week, dan kom je in een flow. In de Ajax-selectie zijn er genoeg opties voor de belangrijke posities, ze gaan niet lijden onder hun drukke schema. De spelers worden na iedere overwinning gretiger, terwijl PSV minder ritme krijgt."

Reker denkt dat PSV-trainer Mark van Bommel en Ajax-coach Erik ten Hag wel goed met de druk kunnen omgaan. "Van Bommel heeft als speler alles al gezien en hij heeft op het hoogste niveau gespeeld: hij laat zich echt niet gek maken. Ten Hag heeft toen hij net was begonnen bij Ajax een enorme lading kritiek over zich heen gekregen – en hij heeft de storm doorstaan."

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Poll

Wie wordt kampioen van Nederland?

(25338 stemmen)

Plaats een reactie

Koekie1970 +1739
vrijdag 5 april 2019 om 16:25
Reker snapt het. Ajax kampioen!!!!
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 16:37
Reker snapt het niet. PSV kampioen!!!!
Vind ik leuk
Mad Max +1289
vrijdag 5 april 2019 om 16:42
Reker waar is de beker , Reker waar is de schaal? Reker waar is die beker en die miljoenen allemaal?
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 16:48
Heey als jij eens dichter, of liedjes schrijver gaat worden.
Vind ik leuk
Mad Max +1289
vrijdag 5 april 2019 om 18:28
Hij gaat op het wijsje van schatje mag ik je foto.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:47
Mag je eigenlijk een premie van 1 miljoen aan Vitesse geven als Vitesse wint van psv!?
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 16:50
Helaas Vitesse verliest en Willem 2 wint dit weekend.
Zo dat is ff steak geregeld. 👌
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25497
vrijdag 5 april 2019 om 17:29
Je oogt een beetje zenuwachtig ... 😂
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 17:44
Nee hoor PSV heeft veel ervaring met spannende slotfases van 't seizoen dus dat werkt alleen maar in Eindhovens voordeel.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25497
vrijdag 5 april 2019 om 17:48
Ze hadden ook ervaring met slotfases in wedstrijden maar zondag hielp ze dat ook niet echt ... 🤔
Vind ik leuk
1+1= +839
vrijdag 5 april 2019 om 17:05
Ja hmoor zonder probleem.
Ajax kampioen 2013
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 17:14]
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
vrijdag 5 april 2019 om 18:11
Ja dat mag maar niet het tegen voorgestelde.
Je mag niet een miljoen geven om zich extra laten verliezen.
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
vrijdag 5 april 2019 om 18:15
En ten 2de ik denk niet dat Vitesse extra inzet voor een miljoen.
Er zijn enkele spelers die rond de 7a8 ton verdienen bij Vitesse.
Dus kom maar met rond de 10 miljoen.
Hebben 20 Spelers van Vitesse aardig 5ton verdiend.
Daar doen ze het wel voor.
Vind ik leuk
74ratje +981
vrijdag 5 april 2019 om 21:57
Zou je iedere wedstrijd van vitesse moeten doen. Misschien worden ze dan wel kampioen.
Vind ik leuk
FRChamp +2423
vrijdag 5 april 2019 om 16:26
Of je nou op zaterdag, vrijdag of zondag speelt maak niet uit hoe het in het koppie zit, mentaal gezien. Het speelt wel mee hoe het veld erbij ligt, het weer en het stadion. Zowel Ajax als PSV zijn onvoorspelbaar dezer tijden. Maar ik zie PSV in een stabielere fase en het kampioenschap grijpen.
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 16:36
Edit VP: Caps blijven hangen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 17:07]
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:49
niet schreeuwen A.U.B!
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:07
Wat zeggie ???
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 17:08
Ha ha, ff er in pompen PSV kampioen
Vind ik leuk
1+1= +839
vrijdag 5 april 2019 om 17:08
Denkt zeker dat we doof zijn ofzo
Vind ik leuk
1313 +11959
vrijdag 5 april 2019 om 18:16
Eerder slechtziend gok ik. Elkaar horen doe je toch niet.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:41
Stabielere fase? Als er één club niet stabiel is op het moment is het PSV. De eerste weken van 2019 was PSV een stuk stabieler, maar de laatste anderhalve maand is Ajax stabieler.
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 16:43
Wedstrijd voor wedstrijd, als PSV van Vitesse wint is er een grote stap gezet.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:45
Klopt, dan zie ik nog maar één potentiële bananenschil.
Vind ik leuk
Gelukshand +1481
vrijdag 5 april 2019 om 17:52
Ik 2
Vind ik leuk
MagicFeeling +4547
vrijdag 5 april 2019 om 17:20
Als als als...
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:27
We gaan het zien. Ik acht het 50/50.

Qua schema is ajax duidelijk in het voordeel. Het hangt in mijn ogen af van Pereiro, Lozano, Bergwijn, Dumfries en Rosario. Als die weer in de flow komen van de eerste seizoenshelft eindigt de schaal in Eindhoven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
Whatevaa +961
vrijdag 5 april 2019 om 16:31
Idd, we gaan het zien. Fifty fifty is een reële kansberekening. Denk er ook zo over.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1452
vrijdag 5 april 2019 om 16:45
Ik denk 51% Ajax
49 % psv
Vind ik leuk
Whatevaa +961
vrijdag 5 april 2019 om 17:13
Ja met mijn bril op hebben wij altijd meer kans 😎, ik kan em zo af en toe afdoen 🤔
Vind ik leuk
Jayjayajax +1452
vrijdag 5 april 2019 om 18:12
Tja zo close wordt het.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:43
Dan doel je zeker op dat je dan denkt dat ze zes wedstrijden winnen?

Als dat niet zo is praat je lulkoek namelijj.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:43
*namelijk
Vind ik leuk
Muscles +2075
vrijdag 5 april 2019 om 16:28
Eens, maar morgenavond een zware match uit in Tilburg, Forza AFCA, elke wedstrijd is finale
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:29
Psychologie van de kouwe grond dit , gewoon nog 6 potjes winnen.
Daar is v Bommel op gefocust .

Of dacht nou werkelijk iemand dat een type als Baas Bommel nog ergens nerveus van zou worden........
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:31
Echter staat Bommeltje niet meer zelf op het veld mijn beste. Met de mentaliteit van 11 Bommels had ik m'n geld zeker op Psv gezet
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:34
Met de mentaliteit binnen de spelersgroep is niks mis mee.
Ik kan ze niet betrappen op het feit dat ze er ook maar 1 x met de pet naar gegooid hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:36
Ze hebben ook nog steeds aan kop gestaan straat, wil het wel eens zien als het dit weekend al mis gaat. De spelers op het veld moeten het doen, en als het daar in de koppies komt te zitten dan weet jij het zelf ook wel. Heb het bij ons helaas al meerdere keren mee gemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:40
We hebben altijd de escape route nog : onze vrienden de Superboeren...................
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:42
Haha dat mag ik hopen van niet, dat gaat Sjaak niet leuk vinden ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:44
haha ach weet je we gaan het wel zien , van wedstrijd naar wedstrijd nu
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:48
Zo ist ik vermoed dat het nog heel spannend gaat worden met puntverlies van beide partijen ;-s
Vind ik leuk
Nr14always +5101
vrijdag 5 april 2019 om 16:46
Die krijgen dit jaar een MacBook Pro van Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:51
Ook in de achterhoek weten ze dat ze van vreemden niks aan mogen nemen.
Vind ik leuk
Nr14always +5101
vrijdag 5 april 2019 om 16:40
De mentaliteit is wel goed anders had een zulk beperkt team niet zolang op 1 gestaan. Echter het einde is in zicht, de klap van afgelopen zondag werkt als een tijdbom.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:43
oke dan , je kan ons dan vast ook wel het winnende staatslot verklappen?
Vind ik leuk
Nr14always +5101
vrijdag 5 april 2019 om 16:45
Te koop in Amsterdam natuurlijk 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:53
winnen ze daar toch nog iets
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:31
Stratum, ik herinner je nog maar even aan zondag 12 mei....
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:32
Dan gaan we er een mooi feest van maken, zorgen jullie voor de bloemen en champagne?
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:37
Als jullie winnen, krijgt PSV uiteraard applaus van mij vanaf de tribune.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:38
Ik hoop dat het eerder in ons voordeel beslist is en dat die van ons er dan samen met az een mooie 3-3 of 4-4 van maken
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:41
Liever 3 punten voor AZ om Feyenoord en die play-offs voor te blijven.💪👊
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:53
PSV moet winnen zodat wij 3e kunnen worden.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:56
Nope.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:55
ook "plek 3" is tegen die tijd al beslist
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:59
Dat verwacht ik niet. Ik denk dat zowel wij als AZ nog wel punten gaan verspelen en dat die wedstrijd daarom nog belangrijk zal zijn. Al hoop ik natuurlijk wel dat het voor die tijd al in ons voordeel beslist zal zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:32
Het is wel een hele grote toneelspeler bommeltje, dus we zullen het nooit weten
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:54
de haat van alle ajaciedjes tegen van Bommel is wel opvallend.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:10
Ho ho beste 010forever010, niet alle ajaciedjes over een kam scheren. Ik haat Bommel absoluut niet, een dergelijk liefhebbend mens kan en mag je niet haten ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:25
niet alle misschien maar toch wel opvallend veel.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:38
Ach weet je, als tegenstander kon ik hem vaak niet luchten of zien maar als je zo'n galbak in je eigen team hebt staan is het wel lekker. Als mensen een hekel aan je hebben is dat vaak omdat je het erg goed doet ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:42
Als speler kan ik me wel voorstellen maar als trainer veel minder.
Overigens vond ik het als speler ook juist mooi, ondanks dat hij bij de verkeerde ploeg speelde ;)
Vind ik leuk
Muscles +2075
vrijdag 5 april 2019 om 18:48
Bommel is ok, maar Poulsen liet zien hoe hij uit de wedstrijd kon worden gespeeld...Forza AFCA
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:51
Daar heb je een punt.

Heb een ongelofelijke hekel aan Tadic. Maar wel een uitstekende voetballer ;)
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:39
Zondag begon ie met 3 contoleurs op het middenveld Stratum , een trainer die zeker van zijn zaak is zou dat nooit doen .
Stel dat PSV geen kampioen word , dan moet van Bommel eens goed in de spiegel kijken wat ie bij Ajax uit gedaan heeft .
PSV had daar het kampioenschap binnen moeten halen toen Ajax met 10 man kwam , en dat weet jij ook Stratum .
Maar van Bpommel bleef met die 3 controlerende middenvelders spelen , zelfs toen Schöne gewisseld werd voor Veltman , en er bij Ajax nog maar 2 man op het middenveld stonden .
Toen had ie de creatieve Pereiro erin moeten brengen , en dan was het misschien een stuk beter afgelopen .
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:18
Misschien wel, we zullen het nooit weten.
Ik had ook met pereiro gekomen toen ze tegen 10 kwamen maar ja.
Vind ik leuk
1+1= +839
vrijdag 5 april 2019 om 18:07
Ja ik Stratum 😜
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:12
moet je nie doen
Vind ik leuk
1+1= +839
vrijdag 5 april 2019 om 18:30
Toch denk ik dat Mark echt wel zenuwachtig is
Vooral aan zijn wissel beleid te zien
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:31
bende gek, die heeft alles al meegemaakt als speler
Vind ik leuk
1+1= +839
vrijdag 5 april 2019 om 18:35
Ja maar nu als coach wilt hij zich ook bewijzen en zie hem foutjes maken
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:01
tis vallen en opstaan in het leven toch?
Vind ik leuk
1+1= +839
vrijdag 5 april 2019 om 19:09
Dat is helemaal waar ,schijn je groot van te worden .
Vind ik leuk
Jayjayajax +1452
vrijdag 5 april 2019 om 18:11
Nou hij ging aardig tekeer toen bergwijn de 2-0 maakte. Met juichen bedoel ik dat laat zien dat ie veel druk en stress heeft
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:13
bende gek hij is gewoon een blije vogel als er gescoord word en zo hoort het ook
Vind ik leuk
Jayjayajax +1452
vrijdag 5 april 2019 om 18:15
Zeker maar ook hij voelt de titel druk als coach. Het is ook logisch altijd topspeler geweest en nu als coach dan voelt zich een beetje machteloos.
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 19:39
Sef Vergoossen heeft zo PSV ook een keertje kampioen gemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:35
Misschien als lachende derde...
Vind ik leuk
Nr14always +5101
vrijdag 5 april 2019 om 16:36
Hij heeft gelijk, ze spartelen nog maar het is de Facto reeds beslist afgelopen zondag.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:42
Ajax gaat Vitesse zondag danken voor het gelijke spel
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:56
PSV gaat Willem II zaterdag danken voor de overwinning.
En wij gaan de Graafschap bedanken voor de overwinning.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1452
vrijdag 5 april 2019 om 18:16
Een paar i phones
Vind ik leuk
RoeLKt +2
vrijdag 5 april 2019 om 16:43
Als ze gelijk zouden staan zou ik zeggen Ajax kampioen. Ik denk dat beide clubs niet alle 6 hun wedstrijden winnen, ik verwacht dat PSV eerder meer punten zou mislopen als Ajax. Met die voorsprong van 2 punten voor PSV word het in ieder geval nog een spannend en interessant einde. Ook al heb je een voorkeur voor 1 van die 2 toch is dit uiteindelijk wel waar je op hoopt.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:45
Meningen zat. Ik wacht gewoon even rustig af. Na het seizoen zal ik zeggen wie er kampioen is geworden. Heel veel zullen het fout hebben
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:45
Daarom heeft de KNVB ook het speelschema omgegooid. Alles voor het Nederlands voetbal.
Vind ik leuk
voetbal@com +1023
vrijdag 5 april 2019 om 16:46
Willem 2 gaat morgen niet voor de winst, geloof er niks. Stel ze zouden dat wel doen en ze winnen met 3-1 dan is tijdens de bekerfinale Ajax uit op revanche. Wint Ajax morgen dan heeft Willem 2 kans op het winnen van de beker.

Yep, ik geloof het echt dat bovenstaande in de koppies zit bij Willem 2.

0-3 dus.
Vind ik leuk
mchollie +3690
vrijdag 5 april 2019 om 17:00
Haha, droomland.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 16:58
Psv wint geen uitwedstrijd meer,Ajax wordt makkelijk kampioen
Vind ik leuk
PRICE +6768
vrijdag 5 april 2019 om 19:41
Ajax wint geen uitwedstrijd
meer, PSV wordt makkelijk
Kampioen
Vind ik leuk
mchollie +3690
vrijdag 5 april 2019 om 16:59
Toch geloof ik dat strijden op 3 fronten ajax het gaat op breken, hoe sterk je ook bent omdat blessures en pijntjes straks de fitheid aantast. Heb het mee gemaakt met AZ. Alle lof maar uiteindelijk helemaal niets.
Vind ik leuk
Mari +13217
vrijdag 5 april 2019 om 17:07
Reker maakt de fout dat de tegenstanders van Ajax geen kleine clubjes zijn.
De man die zijn ploeg 4keer achter elkaar de beker bracht.
Ajax heeft een leuk team, maar geen absolute top
Zodra ze dat zijn gaan ze weg
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:09
De eningste 2 nadelen van het programma zijn vittesse en az maar dat mag een kampioenschap niet in de weg staan.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:23
Reker, jou nemen we al jaren niet serieus meer,reker,koning van het wanbeleid en hoofdverantwoordelijk voor psv 10 jaren terug te werpen in de tijd.
Ga lekker bingo spelen en blijf ver weg bij onze prachtige club.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:44
Ajax moet de schaal meenemen na Amsterdam, de selectie is dit verplicht gezien hun salarissen, kwaliteit, tegenover de rest van de clubs..
Vind ik leuk
Jayjayajax +1452
vrijdag 5 april 2019 om 18:26
Ach laten we gewoon een finale wedstrijd spelen in de Kuip.
Ajax vs PSV de winnaar is kampioen.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:34
Kijk reekers heeft er kijk op. We zullen het meemaken 😎
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:43
Bullshit, als je kampioen wil worden moet je gewoon alles winnen. Iedereen moet elke wedstrijd nu voor 100% gefocust zijn.
Vind ik leuk
Paul1982 +12396
vrijdag 5 april 2019 om 18:53
Die psv-ers proberen alles recht te lullen wat krom is met deze onzin
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:03
Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. PSV heeft gisteren gewonnen. Dus de druk ligt nu weer helemaal bij Ajax. Meer wedstrijden gaat vaak gepaard met meer blessures. Blablabla...….
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 20:24
Het is een moeilijke beslissing en de bal is rond maar Ajax heeft nu eenmaal het beste voetbal hoewel PSV 3 gevaarlijke gasten heeft lopen.
Dat zijn de Jong, Lozano en Bergwijn. Dat zijn goal spitsen.
Ajax is de laatste wedstrijden wat slordig aan de bal en zowel Ziyech
als Tadic en Neres zijn niet meer zo balvast. Frenkie de Jong en
de Ligt en Blind moeten (te) vaak ingrijpen. Zijn nog niet op het eerdere topniveau. Hoop dat ze tegen Juventus er weer zullen staan.
Zal toch moeilijk worden met Ronaldo in de spits. Maar ja tegen Real
en Bayern ging het ook dus waarom nu niet.
Vind ik leuk
Isakson +598
vrijdag 5 april 2019 om 20:27
Ik wist niet dat Juventus en Bayern in de eredivisie spelen.
Vind ik leuk
74ratje +981
vrijdag 5 april 2019 om 22:03
Willem 2 regelt dat wel. Ajax morgen de puntjes, Willem 2 de beker.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:17
“In de Ajax-selectie zijn er genoeg opties voor de belangrijke posities, ze gaan niet lijden onder hun drukke schema.”

Eens. De ultra-belangrijke vraag is uiteraard: kunnen de spelers élke komende wedstrijd het opbrengen om tot 1) een heel hoog niveau te halen en 2) de wedstrijden ook afmaken.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:36
ik zie dat niet zo en in de praktijk hebben we gezien dat een druk schema met moeilijke tegenstanders de vermoeidheid toe kan slaan dat is jammer gezien dat ajax het zou kunnen flikken tegen de juve ik hoop dat als psv suporter ook dat ajax stunt alleen maar goed voor ons landje
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:20
Dit is een sportieve post. Die zul je van een Amsterdammer niet snel zien. Als de Ligt weer een doorgebroken speler onderuit haalt en geen rood krijgt en de keeper een overtreding maakt en geen penalty tegen krijgt dan wordt Ajax kampioen.
Maar we weten dan wel zeker dat dit met hulp van Zeist, de scheidsrechters en de VAR gebeurd is. Als het allemaal eerlijk blijft wordt PSV Kampioen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 23:28]
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 08:25
Iedereen zelfs de van Praag KNVB en sommige scheids en lijnrechters werken daar volop aan mee.
Maar nu zullen de personen die het met mij eens zijn wel als zieligers worden gezien????
Vind ik leuk
Ajacio +20
zaterdag 6 april 2019 om 15:55
Psv heeft tot nu toe bijna elk weekend als eerste gespeeld, dus zij hebben meer voordeel gehad dan Ajax als je het zo bekijkt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws